Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Vikivi 19 января 2021, 11:53
Помилково написала неправильне призначення в платіжці. Оператор Айсель сказала, що повернути неможливо, що треба скласти листа на повернення. Ок. Склали. Чекала добу. Прийшли. Не на ті платіжки! Напутала все. Хоча й було все з‘ясовано з нею. Після цього написала в чат. Інший оператор, Іван, все зрозумів, що не так і все зробив правильно. Листи прийшли не через добу, а через 5 хв. Молодець! Виправив ситуацію! Дайте йому премію!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2021, 13:13
Щоб більш детально розглянути ситуацію, написали вам в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Проблема решена
Evgeniy241282 19 января 2021, 9:14
Мне на новой работе выдали зарплатную карту Приватбанка, которую нужно активировать в отделении банка. Когда я пришел в отделение активировать, сотрудник банка сказал мне, что банк не может активировать мне карту без обьяснения причины. На мой вопрос как мне активировать карту, ведь у меня на ней уже 2 недели моя зарплата, сказали «рекомендуем поменять банк». Как мне быть? как можно решить эту проблемму?
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2021, 10:26
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asd37 18 января 2021, 23:51
Користувалась послугами 3700.

Андрій — 295773 кваліфіковано і швидко вирішив питання
Олена — 295773 відносилась також дуже чемно і терпляче
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2021, 10:26
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Минфин
Ответ администратора
21 января 2021, 17:55
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 21.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
SultanElena 18 января 2021, 20:23
Сделали вклад на депозит без досрочного расторжения 11.07.2015 на 12 мес., срок вклада закончился и был автоматически пролонгирован. К сожалению, появились причины, по которым срочно необходимо снять деньги, для лечения тяжелобольного вкладчика. Обратились в отделение Приватбанка г. Днепр, пер. Диевский 32, для расторжения депозитного договора, было написано заявление и приложены направление на госпитализацию в хирургию и отделение эндокринологии. Через 10 дней получили ответ в отделении Приватбанка с отказом!!! в расторжении договора и снятия денег с депозита!!! Вкладчику срочно необходимо лечение … но денег на лечения нет … кроме депозита, который приватбанк не отдает!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2021, 10:27
За договором банківського строкового вкладу банк зобов´язаний видати вклад і нараховані відсотки по цьому вкладу зі спливом строку, визначеного в договорі банківського вкладу. Повернення вкладнику банківського строкового вкладу і нарахованих відсотків за цим вкладом, на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе лише у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlenaCHepel 18 января 2021, 17:01
4246 0010 0046 1289 Secret торгове підприємство,
Без двух дней месяц — ни оплаченного товара, ни денег на возврат!
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2021, 18:09
Добрий день!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
DarkWhite 18 января 2021, 15:34
Привіт!
Приватбанк, ваш віртуальний помічник «Яна» так погано розпізнає слова, що повторювати доводиться по 20 разів. Врешті фраза розпізнається, але її повторювання багато разів підся заданого питання: «що саме вас цікавіть»? змушує то сміятись, то нервувути. Розмовляю я
чітко, робота така. По-різному переформульовую для «Яни» запит за ключовими словами, але розуміє вона через раз. Стається це не лише зі мною, тут пролема в аналізаторі голосу (чи як ця фіча називається)? Будь ласка, зробіть «Яні» апгрейд, бо не розпізнавши запит, с-ма не перемикає користувача на живого менеджера.
А потреба поговорити з живим працівником інколи буває дуже нагальна.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2021, 16:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
l2x8 18 января 2021, 14:52
Есть в ПБ очень удобный сервис интернет-карт. Хочешь оплатить услугу онлайн — заведи интернет-карту, говорили они, и больше знать проблем с интернет-платежами не будешь. Наличные с нее не снять, магнитной полосы для кардинга тоже не имеется — благодать.
Первую интернет-карту получилось создать сразу на 10 лет с хорошо запоминающимся сроком действия 01/25 (создавалась в январе 2015). Пришла пора 2020 года, а с ней и желание сделать новую карту до 2030 года (и со сроком действия по первый месяц «того» года включительно). Карты создавались и закрывались, т.к. никак не получалось попасть в «нужный год» (2027, 2028, …, и последняя 11/29).
Пришел момент и сервис создания новой интернет-карты стал сообщать, что «согласно решения банка открытие карты отклонено».
Как оказалось есть ограничение на использование интернет-карт, а именно их количество. Не больше 11 в одни руки (пару рук). Ограничение это касается не одновременно открытых карт, а вообще открытых интернет-карт.
Вы — банк, решение это ваше. Мне, как клиенту, оно не понятно (особенно ограничение касательно закрытых карт, которые, все равно, считаются) и не приятно. Не то чтобы я отговаривал от использования услуг банка, но и количество рекомендаций изменится в меньшую сторону.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2021, 16:12
Вдячні вам за відгук та за те, що активно користуєтеся продуктами банку, однак в зазначеній вами ситуації, мусимо констатувати, що, дійсно, існують певні правила при оформленні карток даного типу.
Не варто засмучуватись. Є можливість оформити та користуватись віртуальними картками. Це платіжні картки, які мають всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще, з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Сподіваємося на ваше розуміння та будемо раді подальшій співпраці.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Demetrea15 18 января 2021, 14:47
Здравствуйте.
Сегодня была проблема с оплатой на олх.
Не проходила оплата.
Обратилась в помощь приват 24.
Мне помог специалист Ярослав.
Всё объяснил доклано в чем проблема.
Очень сильно ему благодарна!
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2021, 14:56
Добрий день!
Нам приємно, що професіоналізм Ярослава залишив у вас позитивні враження.
Беремо і робимо все, щоб ви отримували тільки якісне обслуговування :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bomberman 18 января 2021, 9:01
Моя дружина має картку в доларах, на яку я постійно пересилаю гроші, так як працюю за кордоном. Карткою жінка взагалі не користується, вона просто лежить в дома. Одного дня жінці в приват 24 почали приходити повідомлення про спробу зняття коштів з картки, жінка картку зразу заблокувала, хоча працівники наполягали прийти в відділення і перевипустити картку!!! На запитання звідки шахраї знають дані картки, відповіли що ви самі десь комусь сказали ці дані!!!)))) Ще раз нагадаю карткою ні разу не користувалися, вона просто лежить в дома, діти ще малі. В мене запитання як шахраї можуть знати реквізити картки, а выходить що працівники привату самі заливають дані шазраям
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2021, 10:34
Добрий день!
Судячи з вашого відгуку, картку було скомпрометовано.
Хочемо звернути вашу увагу, що проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки на сторонньому сайті можливе лише в тому разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення платежів. Співробітники банку не мають доступу до даної інформації.
В даному випадку, радимо вашій дужині перевипустити картку в найближчому відділенні, або за декілька секунд здійснити перевипуск на віртуальну. Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Natalia15 17 января 2021, 19:36
15.01.2021 я звернулася на гарячу лінію приват банку з проблемою що потрапила під шахрайський обман і перевела кошти на рахунок шахраїв за послугу доставки яку так і не було виконано!
Працівники банку з розумінням поставилися до моєї проблеми і допомогли повернути гроші.
Працівники спрацювали дуже швидко, на наступний день гроші були повернені.
Щиро вдячна за швидко виконану роботу працівникам приватбанку за розуміння і відповідальне стевлення до своїх клієнтів!!!
Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 20:20
Добрий вечір!
Можете на нас розраховувати! Завжди раді допомогти :)
Slavakot 17 января 2021, 14:55
На прикінці минулого року звернувся до відділення приватбанку для отримання нової дебітової карти, оскільки термін дії старої закінчився, де мені повідомили, що банком прийнято рішення розірвати зі мною ділові відносини, і отримати нову карту не можливо.
На моє прохання прояснити ситуацію, чому банком прийнято таке рішення працівники відділення нічого сказати не змогли. При звернені на гарячу лінію та на email Приватбанку отримував одну відповідь, радимо відкривати рахунки в іншому банку, а пояснень щодо такого рішення з боку банку також ніхто не надавав.
Після цього мною був складений письмовий запит з посиланням на норми законодавства, та направлений в м. Дніпро до головного офісу. Приблизно днів через 10 мені зателефонували з головного відділення та ще разрозпитали про деталі мого звернення, та зазначили що моє питання буде винесено на розгляд.
Через два дні мені знову зателефонували та повідомили, що всі обмеження з мене як клієнта Приватбанку знято, та принесли вибачення за таку ситуацію. На моє прохання повідомити чому так сталося, мені повідомили що це була технічна помилка.
Тому якщо ви опинилися в такій ситуації раджу вам звертатися письмово до головного офісу, там як виявилося працюють притомні та адекватні спеціалісти.
P. S. Якщо потрібно більше інформації про складення письмових запитів, пишіть мені на email: slavakot.87@gmail.com буду радий допомогти.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 16:19
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами.
Будемо раді подальшій співпраці :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
larisaroeva 17 января 2021, 13:29
хочу работать Днепр оператор колл центра Роева Лариса Валериевна…02.02.1967…опыт работы есть. согласна с любым графиком смен на полную занятость. 2 высших образования.
просила передать оператору онлайн линии и получила отказ.
по звонку телефона 3700 на просьбу отказ не получила. вежливо попросили оставить информацию на сайте
я год в поиске работы и на хэдхантер неоднократно отправляю резюме и со мной никто не связывается. хотя компания в поиске таких сотрудников.
звонила и писала сотрудникам того отдела. где хочу работать. чтобы передали информацию руководителю отдела
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 15:18
Добрий день!
Уточнюємо інформацію за вашим питанням. Додатково повідомимо вас про результат.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleynik77 17 января 2021, 13:19
Обращалась в банк по факту замены карты, в связи с окончанием ее срока действия. В отделении девушка экономист, не смогла выдать новую карту, по причине что Приват банк по непонятным обстоятельствам разрывает со мной договор в одностороннем порядке без обьяснения причин.
После написания мной отзыва на Минфине, сотрудники банка перезвонили и уладили этот вопрос! так что я с удовольствием продолжаю обслуживаться в ЛЮБИМОМ привате и не держу на Вас зла))
Спасибо) продолжайте и дальше нас радовать качественным обслуживанием))
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 14:51
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Дякуємо, за ваш вибір :)
Kolunya 17 января 2021, 12:17
При переводе с карты для выплат снимают коммисию. Хотя они уже брали коммисию когда деньги заходили на карту!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 14:00
Добрий день!
Наявність та розмір комісії залежить від типу операції та картки, з якої вона проводиться. Наприклад, цільові кошти, такі як пенсія, стипендія та інші, зараховуються на картку для виплат без комісії. Також без комісії ви можете знімати з неї готівку в банкоматах по Україні, проводити оплати в магазинах чи мережі інтернет, або ж переказувати кошти на інші картки ПриватБанку. Комісія 0.5% при зарахуванні суми стягується з отримувача по картці для виплат, якщо це були не цільові кошти.
На нашому сайті ми розміщуємо всю необхідну інформацію про наші продукти і тарифи, а також корисні поради, наприклад, як користуватись картками і не платити зайвих комісій: https://privatbank.ua/kak
Детальніше ознайомитись з тарифами за карткою для виплат можна тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
rugbyallison 17 января 2021, 9:29
Нахожусь за рубежом (ОАЭ), недавно изменил финансовый номер с украинского на свой местный в Эмиратах. При авторизации СМС приходят примерно в одном случае из пяти.
Обращался на этот счёт к операторам, ответ всегда один: ПБ отправляет СМС, обращайтесь к местному оператору.
При этом СМС от других банков и учреждений в разных странах доходят на этот номер без проблем, только с сообщениями от ПБ эта проблема, и, как видно из комментариев, не только у меня.
Но, конечно же, легче сказать, что проблема не в ПБ, чем эту самую проблему наконец решить.
Молчу уже, что приложение разлогинивает каждые несколько дней, тем не мене, непонятно зачем предлагая каждый раз включить Touch ID)))
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 11:07
Добрий день!
Зі своєї сторони бачимо, що повідомлення успішно відправляються на ваш номер та мають статус доставлених.
Щоб розібратись в ситуації детальніше, запросили додаткову інформацію в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Chesnakovgena 17 января 2021, 9:22
Не аыплатил компенсацию по программе Теплые кредиты. Обманул на 8200 грн.
Шантажирует вынуждая открыть депозит на 50000 грн. Это вообще наглость.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 11:00
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації звернулись до вас в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
19 января 2021, 17:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
rubkanat 17 января 2021, 1:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 1
Вчера без всяких подтверждений и 11 января были сняты деньги на Телеком услуги: PORTMONE MOBILE, KYIV: Комунальні послуги: PORTMONE.KOMUN., ID платежу 1536422033: ID платежу 1531798356 в общей сложности 300 грн. но почему банк не может проследить на кого пошли эти деньги ведь в оплате указываются данные получателя и от кого идёт оплата, даже оплачиваешь постоянно с одного адреса всё равно приходит подтверждение на телефон, а тут банк оплачивает не понятно, что и не может проверить, что это за оплаты значит в этом замешен банк и нужно убегать с этого банка.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 10:58
Добрий день!
Судячи з усього, картка раніше була додана для оплати на сайті.
Хочемо звернути вашу увагу, що проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки на сторонньому сайті можливе лише в тому разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені при здійсненні цієї операції.
Зі своєї сторони ми відображаємо у виписці всю інформацію, яку нам надає сервіс, через який було здійснено платіж. В даному випадку, у виписці було відображено назву сайту на якому проводилась оплата. Відв'язати картку ви можете в особистому кабінеті даного сайту або звернувшись в його підтримку.
Якщо ви маєте підозру, що дані картки стали відомі третім особам, радимо заблокувати картку через Приват24 або звернувшись до нас в підтримку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlovaira 16 января 2021, 22:46
Отделение по адресу: Одесса, ул. Торговая, 26
Являюсь вашим клиентом уже более 10 лет. Классный банк, супер обслуживание всегда. Так держать!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 10:37
Добрий день!
Завжди до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Минфин
Ответ администратора
19 января 2021, 17:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tetiana71 16 января 2021, 21:53
Хочу подякувати оператору Анастасії. Швидко і якісно допомогла в вирішенні мого питання. Зручнтй і якісний сервіс.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 10:36
Добрий день!
Залюбки допоможемо з будь-яким питанням. Можете на нас розраховувати!
Минфин
Ответ администратора
19 января 2021, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Скарга на роботу керівника відділення Приват Банку.
16.01.2021 відвідали відділення Приват Банку в місті Бородянка по вул. Центральна. Хотіли здійснити операцію в касі, але на жаль вона не працювала в робочий час. Працівники банку там щось налаштовували, але нам нічого не пояснили. Так як послугу, яку ми хотіли здійснити в касі нам потрібно було провести терміново ми стали очікувати, коли каса почне свою роботу. Але прибігла керівник відділення і почала виганяти нас в «ласкавій
«формі з підвищеним тоном на вулицю очікувати, не запропонувавши нам хоча б скористатися терміналом самообслуговування, як альтернативою і це в — 15 на вулиці. Очікували тільки я і мій чоловік. Не створювавши натовпу. Дуже не задоволена даною ситуацією і відношенням керівника банку до своїх клієнтів!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2021, 10:34
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі за ситуацією та ваші контакти.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝