×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
Нормальный банк, ничего плохого не могу сказать
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому, ми розуміємо, що знаходимося на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Зняття коштів при оплаті в інтернет магазині
Дійсно, дубльовані платежі вже повернені на картку. Щодо першої оплати, то дана сума знаходиться в резерві та для завершення оплати може бути списана за запитом інтернет магазину. Та якщо такий запит не надійде протягом 11-ти днів, банк автоматично поверне кошти з резерву на доступний баланс картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приватбанк забрал мои собственные деньги и не хочет сразу возвращать!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
В даній ситуації, ПриватБанк має діяти згідно правил міжнародних платіжних систем, які актуальні для всіх банків. Кошти що знаходяться в резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Загнали карту в минус и сказали что это овердрафт.Мошенники !!!!!!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалася неправильна думка про банк.
Щодо описаної Вами ситуації була створена та передана в міжнародну платіжну систему заявка на повернення коштів. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Спамят
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб відключити подібні дзвінки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Приват Самый топовый
Вони значно відстають, починаючи хоча б з мобільного банкінгу. І мабуть тільки в приват будь яку витрату можна роздрукувати, як квитанцію, взяти виписку за будь який день, моментально переказати гроші.
Навіть Iban, який зараз вводять, у них вже давним був ще в 1012, тому я дивувалась, що це щось «нове». У монобанку виписки здаєтьс теж дають, але тільки в приват можна одночасно мати картки в 4-х валютах, і найвигідніша розстрочка все таки в приват.
Переваги:
Найкращий мобільний банкінг
Найуніверсальніший перелік послуг онлайн
Ніяких незрозумілих комісій, всі витрати по картці легко відстежити
Картка ніколи не йде йде у мінус через якісь комісії, на відміну від МОНО та Альфи
За картку не потрібно платити, якщо вона просто лежить неактивна
Відділення, банкомати, термінали завжди поруч
Персонал ніколи не буває хамовитий, або зневажливий, на відміну від Ідея банк, найгірші враження від них
Недоліки:
Черги у відділеннях, але я там буваю дуже рідко, 99% послуг доступні онлайн
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви залишаєтесь з ПриватБанком. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
3.14
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (1)
Я переоформил авто,!!!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Старинная поговорка про гузно и некий труд
Правила предельно прозрачны.
Пришел запрос на снятие денег от Визы, Мастера, прочее, есть деньги? Ок, банк снимает и отправляет.
Не может банк отправить, то это проблемы банка, а не клиента, и банк отвечает за деньги клиента. И да, никакие возвраты и отмены платежа не предусмотрены. Отправляй пока не отправится. Почему кто-то должен терять деньги но не Приват? Я никаких отмен и возвратов не запрашивал, как и миллионы других граждан.
P.S. Привет, Смолию, его маме и кэшлес экономике.
Комментарии (4)
Приват банк вор
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом.
Що стосується поведінки співробітника, Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Проблемы с сервером Приват Банка
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
Комментарии (1)
Помилкове відображення інформації в Приват24 (питання вирішено 12.11.2019)
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Ошибка терминала при пополнении
счет на 1300грн
в результате терминал показал ошибку с предложением звонить 3700 деньги не зачислились и терминал не выдал их назад.
В отделении где стоял терминал проблему решать отказались.
Полудневная попытка связаться с оператором тоже ничего не дала — по часу на ожидании и звонок сбрасываетса.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас персональним повідомленням для вирішення питання.
Комментарии (1)
Картки PRIVATE BANK наразі недоступні
Не удивлюсь если завтра все заработает. Скорей пролоббировали ваш «глюк» те кто ввел закон про покупки загранмагазинах не больше 100 евро
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
Комментарии (5)
Не работает мобильный банкинг
У зв'язку з початком розпродажів на aliexpress.com, зафіксована значні навантаження і черга платежів, через яку ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом.
Написать комментарий
Попытка мошенничества в Приват банке
Пройдя в сторону мы проверили наши польские счета по мобильному приложению и видим, что… деньги сняты привет банком только что. Мы в шоке!!! Идем снова к тому кассиру Елене, показываем, что деньги были сняты приватом только что! Ее реакция: «Ой, тут позже вылезли еще какие-то 2 чека… Давайте ваши карточки, я сверю номера. Если это ваши чеки, то конечно я выдам вам ваши деньги. » Деньги мы свои забрали.
Чеки с указаием выданных сумм, оказались нашими. По времени на них, они были выданы раньше, чем те, где указывалось, что не достаточно средств на счету!
кассир говорит ( с выражением полной ничего не понимающей блондинки): « Видите, как хорошо, что у вас есть мобильные приложения, и вы смогли проверить баланс»
я отвечаю: «А если бы у нас их не было?!»
« Хм, тогда даже не представляю, что было бы...» (опять с этим глупым выражением лица).
т.к. были еще под впечатлением стресса, то не стали разбираться с руководством отделения на месте.
Мои выводы: Кассир Елена хотела оставить себе наши деньги, т.к если бы мы не вернулись, то чеки на выдачу денег и сами деньги соответственно остались у нее. Получив те чеки, которые по ее словам вышли позже (хотя время на чеках говорит об обратном), она не стала искать владельцев чеков и звать!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Обманули. Списали деньги и теперь всем наплевать.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Убрали кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Списываются деньги без моего ведома
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що торгова точка не може списати оплату, якщо їй не були надані реквізити карти при оплаті.
Для повернення коштів рекомендуємо Вам звернутись до отримувача.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Шахрайство
Не надавайте кредит на картки без вiдома та згоди власника картки!!!
Перевiряйте своiх спiвробiтникiв, якi працюють i «зливають» базу iншим особам, а потiм звiльняються!
Якщо людинi потрiбен кредит, вiн повинен прийти в вiддiлення банку i надати документ, щоб був дозвiл на користування цими котами!!!
Передивiться це питания i Перевiряйте доцiльно своiх спiвробiтникiв, якi швидко обкрадають людей!!!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк встановив кредитний ліміт. Хочемо зазначити, що ліміт доступний далеко не всім клієнтам.
Ви можете прибрати ліміт по своєму бажанню в будь-який час. Та разом з тим перед прийняттям остаточного рішення, я рекомендую оцінити спочатку його переваги.
У житті бувають різні обставини і завжди непогано мати якийсь фінансовий запас, який просто буде. У Вас буде ліміт на картці і коли він не використовується, то це не тягне за собою жодних витрат для Вас, проте Ви завжди знаєте, що є кошти про запас. Не варто забувати і про те, що наявність ліміту надає Вам можливість користуватися послугою 'Оплата частинами'. Це дуже зручно, Ви в будь-який час зможете придбати необхідні Вам речі, при цьому розбивши на частини платежі.
У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, то знизити ліміт можна всього лише в пару кліків. Для цього Вам достатньо пройти за посиланням: http://limit.pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)