×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Отказ в увеличении лимита
Мне было сказано, что минимальный кредитный лимит по карте 75000. В течении дух месяцев АКТИВНОГО ПОЛЬЗОВАНИЯ картой, лимит так и не увеличили. Также дополнительно предоставил Визы, пользовался картой за рубежом и услугой консьерж сервис. Все равно было отказано в увеличении лимита. Из всего вышесказанного делаю вывод что банку не дорожит сотрудничеством с постоянными клиентами и не идёт к ним навстречу. На сегодняшний день я и моя семья рассматриваем варианты перехода на обслуживание в другие банки. на данный момент уже мною были закрыты валютные Карты в обслуживании этого банка. В ближайшее время я и моя семья планируем прекратить полностью сотрудничество с данным учреждением.
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта з урахуванням різних факторів. Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки по зарплатній картці іншого банку і т.д; наявність закордонного паспорта, автомобіля та ін. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
З повагою, ПриватБанк!
Комментарии (11)
Меняют лимиты как хотят.
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (17)
Оператор Наталья спасибо!)
Если вся поддержка в Приватбанке работает так хорошо, то почему бы и не поставить оценку «Отлично»!)
Опыта обращения в тех поддержку другого банка у меня нет, но если сравнивать с поддержкой Киевстара… То тут просто самая отзывчивая поддержка в мире)
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Неодмінно передамо теплі слова на адресу Наталі)
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Самый стрёмный банк в Украине.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк не передає персональну інформацію клієнтів третім особам та робить все необхідне для збереження банківської таємниці. Для цього в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
Для того, щоб треті особи не могли заволодіти Вашими даними наполегливо рекомендуємо не вказувати особисту інформацію на сумнівних ресурсах, месенджерах та інших відкритих джерелах.
Для наших клієнтів ми склали декілька простих правил, що допоможуть не стати жертвами шахрайських дій — https://privatbank.ua/informational-security
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Желаете потерять 3000 грн - ПриватБанк поможете вам в ,
Деньги естественно не пришли, писала заявление, на которое пришел ответ, что на новую почту денег не поступало, обратитесь в банк.
Приват банк в свою же очередь попросил ожидать около двух недель, если вопрос закроется мирно, то деньги вернут.
В итоге прошло больше 2 месяцев, заявление подали в суд и нужно ожидать до 120 дней.
Это почти минимальная заработная плата, но как говорится кому какое дело.
Кто-то судился уже с ПриватБанк? Каков был итог?
В першу чергу, потрібно розуміти, що кошти списуються на рахунок торгівельної точки де проводилась оплата, а не на рахунок банку. В даному разі, так як суму було списано і магазин не провів повернення коштів, то зі свого боку ми почали процедуру чарджбеку за Вашим зверненням.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни суворо встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Страховка защита на каждый день от ПриватБанка
В першу чергу, дозвольте звернути Вашу увагу, що розрахунок та виплату страхової компенсації забезпечує саме страхова компанія, а не банк. Також важливо розуміти, що залежно від типу та місця травми страхова компенсація відрізняється. В умовах договору страхування в таблиці виплат зазначено суму виплати окремо по типам травм.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Худший банк в истории, нарушающий закон
Последнее время банк стал проигрывать суды, а тем более после постановления Верховного суда за сентябрь 2019 года. Не платите этим *** ничего. Это не банк, а скорее наглое вшивое МФО, на которое нужно подавать в суд, не только за незаконные начисления в виде сотни штрафов, когда законодательство регулирует только один вид штрафов, остальное незаконно, но и за раскрытие конфиденциальной информации и за незаконное получение информации о связях клиента с другими людьми.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося хибне враження про банк через описану Вами ситуацію.
Дозвольте зазначити, що рух коштів за Вашими картками відображається в особистому кабінеті Приват24. У випадку, якщо Вами були використані кредитні кошти надані банком, то згідно умов договору їх необхідно погасити. В ситуації, коли клієнтом не своєчасно або взагалі не виконуються кредитні зобов'язання, банк вимушений нараховувати відсотки за прострочену заборгованість. Також хочемо звернути Вашу увагу, що дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Щоб розібратись детальніше в ситуації, що виникла та перевірити інформацію по списанням, про які йде мова ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Помощи от банка нет,никакой!!!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Приват банк в сговоре с мошенниками!!!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В описаній Вами ситуації хочемо зазначити, що при оформленні картки ПриватБанку Ви підписуєте анкету та приєднуєтесь до умов і правил банківського обслуговування, що розміщені на сайті банку, відповідно до яких і відбувається Ваше обслуговування в банку.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що у випадку прив'язки картки, як джерела погашення до сервісу мікрокредитування, Ви тим самим даєте згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. Таким чином, у випадку несвоєчасного погашення заборгованості перед даним сервісом, він може провести списання платежу з Вашої картки, що зазвичай вказується в договорі кредитування з даною оранізацією.
Щодо питання дзвінків з нагадуванням про наявність заборгованості, то дане повідомлення було залишено в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Щоб перевірити інформацію детальніше, щодо списаних коштів з картки ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
ПРЕДНАМЕРЕННО ОШИБОЧНАЯ УСЛУГА
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Мошенничество в инстограм аккаунт: ikra.com.ua по карте 4149 6293 9835 2294 Снисар Юлия Николаевнв
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Впарювання картки
-А у вас є картка банку?
-ні, немає.
— без картки ми не можемо перевірити Вам гроші!
-в сенсі?
— зараз ми оформимо Вам картку інакше не можемо!!!
-Дякую, я не хочу користуватись послугами банку це дуже дорого та вилазить боком.
— допобачення!
Хворий банк!!!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (3)
Уже не вернут списанные при сбое деньги. Банк умирает ???
Списанные средства в размере 347.90 грн уже не вернут, как выяснилось, поскольку ничего доказать нельзя. Банк считает, что я ими воспользовалась, поскольку у меня нет никаких бумажек о том, что оплата на кассе супермаркета была отклонена. Многим ли из нас дают в руки такие чеки? Я еще никогда не видела, чтобы чек об отклонении оплаты отдавали покупателю.
Теперь я, читая шквал отзывов здесь о незаконных списаниях денег с карт, а также моя семья и друзья, которым я не устаю напоминать и буду напоминать всегда, избегают пользоваться приватовскими картами. Используем карты других банков для всех расчетов.
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що на даний час кошти повернуто на Ваш рахунок. ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі виникнення додаткових питань Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Комментарии (15)
Последняя капля
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, я впевнений, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім Вас не зможе дізнатися нічого по Вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
У разі ж, якщо вказані дані не збігаються з тими, що зазначено в банку, ми вимушені відмовити в обслуговувані до уточнення необхідних даних у відділенні банку.
Комментарии (7)
Банк не информирует правильно клиента и выдает карточку, которую клиент не может потом поменять!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуто і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
У разі ж, якщо Ви бажаєте закрити картку, Ви можете це зробити за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Заблокированы личные средства
Во первых по вашей причине была неуспешно проведена транзакция и деньги просто напросто были заморожены без возможности мне использовать собственные средства. И если бы у меня это были единственные средства я бы не смог заказать нужный мне товар в нужный период времени (по акционной цене), а это уже ограничение моих прав. Свою ошибку Вы сами и признали, так как не справлялись с потоком транзакций.
Во вторых так как на данный момент никаких сдвигов по решению этой ситуации нет, я прошу Вас разобраться в данной ситуации и решить проблему клиентов которую Вы сами и создали. Вам необходимо приложить все усилия и вернуть ошибочно заблокированные суммы в кротчайшие сроки на счета своих клиентов.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Комментарии (2)
Негативный отзыв о работникам ПриватБанка
Моя история похожа с многими на сайте отзывов. После того как я столкнулся с сошеническим Брокером ТRADE 12. Я обратился к банку с просьбой опротестовать мои транзакции
Собрал все необходимые доказательства подтверждающие что услуга была оказана некачественной не соответствующей описанию. После подачи заявления в банк из семи транзакций только одной был присвоен id номер 865547 от 11 03 2019 года по остальным даже не присвоили заявки
Но после и тот без объяснений отменили. Стали звонить из банка сотрудники и рассказывать якобы у МПС нет такого пункта опротестовать транзакции у брокера. после длительных дискусий сотрудница банка попросила оставить ее в покое так как она выполняет рекомендации выше стоящего рукаводцтва.прижожу к выводу что сотрудники банка собатируют роботу по отношению к клиентам и фактически являются за одно с машениками.
Что и побуждает меня обращаться в правоохранительные органы.
Раніше з Вами було проведено зворотній зв'язок при якому наш співробітник повідомив, що на жаль, за правилами МПС термін, який відведено для можливості подачи заявки вичерпано.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою.
В разі, якщо Ви стикнулися з шахрайством і виявили його після завершення можливого терміну для оскарження через банк, то рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Написать комментарий
Полная блокировка карты в банке и разрыв отношений !!
Предисловие: изначально регистрировался в городе Кировограде в прошлом году закончился срок действия карты получил новую карту в городе Одесса!
спустя год в середине августа месяца мне приходит письмо от банка к с тем что я обязан предоставить всю информацию о себе: откуда доходы отчитаться о всём своём недвижимом имуществе и вообще отчитаться всём своем имуществе и своих деньгах за последние два года! Непонятно с какого перепуга банк решил что я являюсь публичным лицом хотя последних 4 года да я работаю за границей и в Украине бываю крайне редко!!! Всё время делаю международные переводы на свои карточки для того чтобы оплачивать коммунальная расходы и свои расходы в Украине!!!
После двух недель переписки с банком он всё-таки принял мои объяснения о том что я не являюсь публичным лицом и что я не обязан отчитываться а своих доходах!!!
Спустя 2 недели после закрытия вопроса о публичной личности мне позвонила личный банкир которая сказала что я всё равно должен отчитаться о своих доходах!!!
Она сказала, что есть какая-то личная что я всё-таки должен отчитаться о своих доходах за последний год.
Я сообщил ей что я на данный момент не могу предоставить ей документы ты как я нахожусь за границей и смогу это всё предоставить в ближайшем филиале когда вернусь в Украину и могу зайти в ближайшее отделение банка и там всё предоставить!!!
Когда я вернулся в Украину в начале октября месяца. Я обратился в отделение приватбанка в городе Одесса.
Милая сотрудница проверила мои данные и сказала что по мне ничего нет и никаких запросов нет и она ничего не видит соответственного принять документы она не может! Я у неё уточнил что вот такая ситуация она сказала что у неё нет никакой информации чтобы я для проверки позвонил на горячую линию!!! Я позвонил на горячую линию рассказал всю ситуацию мне там тоже подтвердили что нет никаких проблем и нет никаких требований со стороны банка и всё равно оставили заявку для проверки!
После этого мне перезвонил парень сказал что он всё проверил и что у меня нет никаких проблем и банк ничего не требует от меня и что я могу продолжить своими картами дальше и ничего не должен предоставлять.
Также он сказал что он тоже оставить заявку в главный офис чтобы проверили там!!! Через несколько дней мне позвонили из главного офиса это же подтвердили что у банка нет никаких претензий ко мне и что никто не будет блокировать мои карты я могу пользоваться дальше как и пользовался!
Пару дней спустя позвонила опять моя личная банкир и сказала что всё равно я должен предоставить документы и должен вернуться в отделение и дать ей поговорить с той сотрудницей с которой я разговаривал раньше!!! Я это сделал в очередной раз пошёл в банк дал свой телефон сотруднице они пообщались и сотрудница в банке в Одессе сказала что она не знает что от неё хотят от и у неё нет возможности прикрепить документы к моему профилю!!! Я в очередной раз позвонил на горячую линию мне в очередной раз подтвердили что у банка нет никаких претензий ко мне если у моего личного банкира есть какие-то претензии она должна обратиться непосредственно к своему руководителю и что никто не будет мне блокировать не какие карты и что я могу пользоваться дальше!!! В конце октября я уехал за границу и буквально через 2 дня после моего отъезда да мне приходят сообщения в Приват24:
Вам отказано в проведении операций по всем открытыми счетами в банке. Подробнее на сайте pb.ua/2780
Я тут же обратился в Приват24 с вопросом на каком основании они меня заблокировали и в чём причина? Получил вот такой вот интересный ответ «Сообщаем Вам о принятом Банком решения, согласно которому будут разорваны заключенные с Вами договора и закрытии текущие счета, на основании статьи 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности », части первой статьи 10 Закона Украины« О предотвращении
и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения », а именно в связи с установлением неприемлемо высокого риска по результатам переоценки
риска.
Банк прислал Вам пример заявления на расторжение счетов, с данным заявлением Вам необходимо обратиться в отделение ПриватБанка для перевода остатка средств на счет другого банка. „
Получается работая за границей не переводя деньги в приватбанк я финансирует терроризм и отмываю средства!!! Просто гениально!!!
Я в очередной раз обратился в Приват24 чтобы мне объяснили На каком основании не пришли к этому на что была открыта заявка:
ми дуже стурбовані тим, що склалася така ситуація, для її вирішення, створена заявка 25519271.
Вона буде розглянута протягом 1-2 днів. Наші фахівці зроблять все, щоб вирішити питання якомога швидше і відразу ж зателефонують Вам.
Спустя 2 дня мне позвонил парень который сказал что банк в одностороннем порядке разрывает со мной все отношения!
А теперь объясните мне пожалуйста с каких пор работа за границей и перевод денег на приват расценивается как финансирование терроризма и отмывание не законных средств!!! И почему клиент который у вас был 12 лет стал вдруг нежелательным клиентам??
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що раніше Вам була надане офіційне повідомлення від банку щодо цього питання.
Комментарии (5)
Мошенники представились ПриватБанком
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (3)
Заблокировали карту
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та надав інформацію за ситуацією, що склалась.
Комментарии (4)