×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Грабители привата
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором 'картка Універсальна'. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Комментарии (4)
Нікому не рекомендую цей банк!
Передусім хочемо сказати, що нам дуже прикро, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про користування карткою «Універсальна» (http://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Згідно з умовами користування карткою, Ви маєте можливість вносити не всю суму за кредитом відразу, а розділити її – обмежуючись внесенням мінімальних платежів у розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
У випадку тривалої відсутності платежів за кредитною карткою банк буде вимушений передати справу до суду, що призведе до арешту майна та примусового стягнення боргу. Щоб запобігти таким випадкам рекомендуємо Вам ознайомитися з правилами роботи з боржниками, опублікованими на нашому сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/
Комментарии (1)
проблеми з приват24
Для вирішення питання ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банк снимает Два рада сумму при покупке товара
У разі здійснення оплати на сайті, кошти резервуються на картці торговою точкою, після чого, магазин надсилає в банк запит на їх списання.
У разі, якщо в банк надходить два різних запити, та за резервом торгова точка не надсилає запит на списання протягом 10 днів, кошти знову стають доступними на картці.
Для того, щоб перевірити інформацію, ми звернулись до Вас у приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Списали 4к, а снял 3к гривен
Написать комментарий
Актуализация
Комментарии (2)
Мошенник
5168757363019268 — Комиссаров И. Сумма 1450 грн, после этого продавец сначала отвечал, что нужного размера нет и просил подождать неделю, через неделю уже не выходил на связь, можете чем то помочь ??
Комментарии (2)
Закрыты счета в одностороннем порядке
28.10.19 банком, в нарушение законодательства Украины в гражданской и хозяйственной сфере, в одностороннем порядке заблокированы счета физического и юридического лица без указания причин и официального уведомления клиента. Делайте выводы и выводите средства с банка, так может быть с каждым. Готовим судебный иск, на основании практики ВСУ. Все подробности укажу сюда по ходу дела.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (3)
Дозволяють МФО знімати кошти
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Написать комментарий
«Удобство» работы с банком если ты IT ЧП
Суть проблемы: Мне был отправлен очередной перевод моими партнерами из USA 20.09 на мой ЧП счет. При этом отправителем была допущена ошибка в номере счета. Обычное дело, что требует простого уточнения реквизитов, проблема на день. Но банк почему-то решил взять и отправить этот перевод на физ счет. Я пытался найти эти деньги месяц, в валютном департаменте банка мне отвечали что этих денег нет в Приват Банке! При этом отправитель со своей стороны открыл расследование и получил ответы от банка посредника и Приват Банка, что деньги прошли весь путь и находятся в Приват Банке. Я не понимаю по какому праву менеджер валютного департамента может заявлять что денег нет в Приват Банке если он не имеет доступа например к департаменту по работе с физ. лицами. В общем через месяц оказалось что деньги висели все это время на транзитном счету для физ. лиц и банк не мог ничего с ними сделать так как нет уточнения реквизитов. Уточнение, кстати, было отправлено отправителем 16.10. Но оно так и не пришло ни в один из департаментов!!! После нескольких звонков и плотного общения с операторами которые так же заявляли что в SWIFT платеже нет никаких данных банк вдруг нашел данные, например точный адрес, и зачислил средства. Ну и конечно же на интернет карту физ. лица. Естественно я оплатил все комиссии при переводе на обычный пластик, но какое же было мое удивления когда я попытался забрать эти средства в кассе и получил ответ что нужно предоставить документы о происхождении денег. При этом сумма перевода была меньше указаной по регламенту для запроса и предоставления подобных документов. Связываться с службой поддержки — это что-то смешное. Мне обещали перезвонить 3 разных оператора. У последнего даже фамилию записал, наверное по этой причине он перезвонил. Они абсолютно ничем не помогли переключая меня в различные отделы где я должен рассказывать всю историю с самого начала. Прослушав проблему каждый переключал меня еще куда нибудь. После нескольких звонков на 3700 в моем меню вообще убрали возможность общения с оператором и отправляли меня на онлайн чат, так и не решив мою проблему которую банк сам же и создал. На данный момент я все так же жду рассмотрения предоставленных документов уже в фин. мониторингом.
Крайне не доволен как относятся к юр. клиентам этот банк. На мой взгляд самая большая проблема банка это безличностное отношение. Нет никакой возможности влиять на ход событий. В других банках можно написать жалобу на имя управляющего отделением или департаментом и есть неплохой шанс что тебя как минимум выслушают. В этом же банке операторы только предоставляют информацию как онлайн так и в отделении. И вы никогда не сможете что либо доказать даже если ошибка была допущена банком. Думаю ближайшее время перевести свой бизнес в другие банки где ценят клиентов.
Нам шкода, що Ви відчули незручності та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Подяка
Щиро вдячні Вас за теплі слова на адресу Наталії.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші Клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно в будь якій ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Написать комментарий
Приватбанк - ***
13го сентрября 2019 года произошел масштабный сбой в системе привата, после чего мне привязали несуществующую задолженность перед банком, при том что у меня на балансе изначально был 0, а в выписке по счету они сделали это так, мол я переводил минусовой баланс между своими счетами.
***!!! Идите ***, платить ничего не буду!!! Грабители…
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Меня обокрали. Приват не защищает деньги своих клиентов, к сожалению. Вы полностью беззащитны перед грабителями.
Статус моих запросов о возврате средств на 10. 10 (у меня 4 запроса, так как было 4 снятия денег): по моих запросах было сформировано пакет документов, который был передан в международную платежную систему, ответ от 45-120дней. Перед этим был запрос в банк, который владеет банкоматом, в котором меня грабили, но тот банк отказался возвращать деньги, как видимо. Еще момент: я сразу же поменяла пин код карты, но каждый день я получаю смс о попытках снятия денег с моей карты. Те люди все еще пытаются что-то получить с моей карты… каждый день, примерно в одно и тоже время. Я обращалась в службу поддержки фиксирует ли их служба безопасности все эти попытки, но ответа так и не получила. У меня есть все скриншоты всего происходящего, но я не верю в то, что банк мне поможет. Не понимаю, почему банк просто не может мне вернуть деньги из своих резервов, для таких случаев, а потом решать вопросы с международными системами, не впутывая меня в это, как клиента банка.
Я не знаю что мне делать. Понимаю, что для такого большего банка потеря доверия одного клиента не значит вообще ничего. Я буду благодарна за любые советы. Я вся на эмоциях уже далеко не первый день.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (18)
Банк уменьшает кредитный лимит задним числом, вгоняя в овердрафт
Банк позволяет себе в одностороннем порядке снижать кредитный лимит, после любого поступления средств на кредитку, при этом делает это задним числом, т.е. если после внесения средств на карту вы совершаете какие-либо покупки, то спустя несколько дней вы оказываетесь в овердрафте, в размере этих трат!!! Поддержка в чате делает вид что так и должно быть, и отказывается видеть в этих действиях банка причины для жалоб.
Намерен в ближайшее время закрыть в этой сомнительной конторе все счета, включая счета ФОП, и предостерегаю всех от сотрудничества с ПриватБанком, во всяком случае, в том его виде, который мы наблюдаем сейчас.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Из личного опыта
Авто. Все что было куплено при при прежней власти. И все что
Можно было одолжить у родственников и знакомых.
И тут деньги закончились. Я решил взять кредит в Привате
На сумму 15000 гривен. С чем я успешно справлялся. Не глядя на минимальную пенсию 1542грнКоторое наше государство нам выплачивает.
И тут я очередной раз нахожусь в больнице. Мне звонят и что-то предлагают. При этом рассказывают как это хорошо и выгодно. Вот я дурак и повёлся.
Оказался это был быстрый кредит на 8300 грн. Затем я вышел из больницы был в невменяемом состоянии и мне таким же образом втюхали ещё один быстрый кредит. На4000грн. Чем без поворотной загнали меня в долги о которых мне никто даже не говорили. А
Только рассказали как это хорошо.
Комментарии (5)
Перший ? в Україні
Практично, надійно, швидко та зручно, завдяки приват 24 та айбоксам.
Взагалі супер!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами було комфортним для Вас, адже ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Написать комментарий
Заблокировали зарплатную карту
Хотя предусмотрено сколько можно изымать — Ч.ч.1,2 ст.128 КЗпПУ, при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, — п`ятидесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові. При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п`ятдесят процентів заробітку.
Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины. Думаю так не должно быть.
Для того, щоб у Вас не склалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що така процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Двойное списание денег с карты!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Загадка і фантастична ситуація)
Дуже часто нею користуюсь.1 жовтні було -40000 грн, до 25 жовтня положив на карточку +39700.Хоть 24 жовтня все звірив, по їхніх данних і остальній платіж оплатив щоб вийти в нуль.Виявилось, що не доплатив.Тут нічого вже не докажу.Нарахували сьогодні проценти.І тут саме цікаве.Так як карточка не погашена, береться весь пільговий період і вважається що його (пільгового періоду) не було.І нараховують проценти за 55 днів користування їхніми грошима(нагадаю, дали мені ліміт 50 тисяч.) В мому випадку за 55 днів потратив 80 тисяч і рахують 3,6%.Тобто, дали мені 50 тисяч, а рахують процент від 80 тисяч.Як таке можливо?
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте пояснити як відбувається розрахунок відсотків за користування кредитним лімітом.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.
Також, хочемо зазначити, що детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці в web Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунок >>'.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Перевищено
Не могу снять деньги с карты, лимит указан был 80000 грн в сутки, дало снять только 55 и снятие происходило через каждые три часа.
Потом пришло смс «Відмова. Перевищено ліміт зняття готівки»
И после этого снять деньги не даёт.
Как с этим быть?
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий