×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Работники ПриватБанка
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
Комментарии (5)
Обслуговування у ПРИВАТБАНКУ значно погіршилося після націоналізації.
Професор Андрій Анатолійович Ковальчук, м. Ужгород
Ми можемо заблокувати картку на всі операції.
Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете, звернувшись в підтримку даного сервісу.
Що стосується скарги на персонального банкіра, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (8)
Сменили мне пароль
Комментарии (1)
Открыл карту - подтверди заново фин.номер+ подключили копилку без согласия
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (4)
Спам
Последние дни был звонок по карте голд, а сегодня пришло письмо «Звіт про роботу благодійного фонду ПриватБанку за 2019 рік» с мелким шрифтом внизу «Ви отримали цей лист на адресу ..., оскільки Ви клієнт ПриватБанку.».
Так вот — клиентом банка не являюсь, закрыл все счета и карты, получил документы, подтверждающие закрытие и отсутствие задолженности. Они сейчас тоже у меня. Расторг все договора, которые мог.
Письмо, естественно, помечаю как спам(и отписался заодно, хотя наверняка делал это сразу после того, как закрывал счета).
Прошу удалить мой email и телефон из рассылки
Ми відключили всі рекламні комунікації для Вас і більше не будемо Вас турбувати.
Комментарии (5)
Всё отлично
Написать комментарий
Топ банк України
Раді, що Ви оцінили нашу роботу настільки високо. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Комментарии (1)
Потребительские кредиты дают под 42%
Комментарии (3)
Приватбанк
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Банкомати інкасуються купюрами, номінал яких визначається, виходячи із сум, які запитуються клієнтами в кожному конкретному банкоматі. Наприклад, якщо частіше за все клієнти знімають великі суми, у банкоматі будуть купюри великого номіналу, і навпаки. Нагадаємо також про те, що зняття готівки в банкоматах інших банків проводиться без додаткової комісії.
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись до нашої підтримки для вирішення.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (8)
дозвониться не могу на 3700
Комментарии (3)
Об ошибках при переводах средств Приватбанком
Комментарии (1)
На даний момент все чудово крім одного
Дякуємо за ваш відгук. Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але Ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Ми обов'язково станемо краще!
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Кредитний ліміт -30000 грн.
Ваше коментар в якому ви напишете, що існують інші фактори, які впливають на кредитний ліміт, нас не цікавить. Потрібно чітке пояснення причини, яке на жаль не можна отримати в консультантів гарячої лінії і у відділенні приватбанку, навіть якщо ми пред'являємо свої дані. Потрібно повідомляти завчасно, хоча б за день.
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк міг переглянути рішення, про суму кредитного ліміту. Наявність позитивної кредитної історії також враховується, але це не єдиний фактор, на основі якого приймається рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
зв"язок з оператором
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
морока з англійською транскрипцією
россійською є, а державною ні! а нова пошта реєструє на українській!
в Світлодарську нема не відділення, не банкомата.
журба(((
При оплаті в інтернеті частіше просять вказувати адресу доставки товару та виставлення рахунку.
Billing address (Адреса виставлення рахунку) — це Ваша адреса, яку Ви вказуєте при відкритті картки/рахунку та вказується вона на латиниці.
Отримати її можна сформувавши довідку в Приват24: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Довідка по рахунках (пластикові картки, депозити, поточні рахунки).
Також в якості платіжної адреси Ви можете використовувати адресу ПриватБанку:
PrivatBank, 1D, Grushevskogo st., Kyiv, Ukraine, 01001
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Захливий закордонний сервіс!
До виборів «бубочкі» все було добре. Всі попередні роки сервіс працював не без проблем, але працював добре.
Починаючи з квітня 2019 не приходять смс-повідомлення на мій польський номер. В результаті чого:
— не можу увійти в Приват24
— не можу змінити пароль
— не можу перевірити баланс через смс
— не можу перевірити баланс в кабінеті
Пам'ятаю, що останнім разом мінімальна сумма сплати була меньше 500грн., тож я просто скидаю щомісяця по 500 грн. через PaySend на карту і хз, що там взагалі відбувається в кабінеті.
Приблизно раз на місяць (коли скидував черговий місячний внесок на карту) намагався повідомляти, шукати рішення, відновити доступ.
Дзвонити на «гарячі» лінії з закордону — не було навіть бажання (платити гроші, щоб послухати ботів — нецікаво), а чати та повідомлення на імейли на почту Привата — ні до чого не привели. Всі кладуть болт на запитання від клієнтів. Точніше всі «дуже стурбовані» але віз і нині там.
Повторюю, вже 9 (!!!) місяців (до речі, в мене вже дитина народилася за цей час) банк КЛАДЕ БОЛТ на запитання щодо гівняного сервісу. Справа на тому самому місці.
Підкажіть, будь-ласка, найкращий варіант як закрити цю карту? Я всю суму готовий внести за один раз… тільки, ппц, не знаю, навіть, який маю баланс на карті.
Маю надію, що вдасться здалено погасити цю нещасну карточку, закрити рахунок, та забути про цей жах назавжди.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Але дозвольте звернути Вашу увагу, що зі своєї сторони банк не може вплинути на Вашого мобільного оператора, який здійснює доставку смс відправлених банком. Як ми бачимо, повідомлення не можуть бути доставлені через те, що їх відхиляє мобільний оператор, який обслуговує Ваш номер. Ви можете скористатись Приват24 та ввійти використавши альтернативний спосіб підтвердження. Якщо при вході, відправляється смс, то для зміни способу входу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, що доступна 24/7.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
Мошенничество ... Приват умывает руки
Появилось время и решил помочь жене и разобраться с ситуацией. Собственно, что произошло.
Месседж от жены:
Теперь по порядку:
23.11.2019 в 12.00, находясь в с. Хотяновка, кооператив xxxxxxxxx«, улица xxxxxxxxxx (номер дома условный, так как еще не оформлен), я, xxxxxxxxxxxxxxx, со своего телефона пыталась оформить доставку » безопасную покупку" через сайт olx.ua. Товар был мобильный телефон iPhone за 11500грн.
Первый раз когда я попыталась закинуть деньги на olx.ua у меня высвечивалась ошибка. Продавец поррекомендовал увеличить лимит. Затем после того как я увеличила лимит и попыталась снова зайти на его объявление на olx.ua, то его объявления уже не было. На мое смс «а где ваше объявление ?», он ответил, что по ошибке его удалил, но сейчас восстановит и пришлет ссылку. Он присылает ссылку (копия сайта olx только olx.tl) и я с полной уверенностью, что это истинный olx заполняю банковские реквизиты своей карты и отправляю деньги
…
Деньги ушли в другой украинский банк. Следователь откровенно какой то неадекват. Было письмо с другого банка с отмазкой.
Думаю дойти до суда?!
Есть мысли?
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За зверненням клієнта власника картки в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті ми можемо перевірити інформацію та подати заявку на опротестування даної операції в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Підскажіть що робити
За Вашим зверненням, банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж, з тієї причини, що було укладено договір між Вами та сайтом. Про що нам було надано відповідні документи зі сторони сайту. Відповідно, даний сайт надав Вам певну послугу, за що і була проведена оплата з картки. За Вашим зверненням на пошту chargeback@privatbank.ua Ви можете отримати документи по заявці. Якщо Ви стверджуєте, що не оформлювали договір та не отримували послугу або товар від даного сайту, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Підняли суму кредитного ліміту і не підняли залишок на рахунку
При збільшенні суми кредитного ліміту по картці заборгованість залишається такою ж. Ви можете це бачити в Приват24 меню «Мої рахунки» в стрічці «Заборгованість». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (20)
пользовался приватом долгое время
пополняли карту просто через мой номер, но через терминал приват банка, деньги на карту так и не дошли, ушли на списание кредита, НЕ МОИ ДЕНЬГИ!!!
У випадку, якщо операція була неуспішна, перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, можемо повернути на телефон. Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту. В описаній Вами ситуації платіж міг бути повернений на Ваш рахунок, та піти для погашення простроченої заборгованості, яка виникла через невиконання кредитних зобов'язань. Ви можете переглянути суму заборгованості для погашення в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)