×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Отписки П Б
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Комментарии (6)
Хотел бы узнать о блокировках карт.
Что будет на сегодняшний день, если я буду делать финансовые манипуляции с биржей бинанс.
К примеру:
1. Закину на карту 30 000
2. Закину их с карты на бинанс.
3. Выведу их обратно.
4. и так по кругу к примеру раз 5 в день.Общая сума операций будет уже 150 000
5. Как узнать лимиты блокировки своей карты, вы же очень переживаете за безопасность моих деньжат. А блокировка карты мне на сегодняшний день не к чему.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Комментарии (6)
Ограничения по карте
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Для зниження ризику операцій та найбільшого убезпечення Ваших грошових коштів при транскордонних переказах, пропонуємо для переказів використовувати такі фінансові інструменти як, наприклад, перекази з рахунків фізичних осіб на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів).
Комментарии (1)
Схема мошенничества?
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата на сторонньому сайті. Для проведення подібної оплати на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
За зверненням власника картки в підтримку можна подати заявку на оскарження платежів. Заявки розглядаються за регламентом та правилами міжнародної платіжної системи. Із зрозумілих причин за зверненням третіх осіб ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи даним платежам. У разі виникнення питань власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (8)
Приват кидает на western union
Відправник при відправці переказу вказує валюту отримання у якій отримувач може отримати відправлені кошти. У разі, якщо відправник вказує валюту отримання Долари США або Євро, переказ можна отримати, як на валютну картку, так і на гривневу з автоматичною конвертацією. Якщо ж відправник вказав при відправці валюту отримання Українська гривня, як було у вашому випадку, то переказ можна отримати лише на гривневу картку. Ви можете звернутись до відправника для уточнення, чому він вказав саме таку валюту отримання.
Комментарии (2)
Не виплатили є підтримку
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Комментарии (3)
Низька якiсть обслуговування. Поведiнка пiд час тривоги
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі, в цей непростий час. Окремо зазначимо, що для відкриття картки не обов'язково йти до відділення. В Приват24 є можливість оформлення віртуальної картки, яка за функціоналом не поступається пластиковій.
Додатково для уточнення деталей ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Комментарии (12)
Благодарю Приватбанк за то что пока есть наличка в банкоматах
Будемо і надалі робити все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Комментарии (1)
Заявка
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Комментарии (1)
Не зачислены 6500
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування. Ми зарахуємо кошти відразу після їх надходження від Держави.
Комментарии (3)
Єпідтримка
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.
Комментарии (1)
єПідтримка — Виконано/Кошти зараховано, але на картці досі нічого немає
«У випадку якщо написано „кошти зараховано“ та ще не пройшло 10 робочих днів, або є невелика затримка у виплаті через велике навантаження на систему та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.»
Та чи ци є відпоідь? 10 робочих днів вже пройшли, та навіть більше.
Через війну я втратила роботу, остання заробітня плата мені так и не надійшла, ці 6500 остання надія на покращення стану, остання надія на виживання. Що мені робити? Як бути? Чекати? Знов? Доки з голоду не помремо???
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Комментарии (6)
Приват система зарабітку
Що вони людей за дибілів мають?! Іх глючна система не працює адекватно, а робить що їй заманеться.
Всі відповіді тільки звертатись до того, хто отримав. В аптеці, на щастя, порядні люди, що самі були раді дізнатись чиї ж грощі до них ночами йдуть без жодних реквізитів, відправили назад мої 6000, з яких банк зняв 25грн комісії. І по ночах знімав по 1грн.
Результат: нерви витріпали, хвору дитину обікрали на 27грн своєї с@чої комісії і навіть не вибачились! Буду змінювати банк для отримання соцвиплат.
Наші профільні фахівці вже розглядають вашу ситуацію. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
Військовий залишився без коштів,банк заблокував картку не пояснюючи нічого
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Інстаграм важливіший ніж клієнтм
При зауважені почала кричати і говорити що по роботі,
Нацальниці відділеня було все рівно, тільки посміхнулась коли їй повідомили таку ситуацію
Скаргу залишав ще 3 тижня назад на гарячій лінії, но зворотнього зв’язку не було, но обіцяли
Зверніть увагу на відділенні данне, працівників і особливо начальник данного відділення мають людей за СКОТ, навіть не рахують клієнтів за людей, спілкуються як з бидлом
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Написать комментарий
Кошмарят клиентов в оккупированных территориях
Назовитесь
Мы Что-то сообщим.
Русский корабль…
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, якщо маєте питання до банку.
Комментарии (7)
Разорвали договор в одностороннем порядке
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.
Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.
Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (4)
ПриватБанк, користуючись бідою країни, знімає комісію з цільових виплат соцдопомоги
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися у вашій ситуації.
Комментарии (3)
Приватбанк блокує соцвиплати
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження ваших коштів.
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (4)
Отзыв о возврате банком средст с карты похищенными мошенниками
Я естественно сообщил в банк и в полицию.
Мне пообещали разобраться, но понимал что возврат похищенных средств практически невозможен.
Сегодня 14 апреля мне вернули эти украденные средства все на карту.
Хочу поблагодарить банк о большой проделанной работе по возвращению мне средств которые были похищены с карты.
Даже в такое время банк работает для клиентов.
Давно сотрудничаю и дальше буду сотрудничать с ПриватБанком.
Благодарю.
Удачи банку во всем.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (2)