×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
21 ноября муж с Польши отправил перевод 1450 PLN,в имени получателя допущина ошибка
Для надання відповіді по Вашому питанню ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
Приватбанк арестовал расчётный счёт предприятия
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Для подальшого врегулювання Вашого питання рекомендуємо Вам звернутися у відділення банку для актуалізації даних.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Деньги пропали! Пополнение через терминал.
Пока искала мелкие деньги в кошельке, экран вернулся на домашний, деньги не зачислились, чек не выдан, карточка возвращена. 8500 грн.
Вопрос один. Какого ***? Все те же отмазки как и у всех. Ждите, заявка взята в работу.
Нам шкода, що Ваша дружина зіткнулася з такою ситуацією. Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо звернутися до нас в приватні повідомлення Вашій дружині.
Комментарии (4)
Кража 6670 грн. с карты Универсальная Приватбанк.
Сразу позвонила 3700 и заблокировала счет. На вопрос, как это могло произойти, при установленном лимите на интернет платежи в 1000 грн., вразумительного ответа не услышала. Оформила заявление по телефону на возврат платежа. Оператор на линии заверил, что банк вернет списанную сумму в ближайшее время. Через несколько дней мы обратились в Оболонское РОВД и написали заявление о краже.
Прошло больше 3 недель, денег нет. На обращения в колл центр слышим ответ, что банк старается и делает все возможное, чтобы вернуть платеж. НО ТОЛКУ! О какой репутации банка может идти речь? Это может случится с каждым и Вы получите стандартную отговорку, что «мы стараемся».
Жду публичного объяснения представителя банка, как смогли списать 6670 грн. со счета банка, карта Универсальная, при установленном лимите 1000 грн. на платежи в интернете?
Когда вернутся деньги обратно на счет?
Каким образом я могу погасить образовавшуюся задолженность по кредитным средствам на карте?
Нам шкода, що трапилася така неприємна ситуація. Дозвольте відмітити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо Вашій дружині звернутися до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
Кому верить? Одни обманщики везде
Замовити дану послугу Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»- «Кредитний рейтинг».
В даний момент знайти свою кредитну історію замовлену в Приват24 можна в особистому кабінеті на сайті УБКІ.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Банк зробив мінус на картці для виплат.
На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс Вашої картки.
Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж.
Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і сприймає це як залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, чи взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник магазину.
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто не приходить (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Комментарии (4)
Принимать платежи «в чёрную» проще, чем «в белую»
Почему оплаты моих клиентов за товар (по предоставленной вами же ссылке), например с карт Укрсиббанка (и ещё большого количества банков) просто уходят вникуда, а чтобы уточнить, что же с платежом и куда он делся, я должен сам наяривать в поддержку, причём исключительно в рабочее банковское время?
Почему мои конкуренты, работая в чёрную, спокойно отправляют клиентам карту физ лица, куда любая оплата доходит мгновенно?
Что за ущемление тех, кто работает в белую?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Дважды сняли средства за международный платёж
общем получилось 133.84 долл!!!
Как такое вообще возможно? Подал заявку на возврат средств, которые я кстати и не собирался тратить, и никак не подтверждал платежи, и мне говорят… 5-7 дней. Хорошо, звоню через 7 дней, оказывается уже через 11 дней будет ответ! Какой ответ?! Тоесть средства могут и не вернуть? Звоню сегодня 10.12.2019 мне очередной гений-оператор озвучила 15 дней. Я просто в шоке! Номер моей заявки 1088791. То есть, как я понимаю, я могу в принципе средства обратно не получить? Или что вы там рассматриваете? Магазин ответил, что они первую сумму вообще не снимали!!! Куда делись мои деньги????
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. В першу чергу необхідно розуміти, що кошти списує не банк, а торгова точка. Залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібних випадках з нашого боку подаються заявки на оспорювання списань.
Дозвольте відмітити, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Внеочередное обслуживание
Зашла в банк с грудным ребенком (6 месяцев).
По закону я могу обслуживается без очереди. Я об этом сказала консультанту, но она просто проигнорировала мои слова. А итоге я простояла 1 час 30 минут с ребенком на руках, так как мест не было свободных чтобы сесть, а консультант Надежда Шелест не реагировала на мои просьбы обслужить меня вне очереди.
Было очень не приятно, мало того что не сделали нормальных сидений для клиентов, так ещё и не знают законов.
В итоге ребенок уже хотел кушать, капризничал, а предстояла ещё дорога домой.
«Спасибо» Надежде Шелестовой за такое невнимательное обслуживание!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Перевищено тижневий ліміт операцій, 44 999 UAH
І тут стикнувся із абсурдною ситуацією, коли маю переказати кошти за кредит іншому банку і в Приват24 мені видає — Перевищено тижневий ліміт операцій, 44 999 UAH
Допомога в чаті каже спробуйте з понеділка. Це ж чекати ще 5 днів і власне вчасний срок погашення мине.
Я, як інвестор, не бачу в цьому ніякого помякшення інвестиційного клімату, про який говорив нам Президент та Прем'єр міністр і буду прощатися з вашим банком.
А альтернативу знайшов моментально — біткоїн
Наскільки ми розуміємо, у Вашому дописі мова йде про здіснення переказу з картки на картку за допомогою Приват24 для фізичних осіб.
Хочемо звернути Вашу увагу, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
В постанові НБУ від 02.01.2019 № 8 Про затвердження Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0008500-19 вказано, що уповноважена установа зобов’язана забезпечити ефективну мінімізацію ризиків уникнення та/або невиконання вимог та обмежень, передбачених законодавством України, пов’язаних із дробленням сум валютних операцій.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України
Також, Ви можете здійснити переказ за повними реквізитами отримувача.
Комментарии (2)
Все ок, кроме навязывания кредитного лимита
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Що ж стосується дзвінка нашого співробітника, нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк запропонував кредитний ліміт, що доступний далеко не всім клієнтам та лише хотів повідомити про його переваги.
Комментарии (1)
Списаны деньги без какого либо подтверждения и ушла карта в минус без открытой кредитной лини!!!!и
На следующий день я решив более не рисковать оплатила эти платежи уже через кассу Ощадбанка. Еще на следующий день 06.12.19 в 8.00 деньги были заново списаны Приватбанком, но так как у меня уже было не достаточно средств даже для одного платежа, деньги ушли в кредит. После моих обращений мне в хамском тоне сообщили, что эти деньги будут возвращаться в течении 45 -120 дней и что я должна выплатить этот кредит или мне насчитают проценты!!! Если банк сможет вернуть деньги — они будут зачислены мне на счет.
И так что мы имеем!
1) Я не смогла подать вовремя судовой иск, так как банк по не понятной причине заморозил мои деньги, не пропустил оплату.
2) через день у меня списывают деньги уже без всяких кодов подтверждения и звонков для подтверждения.
3) у меня образуется минус по карте, хотя несколько месяцев назад я поставила отметку в Приват24 о том что я отказываюсь от кредитной линии.
4)я не могу воспользоваться своими средствами и при этом я якобы «должна» банку деньги.
5)банк не гарантирует возврат средств, а только обещает разобраться и в случаи ЕСЛИ… толи вернут, толи не вернут средства
6)банк вынуждает меня оплатить образовавшийся (не по моей вине) кредит и прямо заявляет, что я в случаи не погашения вовремя кредита, буду обязана выплатить им насчитанный процент на кредит.
Вопрос. Что мне делать?! Обращаться в суд на банк, тратить свое время, нервы и опять таки деньги?!!! Что это за беспредел?! Что за бардак?!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (3)
За что платим?
Нам не хотілося б, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що у зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку ПриватБанк змушений прийняти рішення про зміну тарифів на перерахування фінансової допомоги.
Комментарии (1)
мінуса
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Комментарии (1)
Не компетентные сотрудники банка желают побыстрее закончить диалог!!!!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Комментарии (1)
Опередили шахрайство
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, ми склали декілька рекомендацій, що допоможуть Вам не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Пропали деньги
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Нами перевірено інформацію, від банка, що випустив картку до нас надійшов запит на повернення. Згідно з регламентами міжнародних платіжних систем, нами буде надано відповідь банку.
Також, ми перевірили інформацію за Вашим зверненням до підтримки. Ми проведемо роботу зі співробітником, щоб а ні Ви, а ні інші клієнти не стикались з такою ситуацією.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.
Комментарии (2)
Непонятное превышение суточного лимита.
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Ми перевірили інформацію, хочемо повідомити, що вказаного обмеження немає.
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням, щоб ми могли допомогти у їх вирішенні.
Комментарии (3)
Не поверьають гроші
Вона у приват з Дніпра їде? Скільки будете користуватись моїми грошима? Чого на відділенні не має упса якщо ситуації з скачками напруги постійні?
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте зазначити, що кошти повернуто на Вашу картку.
Ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Комментарии (5)
Отношение ПриватБанка в своим клиентам.
и в раздел жалоб и предложений(где всегда получал ответ, что с моим вопросом разберутся в течении 3 рабочих дней- в результате тишина две недели) и трижды вел переписку через Приват24 со специалистами, которые сначала просто отписывались, а потом перестали отвечать -видимо заблокировали. В итоге работники банка просто игнорируют своих клиентов.
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Ми перевірили інформацію за Вашими зверненнями і хочемо зауважити, що консультацію було надано коректно.
Також, дозвольте зазначити, що платіж було проведено 1 раз. Ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням, щоб ми могли допомогти у їх вирішенні.
Написать комментарий