Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
galkovskaya 26 июня 2024, 20:14
Сьгодні 26.06.2024 близько 18:30 банкомат, що знаходиться за адресою: м. Одеса ТРЦ Рів'єра вул. Південна дорога 101а під час проведення операції по списанню готівки в розмірі 10 000грн з картки іншого банку списав гроші, але готівку не видав, зафіксувавши помилку, під час роботи термінала стався збій в роботі і на мотніторі з’вяилось повідомлення про те що гроші списано з рахунку, але кошти не видано і вони автоматично повернуться на протязі 30хвилин на картку. Але грошей на картку не було заразовано не 30 хвилин, ні за півтори години. Банк ссилається на стандартні регламентні строки до 120 днів, але жити на щось треба. Хочу зауважити, що даний термінал неодноразово зависав під час проведення даної операції і не видавав кошти!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 июня 2024, 20:46
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
polir 26 июня 2024, 17:06
Весь день не було світла, з’явилось, потім заходжу в кабінет і бачу, що магазин змінив статус ще зранку і оплати не приймаються. На пошту прийшло повідомлення, причина вказана чому гуснявою: 1.17 — САМОЛИКВИДАЦИЯ И ЛИКВИДИРОВАННЫЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛИ (ФЛП)
Швидко відповів на пошту. Тиша. Я вже перевіряю чи нема в мене боргів за податки, чи не заблокували мій ФОП. Ні, все норм. Пишу в підтримку, перекидають між операторами. Кажуть, а Ви анкету не заповнили в П24 бізнес. Заходжу туди, нема ніяких подвідомлень про анкету. Розповіли де шукати такий пункт меню. Швидко заповнюю, відправляю, питаю що тепер? Відповідь: чекайте до 5 робочих днів.
Тобто без попередження магазин заблокували на 5 днів через якусь анкету. Ніби я якийсь шахрай, чи злочинець, чи тіщенко. Ну хіба ж це рівень сервісу? Чому так важко запросити заповнити цю анкету через ту саму ж пошту, дати на це хоча б добу чи скільки потрібно Пб для перевірки? В цей період, коли війна, бізнесу і так не солодко, вимикають світло, воду. Ну невже в такий період так важко бути сервісом для людей?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 июня 2024, 19:44
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sasha114480 25 июня 2024, 23:00
Мені сподобалось обслуговування ще немає проблем з видачею депозитних коштів в касі достатньо готівки мені сподобалось рекомендую
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 июня 2024, 8:56
Добрий день.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Минфин
Ответ администратора
28 июня 2024, 18:39
Відгук не зарахований (на 28.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dvalex20 25 июня 2024, 22:32
Пока жил в Украине, был активным пользователем данного банка, пользовался премиум обслуживанием которое стоит 400 грн в месяц. Во время войны по очевидным причинам выехал за границу и пользовался банком очень редко, из-за ограничений со стороны НБУ, но все же, не расторгал премиум обслуживание и периодически пользовался для оплаты покупок (никаких мошеннических схем не прокручивал, никаких п2п бинанс и прочее, это важно!), в последнее время я решил, что не хочу платить по 400 грн просто за черную карту, которая по их обещаниям должна давать бесплатные проходы в лаунж-кей залы в аэропортах, но по факту мне отказывали каждый раз, я обратился к своему личчному менеджеру, которая в грубой форме ответила мне, что раз я хочу расторгнуть премиум договор и перейти на простое обслуживание, теперь она не мой менеджер, в итоге я решил этот вопрос через поддержку для обычных пользователей. Примерно с неделю назад я воспользовался кредитной картой для пополнения сайта фаворит спорт (фавбет), сегодня хотел зайти пополнить мобильный счет, меня выбросила из аккаунта приват24, а по телефону мне сказали что закрывают мне счёт! Мало того что они меня подставили, я внёс деньги в фаорит спорт с карты приватбанка и вывести могу теперь только туда, я выиграл 200000 грн, и теперь мне нужно будет доказывать что у менея закрытая карта, что бы вывести на другую, так еще и 2 года просто списывали по 400 грн, без нагрузки, а когда я хотео перейти на простой тариф меня всячески пинали, полтора месяца не давали это сделать что бы снимались дополнительные деньги… когда ты был нормальный банк, но как стал государственным, все испортилось!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 июня 2024, 8:50
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
autovova 25 июня 2024, 18:44
Проводилася оплата через Google Pay. Прийшов запит в додаток на списання 46.24 і потрібно підтвердити. Підтвердив але списало 51.24 грн. В виписці написано 5 грн комісія. Оператор каже проведено як оплата по реквізитах і мін комісія 0.5% (мін 5 грн). Посилався на тарифи на сайті банку. Ок! Тоді питання чому в запиті на списання, який потрібно підтвердити для проведення операції про комісію ні слова. В запиті сума відображена була, що буде списано 46.24, а по-факту у виписці 51.24 грн
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 июня 2024, 20:12
Вітаємо.
Ми засмучені тим, що склалася така ситуація. У зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки. Також хочу повідомити про те, що комісія в Приват24 відображається при підтвердженні, якщо оплата через наш ресурс. Через сторонній — комісія зазначається в умовах картки.
k0tmtr0skin 24 июня 2024, 20:48
Добрий день.
Хотів поділитись своїми враженнями по роботі з цим банком. В лютому 2022 року компанія однодумців вирішила відкрити фірму. Був цікавий проект, було бажання зробити світ краще… Але через 20 днів почалась війна. Проект прийшлось припинити, а потім і закрити. Потім намагались бути корисним армії в зв’язку з нашою специфікою виробництва, але, але… Було прийнято рішення заморозить діяльність фірми до перемоги. Так от до чого це я) Приват. Так наш національний коханий приват. Коли реєстрували фірму, ми завдяки зручності та обслуговуванні обрали саме приват. Та і взагалі все було норм. Та знову але… На рахунку у нас залишилися гроші, можна сказати залишки до 10 тис грн. І ці гроші лежать без руху вже більше року. Фірма господарської діяльності не веде. Я не розумію чого так трапилось, але в один сірий день мені квакнула смс, яка радісно сповістила, що приват взяв з нашого рахунку 350 грн за обслуговування рахунку. Я, чесно, вже давно не дивуюсь на те що трапляється навкруги, але це мене трошки вибісило. Як ви, (мало цензурних слів), обслуговуєте наш рахунок? Ви його бавовняною ганчіркою протираєте, чи як? За що ви списали 350 грн з непрацюючого рахунку? Вам чужі гроші глаза муляють? А проценти за те що наші гроші лежать у вас два роки і ви ними користуєтесь, ви не хочете нам на рахунок подарувати? Безсовісні ви. В країні війна, а ви таким ганебним чином, по копійках, рахунки компаній обкрадаєте.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 июня 2024, 9:40
Вітаємо.
Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців. Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. Тариф стягується за обслуговування кожного поточного рахунку у національній валюті (ФОП, ЮО, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за відсутності клієнтських операцій на протязі 12 місяців, але не більше суми позитивного залишку. Тариф не нараховується: — на рахунки, на яких встановлено обмеження, — якщо хоча б один рахунок клієнта є активним. Термін оплати: не пізніше п'ятого робочого дня місяця, наступного за оплачуваним.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-177/?lang=uk
ptuser 24 июня 2024, 20:34
На жаль, помилково за 1 рік близько 6 разів перевипустив карту. У ці 6 карт за 1 рік я замовив кілька пластикових карт і тепер не можу їх додати собі в аккаунт, тому що перевищено ліміт. Я готовий заплатити 100 грн. за активацію кожної карти, але у мене немає можливості повернутися в Україну і прийти у відділення. А віддалено за гроші активувати не можна через ліміт. Робіть висновки, шановні.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 июня 2024, 10:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
CrazyBoy49z 22 июня 2024, 19:34
Користуюсь кількома українськими банками. І цей банк мене радує простотою і роботою. Завжди швидко допомагають в вирішенні проблеми, просять вибачення, пропозиції приймають без проблем. І стараються стати кращими.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 июня 2024, 20:29
Вітаємо.
Дякуємо за підтримку. Ваш відгук зробив наш день яскравішим.
Людмила Со 22 июня 2024, 12:49
Мне заблокировали 11500 гривен на счету. Это единственные мои деньги для выживания за границей. Две мои минимальные зарплаты составляют 14200 гривен. Мне заблокировали сумму, которая меньше двух минимальных зарплат. Никаких других денег у меня нет и я нахожусь заграницей. Мне прислал ПриватБанк банк решение без подписи, на решении нет пометки о том, что решение подписано. Я потребовала у банка предоставить документ с подписью
ПриватБанк отказывается мне предоставлять документ с подписью.
ПриватБанк дважды нарушил закон Украины.
1. ПриватБанк заблокировалидве минимальные зарплаты мои. По закону Украины банк может блокировать только сумму, которая превышает две минимальные зарплаты в месяц.
2. ПриватБанк заюлокировал мне 11500 на основании решения, на котором отсутствует подпись уполномоченного лица. И ПриватБанк отказывается предоставить доказательства того, что подпись на решении есть.
На основании документа без подписи ПриватБанк блокирует две минимальные зарплаты и отставляет меня без средств существования за границей. Я даже воды не могу себе купить.
Требую разблокировать сумму 11500 гривен моих немедленно. Требую наказать ПриватБанк за нарушения закона Украины
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 июня 2024, 14:18
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Аліна Мороз 22 июня 2024, 10:25
Я клієнт ПриватБанку вже більше ніж 15 років, ніколи не було ніяких нарікань, але 10.06 я зайшла в приват 24 та побачила що всі мої картки заблоковані. Без попередження, без пояснення причин, у відділенні банку причини теж пояснити не змогли, на 3700 говорить що зі мною розірвано відносини по рішенню банка.
Ніяких пояснень добитись не можу.
Один раз зателефонував представник сказав надати довідку про заробітну плату. але ж банк бачить що заробітну плату, соціальні виплати я отримую в них… Я надала документи про доходи, про походження коштів на рахунках, пояснення. мені навіть не кажуть які документи треба додати. Обратно зв’язку немає. Я маю кілька депозитів…
Дуже неприємна ситуація. Банк приймаючи такі рішення повинен враховувати історію клієнта…
Як мені тепер забрати кошти з депозитів? Якщо вже два тижні я не можу дізнатися відповідей на мої питання.
Таке враження що банк користується коштами клієнтів. Немаю іншого виходу як звертатися до адвокатів?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 июня 2024, 11:39
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
elieser 21 июня 2024, 22:34
Добрий вечір. Знайомий обіцяв перевести мені на карту приватбанку 80 грн з додатку моно банку. Потім я отримав повідомлення через приват 24 що потрібно підтвердити переказ 100 грн. від монобанк. Я зайшов в приват 24 і підтвердив платіж, далі потрібно було чекати зв’язку з оператором. Я дочекався оператор мене повідомив що з моєї карти хочуть зняти кошти і чи я підтверджую платіж. Я сказав, що ні я не збирався переказувати нікому кошти, далі оператор мене повідомив що моїми даними заволоділи шахраї і заблокував карту, сказавши перевипуск карти. Скажіть будь ласка чи це можливо помилка чи дійсно з моєї карти хотіли зняти стогоднв 100грн. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 июня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Pavel60 21 июня 2024, 14:00
В микрорайоне Северный проживает несколько десятков тысяч человек. В наличии 1(!) отделение Приватбанка, да, и то закрыто на неопределенное время на ремонт.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 июня 2024, 15:55
Вітаємо.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
avk49 21 июня 2024, 13:17
Добрий день.
Сьогодні у Приват24 не знайшов ПЕРЕХІД У СТАРУ ВЕРСІЮ. Зрозуміло. Йде рух вперед. Але РЕГУЛЯРНІ ПЛАТЕЖІ у новій версії значно гірші за ті що у старій. Так що поспішили із відключенням. У мене наприклад 85 платежів. І ще можуть додаватись. Оплат електрики тільки 11, Нафтогазів 8. У старій версії для вибору потрібного платежу мені доводилось вибирати по прізвищу або адресі. Зараз же для пошуку доводиться відкривати кожен платіж окремо, вчитуватись і тільки так знаходити потрібний. Не виключено, що у моєму 68-річному віці я нароблю багато помилок, проплативши не на те домогосподарство. Та і молоді люди легко можуть заплутатись. А що вже тоді бабусям-пенсіонеркам робити. Так що поки не вдосконалите регулярні платежі, будь ласка відкрийте людям їх у старій версії. Попіклуйтесь про клієнтів.
Доречно ще нагадати, що я з більше ніж 20-річним стажем співпраці з Банком, як отримувач пенсії через Приватбанк і дещицею платежів через банк, не достойний кредитного ліміту навіть 500грн для тих же самих комунальних платежів. Банк тільки запрошує мене приймати участь в акціях по сплаті комунальних платежів кредитними коштами, але у мізерному кредитному ліміті завжди відмовляє.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 июня 2024, 13:35
Вітаємо.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, і одним із результатів цієї роботи є оновлення інтерфейсу нашого сайту і відхід від старого дизайну. Наша мета — зробити досвід користувача більш інтуїтивним і зручним для всіх наших клієнтів. У новому інтерфейсі ми намагаємося розподілити функціональність більш ефективно, щоб полегшити навігацію та покращити доступ до потрібної інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DarinaS23 20 июня 2024, 21:38
Зняла готівкою свою зарплату в Польщі.
Коли прокинулася вранці, взяла телефон, там повідомлення, що заблокована можливість знімати готівку, бо не пройшла фотопідтвердження, що я користуюся картою.
Звʼязалася зі службою підтримки — через онлайн повідомили, що я не підтвердила, хоча повідомлення такого не було, в телефонному режимі якась прости господи христя сказала, що дійсно, повідомлення не було, але карту треба перевипустити, бо таке негласне розпорядження — зачасто я знімаю готівку (в межах ліміта нбу 12,500 раз на тиждень, бо плачу готівкою за квартиру, за брекети дитини).
Після розбірок — заборону на зняття готівки зняли. А через тиждень те саме повідомлення, і так само, не було жодного повідомлення про фото. Жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення? бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку нової в Польщу.
Що вирішила для себе — це була остаточна крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять в євро, бо це контракти з єс, сша. Буду доводити проєкти до завершення та закриватися. Переводити все в Польщу.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 июня 2024, 8:43
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Минфин
Ответ администратора
23 июня 2024, 9:40
Відгук не зарахований (на 22.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
BorisO 20 июня 2024, 19:01
Оплатив підписку на сервіс megogo і через 2 хвилини банк заблокував всі карти, мобільний додаток і доступ до інтернет банкінгу. Раніше також багато платив в інтернеті тими ж картами привату і проблем не було.
Прийшлося йти до відділення, сидіти пів години у черзі з непрацюючим кондіціонером і доводити, що то таки я заплатив картою, а не хтось інший.
До співробітників претензій немає, все розблокували.
Приватбанк
Ответ банка
20 июня 2024, 20:10
Вітаємо.
Розуміємо, що блокування картки для вас могло стати несподіванкою. Вважаємо, що попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись їх повернути. Банк прагне максимально забезпечити збереження ваших коштів. Вибачте за створені незручності.
Арсен Ісаєв 20 июня 2024, 16:59
20.06.24. Дізнався про те, що банк розірвав зі мною договір в односторонньому порядку. Умови договору я не порушував. Підстави та інструкції мали бути у листі (паперовому) який був надісланий на адресу, яка є у приватбанка. У відділені банку де останній раз перевипускав карту нічого повідомити не змогли посилаючись на те, що немає інформації окрім тієї що все сказано у листі. Договір з банком я укладав більше десяти років тому, після того змінив декілька адрес реєстрації. Попросив у відділені хочаб адресу назвати на яку лист пішов. Не назвали тому що треба оновити мої дані, а при мені немає оригіналу паспорту та інн. Документи у ДІЇ не влаштували. Тепер шукаю по своїх старих адресах той лист.
Виникає питання, чому не повідомити про проблему телефоном? Раз на місяць мені пропонують якісь послуги від приватбанку, отже мій телефон є. Інше питання, чому не надіслати лист на мою електронну пошту, яку я останні десять років не змінював (листи від привата я на неї отримував)? Наступне питання, чому працівникам відділення мало документів з дії для актуалізації моїх даних і навіщо ця актуалізація, якщо місяць тому я оновлював голосовий зліпок і у мене вийшло? Ще таке питання, чому не повідомити про намір розірвати договір через застосунок приват24, або особистого банкіра від золотої карти? І останнє, чому працівники відділення не повідомили про можливість отримання залишку коштів за моєю першою вимогою та заявою відповідно до абз.2 ч.1.1.8.5. Договору банківського рахунку (https://privatbank.ua/terms)?
Буду вдячний за відповіді.
Приватбанк
Ответ банка
20 июня 2024, 18:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
BORDS 20 июня 2024, 16:45
А отже сталась така неприємна ситуація, що 18.06.2024 під час продажу кріпти на платформі Binance, стався форс мажор, у вигляді відключення світла. Покупець звісно як дуже розумна людина кинула скаргу на мене за затримку переказу, за що я отримав блокування картки. Крипту покупець отримав, я її перевів, а ось какртка як була заблокована так і є, бо коли я запросив p2p квитанцію у біржі, то виявилось що піб покупця та піб відправника грошей не співпадають. Покупець кріпти — Анатолійович Мусійчук Максим, а гроші надіслав Лисоконь Ярослав Сергійович. А для банка це ж ціла трагедія, нічого чути вони не хочуть, на всі мої пропозиції по перевірці, вони по скрипту кажуть що такох процедури немає, і що потрібно все співпадати. І крім того як дати безглузду пораду повернути гроші продавцеві, я нічого не почув. Ось мені цікаво, я йому повертаю гроші, а крипту він мені поверне?, при тому що його вже другу добу немає на біржі. Тобто це питання банк вирішити не може, а я став заручником того, що передав крипту, а довести це не можу. Хоча у мене є скріншот, на якому я можу показати номер цього ордеру, те що він виконаний, та чат де система бінанс відображає покупця як Анатолійович Мусійчук Максим, який надіслав мені файл квитанції оплати, де написано Лисоконь Ярослав Сергійович. Невже служба безпеки банку не може сопаставити мою квитанцію, суму оплати, та цей скріншот. Якщо не хоче скріншот, нехай зі мною зв’яжуться, я доведу це у будь-який засіб (можу по відеозв'язку зайти на свій акуанта бінанса та все опказати, можу сам прийти до банку і показати). Не хочуть так, так хай самі пишуть до Binance и дать запит на вказаний ордер, а Binance їм все підвердить що він кинув цю квитанцію у чат підтверджуючи зв’язок з іншою людиною, та навіть вкаже що акуант Анатолійовича Мусійчук Максима заблокований через мій запит, що він заблокував мою картку, а Binance просто так акуанти не блокує, їм теж потрібно було встановити зв’язок цих людей і вони це зробили. А ще забув додати, мені телефонували з головного управління банку, і запитали, чи не хочу я повернути гроші, бо висить скарга, через яку моя картка заблокована…, я був у шоці. Тобто ви мені можете зателефонувати и таке запропонувати, а чому ви не зателефонуєте Лисоконю Ярославу Сергійовичу, та запитаєете, чи отримав він від Ященко Д. О. крипту, та чи не бажає він зняти з мене скаргу? Ці всі варіанти надані мною такі сверхтяжкі? Прикро що банк яким я користуюсь зі студентських років не може допомогти, бо я прекрасно знаю на прикладі іншою людині, де була такаж ситуація, і там банк у всьому розібрався. А оце ваше просто поверніть йому гроші дуже легко сказати, з урахування того, хто поверне мені крипту.
Приватбанк
Ответ банка
20 июня 2024, 18:03
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що Вами було надано документи які не відповідають вимогам банку. У такому випадку блокування може бути знято тільки після повернення коштів відправнику або Ви можете звертатися до поліції та після ухвали зі сторони суду, рішення банку може бути змінено.
xdadm 19 июня 2024, 22:48
1 червня зі мною зв’язався покупець товару який я виставила на олх. Скористались моєю необізнанністю.
Я перейшла по ссилці яку мені скинули і спілкувалась з «олх менеджером», як виявилось з шахраєм у шахрайському чаті.
У мене ніколи не було кредитів ні в якому банку, грошей на картці теж небуло, тому я була спокійна що нічим не ризикую.
Мене попросили пройти варифікацію даних, сказали що мої картки будуть заблоковані і невидимі, а з’явиться віртуальна картка, з цієї віртуальної картки я повинна перекинути гроші на рахунки які мені написали.
Коли я побачила що все так як мені сказали, що є якась картка (моїх не видно було) і на ній указана сума, ніби то яку переслали мені і мені потрібно її переслати на указані рахунки я ще думала що я нічим не ризикую, бо небуло ні кредитів ні власних грошей.
Шахраї наголошували що це варифікація даних і що якщо я не верну ці гроші мені заблокують всі рахунки, або посадять.
В шоці я зробила як мені сказали, думаючи що це віртуальні гроші.
Я зрозуміла що це шахраї коли вони написали що неможуть провести операцію, щоб я указала іншу свою картку.
Одразу зателефонувала приватбанк і мені повідомили що це шахрайство, що тепер на мені є кредит дуже великий, що я перерахувала кредитні кошти, а не віртуальні.
Заявку на повернення грошей приватбанк відмовив.
На питання як мені могли видати онлайн кредит в такому розмірі, і не перевірити це мені відповіли що у договорі написано що банк в односторонньому порядку може змінювати суму кредиту і не повідомляти про це. А ще я ніби передала свої дані 3 особам, тому сама винна.
Я написала заяву у кіберполіцію, поліцію.
Є всі скріни переписки з шахраями, навіть у пошті у спамі знайшовся лист від приват24 про незвичний вхід у мій акаунт, з немого телефону.
Тобто приватбанк знав що це не я взяла кредит, а шахраї зайшли у мій приват і все зробили.
Але всеодно гроші повертати не будуть і кредит на велику суму до кінця наступного місяця віддавати мені.
Тобто я не застрахована ніяк, на мене повісили кредит, банк ніяк не відреагував на це, знаючи що на картці ніколи такого обігу грошей небуло, не перевірив, не заблокував за сумнівну активність, не заблокував на свій розсуд, і просто одразу без питань видав кредит який пішов на якісь рахунки.
Я живу в Харкові. Тут тривоги 24/7. Попасти у відділення- це велика вдача.
У відділенні мені сказали що цим повинна займатись поліція.
Поліція каже що це банківська тайна і треба через суд робити запрос про картки.
Тобто я маю на собі кредит, який на мене повісили шахраї, банк який мені нічого не винен, навіть відсотки не відмовились нараховувати, яка там відсрочка, ні, поліцію яка буде місяцями робити запроси через суд, і шахраїв у яких все добре.
У мене немає можливості оплатити кредит, бо немає грошей, але це нікого не цікавить.
Приватбанк
Ответ банка
20 июня 2024, 9:50
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
maximus9 19 июня 2024, 11:41
Добрий день! Вчора 18 червня о 12.11 оплачувала в Приват24 комунальні платежі. З 8 платежів 3 залишилося на опрацюванні. Сьогодні 19.06, платежі так і не виконані. В деталізації написано, що буде оброблено протягом декількох днів. Що це???
Приватбанк
Ответ банка
19 июня 2024, 12:54
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Kkkkkkris 19 июня 2024, 10:34
Це найгірший банк з яким я коли-небудь зв’язувалась, при спробі вивести власні кошти моя карта була заблокована, відділення Приватбанку під час виключення світла чомусь не працює здавалось би Масштабна мережа але можливість підключити генератор немає, спілкування з Ботом це взагалі марно витрачені нерви, він пропонує мені ввести номера авторизації при тому що моєю проблемою є заблокування карти відповідно через свій фінансовий номер я авторизуватись не можу стільки сліз і витрачених нервів в мене ще не було
Єдине що я хочу зробити це зняти кошти з цих карток і ніколи більше в житті не користуватись Приватбанком
Приватбанк
Ответ банка
19 июня 2024, 12:49
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝