Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Семен Семеныч 21 июля 2020, 15:31
До уподобив. Виправляються, молодцI!)
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 16:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladyslav Andriievskyi 21 июля 2020, 13:58
Город Коростень, отделение по Грушевского, 50. Обслуживание ужасное, специалист в особе Вероники Валериивны Глушенко нахамил мне, в отделении работает всего лишь один специалист, выстоял в очереди 20 минут, если не больше. Мало того, что карты забираю из отделения по вашей вине, в добавок к ожиданию в 1 месяц, так как вы их потеряли, так ещё к этому должен снова терпеть ваш профессионализм работы с клиентами.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 15:14
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Александр Чернов 21 июля 2020, 13:44
Уже как больше года у меня заблокированный счет без оснований. Пишут всякий бред. Что я Публічний діяч, но я никогда им не был.

Из переписки:
Максим
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Змушені Вам відмовити в оформленні продуктів.
Для отримання інформації про можливiсть подальшого обслуговування Вам потрібно пройти три кроки:
Крок 1. Пройти ідентифікацію
Крок 2. Заповнити заяву на переказ коштів в інший банк ( Заява ).
Крок 3. Подати заявку

Блокування назавжди чи можно це питання вирішити? Я просто не зрозумів за що саме мені відмовили в обслуговуванні

Максим
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) національні публічні діячі — фізичні особи, які виконують або виконували в Україні визначені публічні функції. Зазначаємо, що наразі Законом не передбачені часові межі дії статусу національного публічного діяча, на відміну від попередньої редакції Закону, яка визначала статус національного публічного діяча на час виконання публічних функцій в Україні та три роки після виконання таких функцій. Тобто, навіть, якщо клієнт вже не є публічним діячем, зняття статусу «Публічний діяч» в банківських комплексах не здійснюється, що відповідає вимогам чинного законодавства.

Я ніколи не був публічним діячем
Звідки така інформація? Це ви самі таке придумуєте?

Максим
хвилину, будь ласка
Кілька хвилин, будь ласка, перевіряю інформацію.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 15:05
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Наразі ви можете провести операцію переказу коштів, як було рекомендовано в діалозі.
Щодо повідомлення нашого оператора про статус публічного діяча, то діалог буде перевірено на коректність та прийнято міри, у разі підтвердження помилки оператора.
Эдуард Фаустов 21 июля 2020, 13:21
Благодарю Татьяну Анатольевну Ткаченко- Специалиста Операционного центра NPS ГО «ПРИВАТБАНКА», за помощь в возврате средств, которые Я ошибочно перевёл на незнакомую мне карточку. Прошу непосредственных начальников Татьяны Анатольевны поставить в пример и поощрить.!

С Ув. Фаустов Эдуард
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 14:12
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
NataliaFl 21 июля 2020, 13:18
В мае месяце мною была переведена сумма в размере около 100 у.е. на сайт мошенников www.vicnonlie.com за товар ( одежда, обувь). Общая сумма по заказу оказалось около 30 у.е., я оплатила, а перевелось около 100 у.е. Тех. Поддержка у них не работала, я обратилась в тех поддержку приват банка, предоставила все необходимые подтверждения и вот сегодня эта сумма вернулась мне на карту! Я очень Благодарна сотрудникам банка!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 14:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
MykolaMykolay 21 июля 2020, 12:13
Дуже шкода, що приватбанк змінюється в не кращу сторону!
Працюю з банком вже більше 10 років як особисто так і юридично. Були випадки непорозумінь і поганої роботи кілька років назад але не так як сьогодні. Я взяв кредит для підприємців КУБ, причому вже другий. Залишилася остання оплата 5000грн(тіло) +960грн(%) і попала на карантин 03.2020, представники приватбанку зателефонували та запропонували кредитні канікули з 0% до 31.07.2020, пояснюючи що більше сплачувати я не буду, як є мій кредит і відсотки. Підійшовши в відділення банку щоб підписати документи мені показали нарахування 2880грн % всього на 5000грн, «ви» що знущаєтесь? 20% в місяць? за що? самі телефонують, пропонують одне, а наслідок над проценти. Дуже не задоволений роботою банком і персоналу які обманими шляхами заробляють таким чином!
Тільки за один куб я сплатив за рік 12 000грн! але це мало напевно?
Не рекомендую користуватися! Обман і непорядність! Буду звертатися до суду!
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 13:11
Добрий день!
Зазначимо, що з вами зв'язувався співробітник банку та надав всю інформацію щодо причини, суми та можливих шляхів погашення заборгованості.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
buzovskaya 21 июля 2020, 11:33
На карте лимит 8000, соответственно и лимит оплаты частями был также 8000, оплатой частями пользоваться даже не собиралась, а они сами взяли и убрали до 0, а теперь присылают сообщения приват маркет с их акциями мол покупайте в оплату частями, логика железная!!! Теперь о %, пришло смс о том что с июля процентная ставка на карте универсальная снизится до 3.5%, но продолжают считать по старому 3,6 %, вот такие брыхуны, ещё и на комиссиях их можно разориться, такие уже шкуродёры!
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 12:54
Добрий день!
Рішення щодо ліміту послуги «Оплата частинами» приймається банков в односторонньому порядку.
Звернувшись до нашої служби підтримки ви можете уточнити інформацію для перегляду рішення, наші оператори зможуть надати вам індивідуальні рекомендації.
Що ж стосується базової процентної ставки за карткою «Універсальна», її буде знижено з 01.08.2020.
Проблема решена
vv1963 21 июля 2020, 0:01
29.11.2009 року я звернувсяі до відділення банку у м.Одесі на отримання кредиту на платіжну картку.В видачі якого мені було відмовлено, на підставі Постанови ВСУ від 26.02.1992 р. за №2503 «Про затвердження положення про паспорт громадянина України» п.п.1.8- протермінованим паспортом, відсутності фотографії в 45 років, на той час мені виповнилось 46 років,7 місяців,14 днів, про що мене було повідомлено письмово-листом є в наявності.В 2018 році мені стало відомо про заочне рішення суду Суворовського районного суду від 03.10.2018 (!) справа №523(6736)18 про стягнення з мене 90281,68 грн., на користь Приватбанку.Надалі мої інформаційні запити до Приватбанку тупо ігноруються.Виконавчою службою накладені арешти на майно, та в звязку надзвичайними обставинами в державі, я та інші громадяни позбавлені в будь-якому юридичному захисті порушених прав.В разі оскарження мною заочного судового рішення, я змушений звертатися до платних послуг адвоката, сплачувати судовий збір, із-за злочинного розкрадання грошових коштів працівниками банку, спільно з службою безпеки банку, які в повній мірі використали мої особисті дані копії яких я добросовісно залишив при надії отримання кредиту.Але мені не цікаво оскаржувати рішення суду в цивільному судочинстві, тут 100 відсотково необхідно розглядувати мою заяву в порядку ст.214,55,56, КПК України з цивільним позовом, так як вбачаються ряд посадових саме скоєних злочинів працівників банку, особливо юристконсульта Кіріченка В.М., який завіряв ряд копій документів для суду, та який як ніхто повинен був знати Постанови ВСУ від 26.02.1992 р. за №2503 «Про затвердження положення про паспорт громадянина України», або він юридично не фаховий юрист, або матеріальне скрутне становище заставило діяти спільно з суддею всупереч вказаної постанови.
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2020, 10:24
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України.
Раніше на ваш запит було надано офіційну відповідь.
В разі виникнення додаткових питань, ви можете їх задати, звернувшись за каналами, що вказані на офіційному сайті банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chayka13 20 июля 2020, 16:19
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 47
Читаю отрицательные отзывы о страховках в Привате и удивляюсь. У меня со страховкой все срослось- слава Богу. Дочт порезала кисть, выплатили, а заявили за 1 день до окончания, тупо забыли, успели в последний день. У меня была травма спины, зимой подскользнулась, заявили о несчастном случае через неделю, снимки принесли в Приват через два месяца после того как закрыли больничный, все норм, выплатили в тот же день.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 17:50
Доброго вечора!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Evgeniia86 20 июля 2020, 11:44
С начала июля не могут установить терминал на торговую точку. Сегодня 3й раз оставила заявку и опять ждите
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 12:21
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
46771522 20 июля 2020, 10:54
18 июля 2020г. я осуществляла пополнение расчетного счета (карта ключ до рахунку) через терминал самообслуживания, которые работают на прием (до 200купюр) и выдачу наличных, по адресу.
Выбрав пополнения карты и внесение выручки за туристические услуги, внесла сумму 38300грн, (76 купюр по 500грн и 3 купюры по 100грн), автомат успешно посчитал, подтвердил на экране, что эта сумма у него и я нажала кнопку «Оплатить», после чего, этот терминал завис на минуту и сообщил, что денег принять не может и выдал мне обратно сумму, но не всю, а всего лишь 30000грн.

СРАЗУ ЖЕ был звонок 18 июля 2020 года в 13:51, 14:04 на 3700, оформлена заявка на возврат(номер заявки 18548175).

СЕГОДНЯ 20.07.2020, пришло уведомление в Приват24, что инкассация не подтвердила сбоя и ПриватБанк «змушений вiдмовити в поверненнi коштiв».

Дорогой ПриватБанк, 8300грн на дороге не валются, они нужны были для срочной оплаты услуг и сейчас я жду их возврата.
на 3700 ничего внятного не сказали, говорят — ждите, заявка в обработке. А что ждать, вы думаете, что можно просто так забыть о сумме 8300грн и подарить ее банку?
Буду обращаться в правоохранительные органы.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 11:59
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
900318 20 июля 2020, 9:43
Доброго дня мене в чома розвели на денги
Найшов на OLX спальну стеральну машину диван холодильник
Та вроди йшло всьо добре оплатив всьо
Дали номер водия созвонився вин був в дорозi всо за вандажели йому
Но черес некоторое время водий не в сети до сих пор хто мени це все продав якоби не отвичае на аибер
Що мени робити сам не знаю
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 9:53
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
6.07.2020 року вранці об 7:45 я зайшовши в прива24 і перевіряючи свої рахунки побачив що з моєї кредитної карти зникли кредитні кошти а саме близько 45000грн, гроші почали викрадати з 4:00 тобто коли я спав і при цьому всьому ніяких смс і підтверджень з кодами про рух коштів ненадходило! Після чого я звернувся на 3700 і повідомив що я ніяких операцій не проводив по переводу кредитних коштів і сказав щоб кредитну карту заблокували та прийняли заяву про шахрайські дії щодо кредитних коштів, а також на їх повернення, хоча до цього моменту всі кошти вже були переведені невідомою особою в невідомому мені напрямку. Забігаючи на перід зазначаю що ніякої конфіденційної інформації нікому ніколи не розголошував, телефона і кредитної карти не губив!!! Після звернення на 3700 для заблокування і повернення кредитних коштів я звернувся до найближчого відділення приват банку в службу безпеки на що там відповіли що викрадені кошти це не їхня проблема а моя, після чого я подав заявку на 3700 в службу безпеки приват банку що розібрались в моїй справі! В подальшому в цей же день звичайно звернувся у поліцію з заявою про шахрайство і викрадення коштів, тобто зреагував оперативно і зробив все що від мене залежно!!! Справу завели йде слідство але банк відмовляється повертати кошти які викрали, ба більше він їх навіть не заморожує так як і тих процентів що будуть нараховуватись навіть при тому що у телефонному режимі спілкуючись з службою безпеки вони сказали що мене визнали потерпілим, але тоді чому всі відповідальність вони хочуть покласти на мене коли я ні в чому не винен! Спілкуючись і оббиваючи пороги я тільки чую одне це їхні дурні повторювальні завчені фрази і більше нічого! Питання навіщо такий банк у якого ніякої безпеки і ніякої гарантій збереження власних чи кредитних коштів!
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 11:46
Добрий день!
Кошти було проведено до іншого банку, тому з нашого боку немає змоги їх повернути.
Це може зробити банк, який випустив картки отримувача.
Рекомендуємо звернутися до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зтикнулися з шахрайством.
Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем.
Вкотре нагадуємо, для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам.
Також, варто уточнити у мобільного оператора шляхи за допомогою яких ви можете заборонити перевипуск SIM-картки віддалено, якщо така операція мала місце.
Зі свого боку ми завжди готові допомогти слідству та надати всю інформацію, що нам відома, при отриманні запиту, що належно оформлений, згідно законодавства України.
Проблема решена
Ирина Белан 20 июля 2020, 0:17
Являюсь клиентом банка более 10 лет. Сложилась ситуация год назад, когда я пополнила мобильный через приват24 и ошиблась на цифру. Отписалась сразу в чат оператору об ошибке и он через 3 минуты вернул мои деньги на счет. Была приятно удивлена. Недавно сложилась такая же ситуация. Я со спокойной душой отписалась в поддержку снова. Но тут оператор мне изложил ответ: В даному випадку Ви можете з квитанцією звернуться до мобільного оператора чий номер поповнили, і вони можуть повернути кошти.
Что произошло с сервисом банка за год? Почему советуют решать проблемы другими геморройными путями, когда можно оператору нажать на пару кнопок? Банк скатился в пропасть. Забота о клиентах испарилась. Теперь буду знать, что случись что — банку пофиг, он посылает в другие инстанции. Теперь занимаюсь вопросом смены банка. Дерзайте в том же духе, теряйте клиентов дальше.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 11:30
Добрий день!
Банк, зі своєї сторони, здійснив платіж, після чого, за вашим зверненням, звернувся до компанії отримувача переказу. З тієї причини, що нам було відмовлено у поверненні коштів, рекомендуємо вам звернутись до отримувача особисто.
28736029 19 июля 2020, 23:11
Приблизно о 4 годині ранку 14.07.20 я отримала повідомлення в додатку пр24 про те що з моєї на той час заблокованої (за допомогою дзвінка на 3700 ), а згодом перевыпущеной на нову карти універсальна проведені платежі на суммы 2000 грн, 2000грн і 6000грн i 90.98грн. Прошу зазначити, що блокування карти вiдбулося 1.07.20, а її перевипуск 3.07.20. Зателефонувавши о 4 годині ранку 14.07.20 на лінію підтримки 3700 я попередила оператора, що не проводжу данну операцію, на що отримала відповідь: карта заблокована і операція неможлива. Перевіривши рахунки о 10:00 14.07.20 виявила що на карті не вистачає особистих коштів в розмірі 10090.98 грн. Нагодошую що данні операції я не проводила i карта була заблокована ще 2 тижнi тому?
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2020, 16:36
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема решена
Olgayatsuk 19 июля 2020, 14:03
Пользуюсь приватбанком уже много лет, но сегодня просто оказалась в бешенстве от ситуации. Через терминал пополнила карту другого банка на сумму 4700 гривен, но после выдало сообщение что операция не может быть проведена. Для информации обратилась по номеру 3700, где девушка сказала что нужно ждать 14 дней и кроме того сообщила что ЕСЛИ будет обнаружен избыток денег в терминале мне их вернут. А если ваш терминал заглючит ещё раз? То деньги я видимо не получу? Выяснить этого я не смогла, так как девушка упорно мне повторяла одно и тоже, а на конкретные вопросы отвечать не стала. Уважаемый приват банк скажите, пожалуйста, почему всю мою зарплата мне вернут не 100%, а ЕСЛИ что-то произойдёт? Как мне платить кредиты и жить 14 дней, если деньги мне нужны прямо сейчас?
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2020, 16:36
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти. Перевірте, будь ласка, стан рахунку.
26642koa 19 июля 2020, 12:08
14.07.2020 року з розрахункового рахунку, відкритого у Приватбанк, підприємством були сплачені податки (військовий збір, ПДФО, ЄСВ) з повної суми заробітної плати, що має бути виплачена працівнику в липні 2020 року. В платіжних дорученнях, як і в інших платіжних дорученнях, починаючи з січня 2020 року, не було зазначено у призначенні платежу, за який саме місяць сплачено податки на заробітну плату.
Відмовляючи у виплаті заробітної плати працівнику, Приватбанк пояснив, що платіж не може бути проведений, оскільки в платіжних дорученнях на сплату податків не вказано, за який місяць вони сплачені.
На що я відповіла:
Згідно п.1.19. «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» 21.01.2004 № 22 банк не несе відповідальності за достовірність змісту платіжного доручення, оформленого клієнтом, а також за повноту і своєчасність сплати клієнтом податків, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі — єдиного внеску) (обов'язкових платежів). Яким чином мені перерахувати заробітну плату працівнику на картковий рахунок?
Відповідь банку була наступною:
необхідно додати довідку розрахунок, після повторити переказ. форма показується за посиланням http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1602-13.
На що я відповіла:
Згідно п.2 «Порядку прийняття банками на виконання розрахункових документів на виплату заробітної плати» 09.09.2013 № 453 банки приймають від платників єдиного внеску грошові чеки та/або платіжні доручення, та/або інші розрахункові документи на видачу (перерахування) коштів для виплати заробітної плати разом з оригіналом довідки-розрахунку, погодженим з органом доходів і зборів за місцем взяття на облік платника єдиного внеску, Якщо в розрахункових документах або документах на переказ готівки сума єдиного внеску менша, ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати,
В моєму випадку податки сплачені з повної суми заробітної плати (платіжним дорученням № 1073 на суму 1320грн.-ЄСВ, №1074 на суму 1080грн.- ПДФО, №1075 на суму 90 грн. –війсковий збір, )а виплачую з/п я наразі частково в сумі 2415грн.
Тобто я не повинна подавати зазначену довідку, оскільки сума єдиного внеску не є меншою, ніж 1/3 суми коштів для виплати заробітної плати.Яким чином мені перерахувати заробітну плату працівнику на картковий рахунок?
На що банк відповів:
це невірні дані, для перерахування потрібно додавати цю ж довідку для єсв по пдфо та вз додати квитанції або п/д за відповідний період
Я відповіла:
я вказала номери платіжних доручень, якими сплачено податки, у платіжному дорученні на перерахування з/п
Відповідь банку:
добре
Через некомпетентність, платіж на виплату заробітної плати банк так і не провів
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2020, 15:05
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexWind 18 июля 2020, 22:51
Здравствуйте! Мне заблокировали карту, человек написал заявление на мою карту, по поводу перевода который прошел неделю назад. Как разблокировать карту??
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2020, 10:32
Добрий день.
Бачимо, Ви вже писали з цього приводу кілька місяців тому, та ми не отримали від вас зворотнього зв`язку в приватних повідомленнях. Перевірте, будь ласка, папку із вхідними повідомленнями.
Марина Левчук 18 июля 2020, 20:19
Мошенники взломали сервис Приват24, сменили финансовый номер и сняли деньги в банкомате другого города в тот момент как физически все карты находились у меня. Первый консультант с которым я говорила отказывался заблокировать мои карты (что бы дальше не снимали деньги) потому как за моими картами был зафиксирован уже другой номер, благо второй консультант попался потолковее. Я была просто шокирована службой безопасности банка потому как у меня там не только золотые карты а ещё и депозиты!
За минуту до снятия денег мне поступил звонок что бы я подтвердила или отказала в смене пин кода карты, я ОТКАЗАЛА, как же сработала система что мошенник смог снять деньги?!
Возвращать не буду, если понадобиться буду судиться потому что это промах службы безопасности ПриватБанка
Заявление в милицию подала по телефону, меня отправили в отделение, с отделения отправили домой писать заявление в киберполицию. Все написала, в понедельник пойду в отделение писать ещё одно заявление в отделении

Вот так ребята! Скорей всего больше услугами Привата пользоваться не буду
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2020, 10:00
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Maxym19101996 18 июля 2020, 18:43
09.07.2020 року звернувся до приватбанку для отримання кредиту на покупку автомобіля, цього ж дня внесли перший кредит, в подальшому банк почав ставити нереальні умови та я відмовився брати кредит. 09.07.2020 року залишив заявку на повернення першого внеску, де мені все погодили, зв'язався представник банку на повідомив, що 10.07.2020 року гроші буде зараховано на карту, однак станом на 18.07.2020 року гроші не повернули, та постійно оператор говорить по необхідність чекати спочатку 2 дні потім 5 робочих днів. Обслуговування ЗАХЛИВЕ НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПРАЦЮВАТИ З ЦИМ БАНКОМ. Н І К О Л И
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2020, 9:55
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝