Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Olegnedovolny 1 августа 2023, 1:36
Зараз 1−22 ночі. Терміново була потрібна консультація співробітника банку. Почав писати цей пост після ГОДИНИ очікування та прослуховування музики.
1. Це плювання на всіх клієнтів банку (яких десятки мільйонів).
2. Зараз мільйони дівчат та жінок їдуть за кордон щоб заробити якісь гроші, оскільки в Україні проблема з роботою. Невже в цей скрутний час ДЕРЖАВНИЙ банк не може працевлаштувати декілька десятків співробітників, щоб вони могли отримувати зарплату, а клієнти сервіс??..
Гнати к чортам керівництво банку, якщо воно плює на людей…
Закінчиться війна і ви теж своє від нас отримаєте…
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 18:03
Вітаємо.
Перепрошуємо за ці незручності. Обов'язково перевіримо, чому так вийшло.
Також нагадаємо, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
ohudyma 31 июля 2023, 17:56
Маю відкритого ФОП в приватбанку. Співпрацюю з іноземною компанією з ОАЕ по контракту, як IT фахівець та отримую кошти на USD рахунок через SWIFT.

Перші пів року все було нормально, але зарплату за червень було заблоковано фін моніторингом. У відповідь я надав файли контракту та реєстраційні документи компанії в ОАЕ, на що отримав відмову та вимогу надати структуру власності компанії, та скани документів основних власників.

Якщо структуру власності я можу ще якось намалювати, то сканів документів мені ніхто явно не надасть.
Дзвінки валютному менеджеру ніяк не допомогли, кошти зависли в повітрі, відправник їх не має, а банк мені не хоче зараховувати на рахунок посилаючись на те, що я не надав достатньо документів.

Також банк відмовляється повернути кошти відправнику, посилаючись на те, що вони будуть автоматично повернуті через 2 місяці.

Цікаво те, що я відкрив рахунок в Укрсиб банку і наступна зарплата прийшла без проблем після надання простого інвойсу, але приватбанк не зацікавлений в тому, щоб полегшити життя підпримцям, лише щоб гемороїти їх.

На даний момент чекаю, щоб кошти повернулися відправнику і мені перерахували їх в інший банк. Після того закрию всі рахунки в приваті та обірву з ними будь які зв’язки.
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 8:34
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
club777 30 июля 2023, 16:17
Коротко: готівкового долара в норм стані в касах банку у Львові немає, за 2 тижні в більш-менш норм стані вдалось зняти всього 200USD старого зразку.
Клієнти косяками щоденно приходять в касу за своїми грошима, ім демонструють долари в жахливому стані (які потім в обміннику точно не приймуть!), клієнти відмовляються отримувати такі купюри, розвертаються і приходять в тим самим питанням в касу на наступний день… І так по колу.

Відповідь на відмазку банка тіпа «які купюри нам здають клієнти — такі гроші ми видаємо в касах»: банк може (навіть в норм країни мав би!) не тільки барижити на комісіях, але й проводити інкассо (як варік для голд клієнтів, ЗСУ, пенсіонерів і т.д. — без комісії), вкласти власні кошти (а доходи банку це дозволяють), позбирати старі/зношені купюри і літачком завезти їх на обмін в USA
Замість того, найбільший банк країни, включає окуня і генерує відмазки озвучені вище

Номери заявок замовлення готівки (фактчєкінг)
17−07−2023 29492789
18−07−2023 29513246
19−07−2023 29529140
20−07−2023 29540973
21−07−2023 29563039
26−07−2023 29626578
27−07−2023 29646644
28−07−2023 29662736

пс. Приват завжди був дном, але банку вдаєть покращувати свої результати і пробивати дно все глибше!))

Зміст того посту (може комусь зроблю корисну справу): при можливості, уникайте Приватбанк, т.я це банк, який: барижить персональною інфою, блокує карти без поводу, має величезні комісії, створює черги в касах, ну і тепер той цирк з видачею доларів!
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 20:10
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка про нас.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Якщо у вас залишились невирішені питання, ви завжди можете звернутись в наш чат підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua
Dmytro Krym 30 июля 2023, 13:03
A Positive Banking Experience

I recently had the pleasure of banking with Bank, and I must say it was an outstanding experience. From the moment I walked through their doors, I was greeted warmly by their friendly and knowledgeable staff.

Opening an account was a breeze, and the staff guided me through the process with patience and professionalism. They took the time to explain all the available options, making sure I understood the features and benefits of each account type.

One of the things that impressed me the most was their online banking platform. It is user-friendly and intuitive, allowing me to manage my finances conveniently from anywhere. Whether it was checking my account balance, transferring funds, or paying bills, the platform proved to be efficient and secure.

Additionally, I must mention their customer service, which has been top-notch. Anytime I had a question or needed assistance, I could rely on their customer support team. They were responsive, courteous, and always went the extra mile to address my concerns promptly.

Furthermore, Bank offers a variety of financial products that cater to different needs. Their competitive interest rates and low fees make banking with them an excellent choice for maximizing my savings and minimizing unnecessary costs.

Overall, my experience with Bank has been exceptional. They have demonstrated a strong commitment to customer satisfaction and have proven themselves to be a reliable and trustworthy institution. I highly recommend Bank to anyone seeking a reliable banking partner for their financial needs.
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 15:32
Good day! We sincerely thank you for your feedback! Your words motivate us to provide even better service!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
1979mmv 30 июля 2023, 7:44
Я спробував скористатись картою Приватбанку перебуваючи за кордоном. Банк одразу заблокував мою карту і вимагає в мене здійснити дзвінок, от тільки коли я дзвоню, то мені каже, що вибачте, на даний час всі оператори зайняті. Після доби активної переписки зі службою підтримки банку мене взагалі просто заблокували і стерли, не має у них такого клієнта. Дякую банку.
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 11:02
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення вам знадобиться веб-камера.
Полезный комментарий
1979mmv 31 июля 2023, 7:03
Вирішення питання з розблокування карти зайняло добу активного спілкування з банком. Можливо б це зайняло менше часу, але система довго не надсилала СМС для розблокування додатку. У підсумку форум виявився єдиним дієвим каналом зв’язку з банком, хоча і не має до банку жодного відношення. Після блокування карти ані додаток, ані чат боти не ідентифікували мене як клієнта банку. Прикра ситуація, яка псує нерви і забирає дуже багато часу.
Проблема решена
BochaAleks2204 29 июля 2023, 22:24
26 липня, мав необхідність зняти готівку 7000 грн в банкоматі Приват банку ТЦ«Магелан" в м.Миколаїв, та стався технічний збій, кошти з карти були списані, але не видана готівка!
На моє звернення по 3700 якісної відповіді про повернення коштів я не почув, більш того порядок повернення коштів завуальований настільки, що таке враження, що це шахраї, які маніпулюють людськими коштами на свою користь! Термін повернення кожного звернення (5), до спеціаліста переноситься з незрозумілих причин! Будьте обережні з власними коштами у Приватбанку!
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 10:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату. У описаній вами ситуації, термін обробки заявки на повернення коштів може складати до 14 днів, оскільки аби підтвердити факт помилки з боку пристрою його необхідно інкасувати. Бачимо, що наразі за поданою вами заявкою факт збою підтверджено, робимо все, щоб якомога швидше повернути кошти вам на рахунок.
Проблема решена
Олександра Сергіївна 29 июля 2023, 0:45
Ставши жертвою шахрайства, а саме 18 тис грн., саме стільки в мене вкрали з рахунку кредитної карти. Я звернулась в банк для вияснення і повернення своїх коштів. Під час розмови працівник лінії мене чемно вислухала, подала заявку на повернення коштів. І сказали чекати відповіді
до 120 днів. Також повідомила що шахраї провели авторизація моєї карти з використанням номеру, терміну дії і cvv кодом на певному сайті. Й після цього банк авторизував і відніс його до «безпечних сайтів» чим саме дав зелене світло шахраям. Мені не приходили ні коди з смс, ні дзвінки для підтвердження, ні ліміти по карті не спрацювали (що добило мене остаточно, бо я встановила 100 грн.). Згідно відповіді банку, після авторизації карти на сайті з неї можна списувати будь які суми, і до одного місця ті ліміти. Це взагалі не налазить на голову!!! Скажіть де безпека банку??? Чим ви зайняті??? Якщо дозволяєте таке. До крадіжки з карти у мене був ще свій борг й загалом у мене 36 тис. Я стала шукати варіанти вирішення, бо % по боргу ростуть з повної суми. І платити мінімальний платіж з тої суми мені вкрай дорого.Й звернулась з проханням реструктуризації (розбивка суми рівними частинами). На що отримала відповідь, що мушу стати злісним не платником щоб отримати таку подачку від банку! Хотіла навіть взяти «кредит готівкою» в тому ж Приватбанку. Й тут суцільне розчарування, бо під час звернення я заблокувала кредитку і не збираюсь її розблоковувати.Відділ по кредитах анулював після цього усі доступні мені ліміти. А відновити до того рівня що було вони не можуть (((. Так триває вже майже місяць моїх поневірянь. Банк свідомо заганяє мене у боргову яму! Коли я питаю у працівників банку що вони можуть запропонувати мені щоб якось вирішити питання, то ті розводять руками. Довіри до банку «0». Навіть ворогу не побажаю звертатись в ПриватБанк. Тож якщо вам не шкода своїх нервів, себе й своїх коштів, то ласкаво просимо в ПриватБанк.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2023, 9:49
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Бачимо, що ваше звернення було опрацьоване, і за результатами було проведено зворотній зв'язок. Окремо зауважимо, що Банк працює над спрощенням умов кредитування, однак наразі операція реструктуризації боргу за кредитною карткою «Універсальна» доступна лише для клієнтів Банку із простроченою заборгованістю.
Zarabasik21 28 июля 2023, 23:35
Виконавчою службою направлено постанову на зняття арешту з картки, отримана Приватбанком 25.07.2023р., рахунок досі заблокований,, я військовослужбовець і вкрай обуренний таким ставленням вашого банку.Надайте пояснення в чому причина затримки.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2023, 10:01
Вітаємо. На жаль, за інформацією, наданою у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ZOYA MINAYEVA 28 июля 2023, 17:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Андрея Малышко, 5
Добрий день!
Питання по МИТТЄВИМ переказам Money Gram.

Звернулась у відділення з метою отримання переказу Money Gram в розмірі 50 доларів США. Касир повідомила, що згідно даних її програми я маю підійти до співробітника, щоб заповнити опитувальник та актуалізувати дані. Я спитала, якщо я не маю активних продуктів банку, нащо мені проходити ідентифікацію? Касир відповіла, що такий порядок і програма далі не пропустить. Я звернулась до співробітника, яка повідомила, що для отримання переказу мені потрібно відкрити рахунок в доларах. Я сказала, що мене влаштує виплата в гривні по курсу, якщо немає 50 доларів в касі. Тоді вона сказала, що я маю відкрити рахунок в гривні і ніяк інакше, а те що сказала касир вона не має коментувати. А якщо я не погоджуюсь на відкриття карткового рахунку, маю звернутись до будь-якого іншого агенту системи переказів, наприклад Ощад, де мені можуть здійснити виплату «за альтернативною схемою без відкриття рахунку, а в Приваті такі правила». Намагаюсь знайти такі вимоги в офіціальних документах і не знаходжу.
Я звернулась в інший банк і протягом 2х хвилин отримала 50 доларів готівкою. Але питання з Приватбанком хочу закрити для себе.
Прошу повідомити чи дійсно для отримання переказу в А Т Приватбанк в розмірі 50 доларів США (або еквівалент в гривні)за системою Money Gram, я маю відкрити картковий рахунок в А Т Приватбанк?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2023, 18:55
Вітаємо.
Для отримання переказу не обов'язково відкривати картку.
Процедура отримання у відділенні:
Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації.
Крок 2. Повідомте деталі переказу: систему переказу – MoneyGram, контрольний номер, суму, валюту отримання, П. І. Б. відправника й країну надсилання.
Крок 3. Отримайте гроші на картку або в касі.
Більше місяця не можу зняти гроші зі свого валютного рахунку. Пропонують купюри 1996 року, з плямами та потертостями, які потім не хоче приймати ні сам приватбанк, ні в обмінниках.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2023, 18:36
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Проблема решена
1979mmv 27 июля 2023, 19:23
Мені військова частина зарахувала грошове забезпечення і випадково у коментарях до платежу я побачив, що банк зняв за зарахування комісію. Мої звернення до служби підтримки банку ситуацію не вирішили. Банк чомусь вважає, що військова частина не грошове забезпечення мені перерахувала, а щось інше. Хоча що саме пояснити не можуть. Раджу всім військовим перевірити, може і у них банк краде кошти. При цьому, в умовах користування карткою зазначено, що за зарахування грошового забезпечення комісія не списується.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 20:12
Вітаємо.
Розуміємо ваше невдоволення, та якщо поповнення вашої картки було проведено як нецільовий платіж, утримується комісія, відповідно до тарифів картки. Наразі це 0,5% від суми (та не більше 50 грн). Рекомендуємо уточнити в бухгалтерії, чому в такий спосіб вам переказані кошти.
Полезный комментарий
SergeyNina 28 июля 2023, 1:24
Если бухгалтерия провела платёж как нецелевой то комиссия 0,5% и отменить её нельзя. Просите чтобы бухгалтерия исправила ошибку иначе будете платить комиссию
Без мого дозволу з мої карти приват банка були списані кошти, ПриватБанк не дає 100% гарантії на повернення коштів, застережливих заходів банк не прийняв.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 17:46
Вітаємо.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв.
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Зрізали, без попередження, кредитний ліміт.
Ключове тут «без попередження». Ось виписка з їхнього договору:
«3.2.4.1.6. Сторони узгодили, що Банк має право змінити розмір Ліміту у разі зниження/збільшення надходжень грошових коштів на поточний рахунок Клієнта або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку, про що за 5 календарних днів направляє Клієнту повідомлення в спосіб, визначений п. 3.2.4.1.7 цього Договору.
У випадку зниження Банком Ліміту в односторонньому порядку, передбаченому цим Договором, Клієнт зобов’язується здійснювати повернення Кредиту в порядку, передбаченому п. 3.2.4.2.2.4. цього Договору.
3.2.4.1.7. Сторони узгодили, що для надсилання Клієнту будь-яких повідомлень, у тому числі, але не виключно, повідомлення Клієнта про розмір Ліміту, його зміну та узгодження інших змін до цього Договору, вимоги про дострокове погашення заборгованості, тощо, Банк на свій вибір здійснює повідомлення Клієнта: в письмовій формі або через засоби електронного зв’язку між Банком і Клієнтом: Система Internet Banking Приват24 (Система „Приват24“ (для фізичних осіб) або Система „Приват24 для бізнесу“ (для юридичних осіб)) на адреси електронної пошти Клієнта (яка початково зазначена в Заяві та може змінюватись Клієнтом відповідно до умов цього Договору та/або умов інших договорів укладених Клієнтом з Банком), а також шляхом направлення sms-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів керівника виконавчого органу та (за наявності) головного бухгалтера Клієнта (у разі їх відсутності — особам, які виконують їх обов’язки), наданих Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта.
Вказані вище в цьому п. 3.2.4.1.7. Договору способи зв’язку, комунікацій та надсилання повідомлень в розумінні цього Договору та далі за текстом також є „Засоби електронного зв’язку“.»
Поклала на карту Універсальну Голд кошти, Приватбанк на цю суму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користуюсь цим банком більше 20-ти років. А ще сплачувала Страховий платіж за договором «Страхування кредитного ліміту» до 300 грн в місяць з 2017 року. Срочатку зняли кошти на страховку, а потім, що залишалось, все забрали. Ось вам і страховка. Заборгованості ніколи не було, гарна кредитна історія. Цих коштів вистачало, щоб сплатити відсотки, а мені залишили 1 копійку. Якщо б не зайшла в Приват24 до 1 серпня, я б і не знала, що коштів в мене немає. Зараз в нашій сім'ї крутне становище. Чоловік — Учасник Бойових дій, переніс інфаркт, дуже багато коштів треба на лікування, все дорожчає. І тут таке ставлення. Мені зараз потрібно брати мікрокредит, влазити в ще більши борги, щоб сплатити відсотки банку. Бо кредитна історія для мене важлива. І нема гарантії, що і ці кошти в мене не знімуть, зменшивши ще кредит.
Ось таке ставлення до сімей, в яких є люди, які захищають їх майно і статки, а самі стають голі і хворі, і нікому нема нідочого діла. Кругом поставили ботів, зв’язатись з банком не можливо, а у їхніх відділеннях ніхто нічого не вирішує.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 17:39
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Проблема решена
iryna111111 27 июля 2023, 15:36
Добрий день! Маю дуже прикру ситуацію: під час внесення торгової виручки на картку-ключ до рахунку через ТЕРМІНАЛ, вимкнулось світло і гроші не було зараховано. Зверталась на гарячу лінію, в онлайн підтримку і дуже здивувала відповідь про те що «не виявлено збою, повернення коштів не відбудеться». З заявлених 40 000 я внесла трохи більше 10 000 грн, які не були зараховані. Підкажіть, чому я маю подарувати банку ці кошти? Ви робите інкасацію і бачите надлишок по суммі у терміналі. Це найбільш технологічний банк у країні і більш ніж впевнена, що перебої зі світлом ви бачите також по роботі банкомату. Чи можу я звернутись до поліції для вирішення цього питання?
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 16:11
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Marianna Shumyk 27 июля 2023, 15:08
24.07.2023 о 22:47 мені проходить сповіщення, що через систему приват24 знято кошти у розмірі 4443,82. Наступне сповіщення в 22:49 що здійсно переказ розміром 8726.97 і через хвилину, третя спроба переводу коштів, але через брак у операції відмовлено. Тобто мені проходить 3 сповіщення про зняття чималої суми без будь якого підтвердження через систему приват24 чи повідомленням! Додзвонитися на гарячу лінію з-закордону не реально! Тому у мене виникає питання яким чином у мене були зняті кошти? Моя картка НЕ ПРИВ’ЯЗАНА до якогось сайту! Я не проживаю в Україні вже довший час, тобто готівку з картки не знімала, своїх даних нікому не давала! І ще, якщо б на карті був великий кредитний ліміт (який я на щастя знизила!) То яку суму зняло би без підтвердження?!
Все, що я почула у відповідь, то ви можете подати заяву про шахрайство, очікуйте протягом 120 днів… чудово) а оплачувати цю суму хто має?! Враховуючи, що були зняті кредитні кошти.
У кіберполіцію, на жаль звернутися можна, тільки будучи фізично в Україні.
Скрін дзвінків на гарячу лінію можу надати.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 16:09
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Сергій Слупачик 27 июля 2023, 8:58
Я, Слупачик Сергій Сергійович, приват банк заблокував рахунок через те що виконавча служба наклала арешт. Всі борги я виплатив, і виконавча служба надіслала мені листа що заборгованості немає, також виконавча служба надісла уже два листа до приват банка, що заборгованості в мене немає, але приват банк уже 3 неділі не можуть розблокувати мені рахунок, на мої питання чому відповіді не дають, мені не зрозуміло чому я не можу користаватися своїми коштами, всі борги я закрив. Я військовий, служу в ЗСУ, і мені незрозуміло чому моя сім'я і я повині терпіти таке відношення від приват банку.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 11:54
Вітаємо.
Арешт вже знято. У разі виникнення додаткових питань, завжди раді допомогти в приватних повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlyaBro 27 июля 2023, 8:38
Співробітники банку без моєї згоди самостійно увімкнули автоплатежі із однієї картки на другу. Це вже схоже на шахрайство, а не на державний банк.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 10:19
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Volodymyr253 26 июля 2023, 19:35
19 липня з моєї діджитал карти було знято більше 37 тис. грн без жодного підтвердження зі сторони приватбанку.

Приблизно рік тому я випустив діджитал карту на заміну фізичної універсальної. Користувався нею не дуже активно. Остання моя витрата була з неї 30 квітня. 19 липня зранку отримую смс від приватбанку «Ваша карта заблокована після підозрілих дій». Заходжу в приват24 і бачу що більш як 37 тис. грн витрачено кількома платежами з карти. Далі спробував за допомогою приват24 остаточно заблокувати карту, але пропонувало лише розблокування. Після цього зв’язався з підтримкою банку з проханням заблокувати карту і повернути гроші (це все відбувалося протягом години після шахрайських дій). Також намагався з’ясувати чому були зняті гроші без жодного підтвердження, навіть не прийшли сповіщення про витрати. На що приватбанк повідомив, що платіжна система сама визначає «довірені» точки. Тобто приват24 ігнорує усі ваші налаштування і сам вирішує чи повідомляти вам про списання грошей. Отже, кілька платежів на сайт, на який ніколи не було здійснено жодної операції з жодної моєї карти у валюті VND (гугл показує що це в'єтнамський донг — я ніколи не був у В'єтнамі), до досягнення суми 37 тис. грн були «довіреними» на думку приват банка і повідомляти клієнта зареєстрованого в Україні про витрати у В'єтнамі його карти не потрібно. І лише після 8 платежів на 37 тис. грн, приватбанк вирішує що щось не так і тимчасово блокує карту.
Отже, підтримка приват24 в результаті спілкування створила заявки на повернення коштів, з повідомленням що результатів треба очікувати до 120 днів. Але гроші 37+ тис грн, треба повернути зі своєї кишені до закінчення пільгового режиму карти, якщо ні, то банк буде нараховувати мені пеню і відсотки, не зважаючи на розгляд заявки на повернення.
Також я звернувся у мастеркард щодо твердження приватбанку що «платіжна система сама визначає „довірені“ точки» там відповіли, що мастеркард ніяк не позначає сайти, як довірені та що будь-яка верифікація за інтернет оплати проходить на стороні банку.

Що маю на сьогодні — 8 заявок на повернення коштів. По них всіх протягом того ж дня було оновлення, що йде розгляд, але через те, що операції здійснено у мережі іншого банку, то 15 днів приватбанк буде очікувати може гроші самі повернуться на мій рахунок, а якщо ні тільки тоді можливо банк буде створювати запит на мастеркард. Тобто це все відбувається в один той же день, що і шахрайство і приватбанк вирішує чекати 15 днів, але я от права чекати не маю і мушу повернути кошти до закінчення пільгового періоду!
26 липня перевіряючи статус заявок, побачив, що по одній заявці прийшла відмова у поверненні коштів, як завжди без жодного сповіщення (я сам перевірив у приват24 статус) з текстом «факт збою за вашою заявкою не підтверджено». Зв’язатися з підтримкою не вдається, для більш детального пояснення. Інші заявки на «розгляді».

Це все виглядає, або як повна халатність списування без жодного підтвердження грошей на суму більш як 37 тис. грн в екзотичних валютах або ж це робота приватбанку разом з шахраями.

Приватбанк, коли ви повернете гроші чи хоча б створите заявки у міжнародну платіжну систему на повернення грошей? Коли ви будете звертати увагу на налаштування платежів? Чому я маю платити зараз, за кредитною картою якщо заявки в розгляді?
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 20:19
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. У випадку, якщо при вказаних платежах не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити операції і повернути кошти розцінюються, як високі. Окремо зауважимо, що у разі підтвердження факту шахрайства рішення щодо виплати відсотків за кредитним лімітом може бути переглянуте.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gresik 26 июля 2023, 11:26
4149499381237260 ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА — мошейники.

Высылают поддельные товары под видом оригинала.
После получения оплаты за товар — блокируют тебя в соц сетях.

Отримувач платежу — ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

IBAN — UA453052990000026200893924903

Рахунок отримувача — 26200893924903
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 11:43
Добрий день.
Нам дуже прикро, що у вас сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Дякуємо за розуміння.
Инна Тихая 25 июля 2023, 23:03
История с долларовыми купюрами продолжается. Сначала банк не принимал белый и потрепанный доллар, даже на какое-то время прекратил прием доллара в терминалах. После жалоб и совещания в НБУ, запугивания штрафами Приватбанк возобновили прием ветхого доллара и теперь навязывает этот хлам своим клиентам в отместку. Непонятно откуда вдруг появился такой наплыв ветхого доллара? Такого ведь никогда не было. Теперь Национальный банк разрешил небанковским финансовым учреждениям снимать без ограничений по сумме национальную и иностранную валюту с их счетов в банках для подкрепления наличных собственных касс или касс обособленных подразделений чтоб те имели возможность обновлять купюры. Так откуда обменники будут подкреплять новыми купюрами, если в банке один хлам? Складывается впечатление, что обменники принимают старый доллар с дисконтом, потом его через терминал сплавляют в Приватбанк, снимают новый доллар и им торгуют, а Приватбанк выдает с депозитов и торгует ветхими купюрами. Включили на сайте автоответчик, таким образом давая понять клиентам, что решения проблемы не будет, несмотря на массовые недовольства клиентов. Мне нужно снять депозит, чтоб купить авто, продавец предупредил что расчет только синим долларом, хожу в банк 2 недели там все время хлам, где же делся синий доллар? По моему снова нужно вмешательство НБУ. Приватбанк, я не думаю, что вам об этой проблеме не известно. Ну если ваши клиенты массово недовольны тем, что вы им выдаете с депозитов старый доллар нужно как-то решать эту проблему. Я никогда больше не открою депозит в вашем банке.
Приватбанк
Ответ банка
26 июля 2023, 9:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі були надані інкасацією в банк, які в свою чергу пройшли додаткову перевірку. При видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки наразі працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Окремо зауважимо, що на офіційному сайті Банку privatbank.ua чат підтримки працює у режимі 24/7, при авторизації та повному описі питання у ньому буде доступна можливість спілкування зі спеціалістом.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝