Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
NataSemenivska 17 февраля 2025, 17:01
Перший раз звернулась до страхової приватбанку. Послугу впарівают дуже вічливо. А коли саме потрібна допомога — відмова. У мене травма меніска, треба робити мрт, причина відмови — розтяжка зв’язок не страховий випадок
mamatata07 15 февраля 2025, 22:02
Я зверталася в онлайн службу підтримки клієнтів банку щодо заміни фінансового телефону. перший співробітник не зміг встановити відео з'єднання для надання допомоги. Після повторної спроби Я була з'єднана з іншим співробітником в онлайн чаті і він успішно відновив відеозв'язок, підтвердив мою особу, знайшов спосіб і допоміг мені зайти в мій обліковий запис, т.я. при зміні телефону слід пам’ятати пін-код карти, який я забула. Потрібно відзначити, що я зверталася в неробочий час банку, але служба підтримки клієнтів була на зв’язку.
Так що якщо Вам не допомогли вперше, спробуйте зв’язатися з іншим компетентним співробітником)))
NeoOne 15 февраля 2025, 16:27
Народ, если захотите купить квартиру по Е-видновлэнню, выбирайте другой банк. Количество проблем, которые создает Приватбанк своим клиентам, просто гиганское! Очень халатное отношение сотрудников к работе. Перечисленные за квартиру деньги зависли в банке. Получатель, он же продавец квартиры, не может пройти финмонторинг! Банку постоянно нужны новые документы. Продавец, женщина 70 лет, очень нервничает, это опасно. О том что она не прошла финмониторинг она узнала через 2 дня после того как Приват отклонил платеж! Жуткая работа с клиентами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorkravtsov06 15 февраля 2025, 11:05
Звернувся до Катерини у Приват банк, і вона професійно допомогла вирішити всі питання. Її компетентність, уважність і бажання допомогти справили дуже позитивне враження. Дуже рекомендую цього менеджера!
R34K47 14 февраля 2025, 21:36
Нотаріус вже тричі направляв листи Приватбанку для отримання по депозитах померлої людини по справі спадщина.
Перший лист ще з липня 2024 року.
ПриватБанк просто ігнорує.
Є якась управа на цих ****?
Допоможіть будь ласка!
Це повне беззаконня у державному банку!
За що українці гинуть?
Підкажіть до кого звернутись, такого не повинно бути!
Надзвичайно приємно залишати цей відгук, оскільки обожнюю людей, які люблять свою справу і викладаються на всі 100!!!
Хочу подякувати спеціалісту Катерині за професіоналізм, індивідуальний підхід до клієнта, уважність і відповідальність.
Зверталася за консультацією багато разів. Катерина завжди на зв’язку і має позитивний настрій.
Правильний вибір послуги, спілкування з приємною людиною — Вам гарантовано!
Рекомендую всім своїм знайомим!
На минулому тижні я звернулася за допомогою до консультанта Катерини в Приват 24 відкрити картку, я була вражена тим як швидко мене обслужили) Консультант дуже професійно відповідала на чималу кількість моїх питань)) консультацію пройшла на високому рівні, а головне доступною мовою)) я залишилася дуже задоволена роботою спеціаліста!)) Приват банк це найкращий банк.
Нещодавно відкривала рахунок для ФОП, дуже задоволена обслуговуванням, все пройшло швидко і зрозуміло! Дякую Катерині, яка мене обслуговувала! Сподіваюсь таке обслуговування буде завжди, бажаю триматись і далі на такому високому рівні!
anakot 14 февраля 2025, 13:42
Пенсіонер, знаходжусь за кордоном. Закінчувався термін дії картки. Онлайн звернувся до банку з проханням про заміну. Зробили дуже швидко та й Нова пошта гарно працює в Німеччині! Щиро дякую! Тримаємося! Дай Боже справедливого миру!!! Бережіть себе!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalia0502 13 февраля 2025, 11:06
Дякую велике за швидку відповідь на мої запитання.
taibadp 13 февраля 2025, 9:16
1) 20.09.2023 в ході чергових заходів з декомунізації Дніпровська міська рада провела низку перейменувань вулиць, в тому числі й мою. Через деякий час в шаблонах сплати за адресою в Приват24 банк перейменував шаблон згідно перейменування вулиці.
2) в січні 2025 з шаблона пропала сплата за газ від Нафтогазу. Пробую додати — за адресою — нову назву не знаходить, знаходить стару. Але за «старою» адресою не знаходить обліковий рахунок. Перемикаю на пошук затномером обліковки — знаходить і в подробицях пише нову адресу!
Пишу в чат підтримки що у них є 2 проблеми, серед яких неоновлені назви вулиць. Після черги питань реєструють звернення 227405684 на яке отримую відповідь «Перейменування відбувається на основі рішення міськради. Надайте будь ласка рішення і ми зможемо внести зміни».

Дивно — приватбанк простить МЕНЕ підтвердити те що а) вони ВЖЕ зробили (із шаблоном), б) гуглиться за 1 хв Перепитую у банка, а на якій підставі перейменовано шаблон (звернення 227868734) і, диво, банк надає номер рішення міськради!
Alexandr3030 12 февраля 2025, 19:51
Я користувач ПриватБанку довгий час.На сьогодні є проблема, шахраї видали себе за відому особу, змусили мене у якості допомоги даної особи перерахувати кошти, коли виявилось, що це шахраї, я відразу подзвонив на гарячу лінію банку, повідомив про всі обставини події, на що отримав відповідь звертатись до правоохоронних органів.Дуже дивно чим займається служба безпека банку.Я не буду радити нікому користуватися послугами цього банку!
Я была давний клиент приватбанка больше 10 лет, клиент голд клуба, с золотой картой, все было хорошо, я была очень довольна этим банком и никода с ним не было проблем до января 2025 года.С декабря месяца мне пришло уведомление в приват24 что нужно обновить данные (актуализация), я перешла до этой анкеты и там было пару вопросов на которые я ответила и нажала сохранить. Через неделю мне пришло еще одно такое же уведовление о актуализации данных которые я снова прошла и нажала сохранить анкету. В январе месяце я резко не смогла расплатиться в ветклинике терминалом, зашла сразу в приват24 а меня оттуда выкинуло. На горячей линии мне ответили что банк разорвал со мной договор без предупреждения. И я так понимаю без причины потому что мне ее не назвали. Сказали только чтобы я обратилась в банк с заявлением на перевод моих средств на счет другого банка…Вот я стою в другом городе и просто в шоке что не могу нигде расплатиться картой! Больше 10 лет работы с приватбанком и вот так подставили.Я писала и звонила везде чтобы узнать причину и исправить ошибку на что мне ответа никакого не давали. Говорили отправили письмо по адресу регистрации, а в итоге никто его не отправлял.Оно пришло уже после 2х недель моих звонков… Ужас.До сих пор причина разрыва не ясна, в письме указано что якобы не обновила данные хотя я отвечала на эти вопросы анкеты 2−3 раза!!! Но был какой-то сбой в приват24 и они просто не сохранились.так мне ответил потом уже оператор 3700.Супер.Ошибка в их приложении, а виноватой сделали меня.Очень разочарована.Мне казался этот банк самым лучшим и надежным.
Barvinchenko 12 февраля 2025, 15:16
коли перебуваєш за кордоном, починаєш по іншому дивитись на багато речей.
сьогодня заблокувався вхід в приват24. Оператор допомогла Онлайн вирішити питання. Тут НІДЕ такого не зустрічала. В Україні НАЙКРАЩЕ!
З Приватом вже 20 років і поки альтернативи йому немає. Тримате так і далі
Anastasiia1231 12 февраля 2025, 11:37
Дуже дякую за обслуговування в Приватбанку! Я натрапила на шахрайські дії і мені з цим дуже допомогли, повернули кошти) Неймовірно приємно. ДЯКУЮ щиро всім всім робітникам компанії Приватбанку🥰
mart84 11 февраля 2025, 17:22
Отделение по адресу: Киев, пр-т Любомира Гузара, 30/28
віддвлення, Київ, просп. Л. Гузара 30/28
Приват 24 шле повідомлення -Очікуємо на вас у відділені для актуалізації Анкети належної перевірки в зручний для вас час.- Прихожу 11 лютого 2025 р. о 11:00, звертаюсь до менеджера Ольга. Відповідь — Я не бачу потреби в актуалізації- Звертаюсь до керівника відділенням, відповідь — Я не маю часу з вами розмовляти.- Довелось звертатися в інше відділення з кращими навичками роботи, де виконали актуалізацію анкети за 5 хвилин.
Ann1277 11 февраля 2025, 12:09
Моя бабушка БУДАЕВА ВАЛЕНТИНА ИВАНОВНА 1928 года рождения не может прийти в отделение банка для продления пенсионной карты!!! Она уже второй месяц не получает пенсию! Но привтбанк нашел решение — занести ее на носилках??? Вы издеваетесь!!! Реально издеваетесь над людьми!!! Как решить эту ситуацию? Надеюсь на адекватность!!!
Полезный комментарий
SergeyNina 11 февраля 2025, 23:14
Закажите на новую почту новую карту, отправка бесплатно до нового года.
Полезный комментарий
Shurik Linnik 13 февраля 2025, 17:17
Переходите на Укрпошту, будут пенсию домой носить налом.
Діана Єгерт 10 февраля 2025, 16:57
Дуже дякую за обслуговування! Неймовірно приємно що робітники дійсно зайняті роботу і можуть владнати певне питання! Я натрапила на шахрайські дії і мені з цим дуже допомогли! Гроші повернуто! ДЯКУЮ щиро робітникам компанії Приват24❤️
profili 10 февраля 2025, 16:10
Заказал физическую карту Union Pay, открытую ранее через «Приват 24». Прислали конверт с картой MasterCard и совершенно другим номером.
Дозвониться в службу поддержки невозможно, ожидал ответа оператора 20 минут, плюнул.
Попытаюсь ещё раз, если с оператором поговорить не получится для решения проблемы — закрою все карты и пользоваться услугами банка не буду.

Барыг за такой «сервис» нужно наказывать гривной.
Богдан Александрович 10 февраля 2025, 12:28
Мне нужно было снять с банкомата Приватбанка 12000 гривен, деньги я снимал по QR-коду. Максимальный вывод с одной операции 4000 грн, по этому я разделил на 3 операции. 2 операции снятия были успешны, на третью операцию банкомат выдал ошибку. Деньги с карты списались, а наличкой банкомат мне ничего не выдал. После этого я пытался связаться через телеграмм бота, но в боте не было вообще данной операции. Через час я связался с оператором поддержки, она увидела что действительно была ошибка и зафиксировала заявкой что банкомат не выдал средства. Сказали ожидать от 1 до 3 дней. После этого срока я позвонил и мне сказали ожидать до 14 дней потому что нужны результаты инкассации. Я прождал 14 дней (деньги я снимал 20.01.2025 года), позвонил в поддержку приватбанка 03.02.2025, и мне сказали что инкассацию еще не проводили, ожидайте. Я ждал еще до 08.02.2025 и статус моей заявки изменился. 09.02.2025 приватбанк «Ухвалив рішення» що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, то есть мои деньги мне возвращать не положено. Прошло 20 дней с момента снятия моих средств и решение было не возвращать мои деньги. Я повторно создал заявку чтобы еще раз тщательно перепроверили (камеры вам для чего, вся информация по выводу есть, и ваши операторы видят у себя информацию что банкомат выдал ошибку при снятии средств. Номер заявки по которой мне пришел отказ: 29647625

Мало того что я ожидаю свои деньги 21 дней (на данный момент), так еще и не факт что вернут. Приходится добиваться своей правоты
Полезный комментарий
Богдан Александрович 12 февраля 2025, 14:34
UPD. На 23-й день все-таки вернули деньги. Осадок неприятный остался, дальше думайте.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝