×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.25 | 42.85 |
Все курсы банка |
Отримання готівки
Ці ситуації призвели до неприємностей та витрати мого дорогоцінного часу.
Як клієнт вашого банку, я сподіваюся на негайний відгук та вирішення цієї проблеми. Я вірю, що ви візьмете це питання під контроль та допоможете відновити мою довіру до вашої фінансової установи.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога. Бережіть себе та своїх рідних.
Комментарии (2)
Заблокировали аккаунт Приват24, разорвали договор
Комментарии (8)
Жахлива система безпеки. Таке враження, що працівники банку шахраї
кредитні кошти в сумі 25 732 грн. Я відразу сповістила про це банк, карту заблокували, пере випустили нову. Того-ж дня заявила в Поліцію та Кіберполіцію. Мене було визнано потерпілою, та внесли справу до Єдиного реєстру кримінальних справ.
На даний час, нічого не вирішено, минув рік. Я офіційно зверталася до ПриватБанку, щоб надали мені як клієнту інформацію, куди та кому надійшли ці кошти. На що мені відповіли, що цим повинні займатися правоохоронні органи, але не офіційно було повідомлено, модель смартфону яким було проведено транзакцію, місто та платіж було здійснено через Одеську платіжну систему Герц. Тому в банку відсутня інформація куди пішли кошти. Потім я зверталась на електрону адресу до Герц, ті відписують, що в таких випадках Приват банк повинен зробити до них запит. У Приваті розводять руками, кажуть що це не до них. Коротше замкнуте коло. Хоч Приват говорить, що вони сприяють у вирішенні питання це все насправді не так, я до цих пір не знаю кому, та на карту якого банку були переведені кошти. Хтось добре розуміється як це все працює, і обкрадає громадян країни, всі про це все знають, і ніхто нічого з цим не робить. Буду звертатись до суду, тому що розумію, що тільки таким чином, щось можливо вирішити.
Фахівцями банку було створено заявку на оскарження шахрайської операції та на наш жаль, за правилами платіжної системи оскарження не є можливим. Причина в тому, що при оплаті був введений пароль для підтвердження платежу (3DS — одноразовий код 3-D Secure який відправляється на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24). Тобто, були введені всі необхідні дані для оплати.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронних органів із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію від банку.
Комментарии (3)
Банк без объяснений разорвал договор
решение это ладно. Теперь я хочу использовать остаток средств с других моих карт. Я так понимаю это массово пошла фишка приват банка!!! Вчера все было нормально все работала сегодня случайно зашел посмотреть в приват не заходит говорит такого клиента нет написал в службу поддержки он сразу мне говорит нужно номер поменять на местный говорю я хочу что бы мой остался потом он мне пишет извините, но банк разорвал договор с вами в банке обслуживался 17 лет проблем в отношениях с банком хорошие, и вот сейчас раз два придумали сами себе удалил. Это полное дно и неуважение к своим клиентам…
Приватбанк
У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення', банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Окремо зауважимо, що у випадку розірвання ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Заяву про перерахування коштів може надати довірена особа до відділення ПриватБанку.
Комментарии (2)
Кредит
— посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни видане після 18.03.2014 р;
Разом із посвідченням необхідно надати один із документів, який підтверджує період проходження військової служби, а саме:
— військовий квиток із відповідними записами про період проходження служби (сторінки в повному розвороті);
— витяг з наказу (довідка про зарахування до особового складу військової частини);
— контракт на військову службу;
— довідка за формою 5 Інструкції з діловодства у Збройних Силах України (видана не раніше одного року до дати надання в Банк)
Важливо зазначити, що для переходу на «Кредитні канікули» потрібно надати саме оригінали документів (фото або скан копії).
Комментарии (1)
блокировка счетов, не возвращают деньги
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
не повертають забракований платіж
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Написать комментарий
Не оформляется карта в доларах
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (2)
Збільшили заборгованість по карті універсальній
У графі «Залишок після операції» відображається сума на картці з урахуванням усіх заблокованих сум на момент платежу. Це виглядає так: наприклад, ви в магазині оплатили карткою покупку на якусь суму, ця сума спочатку блокується торговою точкою для подальшого списання, а у виписці баланс після операції відображається ще з цією сумою, оскільки за фактом торгова точка її ще не зарахувала на свій рахунок. Тобто, під час перевірки балансу картки вам потрібно орієнтуватися лише на доступний баланс, а не на баланс у виписці. У випадку, якщо ви не підтверджуєте якісь операції з виписки, повідомте деталі в підтримки банку.
Комментарии (1)
Як Приватбанк вводить в оману ФОПів на тарифі IT Expert.
Обов'язково перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.
Написать комментарий
Все супер!
Ми дуже раді, що виправдали ваші очікування.
Комментарии (1)
ПриватБанк НЕПЛАТОСПРОМОЖНИЙЙ
Мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Комментарии (6)
Що це було ?
Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково повідомимо.
Комментарии (1)
Провайдер Kvitum картою ПриватБанка обікрав мати-одиначку під час воєнного стану
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Комментарии (5)
Закрытие счёта.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Написать комментарий
Жахливий спам
Комментарии (2)
Неадекватні працівники
разів десять їм пояснював, що я не Іван Петрович і його не знаю, разів 10 вони вибачались, запевняли, що розібрались, відмітили і більше не турбуватимуть. Але через 1−2 дні все починалось знову, прийшлось пакет викинути і купити новий.
Комментарии (22)
Бешенные тарифы
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Нижча комісія встановлена в Приват24, тому радимо викостовувати цей канал для проведення оплат.
Написать комментарий
Iгнорують постанову приватного виконавця
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Написать комментарий
Проблеми в ЕЦП від приватбанку
Звертався декілька раз до приватбанку з проханням зареєструвати звернення та надати письмову відповідь чому не працюють належним чином ключ для ЕЦП, 26,10,2023 оператор 50316, 27,10,2023 оператор 293837, АЦСК приватбанку всі відмовляються навіть прийняти звернення. Бо знають що є велик проблеми з їх ЕЦП і роботою з ЕЦП. Всі давно здають звітність в електронному вигляді з ЕЦП ведуть електронний докуменооббіг, а тепер спробуйте отримати в приватбанку документ «Платіжну інструкцію» яку Клієнт підписав своїм ЕЦП і банку прийнів до виконання, в приватбанку отримаєте pdf файл і перевірте його на https://czo.gov.ua/verify — ЕЦП Клієнта Ви взагалі не побачите, ЕЦП печатки також не побачите як і ЕЦП Заіграєва Є. О. також немає. Що це за банк такий який може надати Клієнтам нормально оформлених документів «Платіжна інструкція» і «Виписка з клієнтського рахунку».
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Комментарии (1)