×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Самий тупий банк в світі
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Помощь в решении проблемы
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
жахливо
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Що ж стосується благодійності, благодійним фондом надається повна та відкрита звітність, 100% внесків меценатів йдуть на надання допомоги, оскільки адміністративні витрати благодійного фонду фінансує ПриватБанк. Також, фонд співпрацює з офіційними представниками компаній – виробників медичного обладнання, ліків, що впливає на зменшення вартості.
Комментарии (2)
Лучшая поддержка!!!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Написать комментарий
Чей номер.
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Зазначимо, що співробітники банку при дзвінку до клієнта ніколи не запитують його особисті дані.
Перевірити інформацію за дзвінком від банку ви можете за допомогою мобільного додатку Приват24, зробивши свайп вправо на головному екрані — «Комунікації»
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Комментарии (2)
ПриватБанк топ!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
термінал забрав готівку і вимкнувся (Питання вирішене, 01.01.2021)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку: https://pb.ua/chat
Комментарии (3)
Программный глюк, но быстро решили
В торговом центре рядом стояли три терминала «Приватбанка». У двух горело предупреждение, что терминал не принимает наличку, а у третьего меню было без подобных предупреждений. А мне как раз надо было наличкой пополнить карту.
Вставляю карту, ввожу ПИН, выбираю «пополнить карту», засовываю купюру и… терминал выдает сообщение «терминал временно не принимает наличку».
В результате, и купюру терминал «скушал», и деньги на карту не зачислил.
Я сразу позвонил в поддержку, сообщил ситуацию, № терминала и приблизительное время. Сообщили, что создали заявку. Со слов оператора рассмотреть должны были в течении 24 часов. В заявке же было написано, что срок рассмотрения от 24 часов до 14 дней.
Но по факту уже чуть больше, чем через 2 часа сообщили, что действительно в терминале случился программный глюк и деньги зачислили на карту.
Жаль, что случилось такое событие, но огромная благодарность сотрудникам Приватбанка за оперативное решение данного вопроса.
Дякуємо вам за відгук та перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Ми зробимо все можливе, щоб надалі ви не стикались з подібними ситуаціями.
Написать комментарий
Приват Банк
Приват банку хочу лишень подякувати за тещо ви є
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Вниманию ФОПов, которые обслуживаются в Привате!
Перевірити інформацію по активному рахунку можна в будь-який час в Приват24 для Бізнесу.
Виписка по закритому рахунку може бути надана за офіційним запитом у встановлені законом терміни.
Комментарии (4)
Приват Прокачивает безопасность!
Плюс практически на все операции подтверждение чрез смс или звонок. В плане безопасности приват значительно подрос. Друзья, подключайте обязательно приват 24, на смартфоне ли на компьютере и управляйте своими счетами, потеряли карту, заходите блокируйте её, ставьте лимиты на снятие, нужно снять завтра больше, меняйте на большие лимиты, это дело 5 минут! Не сообщайте никому никакие данные по картам, не перезванивайте на сомнительные номера и все будет хорошо! Приват, отдельное спасибо за новогодние фишки в приложении, аки снежинки и новогодняя атрибутика)))
i like it!
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямі. Дякуємо, що знайшли час на відгук!
Комментарии (1)
Незаконно не допускают к счету
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Банк задерживает социальные выплаты
Вывод напрашивается сам собой… Завтра же идем с мамой в Райффайзен, буду и её туда переводить.
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм Клієнтам. Наше головне завдання — це надати Клієнтам якісний сервіс і своєчасне надходження платежів.
Як тільки кошти відправлять нам, ми в той же день зарахуємо їх на картку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Для поповнення норм резервуавння Приват блокує доступ до рахунків клієнтів, які знаходяться за кордоном.
Після того, як людина пробує зробити платіж, приходить повідомлення про те що для здійснення платежу потрібно зробити протягом години дзвінок на номер для закордонних дзвінків. Реально доздвонитись неможливо — «оператори заняті очікуйте». навіть 20 хвилинне очікування в (в роумнінгу) безрезультатно. Альтернативні способи підтвердження відхиляються банком. Навіть не можна поповнити зареєстрований в банку номер з якого здійснюється дзвінок.
Тримайтесь подалі від цього банку!
З метою безпеки платежів і захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн. Дійсно, вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Бачимо, що вам вже зателефонував наш співробітник та надав інформацію стосовно вашого випадку. У разі, якщо у вас залишилися питання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Комментарии (2)
Международный перевод с карты на карту
На самом деле это очень крутая и удобная фича. Единственное вы не знаете сколько рублей будет начислено получателю, т.к. курс заранее не известен. Курс я рассчитывал исходя из курсов Привата, которые не самые гуманные, как известно, но курс оказался лучше. Видимо курс Визы/МастерКард тут работает. В итоге денег зачислено было даже больше чем рассчитывал.
В общем Приват крут что есть такая фича, и что есть компетентная служба поддержки.
Ми раді, що після звернення в наш чат ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приватбанк продолжает слать сообщения умершему клиенту
Нам шкода, що трапилася така ситуація та співчуваємо втраті, однак в банку не зазначено, що клієнт помер.
У разі смерті клієнта, родичам / спадкоємцям необхідно в першу чергу надати свідоцтво про смерть в будь-яке наше відділення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (25)
Не могу оформить беби бокс.
Комментарии (3)
Почему я не могу к позвонить?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (5)
выдана пенсия по заблокированной карте
Моїй матері 92 роки.
6-го грудня при переїзді з Херсона до Запоріжжя зникла пенсійна карта моєї матері.
7-го грудня її пенсійна карта була заявлена оператору Приватбанку як вкрадена і оператором прийнята заява на перевипуск нової пенсійної карти.
8-го грудня пенсія матері за грудень місяць була знята сторонньою особою по заблокованій пенсійній карті.
Оператор Приватбанку гарантувала що пенсія після заяви про викрадення картки не може бути видана нікому по заблокованій пенсійній карті. Вона навіть не зайде на пенсійний рахунок. При спробі пенсійного фонду перерахувати пенсію вони отримають відповідь ПОМИЛКА.
Помилки не сталось. Пенсія зайшла на картку і її зняли 8го грудня.
Я не прошу ніякої інформації по пенсійній карті матері. Її обчистили до копійки. Навіть додатково зняли 84 гривні 84 копійки які залишались на картці після зняття основної суми.
Наближується день січневої пенсії. Її також може отримати той в чиїх руках заблокована песійна карта моєї матері.
У базі приватбанку є записи всіх моїх розмов з операторами приватбанку (Є НАДІЯ).
Кожного разу вони вимагали щоб я давав слухавку матері щоб вона підтвердила що я спілкуюсь з оператором від її імені.
Бдительние ви мои. Ви видали материну пенсію за грудень 2020 року по пенсійній карті яка Вашим оператором була зареєстрована як вкрадена.
На всі мої запити відповідь одна. Ми не даємо ніяку інформацію по картці. Не треба мені її давати. Я вам даю інформацію = вкрадено гроші з заблокованої пенсійної картки.
Може хто з читачів порадить що потрібно робити щоб пенсію в 2021 році могла отримувати мати, а не той, в чиїх руках заблокована пенсійна карта матері.
Бо складається враження що приватбанк комплектується такими ж безграмотними співробітниками як і керівництво України.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату ми проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Банк не хоче допомогти
У разі, якщо такої змоги немає і клієнт перебуває за межами України, то ми завжди йдемо назустріч і надаємо змогу відновити доступ за допомогою наших колег.
Для цього, при зверненні потрібно пройти верифікацію підтвердивши цим, що звертається власник аккаунту.
Так як дані, надані в банк та при дзвінку відрізнялись, то ми змушені відмовити в проведенні операції дистанційно.
Варто пам'ятати про необхідніть актуалізації даних та своєчастності надання інформації до банку в разі їх зміни.
Зі сторони банку не обмежується користування картками та сервісами.
Комментарии (5)