×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Наталія
До вашого відома додаю:
— 01.04.2021р. близько 16:00 звернулася в кіберполіцію.
-02.04.2021р. надіслала в центральний офіс приват банку Дніпропетровської області листа звернення.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що банк забезпечує безпеку коштів клієнтів при дотриманні правил безпеки при використанні банківських продуктів/
Уточнити інформацію за вашим зверненням ви можете, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом.
При надходженні офіційного запиту до банку, банком буде надано офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. На даний час рекомендуємо очікувати вирішення від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
Если вы не курьер, доставка карты не сработает
PS: у меня нет претензий к курьеру или девушке в отделении. Я недовольна самой системой и алгоритмом получения первой карты. Банку предстоит провести огромную работу по переделыванию удаленной регистрации клиентов. Посмотрите как это делает черный банк. Они дают возможность стать клиентом и получить карту за 10 минут.
Отдельная благодарность тем, кто прочитал до конца, вы герои!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написать комментарий
НЕ возвращают личные средства!!!
1, Когда вернут мои деньги 199,00 грн?
2, Когда вернут мои деньги 24646,32 грн?
3, До которого времени банк будет издеваться над клиентом, который не может решить вопрос уже в течении месяца???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (14)
Некомпетентність спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку
29.03.3021 року я в третє звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк так як черга була вільна до спеціаліста Федченко Марини я звернувся до неї та пояснив її що я хочу оформити картку для виплат після чого мені було повторно відмовлено в оформленні карти для Виплат, показавши своїми діями свій не професіоналізм після чого я пояснив спеціалісту Федченко Марині що я звернувся в службу підтримки ПриватБанк м Київ, після чого мені був дзвінок і там чітко пояснили що я маю повне право на оформлення такої картки, а спеціалісти Жмеринського відділу ПриватБанку є некомпитентними в своїй справі, що її та іншим спеціалістам буде зауваження від вищого керівництва ПриватБанка. В подальшому Федченко М розлютилася та в агресивній формі почала мені висказувати свої незадоволення потом при оформленні карти потрібно було встановити пароль на терміналі який знаходиться в приміщенні відділення приватбанку так я не знав, як його встановити я попросив Федченко М мені його встановити на що мені було відмовлено та я отримав відповідь йдіть собі його встановляйте з незадоволенням та презирством до мене. В ході розмови почала мені погрожувати що тепер в мене будуть проблеми з податковою. В подальшому не повідомивши мене та не запитавши мого дозволу підключила функцію, а саме страховку Захист на кожний день. В подальшому прийшовши додому я виявив на новій оформленій мені карткі пусто, а кошти, які залишилися на старій карткі переведені не були. В то й же день я повторно звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк при очікування своєї черги в коридорі до мене підійшла спеціаліст Федченко Марина та з незадоволенням сказала: Що знову до нас прийшли! На що я відповів що я є клієнтом ПриватБанка, а не порушник і скільки мені буде потрібно стільки я буду звертатися. В подальшому інший спеціаліст кошти все ж таки перевели, але з не зрозумілою комісією в 11 грн
31.03.2021 року я виявив що з моєї картки для Виплат було в ночі знято 20 грн за не зрозумілу мені страховку Захист на кожний день, яку я не оформлював, не замовляв, не підключав. Що це за безлад в відділенні ПриватБанк м Жмеринка, такі дії спеціалістів ПриватБанк які були вище вказані є неприпустимі я є клієнтом ПриватБанку 5 років вважаю що спеціалісти повинні бути ввічдивими, доброзичливими, з повагою до своїх клієнтів вони повинні були про консультувати, допомогти в будь якому вирішенні питання, а не хамсько відноситися до клієнтів та не бути до клієнтів зарозумілою, пихатою, зневагливою, гордовитою, та відноситися з презирством. Я так розумію що в Жмеринському відділенні ПриватБанку це тепер авторитет! З не повагою відноситися до клієнтів, в агресивній, грубій, погрозливій формі, спілкуватися до клієнтів так це що є нормою життя.
29.03.2021 року Федченко М замість того щоб виконувати свої службові обов’язки вона в особистих цілях зайшла в программу Вайбер не дивлячись на те що за одним столом з нею на прийомі сидить клієнт переписквалася з невідомою особою. Також працівники відділення приватбанку порушують однострій, а саме форму одежі, ходять визиваючи, без розпізнавальних знаків, без індентифікуючого бейджика, тому неможливо розпізнати чи це є працівник банку чи ще постороня людина з вулиці. У разі недовіри то на камерах відео спостереження все чітко записано.
Ви тепер самі запевниль в тому що дійсно дзвінка щодо страховки не було, що смс ніслова про страховку не було, працівники Жмеринського відділення ПриватБанку вводять в оману та надають неправдиву інформацію службу підтримки та спеціаліста департаменту по скарг та заяв Валентину. Прошу терміново вжити всіх заходів та терміново направити копію мого звернення до вищого керівництва ПриватБанку міста Києва та вжити най строгих заходів щодо не допущення таких ситуацій. А Федченко М негайно звільнити з займаної посади
Прошу
1. Провести службове розслідування Головним управлінням ПриватБанка в місті Київ.
2. Звільнення з займаної посади спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку Федченко Марину за агресивне спілкування, за неповагу до громадяна України та клієнта банку, за грубе спілкування, та погрозливе спілкування, за незаконне підключення страховки на Кожний день яку вона підключила при оформленні карти без дозволу, не запитавшись клієнта
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (4)
Звернення про заміну картки
Але звернулась в чат на сайті ПриватБанку, і оператор Юлія допомогла в вирішенні проблеми. Картку доставят до дому. Дуже дякую ПриватБанку за турботу!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Клиентоориентированность и приватбанк — не пересекались.
Ситуация сложилась следующим образом: мне было необходимо отправить 5800 грн на карту приват банка, я воспользовалась их же терминалом и авторизовалась своей картой при переводе суммы.
Деньги получателю не пришли, ни через день, два, три…
Я заволновалась и стала звонить в поддержку, мне сказали что ничего они не знают, ничем помочь не могут.
Я уточнила каким терминалом пользовалась, в котором часу, какой картой авторизовалась и т. д.
В ответ одни отговорки.
После третьего звонка оператор мне сказала что я скинула деньги на свою же карту, но их там почему-то нет и скорее всего их зажевал банкомат.
Прекрасно, подумала я И очень странно, ведь я номер карты получателя вводила вручную.
После всего оказалось, что мои деньги были отправлены другому человеку.
Каким образом сотрудники видели мою карту при переводе и зачем врали, я не понимаю
Одним словом, приватбанк пробил очередное дно.
Комментарии (1)
Махинация с предоставлением «кредитных каникул»
В августе мне о дате не сообщили и после моих звонков ответили что «все сотрудники заняты в связи с большой загрузкой, со мной свяжутся». Со мной так и не связались. Три месяца я звонил на горячую линию и моб. телефоны сотрудников с требованием назначить дату и хоть какого нибудь ответственного сотрудника для подписания доп. соглашения.
Мои требования игнорировали. Закрепленный за мной сотрудник Приватбанка Наталья просто перестала отвечать на мои звонки.
Доп. соглашение по сей день не подписано в результате саботажа сотрудников Приватбанк.
К тому же на меня повесили долг который образовался за эти три месяца «предоставленных крединых каникул» и насчитали пени и несоразмерные штрафы «за нарушение обязательств» несмотря на то то я исправно ежемесячно оплачивал обязательные платежи и даже большими суммами.
Сложившуюся ситуацию я расцениваю как искуственно созданную конкретными сотрудниками Приватбанкдля того чтобы мошенническим путем загнать меня в долговую яму, а после этого под надуманным предлогом насчитав огромные штрафы начать шантажировать меня по телефону занимаются вымагательством, требованием «добровольно» отдать им автомобиль, отдать им деньги.
Чем и занимаются ваши сотрудники с декабря месяца. На подписание доп. соглашения сотрудников не нашлось, а для того чтобы в дом ко мне ворваться с незаконными требованиями нашли аж двоих — это ваши «коллектора» (служебные удостоверения которых и происходящее зафиксировано на видео)
Неединоразовые телефонные переговоры по сложившейся ситуации с требованием провести служебное расследование по факту саботажа подписания доп. соглашения почемуто оказлись безрезультатны.
Вероятно такая схема отжима поставлена на поток. Что Вы можете мне ответить?
Написать комментарий
Розрахунково-касове обслуговування
Консультанти банку не можуть надати відповідь коли будуть повернуті зайво зняті кошти, якими документами керується банк, де можна ознайомитися з такими документами. Відповідь єдина: пишіть офіційно на головний офіс. Враховуючи таке ставлення зі сторони Приватбанка, будемо переходити на обслуговування в інший банк.
Написать комментарий
Цифровые токены КДВ
активировать (токенизировать) свои банковские карты в Google Pay.
Приватбанк первым в стране запустил сервис «наличные на кассе».
Теперь все мои карты Приватбанка токенизированы и я уже и забыл,
когда последний раз держал в руках свои физические банковские карты.
Я ежедневно и без проблем рассчитываюсь смартфоном на кассах всех торговых точек и только в кассах отделений Приватбанка до сих пор не могу снять наличными ни гривны при использовании Google Pay — программное обеспечение рабочего места кассира не позволяет произвести снятие денежных средств с токенизированной КДВ либо кассиры не знают как это сделать.
Только не говорите мне, что это не возможно.
Ведь сервис «наличные на кассе» работает в «Сильпо»,
ну так активируйте его ещё и на кассах отделений Приватбанка.
Надеюсь на взаимопонимание.
P. S. Использование QR-кодов совместно
с приложением Приват24 прошу не предлагать…
Підкажіть, будь ласка, в якому відділенні ви обслуговувалися, щоб ми перевірили, що за термінал там встановлено.
Комментарии (3)
Мамчич Олександр
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Банкий, яркий дбає про клієнтів
Написать комментарий
Это кошмар — банк блокирует карты когда хочет, ничего не объясняя
Для успішної актуалізації даних, інформація в документі повинна відображатися чітко та в повному обсязі. На жаль, раніше ви надали документ не в належній якості, тому він не пройшов перевірку, про що ми вас сповіщали повідомленням в додаток.
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями, однак мусимо констатувати, що на поточний момент, ви можете користуватися тільки особистими коштами.
Ми сповістимо вас додатково, коли зможемо вам надати для використання кредитний ліміт.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Професійна консультація
Завжди до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Досвидание
ОЧЕНЬ ОЧЕНЬ глупый сотрудник приват банка!!!
Сумма на карте была 15000 грн, а из-за этой задержки в 2 часа, у человека возникли проблемы…
Далее начались качели, сделайте 101 фото с картой/паспортом, потому что нам не видно и ТД.
На днях обращусь в отделение с одной целью.
Закрыть эти голд карты, по которым нет кредитного лимита РАЗ, вставляние палок в колёса ДВА
После этой ситуации ещё больше начал уважать MonoBank, где не делают подобного рода движений, и адекватные сотрудники.
ПриватБанк привратился в государственную шарашкину контору, где все работают на отвали за копейки, без какой либо мотивации.
Вывод сделан исходя из общений с консультантами
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
При проходженні ідентифікації в чаті, важливо надавати фото належної якості, щоб чітко відображалися дані картки/паспорту та не виникало сумнівів щодо їх справжності.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації більш детально.
Написать комментарий
После подключения эксперта в чат, он решил закрыть счёт в банке.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
ПриватБанк
Дякуємо, що ви з нами :)
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками: https://privatbank.ua/kak
Написать комментарий
Хороший банк, но есть над чем поработать
Ми не стоїмо на місці та постійно розвиваємось.
В оновленому Приват24 опція знаходиться в налаштуваннях картки і дозволяє перевипустити картку в декілька кліків не виходячи з дому. Оформлена таким чином картка має ті ж функції, що і звичайна.
Написать комментарий
Отвратительный банк. Развод
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Перепрошуємо за можливі незручності.
На жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за переказом.
Комментарии (2)
Приват
Фахівці перевірять інформацію по вашому питанню та консультацію надану в підтримці і зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Все банки воры, забрать у них деньги невозможно
Якщо ви не бажаєте продовжувати вклад на новий термін можна розірвати його протягом 5-ти днів з моменту закінчення попереднього строку, або ж повідомити банк про відмову від автоматичного продовження. Для цього не обов'язково йти до відділення. Для зручності клєінтів ці операції можна провести в своєму Приват24. У разі виникнення питань, наші колеги в підтримці завжди на зв'язку та залюбки допоможуть.
Що ж до вашого звернення у відділення та розірвання вкладу, фахівець перевірить інформацію за даною ситуацією та зв'яжеться за результатом.
Комментарии (1)