Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Oleksandr24 18 декабря 2024, 10:49
Відкрив картку національного кешбеку для отримання зимової підтримки, банк заблокував її,
Як і інші картки на підставі виконавчого провадження відкритого за безпідставним написом нотаріуса.на контакт банк не йде
Скоріше за все банк поділить державні кошти разом з аферистами, так званими приватними виконавцями
Чужі кошти, а також державної підтримки кошти
Банк вважає своїми і, може контролюючі органи їм підкажуть правила цивілізованої поведінки
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 18 декабря 2024, 11:50
Вітаємо.
Банк керується затвердженою Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Oksi Oksi 17 декабря 2024, 18:39
Хочу поділитися досвідом спілкування із співробітником ПриватБанку через чат з питання отримання 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка» особами 80+, а саме моїй мамі, яка пенсіонерка, 81 рік, застосунку Дія не має, так як не має смартфона, найближче відділення Привату в іншому місті за 40 км. Я хотіла зрозуміти, чому саме таке отримання передбачає спілкування з клієнтом офлайн, а не онлайн.
Мене вислухали, зрозуміли сенс мого питання і відповіли шанобливо, відчувалося, що мені намагаються допомогти, а не відфутболити. В ході нашого спілкування я отримала рекомендації від ПриватБанку саме у тому ключі, який мені дуже зручний і я можу його використати з користю. Упевнена, що ця розмова дасть можливість отримати моїй мамі цю 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка».
Дякую цій співробітниці, була б вдячна, якби її якось відмітили, бо саме така форма спілкування клієнт/банк має бути.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 декабря 2024, 19:09
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
innKhr 17 декабря 2024, 12:05
Получает оплату за товар, который потом не отправляет и на связь не выходит.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 декабря 2024, 13:09
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
REM2 17 декабря 2024, 9:50
У мене виникла проблема з відсутністю реакції управління банку на неякісне обслуговування фахівців колл-центру, а саме: в грудні 2024 року по моєму вкладу «Слава Героям» почалось безпідставне утримання військового збору у розмірі 5%, замість 1.5%. Згідно внесених змін Законом України 4015 від 10.10.2024 року ПП.4 п. 1.3 для військовослужбовців передбачена ставка військового збору на рівні 1.5%, тоді як згідно консультації фахівця колл-центру ПриватБанку ставка військового збору з грудня 2024 року становить 5% це підтверджується і данними про нараховані відсотки в меню мого депозиту. Вищезазначений депозит відкривається для військовослужбовців які отримують грошове забезпечення у банку. Після отримання консультації у працівника колл-центру, залишеного відгуку, та листа у службу підтримки, стосовно надання роз’яснень та виправлення помилки реакції банку так і не надійшло.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 декабря 2024, 10:26
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Oks123ff 17 декабря 2024, 1:21
Банкомат, що знаходиться поруч на вулиці(не в приміщенні!!) на вул. Гетьмана Мазепи 7(це відділенні приватбанку поруч) банкомат знаходиться ліворуч, я його сфоторгафувала и зняла відео!!)термінал в м. Тернопіль, на вул. Гетьмана Мазепи 7 (що на вулиці, не в приміщенні банку) з якого я намагалась зняти готівку вимкнувся разом зі світлом не видавши мені готівку! вся сума була списана з моєї картки, картка привату! я зразу зайшла в відділення приватбанку де мені сказали дзвонити на гарячу лінію и нічого не зробили и не допомогли, я була у шоці!!! Я тричі дзвонила на 3700 мені обіцяли вирішити цю проблему за день, в заявці (номер заявки 29503310 пишуть «регламент опрацювання 1 день!!) До сих пір ніхто не повернув! Я дзвонила вже ввечері знову на гарячу лінію (дуже тяжко додзвонитись! повний ігнор!!) ніхто не вирішує це питання, просто вкрали гроші!!! Зразу говорили повернуть за день, потім за три, потім вигадують ще щось! це типове шахрайство и знущання над людиною! я тричі дзвонила, тільки типові слова, що моя заявка» в роботі", потім перестали брати слухавку з мого телефону. це жахливо, бо це були гроші для допомоги інваліду! Ганьба! звернення зареестрували, но ніяких дій! просто повний ігнор мого питання! Чому не можна повернути нормально гроші?? Чому таке відношення? Це типовий грабіж людей, банк використовуе цю проблему зі світлом, щоб забирати гроші!!! Ніколи більше не буду користуватися послугами цюго шахрайського банку! Поверніть гроші інваліду!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 декабря 2024, 8:53
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Yaroslav09 16 декабря 2024, 23:04
Ау… Контакт центр працює взагалі чи як? Ви вважаєте, що дозвон до контакт центру має перевищувати 40 хвилин? Це просто ЖАХ, найбільший банк країни, а сервіс такий собі, щоб увійти у веб версію, треба 5 разів пройти верифікацію, бо тупо зависає на екрані дзвінка від банку і все, в чаті прорватись через робота неможливо, щоб ти не робив. Можливо ПриватБанк підкажете чарівне слово? Бо Ваша Яна окрім стандартної відповіді нічого не надає. Повертаюсь до дозвону до контакт центру, у Вас у вечірній час один чи два оператора працюють? Чи може у Вас щось зламалось і всі намагаються додзвонитися? Чи напевно все-таки треба почати покращувати якість дозвону. Цікаво аби мені потрібно було заблокувати карту, при цьому не маючи застосунку і можливості в нього увійти, я б теж чекав більше 40 хвилин? Комісії брати вмієте, а зробити щось для покращення ні. Надіслав би скриншот з часом очікування, на жаль в коментарях цього не можна зробити.
Жахливий банк, жахливий сервіс

Питання не вирішено, осадочок залишився,
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 17 декабря 2024, 9:08
Вітаємо…
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.

Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Багато років користуюсь послугами Приватбанку. І ось після початку війни банк спортився. Понавидумляв якісь вітуальні, мені не відомі картки, на які стягує сам собі гроші. Багато разів зверталася до чат-боту, він водить по кругу та чіткої відповіді не дає. Згідно законодавства банк не має права без рішення суду самовільно забирати кошти, бо це вже схоже на крадіжку. Допоможіть, будь ласка, розібратися та повернути незаконно вилучені кошти.
04.12.2022 с карты 51…92 сумма 3318 грн
Днепрод.ТЭЦ UA90305290000029090050423443
код отримувача 2872003248

30.01.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.02.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.03.2024 с карты 51…92 сумма 199,00 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 504,35 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 249,70 на карту 35**88
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 декабря 2024, 19:54
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
V81 15 декабря 2024, 11:56
Термінал САКІ1775, в Н.Петрівцях по вул Героїв майдану при відключенні світла під час здійснення операції зняття готівки вимкнувся разом зі світлом не видавши готівку, а сума при цьому була списана.Коли ввімкнули альтернативне освітлення, хвилин через 10 термінал перезавантажився і ввімкнувся та почав працювати, але суму так і не видав, на картці вона теж не з’явилась.
На гарячу лінію додзвонитись дуже не легко, постійно автовідповідач, натисніть те та йдіть туди…дочекавшись при багатьох дзвінках різних операторів та повідомивши про ситуацію, жоден з них не надав ніякої допомоги, навіть не запитали який термінал …і про повернення коротко повідомили чекати на розслідування до 180 днів.Це шахрайство! У вашому терміналі буде надлишок суми після інкасації, чому ви відмовляєтесь її повернути відразу? У вас же ці всі операції фіксуються!!!
Чому ви відмовляєтесь приймати будь які скарги щодо роботи цього терміналу і відправляєте з усіма питаннями в свій банк?
Чому з боку вашого банку та гарячої лінії ніхто не хоче навіть слухати нічого, не те що зафіксувати чи прийняти дану інформацію в вигляді скарги, чи звернення, чи претензії щодо повернення?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 декабря 2024, 12:37
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
PRI21 14 декабря 2024, 23:17
Проблема виникла при погашенні заборгованості по кредитній картці .4729 ПриватБанку. 25 листопада2024р я вніс у термінал самообслуговування о 17.14 гроші в сумі 26800грн. При внесенні грошей на екрані після цифри 17800 перестали змінюватися цифри, але оскільки за мною створилася черга я продовжив подавати гривні у монетоприймач поки не вніс всю заготовану суму боргу, а саме 26800грн. Після натискання на зелену кнопку прилад написав, що я вніс тільки 17800грн.
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.

Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 декабря 2024, 11:15
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
NataLYat 14 декабря 2024, 21:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Белорусская, 10/18
У моєї мами, пишу від її імені, так як вона не знає як це робити.
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 декабря 2024, 11:27
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Tetianakhar 14 декабря 2024, 4:06
В вересні 2024р я отримала право на спадщину мого дідуся, який мав вклад в ПриватБанку. Нотаріус відправила запит в банк в вересні і через місяць відповідь від банку так і не надійшла. Нотаріус повторно подала запит в Приват, але знову не має ніякої відповіді. Як можна забрати грошові кошти, чому банк ігнорує запити нотаріуса?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 10:28
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
irinashelexan 13 декабря 2024, 20:43
Майже рік намагаюся відкрити рахунок у банку доньці з вадами зору. id карту донька отримала без підпису, так як фізично цього зробити не може. Прийшли у відділення і почалося. Співробітники кажуть одне, служба підтримки інше. Виявляється паспорт виданий ДМСУ без підпису, для банка не дійсний. Зійшлися на тому, що потрібно доручення. Я заплатила тисячу гривень за доручення, і сьогодні черговий раз прийшла у відділення. Але, виявилося, що рахунок вони їй відкрити не можуть. Видали карту, яку я могла замовити через пошту безкоштовно і не платити нотаріусу. Но справа в іншому. Якщо мене не стане, донька не зможе отримувати ті копійки, які платить держава людям з інвалідністю. У неї не буде доступна до Дії, до електронного підпису. Кажуть треба опікун. Де їй брати того опікуна, якщо мене не стане? Це якийсь жах. Виходить id карта з відбитком пальця — туалетний папірець.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 9:34
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2025, 18:41
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Проблема решена
Тетяна Минзу 13 декабря 2024, 19:54
Сьогодні вранці пополняла карту, внесла в терміна ПриватБанку долари, потім екран вимкнувся і коли включився вже був на головній.Гроші взяв, а на рахунок не прийшли, сума не маленька дуже переживаю, зробила заявку, очищує інкасації. Той термінал досі працює, чи можливо якось прискорити бо я вже не знаю що думати, на таблетках
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 10:05
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Shevebo 12 декабря 2024, 21:31
Хамское отношение к клиентам,
Дозвониться и решить проблему нереально только музыка в ответ, чат отмороженный.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 декабря 2024, 9:53
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
Shurik Linnik 12 декабря 2024, 20:26
На цій неділі я заблокував картку, банк не може її розблокувати! Уявіть собі, як ця установа відносится до людей у такий складний час!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 декабря 2024, 9:49
Вітаємо.
До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
astr456 11 декабря 2024, 20:25
Приватбанк порадував своїх клієнтів гарними пропозиціями кешбеку до чорної п’ятниці, проте у банку є серйозні проблеми щодо формулювання умов цих акцій, відображенні їх у розділі Привіт та на сторінках з умовами цих акцій для того, щоби клієнти змогли однозначно їх трактувати і не виникало непорозумінь. Спробую пояснити в чому суть на прикладі двох таких акцій, у яких я приймала участь з 18.11.2024 по 01.12.2024 року. Ось посилання на ці акції, а внизу сторінок з загальним описом є офіційні правила цих акцій https://newpromos.privatbank.ua/minusuyemo_komunalku_v_Zelenu_pyatnytsyu10
https://newpromos.privatbank.ua/kupuyte_onlayn_za_kordonom
Акція з комуналкою згідно офіційних правил акції п. 1.3. з 11:00 18 листопада до 23:59 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 10% від суми комунального платежу, але не більше за п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
По іншій акції щодо покупок онлайн за кордоном
1.3. Строки проведення Акції — з 18 листопада до 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 20% вартості товару, але не більше за одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
Мною були обидві акції активовані 18.11. у розділі Привіт і на самому початку першої писало ліміт кешбеку 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я активно розраховувалась і досягла була практично максимальних лімітів по обидвох акціях. Проте 1 грудня після опівночі по обидвох акціях відображення лімітів обновилося і становило так само як і на початку акції 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я подумала, що це чудово, і, оскільки ліміти оновилися, то до кінця доби 1 грудня (до закінчення строку проведення) є можливість ще зробити покупки і отримати кешбек. Я оплатила ще комуналку по першій акції і мені нарахували кешбек, а після спроби скористатися лімітом по іншій акції після оплати мені кешбеку практично не нарахували, просто вибило повідомлення замість 0 із 1000, що досягнуто ліміту кешбеку. З приводу цього було зафіксоване звернення до служби підтримки 15914326 щодо донарахування 933,80 грн. кешбеку по акції щодо шопінгу, на що була дана відповідь що я не читаю умов акції, обновлення ліміту то формальність і лише візуальне відображення, а я неуважний клієнт, який мав би ознайомитись з умовами акції, перед тим, як оплачувати покупки, мол за всю акцію передбачено тільки 1000 грн. максимально і ніяких оновлень не було і бути не може. А по іншій акції з оплати комунальних ліміти дійсно були оновлені 1 грудня і я отримала більше, ніж 500 грн. за весь період акції (десь 570 грн.) Тобто, маємо дві однакові акції практично з однаковими строками і однаковими пунктими щодо максимального кешбеку, а підхід банку до нарахування різний, неоднозначний і не на користь клієнта. Я тоді звернулася із іншим зверненням 202651017 по акції щодо комуналки, на що мені дали відповідь, що ліміт накопиченого кешбеку не 500 грн. за весь період акції, а 500 грн. на місяць, остання витрата була зроблена першого грудня і ввійшла в новий місяць. Я тоді поцікавилася, що це ж суперечить офіційним правилам акції і чи немає помилки в умовах акції, на що підтримка не відповідає, пояснити чому при ідентичних умовах щодо максимального кешбеку відбувається різне застосування офіційних правил акції з боку банку не може. Мої питання залишилися без відповідей, написали щоби письмово зверталася до головного офісу раз мені не подобаються відповіді.
Окремо мушу відмітити погану роботу чату підтримки, адже щоби сформувати звернення мені довелося потратити багато часу і нервів — кожного разу підключався новий оператор, не читав, що до цього було написано і неодноразово повторно задавав одні і ті ж питання. Це кілометрові переписки без толку і результату з однаковими шаблонними відповідями і без жодної зацікавленості вислухати клієнта, вникнути в суть запитання чи дати відповідь на те питання, яке ти задаєш. За потреби всю переписку надам адміністрації, а також інформацію щодо транзакцій по акціях. Банк зможе з легкістю ідентифікувати мене за номерами звернень. Абсолютна неклієнтоорієнтованість, некомпетентність і зневажливе ставлення до клієнтів. Там ще в чаті оператори за комуналку щось писали типу, а в чому проблема, що бажаєте повернути кешбек, який ми переплатили по комуналці. Ні, я бажаю отримати кешбек, який недорахували по іншій акції за ідентичних умов офіційних правил цих акцій.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 10:18
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy34 11 декабря 2024, 20:06
Приватбанк відмовляється віддавати кошти зимова єпідтримка які нараховано на карту Нац.кешбек.на прохання тимчасово розблокувати відмовляють.хоча кошти державні
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 9:33
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Надія Жовнер 11 декабря 2024, 16:27
Дуже вічлеві і добрі оператори, ве розяснюють і допомагають
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 декабря 2024, 17:03
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Дякуємо.
korbutivka 11 декабря 2024, 16:15
Отделение по адресу: Житомир, пр-т Мира, 21
11.12.2024 працівниками відділення Приватбанку було відмовлено в прийнятті заявки на отримання допомоги за програмою «Зимова єПідтримка» громадянці 65+ з кнопковим телефоном. Причина відмови — відсутність в громадянки «Дії». За словами працівників відділення їх робота зводиться лише до консультативної допомоги по подачі заявки в «Дії».
Це свідомий саботаж банку чи некомпетентність та безвідповідальність осіб, яких понабирали по об’явах?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 13:03
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
PJO 11 декабря 2024, 14:52
Оператор онлайн довго, ввічливо і терпляче відповідала на всі мої питання, на які я ніде не знайшла відповіді. Завжди сервіс на висоті! Дуже зручний додаток! Все можна сплатити онлайн, купити, відкрити, закрити депозит.
Єдине, по телефону поспілкуватися з реальною людиною важко)) весь час робот, який мене не розумів. А от онлайн супер! І у відділенні теж завжди ввічливо допоможуть. Є один відомий банк, не буду називати, то в мене досі стрес, як згадую досвід спілкування спеціалістів у відділенні((Тож, є з чим порівняти.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 декабря 2024, 15:34
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝