Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Женя Женя 10 октября 2025, 0:27
Після опівночі почали надходити коди підтвердження для входу в різні ресурси. Про всяк випадок вирішив набрати приват для обмеження операцій за карткою. Як завжди декілька хвилин на їх ШІ. Після повідомлення, що треба терміново заблокувати операції за карткою 12 хвилин очікування на з'єднання з оператором і досі чекаю. Цікаво якщо в цей момент будуть фін втрати, то чи готовий приват їх покрити, бо в нього нема вільних операторів😡
Betpromax 9 октября 2025, 20:42
Помилково перевів 17000 грн на чужу карту через термінал помилився на дві цифри. У гарячій лінії створили заявку на повернення коштів і вони звяжуться з людиною щоб вона їх повернула але якщо вона відмовиться то вони нічого не зможуть зробити. Тепер у мене стрес і тривога буде 3 дні чи поверне мені людина кошти!
Ol2024 9 октября 2025, 12:22
Приват банк розірвав зі мною договір, доступу до Приват 24 не має, залишились незакриті 2 кредити готівкою, сума весь час не зменшується, кожен Місяць одна й та сума, вже сил не має, навіть не можу дізнатись який залишок до закриття, плати і все, хоча вже має бути давно закритий але вони виставляють суму до закриття і не пояснюють звідки такий залишок
Artem1987tanita 8 октября 2025, 15:19
Отделение по адресу: Одесса, ул, Космонавтов, 14-А
Отже 28 вересня клієнт сплачує на рахунок ФОП гроші по замовленню і вони досі не надійшли до нас. Що каже горяча лінія _ А ВОНА каже НІЧОГО бо працють не зрозуміло хто. Гроші потрапили під санкційні первірки і головне що перевірка не фопа йде, а покупця і вони не будуть повертати кошти ні покупцеві ні продавцеві перераховувати, а я повинен взяи всі данні від клієнта і написати якусь чортову заяву. А клієнт йде та пише заяву до кібер поліціі і мене зараз викликає слідчій для пояснення чому квітанція яку надіслав покупець дійсна і перевіряється в реєстрах а я нічого не відправляю покупцеві і не повертаю Кошти ЦЕ ПРОСТО ЖАХ ТАЙ ГОДІ ВЗАГАЛІ ПРОПАДАЄ БАЖАННЯ ОБСЛУГОВУВАТИСЯ В ЦЬОМУ СОСІЙСЬКОМУ БАНКУ БО по інакшому його не назовеш спочтаку ти майже кожніп три тижня їздешь розблоковуєшь рахунку бо їм там щось ванга написали ГНИДОЦЬКИЙ БАНК
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VladislavG 7 октября 2025, 17:58
Банк-**** видає гроші в кредит по картці універсальна під 3.5% на місяць, тобто під 42% на рік, це державний банк, ****
Sergeypar 6 октября 2025, 20:28
Відкрив нову картку. Перевів зі старої кошти. Пише
Комісія відправника 0
Комісія отримувача 0
Продовжить
Тисну продовжить і… Отримую меншу суму і напис комісія … Грн
Alya1000 4 октября 2025, 18:21
Отделение по адресу: Одесса, бул. Французский, 12/2
Одесса, отделение на 7 километре
Постоянно нет сдачи у кассира
Ложат себе в карман!
Якобы на благодійнисть
С каждого по 3 — 4 гривны
Просто воруют сдачу
Я больше не из клиент
Звонила на 3700, говорят это нормальная ситуация 🤣
Значит вы рынок, а не банк
В других даже мелочь отдают
вулиця Базова, 20, Авангард, Одеська область, 67806
ELD1 3 октября 2025, 2:40
ПриватБанк, вибач, але ти сказився! Взаємодія з тобою стає не просто не зручною, вона вже дратує! Назвіть людину, яка погоджує ці всі дурнуваті зміни, країна має знати своїх антигероїв.
Чому бомбить — пояснюю:
— Останнє оновлення додатків — це дно, особисто я ніяк не можу звикнути бо воно не сприймається інтуїтивно. Ну нехай, може то я дурний.
— Якось перестала працювати Універсальна бо треба було актуалізувати данні, окей, якраз був біля відділення, зайшов і спеціаліст все зробила. Сьогодні хотів зробити проплату з ФОПа — рахунок не активний, бо треба актуалізувати. А важко було зробити так, щоб підтягнуло актуалізацію з Універсальної?
— Хотів в терміналі обміняти 100 доларів, стартовий екран не читав, можливо там і було якесь повідомлення, але він їх зʼїв і написав «вибачте, термінал не приймає готівку». Навіщо тоді зʼїв? Окей, почався квест з дурнуватим голосовим асистентом, дійшли до головного -Назвіть суму, яку хочете повернути. -Сто доларів. -Сто гривень, вірно? -Ні, не вірно! -Дякую, заявка на повернення 100 гривень прийнята. ??? І знову новий квест пробитися до оператора.
І таких прикладів за останній рік-півтора я можу навести багато.
Коротше, ПриватБанк, в плані зручності користування ти явно звернув кудись не туди. Шкода, але не зважаючи на 14 років співпраці я уже перевів перекази коштів і оплату товарів/послуг на інший банк, поки що залишається кредит який скоро буде закритий, після цього залишу у тебе тільки ФОП і гудбай, бо це якась неповага до клієнтів. І це не тільки моя думка, мої співробітники зі мною погодилися в тому, що стало погано.
123natali123 2 октября 2025, 14:35
Навіть, не можу сказати скільки років, я обслуговуюсь у Приватбанку, майже все життя. Спочатку отримувала зарплатню, а потім вже і пенсію і завжди користувалась кредитною картою, мені це було дуже зручно. так от вчора в мене був залишок кредитних коштів більше 6 тис. на які я розраховувала, а сьогодні в мене стоїть баланс — 393 грн, тоб то без попередження мені зменшили мій ліміт на кредитні кошти. Подзвонила на 3700 і що я почула: так Вам же в цьому місяці виконається 70 років, то згідно з нашими нормативами ми маємо право зменшити ліміти на суму заборгованості з подальшим доведенням до 0, тоб то закрити кредитну карту. Май же прямим текстом, чого це ти щось хочешь, тобі вже 70, що в тебе є якісь потреби?, пора вже думати про душу, а не про життя. Такий вирок мені виніс Приватбанк., дуже прикро, що в нашій державі таке відношення до людей. В інших державах в 80 років президентами стають. А саме незрозуміле, що таке робиться без попередження, людина на щось розраховувала, мала плани, а утром прокинулась і всі плани рухнули, бо так Приват банк вирішив. Додатково додам, що не пам’ятаю щоб в мене була якась заборгованість, завжди вкладалася по погашенню в пільговий период.Дуже неприємно, що мене вичеркнули з життя.
Минфин
Ответ администратора
1 декабря 2025, 19:15
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/
Tatosa12 2 октября 2025, 9:49
Отделение по адресу: Днепр, ул. Квитки Цисык, 1-А
Прошу виказати фахівцю з обслуговування клієнтів Наталії Медведєвій велику подяку за кваліфіковану допомогу у вирішенні складного питання.
Раніше зверталась до іншого відділення на Слабожанському 91(практично нічим не допомогли)
Александр Яковлевич 29 сентября 2025, 21:29
Отделение по адресу: Житомир, майдан Соборный, 5/1
Новiков Сергiй Талiкович, клиент Приватбанка, обратился 16.08.2025 в Приватбанк на адрес электронной почты cancelyaria@privatbank.ua с жалобой установленного образца, подписана ЭЦП заявителя, на отказ в восстановлении доступа в Приват 24/7.
По прошествии 45 дней и несмотря на регулярные напоминания, жалоба не рассмотрена.
Заявитель постоянно проживает за границей.
Указание отделения банка условно.
Полный правовой беспредел.
Николай Шиманский 28 сентября 2025, 14:15
28.09.2025 року в обід намагався зняти кошти в банкоматі 20000 грн щоб заплатити за послугу терміново. Банкомат всередині довго гарчав і гроші не видав але списав з картки. Причому останні гроші майже. позвонив поспілкувався з роботом і все.
Kiev0445330854 26 сентября 2025, 19:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Оноре де Бальзака, 16/36
Маю заблоковану картку Приватбанку так як немає можливості під час війни заплатити про строчку по кредиту також на карту приходять соцвиплати але ПриватБанк не дає можливість зняти соцвиплати і це все під час військового стану після війни закрию заборгованість і назавжди розірвав відносини з Приватбанком!
Milana280 25 сентября 2025, 8:58
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 46
Щойно з відділення. Дівчата — фахівці в своїй справі. Мінімум часу, нічого зайвого. Перевипустили карту, актуалізували дані, а найголовніше — черг немає. Вдячна за сервіс.
Минфин
Ответ администратора
25 сентября 2025, 14:51
Відгук зараховано (на 25.09.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитро Іванович 23 сентября 2025, 16:56
При працевлаштуванні в КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» Кривий Ріг та УСІ інші заклади освіти МІСТА Кривий Ріг, або державні установи — грубо порушують право людей отримувати зарплати в інших банках що передбачено законодавством, посилаючись на вказівки головного лікаря, директора, відділу освіти і так далі по списку але не на закон. Ніхто на ці скарги не реагує, гіршого банку в країні не знайти! То питання до МІНФІНу — коли цей терор вашої скінчиться і люди зможуть отримувати зарплати як захочуть і де захочуть, згідно діючого законодавста?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zin123456 23 сентября 2025, 0:54
Соціальні виплати, пенсії, допомога людям з інвалідністю не підлягають стягненню на погашення боргів, оскільки це гарантується Конституцією України та законами України.

Постанови Кабінету Міністрів та роз’яснення Мін'юсту під час воєнного стану забороняють примусове стягнення єдиних соціальних виплат, які забезпечують мінімальні потреби громадян. У приваті законів не знають на фронт тих колекторів люди і так налякані бо війна не знати як завтра, а вони так з людьми стиль 90 тих такої фігні немає ніде є захист персональних даних банки вічливі людяні пропонують рішеня як зручно відати в ходять ситуацію, а тут гроші сенс життя пресинг доводять ті колектори люди покінчують житям бо вибору не має люди понад усе, а не гроші для чогось є НБУ сидять штани протирають пороздавали ліцензії наліво на право пишіть люди до влади і буде україна і будемо жити добре гідно щоб можна було і жити і віддавати борги, а коли в тебе копійки то ти не мож фізично все вернути, а як би тобі роботу пропонували ті колектори і допомагали знайти і вирішити питання як і що спокійно, а не пресиг то ситуації інші будуть
Vasil1963 22 сентября 2025, 16:17
Отделение по адресу: Киев, переул. Музейный, 10
Добрий день, розкажу свою історію.При знімання 3 рази коштів з рахунку заблокував картку, сьогодні поновив рахунок і хотів зробити оплату при цьому 18 дзвінків по операторах той має підтвердити нічого не вийшло, другий робив не знате що, але говорив все добре, так за 2 години прийшлось перекинути кошти на картку моно, оплативши відсотки 600гр., оплатити свій рахунок, скажуть будьласка яка *** за цим стоїть і хто поверне кошти і нерви!!!
Elinasamo25 22 сентября 2025, 1:27
Приват банка прислали мне смс-ку о несуществующем долге, что якобы я должен погасить долг и они продали долг ТОВ Капиталресурс и вместе с ним мои персональные данные.
В 2021 г. я через исполнительную службу погасил свой долг Приват банка и после того больше этим банком не пользовался. Спустя 4 года (18 сентября 2025 года) мне пришла эта смс-ка на мой телефон от приват банка.
Ксенія Тимінська 20 сентября 2025, 15:21
Національний банк України
Від: Тимінська Ксенія Анатоліївна
М. Погребище, сьомака 123
0980530393

Скарга на порушення права доступу до соціальних виплат

Шановні представники НБУ!

Звертаюся до вас із серйозною проблемою, що стосується незаконного блокування моїх соціальних коштів у ПриватБанку.

На мій рахунок регулярно надходять дитячі соціальні виплати, які відповідно до:
— ст. 73 Закону України «Про виконавче провадження» — не підлягають арешту;
— Постанови НБУ № 162 від 2019 року — банки зобов’язані забезпечити доступ клієнта до соціальних виплат після підтвердження їхнього цільового призначення.

Я надала державному виконавцю всі необхідні документи та довідку з банку про цільове призначення коштів. Проте вже понад 3 місяці рахунок залишається заблокованим.
ПриватБанк повідомив, що причиною є некоректно оформлені листи виконавця, але при цьому банк фактично утримує соціальні кошти, порушуючи моє законне право на їхнє отримання.

Вимагаю від НБУ:
1. Провести перевірку законності дій ПриватБанку.
2. Зобов’язати банк забезпечити мені негайний доступ до соціальних виплат.
3. Надати офіційне роз’яснення, чому банк досі блокує кошти, незважаючи на норми законодавства та вимоги НБУ.

У випадку відсутності належної реакції буду змушена звернутися до Уповноваженого Верховної Ради з прав людини та до суду.

Додатки:
— копія довідки банку про цільове призначення виплат;
— копії постанов виконавця;
— переписка з представниками банку.

Дата:20.09.25
Підпис: Тимінська К.А.
IrynaHry 20 сентября 2025, 14:25
Хочу подякувати керівнику відділення на вулиці Великій Бердичівській та службі безпеки банку, за те, що знайшли мене та повернули гроші, які я загубила. Я спочатку навіть не повірила, що це банк зі мною звʼязався, бо інші так не роблять, а ПриватБанк ось так приємно вразив.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝