Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kovga 8 января 2020, 17:42
Добрый день.
27.12 с карточки Приватбанка «Универсальная голд» тремя платежами были списаны деньги на общую сумму 8390 грн и з которых 4804,75 грн с кредитного лимита.Никаких уведомлений о подтверждении платежов (смс, звонки и т.д.) от Приватбанка не поступало.Как только данная ситуация стала мне известна (примерно через 3 часа зайдя в Приват24), сразу же связался с банком и обьяснил ситуацию.Результаты общения (с 5 разными сотрудниками некоторые были более вежливы и компетентны, а некоторые во всем обвиняли меня.....) сводится к тому что Приватбанк ничем помочь не может (кроме блокировки карты) также мне необходимо погасить кредит 4804,75 грн и обратится с заявлением в полицию…
Мне до сих пор не понятно как могли пройти эти платежи???
С ув.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 18:32
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Як ми бачимо, Ви не підтверджуєте дані операції. За Вашим зверненням в підтримку були сформовані відповідні заявки. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання в найкоротші термніни. По результату розгляду заявок Ви будете проінформовані.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Irinalitvinenko 8 января 2020, 15:57
Отделение по адресу: Киев, Деревлянская улица, 8
ужасное отделение!!! хамство и оскорбление клиентов начальницей отделения!!! пассивность и пофигизм сотрудников отделения!!! очереди!!! в основном зале работает ТОЛЬКО 1 операционист, который делает все очень медленно, ни в чем не разбирается. приходится ждать по 2 часа. в кассе очереди по 10 -12 человек. начальница отделения на вопрос помочь по Свифтам, грубо и нагло ответила, что это клиент должен знать все про свои платежи, даже не посмотрев в документ. сотрудники банка ходят с кислой миной, а на вопросы клиентов отвечают — звоните в онлайн службу!!! интересно, существует ли система штрафов для руководителя отделения и коллектива непрофессиональных людей за хамство и некомпетентность??!!!
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 16:24
Добрий день!
Нам шкода, що після відвідування нашого відділення у Вас залишився неприємний осад. Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Besondeder 8 января 2020, 12:05
Продовження ситуації за 13.09.2019. Банк проблему списання коштів з карти не вирішив (без відома було списано 25000 грн). Більше того, вони нарахували відсотки за кошти, які ми не брали. Сума складає уже 37000 грн. Списують відсотки просто так. Ще й нахабно крадуть чужі персональні дані і погрожують родичам. В розмові оператор прям в нахабну зізнався, що це лише проблеми клієнта, а банк тут ні до чого. Тим самим ви порушуєте купу норм чинного законодавства. До зустрічі в судах
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 12:49
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте повідомити, що Ваші заявки прийняті в роботу. Регламент розгляду заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номера заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Artem4 8 января 2020, 11:36
Имею карту приват банка(карта голд для выплат-не кредитная!!!) 13.09.2019 года мне пришла смс о том что с моего счета(карты для выплат — где было всего пару гривен) списались деньги в размере 4901 грн(баланс составил минус 4,9 к-хотя эта карта в опреоре не может заходить в минус) через пару минут пришла ещё такая же смс и баланс составил мину 9.8 к гривен. ПОСЛЕ ЧЕГО Я ОБРАТИЛСЯ в онлайн чат приват 24-где сотрудник меня уверел что это сбой системы и тд что все вернётся до обеда(до обеда не вернулось, обратился снова-пообещали в течении 10 дней) На днях поменял карту-в отделении уточнил по поводу минуса(17.09.2019), и его не оказалось все якобы норм… Спустя пару месяцев с моей карты(новой) списали около 700 грня сново обратился и оказалось что долг есть на старой заблокированой карты минус 4.9 к, сотрудник в наглой форме просил вернуть деньги за якобы пользыванием овердрафтом (который я не оформлял, да я и не знал что эта карта для выплат может заходить в минус при отсутствии на ней денег) Далее я подал заявку на возврат денежных средств-мне отказали! Продолжали звонки с требованием, угрозами ввездными группами и тд. Занявшись расследованием я выяснил что микрокредитная организация списала в минус деньги (запрос на списание осуществлялся более 150 раз но из за отсутствия денег был отклонён, а именно 13.09.2019 года запрос провел я успешно) в овердрафт) — без моего на это разрешение-как мне сказали банк решает сам кого загонять в минус. В ПРИВАТ 24 ПЛАТЁЖ ОСУЩЕСТВИЛСЯ 16.09.2019, В ВЫПЕЧКИ НА САТЕ МФО ДЕНЬГИ ЗАШЛИ 13.09.2019-ПРЯМ Казус!!! Таким способом у меня могли и миллион списать, данный кредит в мфо не оформлял(хотя рание пользовался все погасил) есть выписка… Следует таким способом в заговоре загоняют в свои овердрафт без соглашения клиента, и таких историй хватает! Прошу вернуть мне мои 700 грн и списать этот минус я ними не пользовался!!!
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 12:59
Добрий день!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. Для подальшого врегулювання ситуації Ви можете звернутися в сервіс, який списав дану суму.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleks Andre 8 января 2020, 1:25
Пользуюсь картой этого банка около семи лет, было все нормально. В течении последнего месяца начали требовать сверить личные данные, прийти в банк и показать паспорт с кодом. Почему не пойму, раньше такого не было. Им что там нечем заняться, как проверять личные данные или я их не предоставлял при оформлении а затем при замене другой карточки. В итоге эти *** сделали мне сюрприз, на праздничные дни, заблокировали мою карту с моими деньгами. Карта действительна еще до 21-го года. Одним словом ***. Одно время постоянно звонили мне с предложением поменять карту на карту gold. Звонили рано утром, днем, вечером, в выходные а также праздничные почти через день, пока я им не перезвонил и *** не нагнул. Вот такой вот банк.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 10:15
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно в web Приват24, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у Вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
Після проходження ідентифікації Ваші картки знову стануть доступними для користування.
hmflexible 7 января 2020, 21:48
Положительные отзывы ПриватБанку оставлять не модно, но я сделаю.

Являюсь клиентом с 2016 года, была еще студенткой, когда открыла свою первую карту. Все побежали — и я побежала. Дали мне кредитный лимит в 500грн — без официального опыта работы, с нулевой кредитной историей, на добром слове. Картой я не пользовалась, забыла про нее, но когда оповестили о том, что лимита меня лишили — я на банк обиделась :) Забросила карту еще глубже, чем она до этого валялась.

После для работы нужно было открыть карту для выплат. После пары месяцев стабильного дохода И пользования кдв, кредитный лимит на универсалке мне дали, даже без моих на то просьб. Приятно, помирились :)

Чем активнее пользуюсь — тем больше лимит. В условиях ничего сложного для себя не нахожу, погашаю вовремя во время льготного периода, банк на мне не наживается, а меня иногда очень выручает.
Какую сумму и когда вносить расписано в приложении, если сомневаюсь — служба поддержки в телефоне 24/7.
Терминалы на каждом шагу, отделения в доступности — часто приходится стоять в очередях, но не критично. Обычно решаю все свои вопросы дистанционно.

Для меня ПриватБанк — стабильность и уверенность. Я знаю, куда сходить, куда позвонить, где почитать. Депозиты держу у них, зарплату держу у них, два кредита выплачиваю у них — всё нравится.
Спасибо за то, что вы есть.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2020, 10:15
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yulyaborsuk3010 7 января 2020, 19:43
Сегодня, 7.01.2020года мой отец позвонил в банк, чтобы ему повысили кредитный лимит. То, что ему ответили это бред сумасшедшего. Сказали, что у него плохая кредитная история за то, что он не пользовался кредитными деньгами. Раньше это был отличный банк, а на сегоднешний день это шарашкина контора. Уж извините за прямоту. Ладно если бы он не платил за кредит это понятно, но за то, что человек долго не пользовался кредитными деньгами… Нет слов.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 января 2020, 19:53
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів по карткам та кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Pavlo1801 7 января 2020, 15:47
Здравствуйте! Постоянно читал отзывы о «ПриватБанке» и думал, что люди просто придумываю что-то, думал, что это проплачено. Но это было до того момента, как говорят в народе, «пока петух… не клюнул».
Сегодня, Рождество, 7 января. Мой знакомый попал в больницу, капельницы, — целый список лекарства. Состояние тяжелое, вопрос ампутации конечностей. Иду к банкомату снимать деньги. Вставил карточку — на этом все и закончилось. Банкомат просто «съел карту». Никакие нажати кнопок не помогли. Второй банкомат в городе, который есть, не работает (если бы работал, можно было бы снять без карты). Звоню на 3700. Мне предложили заблокировать карточку, так как карта безконтактная, если бы ее банкомат «выплюнул» через время, и кто-то был рядом, можно было бы без меня расплатиться ею в супермаркете. Но у меня вопрос: а как быть с человеком, который ждет лекарство? В ответ от банка: «Ми шкодуємо, що так сталося». Кого искать 7 января, когда все с родственниками отмечают Рождество, чтобы перевести им деньги, потом чтобы человек пошел, снял эти деньги и т.д.… Что за работа банка такая-то? Вопрос человеческой жизни, а в ответ — «мы сожалеем...». Почти два часа решался вопрос с переводом средств и снятием со счета уже с другой карты и не «приватовского» банкомата. Хорошо, что все хорошо закончилось, и успели поставить капельницы… Но, если бы вопрос здоровья был более критическим? — В «ПриватБанке», наверняка, пособолезновали бы… С Рождеством вас, «дорогой» Приват!…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 января 2020, 16:02
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Банкомат не запрограмований на навмисне вилучення картки. Така ситуація є вийнятком, що стався з причин технічного характеру. Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу та проводимо обслуговування банкоматів та терміналів.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kuzinigor1979 7 января 2020, 13:59
Отличный банк. Много возможностей. Профессиональный подход, и обслуживание.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 января 2020, 14:37
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
irika1301 6 января 2020, 20:39
Много лет являюсь клиентом Приватбанка, практически всегда была довольна обслуживанием и помощью по разным вопросам, последнее время нахожусь за границей и могу рассказать о своем опыте именно онлайн поддержки. Проблема случилась при изменении номера телефона, возникла ошибка, не могла зайти в Приват 24. Пришлось обращаться дважды. Подробности описывать не буду, скажу только, что оператор максимально старалась помочь исправить ошибку. Да, это заняло некоторое время, т.к. нужно было уточнять разную информацию, но это технические моменты без которых не обойтись. Наталья всегда оставалась на связи, была очень внимательна, и профессиональна. Очень благодарна сотрудникам за их профессионализм, тактичность и терпение ;)
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 января 2020, 11:28
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Dioxyde 6 января 2020, 17:55
Один з самих жахливих банків, які тільки я колись зустрічав, проблем настільки багато, що тут треба ціле ессе написати, аби все освітити, я ж в свою чергу зверну увагу на декілька самих надоїдливих ситуацій:
1. Замовив дружині іменну картку ще 20.12.2019, писало, що повинно прийти 29.12.2019, зараз 06.01.2020, карточки до сих пір немає, не можемо скористатись коштами з рахунку, оскільки стара вже заблокована через закінчення терміну придатності.
Порадили в банку, що можна зняти гроші через касу, але це не можливо з фізичної точки зору, оскільки людей в касі завжди настільки багато, що чекати потрібно хвилин 40, а це не можливо через наявність дитини з двотижневим віком.
2. Аби замовити іменну картку прийшлось повозитись, постійно якісь проблеми, то системі фото не підходить, то потім підходить (хоча використовую те саме), то ще якесь безглуздя. Коли робив собі, було все те саме. При чому система провірки картинок, які використовуються в виді фонової, настільки примітивна, що сервіс TinEye разів в 10 справляється краще.
До речі, невеликий лайфхак: якщо хочете зробити картинку унікальною, аби система прийняла — побавтесь з яскравістю і контрастом, максимум — поставте рамочку — система спрограмована школярами програмістами, які максимум що осилили — java мову!
2. Банкоматів на кожному кроці, але працює завжди 1 з 5, максимум — 1 з 3: то грошей немає, то windows server 1998, який установлений в банкоматах, викидає BSOD. Самі операції проводити з банкоматом просто не можливо, постійно все тормозить, скоріш за все, банкомати запрограмовані тими ж школярами, що працювали над сайтом і програмою, про яку чуть нижче.
3. Програма приват24 — то ще то чудо: такої допотопної і тугої в роботі програми я ще не зустрічав. Мало того, що «це» грузиться по 10-15 секунд, так ще й не можна видалити, або ж перемістити не потрібні мені пункти, аби знайти якусь опцію, або ж меню — потрібно секунд 20-30 гортати! Попробував програму від Монобанку — все миттєво, без якоїсь затримки, дизайн продуманий і ергономічний, а аби нормально розбиратись в приват24, треба мати дві вищі освіти!
4. Онлайн-підтримка настільки захлива, що в мене просто немає слів, коли вирішували проблемою з затримкою іменної карти, чекали 45 хвилин на відповідь оператора! Аби добратись до того ж самого оператора, то треба пройти через лабіринт скриптів чату.
5. Після того, як переводиш гроші з однієї картки на другу, постійно в кінці пропонує оформити кредит на переведену суму і я не сумніваюсь, що була вже не одна людина, яка випадково поставила галочку в пропозиції, що це за спроба розводу на кредити, якщо я захочу взяти кредит, я піду його і візьму, для чого постійно тикати мені пропозицію?!
6. Аби позбутись інформування про акції, знижки, кредити і інший брєд, то треба чуть не до адвоката звертатись, я оператору раз 5 писав, аби відключив цей тупий спам, на 6 все таки допомогло.
Не знаю, можливо ще щось забув, але висновок простий — приватбанк — то є банк для старих пердунів, які не знають, що існують ще банки, будь який з них на голову вище цьої шарашкіної контори!
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2020, 19:28
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Для перевірки інформації щодо доставки картки Вашій дружині, клієнт може звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua або приватним повідомленням до нас особисто.
Щодо використання мобільного додатку Приват24, спробуйте, будь ласка, встановити нову версію https://play.google.com/apps/testing/ua.privatbank.ap24, де Ви зможете налаштовувати стартову сторінку за власними потребами.
Що ж стосується звернення у підтримку банку, нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації виникали якомога рідше.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, будемо раді відповісти на них у приватних повідомленнях.
Проблема решена
julasweta 5 января 2020, 23:44
В 2017 за 1грн було підключено пробний період на Мегого. Автоматичне продовження не було включене. Сьогодні з мого рахунку Приватбанку без мого підтвердження було знято 1655грн. Додзвонитись до приватбанку неможливо вже на протязі 30хв. Просять зачекати, потім скидують дзвінок.
Заявку в Мегого прийняли на розгляд. Але питання до Приват, чому, коли я в приват24 оплачую поповнення рахунку мені приходить запит на підтвердження, а тут знято самовільно 1655грн без мого підтвердження?
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2020, 13:07
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії.
Рекомендуємо перевірити інформацію щодо додавання картки до сторонніх сервісів. Спеціально для Вас ми підготували інструкції з відключення регулярних платежів на найпопулярніших інтернет-ресурсах, а саме: PayPal, Google, iTunes, Amazon, Facebook http://bit.ly/2vGE8jo
Також, ми турбуємось щодо безпеки коштів наших клієнтів і підготували декілька правил, що допоможуть Вам не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, будемо раді відповісти на них у приватних повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olianskiy 5 января 2020, 20:21
Я вже втомився спілкуватися з операторами приватбанку.
Просто я розумію, що вони прості працівники і з них спитати немає за що.
Але я вже більш ніж впевнений, що приватбанк просто-напросто співпрацює із шахрайськими сайтами в інтернеті.
Просто я не можу зрозуміти, чому я для того щоб поповнити мобільний телефон, мушу підтвердити кожний платіж, в той час коли якісь невідомі мені сайти безперешкодно і без мого підтвердження чи згоди знімають кошти з моєї картки приватбанку. І саме цікаве те, що навідь спитати потім немає з кого.
ВИСНОВОК: банк-шахрай. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2020, 11:50
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії.
Рекомендуємо перевірити інформацію щодо додавання картки до сторонніх сервісів. Спеціально для Вас ми підготували інструкції з відключення регулярних платежів на найпопулярніших інтернет-ресурсах, а саме: PayPal, Google, iTunes, Amazon, Facebook http://bit.ly/2vGE8jo
Також, ми турбуємось щодо безпеки коштів наших клієнтів і підготували декілька правил, що допоможуть Вам не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, будемо раді відповісти на них у приватних повідомленнях.
AndrejMov 5 января 2020, 13:06
Добрий день,!
Я, клиент Приват Банка с 2008 года, как физическое лицо, а также руководитель предприятия открыл счет в Приват-Банк на предприятие для юридического лица. Также работаю специалисты открыли счет в Приват-Банк, наши родные также открыли счет в вашем Банке, как физическое лицо.
хвилину, будь ласка
телефонували, тому що по кредитній карті прострочка
платіж до 25.12 був 1477.00, внесли 89.88
зараз прострочка та платіж січня= 2 914.61 ГРН
Вчера 04.01.20 сумма к оплате 1387.12грн
Марія
так, це прострочка
можете зараз її погасити
потім до 25.01 внести платіж за січень
Подскажите в субботу после звонка в 15.10 с телефона +380567369129 сумма увеличилась! Почему в субботу, а не в рабочий день, например в понедельник. У меня есть возможно выполнить оплату в рабочий день, я получаю оплату в рабочий день и могу оплатить задолжность.
Марія
сума не збільшилась, 1387.12грн прострочка
а ця прострочка та платіж січня= 2 914.61 ГРН
дату погашення можна зафіксувати на лінії 0800505120
В субботу в 15.10 нет возможности, все просто отдыхают. Меня должны вначале уведомит и дать время погасить задолжность, этого не нет
Без предупреждения дополнительные проценты, я не беру кредиты и работаю с Приват Банк.
Почему мне не дают время погасить задолжность в сумме 1387,12. Без предупреждения начисляют дополнительный процент.
Марія
відсотки нараховуються за кожен день прострочки
У меня нет кредитов, я не беру кредиты.
Марія
відстрочок немає у банку
Почему мне не дают время на погашения задолжности в сумме 1387,12грн. Я клиент банка с 2007-2008года
Марія
всі питання по даті погашення вирішуються лише на лінії 0800505120
не у чаті
Вам також надали час
до 06.01.2020 включно
Я руководитель, открыт счет для юридического лица, мои работники также в вашем баке.
Подскажите, кто может подсказать?
Марія
уточніть, будь ласка, підказати що саме?
Вопрос, почему в рабочий день не дать возможность погасить задолжность? Вы можете ответить.
Марія
борг можна погасити у будь-який час через термінал
всі питання по даті погашення можна уточнити на лінії, у відділі, який займається питаннями прострочки
Почему мне не дают время погасить задолжность в рабочий день!
Благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2020, 16:14
Для своєчасного погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням: https://pb.ua/karta
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, розмір обов'язкового платежу завжди доступні в Приват24.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом та вийти з прострочення, Вам потрібно якомога швидше внести на карту озвучену суму.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AndrejMov 5 января 2020, 12:20
Я, клиент банка с 2008 года, как физическое лицо, а также руководитель предприятия открыл счет в Приват-Банк на предприятие для юридического лица. Также работаю специалисты открыли счет в Приват-Банк, наши родные также открыли счет в вашем Банке, как физическое лицо.
Я, пользуюсь кредитными средства с моей личной карты физическое лицо. На 01.04.20 сумма к оплате 1387.12грн, а в субботу на мой телефон позвонила женщина с номера +380567369129, и задала вопрос» «Есть причина не оплаты?» Я, спросил фамилию, ответ «Я не буду называть фамилию». После разговора с этой женщиной, в течении часа на мой телефон пришло сообщение sms о долге в сумме 2920грн. Прошу помощи в этом вопросе, прошу обратить внимание на это письмо. Дальнейшее сотрудничество с вашим банком зависит от быстрого решения моего вопроса. Я подготовил заявление в полицию, о нарушении. Каждый день буду готовить новые письма и буду размещать разных уважаемых международных ресурсах, как клиент Приват-Банк пока не решим мой вопрос по моей карте! Благодарю
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2020, 13:10
Для своєчасного погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням: https://pb.ua/karta
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, розмір обов'язкового платежу завжди доступні в Приват24.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом та вийти з прострочення, Вам потрібно якомога швидше внести на карту озвучену суму.
Swinko 5 января 2020, 11:37
Вчера с моей карты было снято сумму 135.45, но платёж я не подтверждала, как это обычно бывает с другими платежами. При звонке в банк не образованная особа всеми правдами и не правдами пыталась меня убедить что это сайт на котором я якобы зарегистрировалась снял у меня деньги. А как же безопасность банка? Почему не было смс кода с подтверждением о снятии денег? Или вы заодно с теми аферюгами которые сняли, а может это вы и сняли? Верните мне деньги!
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2020, 12:31
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема решена
slavakovsk9 5 января 2020, 9:12
Добрий день я пополнил счёт на 2000 в терминале ПриватБанка вчера деньги ещё не пришли что мне делать. Помогите пожалуйста ето большие деньги.
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2020, 11:10
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Vovaccc 4 января 2020, 19:36
Склалась така ситуація. Одного разу я вирішив перевірити рахунок на карті приват, якою вже десь два роки не користувався.
І тут чудо. КРЕДИТ — 14 000грн
Звідки? Хто його взяв?
Дзвоню в банк, мені кажуть що хтось зайшов у приват 24 і оформив на вас кредит.
Поіхав в банк. Там сказали що все добре і ми розберемося.
Пройшло кілька днів і почалися дзвінки З ПРЯМИМИ ПОГРОЗАМИ МЕНІ І МОІМ РОДИЧАМ.
Сказали що ти брав кредит ти і віддавай. Хоть я не брав ніякого кредиту, що за розвод і чому на це немає ніякоі управи? Куди дивиться МФУ чи НБУ?

В кого теж така ситуація склалась, або хто може допомогти пишіть мені на vovaccc5555@gmail.com
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2020, 20:06
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0980411366 4 января 2020, 18:06
Проблема тянется с 08.11.19 в это день с моей карты списали 4999грн.за якобы купленный мною 10.09.19 на площадке ПриватМаркет телевизор который потерялся на Новой Почте после того как я отказался его заберать!!! После того как магазин сообщил банку об отказе от товара, мне вернули первый взнос 500 грн.и все на этом, я так думал, но спустя 2 месяца мне начали звонить с ПриватБанка и требовать деньги за этот телевизор, так как Новая Почта отказалась возвращать телевизор магазину потому что у них его нет, и компенсацию платить тоже отказались! Мне же Новая Почта сообщила что посылка числится в утере и это точно не мои проблемы! Я сообщил это банку но там мне сказали что товар был отправлен на почте его нет значит вы его забрали(но не каких чеков либо накладных о том что кто либо забрал посылку у них тоже нет)А деньги сняты в полном объеме а не в рассрочку как предполагал договор потому что так решил банк!!! Далее я обратился в службу безопасности банка и полицию с заявлением о машенничистве и деньги мне вернули но на следующий день завели на меня новый кредитный договор уже с датой заказа товара 11.11.19 года и датой получения товара 12.11.19 а для того чтоб снять первый взнос и тем самым подтвердить заказ увеличили кредитный лимит на сумму первого взноса!!! Соответственно я прекратил погошать кредитный лимит и стал ждать действий от полиции!!! При этом в банк я предоставил справку о том что военнослужащий, чтоб лишить банк возможности начислять пеню и штрафы!!! После чего банк начал просто красть деньги с моих карт, объясняя это тем что я не плачу кредит и они будут автоматически снимать мои деньги с любых счетов!!!
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2020, 14:13
Добрий день. Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Inna Vasylivna 4 января 2020, 15:33
Для свого інтернет-прооекту вирішила скористатися системою LiqPay. Зареєструватися вийло дуже швидко і без проблем. Але не тут то було далі. На моєму сайті кнопка оплати працює СУПЕР, але як виявилося «активована без відшкодування», тобто можна оплачувати, кошти знімає, але кошти не надходять адресату.

Звернулася в чат, відповіли, що мій сайт не відповідає їхнім вимогам. Добре,… допрацьовую.

Звернулася в чат, відповіли, що…
"«Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Прийшов лист, знову із тими самими зауваженнями((((

Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…

Приходить лист, виявляється у мене Договір оферти та Політика безпеки в форматі ПДФ, а НЕ можна у такому форматі.
Добре, ..., переробила.
Пишу знову і не е-мейл і в чат…
Відповідь одна в чаті «Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Знайшла е-мейл техпідтримки technical.support@liqpay.ua. Пишу туди.
Відповідь прийшла:
«Нам дуже важливо розуміти, щоб оплата через нашу систему була простою і зрозумілою для наших з Вами клієнтів. Тому для активації ми просимо Вас відправити поетапні скріншоти оплати на Вашому сайті через LiqPay (починаючи з головної сторінки і закінчуючи сторінкою LiqPay) на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua
В темі листа, вкажіть, будь ласка, публічний ключ компанії, щоб ми відразу взяли Ваш сайт в роботу.»

Чекаю уже 6 день)))) Побачимо, що далі
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2020, 16:15
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Inna Vasylivna 4 января 2020, 20:05
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝