Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Тетяна Ткачук 16 мая 2023, 19:57
Я раніше всім розповідала і радила Приватбанк. Кредитні кошти я не використовувала, але і тримала про всяк запас. Знала що нікому не можна передавати СVV код і термін дії картки. І на цьому була впевнена що це є 100 % захист. І от виявляється що 15.05.23 р о 7,41год. у мене було перекинуто 414 грн. кредитних коштів на якийсь іноземний сайт.. Так, як я в цей момент збиралася їхати в обласну лікарню на контроль (післяопераційний перелом), то не помітила повідомлення телефону. О 7,53 у мене переводяться 3 748 (як потім виявилося — на Onlyfans). і у 8,03 ще одна спроба, на яку було недостатньо коштів. О 15.22 цей американський сайт відхилив трансакцію 3748 грн. і кошти повернулись. Коли, я це помітила вже був вечір і я заблокувала всі картки, в кіберполіцію заявила, а гроші буду змушена віддати, тому, що знаю, що винних не знайдуть, і не повернуть. Але це є вина Приватбанку!. Ясно, що злита інформація по карточках. Питання вже риторичне. І цей недолік скидає рейтинг такого відомого і поважного банку.
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 20:38
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Marynka17 16 мая 2023, 19:54
Отримала повідомлення про арешт рахунку. Перевірила Дію — відкритих проваджень немає. Перевірила на сайті Мінюст «Єдиний реєстр боржників» — відкритих проваджень немає (посилання на сайт Приват банк надає в повідомленні в застосунку та у вебдодатку).
Дзвінок Персональному менеджеру, пообіцяла що мені передзвонить техпідтримка.
Техпідтримка не передзвонила. Персональний менеджер більше не взяла трубку.
3700 і через довжелезне айвіарменю нарешті мені повідомили номер провадження, за яким заарештовано рахунок — провадження ЗАКРИТО у листопаді 2022 року.

Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок за виконавчим провадженням закритим 6 місяців тому!!!

Тепер Я повинна ще й доказати, що в мене немає боргів = відкритих проваджень! звернутись до мін.юсту щоб вони перевірили і направили інформацію в Приватбанк! І скільки на це піде часу невідомо… які для цього потрібні дії невідомо…

Що це за автоматизація що «прискорює» процес стягнення?!
Приватбанк немає актуальних списків боржників!
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 20:25
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Manzya0510 16 мая 2023, 16:53
Банк заблокировал счета, после этого позвонил сотрудник и начал рассказывать что я украл 170 000, на вопрос как я их украл, сразу пошел истерический крик что какая тебе разница как, ты их украл, предоставь документы, при том что я фоп и они видят мои обороты по фоп, когда пришел в банк и развалил их за их клевету, сказали мол извините это служба безопасности банка выводят так на эмоцию людей, так может мне банк тоже вывести на эмоцию?
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 17:18
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Минфин
Ответ администратора
19 мая 2023, 16:25
Відгук не зарахований (на 19.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
h001 16 мая 2023, 13:09
Була заборгованність перед Приватбанком. Банк подав до суду щодо її стягнення без попередніх повідомлень про це. Я погасила всю заборгованність, включаючи штраф який був нарахован в березні 2023. Отримала довідку, що немає заборгованністі. Спілкувалась з саппортом щоб відмінили суд, тому що заборгованність була погашена кілка неділь назад. Але вони сказали що не можуть цього зробити. Для банка це тільки 1 заява яка робиться и подається через e-суд за 5 хвилин. Але банк не може це зробити. Я зараз у інший країні і розумію, що не було ніякого сенсу гасити заборгованність, тому що все одно буде суд і можно було б потім домовитись з виконавцем щоб виплачувати кожного місяца по 300−700 грн.
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 16:07
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
wikki20 16 мая 2023, 0:52
14.05.2023 о 7:03 ранку в додаток ПриватБанку почали приходити повідомлення про списання коштів з моєї кредитної карти, яка була відкрита у ПриватБанку. Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700. По моїй картці відбулося 5 операцій на списання коштів на протязі 1,5 хвилини на загальну сумму 1600 USD. Співробітник банку повідомив мені, що кошти були списані американським сайтом і взяті в резерв за товари чи послуги, які чекають на підтвердження від замовника товару чи послуги. Після двох діб пекла спілкування з кол-центром зараз я розумію, що схема однакова… без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток) тебе звинувачують в передачі даних картки іншим особам, або ще гірше ніби ти дебіл і оформив підписку не помітивши цього на американському сайті, стверджують, що банк зробить все можливе для повернення коштів, але це може тривати: 1. Одинадцять діб, якщо сайт не отримає підтвердження про отримання товару чи послугу замовником. 2. 45−120 днів, якщо гроші знімуться з резерву. Але гарантії про повернення авжеж не надають і на питання про нарахування відсотків та погашення суми основного боргу відповідальність з мене банк не зніме навіть на період проведення розслідування. Зате на сьогодні знаю, що ПРИВАТБАНК НАДАЄ ГАРАНТІЮ НА КРАДІЖКУ КОШТІВ з рахунків своїх клієнтів і не являється безпечним банком. По шаблону в мене прийняли 5 заявок на повернення коштів і заяву на шахрайство. Але мене ніхто не ошукав окрім банку, запевнивши мене, що він надійний. І ця справа не про шахрайство, а про КРАДІЖКУ. Я нікому не віддавала карту, не губила її, не надходило ніяких дзвінків з опитуванням даних по карті і платежів не відправляла. Тим паче, що фізично це зробити неможливо — 5 платежів за 1,5 хвилини. Поки я подавала заяву в поліцію, мені прийшло повідомлення в додаток ВІДМОВА. Статус картки — Не обслуговувати. Сума операції 100 USD. Дзвоню на гарячу лінію, питаю у оператора чи це знову спроба зняття. Вона мені відповідає, що це кошти мали повернутися, але картка заблокована, тому їх не зарахували. Питаю, чому мені заблокували карту на вхід, тим паче, що я уточнювала цей момент у попереднього оператора. На це запитання оператор мені відповісти не змогла, сказала, що самостійно я перевипуск заблокованої карти зробити не можу, тільки звернувшись у відділення (це була неділя) і заблокувала мій номер для звʼязку з кол-центром. Наступного дня у відділенні мені повідомили, що це була ще одна спроба зняття грошей, але вже іншим сайтом і карта на вхід коштів не заблокована.
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2. Чому при відкритті кримінального провадження мені банк навʼязує сплату відсотків, погашення основного боргу зрозуміло я буду оскаржувати в суді.
3. І чому ваші некомпетентні оператори несуть різну ахінею і при цьому не приходять повідомлення про оцінку за спілкування з клієнтом.
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 10:05
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути відсотки, які нараховані на заборгованість.
Обов' язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та додатково з вами зв' яжемось.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
ruslantamerlan 15 мая 2023, 14:13
Неодноразово при звичайних стандартних технічних накладках супроводжував свої заявки в СallСenter рукописною заявою.
Інциденти вирішувалися завжди, всі красавчики. Так було у 2011, 2012, 2019 роках.
Запитую тут у співробітника ім'я керівника Приват24, чиє ім'я вказати у заяві.
Відповідь:
«На жаль, відсутня можливість надати таку інформацію.»
Питаю: З якої причини можливість відсутня?

Він мені видає: «Згідно Конституції України (ч.1.,2 ст. 32), ЗУ «Про інформацію (ст. 21),
З У Про захист персональних даних (ст. 2, ч.1,2 ст.14)
надання такої персональної інформації не є обов´язковою умовою.»

Чи відчували глибину маразму? Це таємниця.

Кажу це державний банк. Всі хто там працює публічні особи і це марення до них не застосовується.
Ігнор.

Запитую, дайте ім'я на кого писати. Теж ігнор.

Взагалі люди збожеволіли. З цією війною у людей бажання допомагати взагалі зникло.
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2023, 16:08
Добрий день!
Даний майданчик не є каналом звернень, через який ми можемо прийняти офіційне звернення від клієнта, оформлене належним чином. Ми раді допомогти у вирішенні питання та, на жаль, не отримали від вас даних, які б могли дати можливість ідентифікувати вас та розібратись в ситуації.
Проблема решена
RomanPetrenko 15 мая 2023, 4:13
Дуже давно працюю з приват банком. Був кредитний ліміт в 75 000 гривень. Навіть зробив Голд карту. Часто проводжу грошові операції, як з кредитними, так із власними коштами. Лише в квітні-травні банк заробив на комісії порядку 3000 гривень. Але раптом шось стукнуло і банк зменьшив кредитний ліміт до 0. Заборговоностей немає. Дуже незрозумило. На мої питання оператор каже, шо на ліміт впливає багато чинників і бла, бла, бла. Але я і так активно користуюсь послугами. Навіть планував відкрити долларовий рахунок, так як работодавець платить зарплату в цій валюті. Але …Прощавай приват
банк, привіт Моно Банк.
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2023, 8:30
Доброго ранку!
Річ у тім, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми та можливості надання ліміту. Шкодуємо, якщо зниження ліміту доставило вам незручності. В подальшому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
trybar 14 мая 2023, 12:50
13,05,2023 чоловік зробив помилковий переказ грошей (4500грн). продавець в телефонному режимі продиктував номер карти та переплутав останні цифри. Він продиктував 5168 7456 1406 2054, а потрібно було 5168 7456 1406 5024
А та людина, якій прийшли випадково гроші, не погодилась їх повернути.
Я розумію що в тому є наша вина, на ОЛХ платити наперед не можна, але була потрібна термінова покупка дивану, і в метушні все пішло коту під хвіст.
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2023, 15:08
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Ми завжди раді піти назустріч та в такій ситуації банк не має правових підстав для примусового повернення коштів з картки отримувача. Повернення можливе за згоди отримувача.
Проблема решена
Инна Малахивская 14 мая 2023, 9:24
Всегда была довольна работой Приват банка, но последнее время работа ухудшилась. Еще В субботу 6 мая (прошла неделя и тишина) я внесла деньги в сумме 4800 и мне выдало, что операция не может быть проведена, для возврата денег обратитесь 3700. Позвонила, сказали, что после инкасации ЕСЛИ в терминале будет обнаружен избыток денег на сумму, о которой я говорю, то мне вернут деньги на карту. Я не понимаю, что значит ЕСЛИ. Я внесла деньги и они пропали. У меня остался чек терминала где все написано. Мне стоит писать какое-то заявление уже сейчас или мне поверить оператору, что заявку о возврате средств на карту? Неприятно, потому что средства для перевода нужны мне срочно. А получу я их неизвестно когда, если вообще получу если никто не украдет и скажут досвидания!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2023, 10:03
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Наразі додатково подавати заявку немає потреби. На цей час заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується звірка результатів інкасації, що дозволить нам підтвердити внесення коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Сергій Смірнов 13 мая 2023, 14:14
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
Депозит був відкритий для придбання валюти за адекватним курсом.
Він закінчувався 12.05.
13.05 хотів зняти гроші, зайшов у додаток, а мене сповіщають що депозит подовжено.
Тобто за замовченням стоїть відмітка на автоматичне подовження. Жодного повідомлення що депозит закінчується немає (хоча спаму у сповіщеннях та телефонних дзвінких від банку забагато).
Тобто я маю сам слідкувати щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватися на 3 місяці.
Вважаю що це шахрайство з боку банку.
Після отримання депозиту завершую співпрацю з цим банком і всім буду рекомендувати не співпрацювати.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2023, 15:13
Вітаємо.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу.
В Приват24, меню 'Сервіси — Депозити — Мої вклади', виберіть депозит, клікніть 'Детальніше' — Розірвати депозит.
Виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).

Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
На четвертий день після закінчення терміну банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий термін по одному з каналів комунікацій (E-mail, Врізка в Приват24, PUSH в Privat24, SMS).
Проблема решена
Сергій Лунін 13 мая 2023, 8:22
Вітання, Що можу розповісти по факту, банком не користуюся з 2021 як основним. З 2022 року це стало ПП ПриватБанк, а як ви знаєте в Приватне підприємство в наш час вкладати кошти або зберігати це просто твоя марна справа іх заробітку для невідомого ПП шахрая …
А тепер до суті заблокували картки без будь яких попереджень від банку і навіть Виконавчої служби, так знаю зараз боти ПП ПриватБанк налетять і будуть верещати все горло що потрібно платити по рахунка, то тримайте відповідь боргів по рахунках немає.
По друге якщо рішення виконавчої служби воно повинно було по перше сповістити, а головне викликати до суду, але про що це я які наразі суди))).
Ось так людей без будь якого інформування залишає ця лавочка без коштів на існування. Ось цікаво на дану карту приходить Пенсія, що можна сказати піду під магазин просити милостиню на шмат хліба, а що робити.
Ви скажете зателефонувати в службу підтримки, так відповім легше в Пентагон до телефонуватися до оператора чим В Приватне підприємство ПриватБанк…
А виводи зробить читач сам з мого допису.
Я вже зробив рахунки будуть переведення до інших Поважних Фінансових закладів які дбають про клієнтів і закон.
Банк не рекомендую так як можете залишитися без коштів на існування.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2023, 9:50
Вітаємо.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на карти накладено арешт, ви маєте змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього вам необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlfaKeeper 13 мая 2023, 0:29
Рівень послуг, що надаються клієнтам, спустився нижче рівня каналізації. Вважаю жахіттям те, в що перетворили цей банк за останні роки.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2023, 9:43
Вітаємо.
Нам дуже, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити, що сталось, та допомогти розібратись.
Проблема решена
VolodymyrK93 12 мая 2023, 21:18
Прийшов той день, коли ПриватБанк вирішив припинити співпрацю зі мною як із клієнтом посилаючись на стандартне законодавство щодо фінмоніторингу.
Хоча кілька місяців тому банк просив підтверджуючі документи щодо походження коштів, на що було успішно завантажено онлайн звітну річну декларацію за 2022 рік і перевірку успішно пройдено. Продовжував користуватись послугами банку в звичному режимі для особистих витрат та провадження підприємницької діяльності.
Був кредитний ліміт, ліміт на оплати частинами і жодних прострочень по картках чи по кредитах не було.
Бізнес повʼязаний із роздрібною торгівлею, дуже багато оплат приймались саме на рахунок підприємця, щомісяця сплачуються податки, всі витрати на обслуговування рахунків сплачено.
Хотілося б отримати якесь пояснення, але його швидше за все не буде, наскільки я вже прочитав по відгуках тут чи на інших сайтах із відгуками, а сам банк обмежиться стандартними відписками.
Відгук пишу з метою аби інші клієнти розуміли, що вони не одні із такими проблемами загалом.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2023, 9:39
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема решена
Неля Томаш 12 мая 2023, 16:43
Приватбанком було зменшено ліміт на картці «Універсальна». Кожного місяця надходять кошти, тобто постійний грошовий потік. На мою думку з боку банку це погане ставлення до постійного клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2023, 17:34
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Taniaaaaaaa 11 мая 2023, 18:34
страховка на каждый день
Военный дважды на боевом задании получал травмы попадающие под страховой случай. Ноябрь 2022 года, консультант в отделении по адресу Метрополита Шептыцкого отказалась зафиксировать страховой случай, ссылаясь на то что родственники не могут оформить случай, камеры в отделении, отделения Приват Банка в городе Авдеевке, Бахмуте работают??? Или там прекрасный интернет, связь?.. Май 2023 второй страховой случай зафиксировали, но дали отказ. В страховку военный раненый на боевом задании, не попадает. Вы на секунду всем военным Украины при оформлении карт навязали эту страховку. А как дело к выплатам в кусты, военные уже не попадают под ваш страховой случай. Не оформляйте в этом банке не кредиты.
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2023, 19:56
Добрий вечір!
Рішення про виплату страхової компенсації приймає страхова компанія на основі договору страхування і визначеним в договорі страховим подіям, за якими передбачена виплата. Банк своєю чергою надає зручний спосіб оформлення страховки та сплати страхових платежів.
Щоб перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема решена
Blablabla1994 11 мая 2023, 17:34
Якщо ви хочете собі зіпсувати настрій, витратити в пусту свої надії, то оберіть саме приватбанк.
Цей банк за 10 років розчарував мене настільки, що вже просто нема слів. Детальніше розкажу по пунктах:
1) якщо ви закриваєте свою кредитну карту і одразу сплачуєте % за користування, то в подальшому будьте готові до того, що приват без Вашого відома не закриє карту і додатково нарахує кошти і не дасть можливості її закрити, якби не застосунок я б не знала про існування в мене боргів, хоча було повідомлення на пошту, що карту закрито. І навіть якщо Вам будуть обіцяти повернення тих кошт, що вони списали незаконно, то їх не повернуть!
2) я як військовослужбовець подавала через дію запит на єоселю (кредитування житла під 3%), ще в листопаді місяці, приват навіть не збирався мене попереджати про відмову, а тепер я немаю ні повідомлень про відмову, ні житла і ці кредити призупинили до 21 грудня. Дякую приват
3) приват і карти юніор, це взагалі окрема мова, так як мої діти переїхали жити в інше місто і я не мала можливості віддати їм свою карту, то при зверненні до банку мені відмовили, аргументуючи тим, що копії дитячих індетифікаційних номерів не являються документом і їх не достатньо для того, щоб оформити карту! На мої пояснення, що діти виїжджають і в мене нема можливості вечері їхати і робити їм номера всім було байдуже, а у відповідь мені 3 працівниці банку нахамили, бо до завершення робочого дня лишалось пів години!
4) приват і їх голосовий помічник Яна — це щось, якщо ви хочете відчути себе розумово відсталим, то наберіть на гарячу лінію приват банку, Яна вам дрпоможе вийти з себе і відчути себе максимально тупим!
5) приват банк і їх кредитування — я досі не розумію від чого вони відштовхуються надаючи людям кредит, в один місяць ви можете отримати 50000 кредитних коштів, а в наступний 9000 і більше не буде, так що надіятись на те, що якщо вам будуть потрібні гроші і приват їх дасть, то ні, це не ппо них. Пояснень досі нема!
Про це можна говорити вічно, історій більше ніж достатньо, хоча такого відношення до себе я не мала ні в одному банку!
Будьте обережні при знятті кошт з банкоматів, бо банк пише в застосунку, що Вам їх видав, а по факту НІ, і коли в мене бцли крайні 500 грн які хотіла зняти, то банкомат не дав грошей, а в додатку писало, що зняла…і в кінці вийшло так, що я перепозичала кошти, бо кредитку не завжди можу перевипустити, а це було в пт і відповідно вихідні без власних кошт!
І якщо може хто подумає, що погана кредитна історія і бла бла бла, то ні! Бо завжди вчасно оплачую все, а навіть якщо не встигаю до 25го оплатити, то за місяць-два закриваю всі заборгованості!
Можна ще розказати, як хотіла оформити авто в кредит, але то окрема історія! Тому категорично не рекомендую цей банк! Який завгодно, але не приват!!! Будьте обережні і слідкуйте за своїми фінансами, бо приват знімає просто так кошти…
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2023, 18:48
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Як бачимо, питання щодо закриття картки та перерахунку заборгованості було вирішено, а за результатом вам надано офіційну відповідь.
Щодо надання кредитного ліміту по картках, зазначимо, що його розмір залежить від сотень факторів, кожен з яких враховується при наданні ліміту і розрахунку його суми.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку ми завжди готові допомогти з поверненням коштів. Для цього клієнт може звернутись будь-яким зручним способом в підтримку і подати заявку.
Наші колеги перевірять інформацію щодо коректності вашого обслуговування співробітниками відділення та іншим згаданим вище питанням і зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема решена
leimt2000 11 мая 2023, 14:21
25 та 26 лютого 2023р. мені Парі-матч виплатив кошти, про що свідчить лист, в якому, цитую
Дякуємо за звернення в Parimatch!
Миколо, виплати з Вашого ігрового рахунку були успішні. Якщо кошти не надійшли на баланс картки, радимо звернутись до служби підтримки Вашого банку та надати коди транзакцій:
1. ARN 72711183057006856518552
RRN 033354141610
2. ARN 72711183057006858698030
RRN 033361271170
3. ARN 72711183057006858699426
RRN 033361277840
4. RRN: 033363383830
ARN: 72711183058006859671357
З повагою,
Служба підтримки Parimatch
На що Приват відповів, що не затримує надходжень. Кошти не надходили.
Скажіть, будь ласка, у кого гроші. Мабуть хтось бреше.
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2023, 16:29
Добрий день!
У разі успішного надходження коштів на рахунки банку подальше зарахування на картку відображається у виписці в Приват24. Бачимо, що по зазначеним вами операціям питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотний зв'язок.
Проблема решена
Darina1811 11 мая 2023, 8:00
Знімала гроші в банкоматі CAZH9948, що знаходиться на Європейській 132
06.05.23 в 15.26 15000 гривень з карти укр газ банк. Банкомат видав технічну помилку, гроші з карти списало, а банкомат їх так і не видав. Зверталась в обидва банки, приваті сказали що то не їх проблема, бо карта іншого банку, але проблема ж саме в банкоматі. Вже пройшо 6 днів, кошти так і не повернулись.
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2023, 9:31
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано міжнародною платіжною системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона до нас надходить.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shibaketerayo 9 мая 2023, 21:04
Я майже тиждень тому намагався зробити селфі верифікацію, але після того, як процес верифікації доходив до самого фото з паспортом з’являється нескінченне завантаження, куди б не звертався чи до операторів 3700, чи до телеграм операторів ніхто не допоміг, що робити?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2023, 9:20
Вітаємо. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 9 мая 2023, 8:14
Приватбанк очередной раз удивляет, теперь через 3х месяцный депозит нельзя купить валюту, теперь только от 4 месяцев, так что приват уже обходим мимо
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2023, 12:08
Вітаємо. Наразі проводились технічні налаштування описаного вами продукту, і тому, з 13.05.23 поновлюється можливість відкривати вклади даного типу на строк 3 місяці. Окремо зазначимо, що відповідно до рішення НБУ кожен Банк самостійно обирає строк, на який буде можливо купувати валюту, головне щоб кошти були розміщені на строковому вкладі на термін не менше 3-х місяців.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝