×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Неможливо оформити спадок
Тобто, «чудовий банк»… Будьте готові, що одного дня ні коштів, ні рахунків на ваше ім'я не буде знайдено…
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щодо цієї ситуації вам вже були надані пояснення та рекомендації. Підприємству потрібно направити листа до банку на повернення коштів. Після повернення вже потім зможуть вирішувати щодо видачі суми спадкоємцю.
Комментарии (15)
Не повертають кошти
Від 3го листопада я зверталася до всіх інстанцій банку, кожен раз мені говорять різні речі і гроші не повертають. У кол-центрі та чаті максимально некомпетентно відповідають, наче роботи по скриптах, взагалі не чуючи деталей ситуації. Я спілкувалася про ситуацію у відділенні банку, спілкувалася з операторами гарячої лінії, спілкувалася в чатах, спілкувалася з юридичним відділом, спілкувалася з технічним відділом. Постійно формуються якісь «офіційні» заяви, які розглядаються до 30 днів і відповіді притомної немає.
Коли мій виконавець вже у грудні звернувся до банку з запитом на повернення мені надлишку коштів, йому представник юридичного відділу дав відповідь, що я просто маю написати письмово заяву на головний офіс і мені повернуть кошти, бо питань немає, боргу немає, все ок. Я написала офіційну заяву, преклала докази, що надлишок є, платіжні інструкції перерахування коштів, постанову про закриття провадження і відправила документи на головний офіс Привату. І знаєте що? Через 3 тижні я знову отримала відповідь, що тільки виконавець має звертатися до банку. Як таке може бути? При цьому зворотнього звʼязку зі спеціалістами, які хоч якусь інформацію можуть дати компетентно, немає. Неможливо повернутися до спеціаліста, з яким тільки що спілкувався по заяві, бо «в банку такої можливості немає». І до цього ж не надається мені юридичне підтвердження, що дійсно виконавець має писати запит на повернення моїх коштів. Тобто я можу йти знову до виконавця (хоча це взагалі не моя задача!) і на словах пояснювати, що від нього в котрий раз хоче банк.
І це вже триває третій місяць. Тобто притомного зворотнього звʼязку немає, мене футболять з відділу на відділ, будь-яка заява на найпростішу дію розглядається до 30 днів і результату немає. Хоча це мої законні кошти, які мені мали зарахувати на мою карту ще 3 листопада. Як може так працювати система? Як можна спиратися просто на слова і не надавати жодного юридичного підтвердження? Як таке може бути, що я не можу свої ж кошти повернути 3 місяць і маю бути посередником між виконавцем і банком і вмовляти вирішити моє питання? Як може бути офіційна наче відповідь від представнику банку, що «ну це ж її кошти, хай і пише кудись заяви»?
Надмірно перераховані кошти від ДВС на картки клієнта не повертаються, кошти повернути можна лише відправнику за листом.
Для повернення зайво перерахованих коштів необхідно надати лист від відправника з проханням повернути надмірно оплачені кошти із зазначенням № рахунку для повернення.
Комментарии (1)
Несанкціоноване блокування рахунку
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» — не було порушено. Прошу банк переглянути рішення і відновити доступ до рахунку. Дякую за розуміння! Все буде Україна! Слава Україні!
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Комментарии (3)
Заблокували всі картки і банки
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Заблоковано рахунок у зв’язку з розірванням ділових відносин/розірванням договору
І ось у черговий раз коли я скористувався пільговим кредитним лімітом у грудні 2023 для оплати будівельно-ремонтних робіт банк через декілька днів без будь-яких попереджень та пояснень заблокував мені рахунок! 5.12.2023 я вже не міг зробити жодної транзакції та увійти в додаток, 6.12.2023 я звернувся на гарячу лінію, там мені нічого конкретного не змогли пояснити — сказали тільки що рахунок обмежено. Причини невідомі. Порекомендували звернутись у відділення банку, і хоча на той момент для мене це було максимально незручно я звернувся у відділення банку де також конкретно не змогли мені пояснити що та чому відбувається — але уточнили що банк скоріш за все розірвав зі мною ділові відносини. Вже після мого звернення на гарячу лінію та у відділення банку мені надійшов лист на пошту яка була вказана при реєстрації який називався «ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку». В якому також немає ніяких пояснень чому саме банк вирішив розірвати договір та заблокувати мені рахунок!
У відділенні банку за допомогою співробітників я написав листа у головний офіс «ПриватБанку» де я попросив пояснити конкретні причини блокування/розірвання, тому що я не робив ніяких заборонених транзакцій, не було жодних проблем та питань з боку банку та взагалі я вважаю що це якась помилка. Та готовий підтвердити всі операції, пройти додаткові верифікації та зробити все що потрібно. На що банк через декілька днів надіслав мені паперового листа «УкрПоштою» за адресою фактичного проживання — але цей лист був точною копією електронного повідомлення яке було раніше та не містив ніяких конкретних відповідей на мій запит!
Особисті кошти які були на «Скарбничці» не повернули, інформацію стосовно погашення моєї заборгованості по використанним кредитним коштам не надали, жодного разу не звʼязувались (хоча співробітники відділення обіцяли зворотній звʼязок протягом декількох днів).
Звертався ще раз у відділення — сказали що мій запит в процесі, зі мною зв’яжуться як тільки запрацює «Київстар» (на той момент як раз були проблеми зі зв’язком) — але тиша і досі…
У відділенні надали номер заявки — 34550045, але коли я звʼязусь з гарячою лінією то за цим номером не надають жодної конкретної інформації — «рахунок обмежено, зверніться у відділення»… І так постійно по колу!
В мене є підозра що банку не подобається місце мого народження та прописки (тимчасово окуповане місто Маріуполь) — але я не проживаю там вже 11 років та не був з початку 2022 року. Ніякого відношення немаю до нього після окупації та можу це підтвердити будь-яким чином. Інших думок щодо блокування в мене немає — а банк так і не надає інформації щодо справжніх причин! Я готовий закрити рахунки, оплатити заборгованість — але ж я маю право хоча б бути в курсі причин блокування та отримати свої особисті кошти зі «Скарбнички»!
А взагалі то сподіваюсь що це якась технічна помилка та мені поновлять обслуговування та розблокують рахунок. Зі свого боку готовий надати всю інформацію та пройти всі верифікації. Як онлайн так і у відділенні — але все залежить від банку!
Сподіваюсь що за допомогою MinFin моє питання вирішиться! Заздалегідь дякую!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (19)
ПриватБанк заодно з шахраями
Чому я маю платити відсотки за користування кредитом 15 000 грн, якщо це шахраї зняли з мого рахунку гроші? Скільки часу банк має розглядати справу «шахрайства»? Чому ніяких підтверджень розрахунку картою у Франціі (коли я в Україні) не надходило? Поки банк та поліція розглядають справу, якщо дійсно розглядають — може пройти не 1 рік і весь цей час будуть нараховуватись відсотки?
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Окремо позначимо, що у випадку повернення коштів за фактом шахрайства, Банк може переглянути нараховані раніше відсотки.
Комментарии (3)
Не можу зайти в приват 24
Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написать комментарий
Де правда про актуалізацію даних?
Клієнту «Olexandra98» коментар від 28 грудня 2023року ви написали відповідь, що актуалізація даних обов’язкова і якщо не пройти її то рахунки будуть обмежені. В той же час коментар користувачу «1asdfgh» від 30 жовтня 2022року, а також користувачу «User10123» від 14 вересня 2023року яким ви надали відповідь що: «У випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки». Для порівняння хотів виложити скриншот цих відгуків, але нажаль не знайшов можливості як це зробити
З плином часу та з урахуванням різних факторів щось може змінюватись. Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Комментарии (5)
Ужасно
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (3)
Найгорячіша лінія підтримики 24/7…
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…
Термінатор 2: Судний день
За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.
Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…
Завіса… (ято кажуть.
Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?
PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Комментарии (3)
Заблокували і утримують кошти без причини і пояснень!
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (5)
Схоже це аферисти
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись, які труднощі із завантаженням документів виникли.
Комментарии (4)
Заблокували аккаунт
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
старые купюры
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (5)
Замовлення готівки
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (3)
Дуже задоволена обслуговуванням даного банку, а саме співробітниками
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Написать комментарий
Банкомат списав кошти з рахунку і не видав готівку
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Комментарии (2)
закрытие счета
Вчера около 18:00 она пошла в магазин купить продуктов, памперсов и других лекарств для ребенка. По приходу в магазин ею было выявлено невозможность рассчитаться за выбранные продукты. Пробует зайти в приват 24 а там блок, звонит на 3700 там тоже блок. Идет в отделение что бы там дали объяснение по поводу случившейся ситуации, но там развели руками, мол мы ничего не знаем что случилось, мол вам должно было прийти уведомление о закрытии счета, и вы должны были предоставить какие — то документы. Но НИЧЕГО НЕ ПРИХОДИЛО… Она со слезами на глазах пришла домой, так как уже был конец рабочего дня и ничего толком узнать нельзя было. Я со своей стороны, со своего финансового номера дозвонился на 3700 и попробовал пообщаться с поддержкой, что бы они дали какие — то объяснения, но и там нас ждало разочарование, никто ничего не знает, никто ничего не может сказать. Сегодня же пришли в главное отделение в г. Житомир, и знаете что случилось? НИЧЕГО!!! консультант не может сказать ничего, что случилось, как забрать деньги так далее и тому подобное, на носу новый год, дома маленький ребенок, как жить?! как праздновать новый год? в процессе разговора было выяснено что жена может написать заяву на получение средств оставшихся на счету наличкой через кассу, заява собственно была написана, после того как консультант собрал миллион подписей и такое же количество фотографий как документов так и жены он сказал, заява будет рассмотрена 1 января. КАРЛ!!! 1 января!!! вы в своем уме? как вы предлагаете дожить до 1 января если все продукты покупаются только по необходимости, и без запаса что бы всегда были свежие, как заправить машину, за чей счет купить памперсы, за чей счет заправить машину, кто оплатит поход к врачу?!
приват банк, вы стали просто теми, кого нельзя рекомендовать от слова совсем, состоянием на сегодняшний день, ни один с банков Украины не позволяет себе то что позволяете вы, даже если вы и закрыли счет по непонятным причинам, ничем не обьяснив свой поступок, дайте возможность человеку получить свои же деньги удобным для него способов в любое удобное для его время. я не силен в законах Украины, но что-то мне подсказывает, что у нас ничем не регламентировано удержание средств без причины, а если и есть причина, то будьте любезны — сообщите её владельцу счета.
от себя скажу что до последнего верил в вас, мне давно знакомые все в один голос говорили что с вами нужно прекращать, но я давал вам всегда шанс который вы не просто не оправдали, а сделали все что бы назвать вас худшими с тех кто есть на рынке. как сказал ваш консультант *я не могу вам помочь потому что я сам не знаю* когда я сказал ему что вы *приват банк* закрыли счет просто по собственным, личным взглядам, он сказал *пусть будет так*. А я от себя скажу вам, что бы каждый ваш работник, прожил ту ситуацию, которую проживает сейчас моя жена. что бы на кануне праздников, с маленьким ребенком на руках, она в моменте осталась без средст на существование, что бы каждый понял как это, сидеть ночь и смотреть на плачущего ребенка, и понимать что ты не можешь ничего сделать, просто потому что приват банк заблокировал счета, а ты не успел/не успела купить лекарст в аптеке, что бы каждый ваш работник видел такой стол каждый, каким вы его можете сделать для нас. хотел бы написать всего вам хорошего, но нет, что бы вы побыстрей закрылись, и не кошмарили людей так как сделали с моей семьёй.
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Вже звернулися до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Комментарии (10)
Списали гроші
Комментарии (1)
Актуалізація даних
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії оператора під час вашого звернення, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Актуалізація даних проводиться для того, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.
Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.
Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022. При цьому у полі: «Строк дії» необхідно вказувати 31.10.2024.
Комментарии (3)