×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Заплатила за мастер-класс Ирины Хакамады в Баку.
На почту не отвечают, только по вайберу хамят и кормят завтраками…
Вера Симоненко
аккаунт-менеджер
+38 095 809 1102
+38 096 601 0917
sales@leyaevents.com
leya@leyaevents.com
Карта:
4149 6293 8590 9452 Яворская ЛВ
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приват украл деньги!
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб розглянути дане питання. Дозвольте відмітити, що повторне списання коштів могло відбутися при запиту на списання від банку-еквайра.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Комментарии (40)
Слив Базы !!!!!!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають подібним ситуаціям.
У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Не варто забувати, що вказуючи свій номер на сторонніх сайтах, мессенджерах і інших відкритих ресурсах — інформацію про нього можуть отримати треті особи.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Повторное снятие???
На вопрос о том, когда их вернут ПриватБанк просит ждать. То есть из-за какой-то мифической проблемы банка, я должна ждать непонятно сколько возврата денег??? Никаких четких ответов. Время решения проблемы постоянно оттягивается. Утром пишут, что до 13:00, в 13:00 пишут, что вернут в 18:00, в 18:00 появляется сообщение, что проблема решится утром, в 9:00. То есть по кругу. Двое суток. Никаких ответов, извинений и т.д. Операторы в чате вопросы игнорируют, на 3700 читают одно и то же предложение. Я понимаю, что сумма не космическая, но все же это мои деньги, которые вы УКРАЛИ!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Бачимо Ваше звернення в чат, в якому наш оператор Вам надав коректну інформацію стосовно вирішення ситуації. Кошти Вам будуть повернуті в найкоротші терміни.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Предворительный билет.
Пишу чтобы знали все пользователи, и дочитывали те мелконаписанные тексты которые банк пытаеься скрыть от клиентов.
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте зауважити, що умови повернення квитка вказуються саме постачальником. З ними Ви завжди можете ознайомитись в PDF бланку. Щоб знайти даний бланк квитка потрібно перейти до архіву квитків на автобус у Приват24 або на сайті bilet.pb.ua, знайти необхідний квиток на натиснути кнопку «Перегляд». Також, PDF бланк квитка на автобус відправляється на e-mail, вказаний при оформлені.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обмеження на користування рахунком
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/hotline/
а саме від Haim0613 3 березня 2020, 9:52 Юрий, Миколаїв)
Їх відповідь —
......«На поточний момент, в банку було зареєстровано постанову від виконавчої служби, згідно якої, Банк, діючи в рамках чинного законодавства наклав обмеження на користування рахунками. Рекомендуємо ознайомитись з інформацією на сайті Міністерства Юстиції (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors), де можна переглянути наявність виконавчих проваджень на своє ім'я.»…
Так як я особисто був в аналогічній ситуації, заради спортивного інтересу я перейшов за посиланням, до речі на яке зсилався банк та рекомендував ознайомитись https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Стосовно даного клієнта (Ламдан Юрій, кожен бажаючий може перевірити), дійсно в минулому були виконавчі провадженння, АЛЕ станом на вчора/сьогодні і тд (та, знову ж таки опираючись на сайт міністерства юстиції, а саме Результат пошуку виконавчих проваджень в АСВП. Стан ВП: ЗАВЕРШЕНО.
Відповідь банку — «При отриманні банком листа від Міністерства Юстиції, в якому йдеться про накладення арешту, Банк не може ігнорувати дану вимогу. У випадку, якщо зі сторони Міністерства Юстиції більше немає претензій до клієнта, вони направляють лист про зняття арешту на банк. При отриманні такого листа, Банк може зняти обмеження з карток на законних підставах»…
Тобто ТЕПЕР вони вже НЕ зсилаються на данний реєстр, а зсилаються на якийсь ЛИСТ (ЛИСТ, КАРЛ! У 21 сторіччі при наявності автоматизованих баз данних на які ж самі зсилалися на початку а коли зрозуміли що щось пішло не так, почали розповідати про різні листи, серйозно!?)
ПРИВАТ БАНК, я ще раз звертаюсь до ВАС
Офіційний реєстр міністерсива юстиції, закріплений на законодаввчому рівні, на який Ви зсилалися у Вашій відповіді. Згідно, данного реєстру ВИКОНАВЧІ ПРОВАДЖЕННЯ ЗАВЕРШЕНО. Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Це вже «Країна в смартфоні» чи ще ні?
Згідно п.6 розділу 10 «Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» — в день встановлення факту відсутності заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів виконавець зобов’язаний внести до Системи дані про відсутність такої заборгованості.
Що було і зроблено!
Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Будь які обмеження незаконні.
ЯКІ ЛИСТИ ВАМ ПОТРІБНО??? Я не рекомендую використовувати послуги данного банку, а КЛІЄНТУ терміново звернутися за юридичною допомогою та готувати матеріали для позову, так як прямі звернення до банку не допомагають.
ВСІМ ДОБРА!!!
Дякуємо за Вашу небайдужість.
В той же час, хотіли б звернути увагу, що ми не в змозі коментувати ситуацію в повному обсязі, так як в листі вказуються персональні дані клієнта, на рахунок якого відкрито впровадження.
Як ми раніше повідомили, банк в першу чергу керується вимогами чинного законодавства.
Арешт може бути знятий саме після того, коли відповідний лист надійде до банку для відміни попереднього арешту.
У разі, якщо клієнт, котрий зіткнувся з ситуацією бажає більш детально розглянути інформацію щодо листа — ми рекомендуємо звернутися за офіційними каналами зв'язку, котрі вказано на нашому сайті https://privatbank.ua/
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк!
Комментарии (7)
повторное списание
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваш номер телефону та допомогти у вирішенні ситуації.
Комментарии (1)
крадуть гроші з картки
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок.
Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Приватбанк украл у меня 3000гривен.
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб коментувати ситуацію.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Пользователь не предоставила документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Комментарии (1)
Верните деньги на карту!
Просто кинули на 1700!!! Верните деньги, мошенники!!! РАССКАЗЫВАЮ ЭТО ВСЕМ ЗНАКОМЫМ И ДРУЗЬЯМ- МНОГИЕ УЖЕ ОТКАЗАЛИСЬ ОТ УСЛУГ ПРИВАТА!
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб надати інформацію стосовно вирішення ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Касса больших сумм
м. Запоріжжя, Україна, 69002)
02.03.2020 около 14:00
1 Касса больших сумм, находится не в отдельной комнатке, отделена только небольшой перегородкой от общего зала
2 В Кассу больших сумм общая очередь
3 Порядок обслуживания в кассе больших сумм: клиент сначала идет в обычную кассу, озвучивает операцию, сумму, и только потом идет в окошко рядом. — это специально сто бы еще больше людей узнало что клиент совершает крупную операцию??
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Снятие наличных без моего участия
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такими незручностями. Дозвольте зазначити, що вказана Вами операція по картці була здійснена в банкоматі іншого банку і по ній прийшов повторний запит на списання. Для надання інформації щодо вирішення ситуації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Державне кидалово
Рятуючи державу — рятував й банк звісно… на подяку отримав 4 роки судових спорів + розлад психічного стану й на межі втрати єдиного житла ( а в рекламі лиш підтримка й розуміння клієнтів )… Короче кажучи — позор нації!!!
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб коментувати ситуацію.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Комментарии (3)
Оператор
Хороший сотрудник и человек
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Софії. Завдяки Вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Приват Банк/ Продаем все
1. Постоянно навязывают свои кредитки, это впринцыпе любимое занятие любого банка. Но Приват слишком настойчив в этом в плоть того что заставляет сотрудников говорить клиенту " мы не оформим вам зарплатную карту, т.к она оформляется только после
кредитной". Типичный развод и враньё.
2. Ваши данные потребовались 3м лицам? Коллекторам МФО, и тому подобным? Приват Банк с лёгкостью предоставит всю имеющуюся информацию я в плоть до того, какие номера телефонов вы пополняли со своей карты, за небольшое вознаграждение. Причем им совершенно не важно участник Gold или обычной карты.
После слива моих данных сотрудникам МФО.
Закрыла кредитку на 15000 и заблокировала все счета, больше нет желания пользоваться их услугами.
3. Положив деньги на депозит, вы станете заложником ситуации если захотите их забрать раньше срока, они сделают так что ВЫ им будете должны, ибо подсовывают напрочь кабалиный договор.
4. Кэшбек существует для галочки. Для сравнения за 30 дней пользования (картой другого банка) Кэшбек составил 580 грн.
При аналогичных тратах с карты Привата, 34 грн. Выглядит очень смешно на сегодняшний день.
Прежде чем связываться с данным банком, впрочем как и любым другим, хорошо подумайте.
P.S после приватизации, обслуживание стало на порядок хуже, как и чистота банкоматов/терминалов на улицах.
Инкассации отвратительны, ибо пихают в 1 банкомате купюры номиналом только 500 в другой только 200 зачастую. Неоднократно люди что бы снять сумму 700/900 грн проводят операцию 2жды в двух разных банкоматах.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас.
Дозвольте зауважити, що Банк не нав'язує продуки та послуги, та не надає персональні дані Клієнтів третім особам. Це суперечить чинним умовам і правилам обслуговування.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що інформація по депозитам знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею та обрати найзручніший варіант накопичення є можливість на нашому сайті: https://privatbank.ua/depozit, де вказано, що Депозит Субординований, строкові вклади Депозит Плюс терміновий і Стандарт терміновий можливо закрити лише за терміном (дострокове розірвання не передбачено).
Ми працюємо над тим, щоб надавати нашим Клієнтам не тільки надійне обслуговування, але й цікаве та вигідне. Тому, в нашому банку є можливість отримувати цінні подарунки та чималі кешбеки, беручи участь в наших акціях: https://promos.privatbank.ua/ua
Стосовно банкоматів відмічаємо, що номінал банкнот залежить від місця розташування пристрою (центр міста або студентське містечко), регіону (місто, сільська місцевість, курорт) в залежності від запитів Клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Зазвичай, завантажуються від 50 до 500 грн (в окремих випадках від 10 грн).
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
З приватом з 2010 року...
Бачу, є багато різних відгуків, але чому ніхто не порівнює?!!!
Якщо порівнювати з Альфа банком де тобі на кредитці нараховують за декілька тижнів такі штрафи, що пів зарплат може злетіти, то в приваті в мене таких штрафів не було ні разу. Всі платежі проходять чітко, гроші на рахунках недоторканні… Штрафів в мене, як таких майже не має, є просто відсоток за користування кредитними коштами з кредитної карти…
РЕКОМЕНДУЮ.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень обслуговування, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Я поражен
Деньги с карты Приватбанка были сняты но в счёт оплаты не поступили.
Сотрудники банка, издевательски обещали что деньги вернутся через 3 дня потом через 10-15. А теперь когда прошел месяц утверждают что они теперь будут ждать ответ на запрос от мастеркард в течении 120 ти дней. А потом если вопрос не решится можно подать на них в суд.
Уверен они издеваются! И деньги не собираются возвращать.
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та банком були непорозуміння. Дозвольте зазначити, що кошти списує не банк, а торгова точка.
З нашого боку була створена заявка на оскарження платежу. Регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
предупреждение о ненадежности в сфере безопасности всем клиентам этого банка
работником
Приватбанка, аргументируя тем, что якобы деньги на мой счёт были переведены юрлицом и счёт мне заблокировали и для того чтобы
разблокировать нужно зайти на
Приватбанкинг и разблокировать.С ее слов раз сайт заблокирован, необходимо набрать новый пароль.У меня возникли
сомнения, сбросила телефон и
перезвонила 3700.Мне перезвонили, как потом выяснилось мошенники, непонятно каким образом перехватив
звонок.Девушка подтвердила
информацию, сказав что вся процедура производится согласно
регламенту. Тогда я зашла на сайт
на сайт, под тем паролем, который
мне она задиктовала, но у меня был
разряжен телефон, на что девушка сказала мы сформулируем заявку и вам перезвоним.Через время я сама
набрала 3700, перезвонили
мошенники, начали переубеждать
меня в верности процедуры и что нужно перевести деньги с моей
карты на счёт иначе якобы мои
счета не будут разблокированы.у
меня снова возникли подозрения, не
подтвердив какую-либо операцию, скинула звонок и снова
позвонила на 3700.не знаю каким
чудом, но мне удалось связаться с
сотрудником банка, объяснив
ситуацию полностью и попросив заблокировать полностью мои
счета! Оператор успокоила и
заверила, что все карты
заблокированы и деньги на счету.Но
через небольшой промежуток времени мне пришло уведомлении о
снятии ннн-суммы денег.Вопрос как такое могло произойти? Как
мошенники перехватывают звонки?!
Ведь получается у клиентов нет никакой защищённости в дальнейшем, с кем консультироваться и как быть когда
тебе говорят, что счета
заблокированы, а с них снимают деньги!!! За мной в прямом смысле шла слежка, как мошенники могли отследить, что я хочу связаться с
Приватбанком??! Они контролируют
звонки? Нет защищенности! Почему когда после моего разговора с оператором и просьбой заблокировать счета, мошенникам
удалось это сделать, а банк никак не
среагировал, не предупредив меня о проводящейся операции??!!! Возможно ли такое, что с моей сим-карты сделали дубликат и ей
руководствовались, без моего
ведома?! Прошу предпринять меры по улучшению и качеству защиты клиентов и провести качественное расследование! Мошенники должны
быть наказаны!!!
Получается, что мошенники имеющие дубликат сим-карты клиентов Приватбанка могут зайти на интернет-банкинг и делать любые операции по счету.Сперва мне в банке сказали, что они не несут ответственность за происшедшее и что нужно обращаться к компании Водафон и предъявлять там претензии о ненадежности сети.Нам удалось вернуть деньги на счёт, видимо благодаря тому, что оперативно среагировали, однако наткнулись на 1000-несуразных советов работников Приватбанка, но не разу не услышали того, что у них не надежная система безопастности!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зазначити, що наші спеціалісти приклали максимум зусиль, щоб вирішити дане питання а найкоротші терміни та у Вашу користь. Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (64)
Г****ы
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія. Але кредитна історія є не єдиним показником, на основі якого приймається кінцеве рішення. При подальшому користуванні карткою банк може переглянути свою позицію про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
У меня ШОК! На карте с 0 лимитом, оказалось -7200
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)