Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kingcity 27 октября 2023, 12:54
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 8
Вчора звернувся до служби підтримки в онлайн-чаті у Приват 24. Моє питання стосувалось нарахування акційного кешбеку.Мені відповів консультант Владислав. Враження таке, що я спілкувався зі сторонньою людиною, яка з вулиці забігла у колл-центр і випадково відповіла на звернення. Інформацію, яку він запитував у мене, він легко міг (і повинен був) побачити сам тай навряд чи ця інформація допомогла б у вирішенні питання. Відповіді, які він давав, містили або дезінформацію або просто загальні фрази, які не роз`яснювали мого питання.Одним словом, складалось враження, що людина просто робить що-небудь, аби лише створити видимість діяльності. Зрештою я перервав діалог і розібрався у своєму питанні сам, потративши на це трохи більше часу.До банку питань щодо нарахування акційного кешбеку вже не маю.Не хочу знижувати загальну оцінку банку із-за однієї людини, але прошу — Приватбанк, зверніть увагу на компетентність ваших консультантів «гарячої лінії». Я знаю, у вас там є і хороші спеціалісти, я стикався з ними, але професійний рівень деяких є не дуже вищим нуля.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію більш детально. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Igorka85 27 октября 2023, 11:55
Доброго дня! Я багато років обслуговувався в «АТ ПриватБанку» як фізична особа. В серпні 2023 року відкрив у Банку рахунок як ФОП. У вересні місяці у додатку Приват 24 для бізнесу було повідомлення про необхідність надати документи щодо здійснення мною діяльності як ФОПа. Мною була прикріплено скан копію 1-го договору та 1-го акту в додатку Приват 24. При цьому підкріпити, ще декілька договорів та актів я не зміг так як в додаток Приват 24 для бізнесу не давав такої можливості та повідомляв що «Ви вже підкріпили документи». Після цього я вважав, що виконав всі вимоги банку щодо надання необхідної кількості документів. В Жовтні 2023 року банк розірвав зі мною ділові відносини як з ФОП так і як з фізичною особою з неясних для мене причин. За телефоном 3700 повідомили, що я не надав документів, а відтак ділові стосунки зі мною припинено. При цьому мої доводи про те, що мене не повідомляли при необхідність надання документів, а ні телефоном, а ні листом на пошту, ситуацію не змінив. Також не змінило ситуацію і моя пропозиція прийти до відділення та надати документи щодо діяльності ФОПа.
Тобто Приват 24 для бізнесу працює не належним чином, або в момент прикріплення документів виник якийсь БАГ.
Банк без попередження та запиту документів іншими каналами зв’язку розірвав ділові відносини.
Банк не надав можливості клієнту після розірвання ділових відносин надати документи, щодо підприємницької діяльності з метою поновлення обслуговування клієнта.
Не побачив повідомлення в Приват 24 для бізнесу або не зміг завантажити документи = відмивання грошей або незаконна діяльність.
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 13:04
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
rebrovd 27 октября 2023, 8:56
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
Сьогодні 27.10.23!
24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро
вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя!
Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700!
Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей!
На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації!
Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз!
Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня!

У відповідь тупі фрази мов чекайте!

Висновок:
ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання!

Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому банку
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 11:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема решена
Kot2403 26 октября 2023, 21:31
13.07.2023 року державним виконавцем було надіслано постану про визнання поточного рахунку для здійснення видаткових операцій. Постанова була відправлена Укр поштою. Сьогодні 26.0.10.2023рік, відповідь операторів*постанова на банк не надійшла*. Як взагалі таке можливо, якщо виконавцю надано інформацію що постанова в банку є. Сьогодні ще раз відправили цю постанову, скільки ще треба чекати щоб співробітники банку нарешті зайнялися своїми прямими обов’язками і нарешті розблокували карту
Приватбанк
Ответ банка
27 октября 2023, 8:48
Вітаємо.
Банк обробляє документи в термін 1-3 робочих дні після отримання документа.
АЛЕКСЕЙ Соколовский 26 октября 2023, 13:22
всім привіт, мене Звати Олексій С. я перебуваю за кордоном і не можу фізично сходити в банк, я зробив довіреність на свого адвоката і він сходив у відділення в київ і відкрив рахунок на мене, і в банку йому кажуть скажіть, що б ваш клінт пройшов верефікацію через приват онлай, ок я копаюся пройти жту йохану верефікацію більше 6 місяців! дається 3 спроби і наступна через 24 години … як так що немає іншого способу пройти верефікацію, що я як клієнт повинен втрачати свій час по 2 години і отримувати відмову??? хоча у мене є вже рахунок! логіка де??? чому немає іншого способу??? я в чат з менеджером скинув довіреність, підтвердив номер, ім'я прізвища та по-батькові … і все не так! фото не проходить з айфона 14 про макс??? ви серйозно? коли в моно банку реєстрація та верефікація пройшла за 15 хвилин! позорище!!)) сьогодні 26.10.2023
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 15:24
Вітаємо. Вже написали вам в особисті, щоб уточнити контактні дані і допомогти вирішити питання.
gudkov77 26 октября 2023, 12:27
С сентября по октябрь Привабанк решил провести лохотрон, т. е. акцию, по которой за покупки в магазинах одежды и обуви начисляется кэшбэк — 5%. У матери карта Универсальная, к которой дополнительной картой выпущена такая же, но на моё имя. Перед походом в магазин и я, и мать зарегистрировались в акции. В магазине был проведён расчёт дополнительной картой Универсальная, выпущенной на моё имя. Но кэшбэк начислен не был. Я обратился на горячую линию Приватбанка по этому вопросу. Мне был дан ответ, что обращаться должен владелец основной карты, т. е. мать. Мать так же обратилась на горячую линию, но ей был дан ответ, что обращаться должен владелец карты, с которой был расчёт, т. е. я. Я снова обратился на горячую линию, описав всю ситуацию. В этот раз банк взял паузу ДВА дня. На второй день мне перезвонила сотрудница и сказала, что обращаться… должна мать, т.к. она — владелец основного счёта. И снова мать обратилась на горячую линию с описанием ситуации. Ей в этот раз ответ дали прямо в чате, не принимая заявку, что т.к. расчёт был дополнительной картой, то кэшбэк вообще у них «начислить нет возможности» (так и написали). Мать задала вопрос, где в правилах это написано, на что получила ответ, что в правилах этого не написано, потому банк принял решение на своё усмотрение в этой ситуации. Т. е. в правилах написано чётко: расчёт в магазине одежды/обуви, расчёт картой Универсальная/Универсальная Голд, кэшбэк 5%, но не более, чем 500 грн. в месяц. Всё. Эти условия были выполнены. А оказывается банк, чтобы не выплачивать кэшбэк, нашёл ещё кучу поводов. Я лично давно пользуюсь кэшбэками в Альфа-Банке, в Монобанке. Но такой дичи с кэшбэками как в Привате нет нигде. Чистые разводяги. В августе по ОККО 25.08.2023 так же не был начислен кэшбэк. Это был последний день акции. Позвонил на горячую линию, сказали, что был «глобальный сбой», и в последний день акции никому не был начислен кэшбэк. Обещали начислить. Прошло 2 месяца, а я всё жду 15 грн. кэшбэка. В общем, никому не советую «вестись» на эти акции от Приватбанка. Увеличивают расчёты по своим картам обманом клиентов.
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 15:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Валерій Антюхов 26 октября 2023, 11:33
За офіційними правилами даної акції період її проведення з 10:00 30 серпня 2023 року до 23:59 30 жовтня. Дізнавшись у вересні про дану акцію я залюбки її підключив і до сьогодні за всі покупки в категорії «Товари для дому та ремонту» отримував заявлені 5% кешбеку. Але сьогодні щось пішло не так і за дві покупки в даній категорії мені чомусь було нараховано по 3% кешбека, хоча до кінця акції ще декілька днів. Покупки та оплата були 26.10.2023 в 9.40 і на обидві оплати було нараховано 3% замість 5%. Звернення до служби підтримки не дало бажаного результату і оператор Анастасія лише констатувала, що по даним платежам було нараховано кешбек за умовами іншої акції «Бажані товари з подвійною вигодою». При цьому не було зареєстровано звернення та пропозиції вирішити дане питання компетентними співробітниками банку. Анастасія вирішила, що все гаразд і на цьому подальша розмова з нею була не доцільна. Вважаю дії співробітника банку по відношенню до клієнта не доцільними, а саму помилку порушенням умов запровадженої акції та нарахування кешбеку. Неприємності у відносинах з Приватбанком продовжуються…
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 14:19
Вітаємо. Нам дуже шкода, що спілкування з нашим співробітником залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, тому обов'язково перевіримо дії оператора під час вашого звернення. Нам знадобиться трохи часу, щоб опрацювати ситуацію детальніше з приводу нарахування кешбеку. Після розгляду заявки профільними фахівцями, ми вас проінформуємо. Дякуємо за розуміння!
tkiss95 26 октября 2023, 11:16
На прошлой неделе пришло письмо о закрытии моего счета со стандартной отмазкой про зброю массового знищення и о том, что нужно явиться с реквизитами другого банка. В прошлую пятницу 20.10.23 лично написала заявление и указала реквизиты для перевода, в понедельник 23.10.23 получила грн на указаный банк, а долларов по сей день нет. Сегодня четверг 26.10.23, эти деньги нужны сейчас и возможно спасли бы жизнь.

Приват банк! Когда мне ждать этот перевод?
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 13:35
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для уточнення даних.
Проблема решена
Binancik 26 октября 2023, 10:22
Мені було відмовлено в обслуговуванні.
Прошу банк розібратися та поновити мене як клієнта!
Я нічого не порушував!
Готовий на будь які перевірки!
Мав у банку соціальну картку!
Користувався Універсальною Голд, та готовий підтвердити будь який рух коштів на ній!
Те що Ви зробили це помилка!
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 11:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, відновлення співпраці неможливе. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
olena2024 26 октября 2023, 9:26
Нещодавно я звернулася до банку з питанням щодо невдалої покупки товару через інтернет. (заявка № 74034455). Хочу подякувати працівникам банку і особисто пані Інні — товар мені вислали. Вважаю, що тільки ваша кваліфікована допомога сприяла цьому. Бережіть себе і своїх близьких
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2023, 10:18
Вітаємо. Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Наш оператор Інна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
motherf 25 октября 2023, 15:11
Отделение по адресу: Львов, пр-т Червоной Калины, 36
Дуже хотів взяти участь в акції «Додаткова знижка 5% на ROZETKA» від ПриватБанку. Переглянув умови акції та не побачив нічого підозрілого про два види карток «Універсальна Gold» у ПриватБанку.

Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.

Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.

Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд

Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 16:43
Вітаємо. За умовами акції Додаткова знижка 5% на ROZETKA https://newpromos.privatbank.ua/znyzhka_dodatkova_na_ROZETKA, картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальні картки Platinum, World Black Edition, World Elite міжнародної платіжної системи Mastercard, емітовані АТ КБ «ПриватБанк», які беруть участь в Акції, мають такі BIN ранги (перші цифри номера картки):
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Tanya2412 25 октября 2023, 13:50
Кожен день проводжу оплати в бюджет в ОМС і приват24 вирішив на пару годин заблокувати платежі, а вдень такі платежів у мене багато. Це вже не вкладається ні в які рамки і мали би совість так як прифронтові міста і всім потрібні проводить адмінпослуги
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 15:05
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Vladyslav331 25 октября 2023, 7:48
При спробі зайти у приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли що раніше мені було нідіслано запит про походження коштів, і в відведений час я не надав документи. АЛЕ НІ ЯКОГО ЗАПИТУ Я НЕ ОТРИМУВАВ, ні на пошту ні в приват 24. У привата мабуть якісь проблеми були в системі що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я відразу пішов у відділення і надав документи для підтвердження. ЧОМУ ЗА ВИНИ БАНКУ Я МАЮ ЛИШАТИСЯ РАХУНКУ. Я активно користувався картою покупки, оплати і т.д. кредитний ліміт без прострочок. В віділеннях ні хто не може допомгти оператори також!!! ЦЕ ВАША СИСТЕМНА ПОМИЛКА!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 11:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема решена
theme8313 24 октября 2023, 21:29
Вирішив спробувати онлайн підтримку та через бота в телеграмі задав питання стосовно використання карток для оплати на постачальника е/е. І миттєво отримав ось таку відповідь:

«Вашими діями, Ви порушили умови договору про надання банківських послуг, розміщеного на сайті Банку, а саме, умови і правила надання банківських послуг, в частині обов’язків клієнта утриматися від дій, які порушують права Банку.
Порушуючи умови договору, Ви знижуєте якість надання послуг Чат-Online ПриватБанку. Тому, Банк відмовляється від підтримки ділових відносин в частині обслуговування в Чат-Online з Вами. У разі, якщо подібне звернення надійде з Вашого номера ще раз, ми будемо змушені призупинити для Вас можливість звернутися в Чат-Online ПриватБанку. Дякую за звернення, до побачення.»

Припускаю, що ШІ міг помилитись в аналізі мого питання, але мене не покидає відчуття, що я пройшовся по дуже тонкому льоду і був на грані повного блокування :)

Мабуть, краще буде подзвонити.
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 11:05
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Mifflin 24 октября 2023, 18:40
После совершения мне p2p перевода вразмере 9000грн за услугу моя карта была заблокирована. Связавшись с банком я узнал что человек который переводил мне деньги написал заявление что он отказывается от перевода. Бегая по отделениям решения я так и не нашёл. Все деньги на карте в размере 40000грн были заблокированы. Приват мне предложил два варианта решения вопроса. 1. Отдать деньги заявителю 2. Договориться с заявителем что бы он отклонил заявление. Скажите пожалуйста как я могу связаться с этим человеком!!! Тоесть любой клиент привата после оплаты ним услуги и получения её может вернуть деньги себе обратно. Человек указал что перечисли деньги мошеиничиским путём. От куда мошенники взяли тогда мою карту? И зачем им нужно было именно мне перечислять деньги. Приват без розберательства блокирует мои личные средства и вынуждает меня перевести обратно деньги. ПРИВАТ вы лучшие!!!
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 20:00
Вітаємо.
У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати.
Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, ви можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 24 октября 2023, 18:05
Дорогой Приват. Сделайте так, что бы во всех областных центрах было бы ХОТЯ БЫ ОДНО работающее в субботу отделение вашего банка. Пусть оно работает хоть полдня, до 13−00. Но, что бы работающие люди хоть в субботу, в свой выходной день, могли бы к вам попасть. Полно вопросов которые надо решать ИМЕННО в отделении, а не через службу поддержки
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 19:40
Дякуємо за ваші пропозиції. Ми з радістю розглянемо їх і сподіваємося, що вони допоможуть нам покращити наш сервіс.
Lolik1837 24 октября 2023, 16:56
Дорогой Приват. Вот уже третий день я пытаюсь попасть на прием к вашему оператору в отделении.
График работы ваших отделений с 9−00 до 17−00.

В пятницу 20.10.23 отпросился с работы в 15−00, думал успею. Фиг там. Была тревога до 16−30. Естественно до 17−00 не успел дождаться очереди. В понедельник 23.10.23 я уже во всеоружии отпросился с работы на полдня с 13−00. Но опять воздушная тревога, которая так и не окончилась до закрытия отделения банка. В отделение, естественно, не пустили.

Сегодня на работе меня предупредили, что это в последний раз я отпрашиваюсь. Отпросился и опять воздушная тревога. Окончилась в 16−30. Впереди человек 10. Понимаю, что все равно не успеет подойти моя очередь. Развернулся ушел.

Смог дозвониться до вашей горячей линии и узнаю, что в моем областном центре НЕТ НИ ОДНОГО ОТДЕЛЕНИЯ, которое работало бы в субботу
Более того, на всей восточной Украине нет ни одного отделения в областных центрах, работающего по субботам.
Приват — ВЫ ДЛЯ КОГО ГРАФИКИ такие делаете? Только для пенсионеров и тунеядцев?
СДЕЛАЙТЕ ХОТЬ ОДНО РАБОТАЮЩЕЕ В СУББОТУ ОТДЕЛЕНИЕ в каждом областном центре. Как же так? Понятно, что люди после рабочего дня не могут попасть к вам, потому, что тревоги каждый день во второй половине дня.

НО ДАЙТЕ НАМ ШАНС хоть в субботу к вам попасть! Ну хоть до 13−00 какое ни будь работающее в субботу отделение хоть одно на весь город, на весь областной центр. Люди, которые работают, не могут к вам неделями к вам попасть.
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 17:46
Вітаємо.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Inet5 24 октября 2023, 15:00
Я є власником гаража у кооператіві «Дружба» і мені треба було сплатити членські внески за користування ним, а також попросив власник сосіднього гаража щоб я сплатив за нього внески.Я не знав реквізитів кооператива, а тому вирішив скористатися послугою приват 24 яку надає банк, а саме указуєш назву підприемства і його місцезнаходження і банк видає реквізити. Мені банк надав реквізити і я 26.09.2023р. здійснив 5 платежів загальною сумою 5124гр. І якже я жалкував що я скористався цією послугою. Зясувалося що банк дав реквізити кооператива з такою назвою але зовсім у другому місті. І почалась моя тяганина. Я вирішив скористаться чатом на сайті щоб повернути кошти помилково перераховані іншому кооперативу. Я у чаті письмово викладав усі підробиці платежів і мені надсилали повідомлення що банк звернеться з запитом на повернення помилково перерахованих коштів, а копію надішлить мені. Така переписка у чаті почалась з 2.10.2023р. Мої пояснення як зазначали уважно читали і обіцяли що ніяких проблем не має направити звернення, а копію мені надіслати.Оці обіцянки продовжувалися до 22.10.2023р. У цей день я знову 5 раз звернувся у чаті з вимогою вирішити моє питання. Представник банку був вказаний як Вадим який попросив мене надати усю попередню переписку з працівниками банку я надіслав йому. Він попросув певний час і вирішив усі мої вимоги.Я розумію що це ще не поверненя коштів але це свідчить про різний фаховий рівень працівників або відношення працівників до клієнтів банку. Як я зясував це був Вадим 296005. Спасибі що ще є такі працівнику у банку.
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 15:09
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Та рішення про повернення в даному випадку приймає отримувач.
Проблема решена
Liza7 24 октября 2023, 13:11
ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме «з якої причини були заблоковані кошти». Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 14:34
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Allaya07 24 октября 2023, 12:00
Мій батько отримував кошти (заробітну плату) на картку Привату. У жовтні 2022 року він помер. При оформленні документів виявилось, що картка була неактивована. І ось тут почалось найцікавіше…Нотаріус подає запит — відповідь, що ні рахунків, ні карток немає. Подаємо повторний запит з номером картки — коштів немає. Пишу до Нацбанку, отримую відповідь банку, цитую: «Банк пояснює, що підприємсто не відкривало рахунків в Банку на ім'я ПІБ, проте згідно з пакетом зарахування Підприємство перераховувало кошти до Банку з вказанням картки № ***** для ПІБ».
Тобто, банк суперечить сам собі? Спочатку коштів немає, потім він їх бачить… яке підприємство, які кошти перераховувало і для кого, але відповідь з залишком коштів не надамо. Рекомендують звертатись до Підприємства, яке знаходиться за 150 км від мого місця проживання, і в якому вже закриті всі рахунки по померлій людині.
Вихід — суд.
Тому, моя рекомендація, якщо не хочете ходити по судах, і роками випрошувати кошти, які належать вам по праву, не користуйтесь цим банком і не зберігайте там кошти!
Додам, що сама працюю у сфері, яка має відношення до оформлення спадку, в тому числі грошових коштів у цьому банку, і не раз стикалась із ситуацією, коли клієнти не можуть отримати спадок, бо «великим» юристам банку ще потрібно довести, що свідоцтво про право на спадщину, форма якого затверджена Мінюстом, є правильним, довести, що ти спадкоємець і саме тобі належать кошти!
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2023, 14:31
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звертатись до підприємства, що робило виплати. Підприємство може направити листа до банку на повернення коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝