×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Никому не советую
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що розторгнення вкладу протягом 5 календарних днів з дати закінчення попереднього строку вважається закриттям за строком.
Також, хочемо зазначити, що після закінчення строку банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий строк за одним з каналів комунікацій:
— E-mail;
— повідомлення у Приват24 (веб- чи мобільна версія);
— Viber;
— SMS-повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Почему нельзя решить вопрос в приват24? И зачем нам ваша электронеая подпись если даже у вас в банке она не действует?
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про користування карткою «Універсальна» (http://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Згідно з умовами користування карткою, Ви маєте можливість вносити не всю суму за кредитом відразу, а розділити її – обмежуючись внесенням мінімальних платежів у розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Що ж стосується умов оформлення реструктуризації, дійсно, послуга може бути оформлена лише у відділенні банку на території України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (43)
?
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
ненадежный банк
регулярно первожу деньги жене в доларах, огромная проблема его получить в валюте превода иногда ждать надо по три четыре дня чем нарушают закон о денежных переводах!
просто ужасный банк!
Правила безпеки https://privatbank.ua/safeness
У разі виникнення труднощів із отриманням переказу, отримувач завжди може звернутись до підтримки банку за будь-яким зручним каналом, для уточнення інформації і вирішення питання.
Комментарии (7)
ШАХРАЙСТВО ОТ ПРІВАТБАНКА
Нижче відображено кнопку з тарифами на перекази між рахунками.
З картки «Універсальна» Кредитні кошти на Картку для виплат — 4,5% (з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Інформація також розміщена на офіційному сайті https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Комментарии (27)
Приват банк задерживает выдачу депозита в наследство!!!
Сообщаю ПриватБанку, если они сегодня не решат эту проблему я намерена писать жалобу в Нацбанк Украины и Кабмин.
Комментарии (3)
Приват з незрозумілих причин заблокував платіж
Мною 21.11 через приват 24 було здійснено переказ коштів в сумі 8900,00грн. на ПК Аваль Банку для подальшого погашення кредиту, проте приват заблокував даній платіж і мій №телефону, як фінансовий, як результат -не можливо зайти у свій кабінет у Приват24.
22.11 була у відділенні привата по адресі м.Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 10 де було повідомлено, що ситуація вже вирішена і вже можливо зайти у Приват24, платіж розблоковано.
При перевірці, встановлено, що нічого не змінилось:
-телефон заблокований як фінансовий
-не можливо зайти в приват 24
-платіж на суму 8900грн. також блокований.
Прошу надати мені ТЕРМІНОВО письмове пояснення, з яких причин сталась така ситуація, що було здійснено працівниками Приватбанку, щоб уникнути в майбутньому подібних проблем і яким чином Приватбанк, буде відшкодовувати моральну шкоду, яку було мені завдано при вирішенні даних спірних питань.
м. Київ, Україна, 2002
Додатково пояснення було направлено вчора на Ваш e-mail. На поточний момент Ваш рахунок розблоковано. Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку, після чого його можна буде використовувати в Банку.
Комментарии (1)
ФОП. Требую наладить синхронизированую отображение транзакций
Примечание ждите 24 часа.
21.11 ФОП заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
21.11 14:00 Фоп Пишет жалобу в службу. 30мин переписки и ожидания, ответ: пусть напишет Клиент.
22.11 10:00 ФОП захожу в заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
22.11 10.00 Клиент пишет что приват-банк сказал что сума зачислилась на счет
22.11 10.05 ФОП захожу в заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
22.11 10.20 Пишу в потдержку, потворяю все что ранее писал +10 мин. Ответ деньги на счету смотрите приват24(бизнес), транзакции на приват24(обычный) не отображаются.
ЧТО ???? Я в шарашкиной конторе, где деньги то отображаются то нет.
Как вести бизнес, бегать от приложения к приложению?
Вам как лицензию на продукт выдали?
Всі операції по бізнес рахунку / карті необхідно перевіряти в Приват24 для бізнесу, так як по карті бізнесу в Приват24 для фіз. осіб інформація (виписка / баланс ) може не відображатися.
Комментарии (7)
Даремно витратила час. Не ведіться на КАРТУ «ГОЛД»
Переваги для власників картки класу Gold зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Комментарии (12)
11.11
«На жаль, 11 листопада 2019 року Ви могли зіткнутися з проблемою при використанні картки ПриватБанку.
Помилково списані в мережі ПриватБанку кошти будуть повернуті на Вашу картку протягом доби.
Повернення коштів, помилково списаних при розрахунках в мережах інших банків, може зайняти до 11 діб.
Вибачте за незручності.»
Вже пройшло майже 12 днів грошей так і не повернули
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Кошти вже доступні на карті. Переглянути інформацію по рахунках Ви можете в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо Ви не згодні з якимись операціями по виписці, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити питання, що виникли.
Комментарии (1)
Всё, лишь бы не отдать мне мои деньги...
Итак вывод. У нас с продавцом 16.11.19 был заключён договор о том, что мы вносим в залог 1000 долларов и указаны сроки проведения сделки, а точнее, до 02.12.19 мы должны ее совершить, иначе я теряю свой залог! Когда мы заключали этот договор с продавцом, компания заверила меня о перечислении средств на мой счет в понедельник 18.11.19 и я был уверен, что я просто их сниму и заплачу нужную сумму продавцу. А согласно лимиту, я смогу снять остаток 02.12.19, в последний день срока сделки! А сниму ли их я? Я не знаю точно каких новых сюрпризов мне ожидать теперь.
Я понял, что моя огромная ошибка была связаться с этим банком, ведь я мог указать реквизиты для поступления в любой другой банк. Я больше года пользуюсь услугами этого банка и никогда не подумал бы, что дойдет до такого абсурда. Конечно же, я планирую закрыть все счета здесь и перейти в Банк с профессиональным подходом. Так же дойти до суда, в случае, если я потеряю сумму своего залога 1000 долларов, из-за некомпетентности сотрудников финансового мониторинга.
Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
У відповідність з пунктом 2 Постанови правління НБУ № 210 від 06.06.2013 «Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою» фізичні особи мають право здійснювати розрахунки на суму понад 50 000 гривень, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку на поточний рахунок.
Таким чином для проведення розрахунків між продавцем і покупцем на суму понад 50 000 грн, необхідно кожному відкрити банківський рахунок.
Комментарии (22)
Воры!!
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно.
Комментарии (1)
отстой полный
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Незаконная блокировка выплат дивидендов службой финансового мониторинга Приватбанка
Все это время банк требует от организации бесчисленное количество документов и информации, которую мы предоставляем в самые кратчайшие сроки, но ситуация не сдвигается с мертвой точки.
Если подробнее, то я являюсь директором организации, которая предоставляет онлайн-платформу для другой организации, которая в свою очередь на этой онлайн-платформе ведет образовательную деятельность. Со всеми клиентами нашей организации оформлены договоры в бумажной форме и все оплаты со стороны клиентов поступают на счет организации. В процессе хозяйственной деятельности безусловно оплачиваются все налоги, и наша коммерческая деятельность не имеет никаких признаков незаконной, которая описывается в законе Украины «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Банк в свою очередь при проведении процедуры финансового мониторинга ссылается на этот закон насколько нам известно.
Если бы у отдела финансового мониторинга банка было желание честно и профессионально провести указанную проверку, то их сотрудники без проблем бы проанализировали договоры с клиентами (которые мы естественно предоставили) и источники платежей, которые поступают со всей Украины в регулярном порядке в строгом соответствии с тарифами, которые указаны в договорах. Вместо этого уже на протяжении двух недель банк либо запрашивает у организации каждый раз все новые документы, либо просто бездействует. На очередном этапе проверки пакета документов банк потратил 6 рабочих дней. А в ответ на все обращения и на горячую линию банка, и в онлайн-чат на сайте банка даже сотрудники банка были удивлены такими огромными сроками так называемой «проверки» со стороны отдела финансового мониторинга и просто «разводили руками».
Для понимания масштаба бюрократии и затягивания процесса разблокировки выплат обращаю внимание, что на сегодняшний день наша организация подала уже ПЯТНАДЦАТЬ (15) видов документов и информации, которую требовал банк. При этом, во-первых, у банка ряд этих документов имеется (например, копия приказа о назначении директора, устава организации и т.п.), во-вторых, ряд документов вообще ни коим образом не относится к процедуре определения законности источников дохода (это целая гора отчетов: 1 ДФ, баланс за разные годы; копия договора аренды помещения, кадровые документы директора и т.п.).
Апофеозом описанного произвола со стороны сотрудников отдела финансового мониторинга стало требование, которое я процитирую: «підтвердження/документи щодо відповідної кваліфікації та можливості виконувати власноруч вимоги договору». Т.е. сотрудники банка хотят определить мою квалификацию для оказания услуг по предоставлению доступа к сайту организации и обслуживанию учетных записей пользователей. Я лично не представляю себе, какую конкретную квалификацию представляют себе сотрудники банка и каким образом они ее будут оценивать. При этом я предоставил копию своего диплома о высшем образовании, но совершенно не понятно зачем, т.к. по законодательству для ведения деятельности, как в нашей организации, не имеется никаких требований к образованию сотрудников, да и банк к этой информации не имеет никакого отношения.
Возможно в следующий раз мне предложат сдать экзамены сотрудникам банка, чтобы они определили достоин ли я быть директором нашей организации, посмотрим. Мы с партнерами уже шутим, что скоро у меня сотрудники банка потребуют сдать анализы :). Это конечно уже юмор, но если честно, то от всей этой ситуации уже не смешно.
Отдельно хочу обратить внимание, что никакой связи с сотрудниками отдела финансового мониторинга банка не предусмотрено и даже сотрудники банка, которые консультируют на горячей линии и в отделении банка, признаются, что и у них нет связи с этим отделом. Получается совершенно возмутительная ситуация — отдел финансового мониторинга может делать все, что им захочется, или наоборот ничего не делать, и при этом на это никто не может повлиять. Такой неприкосновенности могут позавидовать даже наши народные депутаты.
В итоге хочу резюмировать, что работа отдела финансового мониторинга Приватбанка в отношении нашей организации — это совершенный произвол, который просто уже не соотносится ни с какими нормами законодательства и здравого смысла.
На сегодняшний день мы уже подали письменные жалобы в канцелярию Приватбанка и в Национальный банк Украины. Надеемся на разрешение ситуации, но готовы и идти далее в суд.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Арест ЗП карты!!! ПРИВАТ БАНК
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Кидок.
Дозвольте відмітити, що наш оператор в чаті Вам надав коректну консультацію. Підтвердженням платежу являється квитанція. Рекомендуємо її надати в банк отримувача коштів.
В Приват24 в меню: Всі послуги — Послуги — Сервіс квитанцій — Отримати квитанцію, Ви можете роздрукувати квитанцію платежу сплаченого з картки ПриватБанку в системі ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Скоро буду должен 1000000 с 4000
Почти 8 лет на зад у меня умер отец.Сестра с России выслала денег на приват.Поехали с матерью получать, но там сказали что не дадут деньги пока не выдадут мне кредитную карту, мы сосогласились принутительно, потому что у нас большая проблемма дома и строчно нужны деньги и еще та женщина сказала что карту нужно активировать, что и сделала положив 15 гривен мне на телефон.Только после етого нам отдали наши деньги и карту с деньгами лимит был 3600.И с етого все началось.
Деньги понятно что снали часть сами, часть ушло на проценты.То платил то не платил.В прошлом годе пришла повестка в суд.Сумма долга 35 000 грн.И выплатил я за все время где то за 15 000.
На суд с ихней стороны никто не приехал.Судья сказал что лучше согласится и выплатить долг, сказал что сумма не будет расти, а 35000 грн вычтут из зарплаты и я согласился.Месяцев через три банк арестовал 20% моей заработной карты и начал снимать деньги никого не предупредив.Через 4-5 месяца я обратился в банк узнать сколько осталось мне платить.Сотрудница посмотрела и сказала что я должен уже 130 000 грн.Как так и ето они уже вычли еще 10 000 с моей зарплаты.И еще звонят говорят что всем роскажут родственникам и на работе что я должник и приедут домой и позабирают у меня все что есть.
Бгльше в банк не ходил, там наверное уже пол миллиона нащитают.Вы что хотите с меня одного джек пот сорвать с 4 тысяч пол ляма заработать?..
Уволюсь с работы, все имущество на жену с ребенком и розвод, больше у меня ничего нет.Я не знаю просто что делать дальше.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
крадії!
Відкривши додаток, я побачила екран з вибором валюти зарахування, де сума в доларах пропонувалася вже 102.54$, також пропонувалося зарахування у гривні.Звісно, довелося вибрати його, так як втрати були меншими.
Виникає питання: з якого такого дива Приват хотів зняти з мене 1.15$? це якась комісія за переказ чи що? і якщо так, то чому переказ у гривні зарахувався без комісії зі сторони Привату?
І чому цей банк взагалі поліз до переказів з закордонних електронних платіжних систем? (третє питання скоріше риторичне)
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Комментарии (14)
украли у меня 2876 грн
Нам шкода, шо Ви зіткнулися з такою ситуацією, та разом з тим не бажаємо, щоб між Вами та Банком були непорозуміння. Дозвольте відмітити, що кошти списує не Банк, а сервіс, який надає послуги. З нашого боку ми можемо подати заявку на оскарження транзакції і вона буде розглядатися згідно регламенту Міжнародних Платіжних Систем. Для формування даної заявки Вам достатньо звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Шахраї
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)