×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Верификация данных
Вопрос — а нельзя было обойтись без припонов со входом в приват 24?
В Приват24 вхід здійснюється лише за встановленим вами паролем та фінансовим номером. Зміна паролю можлива за ініціативою клієнта.
Відновлення доступу зі зміною пароля необхідне в тих випадках, коли пароль був введений неправильно декілька разів. Нами не було зафіксовано труднощів в роботі сервісу, які б могли викликати подібну ситуацію.
Що ж до верифікації, то необхідність оновлення даних є вимогою регулятора. Ми стараємось зробити процедуру ідентифікації максимально зручною та даємо змогу зробити це онлайн не звертаючись у відділення.
Комментарии (8)
Ограничения по карте приват
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Расторжение договора в одностороннем порядке !
Мной не был нарушен не один пункт публичного договора.
Ваши специалисты так и не смогли объяснить причину.
Я верифицированный ваш пользователь с актуализированными данными.
Если я что-то нарушил, или есть основания для привлечения меня к ответственности, давайте рассмотрим.
Может публично предоставите информацию ?)
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (2)
Отказались принимать купюру в 100 долларов
Кассир — у вас потертость, менять не буду
Действующая постанова НБУ від 2 січня 2019 року N 1
«Ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються банками, небанківськими установами та операторами поштового зв’язку, пунктами обміну валюти на території України
1. Локальні потертості (часткова втрата фарби на зображеннях) та/або втрата папером жорсткості.»
Кассир: я плевать хотела, у меня бумажечка висит на стеночке.
Обращаюсь с жалобой в поддержку, прикладываю фото купюры.
Ответ: мы все соблюдаем, но кассир САМОСТОЯТЕЛЬНО решает
Цитирую постанову: «Банки зобов’язані без будь-яких обмежень приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти, а також за всіма видами платежів для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів банкноти, які не мають ознак підроблення та мають ознаки значного зношення або пошкодження, зазначені в підпунктах 1−7 пункту 11 розділу II цих Правил.»
В пунктах 1−7 НЕТ потертостей
Вывод: Приватбанк плевать хотел на нормы НБУ.
И ответ на жалобу противоречит нормам в унисон с действиями кассира
Зазначена вами постанова від 2 січня 2019 року N 1 не має в собі тексту, наведеного у відгуці, про зобов'язання приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти. Так як цей текст стосується лише національної валюти і є частиною постанови № 134 від 03.12.2018.
ПриватБанк приймає зношені банкноти національної валюти у відділеннях для поповнення рахунків та обміну на придатні до обігу, відповідно до інструкцій НБУ. У вашому ж випадку мова йшла про іноземну валюту, яку касир міг не прийняти через значні ознаки зношеності. Щоб перевірити цей момент ми звернулись в особистому повідомленні.
Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю в рамках діючого законодавства.
Комментарии (17)
Швидке реагування по запиту
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Написать комментарий
Лимит по карте
Всё говорят о лояльном подходе, но видимо это не относится к Привату.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (1)
Страховка 20 грн месяц
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Бажаємо якнайшвидшого одужання!
Написать комментарий
Отвратительное обслуживание клиентов
Нам шкода, що у вас виникли труднощі при здійсненні операцій.
З тих діалогів, що було проведено з авторизацією консультація тривала значно менше, ніж вказано у відгуку.
Якщо мало місце тривале очікування просимо повідомити деталі в особистих повідомленнях, щоб ми змогли перевірити ситуацію і виправити.
На даний час для вирішення питання вам достатньо об'єднати квитанцію та звіт в один файл і додати його.
https://acsk.privatbank.ua/revoke-page
тільки після цього пробуйте знову здавати звіти з тим ецп, який не анулювали
Комментарии (1)
Ужасная клиентская поддержка
Вторая ситуация случилась несколько месяцев назад. Именно это и заставило меня написать данный отзыв. Мою карту заблокировали потому что я стала жертвой мошенников. Я сразу позвонила на горячую линию и сообщила, что мне на эту карту должны вернуть деньги за авиабилеты и уточнила как бы мне их получить. На горячей линии сказали, что деньги на неё уже никак зачислить не получится и предложили мне через сайт переоформить карту, якобы деньги переведут на неё. Спустя время я снова позвонила на горячую линию и в этот раз мне говорят, что если я перевыпустила карту, то компания никак не сможет вернуть деньги и нужно обратиться к ним чтобы сообщить новые реквизиты, а также попросили обратиться в отделение, где мне смогут помочь. Сегодня, я обратилась в отделение приват банк, где сотрудник стала мне говорить, что оказывается, если бы я изначально не заказала перевыпуск карты деньги бы поступили на заблокированный счёт и всё было бы хорошо. Я рассказала ей всю ситуацию и спросила куда же теперь вернуться деньги. После этого, она стала кричать на всё отделение и звать «главную» чтобы спросить у неё. Сотрудница через весь банк криком рассказывала ей всю мою ситуацию после чего «главная» пожала плечами и сказала «а я откуда знаю? у меня такого не было! Мне деньги за билеты не возвращали!». Простите, что вообще происходит? После чего, сотрудница посоветовала обратиться на горячую линию потому что там знают больше информации. Теперь единственная моя мечта — это чтобы деньги за билеты вернулись, я закрою все карты и больше никогда не буду иметь дело с приват банком! Это полный позор. Зачем вы набираете некомпетентных сотрудников у которых каждый раз — разная информация? Как я могу быть вашим клиентом, если люди, которые должны знать ответы на все мои вопросы не умеют общаться с клиентами, а также недостаточно образованны чтобы работать в банковской сфере? Раньше, мне нравился приват банк, сейчас сделали непонятно что. Если у вас нехватка сотрудников, это не значит, что нужно брать кого не попадя — это полное отсутствие клиентоориентированности. Дозвониться на горячую линию — это тоже испытание. Эта робот Яна — недоработанная программа и приходиться тратить 5 минут времени чтобы эта д**а наконец-то связала меня с оператором. Полный ужас и хаос! К слову, я сидела в банке 5 минут и ждала пока сотрудница докурит, а я пришла не в перерыв.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написать комментарий
Питання по ОВДП
Мав бажання оформити ОВДП в приватбанку і виникло питання стосовно комісії для цього, вирішив зателефонувати 3700 (це було декілька днів назад) там мені сказали що по мому питанню потрібно дзвонити за іншим номером (номер дали). Протягом 3 днів не міг додзвонитись по даному номеру (ніразу не взяли трубки). Сьогодні знову зателефонував 3700 і отримав цікаву розмову: Спочатку мене теж хотіли відправити по окремому номеру (тому ж що і раніше) коли я сказав що там ніхто не бере трубки вже декілька днів консультант перевірив інформацію і сказав що на даний момент спеціалістів по ОВДП немає і вона спробує вирішити моє питання. Я задав питання і після декількох хвилин очікування мені сказали що не знайшли інформації по ньому (а це всьоголиш сума комісії при купівлі ОВДП і коли і з якої картки вона знімається). Далі цікавіше, мені сказали що ше раз провірили інформацію і спеціалісти по ОВДП всежтаки є. І я повинен дзвонити по номеру який не відповідає (досі). На мою думку просто мене захтіли відфутболити оскільки не змогли вирішити питання. Будь ласка якщо у вас уже є функція купівлі ОВДП то повинні бути і люди які здатні консультувати стосовно цього. А ще неварто так «відфудболювати» людей, виглядає не дуже гарно.
Дякую за увагу!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ознайомитись з тарифами та умовами купівлі ОВДП ви можете за посиланнями: https://privatbank.ua/investicionnyje-uslugi та https://privatbank.ua/ovdp.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням.
Комментарии (1)
Решение проблемы
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Л**отрон
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Интернет мошенничество
Комментарии (3)
Фахова підтримка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Не возвращают деньги
У разі, якщо переказ так і не надійшов отримувачу, він може звернутися з квитанцією про переказ до підтримки банку-одержувача. Як відправник, зі свого боку, для перевірки переказу ви можете звернутися в підтримку свого банку.
Комментарии (6)
Правила фінмоніторінгу від ПБ.
Підтвердити місце проживання на підконтрольній території України можна звернувшись у будь-яке відділення банку з одним із таких документів:
— довідка переселенця (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
— довідка або витяг з Єдиного державного реєстру про місце проживання або тимчасове перебування;
— довідка з ЖЕКу або житлово-будівельного кооперативу;
— договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на території України або винаймання (оренду) житлового приміщення;
— довідка, видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу тощо.
Комментарии (1)
Online чат Приватбанк
Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Благодарность
Написать комментарий
Подтверждение платежей через приват 24
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Написать комментарий
Постадавший клиент от мошеников.
мой финансовый мобильный номер на свой. Данных о моей зарплатной
карте ни номера карты, ни пин-кода, ни какой информации о ее существовании я не сообщала. Когда зачисленная сумма поступила на мою
универсальную карту за мой шкаф оказалась в разы больше чем его
стоимость, покупатель сообщил, что это ошибка и попросил вернуть деньги
обратно путем пополнения мобильного телефона. Так как я верила, что это
действительно его деньги и не могла представить, что служба безопасности банка могла допустить такую оплошность. Меня обманули на сумму 14600,00 гривен. Подскажите пожалуйста, как я могу в дальнейшем
доверять банку с такой службой безопасности и рекомендовать его своим
знакомым? Очень прошу Вас разобраться в данной ситуации и вернуть
честно заработанные мои деньги. С уважением Ваш клиент Наталия
Поправко.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)