×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Все курсы банка |
Выдача валюты в отделении. у
Через пару минут получил подтверждение по смс и по и-банкингу — «заявка принята, ждите приглашение».
И точно! К вечеру опять смс и е-мэйл — «Ждем вас! Адрес, режим работы».
Подчернуто — после 14.00. (т.е. с утра не ломись!).
В отделении пусто, иду прямо в кассу.
Проверка купюр выглядела так, вроде, я не получаю, а сдаю валюту:
Кассир открыла шторку, развернула аппарат, чтобы я видел весь процесс проверки.
Несколько раз прогоняла через счетчик, веером раскладывала под лампой каждую пачку. Все повторялось несколько раз. Результаты выводились на горизонтальный монитор у окошка. После такой тщательной проверки мне выдали квитанцию, спец. пакет и деньги.
Перещупывать, мусолить, пробовать на зуб каждую бумажку охота напрочь отпала.
Пожелание: Сделайте оградительный барьер со звуковой сигнализацией для отпугивания «детей совка», которые постоянно пытаются дышать в затылок.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Термінал не зарахував вкладені кошти на значну суму
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
У вашому випадку, питання щодо погашення заборгованості може бути переглянуто. Потрібно очікувати результатів перевірки пристрою.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Оформив депозит ещё осталась должна
пришёл срок снимать, а они на виртуальной карте… Всмысле?! Почему?
37 долларов, чтобы забрать свои деньги, при том что доход 3 цента?!
Ранее у меня было более 4х депозитов в этом банке и таких конских условий не было.
Вы в своём уме, приватбанк!!!
Предлагайте альтернативу!!!
Иначе получается, что вы зарабатываете 1% на депозитах… я от вас 0 получила… а вы от меня неплохо заработаете… это похоже на кредит уже… или мошенничество
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте пояснити, що зарахування відсотків та виплата коштів здійснюється на картку у валюті депозиту, яку обирає клієнт. Якщо обирається інтернет-картка — зняття готівки не передбачено. В даному випадку, є можлиість перевести кошти на реальну картку або віртуальну ( digital ) і знімати готівку, згідно її тарифам.
При переказі на картки «Універсальна»/«Універсальна Gold»/«Юніора»/ — комісія відсутня. Зняття особистих коштів в Україні — 1%; на Картку для виплат — 1% (з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат), при цьому за зняття коштів в Україні – комісія відсутня.
Інформація про умови та тарифи є публічною. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/
Комментарии (6)
Благодарность оператору call — центра Елене
Дякуємо вам за відгук!
Олена — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Комментарии (1)
Вопрос решен
Дякуємо вам за відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (3)
Банк отказал в обслуживании
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (4)
актуалізація даних
Дійсно, при проведенні деяких операцій в Приват24, наприклад, при реєстрації чи відновленні доступу до акаунту, слугувати додатковим підтвердженням може введення ПІН-коду картки. Перед введенням коду потрібно переконатись, що ви знаходитесь саме на сайті банку https://privat24.ua/ або https://next.privat24.ua/. Ведений ПІН-код на сайті Приват24 не передається третім сторонам та недоступний для перегляду співробітникам. При цьому ми радимо не вводити його на сторонніх сайтах та не передавати третім особам, навіть, якщо вони називаються співробітниками банку.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв: https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (1)
не виконують вимоги законодавства України
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Не приходят СМС авторизации за рубежом
находясь за границей, или при использовании зарубежного номера в качестве финансового — приходит не больше трети СМС, а те что доходят — приходят тогда когда любые сроки подтверждения уже проходят, обычная задержка от 15 минут до получаса
стандартный ответ поддержки — проверьте свой телефон или обратитесь к оператору, вариант каких-либо проблем со стороны банка даже не рассматривается, представления о том что при отправке СМС за рубеж банком используется множество интернет шлюзов вместо прямой отправки СМС — сотрудники просто не имеют
Наші колеги перевірять інформацію детальніше та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (2)
Дупа от голд клуба
Попытка связаться с оператором тоже без удачи — без всяких намеков о времени когда будет оператор. Сообщение отправляю 15 минут + на линии сижу.
Запит на оплату надійшов по одній з не активних карток, яка була заблокована, через що і був відхилений банком. Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua за необхідності можуть надати вам інформацію про сервіс, котрий надіслав цей запит на оплату.
Що ж до звернення в підтримку, в голосовому меню є віртуальний помічник, котрий допоможе з'єднатись з потрібним оператором і це дозволить максимально скоротити час очікування. Вам достатньо озвучити своє питання помічнику та вже після цього очікувати з'єднання з оператором.
Комментарии (9)
+380678093963 робот звонит в 8 вечера предлагает карту Голд
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваш номер та відключити дзвінки на нього.
Комментарии (4)
Терминал заблокировал мои деньги
Перепрошуємо за тривалий розгляд питання.
Заявка на повернення коштів подана. Регламент обробки заявки 1 день. Дуже рідко, у випадках коли необхідна інкасація — до 14 днів. Разом з цим наші спеціалісти роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше.
Про результати обробки заявки ви будете сповіщені у вигляді повідомлення на мобільний телефон.
Написать комментарий
Украли 369 грн с карты, на адрес дніпро, набережна перемоги 30
При вводі даних картки на сайтах ви даєте згоду на здійснення платежу з картки.
Перевірте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на кратку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевріити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (7)
Развод на деньги
Звонят теперь люди, уже несколько месяцев, с не официальных и не рабочих номеров привата. Просят оплатить «штраф» 2270грн. Как бы по договору я должен возместить потраченные деньги банком на оплату судебного сбора.
Так какие ПриватБанк понёс потери если суд вернул деньги?!
В суд они не подают за этот штраф, документов не предоставляют. Писем не пишут.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написать комментарий
Незаконно знято гроші
При здійсненні прив'язки картки до платіжних сайтів, ви даєте згоду на подальше списання коштів з вашого рахунку.
Перевірте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на кратку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевірити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Написать комментарий
Вернули деньги по сомнительному списанию в интернете
Не ожидал что такое вообще возможно, давно попрощался с этой суммой, очень приятно удивлен, что аж решил написать этот отзыв))
Вселяет надежду, что мы все ближе и ближе к полной безопасности электронных платежей!
Выражаю большую благодарность Приват Банку и конкретно этой сотруднице, увы забыл ее имя.
Дякуємо вам за відгук!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (1)
Зачем самовольно меняете пин код?
У разі, якщо ви скористались карткою у пристрої, де у банку виникли підозри про скімінгові накладки, банк автоматично змінює пін-код картки для безпеки ваших коштів.
Комментарии (22)
Свифт платеж.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
З цієї причини банк не може використовувати документ більш як 10-ти річної давності для підтвердження походження коштів.
На даний час ви можете надати довідку про доходи, як документ, що підтверджує походження коштів.
Комментарии (6)
Приватт банк не дал перевести деньги на просто на карту
Банк вибірково здійснює перевірку платежів, щоб бути певним, що операцію здійснює саме клієнт.
Для перевірки інформації та вирішення питання просимо власника картки звернутись до нас особисто в приватні повідомлення.
Написать комментарий
Произошла кража 18800грн с карты приват банка!!!
Комментарии (27)