ПУМБ горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Не можу в додатку відправити кошти і поповнити рахунок телефону?
Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, та скріншот з помилкою для перевірки.
Написать комментарий
В пресс-релизе от 05.05.2022 Фонда гарантирования вкладов указано, что АТ «ПУМБ» предоставляет возможность получения гарантированных выплат удалено, без посещения банка, через систему «Інтернет-банкінг».
12.05.2022 была подана заявка на дистанционную выплату гарантированного возмещения по вкладам клиентов банков, которые ликвидируются, через систему «Інтернет-банкінг» — ПУМБ online. В ответ получено сообщение от банка о невозможности выплаты онлайн и необходимости обращения в отделение ПУМБ.
Просьба прокомментировать ситуацию, т. к. посещение отделений ПУМБ не представляется возможным.
Банк дійсно надає дану послугу, щоб розібратися в ситуації чому Ви отримали дане повідомлення і не змогли здійснити виплату напишіть нам в особисті повідомлення Ваш ІПН та ПІБ.
Дякуємо.
Написать комментарий
после войны перестали приходить SWIFT переводы, содействия от ПУМБа 0. по всей видимости какой-то из банков посредников (по всей видимости Barclay US) стал блочить переводы. ПУМБ трейс нормальный сделать не могут, который обычно длится несколько дней. Вместо этого отзваниваются через 10 минут и шаблонно говорят, проблема не на нашей стороне, никаких переводов мы не видели.
Щоб ми могли розібратися в ситуації з платежами, будь ласка напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дані по платежам які не надійшли сума, дата, банк відправник.
Дякуємо.
Написать комментарий
Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично. Бережіть себе!
Написать комментарий
Написать комментарий
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Дякуємо.
Написать комментарий
Написать комментарий
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомленення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону.
Дякуємо.
Комментарии (1)
Логін для входу в особистий кабінет — це Ваш фінансовий номер телефону, що вказували у відділенні банку, при відкритті рахунку.
Пароль Ви можете відновити самостійно. Перед входом в особистий кабінет, під полем вводу паролю є напис«Забув пароль», натискаєте на нього і слідуєте підказкам додатку.
Написать комментарий
Переказ коштів, з Вашої карти, можливо здійснити звернувшись до нашого спеціаліста у відділенні банку ПУМБ, з паспортом та ідентифікаційним кодом. Там же є можливість зміни номера телефону на той, до якого у Вас є доступ.
За данним посиланням можете ознайомитись з актуальним списком відділень, які працюють та їх графіком роботи https://about.pumb.ua/ru/map
Написать комментарий
Надали відповідь під відгуком.
Написать комментарий
В Банку відсутні такі вимоги та потрібно враховувати, що кошти будуть видані за наявності валюти в касі.
Написать комментарий
Написать комментарий
Ваше звернення прийнято в роботу, відповідь буде надана найближчим часом.
Комментарии (4)
Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі задля забезпечення безперервної роботи та безпечного зберігання цінностей клієнтів. Всі відділення ПУМБ, де не має загрози життю співробітників та клієнтів, працюють. Ми продовжуємо здійснювати безготівкові розрахунки без обмежень і підкріплюємо банкомати готівкою.
За 30 років роботи на банківському ринку України ПУМБ жодного разу не затримав виплат депозитів та інших виплат.
Сьогодні, попри війну, банк продовжує виконувати усі зобов’язання перед клієнтами у повному обсязі.
Розкажіть нам, будь ласка, детальніше з якими операціями у Вас виникли складнощі? Також будемо вдячні, якщо надішлете Ваші ПІБ та номер телефону, аби ми могли провести ідентифікацію та перевірити коректність роботи менеджера, що з Вами спілкувався.
Написать комментарий
На разі банк не здійснює реструктцризацію.
Слідкуйте за оновленням інформації на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
Написать комментарий
Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти. Рекомендуємо очікувати.
Все буде Україна!
Написать комментарий
Напишіть, будь ласка:
— прізвище, ім'я, по-батькові клієнта;
— ІПН клієнта;
— фінансовий номер телефону клієнта;
— номер телефону контактної особи.
Ми зафіксуємо дану інформацію.
Написать комментарий
Спасибо за ответ. Но я не совсем согласна с ним. Т.к. суммы снятия наличных и перевода на другие карты я погасила до 24.02.20022г 15000грн.
Очень прошу(!)
предоставить информацию по снятию и переводам с датами и суммами за последние три месяца, т.к. из того, что вижу я, ваша информация ошибочна.
Надеюсь мы разберемся и придём к правильному ответу.
Спасибо
Ви можете відправити нам на електрону адресу запит info@fuib.com або ж напишіть свою електрону адресу, щоб ми могли відправити Вам документ. Оскільки тут немає можлвості прикріпляти документи.
Написать комментарий
Здравствуйте.
Я обращалась к вам 05, 07 апреля 2022г с вопросом.
Вы снова ответили, и я благодарю вас за это.
Но вопрос остался открытым. На 24.02.2022г %ы на снятия наличных и переводы -не насчитывались. 21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал(ПОПОЛНЯЛА! КРЕДИТНУЮ КАРТУ), каждый день по 5тысяч — всего 15000грн. После этого я не снимала деньги и не переводила на др. карты.
Еще раз хочу отметить, что в феврале мне не насчитывались % за пользование наличными. Но с марта вдруг пошли начисления.
С 24.02.2022г я ВООБЩЕ(!) не пользовалась картой.
Прошу объясните на какую сумму(конкретно цифра, а не просто общие фразы) и за какой период вы стали насчитывать дополнительные %
Очень прошу вас разобраться, т.к. здесь явная ошибка.
Спасибо.
«21, 22, 23 февраля я переводила деньги через терминал(ПОПОЛНЯЛА! КРЕДИТНУЮ КАРТУ), каждый день по 5тысяч — всего 15000грн.
Обов’язковий платіж складається лише з нарахованих відсотків, у разі їх наявності. Тіло кредиту можна оплачувати по можливості.
Саме за Вашою картою сума до повного погашення — 19 645,24 грн.
Із них 6 126,61 грн — це операції покупок;
11 811,58 грн — операції зняття готівки.
На даний момент на всю суму заборгованості нараховуються відсотки, оскільки закінчився пільговий період.
Сума мінімального платежу складає 1 542,33=547,46(%за операції покупок)+994,87(%за операції зняття готівки)
Написать комментарий