×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
ПриватБанк блокирует переводы и морочит голову
Хочу поделиться абсурдной ситуацией, произошедшей на этой неделе (17.12.2020).
ВЫполняю платеж средств с личной карты — перевод не проходит. Не приходит пароль 2-хфакторки. Пересылаю пароль по СМС на свой номер телефона. СМС таки доходит — ввожу — ошибка. На телефоне появляется уведомление в приложении ПриватБанка — смотрю — «Ваш платеж заблокирован системой безопасности. Обратитесь на 3700 или в онлайн чат». ОБращаюсь в чат. Оператор чата: «Пройдите верификацию, предоставьте информацию». И это и есть полный абсурд. Хотя бы с той точки зрения, что верификацию я проходил буквально на прошлой неделе, когда обнаружил, что мои счета заблокированы. Т.е. я последовал в отделение банка и предоставил всю необходимую информацию и блокировку сняли. К слову, стоит уточнить, что предыдущие подобные платежи не блокировались. Вопросы: на каком основании банк позволяет себе подобное поведение? Почему требуется ВТОРАЯ полная верификация? А если это мошенники от имени банка такое себе позволяют?
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак дозвольте звернути увагу на важливий момент. Дана процедура не стосується актуалізації даних. При проведенні платежу, нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме клієнт, тому при зверненні в підтримку банку, наш оператор здійснює верифікацію, тобто лише звіряє інформацію, яка може бути відома тільки клієнту. Документи при цьому надавати не потрібно.
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Кто вор???
Заказывала одежду на сайте Некст. С моей приватовской карты платёж не проходил. Оплатила сразу с карты мужа. С его карты списались деньги сразу, а позже ещё и с моей приватовской ( с которой платёж не проходил).
Я позвонила сразу на горячую линию Некст, они ответили, что на такие случаи (когда оплата проходит по одному счету дважды) у них стоит автоматический возврат денег.
И действительно деньги вернули минут через 40. Я даже скрин успела сделать. Но буквально через 5-10 минут они были сняты со счёта повторно.
И в приложении история возврата денег и снятия их со счета куда-то исчезла????
Хорошо, что скрины успела сделать.
В Некст мне ответили: Что деньги с моего клиентского счета были сняты, но не поступили к ним на счёт. Что они остались на резервном счету моего банка (как бы заморожены).
Короче говоря подавала заявку, рассматривали 120 дней если не больше. Ответ: Ни в Нексте, ни в Привате денег моих нет !!???
При оплаті кошти блокуються, і потім проходить списання.
Якщо отримувач запит на списання не надсилає, то автоматичне розблокування пройде на 11-ий день.
Для надання повної інформації та подальших рекомендацій, потрібно перевірити про яку саме оплату йде мова.
Йдемо в приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Издевательство над пенсионерами!!!
Повідомлення мають на меті інформування, щоб для клієнта ситуація не стала несподіванкою.
Актуалізація — це необхідна операція, щоб банк міг продовжувати ділові відносини з клієнтом.
Допускається отримання як кольорових, так і чорно-білих сканкопій документів.
Документ має бути достатньої якості для того, щоб пройти перевірку. На жаль, якщо документ не читабельний, то потрібно повторити його надання.
Власник картки може звернутися до нашої підтримки і отримати детальну інформацію та дієві рекомендації для проходження актуалізації.
Написать комментарий
Хмельник о ужас !!!!
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Звертаємо вашу увагу, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші оператори готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно роботи даного відділення та розібратися в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Списання коштів
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Написать комментарий
будьте внимательны. разводилы
если б можно было тут скриншот предоставить, я б его предоставил, и понятно было мое возмущение.
2. о приложении приват 24. бесполезный мусор. 2 недели назад мне перевели деньги, я просматривал почти каждый день перевод в приват 24.Его там не было!!! Я вощмущенно звонил в организацию, требовал моих денег. А итог сказали, что как 2 недели перевели. Звонок на горячую линию Приватбанка и ответ меня убил. да деньни были переведены, а вот в приложении вы б их увидели через 30дней. надо смотреть только через вэб версию. Кто вернет потраченные нервы мне и тем людям, кому я звонил??
Йдемо до приватних повідомлень, щоб перевірити інформацію та уточнити деталі.
Комментарии (5)
Не могут выдать даже карту
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Обман клієнтів
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Задоволена он-лайн обслуговуванням
Впевнені, що Іван був радий допомогти :)
Звертайтесь, завжди до ваших послуг!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность
Кожен з нас старанно працює, щоб ви могли в будь-який момент на нас розраховувати! Дякуємо, що ви з нами.
Написать комментарий
банкомат не выдал деньги
Як ми бачимо, мова йде про картку іншого клієнта, який може отримати всю інформацію про повернення коштів за зверненням в підтримку за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Наші колеги, попри все бажання допомогти, не мають змоги надати інформацію по заявці не клієнту банку.
Написать комментарий
Казки від Приватбанка
Перевіривши виписки, я побачила, що 30.11.2020р. з моєї карти було зроблено видачу готівки у сумі 900.00 гривень, яку я не здійснювала. 30.11.2020р. я дійсно знімала з картки 3500.00 гривень у банкоматі (Станція Метро Палац Спорту). Передзвонивши в банк 09.12.2020р о 12:47, розповіла їм цю ситуацію, оператор порадив звернуться в Департамент кіберполіції Національної поліції України, що я і зробила в електронному вигляді.
В 13:12 мені передзвонили з Приват банку і повідомили, що згідно виписок банку в особистому кабінеті операція видачі готівки у сумі 900 гривень є, але згідно виписки банкомата, такої операції не було. Оператор повідомив мені номер моєї заяви (№ 29007333), яку передали у відділ служби безпеки банка на розгляд.
10.12.2020р. мені передзвонили з відділу служби безпеки банка і розповіли цікаву історію: що банкомат видав мені замість 100гривень по п'ятдесят-тисячу гривень по п'ятсот, тому і було списання з карти суми 900 грн, і спитали: згодна я з цим чи ні.
Але я перераховувала кошти після отримання їх у банкоматі, і сума, яку я зняла була 3500 гривень. Тоді співробітник з відділу служби безпеки банка запропонував подальше розслідування.
15.12.2020р. мені виплачують аванс, який заходив на мою карту для виплат у Приватбанк, але звісно, що в зв'язку з невирішеною ситуацією, я змінила банк.
15.12.2020р. мені знов передзвонили з відділу служби безпеки банка. На цей раз мені запропонували два варіанти на мій вибір: або банкомат видав мені замість 100 гривень по п'ятдесят — тисячу гривень по п'ятсот, або хтось переплутав касети з банкнотами, коли налаштовував банкомат. Тому я повинна повернути гроші у розмірі 872.65 грн. протягом 30 діб, щоб мені не нарахували проценти. Це остаточне рішення і мені відправлять лист поштою, а я можу йти до поліції, якщо не згодна. На моє прохання вкласти в лист договір з банком, мені відповіли, що ніякого договору не має. Я є клієнтом банка протягом десяти років, у мене три картки, а договору не має???? Картка з якої списали кошти, є картка для виплат, про який овердрафт йде мова!???? Договір я побачити не можу, його не має! Чому я повинна доказувати, що вмію рахувати гроші, чому я повинна нести відповідальність за банкомат?
Те, що я в котрий раз, пояснювала, що я не згідна з цими обома рішеннями, співробітник банку не чує.
Враховуючи вищенаведене я вважаю дії банку шахрайським.
Нами всебічно була вивчена дана ситуація та проведена ретельна перевірка з залученням фахівців.
Як ви вірно помітили, наші колеги зв'язувались з вами для надання інформації та за результатом було виявлено, що банкомат видав дві купюри 500 грн замість двох купюр номіналом по 50 грн. Через що, ми вимушені були списати різницю, а саме 900грн, з вашої картки.
Безумовно, ситуація неприємна та помилка з розміщенням номіналів в банкоматі була присутня, через що банкомат видав більшу суму готівки, ніж було списано з картки. За результатом перевірки та перегляду фотоматеріалів з банкомату, не було виявлено факту перерахунку коштів вами біля банкомату, а також факту видачі меншої суми.
Ми приносимо свої вибачення за те, що дана ситуація доставила вам незручності та будемо вдячні за розуміння. Інформація про перевірку та її результати також направлена на вашу адресу, щоб ви могли ознайомитись з усіма деталями.
Комментарии (2)
Лучший банк в Украине по моему мнение
Адекватная служба поддержки, много раз обращался в поддержку онайн всегда помогают и объясняют если что то не понятно и что то нужно разрешить.
Да что тут много говорить, любой адекватный человек понимает что лучше приватбанка и надёжней в Украине на данный момент нету.
Спасибо вам что проделали такую фантастическую работу для нас, и делаете, и будете делать.
Дуже раді, що результати нашої роботи викликають такі емоції. Будемо й надалі робити все, щоб бути кращими для вас!
Написать комментарий
Не пришли деньги после оплаты через терминал
Наші колеги перевірять деталі за даною ситуацією та зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Все чудово
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Написать комментарий
Без причин разорван договор с пенсионером
В Приватбанке имею:
Кредитов — нет
Получаю пенсию
Получаю социальные выплаты
Имею 2 депозита — 1 «Джуниор» (на ребенка) и 2 «Стандарт безналоговый»
Страховка ребенка «На каждый день»
Регулярные платежи и коммунальные оплаты каждый месяц.
Дело было так:
Дочка (12лет) потеряла карту юниора и обратилась в отделение за выпуском новой. Ей было отказано. И тут выясняются причины отказа — Банк разорвал со мной договор по картам!
Без объяснений, без причин, без предупреждений…
Государственный Банк просто так разорвал договор с Пенсионером!!!
Предложили снять все деньги в кассе и перевести в другой банк!!!
Уму непостижимо!!! Как такое возможно???!!!
А как же договора? По депозитам? По страховке? Как получать пенсию и соц выплаты?
Сейчас, в период Пандемии, мне необходимо бегать по банкам и заключать новые договора!!!
Очень надеюсь, что это какая-то ошибка…
Люди дорогие, делайте выводы!!!
Очень хотелось бы получить объяснения от ПриватБанка!!!
Передали ваше питання на розгляд профільним фахівцям. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (8)
Подяка
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Написать комментарий
Лізинг Авто
Банк надійно зберігає особисту інформацію кожного клієнта. Сучасні системи гарантують конфіденційність усіх операцій. Дані кожного клієнта захищені і в жодному разі не передаються будь-яким іншим.
Після виплати кредиту банком відключається послуга трекінгу, що й було зроблено судячи з вашого відгуку.
Нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію.
Для розшуку та проведення розслідування рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Написать комментарий
4149 4991 2080 0451 Мошенники
Берет предоплату на доставку автозапчастей и ничего не высылает.
Трубку не берет с разных номеров звоним
Перевели 50$
4149 4991 2080 0451
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Ограничение по карте.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію.
Написать комментарий