×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
ПриватБанк разорвал договор, обвинил мошенничестве!
Банк отказывается всячески комментировать! Как это назвать? Не геноцид ли. У меня получается нет прав даже узнать причину в государственном банке!
На карту мне иногда скидывали деньги без комментариев к платежу, возможно связанно этим, но это не астрономические суммы!
По роду деятельности больше 10 лет занимаюсь региональным СМИ с охватом около 1000 000 человек в месяц, никогда не пользовался служебным положением в личных целях, но в этом случае к сожалению вынужден выходить в информационное поле и написать честный и развернутый материал!
Комментарии (9)
С каждым разом всё хуже
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (1)
Після актуалізації даних у Приват24 зникло ім'я по батькові
Повторну актуалізацію можна пройти через добу. Тупість фахівця, який займається актуалізацією даних.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Умисне перешкоджання реорганізації юр.особи
І після цього ви хочете аби із вами співпрацювали???
Так ось, я як голова комісії із припинення подала заяву із усіма підтвеоржуючими документами щодо закриття усіх рахунків даного ОСББ, переводом коштів на рахунок правонаступника за рішенням загальних зборів та наданням банківських виписок з грудня місяця по день закриття, так як голова правління даного ОСББ тупо не йде на контакт ні з ким із комісії та співвласників, не робить жодних необхідних дій та не передає документи з грудня (по даному ми вже вжили неодхідні кроки). Ви написали відписку, що може таку ззаяву подати виключно правонаступник та виключно на вашому якомусь внутрішньому бланку. Ваш спеціаліст дзвонила мені по кілька разів надень, я все уточнила, думаю, та добре, навіть сперечатись не буду аби вирішилось питання.
Те, що дзвонили, просила, заходили по кілька разів у відділення, додавали повторно купу документів, про це я просто промовчу.
Але ж далі… Ви присилаєте відписку, що мол один рахунок закритий, а інший може закрити офіційний представник даного ОСББ. ВИ СЕРЬЙОЗНО!!! Я ВЖЕ НЕ ЗНАЮ ЯК ПОЯСНЮВАТИ, хто іще має до вас звернутись, які іще потрібні документи, коли я навіть вже внесена в реєстр, які іще та від кого потрібні заяви, на яких іще ваших внутрішніх, незатвреджених, бланках.
Ні відповіді про те, чи є залишок, ні виписок, навіть не закрили рахунки! Коли до вас звертається комісія з припинення, глова комісії, рішення загальних зборів, ви посилаєте до правонаступника та відмовляєте, бо не на якомусь вашому внутрішньому папірці написана заява. Тягнете час. Коли до вас звертається на ВШАУ Ж ВИМОГУ, правонастуник, все повторює та надає усі необхідні документи, ви відмовляєте знову ж, бо тепер повинен звернутись представник даного ОСББ.
АЛЕ!!! відповідно до законодавства України, якщо ви іще дієте відповідно до законодавству саме України, якраз ліквідатор і є офіційним представником юридичної особи, яка припиняє діяльність. ВИ В КУРСІ цього чи НІ? То так і напишіть — ми не знаємо як це зробити, ми не хочемо це робити, йдіть відразу в суд, бо ми не будемо нічого робити. Тоді це буде хоча б чесно!
«Друзі», от СКІЛЬКИ іще та настільки можна бути такими шкідниками???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Банк-терорист
— Гроші термінал забрав і все, далі дзвонить автомат і каже — у нас там збій ми можемо повернути вам гроші поповнивши мобільний (ви там що всраті? навіщо мені мобільний на 1500 грн поповнювати) або можемо перевести вам на карту приват банку. Як я вище зазначив, я не клієнт приват банку і у мене не має карти. Я згадав що у товариша є приват карта і тут виникла проблема — а як знову зробити щоб цей автомат вам подзвонив? Проблема була в тому що якщо ви не клієнт банку — ви не можете нікуди дозвонитись :)))) Я вже 2 рази в житті попадав на збої в терміналах не банківських при поповненні рахунку, але там вирішувалось все швидко я називав номер терміналу, дзвонив з того номера що поповнював, а далі просто просили БУДЬ-ЯКУ!!! картку на яку вам переводили гроші. Ну ок, поряд є відділення цих терористів, але і тут виявилась проблема про яку я не знав, вони не можуть мені повернути мої гроші перекинувши їх моєму товаришу, мені треба його брати особисто і тащити у відділення… шо за брєд. Я ж не прошу заберіть гроші у товариша з карти, я прошу поверніть мої гроші на картку приват банка товариша який у курсі що йому прийдуть ці гроші …
— І все, на цьому все, Приват банк заставив мене проти моєї волі стати їх клієнтом щоб я міг отримати свої 1500 грн, які мені досі не повернули, хоча вже доба пройшла. І як я зрозумів я такий там не один був в той день, а може у них там кожен день так…
— А і забув сказати, одна з персоналу Приват терористів, ще й каже — та це вам ще повезло бо ми повертаємо гроші а у інших банках чи компаніях взагалі пропадають. ВИ ТАМ ЩО ЗОВСІМ БЕРЕГИ ПОПЛУТАЛИ ???
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. Оформлення безкоштовної миттєвої картки для повернення коштів не зобов'язує вас до її подальшого використання. Якщо заявка на повернення вже створена, вона буде опрацьована після перевірки даних по терміналу та результатів інкасації. За результатом опрацювання заявки ми додатково інформуємо клієнта.
Комментарии (6)
шахраї!!!
: перевипустила нові.на ранок зняло 39.99 доллара.з одної карти та 385грн з другої карти.
увага мої рахунки застраховані.
за страховку приват не забуває знімати.
Короче то був якийсь закордонний сайт.
наразі знімає м.Дніпро Амусемент Ю А, Днiпро, Наб. Перемоги, 30
приват тобі НЕМАЄ ВІРИ.
поверніть кошти.
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Радимо перевірити чи не була картка раніше прив'язана на даному сайті для оплати підписки або послуг сайту.
За вашим зверненням в онлайн чат на сайті pb.ua наші колеги матимуть змогу подати заявки на повернення коштів для оскарження платежів.
Комментарии (7)
Арешт рахунку
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається. Ви можете переглянути стан ваших карток і наявність обмеження в своєму Приват24.
Комментарии (2)
Повний провал!!!
Нам дуже шкода, що така проста процедура змусила вас прикласти стільки зусиль. Написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
Приватбанк рекетир
8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен втсановити.
Якщо у клієнта достатньо коштів на картці та в постанові арешт суми (не рахунків) — банк блокує суму арешту. Клієнту необхідно звернуться до виконавця для оплати суми арешту. Банк розблокує суму після отримання постанови про зняття арешту від виконавця. За коштами понад суми арешту клієнт може проводити транзакції.
Комментарии (19)
Універсальна картка ПБ
Здивуванню не було меж, коли наступного дня при спробі зайти в Приват24 побачила повідомлення «З метою безпеки послуга недоступна. Зверніться до чату-онлайн». Виявляється, що замовлена картка не була активована, тому був заблокований доступ до Приват24. Оператори 3700 не мають можливості активувати картку, для її активації треба використовувати чат-онлайн (найближче відділення банку від місця проживання за 25 км в зоні бойових дій!), а в чаті треба було відправити скрін «помилки» сайту, відповісти на купу питань, вийти на відеозв»язок з оператором (а якби не було інтернету?) та багато хвилин очікування поки оператор «намагається зробити все можливе». Загалом спілкування в чаті забрало трохи більше 1,5 години! та додало пенсіонеру кілька сивих волосин.
Працівники банку мають можливість видати нову картку без попереднього замовлення її клієнтом в Приват24. Але якщо не хочеш отримувати Універсальну картку чи додаткові якісь послуги — готуйся пройти сім кругів аду, отримати неправдиву, неповну, неточну інформацію та хамське відношення.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти мами, та детальніше розглянути сутиацію.
Комментарии (4)
Логіка — не сильна сторона цього банку
В мене є логічне питання до ПБ — чому банк надає кредитний ліміт безробітньому студенту, якому на карту приходить 1000 грн щомісячно (і то в кращому випадку), але не хоче піднімати кредитний ліміт до 5000 грн людині, яка кожного місяця отримує 25000+ грн? Як взагалі працюють ваші алгоритми?
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись карткою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення якщо ліміт буде збільшено.
Комментарии (3)
ПриватБанк
Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення в Банк відповідного документу — тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку.
Комментарии (3)
Такого трешу я ще не бачив
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за описаною ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Написать комментарий
Блокування картки в односторонньому порядку!
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Комментарии (13)
повернення грошей
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
На цей час заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись у внесенні коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написать комментарий
Відсутність зв’язку з службою підтримки
Комментарии (4)
Не рекомендую
Комментарии (9)
Зняття коштів в банкоматі
Висновок напрошується сам собою- треба міняти банк для отримання пенсії.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Якщо у вас залишились інші невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у особисті повідомлення.
Комментарии (4)
Заблокировали пенсионную карту
Також варто зазначити, що згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, власник рахунку має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Комментарии (8)
Приватбанк — самый недружественный банк, если вы за границей
Приватбанк позиционирует себя, как банк, который сохранит ваши деньги, когда вы за границей. Сохранит буквально — вы ими больше не воспользуетесь.
Сегодня я хотела купить ребенку вещи на лето. В магазине под названием Таргет. Это американский магазин, т.к. моя семья находится в США. Так уж вышло, что из-за войны нам пришлось уехать.
Магазин имеет сайт. Я сделала заказ. Магазин разбил мой заказ на две части: одна поменьше с медленной доставкой и одна побольше с быстрой. Поменьше заказ я оплатила, вторую часть мне заблокировал приват с пометкой — подозрительный сайт, подозрительный платеж, ничего не дадим, мы вас не звали. Обе оплаты были одновременными.
Начинаю писать оператору. Переписка заняла более двух часов. Суть — введите код из смс и мы может быть разрешим платеж. Смс мне почему-то не приходит. Оператор решает якобы мне помочь и сменить вместо смс подтверждение платежа на пин-код. Хорошо, я соглашаюсь на всё, всё равно других вариантов нет.
Начинается подтверждение меня, как владельца. Я фотографировалась десяток раз: с картой, с паспортом. Они постоянно ничего не видят — номер карты, данные паспорта, ничего им не видно. На последнем фото я всё отлично видела, они не видели.
Предложили видеозвонок. Я соглашаюсь, потому что см. выше вариантов нет. Позвонили. Вроде я это я, они видимо остались в сомнениях, но мы начали двигаться дальше.
Оператор просит повторить платеж. Повторяю. Платеж снова блокируется. Пишу оператору. Она отвечает, что она думала, что я буду платить через приват приложение. А через сайт на ноутбуке им что-то не так, опять ничего нельзя и идите по ссылке приват\риск. Спрашиваю, в чем их проблемы? Я подтвердила себя, отправила кучу фото, меня записали на видео (мой видеозвонок записан) и снова мы возвращаемся к тому, что мне надо отправить смс.
В чем смысл, если я подтверждаю себя лично, а мне снова требуется просто телефон? Оператор отказалась отвечать. Послала меня к оператору моего мобильного, потому что она решила, что это мой оператор блокирует их смс.
Я пообщалась со своим оператором мобильного. Он ничего не блокирует. К слову, у мужа точно тот же оператор и ему доходят смс от привата.
Чат завершен, помощи ноль, результата ноль, смс не приходят, платеж заблокирован.
А теперь результат? если вы за границей, берите с собой карты других банков, покупайте наличку, делайте что угодно, но не карту привата. Он заблокировал мужу оплату авиабилетов из Польши сразу моментом. И чтобы подтвердить и прочее, нужен роуминг, карта, деньги на телефоне, короче вообще всё. И никак не подразумевается, что у вас могут быть проблемы со связью. Приват постоянно блочит оплаты из-за границы, по своим причинам, любым. Не тот айпи — велком блок. Хотите сменить номер телефона — велком видеозвонок, что вы это вы. Хотите что-то оплатить — забудьте, денег из страны он вывести не даст. И так мило, что переводы с моей карты на мою кредитку, на карты по Украине, нова-ком и прочее не требуют никаких подтверждений вне зависимости от суммы.
Отвратительный банк. Снимаю все деньги с дебетовой карты и идите вы к ч***у. Спасибо за внимание.
Комментарии (21)