×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Верните карту
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації радимо звернутись до банку, що видав картку для її блокування та подальшого перевипуску. З міркувань безпеки картка вилучена банкоматом не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Комментарии (10)
Абсолютна незахищеність клієнта!!!Вкрадено 46000 з рахунку!!!
Для розблокування картки необхідно мати доступ до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
На жаль, в даному випадку банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
За правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку, дані списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, так як було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (7)
Терминал сожрал деньги как вернуть?
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
За вашим зверненням в цілодобову онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua фахівці можуть подати заявку на повернення коштів. Щоб впевнитись в тому, що кошти буде повернено саме тому, хто вносив їх в термінал, повернення здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн).
Комментарии (4)
Найгірший в світі банк
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. На жаль, вказаних вами даних в публікації недостатньо, щоб перевірити інформацію. Ми написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Не надходять смс на іноземний номер телефону
Банк каже смс надсилаються, проблема в моєму мобільному операторі.
Зв’язалася з моб. оператором, спитали назву банку, відповіли, що все працює, смс повинні надходити, а нічого не приходить.
Від родини з України приходять, від банку-ні.
Придбала ще дві різні сімки різних операторів, теж нічого не надходить. Банк розводить руками-проблема в операторах і все.
А ті відповідають-все добре.
Як таке може бути? Що робити в такій ситуації?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися детальніше в ситуації, що виникла.
Комментарии (4)
Банк отказал в продлении зарплатной карты
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Чудеса в решете, до оператора не дозвониться
Приключения продолжаются — сыну бабушка скинула два раза по 50 грн на дорогу, оба раза висят где-то. Налички естественно, нет. Сказала ему, что бы одолжил в ближайшем магазине кусок ящика картонного и маркер, рисовал: «Подайте бедному студенту на проезд», и шел к ближайшему храму, так как на оплату картой Привата расчитывать не приходится, увы и ах.
Что за жесть вообще происходит там у вас?
На жаль, в роботі деяких сервісів банку сьогодні виникають затримки. Наразі, просимо не повторювати платежі та перевіряти їх статус в Приват24. Вибачте за тимчасові незручності.
Комментарии (2)
Банк списує гроші без відома клієнта
Щоб уникнути утворення простроченого платежу, з іншої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картки «Універсальна». Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (4)
Нульовий банк
Сьогодні інший випадок, теж треба проплатити кредит, платіж формується і в обробці годину. Допомога онлайн і гаряча лінія, не додзвонитися. Коли врешті вдалося, то вони не бачать платіж, коли запитуєш чи є проблеми з приват 24, то кажуть ну напевно є, раз у вас не видно платежу. Тобто операційний час закінчується, а проплати не можна і про збій мовчать.
В роботі деяких сервісів банку сьогодні виникають затримки. Вибачте за тимчасові незручності.
У випадку, якщо ваше питання стосовно повернення коштів не вирішене — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
Написать комментарий
Приват банк- самый ненадежный банк в Украине!
НИКОМУ НЕ СОВЕТУЮ ПРИВАТ БАНК- этот банк с мошенниками заодно!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Оплати здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами.
З нашого боку, подані заявки для оскарження платежів в тій кількості, що встановлено правилами платіжної системи. Вони будуть розглянуті, згідно регламенту. Зробимо все, що від нас залежить, щоб питання вирішилося якомога скоріше та на вашу користь.
Комментарии (1)
Оплата комуналки в НОВОЙ версии Приват 24 (ПК версия)
В данный момент оплачивать комуналку через приложение еще тот геморой!
Вводишь адрес, выбираешь за что платить, создаешь шаблон, оплачиваешь, НО!!! потом когда заходишь в созданый ранее шаблон то там фигурирует только поставщик Электроенергии.
Добавить других поставщиков услуг возможности в созданый шаблон нет.
И ПОЛУЧАЕТСЯ чтобы через месяц и так далее, оплачивать услуги поставщиков нужно снова проходить много этапов ввода данных, а их как минимум 10.
При работе с онлайн поддержкой помощи НУЛЬ.
Вся переиска и скриншоты по требованию администрации будет предоставлена
Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізуємо ситуацію щодо ваших зауважень.
Також, ми звернулися до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити якість наданої вам консультації в чаті.
Комментарии (1)
САМЫЙ УЖАСНЫЙ БАНК!!!
УВАЖАЕМЫЕ СОТРУДНИКИ, ЕСЛИ ЕЩЕ РАЗ БУДЕТ ТАКАЯ СИТУАЦИЯ, Я ПРОСТО ВЫНУЖДЕНА БУДУ ОБРАТИТЬСЯ В СООТВЕТСТВУЮЩИЕ ОРГАНЫ!!! ЭТО ПРОСТО УЖАС, В 9 ВЕЧЕРА НЕВОЗМОЖНО ОТДОХНУТЬ ПОСЛЕ РАБОТЫ!!!
Бачимо, що дзвінків від банку вам не надходило. Ми не телефонуємо в пізній час нашим клієнтам.
До речі, ми розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком. Щоб перевірити чи належить номер телефону до списку банківських номерів — достатньо в додатку увійти в меню «Комунікації» → «Дзвінки» → «Перевірити номер телефону»;
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (9)
Кредитка
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (9)
Мошенник 4149629313858987 Аванесян Армен Арташесович Не отправляйте деньги
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Беспредел
Вже розглядаємо ваше питання. По результату зателефонуємо.
Комментарии (2)
Телефонні пропозиції
Телефонувати о 20.34 і пропонувати універсальну картку.
У вас хіба цілодобовий режим роботи?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Шок
Я являюсь держателем привилегированных карт world elite, эмитированных Приватбанком. 15 октября (в выходной день!!!) инспектор исполнительной службы вышел на работу 🙈 и скоропостижно застал меня врасплох, наложив арест в размере 13060 грн за неправильную парковку, совершенную 21.05.2021 года. Я пишу слово «врасплох», потому что только ПОСЛЕ ареста счета в программах Дiя и Штрафы UA появилась информация о появившемся долге и никаких писем я от исполнительной службы не получал. Инспектор Калюжный в своем постановлении четко указал, что арест наложен на денежные средства в размере штрафа, т. е 13060 грн. Но Приватбанк решил не париться и наложил арест на весь остаток по гривневой карте. 28250 грн. Сейчас заканчивается 3-й день с момента, когда начался этот беспредел. Менеджеры разного калибра перезванивают мне и несут каждый что-то свое. Долг за неправильную парковку давно погашен. Исполнительная служба в лице господина Калюжного на рабочем месте за 3 дня не появлялась. Это страна, в которой мы живем. Будьте счастливы.
Наші колеги вже розглядають ваше звернення. За результатом ви будете додатково проінформовані.
Комментарии (4)
Худший банк во всем
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними, вказаними у відгуці. Ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію та розібратись детальніше в ситуаціях описаних вами.
Комментарии (6)
Прихована комісія
При оформленні ОЛХ покупки було списано несанкціонована зайва комісія. Подав заявку в кол центр. Обіцяли надати відповідь до кінця 15,10, потім перенесли на кінець 18,10 (повідомлення було в додатку). Сьогодні вже 20,10 — до цих пір ніхто не зв’язувався зі мною.
P. S. ПриватБанк — беремо i НЕ робимо
Банк не стягує комісію при оплаті в інтернеті, наприклад, коли ви оплачуєте купівлю товарів. У вашому випадку мало місце проведення платежу через сторонній сервіс. За проведення такого платежу передбачена комісія, що вказана в тарифах картки, а також на нашому сайті — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
На жаль, до моменту підтвердження і фактичного проведення платежу ми не маємо змоги бачити налаштування сайту чи сервісу на якому проходить оплата, щоб розпізнати, чи то звичайна оплата в інтернеті, або ж переказ коштів на рахунок в іншому банку. Сервіс на якому проводиться оплата має повідомляти даного роду інформацію або ж вказувати її в тарифах.
Наші колеги додатково зв'яжуться з вами після проведення перевірки відносно коректності наданої консультації в підтримці.
Написать комментарий
И снова про скрытую комиссию
При створенні платежу в веб версії Приват24 на етапі вибору картки є стрічка «Регламент і тарифи» з посиланням на сайт банку, де зазначені актуальні тарифи на проведення платежів, в тому числі, якщо платіж проводиться за рахунок кредитних коштів.
https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
В мобільному додатку інформація про наявність комісії при оплаті за рахунок кредитних коштів відображається після вибору картки на етапі підтвердження платежу, що дає змогу не проводити його, якщо клієнт цього забажає.
В квитанції вказується комісія банку за проведення платежу. Комісія за використання кредитних коштів є комісією картки, тому вона відображається в виписці по картці.
Комментарии (8)