Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Сергей Брожик 4 марта 2021, 10:14
В общем все началось с того, что после поездки в метро 02.03.21, в приложении некорректно отобразился остаток по карте (в меньшую сторону). Написал оператору об этой проблеме, ответили — ждите, должно обновиться. Через день никаких изменений, снова пишу оператору, заявка 29745211. В ответ опять, ждите. Захожу утром в приложение, а у меня история платежей в мобильном приложении только с 10.02. На вопрос оператору куда делась история, получаю ответ — выписка только в веб версии. В общем теперь я не знаю, вернули ли деньги приват банк, либо просто замели следы.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2021, 11:29
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в веб Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Проблема решена
Sergej Bulavin 4 марта 2021, 1:00
При обращении в приватбанк с просьбой оформить карту, работница банка настаивала, что для активации карты я должен положить на счёт 200грн!!! Что это за беспредел??? Я отказался и попросил представиться, так как она была без бейжика (сказала что он поламался!)! Узнал я от неё только имя (Наталья)! После того как я сказал что имя с фамилией мне нужно для звонка на горячую линию, мне сразу (хоть и с очень не довольным лицом) выдала карту!!!
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2021, 10:01
При відкритті картки співробітники відділення рекомендують поповнити картку на 50-200 грн, і зробити з неї покупки з метою підвищення платіжності картки. Цей параметр впливає на розрахунок кредитного ліміту при оформленні картки. Умова не обов´язкова, це рекомендація.
Проблема решена
0636345057 3 марта 2021, 20:52
Сегодня не объясняя причин мне отказали в дальнейшем пользовании услугами приват банка. Я в шоке.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2021, 10:01
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема решена
Dorande 3 марта 2021, 19:08
Ужас, а не приват банк. Нав'язали Бонус +, не хочуть. відключати, прийшли. гроші, проценти на карточку, а вони налоги знімають по два рази. Статус «не бонусується» не можуть. пояснити і теж зняти цей статус.Яким банком користуватись не знаю.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 21:01
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що маючи рахунок «Бонус Плюс», ви нічого не втрачаєте, а навпаки – отримуєте додатковий дохід.
При розрахунку картками ПриватБанку вам повертається частина покупки у вигляді грошових бонусів на спеціальний рахунок «Бонус Плюс» своєї картки.
Звертаємо вашу увагу, що зарахування процентів, нарахованих на залишок власних коштів по картці «Універсальна» відбувається саме на рахунок «Бонус Плюс». Податок становить — 19,5%.
Витратити суму накопичених бонусів ви можете в будь-якому магазині мережі «Бонус Плюс». Переглянути список торгівельних точок є можливість за посиланням: https://bonus.privatbank.ua/
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Oyarych 3 марта 2021, 16:17
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
08.02.2021 г. на парковке возле «VIP» отделения по адресу пр-т Победы 27А, в мой автомобиль въехали и успешно скрылись с места ДТП (повреждено две двери и крыло). Данное происшествие было официально зафиксировано патрульной полицией, составлен протокол. Так как автомобиль стоял прямо, напротив отделения Приват Банка, ДТП было зафиксировано наружными камерами наблюдения.

15.02.2021 г. следователем управления патрульной полиции был направлен официальный запрос исх.№ 5271/41/11/5−21 на предоставление видеозаписи с камер данного отделения. Обратилась с данным письмом в отдел службы безопасности, которые находятся по тому же адресу, на что все сотрудники дружно ответили «Вам мы не имеем права ничего показывать, приезжаете со следователем и флешкой, тогда видео предоставим.» На следующий день я приехала к ним, вместе со следователем, нас ожидал новый ответ: «мы ничего не имеем права предоставлять без запроса с центрального офиса или Вам надо ехать в ГО, которое находится в г. Днепр».

Ну как так, зачем было говорить одно, а на следующий день уже совершенно другое? Как будто сотрудники специально издевались! (культурным текстом тяжело описать всю эту ситуацию.) Я не могу понять в чем такая конфиденциальность видео на улице, в чем была сложность показать видеозапись представителю правоохранительных органов?

На сегодняшний день видео от банка в управление патрульной полиции так и не поступило. Такое впечатление что предоставление видео специально затягивается, чтобы его по истечению срока хранения просто удалить. В данном случае можно рассматривать как препятствие следствию.

Исходя из всех ситуаций описанных выше, все больше подозрений что в мой автомобиль въехал именно кто-то из сотрудников данного отделения.

Я уверенна, что если бы на моем месте оказался кто-то из сотрудников Приват Банка, или важный «VIP» клиент, вопрос бы решили намного быстрее и без официальных переписок.

Оставайтесь пожалуйста людьми, вне зависимо от должности и социального статуса, помните, что в такую ситуацию может попасть каждый!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 18:17
Добрий вечір!
Ваше питання вже на розгляді. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Tutmos90 3 марта 2021, 15:26
На жаль топ менеджери ПриватБанку не розуміють, що программа Бонус плюс вже давно та на сьогодні вичерпала себе і вже не є актуальною. Багато торгівельних мереж, аптек, тощо повідомовлялися від неї, і вже не надають бонуси та забороняють розраховуватися ними. А ті що є, або підключаються — переважно в рамках тимчасової маркетингової акції, яка закінчується, та программа закривається. Перевіренно на власному досвді.

Що ви пропонуєте сьогодні? Кілька торгівельних закладів (надання послуг), для отримання бонусу у яких треба їхати у якусь частину міста, спеціально шукати їх, витрачати на це час. Аби отримати бонус. Так само треба їхати їх десь шукати, витрачати час, аби витратити бонус. Бо ж використати його можна лише там, де вирішили Ви. А бонус настільки мізерний, що оплатити ним у цих закладах практично немає чого.

Я клієнт Приватбанку зі студенських років, вже 10 років. Останні роки я не маю уявлення, де використати ваш бонус+. Останні кілька років знаєте, як я використовував його? — він був настільки мізерним, що на нього я зміг купити лише упаковку сірників у Вопаку, коли я опинявся біло того Вопака, але у буденному житті щодня Вопак не входить до місця моєї роботи чи проживання.

Ви чудово знаєте що у інших українських банках, ваших конкурентах є програмии кешбеку, які дозволяють отримувати бонуси, гроші протягом місяця у вибраних категоріях — Продукти, АЗС та автомобілі, Краса та здоров’я, Спорт та розваги, Таксі, Тварини, Подорожі і тд. Такі кешбекові програми є у Ідеа банку, альфабанку, Авалі, Монобанку.

Ваш колишній топменеджер Дмитро Дубілет, співзасновник Монобанку та його колеги зрозуміли, що бонус+ застарів та вичерпав себе. Люди не хочуть ходити та шукати ті кілька магазинів на все місто, де можна отримати / використати бонус від бонус+.

Ви влаштовуєте регулярно маркетингові акції у яких пропонуєте тимчасовий кешбек певній категорії клієнтів за певні дії протягом місяця. Чесно кажучи кілька разів реєструвався, але більшість акцій не підпадала під мене як клієнта або мої дії.

Натомість ви категорично відмовляєтесь від запровадженні постійного кешбеку по категоріях витрат, як у вишче перелічених мною банках. Ви заробляєте щодня на клієнтові на комісях, винагородах, кредитах, комісійній винагороді за інтерчейндж і тд. Водночас ви не бажаєте дати клієнту таку можливість клієнту. Це прикро.

Світ не стоїть на місці, все змінюється. ПриватБанк теж змінюється, чудовий приват24, оновлення інтерфейсу. Але у питанні Бонус+ Ви залишилися на рівні розвитку 5−7 річної давності. Це ваш програш. Я спілкувався з працівниками приватбанку, писав неонаразово на цю тему — у відповідь простий ігнор.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 16:32
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Ми враховуємо думку кожного клієнта. Кешбек в ПриватБанку існує, однак доступний у разі:
— розрахунку за покупки онлайн з сервісом БонусОнлайн https://bonus.privatbank.ua/ua/cashback. Щоб отримати кешбек від покупок в інтернеті, необхідно щоразу переходити на сайти інтернет-магазинів через сервіс;
— акцій https://newpromos.privatbank.ua/;
— отримання персональної пропозиції від банку в межах певної категорії клієнтів та/або продуктів через SMS, e-mail чи повідомлення в Приват24.
Мережа партнерів програми Бонус + досить велика. З повним списком торгівельних точок ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://bonus.privatbank.ua/
Також, не варто забувати, що в нашому банку є «Дисконтний клуб» — це програма лояльності для власників карток класу Gold, Platinum, World Black Edition Mastercard, Infinite ПриватБанку, які в точці-партнері «Дисконтного клубу» отримують до 30% знижки при оплаті карткою.
У випадку додаткових чи невирішених питань з банком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chebabasiliu 3 марта 2021, 12:20
Добрый день, столкнулся с мошенничеством в интернете, перевел деньги на карту приват банка 4149 6293 1662 8593 Каримов Дмитрий Викторович. Звоню в приват, а мне не могут никак помочь. Только обращаться в полицию. Меня обманули на 1000 грн, из-за этого обращаться в полицию не хочеться. Жаль что нет инструмента от банка. Чтобы заблокировали карту этому челу, нужно несколько жалоб (

Вот контакты человека чтобы и вас не кинули. Скайп — dmitro. sparta
Телеграм — @info_sparta
E-mail — dmitro. sparta@gmail.com
https://freelancehunt.com/freelancer/Dmitro_Designer.html
https://www.behance.net/w_sparta
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 13:14
Добрий день!
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Spirit1 3 марта 2021, 11:07
Написала мне на вайбер мошенница Остапенко Светлана Svetlana Ostapenko, что хочет приобрести у меня мою готовую вышитую работу на олх. Затем попросила отправку доставкой олх, её слова: «Я оформлю доставку олх вас устроит деньги заплачу. Там всё просто». Я ответила, что никогда не отправляла таким образом, но она заверила, что мол, помогу, ничего сложного. Далее, сбрасывает ссылку, перейдя по которой мне нужно ввести свои данные карты, якобы, для зачисления суммы, которую она уже перечислила через защиту олх покупок. Но одно из последних её сообщений дало мне понять, что это развод. Сообщение следующее: «И на карте должно быть минимум 1100 гривен ради безопасности». Т. е. она вписала именно 1100 грн., т.к. моя продаваемая работа стоила 1100, чтобы именно эта сумма снялась с моей карты. Бог отвёл, я не попалась, т.к. залезла в инет и почитала, как происходит на олх защита покупки, но хочу уберечь других от этой мышеловки. Вся переписка сохранена принтскринами. http://olxua.delivery-z.me/
Это ссылка двойник, который она сбрасывает, якобы для получения денег.

Это ее моб. +380976193677
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:37
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість та за попередження. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися в поліцію.
До речі, в нас на сайті зібрані поради, як не потрапити на недобросовістних осіб. https://privatbank.ua/safeness.
Проблема решена
zemanpsv 3 марта 2021, 10:51
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Возрождения, 1
Пробували додзвонитися до оператора? Ще той квест і 15хв вирваних з життя. Абсолютно непотрібний бот, який не може перевірити проблему, стверджує що її немає і вперто не дає порозмовляти з оператором, пропонуючи непотрібні варіанти.
Оператор теж нічого грамотнішого не придумав як звалити вину на магазин. От купував по декілька разів на місяць, а тепер, виявляється, в них щось не відповідає вимогам «секюрності» приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:21
Добрий день!
Вибачаємось, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився негатиний осад. Вже перевіряємо інформацію по вашому випадку. По результату зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ira2603 3 марта 2021, 9:48
На сайте ИНСТАГРАМ у продавца shop_electronic.ua заказала телефон стоимостью — 5700 грн. И перевела предоплату.
К оплате 50% — 2850 грн
Остальные 50% оплата на почте + услуги НП
Фото профиля shop__electronic.ua
5168 7573 7252 3557
Дмитриева Светлана Болеславовна
После этого этот человек меня заблокировал и все.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:09
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема решена
Viktoria091015 3 марта 2021, 8:37
Це був мій улюблений банк! Але 24 лютого я робила покупку у закордонному магазині на суму 85.50 £ о 16.33, покупка була підтверджена кодом, при цьому глюків на сайті не було, а 26 лютого зранку у 8 годині приходить сповіщення що з мене ще списали 120 $ за 24 лютого 14.42, але я не змогла б зробити ту покупку бо на карті не було таких коштів о тій годині, в терміналі я поповнила карту о 15.20 і тільки після цього зробила покупку! Питання в тому ще що в мене тепер виходить борг в 5 365 грн, бо кредитний ліміт 3000 а на рахунку було більше 1000 грн, і як можливо було списати більшу суму, банк же автоматично відхиляє оплату коли на карті немає таких коштів, я дуже розчарована, подала заяву на повернення коштів але результату 0!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 12:29
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції, однак в даній ситуації просимо звернути увагу, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були успішно вказані реквізити картки її власником.
З нашого боку, вже сформована заявка на опротестування операції, яка буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Dzendux 3 марта 2021, 8:12
Звернувся за онлайн-консультацією. То не тільки якісно проконсультували в чаті, а ще і просто допомогли, зробили все за мене. Люблю Приватбанк, довгі роки є клієнтом і ніколи не зміню на інший. Зручність Приват24 очевидна, у інших банків зовсім не так клієнторієнтовано.
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 10:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Минфин
Ответ администратора
3 марта 2021, 10:23
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.03.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

.

123Elena123 3 марта 2021, 2:06
Банк заблокував карту через підозри у шахрайстві. Я звернулася на гарячу лінію і мені сказали що потрібно прийти у відділення і надати оригінали документів для розблокування. Прийшовши у відділення, працівники банку сказали що банк обмежив користування послугами в односторонньому порядку і мені потрібно дзвонити на гарячу лінію. Мені по 10 раз перекидували з гарячої лінії на операторів у відділенні. В кінці кінців мені повідомили причину і порадили написати заяву в головне управління. Через 5 днів мені зателефонували і повідомили що по моїй карті проходили транзакції, оплата за якісь послуги з Інтернету, з різних сайтів. В кінці розмовою мені сказали що мою карту розблокують через 15 хвилин. Через 15 хвилин мені телефонують і повідомлять що зі мною мають зв’язатися правоохоронні органи, бо якась лбдина написала заяву у поліції(сума вказана в заяві плюс мінус 100 грн), ще сказали що ця сума не надійшла на мою карту і мене немають права притягнути до кримінальної відповідальності і я маю чекати дзвінка. Пройшло 2 місяці, я не можу нідодзвонитися на гарячу лінію, пишу листи мені кажуть що з вами вже зв’язалися працівники банку, хоча ніхто мені не дзвонив. Я не розумію чому такі неоднозначні думки на рахунок цієї ситуації, то розблоковувати то ні, чому з 3700 перекидають у відділення і навпаки, чому я не можу бути користувачем цього банку? Будь ласка, допоможіть вирішити це питання, я хочу розблокувати свої рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 11:10
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, пов´язаних з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Larisazar 2 марта 2021, 20:04
Оператор онлай, отлично помог
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 20:25
Добрий вечір!
Завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами.
Натали Гудименко 2 марта 2021, 19:22
Отделение по адресу: Харьков, бул. Грицевца, 3-А
По суду были переведены средства на сет Привата. Не выплачивали в течении нескольких месяцев. Подали заявление в полицию, затем в суд. Решение суд вынес- выплатить средства владельцу. В августе 2020 решение суда вступило в силу. Приват игнорировал до октября месяца. Затем заблокировал Карты. Исполнительная служба собрала ВСЕ ДОКУМЕНТЫ и неоднократно отправляла и завозила документы. Сейчас есть предписание Нацбанка о разблокировке и выплате денежных средств. Игнорируют. Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 20:20
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На жаль, інформації вказаної вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли детально розібратись в ситуації та ідентифікувати вас.
Щоб впевнитись, що звертається клієнт власник картки та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Екатерина Сытник 2 марта 2021, 18:07
Приват ооочень приятно удивил. Быстро отреагировали на жалобу о недобросовестном продавце (оплатила покупку, с Привата на Приват), продавец морочил голову сначала с отправкой товара, а потом с возвратом денег. И только благодаря обращению на горячую линию и содействию банка — деньги мне вернулись. Первый банк который так щепетильно подошел к делу и реально помог. Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 18:18
Добрий вечір!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема решена
Maryna04 2 марта 2021, 17:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Левка Лукьяненка, 13-А
Сегодня обратившись в отделение Приватбанка по адресу г. Киев, ул. Тимошенко, 13 а, сотрудник банка Кирило Шуриберко на свой телефон делал фото моего оригинала индификационного кода. На что я конечно сделала замечания и попросила объяснить зачем сотрудник банка фотографирует мои оригиналы документов на свой телефон, не на планшет рабочий! Планшет для понииая присудствовал на столе, перед ним лежил оригинал ИНН. Ответ с его стороны был, что он не обязан показывать мне свои фото с телефона. После данный сотрудник сообщил мне, что обслуживать меня не будет, якобы у него не работает интернет. Пока я ждала, когда освободится другой менеджер, данный сотрудник банка начал обслуживать другого клиента и у него резко вдруг появился интернет. Мало того, что он сфотографировал на свой телефон оригинал моего документа, для чего? так еще и отказался меня обслуживать? Прошу разобраться с данным вопросом и поведением этого сотрудника!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 18:16
Добрий вечір!
Наші колеги вже проводять перевірку відносно даної ситуації. За її результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Проблема решена
GloryaVeris 2 марта 2021, 14:35
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 3
11 февраля 2021 года пришла ножками в отделение и прошла актуализацию данных с сотрудником ПриватБанка. В нагрузку мне впарили голдкарту и настойчиво пытались впарить медстраховку от какого-то ноунейма — бог с ними, вежливо отказалась и пошла себе дальше.
Вот только через пару недель после моего визита в отделение мне поступает серия звонков от ПриватБанка и в Приват24 высвечивается сообщение о том, что данные снова нужно актуализировать.

Опустим многоразовые и не всегда успешные попытки добраться до живого оператора, но на выходе имеем:
1) сначала операторами было сказано, что нужно перезагрузить фото документов. допустим. загружаю, получаю подтверждение проверки. но воз и ныне там.
2) на второй попытке разобраться с операторами выясняем, что документы вроде как актуализированы (хотя приват24 все равно просит их загрузить), но надо заполнить дополнительно еще и анкету.
При этом вопросы в анкете несколько неоднозначные, техподдержка отвечает по 10−15 минут, отфутболивая от одного специалиста к другому, и процедура которая должна занимать минут 5 растягивается на часы ожиданий и испорченных нервов.
3) судя по текущему прогрессу, мне придется снова тратить время на то, чтобы пойти в отделение и еще раз, вместе с сотрудником банка проделать эту процедуру по еще одному кругу.

А теперь главный вопрос — почему я вообще должна многократно тратить свое время на то, чтобы делать работу банка? Почему если в вашей системе сбой, то страдать должны клиенты?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 17:11
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наші колеги перевірять інформацію, щодо вашого звернення у відділення та зв'яжуться за результатом.
Що ж до питання актуалізації даних, то це не наша примха. Необхідність оновлення даних є вимогою регулятора, яку ми виконуємо.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MeP24 2 марта 2021, 14:13
Запомните, люди! Когда вы обслуживаетесь в банке, они никогда не будут делать только то, чего хотите ВЫ! вам обязательно сделают, то чего вы не хотите, приукрасят типа как это классно- возьмите, или сделают из-под тишка. Потому что у каждого сотрудника есть план выполнения, если они хоть на одну страховку в день сделают меньше из руководство поимеет, а кто хочет быть в этих рядах? никто. поэтому, если не хотите пользоваться картой универсальной или подключать копилку, страховку, повышать лимит, пользоваться лимитом, то не тлите в банк вообще.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 14:46
Добрий день!
Ми раді запропонувати сервіси, які могли б бути корисними для вас та оформлення страховки, скарбнички чи інших додаткових послуг не є обов'язковим. Ви самі обираєте, що підключати та від чого відмовитись.
Для зручності клієнтів можна керувати такими сервісами в своєму Приват24.
А у разі чого, наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та залюбки підкажуть і допоможуть вирішити питання.
Минфин
Ответ администратора
5 марта 2021, 8:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
У грудні 2020 року припинилося обслуговування мого зарплатного рахунку в приват24 із зазначенням ось такого оголошення:
Шановний клієнт!
Згідно з рішенням Банку, Ваше обслуговування тимчасово обмежено. Для комфортного обслуговування актуалізуйте, будь ласка, ваші особисті дані/документи.
Для актуалізації даних Вам не обов’язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз.
1) Актуалізація даних у відділенні банку — було намагання сфотографувати мене на камеру робочого планшета. На це я звісно згоди не дав з посиланням на норму ст. 307 Цивільного кодексу України.
2) Пройти актуалізацію віддалено, як радить сайт ПБ спробував. Дійшов до повідомлення «Ваші документи успішно пройшли перевірку і оновлені. Дякуємо за співпрацю! Ваш П р и в, а т Б, а н к».
Однак на цьому розблокування рахунку не відбулося, через переписку в Допомога online отримав відповідь: зайти у найближче відділення банку та пройти фотосесію, з чого все і починалося…
Для тих, хто не знає.
Через процедуру фотографування ПБанком свого обличчя пройшла переважна більшість його клієнтів. Добре, що тільки у фас, без у профіль, татуювання та відбитків пальців.
Обґрунтовується таке дійство уже звичною турботою про безпеку нас самих. А в юридичному плані:
— посиланням на дещо притягнуті за вуха норми Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; з травня 2020 року — на пункт Постанови правління НБУ, який дійсно вказує на таку можливість як один з варіантів для вибору банку.
1) Натомість за юридичною силою в нормативній ієрархії Цивільний кодекс є вищим за згаданий Закон, і оскільки його ст. 307 вказує, що фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою, то так і повинно бути. Але ж це Приват, якому українські Закони не писані, а як і писані то так, як він сам їх розуміє.
2) Як з’ясувалося в оголошенні написано НЕПРАВДУ. Актуалізувати дані віддалено через Приват24 — неможливо, навіть незважаючи на повідомлення що «документи успішно пройшли перевірку і оновлені». Це якщо Банк таки хоче тебе сфотографувати.
3) Жодного рішення Банку, за яким моє обслуговування тимчасово обмежено, звісно мені ніхто не пред’являв: ні через Приват24 чи письмово через пошту. Очевидно, що це знову НЕПРАВДА, і його не існує в природі.
4) Приватбанк заблокував мій рахунок, на який мені виплачується заробітна плата. Причому з Державного бюджета України і через державну установу. Тому пояснення ПБ про якусь легалізацію доходів чи фінансування тероризму — як мінімум позбавлені здорового глузду.
5) Не враховуючи трьох письмових баталій, Приват таки обслуговує цей рахунок № 5168 **** **** 2698 БЕЗ МОГО ФОТО з 2010 року. За цей час і з легалізацією, і з тероризмом усе було гаразд.
6) Особу з паспортом громадянина України ідентифікують усі державні та недержавні підприємства, установи та організації: нотаріуси, державні реєстратори, митники, прикордонники, усі інші банківські установи. І тільки Приват, по суті, ставить таку ідентифікацію в залежність від наявності у своїй базі фото клієнта. Для чого збирається така колосальна клієнтська база даних, хто нею оперує, наскільки вона захищена і хто має до неї доступ повинні перевірити Національний банк України та правоохоронні органи.
7) Зараз турбота про мене як клієнта довела до того, що 3 місяці не можу отримати зароблені кошти, утримувати сім'ю, оплатити комунальні послуги, купити ліки та продукти харчування. РАХУНОК І НАДАЛІ ЗАБЛОКОВАНО!!!
8) А це вже порушення ст. 1074 Цивільного кодексу України та ст. 43 Конституції України.

Отже висновок. Позитивні відгуки про ПрівєтБанк залишається писати йому самому про себе. Тому, власне такі відгуки і не підтверджені Мінфіном, як адміністратором сайту.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 14:10
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
У випадку, коли дані клієнта не були актуалізовані своєчасно самим клієнтом, банк вимушений прибігти до тимчасового блокування рахунків, щоб не порушувати чинне законодавство. Бажання клієнта користуватись рахунками не дає банку право ігнорувати вимоги регулятора, коли сам клієнт відмовляється проходити ідентифікацію.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝