×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Банк не возвращает деньги!
сначала нам говорили, что в течение суток деньги вернуться на карту. Не вернулись. Потом, что после инкассации банкомата… Банкомат работает, значит инкассация была, а денег так и нету… Теперь нам говорят, что ждать с момента заявки максимум 14 дней! Ребята, а Вы понимаете, что впереди праздники? А Вы понимаете, что у нас это единственные деньги?
Что это за беспредел???
Заявка № 23894337.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково сповістимо вашого чоловіка.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Найкращий VIP сервіс
Дуже важлива швидкість вирішення питань, а це просто космос!!!
Дякую Вам за Вашу проактивність і найкращих людей!🥰🥰🥰
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написать комментарий
Сколько можно врать?!!
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (6)
Фейкові умови публічного договору!
Ви що там настільки знахабніли що й повноцінну відповідь скласти не можете. Це що таке???
Відповідно до п. 1.1.2.1.13.1. Умов та Правил надання банківських послуг (далі — Умови
та Правила).
Згідно п. 1.1.3.1.2.1. Умов та Правил,
(п. 1.1.2.1.12. Умов і правил,)
1.1.5.13 Умов та Правил надання банківських послуг.
Переглянув повні умови та правила за 19−20 роки, навіть близько такого не знайшов взагалі.
Телефоную на гарячу лінію, оператор блеяв, блеяв й потім видно зловив eror 404 тай завис. Не знаю де їх узяти ці пункти в редакції на сайті, можливо хтось підскаже беду вдячний!
І ще, чомусь раптово в банку цвітний принтер перестав робити, наділсали ч. б копії, це що документ, офіційна відповідь баз QR коду. Фількіна грамота ось що це.
І ще на додачу, замісь того щоб після розірвання договору залишити мене в спокої то щей негідники бота підключили який картки голд паре. Чим ви там взагалі думаєте, точно що не головами.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)
Бездействие при заявлении о мошенничестве
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (15)
Как Приват банк дурит дюдей
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
Комментарии (4)
Требуют документы на все переводы, которыми пополняли карту 3 месяца, грозят блокировкой счетов
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Комментарии (12)
Банк занимается телефонным спамом
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Ужасная работа Горячей линии 3700!
Позвонил второй раз: автоответчик предложил или оставаться на линии 7 минуты, или нажать 1 и получить звонок специалиста. Остался на линии… прождал более 25!!! минут. Безрезультатно. Третий звонок: ожидание 7 минут. Безрезультатно. Четвертый звонок: ожидание 10 минут. Безрезультатно. Не решив вопрос ушел от банкомата.
Придя домой, вновь совершил звонок. Всего каких-то 20 минут на линии… и о чудо, специалист банка осчастливил меня консультацией!!! Итого 10+25+7+10+20=72 минуты, т. е. всего какие-то 1 час 12 минут моей жизни подаренной ПриватБанк и вопрос на решение которого понадобилось 3 минуты закрыт! Браво ПриватБанк!!!
О — оперативность! У — уважение клиента! П — ПОЗОР!!!
Перепрошуємо за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
У разі виникнення питань ви також 24/7 можете звертатись в онлайн чат на нашому сайті або через Приват24 — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
Потухший уголёк былой славы
Решил я ему помочь с перевыпуском. Так как уверенности в наличии номера телефона привязанного к его Приват24 у меня не было, я обратился в онлайн помощь в чате.
После долгих диалогов ни о чем, было решено попробовать восстановить доступ к Приват24. Мне выслали форму, ФИО, дата рождения и ИНН. Потом ещё раз, и ещё раз. По каким-то неведомым причинам меня оператор просил заполнить одну и ту же форму шесть раз.
Заполнял я ее одними и теми же данными, которые успел уже выучить наизусть.
Потом была долгая череда подтверждения по фото с картой. Так как меня лично не было рядом, в наличии был только старенький ноутбук, бабушка и ее внук. Сия нехитрая комбинация держала на весу ноутбук, руку хозяина карты в момент когда я щёлкал на затвор камеры.
Тоже с пятого на десятый удалось окончательно подтвердить личность в чате и меня подключили к другому специалисту.
Который, сделав пару проверок сказал, что для того, чтобы зайти в Приват24 нужно в любом банкомате добавить финансовый номер телефона используя любую карту.
Я мягко спросил у оператора касательно возможности совершения этих действий с просроченной картой. Он сказал, что это невозможно, и при отсутствии других карт требуется наличие владельца счета в отделении банка.
Что мы имеем по итогу, два часа моей жизни съел некомпетентный сотрудник, который мог проинформировать меня хотя бы об общих правилах, мол, в случае отсутствия активных карт мы сейчас ничего не сможем сделать.
Я пишу этот отзыв, чтобы просто предостеречь других людей от возможной траты времени, но при этом не призываю отказываться от услуг этого недобанка. Причина проста — подобным сервисом они пытаются снизить количество клиентов, чтобы снизить нагрузку на банк. И если из раза в раз, получая не обслуживание, а плевок в лицо, единственное, что я могу сделать это быть клиентом, то так тому и быть.
При зверненні в підтримку з питанням, що стосується персональних даних оператор має провести ідентифікацію власника картки. Ми завжди наголошуємо та просимо клієнтів не передавати нікому свої персональні дані. За необхідності перевипустити картку клієнт може самостійно замовити її доставку звернувшись в підтримку за номером 3700.
Фахівці підтримки завжди прагнуть надати найбільш повну та коректну консультацію надаючи відповіді на питання клієнтів. Щоб проаналізувати ситуацію та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (7)
ОСАГО через Приват 24 —
Вчера при оформлении очередного полиса (уже когда все оплатил) обратил внимание что паспортные данные внесены неверно. При обращении в онлайн-поддержку оператор предположил что это я (!) неверно указал область в которой был выдан документ. При том что эти данные вносятся сотрудниками банка. Когда-то в Приват24 даже можно было выгрузить ксерокопию своего паспорта.
В итоге получил номер заявки, пообещали разобраться в течение 1−2 дней. НО! В полисе паспортные данные все еще указаны некорректно, и в связи с этим возникает вопрос:
если при наступлении страхового случая СК докопается к этому несоответствию, то кто будет нести ответственность и возмещать ущерб? Вопрос, понятное дело, риторический…
Мораль сей басни, видимо, такова — удобство пользования системой приват24 (да, собственно, и любой другой подобной) может быть чревато непредсказуемыми последствиями. И оформлять мало-мальски важные документы лучше в бумажном варианте лично. Как говорилось в известном фильме «сапог в бою надежнее»…
Це не критична помилка. За кермом може бути не обов`язково страхувальник.
Завжди надаємо можливість перевірки даних перед оформленням договору, та з радістю допоможемо виправити помилку.
Комментарии (1)
закриття рахунку
Директор може написати заяву на відмову від актуалізації та заяву на закриття рахунку.
У разі виникнення питань, директор завжди може звернутися до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів, ми завжди раді допомогти.
Написать комментарий
Банк, который не идет на встречу клиентам
постоянно пользуюсь картой этого банка, оплачиваю коммуналку по 2 квартирам, и в моменты когда мне нужно хотя бы 100 грн., потому что бывает на что-то не хватает я не могу воспользоваться услугой кредита, так зачем мне нужна карта этого банка? Просто жлобство какое-то! Пытаюсь связаться с оператором, они издеваются и дают мне виртуального помощника, отныне я не буду пользоваться услугами этого банка.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (3)
Про Приватбанк, І-Вох та Ощадбанк
Комментарии (1)
Банк отказывается принимать заявление о нежелании продолжать вклад
продовжити вклад ще на один строк, зазначений в розділі „Умови вкладу“ цього Договору Строк вкладу продовжується неодноразово, автоматично,
без звернення Клієнта до Банку, без зміни підключених Умов накопичення та без укладання додаткових угод. Новий строк вкладу починається з дня,
наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.». Сегодня последний день пользования вкладом. При этом ПриватБанк в онлайн чате отказывается принимать моё заявление о нежелании продолжать вклад. Пишут, что заявление не подаётся. Опасаюсь, что завтра они его продлят автоматически и все начисленные проценты «коту под хвост».
Після закінчення терміну договору відсотки додаються до суми депозиту з подальшим нарахуванням відсотків на загальну суму.
Після продовження, при достроковому знятті коштів ви не втрачаєте відсотки, що вже були зараховані за попередні терміни.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані, та детальніше перевірити консультації, що були вам надані.
Комментарии (1)
Терминал и гарячая линия
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин.
Комментарии (1)
Страхование от несчастного случая ПриватБанк
Прошло с момента страховки более трёх месяцев. Играл в футбол получил травму в больнице диагностировали разрыв мениска. провели операцию.предоставил всё документы! Сказали это не страховой случай" необходимо для этой травмы чтобы быть застрахованным более 6ти месяцев!!!🤨бред!
Разорвал все договора о страховании в ПриватБанке!!! Сплошное разочарование не выбрасывайте деньги, страхование в ПриватБанке- это обман!
Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. Ви можете ознайомитись із договором страхування, переліком страхових подій в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — «Операції» — «Завантажити/роздрукувати».
Комментарии (2)
Оставили без денег
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (7)
Сам собі господар
Тепер выходить, що я залишилася ні з чим — пакунок не отримала, кошти отримати не дає отримати банк.
Комментарии (6)
Осторожно интернет машенники
Гривен. Пыталась дозвониться в приват банк. Но ни один оператор так и не вышел на связь. А как какую нибудь фигню предлагать, так они все на связи!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)