×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Все курсы банка |
Благодарность за оперативную работу
Завжди раді допомогти! Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Мошенники, не имейте с ними дел.
Дозвольте зазначити, що Айбокс – це компанія, термінали якої не мають відношення до ПриватБанку.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше перевірити ситуації, описані у відгуці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Перевыпуск карты пенсионеру инвалиду
Клієнт може замовити доставку пенсійної картки, звернувшись в підтримку банку. Доставка здійснюється протягом 5-ти робочих днів з моменту звернення клієнта.
У випадку, якщо клієнт не має можливості користуватися карткою особисто – достатньо оформити додаткову картку до своєї пенсійної на ім’я довіреної особи та у карток буде спільний рахунок. Картка на довірену особу може бути випущена тільки за згодою власника основної картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приватбанк займається шантажем
На жаль, ми не бачимо ваших звернень в нашу підтримку. Для того, щоб ми змогли розібратися більш детально у вашому випадку, просимо вас уточнити в приватних повідомленнях, куди саме ви зверталися та приблизний час, щоб ми змогли знайти діалог, провести перевірку дій співробітника та допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
ПриватБанк Мошенники
Розуміємо ваші емоції, однак вимушені констатувати той факт, що, дійсно, операцію було проведено під авторизацією іншого клієнта. З нашого боку, ми намагалися вирішити ситуацію у вашу користь та повернути вам кошти, але отримувач не виходив на зв'язок та без його згоди ми не маємо права переказати вам цю суму.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Вернул деньги
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Беремо і робимо!
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Написать комментарий
Невероятно долгая доставка карт заказанных онлайн
Дійсно, виготовлення персонізованої картки займає деякий час. Це пов'язано з тим, що потрібно виготовити картку та доставити її. Терміни повідомляються при проведенні замовлення. На час очікування виготовлення картки, ви можете замовити в Приват24 віртуальну картку в кілька кліків або ж отримати пластикову картку миттєвого випуску.
Згідно з інформацією, яка вказана у вашому відгуці, регламент доставки не порушений, однак ми засмучені тим, що наша служба підтримки у вас залишила неприємні враження.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, проаналізувати консультацію наших операторів та розставити усі крапки над «і».
Комментарии (2)
Воровство денег с карты Приват!!!
22.11.20 после 23:00 с моей карты сняты 3007 грн. Назначение платежа: Предавторизация: AHRLNZOWSGYE
Деньги сняты без смс о подтверждении и без смс о проведённом платеже!!!
Чисто случайно обратила внимание, что есть минус на карте.
Будьте внимательны! Сумма небольшая, но складывается впечатление, что Приват банк снимает как раз такие суммы, которые клиент может не заметить под прикрытием «Шахрайсто» и переводом на «неопределённый американский сайт», со слов сотрудника, который предлагает заблокировать карту и оформляет Вашу заявку.
Вот и вся ответственность банка!!! Никто не скажет Вам, куда ушёл платёж!!! И Вам никто не вернёт Ваши деньги!!!
Вы не сможете доказать, что не платили на незнакомых сайтах.
Хочется кричать от бездействия компании, услугами которой ты пользуешься 10 лет. И от безвыходности, когда у тебя в наглую забирают деньги в период, когда онкобольной член семьи проходит очередной курс химиотерапии и твой бизнес на продолжительной паузе из-за ковида, карантина выходного дня и предстоящего локдауна.
Якщо операція проведена була без вашого відома, то вірогідніше за все картку було скомпрометовано.
Списання проводиться не в рахунок банку, а компанії-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
Наразі, сума знаходиться в статусі заблокованої та очікує списання на рахунок торгівельної точки чи стати доступною на балансі картки, але у випадку коли сайт здійснює запит на списання – банк не може в цьому відмовити і сума надходить на баланс сайту. В такому разі, якщо клієнт не згоден зі списаннями – ми подаємо заявку на опротестування операції, що ми зробили і у вашому випадку. Вже підготували пакет документів для надсилання претензії до торгівельної точки. Терміни розгляду строго регламентовані Міжнародною Платіжною Системою і жодна зі сторін не може їх порушити. Від торгівельної точки ми очікуємо надання документації і підтверджень, що послуга надана саме вам. У разі, якщо вони не зможуть аргументувати списання та надати підтвердження, що ви дійсно проводили цю операцію — шанси завершити суперечку позитивно досить великі. При оновленні інформації про заявку ми вас обов'язково повідомимо додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приватбанк помог вернуть деньги!
Дякуємо вам за відгук!
Ми завжди поряд і раді допомогти:)
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Комментарии (1)
Спам от привата
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Щоб перевірити інформацію, щодо дзвінків від банку з пропозиціями оформлення картки, звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (4)
работа банка
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — ви можете надати документи перейшовши за посиланням. Інструкція — https://pb.ua/short?3W1
Написать комментарий
Помогоите мне вернуть деньги
Відправила гроші 24.11.2020
Якщо нам надходить сигнал від іншого банку, що на картку надійшов шахрайський платіж ми зв'язуємось з отримувачем для вияснення обставин. У вашому ж впадку, радимо звернутись до банку отримувача для фіксації сигналу.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Обман
Схоже на те, що кредитний ліміт по картці був використаний і раніше. Ймовірно, ви не до кінця зрозуміли умови пільгового періоду та нарахування відсотків. Адже коли картка виходить з пільги, відсотки нараховуються за останній період користування кредитом, а не з першого дня наступного місяця. Спеціально для вас ми розмістили на сайті інформацію з детальним описом та прикладами нарахування відсотків — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Також в Приват24 можна переглянути деталі по нарахуванню відсотків окремо за кожен день. Для цього достатньо у виписці знайти операцію «Списання відсотків», натиснути на неї та «Показати детальні розрахунки».
Якщо у вас залишились додаткові питання, будь ласка, напишіть нам в особистому повідомленні.
Комментарии (3)
Жахливо
Чому так сталось, відповіді немає. Нічого не стандартного не сталось за ці декілька днів, моя «надійність» нікуди не зникла, але всі мої плани пішли шкереберть. Як можна розраховувати на цей банк? Ніякої довіри немає. Зараз Моно і Альфа надають привабливіші умови.
P.S. До речі, під час останнього візиту «напарили» голд карту і намагались «напарити» страховку. лише тільки це їх і цікавить, карту голд отримав, ліміт ОЧ забрали, супер.
P.S.S. Після дзвінка на 3700 і висловлення бажання закрити рахунки, консультант навіть не намагалась переконати чи відмовити))
Рівень!
Зменшення ліміту за оплатою частинами на даному етапі передбачає, що в подальшому він може знов бути для вас доступним. Рекомендуємо проводити погашення вже оформлених кредитів та з часом рішення може бути переглянуто на вашу користь. Окрім того, ви можете продовжувати користуватись кредитним лімітом на картці та іншими послугами банку.
Щодо звернення в підтримку, наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Комментарии (3)
обмен карточки
Зараз вам навіть не потрібно чекати співробітника. Картку можна перевипустити самостійно через Приват24, в меню «Гаманець» зайшовши в налаштування картки. Нова віртуальна картка випущена таким чином матиме ті ж функції, що і звичайна та буде доступна одразу в особистому кабінеті. Якщо ж ви віддієте перевагу саме пластиковій картці, то звернувшись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua можете замовити її доставку.
Комментарии (9)
негативное впечатление
Нам сумно від того, що ви бажаєте закрити картку і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами та в майбутньому це рішення може бути змінено.
Щоб уточнити деталі, йдемо до приватних повідомлень.
Комментарии (2)
Бизнес процессы важнее клиента.
Сработала система Антифрод. Позвонил с банка с просьбой пройти анкету.
На месте где работаю запнулся, так как официально я в двух местах числюсь.
Причем оба места работы назвал!!!
Заблокировали без возможности разблокировать дистанционно.
Я за границей, приехать что-бы разблокировать из-за Covid сейчас не могу.
Очень плохое впечатление от банка.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Комментарии (1)
ПриватБанк сливает все ваши данные коллекторам.
Так получилось что жена потеряла телефон, и привязала новый номер только к приват банку. И что вы думаете, ей звонят коллекторы и угрожают на новый номер. При том что она не поручитель, а просто дальняя родственница! И самое интересное номер новый засветился только в приват банке. Коллекторы спокойно пользуются базой приват банка. На вопрос коллекторам где они взяли номер, они сказали «Достали».
На основании этого собираюсь ФОП счет в привате и сменить тоже телефоны. Приват как раньше был непонятной конторой которая сливала данные пользователей и постоянно с карт привата пропадали деньги, так и сейчас.
Не советую этот банк, лучше уж уйти на Монобанк или что то стоющее.
К привату больше не вернусь!
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Комментарии (2)
Рекомендую банк
Завжди раді допомогти! Дякуємо, що ви з нами :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Невозможно дозвониться оператору
Для вашої зручності є можливість керувати своїми рахунками через Приват24, що дозволяє не тільки перевіряти баланс карток, а й відкривати вклади, проводити платежі та багато інших операцій без необхідності звернення в підтримку чи відділення. Якщо виникають питання, наші колеги залюбки допоможуть, достатньо звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua.
Додатково звернулись в особистому повідомленні, щоб відповісти на актуальні питання.
Комментарии (2)