Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Да. К. 3 ноября 2024, 11:13
У мене зняли з карти близько 50 000 гривень уночі за київським часом наприкінці жовтня 2024 року, з бізнесів на території США… Незрозуміло, як банк не заблокував ці транзакції як підозрілі. Але що ще більше непокоїть, це те, що мій випадок не їдничний.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 ноября 2024, 13:46
Вітаємо.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
GudenkoK 3 ноября 2024, 11:02
Чим далі тим краще респект привату найкращий банк України
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 ноября 2024, 13:47
Вітаємо.
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Проблема решена
Kepi1976 2 ноября 2024, 11:39
29.10.24 Банк заблокував мені рахунок, неможливо вивести гроші, попередньо мені не написали, ні в електронну пошту ні в смс, що зі мною розірвані відносини, на кшталт вислали лист за адресою реєстрації, вивести гроші неможливо, Якщо тільки особисто приїхати до відділення банку, або написати довіреність на якусь довірену особу, так як я перебуваю за кордоном зробити це взагалі неможливо, так як консульство України не обслуговує більше громадян, та й взагалі це чистої води крадіжка коштів, якщо банку не подобатися щось, розривайте стосунки та перекладайте мої кошти на вказаний мною рахунок, а не вимагайте з’явитися особисто, цієї чистої води крадіжка грошей у стилі коломойського, приват банк це синонім невпевненості та шахрайства в українській банківській системі
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 2 ноября 2024, 12:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Yulia0402 1 ноября 2024, 20:58
Отделение по адресу: Херсон, ул. Илюши Кулика, 149/29
Доброго вечера. Почну с того що, мене кокретно хотів банк обікрати на процентах по кредиту. Брала в приват банку кредит на суму 5000 тис.грн щомісячний відцоток 3,5 %.від суми…2 місяці я не виплачувала, накопились відцотки по заборгованості.Після 2-х місяців я погасила увесь кредит, сума 5000 + 500грн по відцоткам.Пройшло 3 дня, мою карту нарешті розблокували.Банк сам вирішив.без мого рішення, понизити кредитний ліміт.ну це то ладно. Щоб ви розуміли на мої картці було (0) я їй не користувалась, через неділю мені приходить повідомлення від приват 24.що з моей карти списано відцоток 143.70 по кредиту 143.70.я спочатку подумала що, це такий жарт і що в банку є якась помилка але ні… в тех.підтримці мені ясно дали зрозуміти.або я плачу.за щось «условно«або він буде рости. А тепер саме цікаве.щоб ви зрозуміли.дозвонитись до оператора неможливо.вони просто тупо не беруть трубку.На все про все вони пишуть по (шаблонам), ви заборговали банку, а що і як і звідки не зрозуміло?! Навіть є історія транзакцій, поповнень.час і дата.їх це не хвилює…С таким стикаюсь уперше і мабуть в останнє.тому що я видалила всі карти, і закінчила співпрацю з банком. Ще, хочу доповнити трішки про саме ставлення банку, до своїх клієнтів в самому відділенні. Я знаходжусь в м.Херсон це прифронтове місто.де через 5 км вже через річку лінія фронту.сьогодні запустили балістику по місту, почалась тривога, банк вигнав всі 10 -теро людей на вулицю…і їм фіолетово.що летить ракета.а прилетіло в цьому районі. Після тривоги вони їх по 2 люди запрошували…як при ковіді.це жах.я вважаю що цьому банку не місце взагалі в Україні.а бути національним тим паче…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 2 ноября 2024, 9:11
Вітаємо.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.

Щоб перейти до старої версії з https://next.privat24.ua/ — скористайтеся меню ´Фото´. Це кругла позначка зображення або ваше фото, якщо ви раніше його завантажували, що знаходиться праворуч у верхньому куті після входу до особистого акаунта Приват24. Далі оберіть, будь ласка — ´Перейти в стару версію´. Приклад — https://pb.ua/short?8F4

Якщо картка не перебувала в пільговому періоді, буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість включно.
Проблема решена
ahmedgeorg 1 ноября 2024, 12:33
У мене закінчився срок дії карти і я прийшов в банк її обміняти. Яке ж було моє здивування коли співробітник банк дав мені карту, яку до того тримав в руках і обдивлявся. Я попросив його надати іншу карту, в конверті чи з іншим захистом даних, бо ця карта уже побувала у нього в руках, номер карти, CVV код і срок дії вже стали йому відомі. На моє прохання дати карту в конверті він відповів, що у їх відділенні всі карти у такому вигляді (і дійсно, показав мені стос карт, без всяких конвертів, де кожний співробітник банку може взнати CVV-код, дату закінчення і номер карти). Також він запропонував «застрахувати мене від шахрайських дій». Спочатку банк ствроює умови для шахрайства, а потім пропонує застрахуватися від нього — прекрасний маркетинговий хід :). І як це узгоджується с правилами платіжних систем? І зовсім цинічним виглядає твердження, що «Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства»
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 ноября 2024, 13:48
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
plummet 1 ноября 2024, 6:27
З моєї картки почали списувати кошти для оплати ресторанів у Лос-Анджелесі. Перед тим як система заблокувала картку, встигли здійснити оплату на суму 21 000 UAH.

На моє звернення мені відповіли, що створили заявку на повернення коштів, розгляд якої триватиме 120 днів. Також порадили погасити 21 000 UAH, щоб уникнути нарахування відсотків, і звернутися до кіберполіції.

Як банк може не нести відповідальність за безпеку даних своїх клієнтів? Цією карткою я не розраховувалася, тобто це якийсь внутрішній витік моїх фінансових даних.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 ноября 2024, 9:03
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції.

Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Moliar 31 октября 2024, 22:40
15.09.2024 року з моїх карток вночі були списані всі кошти, в тому числі і кредитний ліміт.(загальна сума вкрадених коштів біля 200000,00грн.) Було здійснено 8 транзакцій на монобанк і жодних повідомлень щодо необхідності підтвердження платежів не надходило. Звернулась з заявою до банку, та до поліції. Надала банку Витяг з ЄРДР. Станом на сьогодні банк не повернув жодної копійки. Крім того на кредитний ліміт (яким я не користувалась), почав нараховувати відсотки нібито за користування кредитом. Банк не враховує що я пенсіонерка і інших доходів, окрім пенсії, не маю, і інших заощаджень теж не маю. Скрутне становище, викликане такими шахрайськими діями, не дає можливості погасити кредит, яким я не користувалась.
Але банк це не цікавить! Банк допоміг шахраям викрасти вночі кошти і ще хоче заробити на відсотках. А що мені робити в такій ситуації?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 ноября 2024, 9:01
Вітаємо.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
andriyz 31 октября 2024, 20:28
30.10.2024 в 03:29 протягом 2 хвилин було здійснено більше десятка онлайн оплат на користь Facebook Meta загальною сумою 600 грн. (поточний інтернет ліміт). Це нова картка, яку я отримав в серпні цього року через Нову Пошту, яка здебільшого використовувалась для онлайн оплати комунальних послуг та жодного разу не покидала домівку чи передавалась в руки третім особам. Прокинувшись зранку позначив дані операції як шахрайські та попросив банк їх оскаржити. Проте, натомість, отримав лист про те, що тільки одна операція може підлягати оскарженню, оскільки згідно умов та правил розмір спірної операції повинен становити більше 155 грн. Я не є прихильником теорій змов, проте дивним чином чомусь саме картки Приватбанку є найбільш скомпрометованими протягом останнього часу. Опції відмови онлайн-платежів без підтвердження в банку теж немає. Більше десятка транзакцій протягом двох хвилин і лише 4 листи від банку з проханням підвищити Інтернет ліміт. Оскільки, хотілось би списати ще більше 🥴 (?).
Спершу здається, що тебе це не може стосватись, бо ти прошарений (-а), ніде карткою не світив, а всі ці відгуки- десь або штучно створені, або стосуються невдах, які засвітили десь свої картки, але реальність насправді така, що зранку коли прокидаєшся- вже нічого зробити не можна.
Якщо ви все ще користуєтесь Приватбанком- рекомендую повністю відімкнути оплату в інтернеті по всіх діючих картках або зменшити до суми, яку не шкода втратити, перевірити/відімкнути ліміти на зняття коштів, а по можливості- перейти повністю до більш нормальних банків, в яких є окрема опція в меню, що не дозволяє проводити платежі онлайн без підтвердження та точно немає таких дир в системі безпеки.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 1 ноября 2024, 8:57
Вітаємо.
Інформація вказана в тому числі в умовах і правилах ПриватБанку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk

2.1.4.10.2. Сторони узгодили, що Банк проводить претензійну роботу щодо оскарження операцій за умови, що розмір спірної операції становить більше, ніж 155 грн. У випадку, якщо операція здійснена в іншій валюті, гранична сума визначається шляхом її конвертації в валюту операції за офіційним курсом НБУ, що діє на дату проведення Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або Платіжною системою та/ або мережею, через які така операція проводилась.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Inna22021995 31 октября 2024, 19:36
Я, Катрич Інна Юріївна являюсь клієнтом вашого банку. Де без моєї згоди та мого відома були списані кошти на компанію UPS. Кошти були зняті із заблокованої кредитної картки в мінус. По недбалості банку шахрайські дії відбувалися й далі після мого повідомлення на гарячу лінію. Тобто банк не відреагував на моє звернення про шахрайство і дав можливість списати кошти з мого рахунку шахраям. То на підставі чого ви робите звернення, що зараз діє «кампанія проти банку «і вся інформація, щодо цих списань фейк. Чекаю пояснення.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 20:36
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Anatoliy5345 31 октября 2024, 18:35
По кредитці «Універсальна» в додатку вказано, що, якщо не встиг заплатити за пільговий період, буде нарахований відсоток 3,4%. Однак фактично розрахунок здійснюється за якоюсь формулою, яка ніде не вказана, і в результаті виходить 5%, які нараховуються навіть на кошти, використані в поточному місяці.
P. S. А також за останній період з’явилося багато відео, в яких люди скаржаться, що з них зняли суму, майже вдвічі більшу за сам кредитний ліміт, можна робити висновок, що це «Шарашкіна контора"((…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 18:59
Вітаємо.
Щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.

Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% (або 3,4% для gold карток) * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% (або 3,4% для gold карток) – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Інформація про умови нарахування відсотків знаходиться за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna знизу сторінки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RussellUA 31 октября 2024, 4:40
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Грушевского, 61
Хочу поділитися негативними враженнями від користування послугами АТ КБ «ПриватБанк».
У них є можливість відкрити депозит, який розроблений для наших захисників та захисниць, які проходять військову службу та отримують заробітну плату. Цей депозит має назву «Слава Героям». Вчора я два рази поповнив його на незначну суму до тисячі та трохи більше тисячі гривень але коли прийшло погашення за овдп, то хотів поповнити його втретє на суму яка не перевищує максимальну за умовами договору. Коли я намагався поповнити вклад, то мені вибивало на екрані в додатку «Мої заощадження», що сума ліміту на день перевищена і я почав шукати цю інформацію в договорі даного депозиту і що ви думаєте? Так, цієї інформації ніде немає!
Так в частині 2 вказано. Поповнення вкладу та нарахування процентів
2.1. Клієнт має право поповнювати вклад зі своєї картки для виплат АТ КБ «ПриватБанк» до досягнення
максимальної суми вкладу. Максимальна сума вкладу та поповнень, на яку нараховуються проценти, не може перевищувати суму, встановлену Банком. Ця інформація доступна Клієнту у відділенні або на сайті
Банку на сторінці pb.ua/depozit.
2.2. Нарахування процентів на суму вкладу і поповнень починається з першого дня, наступного за днем
надходження грошових коштів в Банк, і здійснюється за кожний календарний день, виходячи з фактичної
кількості днів у році, за ставкою, що діє по цьому договору на дату розрахунку процентів, з урахуванням
правил розрахунку процентів при продовженні вкладу. За день, коли вклад повертається Клієнту, проценти
не нараховуються. Після розірвання вкладу або закінчення його строку (якщо вклад не продовжений на новий строк) нарахування процентів припиняється.
2.3. Банк має право протягом всього строку дії Договору змінювати розмір процентної ставки за вкладом.
На сайті також інформація про це ніде немає ба більше там вказано що є лише обмеження максимальної суми і вона 500к, тобто жодного слова про те, що я даний депозит можу поповнити лише два рази на день. Постає питання — чому банк приховав дану інформацію від свого клієнта тим самим поставив його в незручне становище? Чому в договорі немає цього прописано або хоча б на сайті? Справа в тому, що відсоток нараховується на наступний день після поповнення будь якого депозиту в цьому числі і «Слава Героям», отже в мене мінус один день і мінус відсоток із за того, що банк приховав від мене свого клієнта який ним є з 2010 року дану інформацію про умови поповнення вкладу на день. Чесно, є бажання судитися з вами і просити до 20000 гривень моральної шкоди заподіяної мені в результаті того, що я не був проінформований про умови поповнення вкладу в своєму договорі, який після підписання несе юридичну силу і може бути застосований в суді, як доказ бездіяльності АТ КБ «ПриватБанк». Я із за вас втратив можливість заробляти відсоток вже від 31.10.2024, оскільки я не зміг поповнити вклад 30.10.2024, оскільки ви приховали від мене цю умову. Головне, що ви вчасно здерли з мене за депозитарні послуги по овдп 500 гривень. Чим далі, тим більше є бажання взагалі більше не купувати овдп та тримати кошти в банку, як депозит. Все більше одне розчарування. Так ви шануєте тих, хто вас захищає? Ніякої відповідальності з вашого боку. В такому важливому документі, як договір за депозитом, не вказати дану умову поповнення даного вкладу. І як завжди, окрім вибачень, я не отримають більше нічого. Потрібно всі заощадження обміняти на долари США і більше не переживати за них, за знецінення, інфляцію та девальвацію гривні. Ба більше з новим податком немає стимулу та мотивації тримати на депозитах кошти, а на овдп смішні відсотки і купувати облігації на великий термін не хочеться із за війни. ПриватБанк — робимо так, щоб ви отримали від нас розчарування та негативні емоції.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 9:44
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Polyaole 30 октября 2024, 23:55
Перевіряла ввечері баланс по картці, виявила несанкціоновану оплату на якесь LLC в штатах, без мого підтвердження, з перевищенням встановленого ліміту на інтернет платежі. Тобто банк без моєї згоди провів платіж… карткою в цей день не користувалась, в інтернеті нічого не купувала. У приваті сказали, що це я всім cvv та інші дані картки роздаю та шахрайські сайти відвідую. Оце безпека!!! Картку заблокували, повернення коштів не обіцяють. Як так? Як шось заплатити хочеш — так і пароль двічі введеш, і підтвердження відправиш. А тут — тільки в виписці мінус, і все.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 9:26
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Ihor852 30 октября 2024, 22:01
Офіційні ресурси банку вводять людей в оману. Зверталися до відділення Приватбанку за адресою вулиця Університетська, 3/1, Ірпінь, Київська область, для отримання термінового грошового переказу «Western Union». Попередньо здійснили замовлення необхідної суми в валюті через К Ц Приватбанку. Співробітники відділення банку відмовили мені в обслуговуванні посилаючись на необхідне оформлення платіжних карток для отримання грошового переказу. Співробітники повідомили, що мені необхідно оформити валютну картку для зарахування грошового переказу на рахунок і вже після знімати кошти з рахунку.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 31 октября 2024, 9:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владислав Горбов 30 октября 2024, 16:50
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Байрона, 150-Б
Заблокували рахунки ТОВ внаслідок шахрайських дій. Намагаюсь повернути гроші.
Робітники банка, оператор, підтримка діють дуже непрофесійна. Місяць ушло на то, щоб з’ясувати алгоритм дії. Для повернення коштів в іншій банк виявилося, що треба писати паперову заяву з печаткою на закриття рахунків. Добре, написав і подав 24/09/24. Оператор у відділенні ясно та чітко обіцяла два дні на поверненя коштів. Не повернули. За два тиждні сварки з техпідтримкою одна розумна дівчина нарешті сказала, що не 2 дня, а 30.

Добре, зачекав 30 днів 24.09−28.10. Грошей нема. Знову сварюся з техпідтримкою. Вони не можуть знайти паперову заяву. Гроші не повертають. Жахливий банк.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 октября 2024, 17:11
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Df824 30 октября 2024, 15:52
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
30 жовтня 2024 року у відділенні на вул. Європейська буд. 5 м. Дніпро мені перевірили валюту та провели платіж. Сподобалась робота оператора Никифорова Валентина Анатоліївна — дякую.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 октября 2024, 16:29
Вітаємо. Ми обов’язково передамо співробітниці Валентині ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Проблема решена
BoGDAN777777 30 октября 2024, 13:12
Я військовослужбовець. Перевіряючі одного разу баланс на картці, виявив не санкціоновану оплату на суму в 29.99€ десь в Англії… Ні гаряча лінія, ні служба підтримки не змогли порозмовляти зі мною, ссилаючись на дефіцит операторів… А коли порозмовляли — заблокували акаунт, карти, лишивши тим самим дружину в декреті і 2-х дітей без коштів…Одні пі…от, у вигляді Параші стріляють в мене і мою сімʼю, інші, у вигляді «ПрихватБанк» залишають мене і мою сімʼю без коштів… Не можу ніяк зрозуміти, як я, будучи клієнтом банка, сплачуючи його комісії, буду власником коштів — маю надати або пін (щоб зняти), або ж пароль чи Face ID, щоб щось оплатити, а комусь на іншому континенті не потрібно нічого… «Ловкость рук, ПрихватБанку?» і ще одне питання до співробітників банку. Як ви, шакали тилові, записались в списки тих, кого я маю захищати???
К
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 октября 2024, 14:22
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операції, сформовано заявку на повернення коштів. Звертаємо увагу, що її розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
nataliakravchuk 29 октября 2024, 18:53
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Висловлюю подяку працівнику відділенню Столичне 14 за адресою: пр-т Бажана, 10, м. Київа ПриватБанку, а саме Наталі Паутовій за ввічливе, професійне обслуговування, високий рівень знань касових операцій.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 октября 2024, 19:26
Добрий вечір.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
AliSh 29 октября 2024, 11:03
користувалась банком 10 років, 19го вересня отримала повідомлення з проханням надати джерела походження коштів, надала в той же день протягом 30 хвилин. Отримала пуш — що документи підходять і все добре. Незабаром отримала знов пару повідомлень надати документи, перетелфоновувала на 3700- завірили що все добре і все вже надано, питань немає. Сьогодні отримала повідомлення про розрівання відносин, хоча не розумію чому і за якої причини якщо все надано було вчасно і все прозоро. Банк заблокував приват24, немає можливості зробити скріншоти за вересень, ось така ситуація. Виходить що і документи підійшли, але все ж таки вирішили розірвати стосунки.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 октября 2024, 11:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Руслан Дзядик 29 октября 2024, 8:56
Щиро вдячний команді операторів ПриватБанку. Швидко, професійно та у короткий термін вирішено питання. Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 октября 2024, 10:27
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Проблема решена
lko 28 октября 2024, 12:27
Ни в коем случае не берите в приватбанке авто в лизинг. В сентябре 2023 года выплатили все обязательства по договору, получили пакет документов и поехали переоформлять. Сервисный центр в переоформлении отказал в связи с тем, что приватбанк находится в реестре должников. Сотрудники банка очень сочувствуют, но вопрос не решается. В итоге имеем автомобиль за который выплатили деньги, а распоряжаться не можем. При этом приват и дальше спокойно дает кредиты и лизинг на авто.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 28 октября 2024, 13:00
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝