×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Шахраї і банк
Але банк це не цікавить! Банк допоміг шахраям викрасти вночі кошти і ще хоче заробити на відсотках. А що мені робити в такій ситуації?
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (2)
Нічні онлайн розрахунки з картки
Спершу здається, що тебе це не може стосватись, бо ти прошарений (-а), ніде карткою не світив, а всі ці відгуки- десь або штучно створені, або стосуються невдах, які засвітили десь свої картки, але реальність насправді така, що зранку коли прокидаєшся- вже нічого зробити не можна.
Якщо ви все ще користуєтесь Приватбанком- рекомендую повністю відімкнути оплату в інтернеті по всіх діючих картках або зменшити до суми, яку не шкода втратити, перевірити/відімкнути ліміти на зняття коштів, а по можливості- перейти повністю до більш нормальних банків, в яких є окрема опція в меню, що не дозволяє проводити платежі онлайн без підтвердження та точно немає таких дир в системі безпеки.
Інформація вказана в тому числі в умовах і правилах ПриватБанку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk
2.1.4.10.2. Сторони узгодили, що Банк проводить претензійну роботу щодо оскарження операцій за умови, що розмір спірної операції становить більше, ніж 155 грн. У випадку, якщо операція здійснена в іншій валюті, гранична сума визначається шляхом її конвертації в валюту операції за офіційним курсом НБУ, що діє на дату проведення Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або Платіжною системою та/ або мережею, через які така операція проводилась.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Написать комментарий
Приват Банк Урале кошти у Клієнтів, або співпрацює із шахраями. Люди знімайте кошти з рахунків , щоб їх вберегти їхня служба безпеки ніяким чином не працює
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.
Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Дякуємо за розуміння!
Написать комментарий
Відсоток по карті «Універсальна»
P. S. А також за останній період з’явилося багато відео, в яких люди скаржаться, що з них зняли суму, майже вдвічі більшу за сам кредитний ліміт, можна робити висновок, що це «Шарашкіна контора"((…
Щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% (або 3,4% для gold карток) * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% (або 3,4% для gold карток) – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Інформація про умови нарахування відсотків знаходиться за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna знизу сторінки.
Комментарии (2)
В договорі Слава Героям, не вказано жодної інформації про можливість поповнення вкладу лише двічі на день!
У них є можливість відкрити депозит, який розроблений для наших захисників та захисниць, які проходять військову службу та отримують заробітну плату. Цей депозит має назву «Слава Героям». Вчора я два рази поповнив його на незначну суму до тисячі та трохи більше тисячі гривень але коли прийшло погашення за овдп, то хотів поповнити його втретє на суму яка не перевищує максимальну за умовами договору. Коли я намагався поповнити вклад, то мені вибивало на екрані в додатку «Мої заощадження», що сума ліміту на день перевищена і я почав шукати цю інформацію в договорі даного депозиту і що ви думаєте? Так, цієї інформації ніде немає!
Так в частині 2 вказано. Поповнення вкладу та нарахування процентів
2.1. Клієнт має право поповнювати вклад зі своєї картки для виплат АТ КБ «ПриватБанк» до досягнення
максимальної суми вкладу. Максимальна сума вкладу та поповнень, на яку нараховуються проценти, не може перевищувати суму, встановлену Банком. Ця інформація доступна Клієнту у відділенні або на сайті
Банку на сторінці pb.ua/depozit.
2.2. Нарахування процентів на суму вкладу і поповнень починається з першого дня, наступного за днем
надходження грошових коштів в Банк, і здійснюється за кожний календарний день, виходячи з фактичної
кількості днів у році, за ставкою, що діє по цьому договору на дату розрахунку процентів, з урахуванням
правил розрахунку процентів при продовженні вкладу. За день, коли вклад повертається Клієнту, проценти
не нараховуються. Після розірвання вкладу або закінчення його строку (якщо вклад не продовжений на новий строк) нарахування процентів припиняється.
2.3. Банк має право протягом всього строку дії Договору змінювати розмір процентної ставки за вкладом.
На сайті також інформація про це ніде немає ба більше там вказано що є лише обмеження максимальної суми і вона 500к, тобто жодного слова про те, що я даний депозит можу поповнити лише два рази на день. Постає питання — чому банк приховав дану інформацію від свого клієнта тим самим поставив його в незручне становище? Чому в договорі немає цього прописано або хоча б на сайті? Справа в тому, що відсоток нараховується на наступний день після поповнення будь якого депозиту в цьому числі і «Слава Героям», отже в мене мінус один день і мінус відсоток із за того, що банк приховав від мене свого клієнта який ним є з 2010 року дану інформацію про умови поповнення вкладу на день. Чесно, є бажання судитися з вами і просити до 20000 гривень моральної шкоди заподіяної мені в результаті того, що я не був проінформований про умови поповнення вкладу в своєму договорі, який після підписання несе юридичну силу і може бути застосований в суді, як доказ бездіяльності АТ КБ «ПриватБанк». Я із за вас втратив можливість заробляти відсоток вже від 31.10.2024, оскільки я не зміг поповнити вклад 30.10.2024, оскільки ви приховали від мене цю умову. Головне, що ви вчасно здерли з мене за депозитарні послуги по овдп 500 гривень. Чим далі, тим більше є бажання взагалі більше не купувати овдп та тримати кошти в банку, як депозит. Все більше одне розчарування. Так ви шануєте тих, хто вас захищає? Ніякої відповідальності з вашого боку. В такому важливому документі, як договір за депозитом, не вказати дану умову поповнення даного вкладу. І як завжди, окрім вибачень, я не отримають більше нічого. Потрібно всі заощадження обміняти на долари США і більше не переживати за них, за знецінення, інфляцію та девальвацію гривні. Ба більше з новим податком немає стимулу та мотивації тримати на депозитах кошти, а на овдп смішні відсотки і купувати облігації на великий термін не хочеться із за війни. ПриватБанк — робимо так, щоб ви отримали від нас розчарування та негативні емоції.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Несанкціонована оплата
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.
Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Дякуємо за розуміння!
Написать комментарий
Нав’язування додаткових послуг, введення в оману клієнтів.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Не віддають гроші
Робітники банка, оператор, підтримка діють дуже непрофесійна. Місяць ушло на то, щоб з’ясувати алгоритм дії. Для повернення коштів в іншій банк виявилося, що треба писати паперову заяву з печаткою на закриття рахунків. Добре, написав і подав 24/09/24. Оператор у відділенні ясно та чітко обіцяла два дні на поверненя коштів. Не повернули. За два тиждні сварки з техпідтримкою одна розумна дівчина нарешті сказала, що не 2 дня, а 30.
Добре, зачекав 30 днів 24.09−28.10. Грошей нема. Знову сварюся з техпідтримкою. Вони не можуть знайти паперову заяву. Гроші не повертають. Жахливий банк.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Гарне обслуговування.
Написать комментарий
«ПриватБанк»
К
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
По операції, сформовано заявку на повернення коштів. Звертаємо увагу, що її розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.
Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Дякуємо за розуміння!
Написать комментарий
Подяка
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Написать комментарий
блокування рахунку і розірвання договорів
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написать комментарий
Дуже задоволений!
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написать комментарий
Авто в лізинг
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Комментарии (4)
Відмовили в обслуговуванні без пояснень
Наступного дня знову звернулася до підтримки. Цього разу мені сказали, що нічого додатково подавати не потрібно, адже банк розриває відносини без пояснень. В цей же день я отримала мейл від банку, де без зайвих пояснень вказувалося, що причиною розірвання співпраці є підозра в тероризмі, торгівлі зброєю чи відмиванні коштів. Уявіть собі — я, мама в декреті, яка не спить ночами, раптом «підозрювана» в таких серйозних злочинах! Це було шоком. Як можна зробити такі абсурдні висновки!!!
Пішла у відділення, але й там ніхто не зміг допомогти. Чесно, відчуття були неприємні. Здавалося, що банку байдуже до своїх клієнтів, і припинення співпраці без жодних пояснень — це звична для них справа.
Хоч причини не назвали, можу припустити, що це сталося через p2p перекази. Я не займаюся цим постійно, просто як завжди під кінець місяця вирішила продати невелику кількість криптовалюти для сплати комунальних послуг та погашення заборгованості перед банком через Binance. Я була клієнткою ПриватБанку понад 15 років, у мене було 8 оплат частинами, картка соцвиплат на дитину, пакунок малюка, універсальна картка в мінусі. Чому ж банк не звернувся до мене спочатку, щоб прояснити ситуацію?
Загалом, мене дуже засмутила робота банківського відділу, що займається подібними питаннями, і відношення банку в цілому. Вони втрачають багатьох лояльних клієнтів, які роками довіряли їм свої кошти.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (6)
Довге повернення коштів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (2)
банк розірвав договір з незрозумілих мені причин
операцій прийняв рішення про розірвання договору через:
— встановленням неприйнятно високого рівня ризику
— ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей
— неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників
— подання недостовірної інформації
— подання інформації з метою введення в оману Банк.
що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповненя карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо). верифікацію в банку нещодавно пройшов, документи банк прийняв, ніяких питання чи вимог документів про походження коштів чи якоїсь іншої інформації банк не запитував. що ж, шкода…
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Банк не бачит постанови в АСВП
Фахівці банку стверджують, що вони нічого не отримували и постанови вони не бачать
Я заходжу в АСВП і бачу і потанову і супроводжувальний лист.
Виконавець каже, що він все зробив і я з ним згоден т.к. бачу документи в АСВП.
Значіт повинен бачить і банк?
Для розблокування рахунку, банку необхідно отримати документ від виконавчої служби. На цей момент документ ще не надійшов до Банку.
Якщо відправка електронна, то документи надходять в банк впродовж 5 хвилин в будні дні з 06:30 до 17:25. Зателефонуйте, будь ласка, виконавцю і попросіть перевірити статус документа, який повинен бути надісланим саме до банку.
Якщо замовним листом, термін доставлення 3-5 днів (залежить тільки від поштової служби)
Після того, як постанова про зняття арешту надійде до Банку, обмеження буде знято в період 1-3 дні, про що ми Вас проінформуємо.
Написать комментарий
Дякую за гарну консультацію
Наш оператор Тимур буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (1)
Овердрафт після блокування картки
Як виявилось у клієнтів Приват24 це часто трапляється після закриття картки або блокування…
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (4)