Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Goshik 26 февраля 2021, 7:33
При входе в приват24 получаешь отказ на вход по неправильно введённому паролю. Хотя на 100% всё введено правильно. Получаю шок, снова ввожу пароль, снова отказ. Как вариант, предлагается смена пароля по «Забыли пароль?». Извините, я не забывал пароль! В голову начинают лезть нездоровые мысли. В каких случаях мог измениться пароль входа в приват24? После нескольких тщетных попыток соглашаюсь с тем, что пароль забыт. Прохожу дополнительную верификацию и наконец-то захожу в приват24. А на странице баннер — нужно пройти верификацию.
Вопрос — а нельзя было обойтись без припонов со входом в приват 24?
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2021, 10:22
Добрий день!
В Приват24 вхід здійснюється лише за встановленим вами паролем та фінансовим номером. Зміна паролю можлива за ініціативою клієнта.
Відновлення доступу зі зміною пароля необхідне в тих випадках, коли пароль був введений неправильно декілька разів. Нами не було зафіксовано труднощів в роботі сервісу, які б могли викликати подібну ситуацію.
Що ж до верифікації, то необхідність оновлення даних є вимогою регулятора. Ми стараємось зробити процедуру ідентифікації максимально зручною та даємо змогу зробити це онлайн не звертаючись у відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katrina Mashkovcka 26 февраля 2021, 6:20
25.02.2021 пришло сообщение от банка, что обслуживание по зарплатой карте ограничено в связи с п. 1.1.3.2.6УІП Я ПОЛУЧАЮ НА эту карту заплату, делаю переводы меду счета там и что я такого кримінального сделала, что ограничили обслуживание моего единственно года дохода во время карантин а?
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2021, 10:05
Добрий день!
Наші колеги вже розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
safrin 26 февраля 2021, 1:22
И так собственно вопрос, как часто практикуете данный метод?
Мной не был нарушен не один пункт публичного договора.
Ваши специалисты так и не смогли объяснить причину.
Я верифицированный ваш пользователь с актуализированными данными.
Если я что-то нарушил, или есть основания для привлечения меня к ответственности, давайте рассмотрим.
Может публично предоставите информацию ?)
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2021, 10:08
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
phoentice 25 февраля 2021, 20:13
Легкая потертость на сгибе.
Кассир — у вас потертость, менять не буду

Действующая постанова НБУ від 2 січня 2019 року N 1

«Ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються банками, небанківськими установами та операторами поштового зв’язку, пунктами обміну валюти на території України
1. Локальні потертості (часткова втрата фарби на зображеннях) та/або втрата папером жорсткості.»

Кассир: я плевать хотела, у меня бумажечка висит на стеночке.

Обращаюсь с жалобой в поддержку, прикладываю фото купюры.
Ответ: мы все соблюдаем, но кассир САМОСТОЯТЕЛЬНО решает

Цитирую постанову: «Банки зобов’язані без будь-яких обмежень приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти, а також за всіма видами платежів для зарахування на рахунки, вклади, акредитиви та для переказів банкноти, які не мають ознак підроблення та мають ознаки значного зношення або пошкодження, зазначені в підпунктах 1−7 пункту 11 розділу II цих Правил.»

В пунктах 1−7 НЕТ потертостей
Вывод: Приватбанк плевать хотел на нормы НБУ.
И ответ на жалобу противоречит нормам в унисон с действиями кассира
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2021, 9:58
Доброго ранку!
Зазначена вами постанова від 2 січня 2019 року N 1 не має в собі тексту, наведеного у відгуці, про зобов'язання приймати від фізичних та юридичних осіб для обміну на придатні до обігу банкноти. Так як цей текст стосується лише національної валюти і є частиною постанови № 134 від 03.12.2018.
ПриватБанк приймає зношені банкноти національної валюти у відділеннях для поповнення рахунків та обміну на придатні до обігу, відповідно до інструкцій НБУ. У вашому ж випадку мова йшла про іноземну валюту, яку касир міг не прийняти через значні ознаки зношеності. Щоб перевірити цей момент ми звернулись в особистому повідомленні.
Сподіваємось на ваше розуміння і подальшу співпрацю в рамках діючого законодавства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Izabella777 25 февраля 2021, 18:50
Отделение по адресу: Львов, ул. Героев УПА, 73
Дякую за обслуговування, завжди переконуюсь, що Приват банк самий найкращий, простий і зрозумілий в обслуговуванні, та доступний в послугах. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
Олеся Горідько 25 февраля 2021, 23:30
Добрий вечір!

Дякуємо вам за відгук!

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Elena Yurkovskaya 25 февраля 2021, 18:14
Обслуживаюсь в банке на протяжении многих лет. И была сильно удивлена получив СМС от банка, что лимит по карте обнулен. Обратившись на горячую линию, внятного ответа не получила, почему сложилась такая ситуация.
Всё говорят о лояльном подходе, но видимо это не относится к Привату.
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 19:41
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vadim121 25 февраля 2021, 17:52
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 64
У меня перелом гайморовой пазухи виплатели 2500 грн на следующий день конечно может и хотелось бы больше, но и на этом огромное спасибо
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 18:26
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Бажаємо якнайшвидшого одужання!
Проблема решена
Eva111 25 февраля 2021, 15:19
Здравствуйте, столкнулась с тем что по ошибке сгенерировала много электронных ключей, хотела их удалить, я 6!!! часов, при помощи сотрудников он-лайн чата пыталась это сделать, со все возможными скринами экрана и т. д…в результате чего ничего конечно не получилось, сотрудники высылают шаблонные ссылки на инструкции, сами толком ничего обьяснить не в состоянии… и вот сегодня, мне нужно было прикрепить справки№ 2 отчет о сдачи годового отчета в налоговую, возникла ошибка, какая ошибка, сам банк в приложении не описывает, сотрудник ответить не может, предлагает обьеденить файлы в один… вы меня конечно извините, но я не программист, разбираться в ваших расширениях, местах, обьединениях!!! куча потраченного времени в пустую, проблема не решена! За что я вообще плачу за ваши услучи я не понимаю, видимо чтобы портить себе нервы. У вас даже простые операции в вашем банке усложнили до невозможности. Чувствую надо прекратить любое сотрудничество раз и навсегда и нервы целее будут!
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 16:33
Добрий день!
Нам шкода, що у вас виникли труднощі при здійсненні операцій.
З тих діалогів, що було проведено з авторизацією консультація тривала значно менше, ніж вказано у відгуку.
Якщо мало місце тривале очікування просимо повідомити деталі в особистих повідомленнях, щоб ми змогли перевірити ситуацію і виправити.
На даний час для вирішення питання вам достатньо об'єднати квитанцію та звіт в один файл і додати його.
Полезный комментарий
Volodymyr Dozirtsiv 25 февраля 2021, 16:21
Ви самі нагенерували куча ецп — тепер всі треба відкликати тут
https://acsk.privatbank.ua/revoke-page

тільки після цього пробуйте знову здавати звіти з тим ецп, який не анулювали
Проблема решена
Ангелина Колесниченко 25 февраля 2021, 13:35
Отделение по адресу: Одесса, Фонтанская дорога, 55
Добрый день! Обсуживаюсь в банке много лет и каждый раз попадаю в какую-то беду. Один раз мне на закрытую карту перечислили деньги, 5 дней я звонила на горячую линию, ходила в отделения и никто не знал где эти деньги. Потом случился чудо оператор, который объяснил, что деньги находятся на «техническом счёте», но сколько времени и нервов я потратила прежде чем получить ответ на свою просьбу.
Вторая ситуация случилась несколько месяцев назад. Именно это и заставило меня написать данный отзыв. Мою карту заблокировали потому что я стала жертвой мошенников. Я сразу позвонила на горячую линию и сообщила, что мне на эту карту должны вернуть деньги за авиабилеты и уточнила как бы мне их получить. На горячей линии сказали, что деньги на неё уже никак зачислить не получится и предложили мне через сайт переоформить карту, якобы деньги переведут на неё. Спустя время я снова позвонила на горячую линию и в этот раз мне говорят, что если я перевыпустила карту, то компания никак не сможет вернуть деньги и нужно обратиться к ним чтобы сообщить новые реквизиты, а также попросили обратиться в отделение, где мне смогут помочь. Сегодня, я обратилась в отделение приват банк, где сотрудник стала мне говорить, что оказывается, если бы я изначально не заказала перевыпуск карты деньги бы поступили на заблокированный счёт и всё было бы хорошо. Я рассказала ей всю ситуацию и спросила куда же теперь вернуться деньги. После этого, она стала кричать на всё отделение и звать «главную» чтобы спросить у неё. Сотрудница через весь банк криком рассказывала ей всю мою ситуацию после чего «главная» пожала плечами и сказала «а я откуда знаю? у меня такого не было! Мне деньги за билеты не возвращали!». Простите, что вообще происходит? После чего, сотрудница посоветовала обратиться на горячую линию потому что там знают больше информации. Теперь единственная моя мечта — это чтобы деньги за билеты вернулись, я закрою все карты и больше никогда не буду иметь дело с приват банком! Это полный позор. Зачем вы набираете некомпетентных сотрудников у которых каждый раз — разная информация? Как я могу быть вашим клиентом, если люди, которые должны знать ответы на все мои вопросы не умеют общаться с клиентами, а также недостаточно образованны чтобы работать в банковской сфере? Раньше, мне нравился приват банк, сейчас сделали непонятно что. Если у вас нехватка сотрудников, это не значит, что нужно брать кого не попадя — это полное отсутствие клиентоориентированности. Дозвониться на горячую линию — это тоже испытание. Эта робот Яна — недоработанная программа и приходиться тратить 5 минут времени чтобы эта д**а наконец-то связала меня с оператором. Полный ужас и хаос! К слову, я сидела в банке 5 минут и ждала пока сотрудница докурит, а я пришла не в перерыв.
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 14:38
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
andriididukh 25 февраля 2021, 12:26
Доброго дня.
Мав бажання оформити ОВДП в приватбанку і виникло питання стосовно комісії для цього, вирішив зателефонувати 3700 (це було декілька днів назад) там мені сказали що по мому питанню потрібно дзвонити за іншим номером (номер дали). Протягом 3 днів не міг додзвонитись по даному номеру (ніразу не взяли трубки). Сьогодні знову зателефонував 3700 і отримав цікаву розмову: Спочатку мене теж хотіли відправити по окремому номеру (тому ж що і раніше) коли я сказав що там ніхто не бере трубки вже декілька днів консультант перевірив інформацію і сказав що на даний момент спеціалістів по ОВДП немає і вона спробує вирішити моє питання. Я задав питання і після декількох хвилин очікування мені сказали що не знайшли інформації по ньому (а це всьоголиш сума комісії при купівлі ОВДП і коли і з якої картки вона знімається). Далі цікавіше, мені сказали що ше раз провірили інформацію і спеціалісти по ОВДП всежтаки є. І я повинен дзвонити по номеру який не відповідає (досі). На мою думку просто мене захтіли відфутболити оскільки не змогли вирішити питання. Будь ласка якщо у вас уже є функція купівлі ОВДП то повинні бути і люди які здатні консультувати стосовно цього. А ще неварто так «відфудболювати» людей, виглядає не дуже гарно.
Дякую за увагу!
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 13:01
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ознайомитись з тарифами та умовами купівлі ОВДП ви можете за посиланнями: https://privatbank.ua/investicionnyje-uslugi та https://privatbank.ua/ovdp.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням.
TanyaKravch 25 февраля 2021, 12:09
Оперативно в кратчайшие сроки служба поддержки отреагировала на моё обращение. Благодарю за решение проблемы, звонили несколько раз, были очень вежливы, вопрос был решён.
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 12:48
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kle Dops 24 февраля 2021, 21:36
Оператор приват банку Олексій дуже швидко розв’язав мою проблему і повернув гроші, за це я дуже вдячна. Ніколи неведіться на цих людей, а якщо попалися швидко дзвоніть і пишіть в прива24 і вам завжди допоможуть
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 9:40
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Минфин
Ответ администратора
28 февраля 2021, 16:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 28.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Odelia 24 февраля 2021, 18:03
Обратилась к оператору банка по телефону с проблемой интернет мошенничества. Девушка сразу предложила написать заявление о мошенничестве и в этот же день получила результат их работы, мне отправили заказанный товар. Очень благодарна всему ПриватБанку и в частности той девушке
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 18:23
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Завжди раді допомогти! Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Антонов 24 февраля 2021, 16:40
Працівники в онлайн чатах дуже потужні професіонали які швидко вирішать проблеми, чи принаймні повністю проконсультують з вирішенням!
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 18:21
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Минфин
Ответ администратора
25 февраля 2021, 14:30
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Olgabojko 24 февраля 2021, 14:43
11.02.2021 о 10:10 мною був відправлен платіж з картки банку АТ «Універсал Банк», гроші списались. Отримувач коштів карта «ПриватБанк» стверджує, що гроші на картку не поступили (в приват 24 написано «Відмова. неправильно введено реквізити»). Проблема в тому, що термін дії карти минув, і тепер ані «Універсал Банк», ані «ПриватБанк» допомогти не хочуть. Отримувач неодноразово звертався до АТ КБ «ПриватБанк» з проханням вирішити ситуацію, але call-центр нічого відповісти не можуть. Тобто гроші з картки списалися, але до отримувача не дійшли.
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 15:41
На жаль, за відгуком ми не можемо зрозуміти про яку оплату йде мова.
У разі, якщо переказ так і не надійшов отримувачу, він може звернутися з квитанцією про переказ до підтримки банку-одержувача. Як відправник, зі свого боку, для перевірки переказу ви можете звернутися в підтримку свого банку.
Проблема решена
lgksev 24 февраля 2021, 13:26
Банк заблокував рахунок юр. особи з причини «В паспортному або іншому документі, що посвідчує особу, проставлено відмітку про місце реєстрації на території ООС, необхідно надати документи, які підтверджують його місце проживання або місце тимчасового перебування на підконтрольній території України.» Півроку рахунок практично використовується, з нього ТІЛЬКИ платяться податки з ЗП директора. Пыдприэмству 50років. Тобто нема довідки ВПО — ти не громадянин. Приватбанк наявно, як держбанк, демонструє політику держави по відношенню до проживаючих в ООС.
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 15:40
З метою забезпечення банком належної ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів в рамках актуалізації даних клієнтів у відповідності до вимог нормативно-правових актів, що регулюють питання запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, клієнтам, які мають зареєстроване місце проживання (юридичну адресу) на території ООС, необхідно документально підтвердити місце проживання або перебування на підконтрольній частині України.

Підтвердити місце проживання на підконтрольній території України можна звернувшись у будь-яке відділення банку з одним із таких документів:
— довідка переселенця (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
— довідка або витяг з Єдиного державного реєстру про місце проживання або тимчасове перебування;
— довідка з ЖЕКу або житлово-будівельного кооперативу;
— договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на території України або винаймання (оренду) житлового приміщення;
— довідка, видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу тощо.
nick1973 24 февраля 2021, 12:08
Дуже швидко вирішили питання з перебронюванням авіаквитків та доплатою за них. Велике списибі оператору Юлії!
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 12:37
Ми завжди поряд і раді допомогти!
Дякуємо, що ви з нами :)
Vagalis 24 февраля 2021, 11:13
Обратился в банк с вопросом, почему сняли лимит оплаты частями. Были неприятные моменты, но сотрудники разобрались. Жаль не знаю имени отчества. Но такие люди, а в привате много хороших специалистов, дают веру в справедливость. Спасибо огромное за объективное решение проблемы.
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 12:35
Дякуємо за ваш відгук. Ми поруч 24/7 :)
AnLi 24 февраля 2021, 1:05
В последнее время уже несколько раз сталкиваюсь с необходимостью дополнительно подтверждать платежи, сделанные через приват 24 на небольшие (до 200 грн) суммы. Понимаю, что это сделано из соображений безопасности, но ненормально, доказывать оператору в течении получаса, что я это я, и я действительно хочу со своей карточки пополнить свой же счет Киевстара на номер, который является финансовым и используется для входа в Приват 24 на сумму в 100−150 грн, особенно учитывая, что такой платеж осуществляется достаточно регулярно.
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 10:50
Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
0975622083 23 февраля 2021, 21:47
Добрый вечер. Не могу не поделиться своей ситуацией, что произошло со мной 18.02.2021 г. Давно являюсь клиентом банка. Я продавала шкаф и покупатель предложил расплатится за товар безналичным расчетом путем перечисления денежных средств на мою карту. Я ему сообщила номер моей универсальной карты с остатком средств 51,00 грн. Понимая, что я ничем не рискую. Но оказалось, что непонятно каким путем «покупатель» перевел с моей зарплатной карты на мою универсальную карту мои же деньги, сменил
мой финансовый мобильный номер на свой. Данных о моей зарплатной
карте ни номера карты, ни пин-кода, ни какой информации о ее существовании я не сообщала. Когда зачисленная сумма поступила на мою
универсальную карту за мой шкаф оказалась в разы больше чем его
стоимость, покупатель сообщил, что это ошибка и попросил вернуть деньги
обратно путем пополнения мобильного телефона. Так как я верила, что это
действительно его деньги и не могла представить, что служба безопасности банка могла допустить такую оплошность. Меня обманули на сумму 14600,00 гривен. Подскажите пожалуйста, как я могу в дальнейшем
доверять банку с такой службой безопасности и рекомендовать его своим
знакомым? Очень прошу Вас разобраться в данной ситуации и вернуть
честно заработанные мои деньги. С уважением Ваш клиент Наталия
Поправко.
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 11:26
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Зміна номера проводилась через банкомат з використанням вашої картки та введенням PIN-коду. PIN-код картки відомий тільки власнику картки. І отримати його можна тільки на фінансовий номер.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝