Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ITCompany 13 ноября 2024, 16:37
Не рекомендую для ведення бізнесу. Вам доведеться по 10050 разів підтверджувати свої особисті дані, при чому вказувати розміри зарплатні чи доходів які взагалі не повязані з цією фінустановою. Оновити дані у застосунку, та надати всі документи що є у Дії недостатньо, потрібно мати власне фотоательє. про що вам повідомлять десь через тиждень, бо потрібно буде надіслати фотозвіт, а працівники банку, яким це необхідно звісно дуже зайняті. При чому з таким скоупом підтверджень за фото власного акаунту незалежно — чи є там рух коштів чи ні, ви у жодному іншому державному банку не знайдете. ТП безтолкова, понабирали аутсорсерів, які взагалі не в справі. Й саме цікаве — банк за всі роки не зміг купити влсаний домен для дзвінків Клієнтам, отже ви будете бачити невідомий номер й не знати — шахрай це чи хось помилився номером. При цьому ваш рахунок можуть блокувати без попередження та вимагати додаткові якісь документи підтвердження навіть якшо це звичайна операція, йде за договором та вона не перевищує ліміти чи частоту. Лінь, нудота та небажання працювати у всьому. Нажаль колись класний банк лідер став совком
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 ноября 2024, 17:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Наталя Олексюк 13 ноября 2024, 2:56
Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують. Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку!!! Служби безпеки іншого банку!!! Пишу щоб дали посилання на статтю закону, згідно якого мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила)))) — згідно внутрішніх правил))) приват банк чхати хотів на Конституцію і закони, адже у них є внутрішні правила)))
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 ноября 2024, 10:32
Вітаємо. За результатами аналізу у вас не фіксуємо жодних обмежень за картками, ви можете й надалі користуватись продуктами ПриватБанку. Якщо ваше питання з приводу іншого клієнта — він має звернутись до банку самостійно.
ArtNik 12 ноября 2024, 10:26
Я є клієнтом банку більше 10 років.
06.11.24 продав власну квартиру по програмі єОселя.
За рахунок кредитних коштів з боку покупця Укргазбанк сплатив на мій рахунок у Приваті вартість квартири. Я сплатив податки та всі збори.
07.11.24 після перевірки банком — джерела доходів, за які я купив квартиру, перевірки попереднього договору з забудовником, правовстановлюючих документів до продажу, оцінки квартири, договору продажу кінцевого, надання ПОЯСНЕНЬ причин продажу і 100500 інших документів — гроші зайшли на рахунок у Приватбанку.

Приватбанк повідомив мене, що ці кошти пройшли НАЙВИЩУ перевірку і до них на майбутнє не буде НІ У КОГО питань щодо походження і чистоти.

10.11.24 користуючись можливістю повернути борг знайомій (15 років дружимо), яка має офіційну заробітну плату та є керівником середньої ланки я сплатив їй на два рахунки частину з ПЕРЕВІРЕНИХ коштів.
11.11.24 банк розірвав зі мной БЕЗПОВОРОТНО ділові відносини не пояснюючи причину та заблокував акаунт у приват24.
Прийшовши до відділення і поспілкувавшись з менеджером з метою переведення коштів з рахунку Приватбанку на інший рахунок в іншому банку я дізнався, що ділові відносини банк розірвав зі мною чере дроп.
До цього дня я не знав що це, але довелося вивчити.

Дроп чи дроппер (on англ. to drop — скидати) — різноманітне шахрайство з допомогою банківських рахунків — на підставну особу зараховуються викрадені кошти. В англійській мові такі люди називаються money mule (грошовий мул).
Після отримання викрадених коштів на свій банківський рахунок «дроп» знімає їх готівкою в банкоматі та передає іншому співучаснику шахрайства або переказує їх на інший вказаний йому рахунок.
«Дропами» зазвичай стають люди, які перебувають у скрутному фінансовому становищі, часто це іммігранти, студенти тощо.

Отже, щоб це був дроп для цього необхдно наявність ДВОХ обов’язкових факторів — ШАКХРАЙСЬКИМ способом отримані кошти і КАРТКА (не рахунок) особи, яка виводить кошти.

В моєму випадку це НЕ могло бути ніяким дропом через:
— перевіреність коштів,
— легальність продажу з безготівковим розрахунком,
— походження грошей з кредиту покупця від Укргазбанку,
— особи отримувача з офіційною високою зарплатою

На питання — чи можу я відновити ділові відносини з Приватбанком, пояснити ситуацію, надати документи — мені повідомили, що рішення прийнто, воно безповоротне і банк НІКОЛИ з вами не буде взаємодіяти.

Залишились вкрай негативні відчуття через несправедливість, безпідставність і байдужість банку до свого невинного клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 ноября 2024, 12:25
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Минфин
Ответ администратора
27 декабря 2024, 13:09
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/pochemu-banki-blokiruyut-karty-voennym-i-ne-otdayut-zarabotannoe-na-vlozheniyah-v-ovgz/
Olechkaosa 12 ноября 2024, 9:34
З моєї картки Приват банку було списано певну суму без моєї згоди і участі, я просто побачила повідомлення «платіж успішний». Я зразу ж звʼязалася з банком і попросила заблокувати платіж, бо це не я його роблю. Натомість банк заблокував мою картку, а платіж попри моє прохання, повів. На питання чому і як сталося, мене намагалися переконати, що то я сама десь колись щось і тд і тп. Компанія на яку начебто перевели гроші — іноземна, я ніколи не мала справи з нею, ніколи не робила туди платежі, не користувалася послугами, не створювала регулярних автоматичних платежів тощо. І як результат: гроші пішли невідому куди, картка заблокована, розказали що протягом 120 днів будуть вирішувати (дуже сумніваюсь). Тако ж не раджу звертатися в допомогу он — лайн: купа безрезультатно витраченого часу — результату 0, некомпетентні відповіді, якісь не зрозумілі питання і поради яких ніхто не просив.
Зараз вирішила закрити заблоковану картку і забрати СВОЇ гроші, але знов проблеми: квитанцію про закриття рахунку так і не отримала з незрозумілих причин, он — лайн допомога — 40 хвилин безрезультатної переписки. Картку в застосунку я не бачу і гроші на нову картку не зайшли: пояснили, що 48 годин треба чекати, а от шахраям за секунду мої гроші перевели, а мені з моєї карти на мою ж 48 годин. Надійність, безпека, клієнтоорінтованість — жахливі. Є набагато надійніші і приємніші в співпраці банки. Зручно там де надійно. Це Н Е про приват
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 ноября 2024, 12:52
Вітаємо. Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції.

Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Також, при закритті картки регламент зарахування коштів на активний рахунок становить 48 годин, інформація є коректною, тож необхідно очікувати зарахування.
Проблема решена
Артем Кр 11 ноября 2024, 14:30
Згiдно чинного законодавства при наявi виконавчого впровадження (з умови визнання поточного рахунку), сумма коштiв, доступна для зняття — двi мiнiмальнi зарплати на один мiсяць. На сьогодняшний день складає 16 000 грн, але лiмiт зняття у Приватбанку становить 14 200 грн на мiсяць.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 ноября 2024, 16:20
Вітаємо.
Відповідно до п. 10-2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про виконавче провадження» розмір ліміту залишається без змін (14200 грн), оскільки для визначення суми для здійснення видаткових операцій береться розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року.
Проблема решена
DmytroBuryachok 8 ноября 2024, 11:35
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 7-Б
Доброго дня, звертаюсь до підтримки приват банку з проханням терміново допомогти у вирішенні ситуації, яка склалась між мною та моїм банківським рахунком в приват банк. Я проводив обмін криптовалюти собі на свою картку. Після чого мені встановили обмеження по картці та попросили надати пояснення з приводу руху коштів по картці. Я усе це зробив. Після чого мене попросили надати підтверджуючі документи (зарплата) довідки і так далі. Я також надав офіційні документи по зарплатні терміном за 1 рік. Усі вимоги виконав, але обмеження по картці досі. Кошти утримуються на картці, та не припиняються ділові відносини. Оператор чату ніякої конкретики не надає від слова зовсім на моє питання, чому обмежено використання моїх же коштів, якщо усі документи, включаючи офіційні з дії я надав, відповіді від нього конкретної немає. Припиніть будь ласка ділові відносини, або зніміть обмеження по картці, так як пояснення руху коштів по картці і усі підтверджуючі офіційні документи по зарплатні, доходах я надав!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 ноября 2024, 12:07
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodymir24 8 ноября 2024, 8:27
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Неодноразово звертався до відділення за адресою пр. Бажана, 10. Обслуговування на високому рівні, особливо касир Наталія Паутова, завжди ввічливо, оперативно, уважно виконує свої обов’язки. Дякую!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 ноября 2024, 9:45
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема решена
ches55 8 ноября 2024, 1:33
На моє просте запитання в чаті Приватбанку стосовно придбання воєнних ОВДП, а саме: — «якщо списання коштів за придбання валютних ОВДП буде здійснено з карти для виплат, то зарахування коштів при погашенні також буде здійснено на цю ж саму карту для виплат?» дуже простої відповіді «Так чи Ні» я вже як третій день досі не одержав. Між тим в чаті з оператором було погоджено, що таку відповідь від фахівця в такому «складному» питанні я оперативно одержу на свій зафіксований в Приват24 email (знаходжусь за кордоном, дзвінки нема змоги приймати, тому на email).
Як відомо усім, в тому числі, сподіваюсь, персоналу Приватбанку, придбання населенням воєнних ОВДП допомагає підсиленню ЗСУ. Але Приватбанк, думаю, в силу своєї забюрократизованості, на це, бачу, не дуже зважає…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 ноября 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Ростислав-Павло Барнінець 7 ноября 2024, 15:58
Все було добре, але в один день з’явилося повідомлення «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в ТСО або у відділенні.»
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 ноября 2024, 16:50
Вітаємо.
Дана помилка виникає у випадку необхідності підтвердити номер телефону фінансовим. Дана міра застосовується для збереження ваших даних та коштів. Зверніться в онлайн чат https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
kyba 7 ноября 2024, 14:48
вже більше двох годин не можу відправити кошти зі своєї приват карти на свою моно, блокують і відправляють пройти верифікацію до оператора, спочатку в апці в меню зв’язку з оператором пише почекати 4хв, потім пише вільних немає позвоніть за номером, за номером робот, поки дійшов до оператора то сказали всі зайняті бо тривога хоча тривоги не було в той час… перейшов по лінці на сайт де треба сфоткатися з картою чи паспортом, але воно все там рагульно працює що я так і не зміг навестися нормально з паспортом, тож отримав реджект… і як мені перевести свої кошти? всі зайняті зато перевірку вліпили. Повне відчуття що власні кошти в приваті НЕ власні!!! в телеграмі підтримка тупий робот який нав’язує якісь варіанти які мені не підходять, оператора живого не зміг дістати ні в телеграмі, ні в телефоні, ні в апці приват24. переводжу свій ФОП на моно.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 ноября 2024, 17:01
Вітаємо.
Необхідність підтвердження платежів введена Банком з метою недопущення шахрайства за вашими рахунками. Підтвердити платіж можна встановленим Банком способом або ж ви можете звернутись до нашого онлайн чату https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
Tetiana87 7 ноября 2024, 9:08
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Неодноразово обслуговувалась у відділенні за адресою проспект Бажана, 10, касир Паутова Наталія. Завжди якісне, швидке, приємне обслуговування. Буду звертатися і в подальшому.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 ноября 2024, 9:58
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Проблема решена
Юлія Гуделенкова 7 ноября 2024, 0:17
Шахрайські списання коштів з рахунку, овердрафт без відома власника карти, а тепер Приват банк повідав на мене кредит який стянула платіжна система без мого відома та будь якого підтвердження. Оператори не тактовні, не обізнані, не можуть пояснити, а те що пояснюють означає лише те що бути клієнтом Приват банк це те що в будь який момент ви можете стати ошуканим, та без коштів. Адже аж у вас просто вкрадуть, без вашого відома, хто ?? Чи то банк чи то платіжна система. Ніхто не каже, або кажуть що я залишила десь свої данні. От така безпека ПриватБанку.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 ноября 2024, 9:49
Вітаємо
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
Андрей Лихогляд 7 ноября 2024, 0:08
На мій термінал ФОП Андрія Лихогляда клієнт здійснив оплату за послуги 29.10. Кошти мали надійти наступного дня, але їх не було. Я звернувся до банку, де мені повідомили про підозрілі дії та порадили написати пояснювальні листи. Я все написав і подав, після чого кілька днів чекав, але жодної реакції не було. Потім отримав лист, у якому зазначалося, що банк має право затримувати кошти на 180 днів. Це жахливо, адже мені потрібно закуповувати товар, а кошти затримують без жодної конкретної інформації. Обслуговування просто жахливе! Будь ласка, вплиньте якось на ситуацію і проведіть перевірки швидше.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 ноября 2024, 10:08
Вітаємо.

Деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки. Для розблокування платежу просимо направити на пошту документи, що раніше були затребувані колегами: fraud@privatbank.ua
Звертаємо увагу, що швидкість опрацювання платежу також залежить від повноти та якості надання необхідних документів.
Наші колеги зроблять все можливе, щоб якнайскоріше допомогти у вирішенні питання.
У разі виникнення додаткових питань ви також можете адресувати на пошту: fraud@privatbank.ua
bestsportsmen 6 ноября 2024, 15:08
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 54
Звернувся до відділення банку з питанням стосовно виведення коштів зі скарбнички в кінці строку (залишалось кілька днів до його закінчення). На питання «як по завершенню строку вивести гроші?», працівниця відповіла (цитую) — «вона автоматично продовжиться, тому ми можемо її зараз закрити».
Зі скарбничкою раніше ніколи не стикався, не був обізнаний в питаннях по ній і погодився на пропозицію працівниці її закрити. От тільки мене ніхто не попередив, що це виходить дострокове розірвання угоди і будуть втрачені відсотки! Далі підсунули на підпис електронну заяву і через пів хвилини гроші вже були в мене на картці, БЕЗ ВІДСОТКІВ. Тільки тут я прийшов до тями і запитав «а як же відсотки?»… на що працівниця відповіла — «не знаю, можемо залишити електронну заявку по цьому питанню», а її колега сказала «та через 2 дні зазвичай відсотки нараховуються».
Звернувся з цим питанням на гарячу лінію, зареєстрували ще одну заявку, сказали що протягом 3х банківських днів буде відповідь з прийнятим рішенням.
Відповідь вразила… «нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена робота з персоналом…». Тобто це банальна відписка! А клієнту що з того, що ви можливо провели перевірку та винесли догану??? Клієнт втратив відсотки! А на це банку байдуже! На ще одне звернення з цього питання, була відповідь яка шокувала ще більше… «ви не перший, хто звертаєтеся з таким питанням, але ви ж самі підписали заяву на дострокове розірвання угоди, до того ж немає підтвердження що працівниця вас не попереджала про втрату відсотків, а на відео видно як ви підписуєте заяву… тому далі ця розмова безперспективна».
Люди, висновки робіть кожний сам для себе. А особисто в мене після цієї історії якось зовсім зникло бажання бути клієнтом цього банку.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 ноября 2024, 16:36
Вітаємо.
З Вашого питання раніше була ініційована заявка, фахівці провели внутрішню перевірку, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. За рішенням по заявці був зворотний зв'язок. Вибачте за створені незручності.
Azas 5 ноября 2024, 19:37
Сделала заказ в магазине Комфи, оплатила на сайте и это был плюс. Так как в приват отображается кому платёж направлен. Магазин три дня молчал, видимо пока деньги к ним не поступили, а потом звонит, и говорит большая посылка, отменить можем только. Ну вообщем на следующий день отменить то отменили, но чтоб вернуть деньги просили заполнить заявку с данными паспорта, кода и только так. И даже на то что товар даже не отправляли был не аргумент. Но спасибо представитель банка помог оформить заявку на данный платёж и успешно вернули деньги за три дня, учитывая, что два дня были выходные. Очень довольна, что могу рассчитывать хоть на какую-то защиту от этих странных условий магазинов. Спасибо большое Вам за оперативность и помощь!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 5 ноября 2024, 20:29
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Очень благодарен менеджеру отделения банка (ул.Парковая30) г. Краматорск, Нестеренко Анне, за чуткость и внимание! А также компетентность в работе, несмотря на молодость… УМНИЦА!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 ноября 2024, 18:25
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашій співробітниці. Анна дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Проблема решена
Kalgonie 4 ноября 2024, 15:21
Звернувся до привату для надання військовослужбоцю кредитних канікул на час служби.
Почув відмову по причині що я контрактник, а не мобілізований і в мене немає убд
Убд в мене не має тому що я служу ще тільки 3 місяці (2 з яких навчальний центр)
Робимо висновки — пішов добровільно захищати країну — тобі нічого не передбачується
Упакували в буса — можеш оформляти.
Дякую, приват, за мотивацію
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 ноября 2024, 16:10
Вітаємо.
Згідно з п. 15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед Банком, а також проценти за користування кредитом не нараховуються в тому числі військовослужбовцям, які брали або беруть участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України — за період проходження ними військової служби (з дати початку військової служби до дати закінчення військової служби), але не більше тривалості особливого періоду та їх дружинам (чоловікам) з моменту набуття чинності закону — з 18.05.2024 на весь час проходження ними військової служби;

Який документ необхідно надати військовослужбовцю:
— посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни видане після 18.03.2014 р;
— разом із посвідченням один із документів, який підтверджує період проходження військової служби:
● військовий квиток;
● витяг з наказу;
● контракт на військову службу;
● довідка за формою 5 або іншої форми, в якій зазначено період проходження військової служби.
Минфин
Ответ администратора
27 декабря 2024, 13:10
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/pochemu-banki-blokiruyut-karty-voennym-i-ne-otdayut-zarabotannoe-na-vlozheniyah-v-ovgz/
Проблема решена
Krabi25 4 ноября 2024, 14:19
Отделение по адресу: Киев, ул. Дорогожицкая, 17
Сьогодні прийшла до Приватбанку (м.Київ, Дорогожицька,16) щоби купити 200$. Попросила касира долари нового зразку. Вона мені видала долари 2006 року. Я літня людина, погано бачу і зрозуміла це лише через 30 хвилин. Зразу же звернулася до цього ж касира (з квитанцією) і попросила обміняти на нові купюри. Отримала у відповідь: «Треба було дивитися. «На прохання поговорити з керівником відділення, касир відповіла, що його нема.Менеджери банку також сказали, що до банку треба приходити з окулярами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 ноября 2024, 15:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації зі співробітниками, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
MariannaKiew 4 ноября 2024, 10:08
Добрий день. Замовляли готівку ЕUR у відділенні банку за адресою: Київ, Лісовий пр. 23.
В касі нам намагались навʼязати абсолютно старі, трухляві, брудні, порвані, з пляма і якимось сторонніми надписами купюри. Такі гроші мають списуватися і утілізуватися, а не видаватися клієнтам банку. Це просто жах! І касир провів операцію отримання грошей навіть не попередив, що гроші мають жахливий стан.
Дуже довго намагались вибрати з цього мотлоху щось пристойне. Але все одно купюри старі та трухліяві! Теперь дуже нервуємо, чи зможемо з часом поміняти ці купюри на гривню, адже це пов’язано з прийдешнім лікуванням.
Дуже незадоволені такою нечесною роботою банку і таким ставленням до клієнтів. Це просто неприпустимо.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 ноября 2024, 10:38
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.

Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.

У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати. Також платіжні купюри можна обміняти на гривню через касу будь-якого відділення ПриватБанку або через термінал самообслуговування.
Проблема решена
JUJO 3 ноября 2024, 13:53
В мене є універсальна іменна картка 5363 **** **** 6601. При спробі зняти готівку В КАСІ закордонного банку я постійно отримую помилку через безпекові обмеження накладені на дану картку! (Скріншот: https://prnt.sc/UmduBGqYsosO) Я зверталась в підтримку і происила відключити цю функцію, мені сказали начебто це неможливо. Я написала скаргу (заявка № 1597776) після чого зі мною звязалися співробітники банку і повідомили що начебто проблеми взагалі немає, потрібно просто змінити пінкод і перевірити баланс карти у банкоматі або виконати зняття коштів через банкомат і тоді можна бути зняти кошти в касі без проблем. Після цього працівники ПриватБанк вказану прблему відразу відзначили як вирішену. Я виконала ВСІ вищеперелічені дії і всеодно я отримую помилку при знятті коштів в КАСІ закордонном! (Фото помилки: https://prnt.sc/lLMLzQmBT6EN) Я витратила кошти на оформлення данної картки і мені довелося сплатити чималу комісію яку бере банкомат закорднном для вирішення проблеми за порадою працівника банку. Мене вражає така некомпетентність і байдужість банку до моєї проблеми. В мене відкрити ФОП в ПриватБанку і ми дуже давно плідно співрацюємо, данна проблема заставляє мене замислитися щодо припинення нашої співрпаці і перенесенню ФОПа до іншого банку. В черговий раз хочу наголосити що з карток інших українських банків я успішно знімаю кошти в касі закородном. Найбільший абсурд полягає в тому що моя подруга з такою ж самою універсальною карткою ПриватБанка успішно знімає кошти в тій касі що намагаюсь зняти кошти я.(скріншот: https://prnt.sc/7VHj6g-UomOj) Отже проблема носить суто технічний характер. Сподіваюсь ПриватБанк зверне увагу на мою проблему і вирішить її швидше ніж я повністю перестану користуватися його послугами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 ноября 2024, 15:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝