Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Allaya07 4 января 2024, 11:32
Помер мій батько, у якого на картці залишились кошти (заробітна плата). Від нотаріуса було зроблено 3 запити, на які отримана відповідь, що рахунків немає. Після десятків звернень на гарячу лінію, дзвінків до Нацбанку, запропоновано, щоб підприємство зверталось до банку. Ок. Відповідь підприємству, від якого перераховувались кошти — «банківська таємниця». Тобто, маю готувати позов до суду, не зрозуміло тільки, чому…
Тобто, «чудовий банк»… Будьте готові, що одного дня ні коштів, ні рахунків на ваше ім'я не буде знайдено…
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 12:58
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щодо цієї ситуації вам вже були надані пояснення та рекомендації. Підприємству потрібно направити листа до банку на повернення коштів. Після повернення вже потім зможуть вирішувати щодо видачі суми спадкоємцю.
Проблема решена
Olga9996 3 января 2024, 21:28
3 листопада мій приватний виконавець відправив на ПриватБанк кошти для закриття боргу по картці. ПриватБанк зарахував на мою картку тільки ту суму, що потрібна була для закриття мінусу. Тобто на картці став нуль, а де надлишок — невідомо. Надлишок десь завис у ПриватБанку на транзитних рахунках і мені ці кошти не повертають досі.

Від 3го листопада я зверталася до всіх інстанцій банку, кожен раз мені говорять різні речі і гроші не повертають. У кол-центрі та чаті максимально некомпетентно відповідають, наче роботи по скриптах, взагалі не чуючи деталей ситуації. Я спілкувалася про ситуацію у відділенні банку, спілкувалася з операторами гарячої лінії, спілкувалася в чатах, спілкувалася з юридичним відділом, спілкувалася з технічним відділом. Постійно формуються якісь «офіційні» заяви, які розглядаються до 30 днів і відповіді притомної немає.

Коли мій виконавець вже у грудні звернувся до банку з запитом на повернення мені надлишку коштів, йому представник юридичного відділу дав відповідь, що я просто маю написати письмово заяву на головний офіс і мені повернуть кошти, бо питань немає, боргу немає, все ок. Я написала офіційну заяву, преклала докази, що надлишок є, платіжні інструкції перерахування коштів, постанову про закриття провадження і відправила документи на головний офіс Привату. І знаєте що? Через 3 тижні я знову отримала відповідь, що тільки виконавець має звертатися до банку. Як таке може бути? При цьому зворотнього звʼязку зі спеціалістами, які хоч якусь інформацію можуть дати компетентно, немає. Неможливо повернутися до спеціаліста, з яким тільки що спілкувався по заяві, бо «в банку такої можливості немає». І до цього ж не надається мені юридичне підтвердження, що дійсно виконавець має писати запит на повернення моїх коштів. Тобто я можу йти знову до виконавця (хоча це взагалі не моя задача!) і на словах пояснювати, що від нього в котрий раз хоче банк.

І це вже триває третій місяць. Тобто притомного зворотнього звʼязку немає, мене футболять з відділу на відділ, будь-яка заява на найпростішу дію розглядається до 30 днів і результату немає. Хоча це мої законні кошти, які мені мали зарахувати на мою карту ще 3 листопада. Як може так працювати система? Як можна спиратися просто на слова і не надавати жодного юридичного підтвердження? Як таке може бути, що я не можу свої ж кошти повернути 3 місяць і маю бути посередником між виконавцем і банком і вмовляти вирішити моє питання? Як може бути офіційна наче відповідь від представнику банку, що «ну це ж її кошти, хай і пише кудись заяви»?
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 10:26
Вітаємо.
Надмірно перераховані кошти від ДВС на картки клієнта не повертаються, кошти повернути можна лише відправнику за листом.
Для повернення зайво перерахованих коштів необхідно надати лист від відправника з проханням повернути надмірно оплачені кошти із зазначенням № рахунку для повернення.
Проблема решена
allyawey 3 января 2024, 20:36
Як завжди користувався власним рахунком, вже достатньо довгий період часу. Відкривав депозити (і на теперішній момент є) користувався кредитним лімітом, все вчасно сплачував, і сьогодні прийшло сповіщення що вхід в додаток не можливий. Хоча я не здійснював за останні 3 дні операції через цей банк. Чому банк так вирішив залишається тільки здогадуватись. Читаючи відповіді На інші коментарі, банк посилається на законодавство України, та регламент банку. Я як громадянин України знаю законодавство України на досить високому Рівні так як працюю у цій сфері. Порушень законодавства України, та регламенту банку з мого боку не було і я впевнений в цьому. ЗАКОН УКРАЇНИ
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» — не було порушено. Прошу банк переглянути рішення і відновити доступ до рахунку. Дякую за розуміння! Все буде Україна! Слава Україні!
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 9:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Проблема решена
Groot1790 3 января 2024, 19:36
Сьогодні зрозуміла що заблокували банк і всі картики, відповіді нормальної немає, ліміта не перевищувала. Вже 10 років користуюсь великий ліміт, забргованості не маю.Нормальної відповіди немає це жахливе відношення. Також страховку платила багато років, а коли щелепу щламала в 3х місцях то дали мені 1000 грн, рекомендація страховку не платити по це шарага
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 9:36
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
DeeMON4ik 3 января 2024, 13:27
Я є клієнтом «ПриватБанку» вже понад 10 років. Активно користувався всіма послугами банку, ніколи не мав жодних проблем та заборгованостей, все завжди було в порядку. Завжди оперативно та успішно проходив всі актуалізації даних та верифікації. Саме тому банк надав мені великий кредитний ліміт яким я постійно користувався.

І ось у черговий раз коли я скористувався пільговим кредитним лімітом у грудні 2023 для оплати будівельно-ремонтних робіт банк через декілька днів без будь-яких попереджень та пояснень заблокував мені рахунок! 5.12.2023 я вже не міг зробити жодної транзакції та увійти в додаток, 6.12.2023 я звернувся на гарячу лінію, там мені нічого конкретного не змогли пояснити — сказали тільки що рахунок обмежено. Причини невідомі. Порекомендували звернутись у відділення банку, і хоча на той момент для мене це було максимально незручно я звернувся у відділення банку де також конкретно не змогли мені пояснити що та чому відбувається — але уточнили що банк скоріш за все розірвав зі мною ділові відносини. Вже після мого звернення на гарячу лінію та у відділення банку мені надійшов лист на пошту яка була вказана при реєстрації який називався «ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку». В якому також немає ніяких пояснень чому саме банк вирішив розірвати договір та заблокувати мені рахунок!

У відділенні банку за допомогою співробітників я написав листа у головний офіс «ПриватБанку» де я попросив пояснити конкретні причини блокування/розірвання, тому що я не робив ніяких заборонених транзакцій, не було жодних проблем та питань з боку банку та взагалі я вважаю що це якась помилка. Та готовий підтвердити всі операції, пройти додаткові верифікації та зробити все що потрібно. На що банк через декілька днів надіслав мені паперового листа «УкрПоштою» за адресою фактичного проживання — але цей лист був точною копією електронного повідомлення яке було раніше та не містив ніяких конкретних відповідей на мій запит!

Особисті кошти які були на «Скарбничці» не повернули, інформацію стосовно погашення моєї заборгованості по використанним кредитним коштам не надали, жодного разу не звʼязувались (хоча співробітники відділення обіцяли зворотній звʼязок протягом декількох днів).

Звертався ще раз у відділення — сказали що мій запит в процесі, зі мною зв’яжуться як тільки запрацює «Київстар» (на той момент як раз були проблеми зі зв’язком) — але тиша і досі…
У відділенні надали номер заявки — 34550045, але коли я звʼязусь з гарячою лінією то за цим номером не надають жодної конкретної інформації — «рахунок обмежено, зверніться у відділення»… І так постійно по колу!

В мене є підозра що банку не подобається місце мого народження та прописки (тимчасово окуповане місто Маріуполь) — але я не проживаю там вже 11 років та не був з початку 2022 року. Ніякого відношення немаю до нього після окупації та можу це підтвердити будь-яким чином. Інших думок щодо блокування в мене немає — а банк так і не надає інформації щодо справжніх причин! Я готовий закрити рахунки, оплатити заборгованість — але ж я маю право хоча б бути в курсі причин блокування та отримати свої особисті кошти зі «Скарбнички»!
А взагалі то сподіваюсь що це якась технічна помилка та мені поновлять обслуговування та розблокують рахунок. Зі свого боку готовий надати всю інформацію та пройти всі верифікації. Як онлайн так і у відділенні — але все залежить від банку!
Сподіваюсь що за допомогою MinFin моє питання вирішиться! Заздалегідь дякую!
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 15:36
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Diebeste 3 января 2024, 12:34
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 64
З мого рахунку було знято 15 000 різними платежами (оплата в ресторанах, кафе і тд.) в іншій країні. 20.12 повідомила про шахрайство банку, 29.12 написала заяву в поліцію. В банку мені хлопець сказав — нічим допомогти не можу зверніться на гарячу лінію. (А навіщо вони тоді там в банку сидять, якщо вони допомогти не можуть?)
Чому я маю платити відсотки за користування кредитом 15 000 грн, якщо це шахраї зняли з мого рахунку гроші? Скільки часу банк має розглядати справу «шахрайства»? Чому ніяких підтверджень розрахунку картою у Франціі (коли я в Україні) не надходило? Поки банк та поліція розглядають справу, якщо дійсно розглядають — може пройти не 1 рік і весь цей час будуть нараховуватись відсотки?
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 14:03
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Окремо позначимо, що у випадку повернення коштів за фактом шахрайства, Банк може переглянути нараховані раніше відсотки.
Проблема решена
Jassmminne 3 января 2024, 1:14
Доброго дня, прошу надати пояснення, чому не можу зайти в приват 24?
Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 10:23
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Ivan63180 2 января 2024, 19:51
Доброго вечора! У мене прийшов час для планової актуалізації даних. ПриватБанк, читаючи відгуки на порталі Мінфін я побачив вашу не справедливість по відношенню до своїх клієнтів. От скажіть будь ласка, чому у вас на одне і те ж саме питання щоб вирішити проблему актуалізації даних відповіді різні? Зверніть будь ласка увагу!
Клієнту «Olexandra98» коментар від 28 грудня 2023року ви написали відповідь, що актуалізація даних обов’язкова і якщо не пройти її то рахунки будуть обмежені. В той же час коментар користувачу «1asdfgh» від 30 жовтня 2022року, а також користувачу «User10123» від 14 вересня 2023року яким ви надали відповідь що: «У випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки». Для порівняння хотів виложити скриншот цих відгуків, але нажаль не знайшов можливості як це зробити
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 10:23
Вітаємо.
З плином часу та з урахуванням різних факторів щось може змінюватись. Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Andreydu 2 января 2024, 16:14
Слетело приложение на Андроиде 14 уровня (не балалайка какая-то, чтоб вы понимали). Пытался танцевать танец с бубном на протяжении четырёх часов, чтобы восстановить это грёбаное приложение. Бот направлял меня туда-сюда и безрезультатно. Постоянно какие-то ошибки. То сервис прерван, то ошибка сервиса, то нет интернета, короче. Создаётся впечатление, что это делается специально для людей.
Приватбанк
Ответ банка
2 января 2024, 18:33
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
Володимир Rj 1 января 2024, 16:17
Ті, хто вижив у ядерному вогні
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…

Термінатор 2: Судний день

За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.

Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…

Завіса… (ято кажуть.

Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?

PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2024, 18:39
Вітаємо. Нам дуже шкода, що наш голосовий помічник залишила про себе таке враження. Наші фахівці постійно працюють над тим, щоб в подальшому Ви не відчували подібних незручностей і над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів з оператором.
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Банк заблокував доступ до рахунку без пояснення причини блокування. Звернулась до відділення банку, працівники не компетентні, нічого не змогли пояснити. Банк не запрошував жодних доказів, не приймає заяву. Я розчарована банком і його працівниками. Сподіваюсь тут мені зможуть допомогти.
Приватбанк
Ответ банка
1 января 2024, 17:49
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Q77 30 декабря 2023, 18:51
Мала в Приваті страховку «захист на кожен день» багато років платила. 04.12 стався нещасний випадок, я впала зі сходів, швидка доставила в лікарню з переломом ключиці і забиттям. Мене оперували, обійшлось доволі дорого. Я протягом перших днів, як тільки змогла держати телефон, повідомила про настання страхового випадку. Загрузила довідку з лікарні, фото, рентген до і після операції, чеки. Мені подзвонила менеджер Блажко Ірина, повідомила що необхідно додати виписку. Через кілька днів мене виписали, взявши виписку я робила спробу загрузити документ, але він не приймався. Телефони -скидались виклики. Горяча лінія- бот повідомляв, що нема документа і мені відмовлено. Але чому, не прийняли документ? Чому не відповідав менеджер, адже з її слів, не хватало тільки виписки? Як можна відмовити при наявності всіх документів? І відповідності строків подачі? Це шахраї?
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2023, 11:16
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись, які труднощі із завантаженням документів виникли.
Проблема решена
Artem1211 30 декабря 2023, 1:41
Заблокували аккаунт без розбору, навіть не хотіли розібратися в чому справа, консульт в відділі коли щось запитуєш нічого не знаю
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2023, 9:17
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
mimopro 29 декабря 2023, 18:16
я и мама заказали по 2600 у.е. В итоге все купюры старые, которые многие сервисы\магазины отказываются принимать, а в тех обменниках предлагают обмен по заниженному курсу. Конечно это не вина работников отделения, им что привезли то они и предложили. Вопрос к самому банку как организации. Это происходит постоянно. И судя по отзывам по всем областям. Может хватит своим старым да и новым клиентам пытаться втюхать старую бумагу? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2023, 9:12
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 декабря 2023, 23:53
Автору — идите в центральные и вип отделения, а также отделения около цнап, сервисных центров мвс где регистрируют автомобили. В Киеве в этих отделениях есть доллары и евро в любом колличестве у вас тоже наверное самое. Не в коем случае не берите в плохом состоянии купюры. Потом обмен этого хлама очень трудный и их никто не возьмет
Замовив готівку в доларах. $2600. Приїхав отримувати — всі купюри замусолені і всі 1996 року! Інших в касі не має. Спитав гарячу лінію — «Банк не проводить сортування за роком випуску купюр. Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності». Так якщо не сортують, хто відсортував тільки купюри 1996 року? Звичайно у кожного відділення є знайомі «міняли». І ладно були б купюри не нові зелені але хоча б 2000-х років. Але ж не ВСІ що є в касі — 1996 року, та ще й в такому стані, що в обміннику точно не візьмуть.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 18:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
SvitlankaKos 29 декабря 2023, 15:31
Отделение по адресу: Львов, ул. Пекарская, 30
Хочу написати величезну подяку Наталі (відділення приватбанку Пекарська 30). Дуже приємний співробітник, допомогла оформити та активувати карту,
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 16:07
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наталя, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову. Обов’язково передамо співробітнику ваш відгук.
Проблема решена
maksimpetychok 29 декабря 2023, 14:38
Вчора 28.12. намагався зняти кошти з банкомату ПриватБанку в м. Києві (вул. Академіка Вільямса в «Ашані»). Кошти списало, а готівку не видало і в результаті вибило, що виникла технічна помилка. Після мене також люди намагалися зняти кошти, але ситуація аналогічна, правда в кого була карта ПриватБанку, то поверталися відразу. Телефоную на гарячу лінію, мені говорять, що нічого зробити не можу, звертайтесь до UKRSIB банку, тобто того, що видав карту. І в середньому регламент розгляду 120 днів. Сьогодні зайшов до відділення ПриватБанку, оператор теж заявив, що нічим допомогти не може, звертайтесь до іншого банку. Якби ці кошти потрібні були б для розваг наприклад, до одного біса, *** з ними, але я військовий і вони необхідні для закупівлі на виїзд, а сума не маленька — 19000 грн. І що робити?
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 15:40
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
svyat001 29 декабря 2023, 14:11
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 99
отзыв пишу от имени жены

Вчера около 18:00 она пошла в магазин купить продуктов, памперсов и других лекарств для ребенка. По приходу в магазин ею было выявлено невозможность рассчитаться за выбранные продукты. Пробует зайти в приват 24 а там блок, звонит на 3700 там тоже блок. Идет в отделение что бы там дали объяснение по поводу случившейся ситуации, но там развели руками, мол мы ничего не знаем что случилось, мол вам должно было прийти уведомление о закрытии счета, и вы должны были предоставить какие — то документы. Но НИЧЕГО НЕ ПРИХОДИЛО… Она со слезами на глазах пришла домой, так как уже был конец рабочего дня и ничего толком узнать нельзя было. Я со своей стороны, со своего финансового номера дозвонился на 3700 и попробовал пообщаться с поддержкой, что бы они дали какие — то объяснения, но и там нас ждало разочарование, никто ничего не знает, никто ничего не может сказать. Сегодня же пришли в главное отделение в г. Житомир, и знаете что случилось? НИЧЕГО!!! консультант не может сказать ничего, что случилось, как забрать деньги так далее и тому подобное, на носу новый год, дома маленький ребенок, как жить?! как праздновать новый год? в процессе разговора было выяснено что жена может написать заяву на получение средств оставшихся на счету наличкой через кассу, заява собственно была написана, после того как консультант собрал миллион подписей и такое же количество фотографий как документов так и жены он сказал, заява будет рассмотрена 1 января. КАРЛ!!! 1 января!!! вы в своем уме? как вы предлагаете дожить до 1 января если все продукты покупаются только по необходимости, и без запаса что бы всегда были свежие, как заправить машину, за чей счет купить памперсы, за чей счет заправить машину, кто оплатит поход к врачу?!

приват банк, вы стали просто теми, кого нельзя рекомендовать от слова совсем, состоянием на сегодняшний день, ни один с банков Украины не позволяет себе то что позволяете вы, даже если вы и закрыли счет по непонятным причинам, ничем не обьяснив свой поступок, дайте возможность человеку получить свои же деньги удобным для него способов в любое удобное для его время. я не силен в законах Украины, но что-то мне подсказывает, что у нас ничем не регламентировано удержание средств без причины, а если и есть причина, то будьте любезны — сообщите её владельцу счета.

от себя скажу что до последнего верил в вас, мне давно знакомые все в один голос говорили что с вами нужно прекращать, но я давал вам всегда шанс который вы не просто не оправдали, а сделали все что бы назвать вас худшими с тех кто есть на рынке. как сказал ваш консультант *я не могу вам помочь потому что я сам не знаю* когда я сказал ему что вы *приват банк* закрыли счет просто по собственным, личным взглядам, он сказал *пусть будет так*. А я от себя скажу вам, что бы каждый ваш работник, прожил ту ситуацию, которую проживает сейчас моя жена. что бы на кануне праздников, с маленьким ребенком на руках, она в моменте осталась без средст на существование, что бы каждый понял как это, сидеть ночь и смотреть на плачущего ребенка, и понимать что ты не можешь ничего сделать, просто потому что приват банк заблокировал счета, а ты не успел/не успела купить лекарст в аптеке, что бы каждый ваш работник видел такой стол каждый, каким вы его можете сделать для нас. хотел бы написать всего вам хорошего, но нет, что бы вы побыстрей закрылись, и не кошмарили людей так как сделали с моей семьёй.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 14:59
Вітаємо.
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Вже звернулися до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Проблема решена
Yuliia2626 29 декабря 2023, 11:24
Вночі було списано 650 грн, позвонив на гарячу лінію сказали що інтернет-магазин списав кошти, як це можливо якщо карта нікуди не прив‘язана і я не робив ніяких замовлень! Що за безпеку може давати приватбанк, ніякої відповідальності!
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2023, 12:15
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось знайти операцію. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі і розібратися в ситуації.
Olexandra98 28 декабря 2023, 16:17
ПриватБанк в додатку Приват24 вимагає актуалізацію даних в зв’язку з тим, що мені виповнилося 25 років. В іншому випадку обіцяють обмежити операції по картам. Сьогодні я написала оператору в чат додатку Приват24 і говорю, що зараз діє постанова Кабінету Міністрів України № 1202 від 21 жовтня 2022 року в якій говориться, що паспорт громадянина України дійсний під час воєнного стану. Говорила що вони не праві, не можуть відмовити мені в подальшому обслуговуванні, запитувала чому не виконують рішення постанови Кабінету Міністрів України, але мене ніхто навіть слухати не захотів. Мені виповнилося 25 років під час воєнного стану, я розумію що потрібно оновити дані, але хотіла зробити це трішки пізніше, поскільки зараз у мене маленька дитина і я поки що не маю можливості обновити паспорт вклеїти в нього фотографію. Оператор говорив, що я не права і якщо не актуалізую дані то карти будуть заблоковані, хоча мені на карту нараховується виплати на дитину. Залишите дитину без грошей совість майте
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2023, 17:44
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії оператора під час вашого звернення, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Актуалізація даних проводиться для того, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.
Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.
Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022. При цьому у полі: «Строк дії» необхідно вказувати 31.10.2024.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝