×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Полная блокировка Клиента
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємних дій відповідно до законодавства України.
Відповідно до частини сьомої статті 9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення „Банк має право вимагати, а клієнт (представник клієнта) зобов'язаний надати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також для виконання Банком інших вимог законодавства України. У випадку ненадання документів або відомостей необхідних для актуалізації даних щодо ідентифікації та вивчення клієнта, Банк змушений відмовитися від подальшого здійснення фінансових операцій на заснований ії статті 10 зазначеного Закону і статті 64 Закону України “Про банки і банківську діяльність».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Открыли кредит без моего согласия
Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк встановив кредитний ліміт. Хочемо зазначити, що ліміт доступний далеко не всім клієнтам.
Ви можете прибрати ліміт по своєму бажанню в будь-який час. Та разом з тим перед прийняттям остаточного рішення, ми рекомендуємо оцінити спочатку його переваги.
У житті бувають різні обставини і завжди непогано мати якийсь фінансовий запас, який просто буде. У Вас буде ліміт на картці і коли він не використовується, то це не тягне за собою жодних витрат для Вас, проте Ви завжди знаєте, що є кошти про запас. Не варто забувати і про те, що наявність ліміту надає Вам можливість користуватися послугою Оплата частинами. Це дуже зручно, Ви в будь-який час зможете придбати необхідні Вам речі, при цьому розбивши на частини платежі.
У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, то знизити ліміт можна всього лише в пару кліків. Для цього Вам достатньо пройти за посиланням: http://limit.pb.ua, або звернувшись в нашу службу підтримки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
ПРИВАТ И «МЕГОГО»
Вчера 04.02.20 г без моего ведома были списаны средства с моей карты Привата сначала пробные 25 грн. Потом 1655 грн. Списала сервис «МЕГОГО. НЕТ» якобы за информационные услуги за год, без моего согласия.
Позвонив в службу поддержки банка, мне сообщили, что МЕГОГО сервис, если когда либо получал доступ к карте, может списывать деньги без подтверждения банка. Поднял историю — действительно 23 марта 2017 года я подключал пробный сервис (за месяц) за акционную 1 гривну. Сервис не понравился. в итоге я им не пользовался. Банк посоветовал обратится к МЕГОГО. МЕГОГО утвердждает что я сам подключил годовую подписку. Вопрос к банку: 1. как можно работать с аферистами, которые в одностороннем порядке списывают деньги с счетов клиентов? 2. Как можно вернуть данные деньги, учитывая что и в мыслях не было его подключать?
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Хочемо пояснити, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження.
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні Вашого питання. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення для уточнення Вашх контактних даних.
Комментарии (26)
помощь онлайн
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банк заблокував кошти!!!
КОШТИ НЕ ПОВЕРНУЛИ… ПЛАТИ ПОДАТКИ ЧИМ ХОЧЕШ!!!
Аж тут, відповідь банку зовсім «незабарилась»… 28 січня 2020 р. мною було отримано листа, м'яко кажуть, просто з відпискою. Треба «уточнити реквізити для повернення коштів». Які ще Вам потрібні реквізити? Адже Ви мій банк і всі мої реквізити у Вас в наявності.
30 січня 2020 р. я знов їду до банку, знову пишу заяву, вказую номери всіх рахунків, до заяви додаю платіжне доручення на отримання коштів, меморіальний ордер на списання цієї суми з 3570 на 3600, свої реквізити з Приват24 для бізнесу.
Тепер мені знову відповідають у банку, що треба ЗНОВУ ОЧІКУВАТИ 30 ДНІВ!!! від дати нової заяви!!!
ЗНОВУ КОШТІВ НЕ МАЄ!
ЯК ПЛАТИТИ ПОДАТКИ? Чи може Приватбанк їх сплатить за свій рахунок?
Звісно добре для банку користуватися чужими грошима, заради своєї вигоди! Це просто неподобство!
Станом на 05.02.2020 кошти так і не повернули!
Раніше таких проблем з Приватбанком не було…
Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями та разом з тим не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що в даній ситуації відправник вказав рахунок РКО, на який ми і зарахували кошти. Так як даний рахунок по заборгованості — на ньому не може бути суми більшої, ніж 0 гривень. Тому кошти були автоматично переведені на інший рахунок. Дана інформація відображається у Вас у виписці.
На жаль, при заповненні заяви Ви вказали саме рахунок РКО, але сума вже знаходилася на іншому рахунку.
Наразі, Ваша нова заява знаходиться на розгляді. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Чат поддержки
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Владислава. Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Кредиты
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
Комментарии (2)
Не решён вопрос по заявке
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
Ваше питання детально було розглянуто нашими профільними фахівцями та було успішно вирішене. Протягом дня кошти будуть зараховані на Вашу картку.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обман с обменом валют
Мелкие купюры отдал, остались у меня только сотки, через время пошёл менять их в обменники, и как не странно именно ту самую странную сотку отказались принимать во всех обменниках, и как не странно отказались принимать её и в той касе в которой мне её выдавали.
Позвонив менеджерам, мне сказали попробовать прогнать её через терминал, терминал тоже отказался принимать эту сотку. Снова звонок менеджеру, прошу видео момента обмена валют, так как точно назвал время операции и дату, и часа операция очень запоменающяяся, увидеть в камерах три сотки которые шли самые первые, а потом много мелочи проблем бы не составило., ответ конечно же отрицательный, видео мы не даём. Был на платине в этом банке. Очередной звонок оператору, ответ, идите в кассу
которая вам выдавала эту купюру и отдавайте на проверку.
На проверку забрали у меня в сентябре 19 года, уточнив срок, на касе ответили месяц, протоколы изъятия на руках. Прошёл месяц, звоню менеджерам, мне в ответ начинают говорить 3 месяца, как нестранно уже уже скоро пол года пройдёт…
Вывод---21век, а работа на уровне 18 века. Зачем нужен банк который обманывает клиентов??? ЖИВЁМ В ШИКАРНОЙ Стране, но к сожалению количество негатива и коррупции, всех сфер обслуживания
зашкаливает.
Зачем в каждом отделении сто камер а я как клиент не могу увидеть видео операции на которой банк меня обманул????
Предполагаю что с такой скоростью решения данного вопроса, я успею выйти на пенсию а вопрос все ещё не решится.
По итогу предполагаю что приват решил нагреть меня на 100 долларов.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (7)
Уже не помню сколько в привате даже
Сложно конечно пробиться в КЦ или пройти бот в чате (висела мин 30 чтобы лимит уменьшить), но все же выход найти можно.
Пользуюсь Альфой, но приват лежит про запас) по 10 грн только списывается и все
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Що ж стосується, можливо, Ваше звернення припало на пікові навантаження.
Ми обов'язкове звернемо увагу на Ваше зауваження, щодо термінів вирішення питання при зверненні до нас.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Уже 3 недели не можем забрать валютный депозит
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми б не хотіли, щоб у Вас склалася негативна думка про банк, через ситуацію, що склалася.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Произвол,
Приват банк, подал искавое заявление в суд, через судебных приставов удерживается 20% с любых поступлений, в решении суда была указана сумма 8700. Осталась одна выплата, и тут звонят с ПБ. И говорят что это не все. Предлагая реструктуризацию, на условия что я вношу 15000 и долга больше не будет.
То есть с момента вынесения решения и первого удержания они начисляли свои проценты, и сумма росла. Законно это или нет?
Так как по кредитной карте, кредитного довора не придусмотрено, а только анкета и все.
Хотелось бы, получится письменный ответ от банка, по этому поводу. Но они молчат.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
некомпетентність працівників,оцінка обслуговування далеко в мінусах!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
зручно
Ми раді, що Ви оцінили переваги та зручність нашого сервісу. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Горячая линия Приватбанка стала ужасной
Что происходит с гор.линией банка?
Хотелось бы увидеть ответ банка на этот вопрос и их решение этой проблемы.
Перепрошуємо за незручності, які виникли при зверненні в підтримку.
Ми проаналізуємо дану ситуацію та перевіримо, що могло до неї призвести, щоб уникнути подібного моменту в майбутньому. Нами постійно проводиться робота в даному напрямку, щоб якість обслуговування була завжди на вищому рівні. Для цього ведеться набір персоналу, а також збільшується кількість операцій, які можна провести самостійно, без необхідності звернення до співробітника. Якщо ж у Вас виникають питання, ми завжди готові відповісти на них за одним із каналів, що вказані на нашому сайті. У випадку, якщо Ваше питання залишилось актуальним, будь ласка, зверніться до нас в особистому повідомленні, будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
замена персонала
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Обман мошенничество
Вообщем минус видят! Факт выпуска новой карты с минусом принять не могут!!! Проценты насчитывают штрафы насчитыват!!!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію та допомогти у вирішенні даної ситуації.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Топливная карта от ОККО - это мошенничество
Дозвольте зауважити, що при першій купівлі палива клієнт ознайомлюється та підписує погодження з умовами договору.
Згідно з п. 3.5. Покупець зобов’язаний отримати оплачений за цим Договором Товар протягом строку
поставки, який становить 90 календарних днів з дня оплати такого Товару. У випадку прострочення Покупцем цього строку, передача (поставка) таких Товарів не здійснюється.
Ознайомитись з підписаною угодою за допомогою ЕЦП Ви можете за допомогою Приват24 для бізнесу, пройшовши до меню: «Документи» — «Електронний документообіг».
Комментарии (2)
kirgiska 9 d apartment n 22
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Подделка судебных документов
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На даний момент за інформацією, що Ви вказали в заявці ми не бачимо дзвінка за офіційними каналами банку.
Для того, щоб перевірити вказане Вами твердження у відгуці, ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для уточнення дати та номеру з якого Ви проводили дзвінок.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Комментарии (36)