×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Мошенничество
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (18)
Блокировка счета
Щоб ми могли допомогти вам і зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця.
Ви можете замовити і надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю) або замовити нестандартну довідку про те, що клієнт отримує ці виплати в Банку.
При отриманні такого листа ми зробимо все необхідне в найкоротші терміни.
Комментарии (8)
Плутанина з верифікацією даних або як відкрити рахунок ФОП в Приватбанку після 25 років.
Я зареєструвався фізичною особою-підприємцем і, відповідно, постало питання відкриття рахунку в банку.
Обрав П Б, тому що обслуговуюсь в цьому банку як фізична особа і поки що не знайшов підходящих альтернатив в Україні.
11 червня подав заявку через приват24 про відкриття рахунку, це зайняло небагато часу, однак вже за декілька годин прийшло повідомлення, що виникла проблема: «помилка при верифікації даних, прохання відвідати найближче відділення для вирішення проблеми». 14 червня, в понеділок, я навідався до найближчого відділення, де мене доволі швидко прийняли менеджер та начальник відділення. Всі були дуже ввічливі і намагались допомогти. Як повідомила начальник відділення, проблема в тому, що я не верифікував свій паспорт-книжечку після 25 років, як вклеїв фото (на хвилиночку, це було рік тому і тоді, восени 2020го року я відвідував відділення ПБ і менеджер підзавантажувала паспорт в систему для верифікації, але напевно, стався якийсь збій або комусь було лінь ці дані оновлювати).
Не довго думаючи, ми зробили нові фото паспорту з вклеєною фоткою і підзавантажили з метою відкриття рахунку і мені повідомили, що необхідно чекати на повідомлення про відкриття рахунку.
За 5 робочих днів не надійшло жодних повідомлень або дзвінків щодо відкриття рахунку, тому 18 червня я вирішив самостійно зателефонувати до 3700, де мені повідомили, що знову проблема з верифікацією паспорту після 25 років. В свою чергу, я відповів, що вже 5 днів тому завантажили паспорт з вклеєним фото, однак працівник колл-центру відповів, що не у нього немає інформації, чи завантажив я нові документи, а є лише інформація від СБ банку, що не верифіковано дані і порадив мені верифікувати дані як фіз особа (тобто звернутись до консультанта по фіз.особам у відділенні банку), а не як фіз.особа-підприємець.
На наступний тиждень, 22 червня пішов у відділення і верифікував свої паспортні дані (які вже мали б бути верифіковані рік тому, тому що і тоді я звертався до банку і надавав паспорт з вклеєним фото). На цей раз, на щастя, все пройшло успішно і через декілька днів рахунок, все ж, було відкрито.
Дана історія завершилась успішно, за що я дуже вдячний працівникам 3700 та працівникам відділення, які надавали всю посильну допомогу у вирішенні питання, однак засмучує декілька моментів: 1) Тотальна відсутність зворотнього зв’язку — в кожному випадку доводилось самостійно витягувати інформацію, жодних дзвінків або повідомлень від банку не приходило про наявність проблеми, окрім як перший раз, коли намагався відкрити рахунок онлайн. 2) Повна відсутність пояснення проблеми: про те, що треба верифікувати дані як фіз.особа дізнавались методом тику: ані я, ані працівники відділення, ані працівники 3700 не знали точно, в чому проблема. Тому велике прохання до банку: коли вам потрібні якісь документи від клієнта — так йому прямо і повідомте: потрібен паспорт з вклеєною фоткою після 25 років! Через ці прикрі непорозуміння з банком, відкриття рахунку зайняло майже два тижні, що не дуже підвищує конкурентоспроможність ПБ.
Невеличка порада всім, хто планує відкривати рахунки ФОП в ПБ: перевірте, чи верифіковані ваші документи в ПБ саме як фіз.особи, особливо, якщо змінюєте книжку-паспорт на пластик або вклеюєте фото після 25 чи 45 років.
Написать комментарий
Оформлення страховки
Вирішив придбати страховку Сімейну. Однак не тут то було.
З четверга не можу придбати, пише що мені відмовлено «на підставі оцінки страхових ризиків».
Раніше оформлював — питань не було, а тут не дає, при умові, що ніякий підстав не має — кредитна історія гарна, все Ок.
3700 стверджують, що питання в страховій, телефонував на 3 різні страхові, з ким співпрацює ПБ — вони кажуть всі питання виключно до банку.
Нікому не цікаво розбиратися, а негативний осад залишається.
Якщо надаєте певний пакет послуг — виконуйте їх або допоможіть клієнту без фраз, тіпа не ми ідіть туди.
Даремне Ви змінили свій лозунг на «Беремо и робимо!».
При спілкуванні з 3 різними операторами я цього не відчув.
Відмова можлива у разі наявності обмеження в обслуговуванні в банку у когось з осіб, що страхуються.
Комментарии (1)
Надежный банк с прекрасным сервисом
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Swift перевод
Написать комментарий
людська підтримка клієнтів
Написать комментарий
Все было неплохо, пока не взломали мою карту банковскую
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (4)
Наглая и чудовищная ложь Приватбанка: берем и делаем всё возможное, чтобы не возвращать деньги
Для тех, кто не в курсе или забыл, напомню: 15 апреля этого года с моей карты Приватбанка были сняты деньги в банкомате Турции в размере $1912.05. Я не санкционировала эти операции (5 транзакций, 3 успешных), даже не знала об их проведении, и Приватбанк не уведомил меня об этом. Как только я увидела в личном кабинете Приватбанка обнуление карты, я позвонила на горячую линию и заблокировала все карты, это было в течение получаса с момента хищения. Деньги уже украли, но на 3700 меня убедили, что всё поправимо, они подадут заявки, и деньги мне вернутся, только нужно подождать. И я поверила этим мошенникам, которые изначально знали, что ничего они мне не вернут.
Почему операторы с радостью подали заявки на чарджбэк, приняли их в чате? Потому что они знали, что напишут то, что будет выгодно им, а не мне, только и всего. А когда придет отказ — он был неминуем по таким основаниям, что они приписали — операторы пожмут наушниками и скажут: «Нам так жаль, но нам не удалось вернуть ваши деньги, но вы не отчаивайтесь, несите нам еще, мы и их с радостью прощелкаем».
Все, кто столкнулся с хищением средств с карты, не поддавайтесь на уговоры 3700 оформить документы на возврат в чате — несите заявку на чарджбэк в письменном виде, причем составлять документ должен не сотрудник горячей линии, который представляет интересы Приватбанка в борьбе за чарджбэк, а юрист, который отстаивает ваши интересы, ведь вы ему за это платите деньги.
Заявки должны быть поданы одновременно, по количеству спорных транзакций, и рассматриваться должны также одновременно. Приватбанк обманул меня: подал две заявки из трех с объяснением: «Сначала подаются приоритетные». Не верьте, это наглая, беспардонная ложь Приватбанка. Если подавать не все заявки одновременно, оспаривание 100% обречено на провал со стороны МПС. Третью заявку подали со скрипом, но она уже сделала свое черное дело — отправилась отдельно от других, как было выгодно Привату, и очень плохо для меня.
И этого мошенничества Привату показалось мало. Чтобы я уже точно ничего не получила по чарджбэку, сотрудники написали обоснование заявок: недополучение средств в банкомате. Типа я ввела карту, пароль, деньги снялись со счета, но банкомат их не выдал. Это настолько феерическая брехня, что воры, укравшие у меня деньги в Турции, просто сущие младенцы по сравнению с пирующим на чужих костях юр. отделом Приватбанка. Конечно же, турецкий банк ответил, что провел инкассацию, излишков в банкомате нет. Так Приватбанк обезопасил турков от чарджбэка, себя от чарджбэка и лишил меня законного права компенсировать украденные средства.
Следующий этап. Отказ банка-эквайра возмещать средства — не является основанием для закрытия заявки на оспаривание транзакции, но Приват в наглую проигнорировал это обстоятельство, и поспешил закрыть заявки, потому что я уже начинала ему надоедать со своими просьбами.
По совету юриста и разрешению Мастеркард, я подала заявки на чарджбэк в письменном виде заказным письмом в главный офис Приватбанка в Днепре — вот этот шаг нужно было делать вместо всех вышеобозначенных действий.
Письмо получили, но долго не хотели регистрировать в системе, и сделали это только через 3−4 часа упорных переписок в чате с разного рода псевдоспециалистами, вплоть до эксперта Юрия, в чьи бесстыжие глаза я хотела бы посмотреть в суде (чтобы он мне был здоров). Еще мне сегодня запомнилась хамоватая дамочка на горячей линии Наталья № 283768, которая не хотела решать мой вопрос. На горячей линии меня к тому времени заблокировали, но я стала звонить с других номеров. Кроме того, я позвонила на горячую линию Мастеркард, но не украинскую, а международную и рассказала о шахраях из Приватбанка и скотском отношении к владельцам карт.
На мои требования открыть заявки на чарджбэк на основании письменного обращения, Приватбанк ответил отказом, что зафиксировано в чате. Формулировка: заявки не открываются повторно. И это также очередное хамство со стороны Привата. На самом деле, отказ банка-эквайра вернуть деньги не является основанием для прекращения оспаривания транзакций. Но Приват рассудил так: раз турки не возвращают деньги, то МПС нагнет Приватбанк возвращать средства или влепит штраф за то, то пропустили заявку, которую нужно было зарубить на корню. А Приватбанк как тот жадный раджа из мультика про Золотую антилопу: «Это уже мои деньги (даже пусть полученные из резервного фонда на покрытие рисков), а я не могу их отдавать».
И еще важный момент: всякий раз на 3700, да и здесь мелькало в комментах, меня спрашивали, какая была карта: с чипом или без. Я все думала, какая разница. Оказывается, разница колоссальная: если карта без чипа, все риски по ней несет банк-эмитент, выпустивший карту — скажите, как его зовут? При-ват-банк! И тут становится понятно, почему писались якобы глупые заявки на чарджбэк, почему Приват врет на каждом шагу, почему не хочет открыть новые заявки — не хочет компенсировать мне мои украденные деньги.
И напоследок мантра Приватбанка про правоохранительные органы. У меня не вырвали сумку с деньгами из рук, не вытянули кошелек в метро. Кража была с банковской карты, со считыванием пароля, который я вводила в другом банкомате, другого банка, на другой улице города. Ситуация произошла на территории иностранного государства, вне юрисдикции украинской полиции. К турецкой стороне я отношения не имею, и физически не могу заниматься расследованием дела в Турции. Поэтому возмещать средства должна МПС либо Приватбанк, особенно с учетом отсутствия чипа на карте.
Еще один перл Привата, рассчитанный (как и вся процедура chargeback, поданная через 3700 или в чате), что мошенничество не является основанием для чарджбэка. Не верьте этому, господа. Это трындеж и провокация со стороны Приватбанка, рассчитанная на низкую фин. грамотность населения. В чарджбэке есть основания возврата по мошенническим операциям, просто риски несет Приватбанк, а ему, сами понимаете, оно не нужно.
Уже почти 3 месяца длится этот позорящий Приватбанк чарджбэк. Этот государственный мошеннический банк сделал всё от него зависящее, чтобы я не получила похищенные у меня деньги. Мне остается обратиться в суд и в другие инстанции: СМИ, общественные организации, дойду до президента, если нужно, и до Мастеркард в США.
Ссылки на мою историю можно прочесть в истории моих отзывов.
Ваше питання було розглянуто та по результату вам телефонував наш співробітник з наданням інформації та рекомендацій для подальшого врегулювання ситуації.
Комментарии (198)
Задоволена обслуговуванням в оному ввідділені, і обурена щодо обслуговування в іншому
Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Ми проведемо перевірку щодо поведінки нашого співробітника відділення та по результату вам зателефонуємо.
Написать комментарий
Відмовили у перевипусці картки для виплат
І не помилилася — проблему вирішено!
Заявку розглянули, обєктивно перевірили історію і, як результат, новою карткою вже користуюся!
Щиро дякую усім працівникам банку, службі безпеки банку і усім, хто працював над цією проблемою! Також дякую працівникам сайту Minfin за співпрацю в цьому проекті!
Ще раз дякую професіоналів з Приватбанку за гарну роботу і що віднеслися до вирішення проблеми клієнта професійно!!!
Беремо і робимо!
Комментарии (1)
И снова Chargeback в Приватбанке
Заранее спасибо сайту минфин.ком.юа за помощь.
P. S. Номер телефона для звонков из-за рубежа +380737161131 не работает, не проходит звонок (деньги на счету телефона есть).
Ваше питання було розглянуто та по результату вам телефонував наш співробітник з наданням інформації та рекомендацій для подальшого врегулювання ситуації.
Додатково, ми проведемо роботу з оператором для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
Аферисты
.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для того, щоб ми змогли більш детально розібратися в ситуації – радимо клієнту особисто звернутися в нашу підтримку, де наші фахівці з радістю допоможуть.
Комментарии (2)
Несанкционированное снятие денег со счёта.
Дійсно, інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Оплата може бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
Для повернення коштів, ви можете звернутися в службу підтримки сайту, на рахунок якого здійснився платіж, або написати в наш чат для подачі заявки на оспорювання оплати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Бонус онлайн не сработал
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Комментарии (3)
Заставили оформить кредитную карту.
Продукти банку оформлюються лише за згодою клієнта. Ми детально проаналізуємо дану ситуацію та по результату вам зателефонуємо.
Комментарии (27)
Неможливо активувати карту «Універсальна»
В мене склалася така ситуація: Я замовив собі карту «Універсальна» за допомогою онлайн анкети, до мене приїхав кур'єр, я заповнив всі анкети, сфотографували мене, вручили мені карту, але от проблема: Її неможливо активувати, ні через смс, ні через дзвінок.
Я прочитав тут схожі проблеми, допоможіть будь ласка вирішити і мою)
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжуться.
Комментарии (2)
Неадекватні співробітники банку.
Перед тим звертався ще до одного оператора, прийшлось питати двічі, що отримати відповідь на своє запитання.
Перепрошуємо за незручності.
Ми проведемо роботу з операторами, щоб в подальшому уникнути незручностей та надавати найкращий сервіс. У разі виникнення питань, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Комментарии (1)
Ненадійний банк
Далі надаю переписку в чаті Приват24 з фахівцем банку.
Добрий день.
Анастасія
Добрий день, Олександре!
Уточніть, будь ласка, бажаєте збільшити кредитний ліміт?
Хочу отримати роз’яснення, щодо безпідставного зменшення кредитного ліміту з 46000грн. до 0грн. та повернути кредитний ліміт, який був на карті.
Коротко суть питання.
Шановна служба підтримки Приват Банку.
Це не відповідь на питання. Прошу надати чітке роз’яснення з посиланням на договір.
З повагою,
Ніколенко Олександр.
Це моя відповідь на лист від банку.
15.06.21 мені змінили кредитний ліміт по карті Універсальна з 46000 до 0грн. За період користування картою, не маю жодного порущення (протермінування/несплату)з мого боку. Прошу Банк, надати офіційну відплвідь, щодо вище зазначеного питання з посиланням на договір.
Це моє листування з Станіславом, вашим співробітником.
Відповідно до політики управління лімітами, банк проаналізував сучасний стан та історію використання карти і прийняв рішення знизити ліміт. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
У разі якщо Ви бажаєте знову отримати ліміт, через 30 днів після зниження я рекомендую в Приват24 подати заявку. Прикріпивши довідку про доходи, рішення може бути переглянуто.
Анастасія
На жаль, на даний момент, ліміт не може бути наданий за рішенням банку. Ви використовували кошти більше допустимого ліміту. Для можливості зміни кредитного ліміту, будь ласка, погасіть овердрафт на вашій карті
Це його відповідь.
Анастасія
Ви можете подавати заявки на зміну ліміту в Приват24: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт'. Ліміт буде переглянуто після погашення поточної заборгованості по картці
Я не використав гроші банку більше допустимого ліміту.Коли я користувався ліміт був 46000шрн. поточна зазаборговагість була близько 6000грн. всі платежи вносилися вчасно, а потім раз і ліміт став 0.
Ви пишете не правду.
Анастасія
Після зміни ліміту, Ви робили спробу його збільшити. Вище було надано причину, чому наразі він не збільшується
Чому для перегляду ліміту, я маю погасити весь овердрафт, якщо я вчасно вносив всі платежі?
Хочу отримати аналіз по сучасному стану та історії використання моєї картки Універсальна, на підставі яких банк прийняв рішення про зниження кредитного ліміту до 0грн.
Це моє питання до вашого співробітника.
Анастасія
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5. …При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
А ось його відповідь
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті www.ubki.ua/
Ваш працівник повідомив мені, куда я можу звернутись в Українське Бюро кредитних історій.
Я і звернувся та подивився свою кредитну історію та рейтинг складає 90%
Анастасія
Банк вставновлює ліміт на основі своїх показників та історії використання картки. після цього банком було прийнято рішення про зміну ліміту
Так в мене питання, як банк визначив мою кредитоспроможність?
Анастасія
система встановлення ліміту працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Ще раз вам наголошую, ваш працівник повідомив мені(переписка вище додається)щоб я звернувся за даними щодо обслуговування мною кредитів на сайт Українського Бюро Кредитних Історій, що я і зробив. Згідно з даними вище зазначеного сайту в мене гарний кредитний рейтинг 90%
Анастасія
Добре. Ліміт у банку надається за аналізом показників саме у банку
Вот в мене і виникає логічне питання, на основі яких своїх показників, яких у вас, з ваших слів сотні та математичних моделей, банк знімає кредитний ліміт клієнту, в якого кредитний рейтинг згідно з даними Українського бюро кредитних історій 90%.
Прошу аргументуйте, які саме показники по моїй картці, вплинули на рішення банку про зменшення кредитного ліміту з 46000грн. др 0грн. одночасно.
Анастасія
Банк не уточнює дану інформацію.
Ліміт може змінюватись за рішенням банку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, згідно умов договору
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вам, всеодно прийдеться пояснити причину.
Анастасія
За рішенням банку, це і є причина
Це кредитна карта, на ній був встановлений ліміт який збільшуваася та належним чином обслуговувався.
Анастасія
Вище Вам вже було повідомлено, що згідно пункту правил, Банк може самостійно змінювати Ваш ліміт в односторонньому порядку
Підкажіть, будь ласка, можливо у Вас виникли питання по наданій інформації?
А банк в односторонньому порядку, не аргументуючи, без попередження бере та знімає кошти з кредитного ліміту.
Анастасія
Все вірно, згідно пункту правил
Але ж ви нещодавно в переписці розказували мені про кредитоспрлможність відсидали мене в Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене все добре, для чого, просто би написали що банк забирає кредитний ліміт коли хоче та без пояснення причин.
І це було би коротко і ясно.
Але це не повага до клієнта.
Анастасія
на сайті УБКІ Ви можете перевіряти самостійно свій кредитний рейтинг т.
У чаті вище одразу було написано пункт правил та описано його, що банк має право самостійно змінювати ліміт.
Свої висновки, щодо багку, я вже зробив.
Допоможу і іншим людям зробити, тим хто ще не зробив!
До побачення!
Анастасія
Гарного дня
13:44
Висновок цього всього один. Приват Банк в односторонньому порядку одночасно обнулив кредитний ліміт по карті та спочатку намагався по різному трактувати своє рішення (спочатку казали 5−7днів, потім повністю погасіть овердрафт, потім посилалися на якусь внутрішню аналітику банку, яку вони нікому не показують, потім на Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене жодного протермінування та цим підтведжується моя платіжоспроможність) та коли я навів беззаперечні факти відсутності підстав по вище зазначеним пунктам, банк просто повідомив що змінив (повністю обнулив кредитний ліміт по моїй карті) в односторонньму порядку, на підставі договору та ніяких роз’яснень надавати не збирається.Тобто по простому приклад: ви отримали ліміт по карті 10000грн. потім здійснили якісь покупки на 5000грн., ви думаєте що у вас ще є 5000грн. на карті та розраховуваєте, як будете гасити заборгованість (обов'язковий платіж, платіж пільгового періоду) а нє, на наступний день, дивитесь, а на карті -5000грн. без пояснень і все.
Думайте, чи пов’язувати себе співпрацєю з таким банком!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому та покращити якість обслуговування.
Щодо зміни ліміту, то зазвичай банк спирається на велику кількість факторів та приймає рішення на основі їх сукупних показників. Наші колеги додатково перевірять інформацію, щодо збільшення ліміту по вашій картці та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (9)
обман при получении валюты
В лучшем случае, если деньги не фальшивые, получу за минусом комиссионных, в худшем — банк «взул» на 100 баксов.
И вот еще что настораживает. Буквально через пару дней как стала клиентом банка, звонят как бы из банка, говорят прошло списание с карточки и пытаются уточнить кое-какую информацию. Это говорит о том, что сотрудники банка регулярно «сливают» клиентскую базу.
Фахівці перевірять інформацію по даній ситуації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (7)