Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mark86 18 ноября 2023, 17:50
Заблокували рахунки 01.11. Написав заяву 08.11 прийшла відмова, дзвоню на 3700 фахівець сказав щоб отримати всі кошти потрібно писати як корпоративний клієнт (тому що я є ФОП) і заяву потрібно подавати через керівника відділу або його заступника тому що там подається через іншу гілку…
13.11 Подаю знову ці документи через заступника відділу, 16.11 приходять мені кошти тільки з карток, з рахунку ФОП ні. 17.11 дзвоню на 3700, фахівець мене вислухав і ми разом з ним подали цю заявку ще раз. Знову відмова. Звоню знов на 3700 фахівець каже що тепер потрібно подавати заяву через керівника відділу тому що там є ще якась гілка…
До фахівців і менеджерів претензій не маю, всі намагались допомогти, але кошти так і не повернули!
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2023, 18:10
Вітаємо. На жаль, за інформацією у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися у ситуації.
Проблема решена
02a02a1976 17 ноября 2023, 19:20
Сьогодні стався випадок, потрапила на шахраїв і перерахувала кошти, коли зрозуміла терміново впродовж 10 хвилин стала звʼязуватися с банком, гаряча лінія то не для слабонервних, бо ніякого результату ти там не отримаєш, спеціаліст с обслуговування клієнтів, якого зазначено в особистому кабінеті не відповів на телефонний дзвінок, потім я все ж таки дозвонилась через бот відповідача і поговоривши з живою людиною, виявляється вони не можуть вже нічого зробити
Як таке може бути, не пройшло і 10 хвилин, а платіж не можна ні зупинити, ні заблокувати, я надала всю необхідну інформацію, надала номер картки шахраїв на яку перерахувала
Тобто банк ніяк не може захистити ваші гроші від шахраїв, навіть, якщо ви звернулись негайно
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 20:23
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Serzhik88 17 ноября 2023, 14:02
Спробував я в жовтні зайнятися П2П трейдингом. Знаю, що це не дозволено, поки що не врегульовано, але і не заборонено. Я виконував ордери чесно і нікого не обманював. Банк розірвав відносини попри надані мною всі документи про надходження коштів та про всі операції за останні 6 місяців. Та ще й записали мене до спонсорів зброї масового знищення.
Звертаюсь до банку. Шановний П Б люди займаються П2П не від того, що їм скучно. Багаті не займаються П2П. П2П виявилося гарним способом покращити фінансове положення та купівельну спроможність для багатьох громадян з середнім та низьким рівнем доходу. Так, звичайно, шахраї також користуються цим способом, але зі слів вашого ж співробітника відділення, ви блокуєте не шахраїв, а звичайних людей які пробують заробити додаткову копійку. А шахраї і далі крутять свої схеми. Складається враження, що вам не потрібні клієнти, громадяни з достатнім доходом і купівельною спроможністю.
Від криптовалюти нікуда не дітися, зрозумійте це. Перегляньте свою політику щодо простих громадян і шахраїв та врегулюйте разом з Мінфіном питання криптовалюних операцій.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 14:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lolosha8 17 ноября 2023, 13:55
Свою историю я рассказывал здесь https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/342772/, можете ознакомиться. И так спустя почти месяц, на сайте минфин банк обозначил проблему «решенной» я отклонил данный запрос и уже недели 2 без ответа. Так же банк так и не смог понять какой у меня адрес для отправки письма, хотя того же 27.10 в день блока карты я в отделении предоставил свои документы где четко был указан адрес, вместо этого они отправили документы в другой город, с горем пополам письмо все-таки отправили в ОТДЕЛЕНИЕ БАНКА, и мне пришлось лично идти и забирать его там. В отделении я пообщался с довольно толковой женщиной, которая там руководитель, она объяснила все тонкости и что данную вещь реально обжаловать в банке. Послушав ее я позвонил на горячую линию где кроме стандартного текста с листочка мне ничего не говорили, у меня сдали нервы и спустя 10 минут удалось убедить сотрудника сделать хоть что-то. Она от моего имени создала заявку на Главный офис приватбанка. Спустя день мне позвонили и дословно сказали «мы не знаем причину блокировки вашей карты». Стоит так же упомянуть что когда формировалась заявка на главный офис я перечислил все что указано в письме и сотрудник это записала. После слов что они не знают причину мне предложили написать письмо, говорю так вот эта заявка это оно и есть, мне сказали да, но причину не знаем, только если вы напишите от руки может быть мы что-то ответим. Зная что они адрес найти не могут писать бессмысленно. Так что даже банк не знает за что заблокирована карта, это даже не смешно. Ожидаю решения от НБУ по заявке поданной мною. И кстати после подачи заявки примерно через неделю при звонке на 3700 когда попадал на голосового помочника Яна, она просит назвать причину звонка, я называл и мне просто выбивало звонок. Приватбанк очень сильно сдал в плане обслуживания клиентов
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 14:48
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Проблема решена
romadzenik 16 ноября 2023, 21:43
Отделение по адресу: Луцк, бул. Дружбы Народов, 7
27 липня мені заблокували карту без пояснення причин. Коли запитав у підтримки причину блокування сказали що мені було надходження у розмірі 10000 і чи я готовий його повернути. Цього зарахування взагалі не було, дивно що вони цього не бачать. Було два зарахування в той день сумарно на 43700. Банк заморозив мені ці гроші на пів року. Я багато разів намагався вирішити це питання, але безуспішно. Банк зовсім не зацікавлений у вирішенні проблеми. І навіть причини блокування досі не повідомив.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 10:08
Вітаємо.
Необхідно надати інформацію, підтверджуючі документи щодо спроби зарахування коштів за запитаною операцією.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Микола Нестеренко 16 ноября 2023, 18:00
розірвання договору і закриття рахунку з незрозумілих причин без попередження.
Приватбанк
Ответ банка
16 ноября 2023, 19:40
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Проблема решена
Юля Чорна 16 ноября 2023, 14:16
Заблокували всіх рахунків Привата, питання не вирішується уже 28 днів! На карту приходить пенсій і її не можна вивести! не надають інформацію конкретну чого в блоці, не надаю писемний лист що я порушила і чого я в блоці, пишить тільки якись шахрайсь дій хотя не яких дій із мой сторони не було! Крим того що чоловік мій переводив свой кошти через термінал !!і за 28 днів я не можуть надати конкуренту відповідь що до блокувати!!! Уже писала в кібер поліції, подавала заяви в банк! Відповідь одна чекайте протягом 60 днів
Приватбанк
Ответ банка
16 ноября 2023, 16:25
Вітаємо.
Перепрошуємо за тривале очікування. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Лариса Шестакова 15 ноября 2023, 15:12
На протязі трьох годин не можу зробити оплату. Замовила на сайті товар за 1184 грн, оплатила картою Приват. Прийшло повідомлення, що платіж заблоковано. І вже три години намагаюсь довести, що це мій платіж: декілька разів телефонувала на 3700, фотографувалась, відповідала на питання, коли платіж повернувся і оператор порадив зробити повторне замовлення, наступний платіж знову заблокували. Оператор або не відповідає, або каже зателефонуйте ще.
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2023, 17:14
Вітаємо. Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі та захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами, так і співробітниками.
Радимо повторити створення платежу і слідувати рекомендаціям для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Проблема решена
wvlad 15 ноября 2023, 12:36
При том что мне предложили сделать «голосовой слепок» для идентификации, я надиктовал эти ваши поговорки, а вы его даже не используете! Во время тревоги из-за отсутствия операторов на месте просите сделать фото с паспортом, которое потом отклоняют!

Вы издеваетесь? Я реально должен потратить полчаса чтобы скинуть 2000 грн?

Если бы я ещё скидывал на разные карты, так нет же — на ту же самую, что и месяц назад.

Выключите для моего номера подтверждения на суммы меньше 20к грн!
Сделайте уже настройку чтобы это можно было отключить, это моя ответственность.

Мне всё равно какие у вас резоны так делать, пока будете меня доставать, оценка останется — заслуженная единица.
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2023, 14:56
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо після створення платежу слідувати рекомендаціям на екрані для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів.
Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Val23 15 ноября 2023, 12:36
15 жовтня о 1:01 ночі я здійснила покупку на суму 86.50$, 3230,70 у гривні. 1 листопада картка чудом загнана в мінус. Виявляється, що сума, зазначена вище була списана ще тричі рівно о 00:00 всі три (що на годину і одну хвилину раніше реальної покупки, тобто заднім числом майже 🤷🏼‍♀️. Справжня покупка з підписом назви магазину у котрому була здійснена, всі інші просто «покупка». Подала заявку, розгляд 45−120 днів Порекомендували звернутись до магазину, але що я їм скажу)))) що в час ночі я вас щось купувала, а ви з мене гроші зняли на годину раніше??? На годину раніше ні магазин, ні я про майбутню покупку ще не знали. Це неможливо, магазин тут нідочого. Але ж висить тепер інформація по картці, що я маю сплатити більше 500 грн за користування кредитом до 25 жовтня. Картка навіть не кредитна. Мінус намалювали. Чому списали кошти зайвих три рази? Чому я маю чекати 120 днів, щоб мати змогу користуватися своєю карткою? Чому маю сплачувати мінімальний платіж за кредит, який не просила? Заявка № 2738971
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2023, 15:06
Вітаємо. Ми вже займаємось вашим питанням і обов'язково додатково з вам зв'яжемось.
Nazarii22 14 ноября 2023, 21:10
Не банк, а комедія. Не користувався банком 10 років. Учора вирішив зайти. Мені кажуть пройдіть відео верифікацію. Добре. Дочекався. Пройшов. Заходу в приват 24 а мені кажуть введіть пін карти. Ви серйозно думаєте що я знаю пін карти якою не користувався 10 років? І все далі заблоковано без піна. Ок, проходжу далі верифікацію відправте фото селфі, дивно же якщо я проходив відео верифікацію. Но я проходжу. І мені далі введіть пін і все. Я не пам’ятаю пін. В службі підтримки ввожу всі дані, мене кидає на всіх в приват24 де я знову зіштовхуюсь з введіть пін і все. Мені здається служба безпеки трохи перебільшує. Що служба підтримки що додаток мене наштовхує на думку що не зря я не користувався цим банком.
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2023, 9:54
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Відділення в Коростені працює НЕ для людей!!! В той час, коли інші відділення по Україні відкрились після закінчення тривоги, тільки в Коростені «плюють» на людей! Те, що люди мерзли під відділенням, поки працівники банку перебували в укритті, їх не турбує взагалі! Вже другий раз перезамовляю готівку і неможливо отримати! Якщо тривога буде щоденно, то як отримати свої гроші!? Невже не можна відкрити хоч на пів години після тривоги, як по всій Україні і обслужити клієнтів? Тим паче, що черги не було взагалі. Відкрили двері і сказали, що не працюють! 😡
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 20:27
Вітаємо. Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги — необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі в цей непростий час.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Обов'язково перевіримо дії співробітників після завершення сигналу тривоги.
Бережіть себе і своїх близьких.
Dormidont17 14 ноября 2023, 18:01
Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара. Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше. Чомусь в інших банках яку суму ви відправили і таку ж вам і повернуть незважаючи на курс валют.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 19:54
Вітаємо.
При здійсненні оплати в інтернеті на закордонних сайтах запит на оплату надходить у валюті. У разі оплати з гривневої картки здійснюється автоматична конвертація по картковому курсу продажу дійсному на момент проведення операції. Даний курс можна переглянути на нашому сайті pb.ua. Коли за такою операцією відбувається повернення коштів, сума надходить у валюті і конвертується по курсу банку для купівлі валюти. Курс купівлі менший ніж курс продажу, тому виникає ситуація, при якій в гривні сума повертається менше. Це не забаганка банку, таким чином працює оплата і повернення коштів на закордонних сайтах. Банк дотримується правил міжнародної платіжної системи.
Повна сума могла повернутись в тому випадку, якщо б сайт не запитав суму до списання, а лише зарезервував її на картці. Таким чином, якщо на момент повернення гроші ще знаходяться в резерві, а не списані за запитом сайту, сума платежу в повному обсязі знов стала б доступна на картці.
Проблема решена
Nnaattaaliiaa 14 ноября 2023, 14:13
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 27-А
Найгірший досвід. Мої картки було заблоковано, я звернулась до служби підтримки та за їх рекомендаціями відкрила нову картку, на яку гроші із заблокованих рахунків мали зарахуватись на протязі 48 годин. Далі — жах. З боєм та чисельними телефонуваннями до служби підтримки банк таки визнав, що мої кошти — мої, але випадково відправив більше 200 000 грн на благодійність. З тих пір я подала скаргу, ще заявку, ще кожно дня поспілкувалась з підтримкою. Результат нульовий. І найгірше, що підтримка повідомляє кожного разу різну інформацію. від не можемо допомогти — подайте скаргу — почекайте 1 день — почекайте 5 днів — подайте ще одну заявку. І знову таки, з нульовим результатом. В банку відсутня альтернатива, вони просто не перемикають на компетентних співробітників, здатних вирішити проблему, яку вони самі створили. В такі моменти, коли довго працюєш, щоб заробити ці гроші, сплачуєш податки, готуєш гроші для операції родича і вони зникають, без розуміння як повернути, відчуваєш себе насправді незахищеною.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2023, 10:42
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
Проблема решена
obilous 14 ноября 2023, 12:05
100% не рекомендую туристичну страхівку від Приватбанку.
Ситуація наступна. Вчора, 13 листопада, я, через мобільний застосунок приват24, оформила туристичну страхівку на свою неповнолітню доньку. Вказавши повні дані дитини, як застрахованої особи, і свої, як страхувальника і повністю оплативши послугу, отримала на електронну скриньку страховий поліс. Але! В графі страхувальник не було вказано ні моє ПІБ, ні паспорт. Ці графи були повністю порожні. З моїх даних було вказано лише дату народження і ідентифікаційний код. Я почала дзвонити і писати операторам банку і отримала відповідь, що поліс заповнено вірно і щоб я не відволікала їх від обслуговування інших клієнтів. Велике прохання до керівництва банку розібратися у неправомірності видачі таких страхових полісів і компетентності своїх працівників. Зокрема операторів Анни і Євгена, з якими я спілкувалася
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 15:00
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наразі ви можете повторно роздрукувати поліс у Приват24.
Наші фахівці також проаналізують дії операторів під час ваших звернень та при необхідності проведуть роботу, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Дякуємо за розуміння!
alex6765 14 ноября 2023, 11:10
Отделение по адресу: Днепр, Запорожское шоссе, 60
ПриватБанк покрывает своих сотрудниц-мошенниц Граб и Николаенко (Днепр), которые в 2008 году сами пришли ко мне на работу, подключили к системе Приватбанка, чтобы я принимал заявки на кредитование.
Я по своей глупости решил взять кредит под залог единственного жилья (КД №DNUAGA0000000001). Для чего сам изготовил неактуальные справки о доходах для себя и поручителя. Николаенко пришла ко мне домой, видела что в квартире находится мебель из офиса (то есть источника дохода — работы — не было) и содействовала получению кредита с целевым назначением «ремонт».

Сегодня пришел ответ, что кредит погашен без комментариев об указанных фактах.

Я так понимаю, что Приватбанк это секта, которая ломает судьбы людей.

Требую от руководства Приватбанка расследования этих событий и пересмотра договорных отношений.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 13:09
Вітаємо.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Про результати вас обов'язково повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Минфин
Ответ администратора
14 ноября 2023, 12:11
Відгук зарахований (на 14.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
RussellUA 14 ноября 2023, 9:14
Привіт. Являюся клієнтом банку вже 13 років. Колишній військовий за контрактом. Боронив країну на Донбасі. Зараз за кордоном, тому розраховуюся карткою від Приватбанку в гривні. Вчора проводився розрахунок гривневою карткою з конвертацією в євро за курсом 40.65грн., який встановлено Приватбанком станом на 13.11.2023 року. Сьогодні я вирішив подивитися картковий курс євро в інших банках і вибрав своє місто. Дивився та порівнював курс на сайті мінфіну станом на 13 листопада 2023 року. Чесно, я коли побачив різницю, то був неприємно здивований. Курс Приватбанку самий найвищий між усіма іншими банками України. ПриватБанк — 40.65. Ощадбанк — 40.10. Монобанк — 39.90. Самий найнижчий курс євро у УкрСиббанк — 38.55. Якщо цікаво, можна подивитися та порівняти самими курс і побачити суттєву різницю. Звернувся у підтримку і вони передали мою скаргу. Після цього подумайте декілька разів чи варто бути клієнтом цього банку. До речі, касовий курс в них нижчий ніж картковий і складає 40.40грн., за одне євро, як таке взагалі можливо? Я вважав Ощадбанк найгіршим банком, але після цього, я вже так не вважаю, тому подумайте чи варто взагалі бути клієнтом Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2023, 11:39
Вітаємо. В безготівкових валютно-обмінних операціях за картками, відсутні будь-які вимоги законодавства, які зобов´язують банки встановлювати курс за такими операціями фіксованому курсу валют.
Відповідно курси для безготівкових операцій визначаються банками виходячи з поточної ринкової ситуації.
Проблема решена
Alona1234 13 ноября 2023, 16:50
Цей банк не цінує своїх клієнтів, кидає напризволяще, нічого не зʼясувавши безпідставно блокує, нікому не рекомендую даний банк!!! Досить довгий час була клієнтом Приват Банку і все мене влаштовувало, мала задоволення від співпраці, допоки одного дня він не вирішив припинити моє обслуговування і розірвати угоду без будь-якої спроби щось зʼясувати! Ніяк не повідомивши, ніяк не запросивши в мене якихось незрозумілих для нього речей просто взяв заблокував, надіславши лист, в якому повідомляє про прийняте 10.11.2023 р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк. Я просто у шоці від подібного ставлення до своїх клієнтів, звертаю увагу, що банк НЕ ПРОСИВ мене надати необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей, а ПРОСТО УЗЯВ І ЗАБЛОКУВАВ БЕЗ НАЙМЕНШОЇ СПРОБИ ЩОСЬ ЗʼЯСУВАТИ!!! НЕПРИЄМНИЙ БАНК
ЗВЕРТАЮ ТАКОЖ УВАГУ, що їхній колл-центр не достатньо кваліфікований, та надає не достовірну інформацію. Напередодні я дзвонила на гарячу лінію з метою вияснення ліміту операцій та суми переказів, так як перед продажом квартири, я розпродаю свої речі, але так як я находжусь на даний момент не за місцем реєстрації, то цим займається знайома людина, і щоб запобігти якихось проблем, я зателефонувала до гарячої лінії щодо лімітів, нащо працівник надав недійсну інформацію і через невелику кількість днів мене заблокували без єдиного питання. ЖАХ, А НЕ БАНК!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:46
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Евген Попов 13 ноября 2023, 16:17
Отделение по адресу: Киев, пл. Соломенская, 2
Первый перевод
получатель ЕДРПОУ 37441872, сделан 29 Вересня на сумму 1859 грн
Второй перевод
получатель ЕДРПОУ 3043817263, сделан 18 Жовтняна сумму 2800 грн

Данные по платежам от Монобанка:
Надаємо вам номера платіжних доручень та UETR за яким банк-отримувач може знайти перекази:
— по платежу Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 Технолоджі Груп» 2023−09−29 06:56:36 -1859.25 UAH: номер доручення 495102361.1, UETR 16015cfd-0782−441d-96a7−17aecc8672a4;
— по платежу Крочак Олена Євгеніївна 2023−10−18 10:33:41 -2800 UAH: номер доручення 502365540.1, UETR b05333be-4015−449d-8945-e140a860de50

Рекомендуємо одержувачам надати дану інформацію та попросити перевірити платіж у банку-отримувачу.
Також, можемо припустити, що платежі знаходяться на перевірці у банку-одержувачу. Тому рекомендуємо одержувачу наголосити про те, щоб перевірили платіж на рахунках фінансового моніторингу, які займаються перевірками. Якщо ж банк-отримувач так же буде говорити, що коштів немає, рекомендуємо отримувачу запросити меморіальний ордер з повернення кожного платежа

Оба получателя не могут получить деньги, так как по словам ПриватБанка, отсылающая сторона (Я) «не идентифицирована». При этом отказываются предоставить письменный запрос со списком данных, которые им нужны. Со стороны Монобанка перепроверили все много раз, платеж не вернулся и не поступало ни одного запроса со стороны Привата. Полный беспредел. Меня по факту приват банк обокрал на 4700 гривен, заморовив 2 перевода, при этом добиться хоть каких запросов, обьяснений или возврата перевода — невозможно. Меморіальний ордер з повернення кожного платежа — не дают, так как платеж не возвращен, а висит на каком то из счетов привата. Сегодня предложили стать клиентом Приват банка, чтобы было легче лично разобраться с этой проблемой (!!!). Интересный способ завлекания клиентов. Если в ближайшие дни не будет решения проблемы, буду вынужден обратиться с юристам для решения проблемы.
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:45
Вітаємо.
Для уточнення інформації щодо зарахувань отримувач може звернутись з квитанцією до підтримки банку.
Alex212112 13 ноября 2023, 12:12
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Хотів здійснити платіж за реквізитами на 150 грн., і як думаєте вдалося??? Звісно ні. З якої причини??? Теж не відомо. У відділенні допомогти не змогли, з операторам зв’язатися неможливо, тільки робот, онлайн оператор в чаті теж нічим не допоміг, бо не знає причину непроведення платежу Отже здійснювати платіж це лотерея. Також мав необережність купить долари через застосунок тепер ходжу до відділення як на роботу бо не можу отримати нормальну валюту відразу, стан валюти жахливий, а нормальну завозять по декілька купюр, от і забираю кожень день по 200−300 доларів. Так як це все в Запоріжжі, де тривоги постійно, а банк як відомо навідміну від інших не працює в тривогу, все це нагадує мелодраму коли ти думав що ось вже твоє черга дійшла і муки скінчилися, але ж тривога і знову драма. Банк перетворюється на ощад. Короче жах. Не раджу нікому і сам переходжу на інший. Жодних плюсів, суцільний мінус.
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 13:49
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝