Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vel82 13 февраля 2020, 17:15
В очередной раз убеждаюсь что мужики это лудчшие операторы, целый день пытался провести элиментарную оперцию по оплате коммунальных услуг, произошла какая-то ошибка в системе и простая денежная операция превратилась в головную боль, было 3 оператора два из них были девушка и парень которые похоже некомпетентны, потом появился оперптор Захар и всё решилось, так я понял что это профи! Всех благ этому человеку и карьерного роста!
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 19:32
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ви оцінили роботу Захара настільки високо. Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
35049298 13 февраля 2020, 15:58
Я клієнт банку від самого заснування. Поступово він стає чи не найгіршим банком країни, особливо це стало помітно після націоналізації. Недавно з великим трудом повернув двічі незаконно списані кошти назад на карту (тривало з пів року!!!). І ось недавно стибрили кошти на OLL.tv (близько 300 грн.). Я не хотів продовжувати контракт з цим телебаченням, і ось: без попередження, чи застереження банк легенько дозволив їх зняти з КРЕДИТНОЇ КАРТИ! Довелося на майбутнє знижувати кредитні ліміти на картках, блокувати лоступи в Інтернет, знижувати добові ліміти. ОТЖЕ, 1 — БАНК НЕ ЗАБЕЗПЕЧУЄ БЕЗПЕКУ КЛІЄНТСЬКИХ КОШТІВ! Я довгий час мав платинову карту банку і поміняв її на Голден на пропозицію менеджера К. Талапи із центрального відділення м. Ужгорода (зараз це відділення раптово закрилося). Мій «приватний» банкір виявився у м. Перечині, що є за 40 км від мого місця проживання (добре, що не на Чукотці!). Я там узагалі не буваю. Один раз передзвонив. У звязку з будівництвом обєктів зеленої енергетики я дещо знизив свою присутність у банку (було понад 2 млн. на рахунках), однак депозити (з довіреностями) і зараз становлять понад 20 тис. доларів, а кошти віз зеленої енергетики, що поступали останній рік становлять до 500 тис. грн. Яким же було моє здивування, коли вказаний менеджер сповістила мене, що надалі не може мене обслуговувати. Так це я клієнт, що не заслуговує уваги? Зрозуміло, що ні брати кредит на велике планове будівництво, що планується мною на цей рік, ні будь-яка співпраця по бізнесових справах з таким підходом у цього банку неможлива. Таким чином, 2 — БАНК ПОГАНО І ЛИШЕ ФОРМАЛЬНО ПРАЦЮЄ ЗІ СТАРИМИ І НАДІЙНИМИ КЛІЄНТАМИ. І нарешті, з останніх сюрпризів. Відкритий новий IBAN рахунок для фіз. осіб для поступлення коштів від зелених сонячних станцій неможливо подивитися в Приват24 (тільки для бізнесу можливо!). Менеджер чіпляє рахунок до картки і лупить за це кошти (0,5-1,0%). Я провожу багато проплат без обналювання, тому буду змушений міняти банк і за цим показником. Отже, 3 — БАНК НАМАГАЄТЬСЯ НЕКРАСИВО ЗАЛІЗТИ У КИШЕНЮ ДО КЛІЄНТА.
Професор Андрій Анатолійович Ковальчук, м. Ужгород
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 17:19
Існує ряд умов, при яких пароль для підтвердження операції не вимагається, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання. На жаль, заблокувати такі запити на оплату ми не можемо.
Ми можемо заблокувати картку на всі операції.
Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете, звернувшись в підтримку даного сервісу.
Що стосується скарги на персонального банкіра, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
sveta211 13 февраля 2020, 15:03
На приват банке уже три года, до сегодняшнего дня всем была довольна. Решила с телефона зайти на приват, зайти не могу, прислали мне чужой пароль, захожу под чужим паролем, какие то пин коды все шлют, вводу их — не верный-. На снимке которой регистрировалась деньги закончились, звоню с другой. Нет нужно со своей, ну перезвони мне на ту где денег нет, вы же все равно трубку не берете, а сами перезваниете, нет как бык упёрся. Зачем было менять тебе мой пароль? Завтра придётся ехать в банк, пол дня в очереди просидеть, что бы карточку мою разблокировать.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 17:25
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
irenjane 13 февраля 2020, 14:35
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
Посетила отд. Киев, прос. Победы. Отрыть 2ю карту для выплат, так как первая через месяц закончиться, а потом посещать отделение времени не будет. После 100 вопросов, а зачем? а что будете с ней делать и т.д.? Согласились открыть 2ю. Попросили действующую карту, оформление прошло быстро, минут 10. Сменить пин код сказали тут же в терминале — замечательно. Теперь из не приятного: через 30 минут я не смогла более зайти в приват24, так как приложение просило заново подтвердить свой фин.номер в банкомате/терминале или отделение… Прекрасно, подумала я, так как уехала за пол часа уже на другой конец города. Нашла ближайший терминал через час, выполнила все. Уже дома обнаружила в приложении округление по сумме и письмо на почте, что сотрудница банка еще и копилку мне подключила, при чем не на ново выпущенную карту, а на действующую, где есть средства. Спрашивается, зачем? Если я её не просила об этом.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 16:28
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема решена
54022684 13 февраля 2020, 14:12
Прекратил сотрудничество с банком еще в апреле 2019, до этого где-то с конца 2017 никак не пользовался услугами.
Последние дни был звонок по карте голд, а сегодня пришло письмо «Звіт про роботу благодійного фонду ПриватБанку за 2019 рік» с мелким шрифтом внизу «Ви отримали цей лист на адресу ..., оскільки Ви клієнт ПриватБанку.».
Так вот — клиентом банка не являюсь, закрыл все счета и карты, получил документы, подтверждающие закрытие и отсутствие задолженности. Они сейчас тоже у меня. Расторг все договора, которые мог.
Письмо, естественно, помечаю как спам(и отписался заодно, хотя наверняка делал это сразу после того, как закрывал счета).

Прошу удалить мой email и телефон из рассылки
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 16:26
При переході по посиланню в листі розсилка буде відключена.
Ми відключили всі рекламні комунікації для Вас і більше не будемо Вас турбувати.
klone 13 февраля 2020, 13:06
Было бы отлично если была бы благотворительность «братам нашим меньшим») а так претензий нет
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 14:02
ПриватБанк як фінансова організація не проводить благодійної діяльності. Ми надаємо сприяння фонду «Допомагати просто», з умовами роботи якого Ви можете ознайомитися за посиланням http://blago.privatbank.ua
Анатолій Тур 13 февраля 2020, 12:53
Найкращий банк України, все зручно, має свій додаток, де легко можна пересилати готівку, оплатуватт комунальні послуги, проїзд в громадському транспорті. Оператори надають інформацію швидко і зрозуміло. Користуюсь з 2005 року банк зробив величезний прорив в диджитализациї.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 14:16
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ви оцінили нашу роботу настільки високо. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Рататуй Рататуевич 13 февраля 2020, 12:30
Потребительские кредиты дают под 42% годовых, что дешевле чем у Правекса (без справки о доходах), который дает под 65%. И намного дешевле чем Динеры, Манивео, Швыдко гроши, Кредит365 и подобные, где до 240%! Но до европейских 3-5% как до Луны и Марса!
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 14:02
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Полезный комментарий
klone 13 февраля 2020, 16:53
У карт «Универсальная» льготный период пользования кредитом – до 55 дней. Это значит, чтобы не платить проценты, Вам нужно погасить задолженность до 25 числа месяца (включительно), следующего за тем, в котором Вы воспользовались кредитом
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valeravoron 13 февраля 2020, 10:50
Отделение по адресу: Николаев, улица Строителей, 12
Самый худший банк в Украине, никому никогда не советую, в отделении вечные очереди, банкоматы выдают только крупными купюрами (500 и 1000), проценты берут за всё что угодно. Терминалы работают с вечными глюками. Закрыть этот банк к чертовой матери!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 12:00
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження.
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Банкомати інкасуються купюрами, номінал яких визначається, виходячи із сум, які запитуються клієнтами в кожному конкретному банкоматі. Наприклад, якщо частіше за все клієнти знімають великі суми, у банкоматі будуть купюри великого номіналу, і навпаки. Нагадаємо також про те, що зняття готівки в банкоматах інших банків проводиться без додаткової комісії.
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись до нашої підтримки для вирішення.
Минфин
Ответ администратора
14 февраля 2020, 18:09
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Katyadizain 13 февраля 2020, 0:52
Начало звонка 3700 в 21.48, перезвонили в 21.49. Сейчас 0.50 — нет свободных операторов. Заказав обратный звонок, перезвонил автоответчик музыка… А где операторы?
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 13:41
Ми шкодуємо, що Вам довелося витратити час даремно, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Інформація з Вашого звернення вже передана нашим співробітникам для перевірки ситуації і її виправлення. Також варто не забувати, що Ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали Вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено Ваше питання на поточний момент. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Проблема решена
neon1951 12 февраля 2020, 21:35
Около десяти лет являюсь клиентом банка и всегда была довольна сотрудничеством с ним. Но сейчас мнение ухудшилось, т.к. 27 января переводила 12000 руб в Россию за обучающий курс. Все перевели, однако, как выяснилось через несколько дней, в течение 4 минут с меня сняли дважды по 12000 руб, да еще и влезли в кредитные деньги. Но СМСка с кодом на подтверждение оплаты приходила одна и о прошедшем платеже тоже одна. Не пойму как такое могло произойти. Менеджер Приватбанка( по тел.3700) пыталась объяснить это работой системы-посредника. Как бы не работал посредник, но перевод денег произвел Приватбанк и получается, что это ошибка, недоработка банка, а я теперь ищу возможность вернуть эти деньги, теряю на комиссиях, курсе руб-грн, трачу свое время. Очень хотелось бы услышать вразумительный, правдивый ответ кого-то из ответственных лиц и о предпринятых мерах для исключения подобных двойных переводов. Н. Манойло
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 13:29
Хочемо звернути Вашу увагу, що торгова точка не може списати оплату, якщо їй не були надані реквізити карти при оплаті. У нашому ж випадку були введені вірно дані карти, в результаті чого здійснено оплату. Бачимо, що оператор повідомив Вам можливі варіанти вирішення питання. За зверненням на підтримку банку Ви можете зробити запит на оскарження операції в міжнародній платіжній системі.
BodaMat 12 февраля 2020, 20:30
Все чудово працює, багато можливостей, все швидко проходить, але коли доходить діло до онлайн допомоги, то тут появляються проблеми. На мої питання відповідають, але дуже довго, хоча фахівець вже підключений. Дуже довго думають на прості питання. Поправте, будь ласка, роботу онлайн підтримки. Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2020, 9:50
Добрий ранок!
Дякуємо за ваш відгук. Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але Ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Ми обов'язково станемо краще!
З повагою, ПриватБанк.
Hena Danko 12 февраля 2020, 17:34
Йдемо з приватбанка через кредитні кошти, які у нас забрали без попередження, 30 тис. грн. Мусили швидко в той самий день їх повертати, щоб не нарахували відсотки. Справа не в грошах, а в неповазі до клієнта. Завжди все вчасно сплачували, маємо гарну кредитну історію.
Ваше коментар в якому ви напишете, що існують інші фактори, які впливають на кредитний ліміт, нас не цікавить. Потрібно чітке пояснення причини, яке на жаль не можна отримати в консультантів гарячої лінії і у відділенні приватбанку, навіть якщо ми пред'являємо свої дані. Потрібно повідомляти завчасно, хоча б за день.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 19:57
Добрий вечір!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк міг переглянути рішення, про суму кредитного ліміту. Наявність позитивної кредитної історії також враховується, але це не єдиний фактор, на основі якого приймається рішення.
З повагою, ПриватБанк.
INI 12 февраля 2020, 17:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 2
12 02 2020 р. я багато разів телефонувала для зв«язку з операторм. Крім непотрібної інформації автомата нічого не вийшло. Довелось іти у відділення стояти в черзі, витрачати час, якого немає. Складається враження, що оператори до робочих годин банку, відключають обладнання і не працюють. З повагою
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 19:52
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
yubul 12 февраля 2020, 14:05
знадобилось зареєструватись в закордонному інтернет магазині, необхідні п.і.б. в англійській транскрипції (billing address).
россійською є, а державною ні! а нова пошта реєструє на українській!
в Світлодарську нема не відділення, не банкомата.
журба(((
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 15:55
Добрий день!
При оплаті в інтернеті частіше просять вказувати адресу доставки товару та виставлення рахунку.
Billing address (Адреса виставлення рахунку) — це Ваша адреса, яку Ви вказуєте при відкритті картки/рахунку та вказується вона на латиниці.
Отримати її можна сформувавши довідку в Приват24: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Довідка по рахунках (пластикові картки, депозити, поточні рахунки).
Також в якості платіжної адреси Ви можете використовувати адресу ПриватБанку:
PrivatBank, 1D, Grushevskogo st., Kyiv, Ukraine, 01001
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Alexander Yakuschenko 12 февраля 2020, 13:26
Живу в Польщі. Маю кредитку в Приваті. Але не можу навіть просто перевірити стан рахунку.

До виборів «бубочкі» все було добре. Всі попередні роки сервіс працював не без проблем, але працював добре.

Починаючи з квітня 2019 не приходять смс-повідомлення на мій польський номер. В результаті чого:
— не можу увійти в Приват24
— не можу змінити пароль
— не можу перевірити баланс через смс
— не можу перевірити баланс в кабінеті

Пам'ятаю, що останнім разом мінімальна сумма сплати була меньше 500грн., тож я просто скидаю щомісяця по 500 грн. через PaySend на карту і хз, що там взагалі відбувається в кабінеті.

Приблизно раз на місяць (коли скидував черговий місячний внесок на карту) намагався повідомляти, шукати рішення, відновити доступ.
Дзвонити на «гарячі» лінії з закордону — не було навіть бажання (платити гроші, щоб послухати ботів — нецікаво), а чати та повідомлення на імейли на почту Привата — ні до чого не привели. Всі кладуть болт на запитання від клієнтів. Точніше всі «дуже стурбовані» але віз і нині там.

Повторюю, вже 9 (!!!) місяців (до речі, в мене вже дитина народилася за цей час) банк КЛАДЕ БОЛТ на запитання щодо гівняного сервісу. Справа на тому самому місці.

Підкажіть, будь-ласка, найкращий варіант як закрити цю карту? Я всю суму готовий внести за один раз… тільки, ппц, не знаю, навіть, який маю баланс на карті.

Маю надію, що вдасться здалено погасити цю нещасну карточку, закрити рахунок, та забути про цей жах назавжди.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 14:57
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Але дозвольте звернути Вашу увагу, що зі своєї сторони банк не може вплинути на Вашого мобільного оператора, який здійснює доставку смс відправлених банком. Як ми бачимо, повідомлення не можуть бути доставлені через те, що їх відхиляє мобільний оператор, який обслуговує Ваш номер. Ви можете скористатись Приват24 та ввійти використавши альтернативний спосіб підтвердження. Якщо при вході, відправляється смс, то для зміни способу входу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, що доступна 24/7.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
esavchenko 12 февраля 2020, 11:08
Здравствуйте,
Появилось время и решил помочь жене и разобраться с ситуацией. Собственно, что произошло.
Месседж от жены:

Теперь по порядку:
23.11.2019 в 12.00, находясь в с. Хотяновка, кооператив xxxxxxxxx«, улица xxxxxxxxxx (номер дома условный, так как еще не оформлен), я, xxxxxxxxxxxxxxx, со своего телефона пыталась оформить доставку » безопасную покупку" через сайт olx.ua. Товар был мобильный телефон iPhone за 11500грн.
Первый раз когда я попыталась закинуть деньги на olx.ua у меня высвечивалась ошибка. Продавец поррекомендовал увеличить лимит. Затем после того как я увеличила лимит и попыталась снова зайти на его объявление на olx.ua, то его объявления уже не было. На мое смс «а где ваше объявление ?», он ответил, что по ошибке его удалил, но сейчас восстановит и пришлет ссылку. Он присылает ссылку (копия сайта olx только olx.tl) и я с полной уверенностью, что это истинный olx заполняю банковские реквизиты своей карты и отправляю деньги


Деньги ушли в другой украинский банк. Следователь откровенно какой то неадекват. Было письмо с другого банка с отмазкой.
Думаю дойти до суда?!

Есть мысли?
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2020, 11:34
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За зверненням клієнта власника картки в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті ми можемо перевірити інформацію та подати заявку на опротестування даної операції в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Sergeytuk2015 12 февраля 2020, 1:02
В жовтні приват банк видав мені кредит не суму майже 7 тисяч з кредитним лімітом 0 і в той самий момент гроші списав інтернет сайт. Картка мала бути не дійсна мені в травні виповнилось 25 і за законом я мав змінити фотографію в паспорті, або отримати айді картку і підтвердити свою особистість в банку що я зробив в січні. Мій персональний банкір мені надав інформацію по цьому питанню((звертайтесь в поліцію)) банк не може об'яснити чому він надав мені кредит який я не просив на таку таку картку, відповідь від персонального банкіра я отримав недавно, зато з моєї іншої картки банк списав 4 рази по 400 гривень проценти
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 февраля 2020, 10:04
Доброго ранку!
За Вашим зверненням, банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж, з тієї причини, що було укладено договір між Вами та сайтом. Про що нам було надано відповідні документи зі сторони сайту. Відповідно, даний сайт надав Вам певну послугу, за що і була проведена оплата з картки. За Вашим зверненням на пошту chargeback@privatbank.ua Ви можете отримати документи по заявці. Якщо Ви стверджуєте, що не оформлювали договір та не отримували послугу або товар від даного сайту, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
wifi2525 11 февраля 2020, 18:51
Користувалась цим банком багато років, але тепер є «нова фішка» від приватбанк. без вашого відома піднімаю кредитний ліміт, але не піднімають суму на залишку. Тобто у вас був кредитний ліміт 20000 і залишок 16000, підняли кредитний ліміт до 22000, а залишок так і залишився 16000 і опа! тепер ви винні не 4000 грн, а вже 6000 грн. Година спілкування з оператором про те, що надайте мені виписку з сумою кред. ліміту і сумаю залишку на рахунку до і після підняття ні до чого не призвела. мені 15 разв скинули виписку по операціях, але так і не надали виписку з сумою кред.ліміту і залишку до підняття і після, воно і не дивно, тому що такої виписки немає! оператор сказала, що я її можу отримати за 100 грн!!! тобто для того, щоб приватбанк мені показав, що вони підняли суму залишку я повинна ще їм заплатити 100 грн???? Це лайно, а не банк і обходьте 10 дорогою
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 19:46
Добрий вечір!
При збільшенні суми кредитного ліміту по картці заборгованість залишається такою ж. Ви можете це бачити в Приват24 меню «Мої рахунки» в стрічці «Заборгованість». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anton1996 11 февраля 2020, 18:08
пользовался долгое время, есть кредит простроченный давно, хотел закрыть, после сегодняшней ситуации только через суд, с ответным иском
пополняли карту просто через мой номер, но через терминал приват банка, деньги на карту так и не дошли, ушли на списание кредита, НЕ МОИ ДЕНЬГИ!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 февраля 2020, 19:43
Добрий вечір!
У випадку, якщо операція була неуспішна, перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, можемо повернути на телефон. Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту. В описаній Вами ситуації платіж міг бути повернений на Ваш рахунок, та піти для погашення простроченої заборгованості, яка виникла через невиконання кредитних зобов'язань. Ви можете переглянути суму заборгованості для погашення в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝