Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
YANA122 1 ноября 2023, 12:17
учора о 20.28 робила переказ власних коштів на свою карту монобанку з через приват 24, у статусі платежу відобразився як забракований але кошти в розмірі 5 тис гивень в мене списали, телефонувала у приватбанк у підтримку, сказали що яу раз у цей час у них трапилися технічні сбой, та кошти повернутся до 10 вечора, коли сбой ліквідують, нічого не повернулося, знов телефонувала у підтримку, сказали що як що не повернеться до утра будуть щось робити, до утра нічого не повернулося, знову зателефонувала, тепер кажуть що маю чекати ло 8 вечора, а потім будуть питати у технічному відділі, але мені потрібні моі гроші зараз, дуже замучена що служба підтримки нічого не хоче робити та лише тягне час.
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2023, 13:33
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Літвін 1 ноября 2023, 11:33
В общем оформила я карту для зарплаты и универсальную как всегда впарили. В сентябре перевыпустила и ту и другую плюс к основной подвязала доп карту для сестры тоесть 6 карт за год не было, а у этих умников пишет ошибку и предлагает оформить в отделении платную если вопрос не решится буду просто снимать наличку и пополнять карту другого банка с хорошим кеш беком итд карта будет для зачислений и сразу же снятия кумарит этот банк
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2023, 12:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Минфин
Ответ администратора
4 ноября 2023, 9:35
Отзыв не засчитан (на 04.11.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
Kobizkijj83 1 ноября 2023, 10:42
Сьогодні я випадково глянув свою заборгованість по кредитній картці виявив нестиковку, тобто більшу заборгованість, ніж повинна бути. Я почав переглядати свої трати та надходження по даному рахунку, наче все збігається. Окрім одного великого АЛЕ. Я періодично роблю скріни своїх рахунків і станом на 9 жовтня на скріні у мене заборгованість 56332 гривні, а наразі в рахунках змінені цифри і вже станом на 9 жовтня в мене заборгованість 57811 грн. Тобто різниця в 1478 гривень. Тобто на рівному місці приват банк мене пограбував на майже на 1500 гривень. Шахраї. Поверніть кошти. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2023, 11:20
Вітаємо.
У графі «Залишок після операції» відображається сума на картці з урахуванням усіх заблокованих сум на момент платежу. Це виглядає так: наприклад, ви в магазині оплатили карткою покупку на якусь суму, ця сума спочатку блокується торговою точкою для подальшого списання, а у виписці баланс після операції відображається ще з цією сумою, оскільки за фактом торгова точка її ще не зарахувала на свій рахунок. Тобто, під час перевірки балансу картки вам потрібно орієнтуватися лише на доступний баланс, а не на баланс у виписці. У випадку, якщо ви не підтверджуєте якісь операції з виписки, повідомте деталі в підтримки банку.
Проблема решена
Sl13 31 октября 2023, 18:28
Користуюсь тарифним пакет «IT Expert» вже декілька років. До своїх рахунків фізособи відкрив додаткові карти для дружини, які перевипустити можу лише я! (Вона не може, хоч вони на її ім'я. То ці карти мої чи її?) Все було добре доки не почалась війна і приват продовжив дії протермінованих карток, але як продовжив? через костилі лише в себе, тобто картки є але вони працюють лише в сервісах привату (забігаючи наперед — толку з тих карток нема.) Розрахуватися цими картками ні в інтернеті, ні через Гугл пей не можна. Але я перевипустив картки дружини, (так як у мої був довший термін і вони, ще були дійсні.) Читаючи таке зрозуміле формулювання як до тарифу И Т Експерт: «* Якщо з 25-го числа минулого місяця до 25-го числа поточного місяця витратити від 5 000 грн у торгово-сервісних підприємствах або інтернет-магазинах з будь-якої особистої картки, то РКО за поточний місяць буде безкоштовним, а платежі в інший банк — безкоштовними наступного місяця.» Якщо карти можу перевипустити, відкрити, закрити лише я і вони привязані до мого рахунку, то це особисті картки чи ні? Ось ми і користуємося тими картками які працюють, але з мене чомусь знімається абонплата за обcлугувування Ит Експерт. Заплатили за готель з цієї карти. (більше 5000 грн) Подзвонив до кол центру 1 раз — сказали, що ця операція не входить в перелік операцій які враховуються. Пізніше виникло питання, чому не враховуються? Сказали, що створять заявку вияснять чому і перетелефонують. Пройшло кілька днів — дзвінка не було. Розраховувались далі (більше 5000 тис). Дзвоню знову і з’ясовується, що ці витрати не враховуються тому що, карта, яку можу відрити/закрити лише я — не моя особиста, а дружини (а вона з цією картою нічого зробити не може, тільки розраховуватись). Питання чому у вас працюють такі не компетентні співробітники у службі підтримки? Чому це не можна було сказати одразу і я б вже давно перевипустив свої карти і з мене не знімалась би абон плата за обслуговування рахунку? Чому не можна написати нормально, вказавши, що витрати з додаткових карток членів родини (чоловіка, дружини, дітей) НЕ БУДУТЬ враховані? Чому банк намається приховати інформацію? Cкільки кліентів як я потрапили в таку пастку і досі не знають, що підключені додаткові картки не особисті і не враховуються в цих операціях???
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2023, 20:15
Вітаємо.
Обов'язково перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kvitkapro 31 октября 2023, 16:39
Нещодавно в інтернет-магазині купувала кондиціонер через Приватбанк оформили оплату частинами. Кілька годин і кондиціонер мій, без будь-яких комісій!
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2023, 17:24
Вітаємо.
Ми дуже раді, що виправдали ваші очікування.
saz77 31 октября 2023, 14:51
Представники ПриватБанку клеять дурня і відкрито знущаються з клієнтів, не видаючи кошти до 300 євро/доларів. Якщо людина поклала кошти на рахунок, то ці кошти залишаються її власністю і без належних підстав банк не має жодного права обмежувати клієнта в розпоряджанні коштами. «Відсутність коштів в касі» не є причиною, з якої банк може без жодних наслідків не видавати кошти. «Немає коштів в касі» — це означає БАНК НЕПЛАТОСПРОМОЖНИЙ і не в змозі розрахуватися за своїми зобов’язаннями перед клієнтами. Якщо банк через непрофесійність менеджменту або власну неплатоспроможність не здатний виконати розпорядження клієнта на видачу чи перерахування, то він має обліковувати такі невиконані вимоги чи розпорядження клієнтів на спеціальному окремому рахунку, а НБУ має на це реагувати — оголошувати банк неплатоспроможним або вводити план дій. Однак ПриватБанк абсолютно незаконно відмовляє клієнтам, а НБУ удає, що начебто не помічає.
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2023, 16:27
Вітаємо.
Мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kingcity 31 октября 2023, 14:06
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 8
Сьогодні отримав у Приват24 повідомлення з пропозицією збільшити кредитний ліміт, була навіть вказана сума, до якої мій ліміт міг бути збільшений. Повідомлення містило дві опції — «збільшуємо ліміт» та «не цікаво». Я вибрав «збільшуємо ліміт». Додаток спершу видав повідомлення «опрацьовуємо заявку», а потім: «ваш кредитний ліміт залишився незмінним». Не можу сказати, що мене це якось розчарувало, ну може хіба якийсь невеликий неприємний осадок залишило. Не маю і претензій до банку — його право регулювати розмір кред.ліміту. Але зробити по своїй ініціативі пропозицію клієнту і одразу ж відмовити коли клієнт погодився — як мінімум, нелогічно… Тим більше, що між повідомленням з пропозицією про підняття ліміту і моєю згодою пройшло лише декілька хвилин. Мимоволі виникає питання: що це було?
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2023, 16:29
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково повідомимо.
8anetka8 31 октября 2023, 0:24
Для поповнення віртуального гаманця Kvitum я обрала спосіб оплати переказ з картки на картку. На сайті Portmone я здійснила переказ з картки на надану картку Приватбанку Kvitum у сумі 868 грн., але кошти не надійшли. Звернувшись до підтримки Kvitum мені повідомили що кошти не можуть бути нараховані на мій гаманець Kvitum або повернуті на картку, по тій причині що я робила переказ через термінал Portmone, про що мене попереджали повідомленням на сайті перед операцією — це є невеличке двустрокове повідомлення яке з’являється в якусь мить і більше цієї інформації ніде немає. Надавши квитанцію в якій вказано номер карти ПриватБанку на яку було зроблено переведення, підтримка відповідає… на жаль повернути не можливо.
Приватбанк
Ответ банка
31 октября 2023, 10:03
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Владислав 123 30 октября 2023, 13:42
Ужасный банк, мало того что комиссия берут бешенную за переводы, так и счёт закрывают необоснованно, не советую этот банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2023, 15:42
Вітаємо. Тарифи та комісії за проведення платежів та надання послуг формуються залежно від кон'юнктури ринку. Ми завжди намагаємось надати клієнтам альтернативу для проведення тих чи інших операцій через різні канали.

У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Проблема решена
Marinella1988 30 октября 2023, 9:28
Я є клієнткою ПриватБанку з 2011 року. Десь три тижні тому вирішила скористатися їхньою послугою замовлення доставки картки Новою поштою, щоб мати окрему від зарплатної картку; картку отримала, підключила, і з тих пір почався жахливий спам на застосунок приват24 десь по 5−6, а інколи 8−10 разів на день, який дуже відволікає та дратує. Написала в підтримку, щоб відключили цей спам, мені будь повідомлено, що рекламні сповіщення відключено, проте нічого не змінилося, вони продовжилися. Приходять всяка примітивна тупа реклама про те, як користуватися карткою, що можна користуватися Гугл пей, що можна переказувати гроші, що я і так знаю та роблю вже 12 років!!! Написала повторно в підтримку, оператор перевірив, сказав, що рекламні сповіщення вже було відключено і він не знає, в чому причина, але створить заявку на технічний відділ, щоб перевірили. Заявку створив, і сьогодні я отримую тупу відповідь у приват 24, що «рекламні сповіщення було відключено, але лише на півроку «. Ви там щось курите, чи що? Як ви їх відключили, якщо вони продовжують мене діставати та відволікати від роботи ??? Так, я могла б відключити сповіщення від приват 24 взагалі, але тоді я не отримуватиму інформацію про те, що, наприклад, прийшла зарплата. Це просто жах, так спамити. Я так розумію, що додаток Приват24 сприйняв підключення нової картки до мого профілю, як підключення нового клієнта. Тільки сьогодні, зранку, за півгодини таких сповіщень прийшло 4! Як же ви дістали!
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2023, 15:16
Вітаємо. Приносимо вибачення за доставлені незручності. Наші спеціалісти вже працюють над налаштуванням сервісу розсилки інформаційних комунікацій, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за розуміння!
matroskin 29 октября 2023, 21:37
Отделение по адресу: Киев, майдан Независимости, 2
Купив дитині сім-картку (в офіційному магазині Life). На другий день після того як її вставили почали регулярно телефонувати з Привату: «Добрий день Іван Петрович ххх…»,
разів десять їм пояснював, що я не Іван Петрович і його не знаю, разів 10 вони вибачались, запевняли, що розібрались, відмітили і більше не турбуватимуть. Але через 1−2 дні все починалось знову, прийшлось пакет викинути і купити новий.
Приватбанк
Ответ банка
30 октября 2023, 10:11
Вітаємо. Шкодуємо, що ви зіткнулись з подібною ситуацією. У випадку якщо ви є клієнтом банку і придбали новий номер телефону, підтвердити його за своїми даними ви можете в терміналі й банкоматі ПриватБанку, або через відео з фахівцем в чаті Допомога онлайн.
Недорого Отзывы 28 октября 2023, 11:51
У привата слишком много процентов, прям на всё. Пополнение карты, снятие денег, передача денег на другие карты, оплата жкх. Есть некоторые интересные плюшки, на пример карта со своим дизайном, много банкоматов и отделений. Но пользоваться банком на постоянной основе из-за различных комиссий дорого. Льготный период по картам 55 дней
Приватбанк
Ответ банка
28 октября 2023, 12:07
Вітаємо.
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Нижча комісія встановлена в Приват24, тому радимо викостовувати цей канал для проведення оплат.
Проблема решена
Артем Кр 28 октября 2023, 11:15
26.10.23 банку було вручено постанову (id поштового вiдправлення 0600054885951) про визначення поточного рахунку для разблокування 13400грн. Банк повнiстю iгнорує її. Пiсля постанови про арешт пройшло 15 хвилин, як рахунки було заблоковано, а цю вони не бачать. У вiддiленнi кажуть «чекайте».
Приватбанк
Ответ банка
28 октября 2023, 11:55
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема решена
userhome 27 октября 2023, 17:53
19,10,2023 дистанційно створив ключ для ЕЦП в приват банку. Підписав ним документ, спробував перевірити на https://czo.gov.ua/verify і отримав — «Виникла помилка перевірки файлів. Сертифікат OSCP-сервера не знайдена (84)». Після спілкування і перевірки із Центральним засвідчувальним органом Міністерства цифрової трансформації України прийли до висновку що проблема в приватбанку.
Звертався декілька раз до приватбанку з проханням зареєструвати звернення та надати письмову відповідь чому не працюють належним чином ключ для ЕЦП, 26,10,2023 оператор 50316, 27,10,2023 оператор 293837, АЦСК приватбанку всі відмовляються навіть прийняти звернення. Бо знають що є велик проблеми з їх ЕЦП і роботою з ЕЦП. Всі давно здають звітність в електронному вигляді з ЕЦП ведуть електронний докуменооббіг, а тепер спробуйте отримати в приватбанку документ «Платіжну інструкцію» яку Клієнт підписав своїм ЕЦП і банку прийнів до виконання, в приватбанку отримаєте pdf файл і перевірте його на https://czo.gov.ua/verify — ЕЦП Клієнта Ви взагалі не побачите, ЕЦП печатки також не побачите як і ЕЦП Заіграєва Є. О. також немає. Що це за банк такий який може надати Клієнтам нормально оформлених документів «Платіжна інструкція» і «Виписка з клієнтського рахунку».
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 18:43
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
lolosha8 27 октября 2023, 16:32
Вчера в 23 вечера спокойно рассчитался картой и как оказалось в последний раз, ведь уже сегодня в 11 утра увидел что не дает зайти в приват24 на 3700 стандартное про блокировку счета за терроризм, являлся клиентом банка около 9 лет, такого не ожидал, будьте осторожны, сейчас мы все получаемся террористами если имеем деньги на карте, информации какие платежи попали под внимание либо действия по карте конечно же получено не было, то есть вы должны каждый вздох подтвердить, а банк без каких либо причин/обьяснений вас блочит, без возможности восстановить или завести новый счет
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 18:31
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
kingcity 27 октября 2023, 12:54
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 8
Вчора звернувся до служби підтримки в онлайн-чаті у Приват 24. Моє питання стосувалось нарахування акційного кешбеку.Мені відповів консультант Владислав. Враження таке, що я спілкувався зі сторонньою людиною, яка з вулиці забігла у колл-центр і випадково відповіла на звернення. Інформацію, яку він запитував у мене, він легко міг (і повинен був) побачити сам тай навряд чи ця інформація допомогла б у вирішенні питання. Відповіді, які він давав, містили або дезінформацію або просто загальні фрази, які не роз`яснювали мого питання.Одним словом, складалось враження, що людина просто робить що-небудь, аби лише створити видимість діяльності. Зрештою я перервав діалог і розібрався у своєму питанні сам, потративши на це трохи більше часу.До банку питань щодо нарахування акційного кешбеку вже не маю.Не хочу знижувати загальну оцінку банку із-за однієї людини, але прошу — Приватбанк, зверніть увагу на компетентність ваших консультантів «гарячої лінії». Я знаю, у вас там є і хороші спеціалісти, я стикався з ними, але професійний рівень деяких є не дуже вищим нуля.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію більш детально. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Igorka85 27 октября 2023, 11:55
Доброго дня! Я багато років обслуговувався в «АТ ПриватБанку» як фізична особа. В серпні 2023 року відкрив у Банку рахунок як ФОП. У вересні місяці у додатку Приват 24 для бізнесу було повідомлення про необхідність надати документи щодо здійснення мною діяльності як ФОПа. Мною була прикріплено скан копію 1-го договору та 1-го акту в додатку Приват 24. При цьому підкріпити, ще декілька договорів та актів я не зміг так як в додаток Приват 24 для бізнесу не давав такої можливості та повідомляв що «Ви вже підкріпили документи». Після цього я вважав, що виконав всі вимоги банку щодо надання необхідної кількості документів. В Жовтні 2023 року банк розірвав зі мною ділові відносини як з ФОП так і як з фізичною особою з неясних для мене причин. За телефоном 3700 повідомили, що я не надав документів, а відтак ділові стосунки зі мною припинено. При цьому мої доводи про те, що мене не повідомляли при необхідність надання документів, а ні телефоном, а ні листом на пошту, ситуацію не змінив. Також не змінило ситуацію і моя пропозиція прийти до відділення та надати документи щодо діяльності ФОПа.
Тобто Приват 24 для бізнесу працює не належним чином, або в момент прикріплення документів виник якийсь БАГ.
Банк без попередження та запиту документів іншими каналами зв’язку розірвав ділові відносини.
Банк не надав можливості клієнту після розірвання ділових відносин надати документи, щодо підприємницької діяльності з метою поновлення обслуговування клієнта.
Не побачив повідомлення в Приват 24 для бізнесу або не зміг завантажити документи = відмивання грошей або незаконна діяльність.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 13:04
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
rebrovd 27 октября 2023, 8:56
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
Сьогодні 27.10.23!
24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро
вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя!
Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700!
Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей!
На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації!
Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз!
Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня!

У відповідь тупі фрази мов чекайте!

Висновок:
ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання!

Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому банку
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 11:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема решена
Kot2403 26 октября 2023, 21:31
13.07.2023 року державним виконавцем було надіслано постану про визнання поточного рахунку для здійснення видаткових операцій. Постанова була відправлена Укр поштою. Сьогодні 26.0.10.2023рік, відповідь операторів*постанова на банк не надійшла*. Як взагалі таке можливо, якщо виконавцю надано інформацію що постанова в банку є. Сьогодні ще раз відправили цю постанову, скільки ще треба чекати щоб співробітники банку нарешті зайнялися своїми прямими обов’язками і нарешті розблокували карту
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 8:48
Вітаємо.
Банк обробляє документи в термін 1-3 робочих дні після отримання документа.
АЛЕКСЕЙ Соколовский 26 октября 2023, 13:22
всім привіт, мене Звати Олексій С. я перебуваю за кордоном і не можу фізично сходити в банк, я зробив довіреність на свого адвоката і він сходив у відділення в київ і відкрив рахунок на мене, і в банку йому кажуть скажіть, що б ваш клінт пройшов верефікацію через приват онлай, ок я копаюся пройти жту йохану верефікацію більше 6 місяців! дається 3 спроби і наступна через 24 години … як так що немає іншого способу пройти верефікацію, що я як клієнт повинен втрачати свій час по 2 години і отримувати відмову??? хоча у мене є вже рахунок! логіка де??? чому немає іншого способу??? я в чат з менеджером скинув довіреність, підтвердив номер, ім'я прізвища та по-батькові … і все не так! фото не проходить з айфона 14 про макс??? ви серйозно? коли в моно банку реєстрація та верефікація пройшла за 15 хвилин! позорище!!)) сьогодні 26.10.2023
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 15:24
Вітаємо. Вже написали вам в особисті, щоб уточнити контактні дані і допомогти вирішити питання.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝