×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Все курсы банка |
Приват расторгнул договор по ошибке
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Написать комментарий
Приватбанковские делают кидалово иностранцам
В общей сложности 5 лет в вашем банке имею счет как иностранец.
Второй раз заставили делать идентефикацию.
Теперь в приват 24 немецкий райзепасс не признается как паспорт
и идентефикация не проходит.
Про том что идентефикация с данным паспортом была пройдена в 2022 году.
На help@pb.ua сначала писали какой то треш, теперь вообще не отвечают.
Решили прошерстить карманы иностанцев и заблокировать счет?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (25)
Жах якийсь, а не банк
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу. У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (6)
Некомпетентна служба підтримки і не відповідають законодавству України внутрішні правила банку
Перепрошуємо за незручності. Картки, вилучені банкоматом, не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
Для отримання письмової відповіді ви можете направити письмовий запит на адресу для кореспонденції банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. cancelyaria@privatbank.ua.
Комментарии (15)
Хотіли видати туалетний папір замість доларів
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (4)
Ошибка банка, которую не хотят решать
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Подяка
Комментарии (1)
Відділення працює на відмінно!
Щиро вдячні вам за відгук та теплі слова! Раді, що змогли задовольнити ваші очікування!
Написать комментарий
Не розглядають претензії по вкрадених картках
Такі самі операції спробували здійснити з картки Аваля — в тій самій торговій точці і в тому ж банкоматі. Все це я пояснила оператору.
Заблокувала картки та подала заявки на оскарження операцій. Пояснила, що я знаходилася в іншому місті. Оператор це бачив, коли приймав заявку, тому що я розраховувалася телефоном за 2 хвилини до спроб шахрайства з фізичними картками, а відстань між цими точками — 47 км.
Приват розглянув всі заявки за день та написав, що «провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої зяавки». Що там за коментарі написав оператор і чому вони суперечать — невідомо.
Аваль претензії сформував і відправив. Звичайно, я не маю надії на повернення, але вони хоча б спробували щось зробити.
Все це відбувається за кордоном. Коли блокували картки, оператор сказав, що я зможу виписати віртуальну картку на той самий рахунок, щоб мати доступ до грошей. Насправді, це неможливо: доступу в Приват24 немає, якщо немає активних карток, а пройти селфі-ідентифікацію я не можу, хоча зробила купу спроб.
Покладатися, но системи впізнавання обличь або автоматичні обробки заявок, так само як і на віруальну помічницу Яну (чи як її там звати) можна тоді, коли все це нормально працює. Але Приват відноситься до клієнтів як до вівців, які все стерплять. Для банку фізичний клієнт — це порошинка під ногами.
Нам дуже прикро, що виникла така неприємна ситуація
На наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо. В той же час, відповідно до умов надання банківських послуг, клієнт несе відповідальність за всі операції до моменту звернення в банк та блокування платіжної картки.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми склали кілька простих правил, як не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness
У разі труднощів із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації. При зверненні в підтримку ви можете обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь, або описати ваше питання у повному обсязі, та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Комментарии (1)
Блокування коштів на 180 діб та ніяке обслуговування.
Але політика банку — нічого не зробиш. Хто не хоче — той не користується.
І дивлячись на те, що в мене є досвід користування іноземними банками — все одно, Приват отримує свою оцінку в 1 зірку. Чому?
Вклали грошей, реанімували бізнес, який був у Мелітополі, почали робити продажі. Потім, привату щось не сподобалось і вони вирішили заблокувати оплати від клієнтів на сумму 102.000 гривень. Попросили ПАСПОРТИ клієнтів. Яка розумна людина там сидить — я не розумію. Десь тиждень, вбиваючи власну репутацію, ми зібрали необхідні паспорти і відправили у приват.
Телефоную через декілька діб і питаю, що ж там кошти.
На що мені відповідь — нажаль, ваші кошти заблоковані на 180 діб, ваша фірма зареєстрована не на території України, ще є підозра, що ви працюєте з окупантами.
На жаль, я не записав цю розмову. Те, що я був, у шоці, не передасть жодних почуттів, які в мене були. ЯК ТИ, МЕРЗОТНИК МАЄШ ПРАВО ЗАЗІХАТИ НА ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ? Як це не Україна?
Мене це дуже вибісило, але я запропонував надати власні документи, а саме: печатка за квітень 2022 року про перетин грузинського кордону, фірму у Грузії, Песель у Польщі, захист у Словаччині, водійське посвідчення у Канаді, на що меня приват відповів — на жаль, рішення банку незмінне. Ви — терористи і бандити.
Комментарии (4)
Ніяка підтримка + блокування комунальних платежів
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Комментарии (4)
В одні ворота
Умови погашення не змінювались.
Якщо на картці є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки будуть надходити кошти, з них буде списуватись 50% на кредитну картку до погашення прострочення.
Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Комментарии (2)
Воруют деньги у клиентов — это позор !
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Комментарии (1)
Кредитный рейтинг
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить і може бути збільшений. Рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Комментарии (2)
Подвійна комісія при оплаті комунальних
При поповненні мобільного в Приват24 від 100,01 і більше — 4грн комісія.
Додаткова комісія 1% при використанні кредитних коштів.
https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Інформація також відображається на етапі створення платежу в Приват24.
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
Комментарии (2)
Невозможно снять новые незатертые доллары с карты
Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (3)
Жахдива попитка отримання переказа вестерн юнион
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Разорвали контракт, не могу вернуть деньги
И много тут знакомых пенсионеров заблоктровали. Они плохо видят и слышат, самостоятельно не могут видео чат сделать и обновить данные. Изредка бывают хорошие операторы, понимают все и терпеливо помогают. А бывают не хотят заниматься пенсионерами, если недослышал, сразу блокируют и отправляют в отделение банка.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (5)
Обіцяли вийти на звʼязок, для врегулювання питання, а замість цього взяли та й заблокували картки та розірвали договірні відносини!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Комментарии (1)
Банку плевать на работоспособность своих сервисов и, в частности, терминалов быстрой оплаты
Суть проблемы в том, что с терминала быстрой оплаты нельзя без карточки приватбанка оплатить интернет. Возникает следующая ошибка: «Відмовлено у проведенні операції відповідно до Умов і Правил. Рекомендовано здійснити платіж у Приват24». Было 3 обращения по этому поводу за полгода. Что за загадочные условия и правила нарушает мой платёж за интернет никто объяснить так и не смог. Стандартный ответ: «читайте большую советскую энциклопедию»… ой, в смысле сайт. И где-то там, в его дебрях, конечно-же, будут ответы на все вопросы. Ага. Ну и ещё советовали потанцевать с бубном вводя ФИО, что б не звёздочки были, а буквы, вдруг эти припарки помогут. То есть данная контора предоставляет функционал для оплаты, по номеру договора подтягиваются все реквизиты, сумму, которую нужно оплатить и… заплатить нельзя. Раньше было можно, а теперь вдруг, непонятно почему, нельзя. Что за условия там нарушаются никто тупо не знает и озвучить не может. Более того, данная ошибка, судя по всему, типовая, то есть на все случаи жизни, не имеющая к проблеме никакого отношения. Вставлена она сюда, видимо, каким-то нерадивым программистом, который, собственно, и сломал систему, работавшую раньше нормально. И шлёт этот программист всех на 3 буквы, не собираясь разбираться и что-то исправлять. А зачем? Разве речь о каких-то деньгах, о репутации банка? Да плевать на неё! Господи, подумаешь! Или может это служба безопасности банка занимается дискриминацией. Вот тебе, мол, урод, нельзя пользоваться терминалами быстрой оплаты, ты плохой, ты рылом для этого не вышел. Ну или может это доблестные маркетологи таким интересным способом продвигают карточки банка, свой Приват24. Если это так, друзья, засуньте эти карточки вместе с приватом24 себе поглубже, банк ваш крайне хреновый что и подтверждает данный отзыв.
Ну и, если вдруг на данный отзыв будет какой-то ответ (ошибку-то явно никто исправлять не собирается, все обращения без толку), друзья, посоветуйте, пожалуйста, нормальную контору, с низкой комиссией, в которой можно-таки платить за интернет наличными, а не этот ваш плюющий на своих клиентов и свои же сервисы приватбанк.
Комментарии (7)