Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Evgenia888 15 января 2020, 14:11
05.12.2019 года счет в Приват банке был арестован по письму исполнительной службы. После обращения в исполнительную службу, 17.12.19 банку было направлено требование о списании средств со счета, на что банк не реагирует, деньги на счету есть.
Обращение в отделение не привело ни к чему, так как оператор не владеет информацией, на обращения через Приват 24 получаю один и тот же ответ «ничего не получали». И вот в результате, на очередной обращение получаю ответ что в требовании исполнителя указан неверный номер счета. Но прошел месяц, практически ежедневных обращений.
Сколько же надо банку времени для обработки своей корреспонденции и ответа как клиенту так и специалистам исполнительной службы.
Данная проблема может длится месяцами, на вопросы клиента не отвечают, исполнитель не в курсе что была какая-то ошибка, банк не плохо себя чувствует не заморачиваясь проблемами клиентов
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 15:10
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що строки доставки листа не залежать від банку, а при його отриманні банк робить все можливе, щоб обробити запит якомога швидше. При цьому, Банк не може вплинути на виконавчу службу або самостійно вказати вірні реквізити замість тих, що були вказані у листі. В даному випадку, рекомендуємо звернутись до виконавчої служби для направлення в банк листа з коректними реквізитами.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли
задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Alexandra19950 15 января 2020, 11:44
Сегодня приняла решение больше никогда не пользоваться услугами банка. Имею 2 золотых карты, регулярно снимают членский взнос, только вот обслуживание от этого не поменялось, в приложении постоянные ошибки, и технические работы которые не позволяют управлять картой, все операции по изменению лимитов тянуться больше суток, закрыть карту по собственному желанию нереально, так как в приложении снова ошибки, а на сайте по указанному пути нет, онлайн поддержка это только робот, а оператор не ответил на полный перечень вопросов и в ответ я получила игнорирование и совет пройти повторную авторизацию.
Мечта — перерезать все карты в отделении и удалить приложение со своего телефона и никогда не вспоминать о ПриватБанке!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 11:54
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Globalmet 15 января 2020, 11:27
Розірвали співпрацю з Приватбанком, по причині постійних незрозумілих затримок наших коштів банком, перейшли в інший банк, тепер не можемо проплатить кошти нашим контрагентам рахунки яких, знаходяться в Приватбанку, телефонуємо в Приватбанк, менеджери говорять що так і буде надалі, на яких підставах — пояснити не можуть, хоча сами підтверджують що це протизаконно, тим самим порушуючи закон, зокрема ст. 206 Закону України про перешкоджання господарській діяльності, готуємо документи в суд
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 11:51
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Проблема решена
OksanaYu 15 января 2020, 8:11
Отделение по адресу: Днепр, бул. Славы, 7
Добрый день!
25 декабря я получила письмо от банка о полном погашении ипотеки (само погашение произошло парой дней ранее), в котором говорилось, что оригинал правооустанавливающих документов на квартиру я могу получить, обратившись в любое отделение.
27 декабря я обратилась к директору отделения по адресу

Адрес: бульвар Слави, 7, Дніпро́, Дніпропетровська область, 49106

которая оформила заявку на выемку документов из архива и сориентировала меня на ожидание звонка 3-4 января.
Не дождавшись звонка, 9-10 января я позвонила на 3700, где мне сообщили, что теперь информацию о моих документах я могу получить только у директора и нужно лично прийти в отделение для выяснения данного вопроса. Отличный сервис! Вместо работы мне нужно обивать пороги отделения — после выплаты в течении нескольких лет огромной суммы ипотеки для того, чтобы забрать собственный договор купли-продажи!
Но что делать — 14 января я пришла в отделенние, заместитель директора мне сообщила, что директора нет на месте: «она на встречах и будет ближе к вечеру, контакты для связи не даем». Мне было предложено либо ожидать директора в отделении либо ожидать звонка дома. Когда поступит звонок — мы не знаем. На 3700 этой информации так же не дают, получается замкнутый круг. Отличный европейский сервис!
На каком основании банк удерживает мой договор купли-продажи?
Кто мне может наконец дать информацию о дате прибытия моих правооустанавливающих документов в отделение?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 10:43
Добрий день!
Ваше питання передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
TsZubko 15 января 2020, 2:16
ПриватБанк в прямом смысле слова ***.
Ситуация такова. Вечером в обычный будний день у меня осталось наличкой 200 грн. Все я храню на карте, абсолютно (удобно расплачиваться payPass, не нужно носить кошелек, пересчитывать деньги… 21 век все таки!). И я конечно пошла забросить эту мелочевку на карту. Утром мне надо уезжать заграницу, уже 20:30 на часах, заканчиваю свои обыденные дела. Пришла к терминалу, которым стабильно пользуюсь, так как рядом с домом. Засунула карточку в РАБОЧИЙ терминал (не было никаких предупреждающих окошек, что есть какие то перебои с теми, или иными операциями) и бум! Карточки больше нет и выбивает, мол «Терминал временно не принимает карты, можете расплатиться наличными». Я естественно в шоке, никакие отмены и кнопки не помогают. Рядом стояла добрая женщина, котороя помогла мне дозвониться до оператора. Я взяла трубку, у меня спрашивают стандартные вопросы для идентификации моей личности и подтверждения того, что карта действительно моя и я сейчас с ней рядом. Все называю корректно, спрашиваю, что мне делать? Мне говорят, что заблокируют карту. Я говорю, что это мне не нужно, так как я утром улетаю и все деньги на карте, как мне справляться? Мне дают пару вариантов, что можно деньги перевести на другие карты, которых к сожалению у меня нет. Мне скзаали за виртуальную карту, которую можно создать в онлайн приложении Приват24. Я об этом слышала впервые, начинаю думать, что и как и оп! Без моего разрешения, согласия карту блокируют, денег не видно, приложение пишет нули, в кармане 200 грн на предстоящий отдых. На карте была довольно круглая сумма!
К тому же, на попытки разобраться в ситуации мне отвечали грубо и хамовито и сказали, что если я хочу снова такую же карту, как у меня сьел терминал, то мне надо по новой платить 150 грн за нее и ждать 2 недели. Я в шоке. Это не чужой банк, я клиент, карта приватбанка — платите еще, за наши неисправности! Как ехать завтра, если утром сломя голову надо бежать в банк, чтобы выдали хотя бы временную и вернули деньги?!?!? Это достойная работа Банка ?!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 10:38
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
32997408 14 января 2020, 22:54
маленькие проценты на кредит большие проценты по депозитам быстрое зачисление на карту
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 января 2020, 8:13
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
20 января 2020, 14:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.01.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Наталья Чиджавадзе 14 января 2020, 18:48
Сегодня во время обращения по 3700 ( оформляла заявку) в конце разговора мой телефон «заглючил», и некоторое время я была лишена связи… Сотрудник Владимир правильно оценил ситуацию, — мне пытались перезвонить, и заявку провёл… Честно, я даже не рассчитывала на такое неравнодушие и внимание. Ведь разговор прервался по моей вине. Я уже много лет клиент Привата, своих близких также убедила, что Приват — это лучший банк в Украине! И пакет услуг, и, главное, — внимание, терпение) и стремление лучшим для клиента способом решить вопросы- это сотрудники Голд клуба Привата, отвечающие на обращения по 3700. С Приватом я спокойна за своё финансовое положение!
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 19:28
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
TOHA1992 14 января 2020, 18:39
Консультант сказала что я могу снять деньги с карты польского банка Пекао после етого в кассе ми провели транзакцию и мне сказали что у них сбой в системе! я ушол.а вечером у меня минус 500 злотых и за два дня ни слова по куда я не пришол и не начал задавать вопроси! Оказивается денеьги пришличерез 10 минут и они в кассе но выдать их мне не могут! мол транзакция была с ошыбкой!!! если девчонки с кассы и консультанты по истичению 3-х дней возни улибались и питались успокоить! то руководитель что в одном и что в центральном отделении просто… я бил розачирован таким обслуживанием и хамством с ихней стороны!!! Но проблема пока так и не ришилась!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 19:26
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
ximik84 14 января 2020, 18:38
Постоянно пытаются втянуть меня в кредиты или подписатся на не нужные страховки.
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 19:24
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
nemple 14 января 2020, 18:33
В октябре делали свифт перевод на реквизиты приват банка, сумма 7000$, деньги так и не были зачисленны, после чего начали разбираться где же всё таки они делись.Запросили у банка отправителя расследование по переводу, после расследования сказали что деньги на счету приват банка и попробуют их вернуть (смешно, вернуть деньги с привата). Ну думаю ладно, поехал в приват сделали заявку, показали выписку с банка отправителя о переводе, приват якобы начал поиски но каким-то чудом никакого перевода так и не нашёл, это уже было спустя месяц после перевода.До этого звонили в кол. центр, который ничем помочь естественно не может, потому что не видят никакого перевода.После расследования польский банк подтвердил что, деньги находятся на счёте привата, но приват в упор не хочет видеть никаких денег! В полне возможно крутят их на своих счетах уже второй месяц.Кол-центр работает ужасно, тупо как роботы, только заученые фразы, в отделении сотрудник не знал даже что ему делать, ходил вечно спрашивал у другого сотрудника, полная *** , а не банк!
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 19:21
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Банком було проінформовано власника картки щодо питання.
У разі виникнення додаткових питань, власник картки може звернутись до банку за будь-яким каналом, що вказано на сайті: https://pb.ua — наші фахівці будуть раді допомогти.
Юрий Чикалов 14 января 2020, 17:09
Магазин «Cthp» продал мне через Приватмаркет ноутбук «ASUS X540NA-DM079» (заказ 194564 от 08.11.2019 г.). Проданный ноутбук имеет бракованный жёсткий диск (по результатам диагностики программами «HDDScan» и «HDDLife»).
15.11.2019 г. я отправил ноутбук в магазин назад с просьбой решить проблему. Магазин сообщил, что ноут отправляется в сервисный центр. Из магазина ноут вернулся через 1,5 месяца. Магазин сообщил, что жёсткий диск заменен. Однако диагностика показала, что диск остался тот же самый, бракованный, с ошибками.
Итог: ноут бук бракованный, работает некорректно, магазин обманул и вернул технику неотремонтированной. Приватбанк решать вопрос возврата денег от магазина отказался.
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 18:40
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
olaudovicenko26 14 января 2020, 16:11
Добрый вечер, я не довольна своим банкиром в онлайн чате, он постоянно занят, не разу не ответил мне! За что тогда плачу членские взносы?
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 17:33
Добрий день!
Ви можете перевірити контакти Вашого персонального банкіра і при необхідності його змінити у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Інфо.
Дозвольте нагадати декілька переваг Gold-клубу:
— Максимальний розмір кредитного ліміту – до 75 000 грн.
— Знижена ставка за користування кредитним лімітом (усього 3,5%).
— Спеціальні знижки до 30% для власників золотих карток Visa та Mastercard у більш ніж 3 000 елітних торгових точок України, що входять у «Дисконтний клуб» (https://discount.pb.ua/ua).
— Участь у преміальних програмах платіжних систем VISA (https://www.visa.com.ua/) та Mastercard (https://www.mastercard.ua/uk-ua.html).
У разі, якщо у Вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про них приватним повідомленням.
OlehDa 14 января 2020, 14:15
Загалом роботою банку задоволений, але схема роботи сервісу liqPay в частині повернення коштів мене відверто збентежила. Я проплатив замовлення в інтернет-магазині, в них на сайті була недостовірна інформація, товару на складі не виявилося. Вони стверджують, що подали заявку на повернення коштів 10.01.2020, проте кошти мені на картку досі так і не надійшли. Вони стверджують, що нічого не можуть зробити і це liqPay не повертає мені гроші. Підтримка liqPay стверджує, що в магазині підключена опція повернення платежів виключно за рахунок майбутніх платежів, а не з розрахункового рахунку. Тобто я тепер мушу чекати невідомий час, поки liqPay не наблокує платежів на достатню суму? А якщо цих платежів на потрібну суму не назбирається, або магазин відмовиться від послуг системи, то своїх грошей я так вже і не побачу?
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 17:26
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
OlehDa 16 января 2020, 13:23
На вечір 15.01 всі гроші повернули в повоному обсязі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Яков Тулинков 14 января 2020, 13:42
Моя жена решила закрыть предпринимательский счёт в приватбанке. Был долг 100 грн. Пришла в отделение, пообщалась с лицом, обслуживающим предпринимателей, ей назвали точную сумму, подошла в кассу, оплатила. Когда деньги зашли — смотрим, а там долг 14 грн, оказалась комиссия. Пришли снова в отделение, выяснили, что с комиссией, сказали нам заплатить ещё 14,27. Мы акцентировали внимание, чтобы учли комиссию. Оплатили, как результат — на счёт зашло только 27 копеек, 14 гривен комиссии снялись с основной суммы, хотя кассир убеждала, что никакой комиссии нет. Пришли в 3 раз в отделение в другом городе. Парень, обслуживающий предпринимателей, вообще не мог высчитать сумму. Пришлось мне его убеждать, что там есть ещё комиссия и проценты за пользование кредитным лимитом. Сошлись на том, что он ничего не понимает, мы позвонили за 3700. Оператор call-центра долго считала, в конце выдала сумму 28,36. Оплатили, в третий раз с нас сняли 14грн. комиссии, но вроде по счетам осталось по нулям. Сегодня подали наконец-то заявление на закрытие счёта. Нам перезвонили с банка, нам озвучивают, что надо ещё 50 копеек положить, они в конце месяца снимутся, ну и естественно 14 грн. комиссии заплатить.
Не понимаю, или там реально все тупые. Или специально наживаются нас.
Почему, чтобы закрыть счёт, из-за некомпетентности сотрудников Приватбанка, мы должны платить 4 раза комиссии по 14 грн.
Ну это вообще тупняк, 2 «специалиста», обслуживающих предпринимателей, 2 кассира, 1 оператор из call-центра не смогли назвать точную сумму. А комиссию должны платить мы. Представитель банка, как так?
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 14:07
Добрий день!
Дозвольте нам більш детально розглянути ситуацію, що виникла.
Для цього просимо власника рахунку особисто звернутись до нас приватним повідомленням, щоб ми детально перевірили інформацію та провели роботу зі співробітниками.
Владимир Р 14 января 2020, 10:27
Действительно все очень круто и удобно, просто нереальное количество удобных услуг. Просто каждый день пользуюсь постоянно и в полном восторге от всего. Имел неосторожность получить опыт в красном банке — сразу попал в каменный век, и по возможности отказался.
Суммы у меня мелкие, в кредиты не влезаю — банку не особо выгоден, но т.к. это все доступно даже такому бомжу как я, то грех не пользоватся. Захотел себе сделать ЭЦП, т.к. в Привате это бесплатно, но в банке записаны мои неактуальные данные. Сегодня мимо крокодил отделения, и решил актуализировать данные. Прошел как бы все этапы, затем сотрудница говорит «а теперь я войду в Ваш приват24», спрашиваю «зачем?», отвечает «посмотреть Ваши счета».… и вот тут мне стало немного не по себе, начал вспоминать где же я оступился, что необходимо проверять мои счета… сижу, перепуганный, она в своем планшете шарится по моему приват24, я пытаяюсь подсмотреть, что она там хочет откопать, она говорит: «у вас столько то гривен на карте, такой то лимит, и Вы знаете, что у Вас есть возможность покупки частями?», говорю «ну знаю», она смотрит мой приват дальше: «ну у вас тут еще целых 5 карт...» тут я еле сдерживаюсь, и хочу спросить зачем ей знать сколько у меня карт и сколько на них нету денег, что я собствеено натворил поиниерисоватся. Потом она говорит «ну идентификация завершена, до свидания», я поблагодарил, но еще некоторое время смотрел на ее планшет, пытаясь понять, закрыла она мой Приват24 или нет. Ну вроде бы закрыла, но из за сильного испуга я не спросил, и не поинтерисовался не будет ли она смотреть, что там происходит когда я уйду… Как то меня пугает такой доступ к моему аккаунту у рядовых сотрудников, а если свои карты как то подпишу по своим личным нуждам, или буду в назначениях платежа писать какие то личные вещи? А так вот сотрудник банка из моей деревни сможет зайти их и почитать например, как то это все меня пугает(((
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 11:34
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Дозвольте пояснити, що проведення обслуговування клієнта у відділенні банку можливе лише у присутності власника картки.
krikunez 13 января 2020, 23:15
Делал покупки с Али экспресс, через приват24 получилась двойная списание, обратился на 3700, проверили, зафиксировали списание, подали на рассмотрение, даже дали номер… Через недели 3-4 обратился с вопросом, когда вернут, сказали что открыт спор, будет суд и деньги в размере списанных 400 с копейками грн, вернут через от 120 до… не помню скольки дней… Ок, проблема банка, списали они, но иск, в международную финансовую банковскую систему и тд и ТП… Но самое интересное дальше… через три дня, мне звонит представитель в кавычках и говорит, что у вас всё ок, и мы вам ничего не должны, посмотрите у себя в приват 24, всё правильно, ничего не списовалось два раза… Я захожу, и число в которое происходило списание средств, просто исправленно, нет списаний не тех что прошли на АлиЭкспресс и я приобрёл товар, не повторного, и мне втирает, тупо втирает, что у меня всё в порядке на счету и жизнь прекрасна… Я конечно возмущался и говорил, что они охринели, что просто системно всё подчистили, и что они меня просто кидают на деньги… И мне сказали что у вас всё правильно и хорошо на счету… В общем закрыл все свои отношения с этими барыгами, дело не в 400 гривнах, дело принципа… Сегодня тебя тупо кидают на копейки, а завтра, не понятно что от этой гнилой конторы ожидать… Так что прощай… Закрыл все карты, для выплат, универсальную, долларовую и евровую… Вот так приват банк дорожит своими клиентами…
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2020, 10:32
Добрий день!
Нам би не хотілось, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що при здійснені операції за Вашою карткою сума була двічі заблокована торговою точкою. За однією операцією послугу було надано, через що повернення коштів зі сторони банку не було можливим.
Що ж стосується іншої операції, суму було розблоковано за регламентом на 10 день через те, що торговою точкою не було дано запиту на списання коштів.
З тієї причини, що кошти не були списані з картки, інформація за операцією не відображається у виписці.
Ви можете замовити повну виписку за карткою, що дозволить ознайомитися з усіма операціями, порахувати надходження і витрати, тим самим переконавшись, що повторно сума списана була.
Замовити виписку Ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
pampuh 13 января 2020, 13:22
Аналогічна ситуація як і у відгуку «Новорічне привітання від Привата.» Маючи картку з кредитним лімітом, кошти на скарбничці і всі можливі страхівки (життя, нерухомість, кредитний ліміт, страхування від шахрайства, цивілка) жодного разу не перевищував пільговий період користування, завжди закидав гроші поверх потрібної суми, і в один день побачив, що пропали гроші з картки. Після перегляду виписки виявилось, що вони просто вирішили самостійно серед ночі! зменшити ліміт, навіть не попереджуючи мене (смс прийшла тільки ч-з день після дзвінка на гарячу лінію). Трохи понервував, проте згодом заспокоївся, я впринципі завжди хотів зменшити ліміт, і вже радів що не погодився на їхні постійні пропозиції збільшення ліміту до 15000-20000 грн. За 2 тижні як тільки я закинув кошти на картку, вони знову односторонньо без попередження зняли частину моїх коштів з тим самим запізнілим повідомленням. Тож коли перед самим новим роком 29.12 вони обнулили ліміт я тільки зрадів, що більше таких «сюрпризів» не буде ))) Таким чином за місяць часу ПриватБанк «кинув» мене на 7000 грн. не запланованих витрат!
Вся ця ситуація говорить тільки про те, що в Приватбанку однозначно є проблеми і таким чином вони вирішили «підлатати» певні показники в кінці року чи щось типу цього нехтуючи цим самим клієнтами, адже враховуючи к-ть тих самих клієнтів і забрати в кожного 5-10 тис. грн. менше як за місяць часу получається дуже солідна сума. І проблема не в тому для чого вони так роблять, а ЯК!? Попереджайте людей!!! Про який пункт в договорі може йти мова, якщо ви його навіть не видаєте людям для ознайомленя!!! Для себе зробив висновок, що не хочу більше сюрпризів і перейшов на обслуговування в інший банк і всім раджу поки не пізно!
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2020, 14:25
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
saolel 13 января 2020, 12:41
26-го декабря 2019 года подал заявку на увеличение кредитного лимита через Приват24.
Как было написано, разрешалось поднять до 11000 гривен. Хотя до этого был и 20000 тысяч. Потом из-за отсутствия необходимости снизил до 0.
Ну 11 так 11. Отправил заявку.
Получаю на почту сообщение: "
Александр Григорьевич!
Спасибо, что пользуетесь нашими услугами!
Ваш кредитный лимит на карте 516798********02 Карта Универсальная с фото увеличен до 11000 грн ."
Смотрю в личном кабинете, а там кредитный лимит 500 гривен!
После этого звонки на горячую линию и непосредственное обращение в отделение банка не принесли абсолютно никакого результата.
Кредитный лимит так и не повысили. Реально начали бороться с постоянными клиентами. Решил сократить операции через это банк до минимума.
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2020, 14:25
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Merlin1 13 января 2020, 10:50
Я являюсь клиентом банка больше 10 лет, старалась вовремя оплачивать кредит. Сейчас просрочка у меня есть, но банк не идет на встречу, реструктуризацию оформить не хочет… насчитал бешеные проценты! Загнал в долговую яму… звонят их звонилки постоянно и говорят нет денег продавайте имущество… звонят и в выходные дни, и после 7 вечера. Не смотря на новый Закон! Один из самых ужасных банков в Украине. Многие жалуются, и мои знакомые уже отказываются от этого банка…
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2020, 12:46
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
У разі виникнення прострочення, щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом, Вам потрібно якомога швидше внести на карту прострочену суму.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
peacemaker 13 января 2020, 0:14
Клієнтом ПриватБанку я є давно, мабуть з років 10 чи більше. За цей час відкрив вже 4 рахунки, один з яких у валюті, а один — ФОП. Жодного разу не було прострочки платежу, всі борги гасив вчасно, з пільгового періоду універсальної карти жодного разу не вилітав, всі кредити повертав. Кредитна історія — просто ідеальна, і не тільки в цьому банку.
Заробітна плата — дуже пристойна, крім того працюючий ФОП, претензій з боку банку чи сумнівів у моєї спроможності — ніяких.
І тут приходить подарунок від Приват з Новим Роком та Різдвом Христовим: всі мої кошти з карти універсальної зникли, а сама карта пішла у мінус 15 000 грн. Оказалось, мені зменшили кредитний ліміт до «0». Навіщо його тоді було давати, підвищувати, щоб потім безпідставно, підступно забрати, та ще перед святами. Якось це не по-людськи.
Дзвоню в банк, питаю, на підставі чого обнуліли кредитний ліміт? Ніяких порушень з мого боку не було. У відповідь — банк не зобов'язаний пояснювати, він може робити все, що завгодно зі своєї сторони. Натомість клієнт ніяких прав не має.
Почав дізнаватися у знайомих, так це вже система останнім часом з Приватом, не тільки зі мною. Таке враження, що банк «виштовхує» старих надійних клієнтів. Чи може, грошей не вистачає, і він хоче позабирали всі гроші. Але ж ми за все це платимо відсотки і банк на цьому заробляє.
Допоможіть, будь ласка, розібратися, чи може банк робити таке зі старими, сумлінними та надійними клієнтами?
Багато знайомих не витримали такої непрозорої та непередбачуваної політики Привату та перейшли в інші банки.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2020, 10:13
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝