×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.25 | 42.85 |
Все курсы банка |
Терроризм
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (24)
Зверніть увагу на компетентність операторів служби підтримки
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію більш детально. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Не побачив повідомлення в Приват 24 для бізнесу або не зміг завантажити документи = відмивання грошей або незаконна діяльність.
Тобто Приват 24 для бізнесу працює не належним чином, або в момент прикріплення документів виник якийсь БАГ.
Банк без попередження та запиту документів іншими каналами зв’язку розірвав ділові відносини.
Банк не надав можливості клієнту після розірвання ділових відносин надати документи, щодо підприємницької діяльності з метою поновлення обслуговування клієнта.
Не побачив повідомлення в Приват 24 для бізнесу або не зміг завантажити документи = відмивання грошей або незаконна діяльність.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написать комментарий
ПриватБанк вклав мої гроші
24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро
вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя!
Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700!
Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей!
На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації!
Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз!
Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня!
У відповідь тупі фрази мов чекайте!
Висновок:
ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання!
Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому банку
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (5)
Затягування зняття арешту
Банк обробляє документи в термін 1-3 робочих дні після отримання документа.
Комментарии (1)
позор такому банку!
Написать комментарий
Не начисляют кэш-бэк под любым предлогом по «лохо-акциям»
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
5% кешбеку на товари для дому та ремонту
Написать комментарий
Закрыли счет без оснований, грн вернули, а валюту до сих пор нет
Приват банк! Когда мне ждать этот перевод?
Комментарии (1)
Відмова в обслуговуванні без причин!
Прошу банк розібратися та поновити мене як клієнта!
Я нічого не порушував!
Готовий на будь які перевірки!
Мав у банку соціальну картку!
Користувався Універсальною Голд, та готовий підтвердити будь який рух коштів на ній!
Те що Ви зробили це помилка!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, відновлення співпраці неможливе. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Написать комментарий
Дякую за допомогу.
Написать комментарий
Різні картки під одною назвою «Універсальна Gold»!
Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.
Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.
Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд
Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Комментарии (1)
Блокування оплати бюджету
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (1)
Лишився рахунку по вині банку
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Комментарии (5)
Звернувся до онлайн-підтримки
«Вашими діями, Ви порушили умови договору про надання банківських послуг, розміщеного на сайті Банку, а саме, умови і правила надання банківських послуг, в частині обов’язків клієнта утриматися від дій, які порушують права Банку.
Порушуючи умови договору, Ви знижуєте якість надання послуг Чат-Online ПриватБанку. Тому, Банк відмовляється від підтримки ділових відносин в частині обслуговування в Чат-Online з Вами. У разі, якщо подібне звернення надійде з Вашого номера ще раз, ми будемо змушені призупинити для Вас можливість звернутися в Чат-Online ПриватБанку. Дякую за звернення, до побачення.»
Припускаю, що ШІ міг помилитись в аналізі мого питання, але мене не покидає відчуття, що я пройшовся по дуже тонкому льоду і був на грані повного блокування :)
Мабуть, краще буде подзвонити.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Мошенники
У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати.
Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, ви можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи.
Комментарии (4)
Плюют на клиентов
Комментарии (2)
Наплевательское отношение к клиентам
График работы ваших отделений с 9−00 до 17−00.
В пятницу 20.10.23 отпросился с работы в 15−00, думал успею. Фиг там. Была тревога до 16−30. Естественно до 17−00 не успел дождаться очереди. В понедельник 23.10.23 я уже во всеоружии отпросился с работы на полдня с 13−00. Но опять воздушная тревога, которая так и не окончилась до закрытия отделения банка. В отделение, естественно, не пустили.
Сегодня на работе меня предупредили, что это в последний раз я отпрашиваюсь. Отпросился и опять воздушная тревога. Окончилась в 16−30. Впереди человек 10. Понимаю, что все равно не успеет подойти моя очередь. Развернулся ушел.
Смог дозвониться до вашей горячей линии и узнаю, что в моем областном центре НЕТ НИ ОДНОГО ОТДЕЛЕНИЯ, которое работало бы в субботу
Более того, на всей восточной Украине нет ни одного отделения в областных центрах, работающего по субботам.
Приват — ВЫ ДЛЯ КОГО ГРАФИКИ такие делаете? Только для пенсионеров и тунеядцев?
СДЕЛАЙТЕ ХОТЬ ОДНО РАБОТАЮЩЕЕ В СУББОТУ ОТДЕЛЕНИЕ в каждом областном центре. Как же так? Понятно, что люди после рабочего дня не могут попасть к вам, потому, что тревоги каждый день во второй половине дня.
НО ДАЙТЕ НАМ ШАНС хоть в субботу к вам попасть! Ну хоть до 13−00 какое ни будь работающее в субботу отделение хоть одно на весь город, на весь областной центр. Люди, которые работают, не могут к вам неделями к вам попасть.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Комментарии (1)
повернення помилково перерахованих коштів
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Та рішення про повернення в даному випадку приймає отримувач.
Комментарии (1)
ПриватБанк заморозив і незаконно утримує 116 000 гривень на своїх рахунках.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме «з якої причини були заблоковані кошти». Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Комментарии (3)