×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Подяка працівниці
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Юлії. Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, але ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Вибачаємося за можливі незручності та сподіваємося на подальшу вашу з нами співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Персоналізація
Але головний оффіс приватбанку забуває, що окрім нього в країні є ще банки.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розглянути ваш випадок більш детально.
Комментарии (2)
Отказ в обслуживании по решению банка
Пришел получить платиновую карту, мне просто сказали что Вы больше не клиент без объяснения причин.
Никаких объяснений не дали ни сотрудники ни на горячей линии. Заученная фраза — В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ БАНК РЕШИЛ ПРЕКРАТИТЬ ОТНОШЕНИЯ С ВАМИ КАК С КЛИЕНТОМ.
И мне то по сути не только не выдали платиновую карту, а и не продлили текущую.
Очень удивительно чем же я как клиент не устроил банк?
Я полностью был дебетовый клиент. Ни кредитов, ни кредитных карт ни просрочек.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Ошибки блокировки бывают в любой системе)))
Спасибо Приватбанку за быстрое решение проблемы
Комментарии (28)
Найкращий
я клієнт приватбанку вже протягом десяти років і вже не уявляю щоденне життя без приватбанку
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
татьяна, берет предоплату и исчезает
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Мошенница осторожно!!! карта 4149 1621 8024 1018 Лученко
на олх
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
Написать комментарий
Произвол и самоуправство Приватбанка, арест пенсионного счета
Приватбанк Н Е отвечает на наши письма с ЖАЛОБОЙ ни по электронной почте (дважды отправляли запити, вхідний номер 1226-ВБ и 2028-ВБ), ни по обычной, отправляли заказными письмами на главный офис (номера накладных укрпочты № 8561201383391 и 8561201387990)
Мой отец является Вашим клиентом, имеет счет для зачисления ему пенсии IBAN карточка для выплат 516874******7724, в АО КБ «ПРИВАТБАНК», Киев, Украина.
14 декабря 2020 года по ИП № 56130597 старшим государственным исполнителем ВДВС Пахомова А. М. было вынесено постановление об аресте средств должника, в результате чего был арестован счет на его имя карточка для выплат 516874******7724, который открыт в АО КБ «ПРИВАТБАНК», для зачисления пенсии.
Мы с жалобой на это постановление государственного исполнителя обратились в суд, к-й 25.01.21 вынес решение об отмене постановления в части наложения ареста на средства содержащиеся на этом р/с в Приватбанке.
08 февраля 2021 года частным исполнителем исп. округа Донецкой области Горелик Е. Б. было вынесено постановление об аресте средств должника, которые содержатся на всех его открытых счетах, а также на средства на счетах, которые будут открыты после вынесения постановления об аресте средств должника, кроме средств, которые содержатся на счетах наложения ареста та/або обращения взыскания, на которые запрещено законом, и принадлежат должнику, в результате чего был ПОВТОРНО арестован счет на имя моего отца, карточка для выплат 516874******7724, который открыт для зачисления пенсии.
В связи с чем, с 14 декабря 2020 года (уже три месяца) отец не может получать надлежащую пенсию, которая является единственным источником его существования. Согласно части 3 статьи 52 Закона «Об исполнительном производстве» не подлежат аресту в порядке, установленном данным Законом, средства, которые находятся на счетах со специальным режимом использования, спец. и других счетах, обращение взыскания на которые запрещено законом. Банк, другое финансовое учреждение, центральный орган исполнительной власти, которая реализует государственную политику в сфере казначейского обслуживания бюджетных средств, в случае поступления постановления исполнителя об аресте средств, которые находятся на таких счетах, обязан сообщить исполнителю о целевом назначении счета и повернуть постановление исполнителя без выполнения в части ареста средств, которые находятся на таких счетах.
В банк мы предоставили справку из Пенсионного Фонда в которой указано, что счет предназначен именно для зачисления пенсии, также предоставили решение суда, которым указанное постановление от государственного исполнителя 14.12.2020р. отменено, исполнительная служба подала апелляционную жалобу, в которой указала, что снятие ареста со счетов, к-е являются песионными ЭТО ПОЛНОМОЛЧИЯ БАНКА. Частный исполнитель предоставил ответ, в котором указал, что счет является текущим, а не пенсионным, потому отказал нам. Частный исполнитель, сделал вид что справку с ПФУ он не видит, и справку с помесячной распечаткой поступлений на р/с из Приватбанка он тоже не видит. Сотрудники банка нам тоже отказали.
Ситуация сплошной ужас, поскольку три государственных учреждения (что финансируются из налогов граждан) незаконно издеваются над гражданами. Следовательно, на данное время банк незаконно удерживает средства моего отца, чем искусственно увеличивает размер оборотных средств, имеет беспроцентный депозит, получает прибыль. Мой отец не работает и на вышеуказанный счет зачисляется ТОЛЬКО принадлежащая ему пенсия. Других видов дохода он НЕ имеет!
У меня к Вам вопрос, каким образом мой отец должен существовать без средств???, или ваш банк предоставляет бесплатно еду, оплатит коммунальные? Человек на грани сердечного приступа и это будет на совести ваших работников.
Прошу в кратчайший срок сообщить государственному и частному исполнителям о целевом назначении счета и вернуть постановления государственному и частному исполнителям без выполнения в части ареста средств (выплата пенсии, заработной платы), которые находятся на таких счетах.
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладує арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в останній актуальній постанові, яка надійшла до банку.
В разі, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної карти.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Щоб ми могли надати більш детальну інформацію має звернутись клієнт власник картки, так як мова йде про дані персонального характеру. Клієнт може отримати консультацію звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Комментарии (11)
Обслуговування при оформленні картки.
Завжди шводко, вичерпані відповіді і зрозумілий план дій. Дякую
З радістю допоможемо в будь-якому питанні :)
Написать комментарий
Терминал «съел» деньги, но на карту мне не зачислились
Перепрошуємо за незручності.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію за вашою ситуацією та зв'яжуться за результатом перевірки.
Комментарии (1)
Допомогли відновити доступ закордоном
Можете на нас розраховувати де б ви не були. Наші колеги на сайті онлайн 24/7.
Написать комментарий
Сливают данные клиентов
Второй телефон — это не отдельный девайс, а Е-Сим, установленная на мой айфон, потому привыкнуть сразу было сложно чтобы видеть кто звонит. А спустя ровно неделю после открытия счета звонок с неизвестного номера. Я на автомате поднимаю трубку, а там отдел по задолженности давно несуществующего Дельта Банка. Банка нет, отдела тоже значит нет. Вывод — это мошенники. Только к вечеру я обратила внимание что звонили на мой банковский телефон, который не знает никто, обратились по ФИО, то есть они знали кому звонят. А это значит, что Приват весьма оперативно слил мои данные непонятно кому. Я оставила официальную жалобу в чате поддержки, скрины есть. Спустя 3 дня со мной связалась девушка и заверила что они все проверили, в мою анкету никто не заходил, быть такого не могло.
Ответа вижу два: либо у Приват дырявая безопасность и их данные крадут, да так что они сами того не видят, либо они просто сливают свои базы направо-налево.
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Комментарии (18)
Распечатка квитанции операции в терминале
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Тотальне закриття відділень по всій країні, підриває довіру до ПриватБанку і держави зокрема.
Відділення надавало якісні послуги, а у самому відділенні було завжди людно.
В західному управлінні закриття мотивують ніби то нерентабельністю відділення, хоча жодних підтверджуючи документів надити неможуть. Мовляв курс на скорочення таких відділень був затверджений наглядової народною Привату, і ніяк вплинути на це необдуиане рішення можливості немає…
Закриття спричиняє незручності багатьом клієнтам банку, а особливо людям літнього віку, котрим важко коричстуватися онлайн сервісами…
Приват, за підсумками 2020 р став найприбутковіші банком України, то невже відділення, котра працювало з 2005 року раптом стало тягарем.
Коли у 2016, банк було рефінансовано з держбюджету, фактично грошима платників податків, котрі і є клієнтами банку. То, тепер до думки цих платників, ніхто не прислухатися…
Перепрошуємо за можливі незручності.
Для зручності клієнтів нами активно розвиваються віддалені канали обслуговування. Так в Приват24 можна здійснити більшість необхідних операцій не виходячи з дому. Велика мережа банкоматів та терміналів самообслуговування дозволяє проводити ще більше операцій без звернення у відділення, в тому числі, операції з готівкою.
У разі виникнення питань доступна цілодобова підтримка по телефону та онлайн на нашому сайті, де наші колеги залюбки допоможуть і підкажуть як вирішити виниклі питання.
Написать комментарий
Задоволена роботою банку
Ми завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо за ваш вибір.
Написать комментарий
Лишают денег без предупреждения
При створенні заявки на повернення коштів ми можемо вказати вашу картку ПриватБанку замість телефону. Таку заявку можна подати звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Щоб уточнити деталі ситуації йдемо в приватні повідомлення.
Комментарии (3)
Отключение питания банкомата при транзакции. Киев. Соломенская площадь 2
Перепрошуємо за незручності.
За вашим питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів. На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (5)
Актуалізація даних
Чесно кажучи, не розумію навіщо ці всі процедури потрібні щороку. ІД код у людини не міняється все життя.
Словом, Приватбанк робить усе можливе для комерційного самогубства.
Актуалізація даних — не наша примха, а необхідність обумовлена діючим законодавством.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти з вирішенням питання.
Комментарии (5)
Отзыв о работе банковского работника и самого банка
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Обов'язково передамо Івану вашу подяку.
Що ж до питання картки, то автоматичне списання відбувається у разі, коли картка вийшла на прострочення. Своєчасно поповнивши мінімальний платіж можна уникнути подібної ситуації.
Ми активно розвиваємо канали самообслуговування, щоб ви мали змогу проводити всі необхідні операції віддалено та не звертаючись до відділеня. А у разі виникнення питань наші колеги в підтримці цілодобово на зв'язку та готові допомогти.
Написать комментарий
Очень печально…
То теперь блокируют…
Я просто охреневаю от такого маразма
У меня лично заблокировали карту, у которой нет задолженности, и даже льготный период не истёк, просто только за то что на убки они якобы нашли у меня кредит…
При том что я в шоке!!! Просто мягко сказано, и мне сразу заблокировали…
Но здесь кстати выяснится момент, что на меня оформили кредит мошенники. Дело конечно в полиции и мы выясним откуда же мои данные слили…
Ведь по сути Я пользовалась только услугами приват банка… Вот и думай как после всего доверять приват у!!!
Я очень сильно разочарована в банке.
И думаю что пути наши разошлись.
Шкодуємо, що ви оцінюєте весь банк лише за критерієм надання вам кредиту.
Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи зменшити ліміт по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено. Є велика кількість змінних на основі яких відбувається перерахунок ліміту.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Комментарии (1)
Попытка закрыть карту, выписаную по доверенности и открыть простую ткрыть
мне продолжали пенсию выплачивать на карту, меня автоматом переведут на почту. А это значит, что мне надо обращаться в соц. службу, чтобы ходили платили коммунальные, так как я одинока, детей, мужа нет. Что мне делать? И если перестанут переводить пенсию на Приват, карта будет заблокирована или как? И я таки могу открыть простую пенс. карту вместо теперешней по доверенности или нет? Оценка 0, так как результат, кроме потери остатков здоровья -0.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших клієнтів виникало якомога менше необхідності йти до відділення. При відсутності надходжень цільових виплат картка не блокується.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити картку в web Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки'. Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку — Digital). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Написать комментарий