Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
zhozefff 6 марта 2023, 23:04
Мої шанування. Приватбанк підробив свідомо виписки про надходження коштів на карту, яких невистачає, що зробив повернення інтернет магазин.
Всі докази шахрайства можу надати документально.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 10:31
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності, на даний момент спеціалісти працюють над усуненням труднощів відображення деяких операцій у виписці клієнтів. Водночас варто зазначити, що при формуванні виписки окремою довідкою за період з 01.12.2022 по 31.01.2023 операцію буде відображено.
Проблема решена
vadimgluk 6 марта 2023, 22:29
Напевне єдиний плюс користуватись послугами цього ганебного банку лише заради оплати частинами, але і тут не все так гладко, приват все роблять для того, щоб систематично втрачати клієнтів. Маючи нормальний ліміт на універсальній карті, давши за довгий час будучи клієнтом цих шахраїв заробити вони все, що роблять — самостійно змінюють ліміти, можуть взагалі забрати. Наприклад зараз з 30 тисяч залишили 5 на оплату частинами. Знову скажуть, що то «система». Нічого, що вони її так налаштовують. Скоріш за все буду закривати рахунки, просити зарплату перевести на інший банк, за ці роки зміни ідуть тільки в гіршу сторону. Мені дуже шкода, колись цей банк дійсно був першим принаймі для простих людей.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 10:38
Вітаємо. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне, водночас, шкодуємо, що ви оцінюєте банк лише на основі надання кредитного ліміту.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та змінити ліміт.
Проблема решена
Юрий Юрский 5 марта 2023, 20:00
У отца был депозит в приват банке, отец умер.
Открыли наследственное дело, договор по депозиту у нас. Банк нотариусам не отвечает, информации ни какой не даёт. Видетили у них военное положение и поэтому людям деньги не нужны, а им нужны. Вообщем замкнутый круг- нотариусы ничего не могут банк ничего не знает.
Кто, что знает подскажите.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2023, 8:53
Вітаємо.
Дозвольте, будь ласка, детальніше розглянути ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях вхідний номер звернення, щоб ми могли перевірити інформацію щодо цього запиту.
Проблема решена
kvv3111 5 марта 2023, 8:44
Доброго дня всім.
Хочу залишити свій відгук щодо роботи цього банку.
Дуже коротко опишу своє становище на зараз.
— Знаходжусь закордоном, та маю звичайну картку ГОЛД, якою я користуюсь у своїх потребах та не дуже часто.
— Маю невеликий бізнес, декілька магазинів роздрібної торговлі.
— Відкритий рахунок ФОП (мій основний та єдиний), до якого підключені POS-термінали для отримання оплат від клієнтів.
— Маю відкритий рахунок на binance, де як хобі, намагаюсь займатись трейдингом.

Як деяким відомо, 1/03 цього року всі основні біржі перестали виводити кошти на гривневі картки, через заборону від НБУ на отримання «анонімних» виплат і єдиний варіант вивести кошти на карту — це скористатись розділом П2П, що означає купівлю-продаж криптовалют на біржі, яким я вірішив скористатись, на свою голову…

Тому 02/03 я продаю криптовалюту на свою картку ГОЛД через п2п переказ, усе добре тільки до кінця дня, адже наприкінець доби мені заблокували картку, без жодних смс, або сповіщень. Дали термін 1−3 дні, та обіцяли одразу зателефонувати з якої причини це сталося.
(В цей час мій рахунок ФОП працює, я отримую кошти через еквайрінг, все добре).

04/03 у застосунку приватбанк, тобто в чаті, на моє питання щодо блокування мені відповідаюсь «через шахрайство картку заблоковано».
Наступне повідомлення було: «на жаль, Ваше обслуговування у банку неможливе, це стосується рахунку ФОП також».
Ось тут в мене повний шок, адже якщо я зараз не можу прийняти оплату через термінали від людей — я просто не можу працювати. На кожний термінал в мене отримана ліцензія, я не могу лише відкрити рахунок в іншому банку, мені потрібно заново реєструватись у податковій.
Рахунок ФОП мав чималий оборот, та банку все одно. Все що я знайшов в інтернеті, так це те, що можливо на мою картку була скарга в банк. Проте в мене одразу є питання до банку:
— Тобто я, можу кинути жалобу на ЛЮБИЙ рахунок ЛЮБОГО громадянина, та Ви його також заблокуєте?
— Чи потрібно банку хочаб ПИТАТИ у користувачів, щодо їх надходжень? Можливо на це й создана клієнтська підтримка?

Мене, навіть, не спитали ні щодо ніяких надходжень, жодного питання. Не спитали документи, НІ-ЧО-ГО.
Сухі відповіді, а щоб я дізнався деталі мені потрібно звертатись до Поліціі, проте як я написав спочатку, я знаходжусь закордоном. Буду наймати юристів, щоб зняти клевету.

Після того, як я вчора ввечері зателефонував перший раз до банку, «робот» мені запропонував натиснути клавішу «1» якщо я хочу «розібратись» у ситуації. Цікава фіча, спочатку блокування без доказів, а далі чи «хочите Ви розібратись?».

Я буду доповнувати тут далі хід справи.
Мені важливо зняти цей штамп «шахрай», бо в мене працюючий бізнес, я працюю зараз та сплачую податки, вони бачать мій оборот по рахунку та все рівно зробили висновок що я буду «красти» на свою картку де є ФОП…

PS Для мене ця ситуація зразкова, я назавжди піду з цього банку та закрию всі рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2023, 11:40
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
solomiiy 4 марта 2023, 16:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Александра Мишуги, 9-А
Закінчився валютний депозит з попереднім придбанням валюти, замовила кошти у відділенні на вул. Мишуги 9А, у Києві. Але система дає змогу замовляти лише суму, кратну 100. На гарячій лінії порадили в касі запропонувати касиру суму до 100, щоб отримати всі кошти. Гаразд, так і зробила. Але касир повідомила, що може тільки продати мені цю валюту. Але це навіть не відсотки за депозит, я вже придбала цю валюту в банку три місяці тому за курсом, який мене влаштовував. Замовити до отримання ці кошти я не можу, без попереднього замовлення касир гроші мені не видасть. Що робити? Чому я, щоб отримати свої кошти, повинна шукати касира, який можливо погодиться видати мені мої гроші?
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 18:32
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент вашого звернення в касі буде наявна необхідна сума і номінали купюр то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
Vasya140276 4 марта 2023, 9:41
В 21:00 попытался перевести 500 грн. на свою карту в банке Конкорд. Система заблокировала перевод и в приложении выдало что перевод доступен с 6:00 до 20:00. Сделал перевод в 9:20 перевод приняли и отправили на проверку на 2 часа. Учитывая что являюсь Голд клиентом банка это меня удивило, такое отношение к избранным. Я так понял у банка большие проблемы и он всеми путями пытается задержать у себя деньги.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 10:46
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. Банк за необхідності може проводити додаткову перевірку по платежу. Це звичайна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. В Приват24 перейшовши в архів платежів можна переглянути статус платежу.
electric 4 марта 2023, 6:04
Хочу поділитися про роботу банкоматів. Два рази за неділю банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списались. Спочатку списуються кошти, а потім видається готівка. У першому випадку в банкоматі закінчилась готівка, про що банкомат не попередив.(Полярна 8). Після звернення у службу підтримки була створена заявка на повернення коштів. Через 2 дні кошти повернулись на рахунок. У другому випадку гроші знімались в банкоматі+термінал на Тимошенко 9. Банкомат написав, що сталася помилка, гроші успішно списались з рахунку. Знову створена заявка на повернення коштів і треба знову чекати, але гроші потрібні зараз.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 9:35
Доброго ранку!
Перепрошуємо за доставлені незручності. Ми постійно проводимо обслуговування та покращення обладнання, щоб подібних ситуацій не виникало, а користування нашими банкоматами було швидким та зручним. Якщо заявка на повернення коштів вже створена ми проінформуємо вас за результатом її опрацювання.
GLE 4 марта 2023, 0:20
Уявіть ситуацію
Приїжджає людина з карткою банку іншої країни і їй потрібно зняти кошти з неї для особистого користування. Людина засовує картку, знімає кошти і потім банкомат картку не повертає. В підтримці людині кажуть що картку не повертають, людині потрібно повертатись в країну де розташований банк, відновлювати картку та чекати.
Яке право приватбанк має на вилучення власності іншого банку? Це пряма крадіжка

НІКОЛИ НЕ ЗНІМАЙТЕ КОШТИ ІНШОГО БАНКУ В БАНКОМАТАХ ПРИВАТБАНКУ
НІКОЛИ!!!
ДНО!
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2023, 9:21
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату. В ситуації, коли пристрій з тих чи інших причин не видав картку ми радимо заблокувати її та перевипустити. Картка іншого банку в такому випадку не повертається. Така процедура покликана вберегти кошти власника картки та уникнути ситуації, коли картка може бути повернена третій особі, адже ідентифікувати вас, як її власника може лише банк, що видав картку.
Проблема решена
Leva2807 3 марта 2023, 18:11
Добрый вечер
Сегодня около 15:10
в терминале скидывал деньги другого банку
Операция была не успешна, деньги не пришли 500 грн как теперь вернуть?
Номер телефона водил
В банк позвонить нету возможности!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 19:44
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
corzza 3 марта 2023, 16:55
1.03.2023 проводил оплату в инет магазине. Магазин провёл возврат по причине отсутствия товара, о чём было информирование в клиенте приветбанка. Было написано «отмена операции …» и указана сумма. Но деньги на счёт не пришли. 2.03.2023 написал в техподдержку банка. Вопрос решить не смогли. Сегодня пришла ЗП, а уже и надписи той нет, о том, что операция была отменена. В голосовом режиме вопрос с техподдержкой решить не смог. Стена между клиентом и банком. Являюсь военнослужащим и другой банк нет возможности выбрать. Хотелось бы понимать — сколько ещё этот банк будет обворовывать людей?
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 19:42
Добрий вечір!
При оплаті на сторонніх сайтах сума може бути списана не одразу. За запитом сайту сума може бути зарезервована і списана пізніше. В такій ситуації, коли сайт ще не зробив запит на списання зерезевованої суми і оформлює часткове повернення, в момент списання він може запросити лише частину суми з раніше заблокованої, а ті кошти, які зобов'язався повернути клієнту в такому разі не запитує до списання і вони автоматично повертаються на доступний баланс картки. В цьому випадку у виписці по картці буде відображатись та сума, яку фактично в результаті списано за запитом сайту. Радимо перевірити суму, яка була фактично списана по згаданій вами оплаті з картки і звірити її з сумою покупок здійснених на сайті. Переглянути дану інформацію ви можете в своєму Приват24.
daff322daff322 3 марта 2023, 16:13
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 27-А
В мене на днях, вночі, зникла велика сума грошей, за одну хвилину зробили сім платежів.На телефон не прийшов не один код підтвердження, не було дзвінка з банку.Зато в Приватбанку написали що заяву на повернення коштів вони не можуть розглянути, так як, дані за транзакцію суперечать коментарям до поданої заявки.Якась маячня.Буду подавати заяву в суд.В поліції відразу чомусь спитали картка Приват? Не назвали інший банк.Цим все сказано.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 18:31
Добрий вечір!
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
Руслан Новиков 3 марта 2023, 13:07
Сегодня при пополнении карты монобанка через терминал приват банка, украли средства в размере 4800гр. Все было как обычно. ввел номер карты монобанка, терминал предложил внести деньги. После внесение средств выдало надпись «платеж не может быть совершен» обратитесь на (три буквы) 3700. Не выдав даже квитанции. Спрашивается какого оно до внесения средств не написало что с монобанком приват не сотрудничает??? Чисто разводка на лоха. С деньгами придется попрощаться, и это в такое тяжелое время когда каждая копейка на счету.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 15:44
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Проведення платежів на картки інших банків через ТСО можливе.
Для ситуації, коли операція з тих чи інших причин не була успішною є просте рішення з повернення коштів. Якщо ви вже маєте картку ПриватБанку вам достатньо звернутись підтримку через онлайн чат на нашому сайті або зателефонувавши за номером 3700. Щоб ми могли бути певні, що кошти повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал заявка на повернення коштів створюється на картку ПриватБанку. Якщо ви не є нашим клієнтом то можете зареєструватись в Приват24 через мобільний додаток і після цього створити віртуальну картку на яку можна буде повернути кошти за невдалою операцією.
Проблема решена
Наумчук Андріївна 2 марта 2023, 20:46
Декілька раз, на протязі двох днів, телефонувала по проблемі, що мій переказ не був нарахований на ФОП картку і лежить на розподiльчому рахунку. Просила прикріпити документ в електронному кабінеті ФОП в якому чітко вказується причина чому мені не віддаюь мої гроші.
Тому що версії, які мені озвучують постійно міняються. Хочу бачити чітко, що не так, бо зі своєї сторони я ніяких проблем не бачу. Адже реквізити не змінювались на протязі року, тобто це не перший платіж. Спочатку кошти були зараховані видно система автоматично перерозпреділила, а потім їх забрали без пояснень. Банк вкрав мої гроші — так складається думка.
І не розумію як просто можна забрати гроші з рахунку без прикріплених офіційно пояснень. Це взагалі як? а права клієнта тут якось враховуються. Є номер транзакції. І так не прості часи. Як ФОП може азагалі нормально працювати за таких умов та сплачувати податки? І взагалі спочатку вони заперечували, що ніби ці гроші у них, але в системі ФОП відслідковується. Це як?
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 10:16
Добрий день!
Бачимо, що ви підтвердили вирішення питання. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть нові питання — ми будемо раді допомогти.
Полезный комментарий
Наумчук Андріївна 3 марта 2023, 9:17
Проблема вирішена — пітверджею, дякую за детальні прояснення, зараз усе зрозуміло.
Andrej1990 2 марта 2023, 15:34
Оформив маме карту ПриватБанка, заметил что депозит копилка дерет 1% от суммы вклада! Обдираловка- так как сумма по депозиту набежит меньше, а если захочешь снять раньше времени то и вообще ни копейки не набежит. Та же ситуация и с департаментом (приват-вклад), тоже дерут 1% от суммы пополнения!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2023, 16:51
Вітаємо.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/deposit-rates.
Ви завжди можете обрати з запропонованої лінійки вклад без комісій за поповнення.
https://privatbank.ua/depozit
Den2795 1 марта 2023, 22:54
Все було добре до моменту коли приватбанк змінив умови замовлення готівки
Тепер з якогось дива стало від 300$ і не менше.При зверненні на 3700 з запитанням, а якщо у мене сума менша, що робити? Мені сказав оператор ну можете побігати по касах там буває валюта або збирати гроші до мінімуму.
З якого це дива неможливо забрати свою валюту?
Я вже мовчу про комісії.При переказі з іншого банку здирають комісію і приватбанк (при зарахуванні на будь-яку карту і твій банк з якого переказуєш.Тобто платиш подвійну комісію. Питання за що? За те що просто зарахував кошти на свій рахунок?(ладно коли ти переказуєш кошти знімають гроші але уже при зарахуванні комісія це занадто
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2023, 9:58
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Що стосується комісій при зарахуванні коштів — відповідно до тарифів карток, наведених на сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty:
— комісія за нецільове поповнення Картки для виплат (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат) — 0,5% від суми (max 50 грн) за поповнення в межах України;
— при зарахуванні коштів на картку Універсальну комісія не отримується.
vicsrg 1 марта 2023, 19:53
До сих пор меня всё устраивало.

Намедни я решил сделать покупку на joom. На сумму 129 грн. Выбрал оплату картой, меня спросили номер, а затем дату и число на обороте карты. Я уже расплачивался на разных сайтах, после этого была проверка кодом через смс. Поэтому эти данные я считал не секретными.
Однако joom сказал мне, что всё ок, оплата произведена.

Сказать, что я был удивлён, это ничего не сказать.
С ходу возникли вопросы.
1. Это что же получается, зная номер моей карты (который известен многим), и подсмотрев две двузначные и одну трехзначную цифры с моей карты (на что достаточно трех секунд), любой шалопай может ею расплатиться где-нибудь?
2. Это что же получается, сайт joom, или любой другой сайт, где я вводил эти данные, которые считал несекретными, может теперь злоумышленно использовать их, сам, или передав третьим лицам, и списывать деньги с моей карты?

Да, я не специалист по банковским и финансовым вопросам. Обычный обыватель.
Да, я не читал тексты мелкими шрифтами, и допускаю, что всё по правилам, с которыми я согласился.

В этом случае третий вопрос — можно как-то ЗАПРЕТИТЬ снятие хоть копейки с моей карты, без моего личного подтверждения кодом с смс? Такой уровень безопасности меня вполне устроит.

ПС. Всё это на фоне воспоминаний, как приватбанк мне полчаса выносил мозг по телефону, выспрашивая у меня девичью фамилию кота моей прабабушки, когда я хотел пополнить телефон с карты на 1200 гривен, оплатить год без абонплат, а ему видите ли это было подозрительно.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2023, 8:48
Добрий день.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
AlexVo2023 1 марта 2023, 19:09
Добрий день! Чи працює це сервіc зараз? Вже третій день намагаюсь підписати контракт і видає «Неправильний пароль, або помилка підпису» Я перший раз користуюсь, пароль точно правильний, бо я його тільки створюю. Я пробував різні сервіси і завжди ця помилка.

Просив друга перевірити в нього (він вже підписував раніше) і в нього теж ця помилка. Звернення в підтримку не допомогло, працівник не розумів тему питання і давав «корисні» поради, типу: «перевірте чи я в паролі 8 символів». Якби їх там не було, я б не зміг навіть натиснути кнопку «продовжити»
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2023, 8:40
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Проблема решена
elub 1 марта 2023, 17:43
Первый раз не пополнил: было сообщение «счета киевстара временно не оплачиваются». Через 15 минут деньги ушли, а результат операции «ошибка». Деньги вернулись. Звоню в банк, виртуальнаяЯна не понимает, что я хочу.Деньги ушли с третьего раза
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2023, 18:16
Вітаємо.
Раді, що вам вдалось провести потрібну операцію.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше проаналізувати описаний випадок.
Анастасія Кравченко 1 марта 2023, 12:24
Звернулась до банку щоб повернути кошти, які були помилково відправлені на іншу картку (переплутала декілька цифр). Онлайн консультант допоміг мені одразу, створили заявку на розгляд цієї ситуації
Менше ніж за добу кошти повернулись)
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2023, 15:30
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Проблема решена
Den0001 1 марта 2023, 11:10
Решил я попробовать распиаренный депозит на три месяца со снятием наличной валюты. Опустим кривое косое вечно тормозящее и неработающее приложение приват24 и перейдем непосредственно к депозиту. Оформил я депозит. Обратил внимание что стоит галочка автопродление которую вы снять не можете. Ну с горем пополам через 2 месяца я ее снять сумел все же. И наконец то проходит три месяца. Не сплю сутки наблюдаю за депозитом и жду где заветная кнопочка «получить кеш». Но чуда не произошло в этом квесте и приват на свое усмотрение кидает самовольно деньги на универсальную карту. Ну я разумеется понял что меня тупо кинули. Набираю 3700 и что вы думаете мне сказали? Я должен был вчера прийти в отделение, упасть на колени и молить их о том чтобы они дали мне наличку. Ну я при@@@ел если честно от какой подачи). В общем очередное 100500е кидание граждан Украины от банка мошенника.
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2023, 14:24
Вітаємо.
Дійсно, подати заявку на відмову від продовження вкладу можливо протягом 30 днів до закінчення строку вкладу.
Кошти зараховуються на картку, яку ви обирали при формуванні заявки на відмову від продовження. При обранні картки на екрані червоним текстом відображається інформація, що зняття готівки з картки Універсальної з комісією 1%.
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝