×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Заблокували картку
Раніше була подана заявка, по якій з вами не змогли зв'язатись. Подали новий запит, будь ласка, залишайте на зв'язку для вирішення вашого питання.
Написать комментарий
Заблокували рахунки, хоча надав всю інформацію!
13.07.24 я продавала монети на криптобіржі «бінанс» в мене взяли ордер, та оплатили його, в підтвердження надали квитанцію про оплату! Я перевела монети згідно ордеру! Через деякий час в другій половині дня мені прийшло повідомлення від ПриватБанку, що в мене обмежили користуванням картою! Я надала всі скріни ордерів квитанцій в чаті ПриватБанку! Сьгодні оператор грубо відповів що нічого не бачив, та порекомендував звертатися до поліції або суду!
Прошу Вас перевірити роботу працівників ПриватБанку, та розблокувати моїкошти!
15.07.24. Трендовацька А.С
Перепрошуємо за незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, зверніться до чату та надайте скріншоти де буде видно номер ордера та ПІБ покупця.
При відсутності підтвердження, переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Комментарии (6)
безпідставно оббирають пенсіонерів кредитними відсотками
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Не відкривайте зарплатну картку в приватні!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Обмежене обслуговування
Лише згодом мені самостійно вдалося вияснити, що це обмеження 1.2 за їхнім кодифікатором, а саме — через те, що десятки років тому я притягувався до кримінальної відповідальності. Як і де служба безпеки філіалу банку в Полтавській області змогла добути цю інформацію та ще й використати її на шкоду клієнту — окреме питання, яким буде займатись поліція, куди я направив відповідну заяву. У банку немає і не може бути доступу законним шляхом до таких реєстрів МВС, а отже, це злочинна діяльність, до якої, це очевидно, причетні діючі працівники поліції, маючи від цього неправомірну винагороду.
Я вже не перший рік займаюсь операціями з цінними паперами, а тепер не можу через уведені обмеження ні купити ні продати свої облігації, через що вже поніс певні матеріальні збитки, не говорячи про моральні.
Та й цікаво — яким чином наявність судимості в громадян може обмежити їх право на проведення законних фінансових операцій?
От вам і недоторканність приватного життя, от вам і використання персональної інформації як кому заманеться, от і конституційні права і свободи громадян, які на практиці є тільки міфом.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (4)
Безпека на нулі
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Комментарии (1)
Заблокировали банковскую карту
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Просто издеваются над своими клиентами
Только что мне вообще сообщили, что мой вопрос будет рассмотрен в течении 14 дней!!!
Я пополнила СВОЮ карту СВОИМИ деньгами!!! Банк видит эту информацию!!! Я объяснила, что у меня просто кошмарный положение. Я не могу оплатить лечение, что необходимо было сделать срочно! Одолжить мне не у кого, я в чужом городе!!! Я даже уехать не могу, так как нет на обратный билет!!! Всегда считала Приват надёжным банком. Поэтому много лет являюсь клиентом голд клуба. Там же оформила карты двоим своим детям. Но после такого отношения больше нет желения оставаться клиентом этого банка, не только самой, но и моим детям, родителям и всем знакомым не хочу рекомендовать Приват!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (2)
дивні дзвінки з +380567369129
Сьогодні в 5−00 ранці дзвонили з цього номеру, робот. Телефон схожий на приватівський.
Саме цікаве, що після телефонного підтвердження входу в приват24, знову дзвонив робот з цього телефону. В приват24 в профілі — Керування — Комунікації — Дзвінки (історія дзвінків від банку) відсутні дзвінки в 5−00 і повторний дзвінок робота (після телефонного підтвердження входу в приват24)!!! Пишу цей коментар про цей дивний дзвінок, бо вже є схожий коментар після якого у людини пропали гроші з рахунку
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/77169/
Номер +380567369129 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Комментарии (4)
Погане обслуговування і підтримка онлайн
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо описати ваше питання у повному обсязі текстом та далі діяти по підказкам бота, щоб підключитись до оператора.
Комментарии (1)
Кассир відділення приват банка обманює клієнтв
Перепрошуємо за незручності. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Комментарии (3)
Приват придумав як наживатися на клієнтах які користуються кешбеком
Є у Привата такий вид кешбеку «Мінусуємо комуналку». 3% від оплати повертається на бонусний рахунок. Максимальна сума кешбеку 300грн на місяць. Заходжу в додаток, дивлюсь вже 255 грн використано — залишилось 45грн. Тобто можу зробити платіж на 1500грн за якусь комунальну послугу, щоб використати залишок кешбеку 45грн. Перераховую за електроенергію рівно 1500грн. Бац списало 1546.03грн. Пишу у підтримку. Відповідь вбила. Ви перевищили ліміт 10000грн, а саме!!! 10000,68грн!!! …тому останній платіж з комісією 3% за використання кредитних коштів, тобто 45грн. Обов’язкова умова для кешбека, оплата саме за рахунок кредитних коштів (тепер зрозуміло чому). Але це ще не все. Увага! Кешбек за цю операцію також не нараховується саме з тієї причини. Так 90грн на рівному місці. Такого від Привата не чекав, йдуть по стопах Ощадбанка з їх комісіями. Для однієї людини сума мізерна, а в масштабі клієнтів привата…
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Комментарии (5)
Не банк, а епіценр проблем
А сьогодні взагалі зателефонував на 3700 щоб вирішити проблему яким чином зняти/продовжити долларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «приват24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Справа у тому що у моєї подруги така сама дата народження як у мене тільки рік закінчується у мене на «1», у неї на «7». Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультуацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я сьогодні відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому прости Господь «банку». Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозити, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема
Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат pb.ua/chat на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
Комментарии (2)
Не цінить клієнтів.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним.
Комментарии (1)
Отказали в обмене купюры
Перепрошуємо за незручності. Необхідно пройти ідентифікацію у відділені, як клієнту банку, після цього касир може здійснити перевірку справжності купюри, перерахунок готівкових коштів чи розмін банкноти.
Комментарии (2)
Оплата частинами = 0
Сьогодні отримав сповіщеня у застосунку, що мій ліміт ща полслугою «оплата частинами» було змінено — змінено на 0.
Мене стало дуже цікаво дізнатися про причину не дивлячись на те, що наразі не дуже то й потрібен той ліміт, адже сам кредитний ліміт розміром в 100К не змінений, а зміненено саме послугу оплату частинами…
Методом нехитрих дій у застосунку я отримав наступне:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»
Після чого звернувся за допомогою до оператора. Відповіла дівчина на ім'я Олеся — чемно вислухала проблему, перевірила інформацію, задала пару питань стосовно кредитів у тих, хто прописаний разом зі мною (а із дорослих це тільки жінка і в неї ніяких кредитів немає).
Пані Олеся зробила якийсь запит і ми домовились, що вона надасть зворотній зв’язок через деякий час, як отримає відповідь на свій запит…
Домовились про зручний час для мене.
Перетефонувала та каже: «вибачте, по всіх запитах, які я зробила, одна й та сама інформація — не можна розголошувати конфедеційну інформацію. Вибачте, що не змогла допомогти…» В ході подальшої розмови стало зрозуміло, що особисте звернення до відділення банку також не дасть ніякого результату, адже спеціалісти зроблять те саме, що вже зроблено…
Максимально ввічлива дівчина і питань до неї взагалі немає!
Окрім того зазначу, що я перевірив свій кредитний рейтинг — вищий ніж у 88% українців…
Тепер, будьласка, поясніть? Як взагалі можна вирішити якусь проблему з якимось протермінованними оплатами кредитів, якщо:
1) їх немає
2) якщо вони є, то не можливо дізнатись на кому вони висять
3) навіть якщо хтось вказав мою адресу прописки, то чому не перевіряєте інформацію, та й взагалі, яке то має до мене відношення?
Дуже дивна ситуація! — сплатіть, а хто та, що має сплатити дізнатися неможливо.
Нащо тоді взагалі карта, умовами якої ти повноцінно користуватись не можеш. Буду закривати.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення.
Рекомендуємо оновити дані в системі банку про адресу вашої реєстрації для перегляду поточного ліміту.
Комментарии (1)
У звязку в вимиканням світла банкомати не видають гроші, а банки розглядають завяки на повернення більше 60 днів!!!
Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.
Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок.
Комментарии (1)
Ще раз про безпричинне блокування карти!!!
Коли банк мені повертав кошти по фонду гарантування вкладів, мені навіть дзвонити не треба було. Просто в чаті написав і все перерахували!!! А тут — їдь. Як Ви собі це уявляєте? Як мені взагалі кудись доїхати, коли Ви лишили мене грошей??? Не потрібний я як клієнт (привіт 10+ років співпраці як фізична, юридична особа, як вкладник депозитів та таке інше) — ок, напишіть мені. Подзвоніть! поверніть мої гроші в кінці кінців! Це просто безлад! Адський банк!!! Біжіть з нього, люди!
Цензурних слів нема!!!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (11)
Припиняють обслуговування та блокують будьякі оплати будьяких користувачів
І тут на тобі пригода вчора… Мені клієнт платить по рахунку з привата, а там йому каже що я настільки заблокований що жоден клієнт привата не має права переховувати мені кошти на мій рахунок ФОП… Довелось шукати варіант щоб клієнт оплатив з іншого банку бо на мій він не може здійснити оплату. У приватбанку сказали щоб я звязався з пітримкою. Але є одне але — я настільки заблокований що мені заблоковано доступ до підтримки.
І це вже здається трохи монополістським свавіллям. Тому застерігаю всіх хто хоче відкрити рахунок для ФОП у приваті — тікайте і не оглядайтесь. Біда буде.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (4)
Переоформлення лізингового авто
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Комментарии (2)