×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Затримка по виплаті
В Приват Банку є фоп майже рік.
Кожен місяць надходить заробітня плата з США в валюті USD.
Після чого бухгалтер виводить на гривню, сплачує податки і виводить за реквізитами на карту.
В кінці грудня поставили на виведення 103 000грн. Досі кошти так і не прийшли за реквызитами на монобанк.
Телефонував в приват банк, відповили, що кошти підпали під моніторинг без деталізації причини (при цьому ніякого оповіщення щодо цього від банку не було, через 4 дні сам через техпідтримку вияснив, чому не зараховуються кошти). Попросили зачекати 5 робочих днів, зачекав тиждень, знову телефонував, без результату. Питав, з ким можна поспілкуватися з цього приводу, казав, що готовий надати будь-які документи, так як у мене все офіційно, казали, що передадуть звернення і все, на цьому повна тиша. Потім був на відділенні декілька разів, намагався вирішити проблему, але там відповідали теж саме, мовляв, очікуйте і так далі, але невідомо скільки чекати, вже пройшов місяць, всі податки сплачені і я не розумію в чому причина, чому я залишаюся без коштів. Ніхто ніяких термінів не надає, причин не каже, з відповідальним відділом зв’язку ні у кого немає.
А вчора ще телефонував в приват по іншому питанню, на що мені дали не професійну відповідь, було помітно, що консультант придумує інформацію на ходу. Я попередив, що буду закривати у цьому банку ФОП і рахунки та переходити на інший, на що мені відповіли:
— Добре, закривайте. Дякуємо за звернення і гарного вечора. І прости скинули дзвінок.
P. S.
Клієнтоорієнтованість на найвищому рівні, і це я Gold-клієнт. Загалом, буду подавати скаргу до Національного банку та Мінфіну.
Комментарии (4)
Карта с индивидуальным дизайном
Могу предложить аналог этого. Печатают наклейку на том же проме за 200 грн, а тебе нужно снять родную и приклеить эту. Будет намного быстрее и без всяких ограничений
Комментарии (3)
Розірвання договору
Комментарии (3)
Самый плохое отделение
Комментарии (1)
Той випадок, коли негативний відгук перетворився на позитивний: вкрали гроші з картки Приват, але банк зміг повернути все в повному обсязі.
Крім того, Приватбанк стягував 3% на місяць кредитних грошей за використання кредитного ліміту (з вкрадених 40 000 гр.). Враховуючи той факт, що я є ВІП-клієнтом Приват-банку протягом 7 років, настрій був зіпсований і я був впевнений, що і мої стосунки з банком і моя співпраця з ним через цю історію закінчиться.
Але я був дуже приємно здивований, коли 23.01.2025 мені повідомила моя банкірка, що банку вдалося не лише повернути всі мої гроші, а й скасувати зняття кредитних 3%!
Таким чином, негативний відгук, який міг би з’явитися тут, виявився позитивним. Залишаюсь і далі з Приватом. Окрема благодарність банкіру Чобітько Тамілі.
Написать комментарий
За помилку оператора Приват Банку я просто втратила свої гроші
Комментарии (1)
Подяка
Написать комментарий
Подяка
Комментарии (3)
ПриватБанк разорвал договор в одностороннем порядке!
Комментарии (10)
Висасані з пальця причини для відмови у відкритті рахунку людині з вадами зору.
Комментарии (5)
Порушення з боку банку без розбору
Банк, керуючись вимогами частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, Положенням про здійснення
банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
19.05.2020 № 65 (далі-Положення № 65), внутрішніми документами Банку з питань фінансового моніторингу,
врахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій, повідомляє про прийняття 22.01.2025р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцеві бенефіціарні власники / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Мені не ясно що саме я порушив, я використовую карти приват банку для оплати куплених мною сервісів, і покупок в цілому, так само для переказів друзям та близьким. Великих обертів за картами я не робив. За кожну переказану суму я можу відзвітувати.
Я є клієнтом цього банку вже, мабуть, років 20, і дуже неприємно, що банк так поводиться зі своїми клієнтами.
Комментарии (2)
Онлайн допомога
Комментарии (2)
Оплата частинами для військовослужбовців
Комментарии (6)
Мені ПриватБанк повернув 54000 грн., які були викрадені з картки банка!
Хочу розказати свою історію, яка має позитивний фінал.
У жовтні з моєї картки ПриватБанк було викрадено 54000 грн.
Було декілька списань.
Я грошей таких не мав, гроші списувалися в мінус. В мене не було навіть кредитного ліміту, але гроші все рівно вкрали.
Я був шокований.
Я досі нормально розбираюся безпекою користування банками, але гроші були викрадені.
Звісно я був розлючений і почав шукати правду.
Було дуже важко.
В той час (жовтень 2024 року) такі списання як в мене (сайт UPS) торкнулися багато людей.
Отже, що це було:
1) з китайськиї маркетплейсів вкрали наші дані карток
2) зробили по цім даним карток оплати на сайті UPS без смс та інших верифікацій — це так дозволяє робити Майстер кард і банк що обслуговує UPS.
3) зняли велики суми грошей через UPS і провели це як оффлайн оплату
Хочу зазначити, що ПриваБанк не мав відношення до крадіжки грошей з моєї картки.
Платіжна система Майстер кард просто дала вказівку зняти з моєї картки гроші і ПриватБанк був змушений це зробити. Так це працює.
А от банком шахраєм виявився той банк, який ініціював списання коштів.
Тобто ПриватБанк просто був змушений списати гроші з моєї картки, через вказівку Майстер кард. А от запрос на списання грошей до Майстер кард надійшов від банка де діяли шахраї.
От така схема.
Це як я зрозумів.
Отже, я звертався у кібер.пол., НБУ, ПриватБанк. Але реально допомогти можуть тільки відділ Charge Back банку де ваша картка.
Тому хочу подякувати відділу Charge Back ПриватБанк що виграли суперечку з Майстер кард і повернули мені гроші.
Комментарии (3)
Свавілля та безвідповідальність з боку ПриватБанку до військовослужбовців
Жодних конкретних доказів або пояснень звинувачень у відмиванні коштів чи фінансуванні тероризму я не отримав. Це виглядає як свавілля, що завдає мені репутаційної шкоди.
Блокування рахунків без попереднього інформування — це неприпустимо, але й порушує законодавство України, зокрема Закон «Про банки і банківську діяльність».
ПриватБанк своїми діями поставив під загрозу мою фінансову стабільність і репутацію.
Раджу всім дуже уважно подумати, перш ніж довірити цьому банку свої кошти.
Комментарии (1)
Закриття рахунку без причини
Комментарии (1)
Liqpay, контекстна реклама та неадекватність служби моніторингу
Суть проблеми: в службі моніторингу працює неадекват, який блокує оплати в проекті (періодично та регулярно, в мене вже 4й раз), вигадуючи вимоги, кожен раз трактуючи їх як заманеться. Я вже жалівся на нього раніше, мені дзвонив менеджер, вибачався за помилки та обіцяв виправити ситуацію. Але на жаль, стало лише гірше. Цього разу цей неадекват заблокував оплати та висунув вимоги прибрати перенаправлення на інші сайти. В мене таких перенаправлень ніколи не було. В процесі переписки виявилось, що перенаправленнями цей неадекват називає контекстну рекламу Гугл. Я відразу зрозумів, що і цього разу не вийде цивілізовано поспілкуватись з ним. Мій проект працює з Liqpay з 2019 року, контекстна реклама на сайті була завжди, вимоги до сайтів на Liqpay з того часу також не змінювались. І ось тепер в 2025 року хтось гарно погуляв на новорічних святах і вирішив, що в цьому році він забороняє контекстну рекламу Гугл, яка стоїть на 9 з 10 сайтах в мережі Інтернет. Це дуже тупо.
Шановний Liqpay. Ваш працівник займається шкідливою діяльностю, шкодить вашим клієнтам та українському бізнесу. В той час, коли в країні масово закриваються фопи, працівник державного банку не дозволяє працювати навіть тим, хто ще може та хоче. Прошу вирішити цю проблему якомога швидше, не може в однієї неадекватної людини бути настільки багато влади та впливу. Мій проект не приймає оплати вже більше 2 тижнів, клієнти обурені та тікають. Шкоди від його діяльності просто колосальна, бо моїм проектом користується кожен день декілька десятків тисяч користувачів. А податки треба платити, за новими тарифами.
Будь ласка, прийміть необхідні міри. Займіть чиюсь позицію або конкретизуйте вимоги до проектів більш чітко, якщо вони змінились. Я хочу зрозуміти чи це неадекват лише одна людина, чи це політика Приватбанку. Бо працювати так просто неможливо. Дякую.
Комментарии (4)
Небажання допомогти та непрофесіоналізм зашкалює.А може це навмисно?
Комментарии (2)
Беспредел, самоуправство сотрудников Приватбанка
17.12.24 арест с пенсионного счета снят, но уже четыре месяца невозможно получить пенсию: сотрудники постоянно выпроваживают пенсионеров на улицу во время воздушной тревоги, теперь ссылаются на какие-то технические помехи, принуждают перевыпускать карту, не позволяя снять пенсию в кассе!
Пенсионер категорически не хочет быть клиентом Привата после такого беспредела, лишившего её гарантированного Конституцией, ст. 46 пенсионного обеспечения, нет средств для жизни, для лекарств после инфаркта!
На основании чего ей отказывают в выплате всех средств в кассе, чтобы перейти на обслуживание в Укрпошту — канцелярия Приватбанка, чат-боты — молчат.
Из выписки, которую потребовали в отделении о состоянии пенсионного счёта узнали, что все средства Пенсионный фонд перечислил, но маленьким шрифтом в распечатке отдельно отмечен «кредитный лимит»! Каким боком кредитный лимит может относиться к пенсионному счёту? У пенсионера никогда не было никаких договоров с Приватбанком, кроме открытия счёта по выплате пенсии!
Состояние здоровья пенсионера близко к критическому из-за пережитого!
Комментарии (5)
Карты и транзитные счета
Комментарии (6)