×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Не видають кредит без пояснення причини
Комментарии (1)
Не видають долари
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (9)
Не відповідають кваліфікації менеджери Приватбанку БОРИСПІЛЬ
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас склалось неприємне враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Эквайринг
У меня для получения денег за эквайринг установлен счет Моно ФОП туда обычно все залетает максимально быстро. Так что это чисто приватовские палки в колеса.
Регламент зарахування коштів по еквайрингу на всі рахунки однаковий — на наступний день.
https://privatbank.ua/business/ekvajring-skb
Комментарии (1)
Попытка воровства денег Приват банком
Начну по порядку.
Совсем недавно, по моему 20 августа 2023 г., я открыл виртуальную карту в Евро. Решил открыть на случай если понадобится купить что-либо на Ebay.
Для проверки перевёл. на неё с гривневой карты сумму эквивалентную 1 евро.
Деньги перевелись, на интернет карте появилась сумма в 1 евро.
После этого никаких переводов не делал и нигде в интернете данные этой карты не регистрировал.
А теперь самое интересное… Мне приходит сообщение от Приват банка —, Ваш платёж на Амазон на сумму 22,85 евро отклонен из-за недостатка коштив на карте'' ???
Звоню в поддержку Приват банка… Оператор
— Да, у вас недостаточно средств на карте.
Я — Я ничего не оплачивал и мне даже не было подтверждения на Приват 24 о подтверждении оплаты.
Оператор — Вы наверное где-то зарегистрировали карту в интернете и произошла утечка информации…
Я — Я только открыл совсем недавно карту, и на ней был только 1 евро, я её нигде вообще не регистрировал, не указывал нигде её. данные. Об открытии этой карты знал только я один и Приват банк …
Я — Попытку украсть деньги со счета могли только сотрудники Приват Банка. Кроме них и меня никто не знал об открытии карты… Зарегистрируйте моё обращение и предайте в службу безопасности Приват банка.
Оператор — Я не могу это сделать, так как заявление передаётся если деньги были украдены…, а у Вас ведь деньги не пропали…
Я — Не пропали потому что их не было на карте… А попытку Воровства сотрудниками банка расследовать не нужно???
Прошу провести расследование этого случая, привлечь к ответственности виновных и прислать мне официальный ответ в течении положенного срока по Закону Украины.
С уважением.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Воровство денег
Вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись.
Комментарии (10)
Приват банк делит военных на правильных и неправильных
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Написать комментарий
Затримують виплату коштів
Всю інформацію передали відповідальним фахівцям, котрі проведуть перевірку та проаналізують роботу співробітників Банку під час вашого звернення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Комментарии (2)
Кредитування
Комментарии (2)
Подяка
Комментарии (4)
Заблокировали карту
Комментарии (5)
Недотримання постанови Кабміну 1202
При зверненні до чату онлайн, оператор Дмитро 285728 повідомив, що помилка пов’язана з тим, що мої документи не були актуалізовані в банку. При цьому згідно з постановою Кабміну 1202, оновлення документів, які стали прострочені після 24.02, можливо впродовж 30 днів по завершенню війскового стану. Оператор не надав відповіді на мої питання, проявив відсутність клієнтоорієнтованості та не допоміг у вирішенні питання, через що я понесла фінансові втрати, а банк поніс іміджеві втрати. Оскільки державний банк не дотримується вимог чинного законодавства та/або порушує його.
Нам дуже прикро, що у вас залишилось неприємне враження при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Дійсно, дозволено обслуговування, якщо своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився після 24.02.2022р.
В той же час, для підтримки інформації про вас в актуальному стані, банк повідомляв про необхідність планової актуалізації даних. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому. Достатньо зайти в Приват24, натиснути «Актуалізувати інформацію» та підтвердити операцію. Для цього вам також будуть потрібні оригінали паспорту/ ІПН. Та тоді ви зможете вирішити ваше питання.
Написать комментарий
Це просто жах
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
pb.ua/chat
Комментарии (4)
Варто звернутися 1 раз, коли реально потрібно, і відразу отримати відмову.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (2)
При замовленні валюти видають лише ветхими та описаними купюрами. Неможливо отримати повернення депозитів
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (6)
Пишу отзыв во время ожидания оператора (25 минут)
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку. Власні картки передавати в користування третім особам заборонено. Інша людина разом з вами може відкрити собі додаткову картку до вашого рахунку, або це можна зробити за нотаріальним дорученням.
Комментарии (5)
Блокировка и удержание средств без объяснения причин
Банк неодноразово телефонував вам для вирішення питання. Повідомте, будь ласка, в приватних повідомленнях, коли буде змога прийняти дзвінок.
Комментарии (1)
Банкомат принял деньги, но не зачислил на карту
23.09.2023 мною была внесена наличка 6 000грн в банкомат. Банкомат не зачислить эти деньги на карту, я обращалась на горячую линию пприват, приняли жалобу, рассмотрели и дали ответ, что деньги не обнаружены. В ответе указали что если я не согласна, то нужно обратиться с повторной жалобой.
Операторы привата повторно жалобу не принимают
Завтра пойду писать жалобу в отделение, а потом в полицию, такое отношение к клиентам наталкивает на мысль о коррупционных схемах. Сколько у меня должно пропасть денег чтоб банк бфл заинтересован в расследовании причин пропажи денег привлёк службу безопасности.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Написать комментарий
Зняття валюти
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Комментарии (3)