×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Не могу дозвониться на гарячую линию 3700
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Без попередження зменшили кредитний ліміт
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Обман Приватбанка
Вопрос, в нынешней ситуации Приват считает нормальным такую позицию поведения? И Вопрос, если вы так ведете себя с клиентами которые с вами больше 10 лет, будут ли они с Вами после того как этот ужас закончиться??? Или это желание правительства убить в людях веру в банковскую систему полностью, и в государство с нынешним правительством в целом.
Личто я сейчас увидела следующее, банк пользовался моими деньгами и пользуеться, и имеет полное право нарушать мои права и наши договорные отношения, и от государства защиты не будет!!! И не надо мне в ответе писать что сейчас Форс-мажор. Проценты по кредитам вы чудесненько снимаете, и выписки из необходимых инстанций что Форс-мажор распространяеться на Вас у Вас нету. Стыт и позор!!!
И очень улыбнуло на сайте, что можно не больше 3 слабых сторон указывать. В Привате из перечня что вы представили, их намного больше!!!
Дозвольте пояснити, що на даний момент здійснюється видача валюти в готівковій формі по вкладам клієнтів та для отримання міжнародних грошових переказів. Виключенням є Приват-вклад, так як він враховується на тих самих рахунках, що й картки, аналогічно картці надає клієнту можливість вільного поповнення та зняття коштів з рахунку в будь-який момент. Невеликі відмінності полягають в тому, що Приват-вклад не дозволяє проводити розрахунки в торгових точках, але дає можливість отримати дохід у вигляді відсотків.
На картці та на Приват-вклад розміщуються кошти «до запитання». Тому і правила з видачі валюти з цих рахунків однакові.
Ви можете проводити необхідні платежі та валютообмінні операції онлайн в Приват24.
Зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Також нами буде проведена перевірка за наданою Вам консультацією на лінії підтримки, щоб підвищити якість обслуговування в майбутньому. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Не отдают валюту с валютного счёта
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приватбанк незаконно списує комісію за користування послугою «оплата частинами»
Склалась така ситуація, унаслідок якої я хочу залишити скаргу на цьому ресурсі. Так, 13.02.2020 року я придбав у магазині «Епіцентр» два товари, скориставшись послугою «оплата частинами». 21.02.2020 я відмовився від одного з товарів (вартістю 8499 гривень), у зв'язку з чим розмір предмету договору зменшився на суму товару, від якого я відмовився, про що я отримав відповідний чек. Банк повернув мені суму сплачених коштів, але не на картку, з якої я здійснював платіж на момент укладення договору про оплату частинами, а шляхом зменшення вартості іншого товару, який залишився в чеку (це, до речі, дуже велике питання до банку, оскільки банк мав повернути на кредитну картку сплачені мною кошти за товар, від якого я відмовився, а не самостійно розпоряджатись моїми коштами, зменшиючи вартість іншого товару. Але це поки інше питання (до речі, 10.03.2020 я відмовився від іншого товару, який я окремо придбавав в магазині «Фокстрот», використовуючи послугу «оплата частинами» від Приватбанку, і за наслідками такої відмови банк саме повернув гроші на мою кредитну картку).
Отже, за результатами часткового повернення товару, як я вже писав на початку цієї скарги, банк здійснив перерахунок, відповідно до якого було зменшено вартість іншого товару, з приводу якого в мене залишились відносини з банком, а також розраховано іншу суму регулярного (щомісчного) платежу, яка суттєво знизилась (бо я повернув товар вартістю 8499 гривень). Водночас, банк не змінив розмір комісії, яку він утримує за користування сервісом «оплата частинами» попри те, що відповідно до пункту 2.7.4.3.7. Умов «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Отже, і розмір щомісячної комісії (не процентна ставка, а саме розмір щомісячної комісії), яку утримує банк за користування вищезазначеним сервісом, мав бути зменшений пропорційно зменшенню вартості предмету кредитного договору, бо процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» пов'язана саме із предметом договору, а точніше — з його розміром. Інакше кажучи, чим більшою є сума предмету кредитного договору, тим більшою, у підсумку, має бути й щомісячна комісія, що утримується банком за користування серсіом «оплата частинами». Відповідно, чим меншою є вартість предмету кредитного договору, тим меншим має бути щомісячний розмір комісії, що нараховується за користування сервісом «оплата частинами». Це, здавалось би, і зрозумілі речі, і саме це випливає з умов користування сервісом «оплата частинами». Спочатку сума предмету кредитного договору була 13999 гривень, а після часткового повернення стала 4999 гривень.
Сьогодні 30.03.2020 я звернувся до call-центру Приватбанку з приводу усунення наявної помилки, перерахування вартості щомісячної комісії з урахуванням оновленої суму предмету кредитного договору. Але оператор Юлія (її номер 293971) мені повідомила, що щомісячна комісія, насправді, банком не перераховується. Тобто банк, за її словами, продовжує списувати розмір комісії з урахуванням саме тієї вартості предмету кредитного договору, який був на момент здійснення першого платежу. Виходить, що банк, попри те, що я розірвав угоду з продавцем і повернув товар, продовжує щомісячно списувати з моєї картки розмір комісії, який було встановлено на момент придбання цього товару з урахуванням вартості повернутого мною товару. Тобто банк продовжує списувати з моєї кредитної картки комісію, використовуючи, при цьому, суму 13999, тобто без урахування часткового повернення мною товару на суму 8499 гривень. Я зазначив оператору Юлії, що це незаконно і виглядає як якась дурня! Юлія декілька разів просила в мене часу щось там перевірити (відключалась, підключалась, просила побути на лінії), а потім відповіла, що Умовами сервісу не передбачено зміну розміру щомісячної комісії. Я попросив її показати, в якому пункті Умов користування сервісом «оплата частинами» це передбачено, але вона так і не змогла цього зробити, відіславши мене у підсумку до пункту 2.7.4.3.7. Умов, де написано, як я вже вище писав, що «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Я намагався їй пояснити, що фіксована процентна ставка за кредитом і розмір щомісячної комісії за кредитом — це різні речі (бо розмір щомісячної комісії має розраховуватись з урахуванням актуальної вартості предмету кредитного договору і розміру фіксованої процентної ставки 0,01%), але або через глибоку некомпетентність, або через небажання розуміти очевидні речі, оператор Юлія продовжувала, наче як мантру, стверджувати мені про те, що вона говорить правильно (не розуміючи, що несе ахінєю), навіть попри те, що пояснити свою «правоту» конкретним посиланням на конкретний пункт Умов сервісу вона не могла. Розуміючи, що подальша розмова з оператором Юлією буде нічим іншим як найкращим способом марто витратити час, я попросив її зареєструвати дві скарги під номерами 14892535 (на непрофесійні дії самої Юлії) і 26819551 (на безпідставне незаконне списання банком з моєї картки підвищеного розміру комісії) за користування сервісом «оплата частинами).
Зараз чекаю на офіційну відповідь банку і, відчуваю, що слід буде готувати цивільний позов на незаконні дії, яко питання не вирішать в досудовому порядку!
От такий у нас „сервіс“ у Приватбанку!!! Чим далт — тим страшніше!!!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Валюта и валютные переводы
Со ссылкой на нехватку последней
Но не ставя ни в очередь не оглашая сроков когда можно осуществить операцию
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Выдача валюты с счёта
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
Комментарии (1)
Блокировка счета
Оператор советует обратиться в отделение банка, это в то время когда в стране карантин и всех просят не выходить из дому. А приват банк на оборот просит придите в отделение https://prnt.sc/rpjfcw.
Приват банку плевать на то что карантин во всем мире
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Незаконный арест зарплатного,пенсионного и социального счета
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (2)
Liqpay
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Дозвольте пояснити, що банк несе відповідальність за сайт, на якому підключено еквайринг банку. Також, є правила міжнародних платіжних систем, без яких неможлива активація магазину.
Для активації магазину є певний перелік вимог, які мають бути враховані для можливості прийому оплати через сервіс.
На данному етапі, для можливості розгляду активації просимо надати Вас договір з організатором події.
В разі, якщо Ви готові надати даний документ, просимо повідомити нас про це в приватні повідомлення, щоб ми могли допомогти в вирішенні питання.
Комментарии (1)
Відсутність послуги по обміну валют
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Приватбанк погрожує блокувати кредитку Універсальну публічній особі в період карантину!
розділив їх 2ма особами для розміщення на банківському рахунку під депозит в розмірі, що гарантований
цією недолугою державою. Тому я маю доходи від вкладів, про що Приватбанку достеменно відомо,
адже я у 2019 році проходив процедуру підтвердження своїх доходів. Проте, не зважаючи на це, сьогодні
пролунав дзвінок з якогось працюючого відділення (номер тел 0633375745) і мені було повідомлено,
що я повинен ПІДТВЕРДИТИ усі надходження коштів на мій рахунок за період 2018 — 2020рр від якихось
контрагентів (прізвища не запамятав), інакше мої УСІ карткові рахунки буде заблоковано. І це все
банк творить у час карантину… Враховуючи також, що багато відділень за адресою мого проживання
тупо зачинені, а у відчинених відділеннях скоро черги будуть займати з 6ї години ранку.
Напевно, Приватбанк працює не в законодавчому полі України і його не стосуються ні закони України, ні
керівні вказівки регулятора НБУ. Ну це все було б ще нормально, якби я не проходив це все підтвердження
платежів у 2019 році за 2016-2019 рік, а 2020 рік ще не закінчився. Напевно у Приватбанку систематично
зникають документи і замість наказувати співробітників, у яких зарплата мізерна, вони кошмарять клієнтів.
Тому звертаюсь до НБУ видати адресне роз яснення Приватбанку на період карантину, або виділити Приватбанку окремим
рядком статтю витрат на доставку клієнтів у відділення для проведення ідентифікації особи та підтвердження
його доходів на картковий рахунок.
На жаль, враховуючи, що інтелект банківських працівників повинен дозволяти їм самим шукати вихід із будь-якої
складної ситуації, в т.ч. форсмажорної, а пандемія є форсмажором, можу порадити керівництву Приватбанку
або змінити вимоги до клієнтів (через Приват 24 система не приймає моє фотокопії пояснень) або набирати
співробітників саме з банківською освітою та культурою роботи з клієнтами, а не тупо блокувати рахунки. Практично картка Приватбанку на сьогодні для мене, як і для мільйонів інших, є джерелом придбання продуктів, ліків та інших товарів і блокування картки є ФАКТИЧНОЮ ДИВЕРСІЄЮ банку в плані підриву довіри громадян до банківської системи в цілому і держави Україна, і питанням розслідування такої «діяльності» Приватбанку в період карантину має займатися не тільки НБУ, а і СБУ! Прошу надати мені інформацію у найближчий час, оскільки картку заблокують вже за 5 днів, а термін надання відповідей складає 30 днів!!!
Дозвольте зауважити, що у своїй діяльності, в першу чергу, банк дотримується чинного законодавства.
При цьому, ми розуміємо ситуацію, що сталась, та на час карантину, рахунки не будуть блокуватись через необхідність актуалізації даних.
Дзвінок, що надійшов Вам несе лише інформативний характер, щоб повідомити Вас про необхідність надати документи, що Ви можете зробити після карантину.
Комментарии (1)
Приватбанк
Хочемо зазначити, що банк пропонує широку лінійку депозитів із можливістю дострокового і віддаленого розірвання. У разі, якщо при відкритті Ви обирали строковий депозит без можливості дострокового розірвання — договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, закриття тільки по терміну можливе.
Ми перевірили Ваше звернення до підтримки і бачимо, що діалог було закінчено з Вашої сторони.
У разі, якщо у Вас є довідки щодо того, що гроші терміново потрібні для таких цілей, як лікування, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Комментарии (2)
Невозможно выпускать виртуальные карты для счета ФОП
Сотрудники банка говорили, что они не могут отменить функцию блокировки, а поэтому и дальше будут блокировать мне получение этих кодов.
В привате24 есть пункт меню «снять блокировку отправки cvv кода», но эта функция не работает.
За 2 дня я два раза звонил и оставлял заявку на разблокировку, но прием кодов мне так и не разблокировали.
Я требую чтобы мне прекратили блокировать функцию получения cvv кодов.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
З Вами зв'язувався співробітник банку щодо вирішення питання. У разі, якщо ситуація виникне знову, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Написать комментарий
Делают что хотят с моими деньгами
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Кредитный лимит
Переваги для власників кредитної картки класу Gold зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Для припинення участі в Gold-клубі достатньо замінити Gold картки на звичайні.
Написать комментарий
помощь онлайн
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Приватбанк
Комментарии (2)
Надії вже не було!
26.03.2020р. о 15:00 год. я стояла в черзі до терміналу, щоб повернути гроші на свою кредитну картку. Передімною була жінка, яка не завершивши свою роботу, пішла. Я, помилково поповнила її картку готівкою на суму 6250грн. Думала, що повернути ці гроші вже буде неможливо. Але зателефонувала на гарячу лінію і вони почали вирішувати моє питання.
На наступний день, зранку, на моїй картці вже були гроші.
Я, щиро дякую працівникам, які зробили все можливе, щоб повернути мені ці гроші за такий короткий час.
Бажаю вам успіхів у вашій нелегкій праці.
Написать комментарий
Воруют деньги
Универсальной карте? Ответ: « Доступных средств — 7500 грн». Как потом оказалось, доступных было 500, а 7000 был лимит, который мне навязали без согласия, и который на сайте Приват24 так и называется «Лимит», а «Доступные» — это положенные клиентом деньги. Т.е. кассир умышленно ввела в заблуждение, назвав лимит моими собственными средствами. И сделала по-моему это умышленно.
Мне 67 и — куча болезней, я не помнил точно сумму. Неделей раньше делал перевод товарищу примерно на 7000, который не прошел из-за ошибки в имени. Подумал, что это возврат. Поэтому не удивился увеличению счета. Но подумал, зачем мне на Универсальной карте такая сумма, ведь там комиссия — 1%, с нее плачу только за квартиру. И снял 7000, как свои. Еще переспросил о комиссии. Кассир подтвердила, — 1%, т.е. 70 грн, а сняла — 4%, т.е. 266 грн! Разница — 194 грн для меня 10-я часть пенсии.
Повторяю, мне — 67 лет. Раньше никогда Приват меня не обкрадывал, поэтому чек рассмотрел только дома. Срезу обратился на горячую линию. Сказали ждать 3 дня. Через 4 дня ответили, что,- кассир ничего объяснять не должна. А оформить кредит без согласия, воспользовавшись электронной подписью может. «Проверяйте чек не отходя от кассы». Т.е. если не поймал кассира на афере сразу, то поезд ушел. Обидно не за 194 грн. А за то, что единственный надежный банк скУмпроментировался.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Комментарии (3)