×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Скарга
Банком було надіслано запит на повернення коштів до отримувача.
Дозвольте пояснити, що рішення про повернення коштів приймає отримувач платежів.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до отримувача з квитанціями по платежах. Отримати квитанцію Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Історія» — «Платежі».
Ми також обов'язково проведемо перевірку дій співробітника при створенні платежів та про результати перевірки повідомимо вас. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Велика подяка
Комментарии (1)
Розірвали відносини
В середу заходив у додаток все було добре, треба було пройти ідентифікацію. Сфотографував паспорт, відправив. Виконав всі вказані дії які казали.
Сьогодні зайти вже не зміг.
Написав у підтримку казали, що повинен за здадегідь прийти лист де повинно було пояснити за надходження коштів. Кошти надходять тільки від роботодавця, державне підприємство. Після спілкування з менеджером на пошту прийшов лист, що відносини розірвано.
Як це називається? Як так взагалі можливо?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Авто в лізінг
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Комментарии (1)
Мошенники
Кредитна картка Універсальна дає можливість власнику користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. Якщо ви не користуєтесь лімітом, це не тягне додаткових затрат. Якщо вам нараховуються відсотки, відповідно, ви вже витратили кредитні кошти і вийшли з пільгового періоду. https://pb.ua/karta
Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів, ліміти завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Комментарии (3)
Блокування рахунків без попереджень
при звичайній оплаті в магазині помітив що карту заблоковано,
виявилось що договір розірвано в односторонньому порядку, без будь-яких попереджень!
Ніяких повідомлень не отримав, зв’язатись по телефону, або через чат не можливо, додаток заблокован.
Через соц.мережу вдалось вийти на зв’язок, мені дали лінк на чат, де я зміг отримати хоч якусь інформацію.
Разом з цим прийшов і сам лист (імейл) про розірвання договору, через добу після блокіровки!
В листі перерахований перелік причин і зрозуміти реальну причину не можливо. Але в чаті мені повідомили що я не надав документи, що підтверджують джерело походження коштів.
І ось тут цікаве, ніхто у мене їх і не запитував!
Припускаю, що міг пропустити телефонний виклик, або кинути слухавку якщо б почув голос робота. Але ж є і інші канали зв’язку, імейл, чат, смс, оповіщення в додатку, месенджери. Чому не було спроб зв’язатись іншим способом і взагалі вони були?
Про джерело вже не питають, повідомили що відновлення обслуговування не можливе. Зараз в чат вже не пускає.
Гроші можна переслати на рахунок іншого банку, але потрібно прийти в відділення.
Ось така історія, професійності і відношення, колись гарного, банку до свої клієнтів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (9)
Дают старые доллары, которые не принимаю заграницей
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (4)
Приватбанк вкрав кошти з пенсийного рахунку — стягнув судовий збір по справі яку програв
В своєму нахабстві та беззаконі банк неперевершений
Приват в 2014 вкрав мій депозит, за рішенням суду повернув з відсотками в 2020 році. Але в 2023 році віришив що «переплатив» та подав позов до суду щоб я повернув частину коштів, суд програв. 12 лютого Приватбанк подав апелляцію, заплатив судовий збір і порушив всі норми закону вирішив стягнути з мене судовій збір — нарахував кредиторську заборгованість та почав списувати гроші з мого пенсийного рахунку.
Але судовий збір стягуєтся з відповидача тільки за рішенням суду
В відділенні заяву про незаконне списання коштів подати технично неможливо, в підтримці — робот, написав звернення в чат — не можемо прийняти — повітряна тривога.
Не повторюйте моїх помилок- не працюйте з шахраями Приватбанк.
Звичайно буду подавати заяви в НБУ, правоохоронні органи та суд.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Блокування рахунків після роботи більше 10 років
Якби у моїй сім'ї не заробляв ніхто окрім мене, ми б могли залишитися взагалі без грошей.
Я більше 10 років користувався послугами Приватбанку: вів там особисті фінанси, рахунок ФО-П та рахунки моєї ТОВ. Іншими банками ніколи не користувався, все життя був в Приваті.Одного дня, 20 лютого, я приїжджаю на роботу та бачу повідомлення від банку про розрив зі мною всіх договорів.
Відразу поїхав у відділення аби розібратися, та всі розводять руками і говорять це без пояснення прчиини. Я був шокований, адже банк не просив мене надавати якісь пояснення та взагалі не було спроби врегулювати якісь питання. Просто без пояснення причини припинили співпрацю. Я б хотів врегулювати це питання так як робота із банком мене влаштовувала, тому і в інших ніколи не обслуговувався…
Проте, я отримував кошти згідно рахунків. Офіційного пояснення відмови в обслуговуванні не отримав. Я навіть не отримав чіткого пояснення чи проблема у фізичній особі чи у ФО-П. Так як у відділенні мені сказали, що були питання як до фізичної особи, а на лінії 3700 мені сказали, що проблема була у ФО-П. Хоча які саме питання чи проблеми були ніхто так і не знав…
Таким чином моя компанія перед днем видачі зарплати залишилася без доступу до зароблених коштів. Також ми не змогли сплатити податки та відпустити в рейс вантажні авто, які вистояли чергу в умовах блокади в Польщі та вимушені знову простояти понад два тижні черги повторно.
Банк відмовляється розбиратися, адже в такий складний час я вважаю взагалі так себе поводити це дуже не коректно… Тим більше підходить час оплати річного податку, а в мене немає доступу до коштів. Збитки мого бізнесу через раптову відмову в співпраці склали вже більше декілька тисяч євро.
Попри те, що я завжди вчасно оплачував послуги, що надавав мені Приватбанк та проводив погашення кредитних лімітів.
Ціла компанія без зарплатні, простій бізнесу, безпідставне нанесення збитків моїй діловій та особистій репутації. Такий подарунок від цього банку я отримав після понад 10 років роботи.
Та найбільше дивує те, що банк не зацікавлений у вирішенні проблеми та у подальшій співпраці. Я б хотів вирішити дану проблему та спокійно далі працювати та жити.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».
Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»
Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???
Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. А ми готові посприяти в його вирішенні й надати всі необхідні дані.
Комментарии (4)
Відмова у поданні оскарження неавторизованої покупки
Загальна сума списання: 3807 доларів та 88 центів, що суиарно 145000 гривень.
Через день, як заявки були подані, мені в один момент приходять декілька сповіщень про те, що з приводу моїх списань суму не може бути повернуто. Я звісно ж після цього одразу звернувся знову в чат допомоги з питанням: «Чому відмова?» і отримав відповідь: «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після мого питання: «Які саме дані яким транзакціям суперечять?», мені порекомендували звернутися на пошту chargeback@privatbank.ua, що я і зробив. Звертався я декілька разів, але після запиту на обґрунтоване пояснення того, що саме повпливало на відмову в подачі, мені не надали жодного документа, жодного обґрунтованого пояснення, просто написали що рішення є остаточним і оскарженню не підлягає, хоча як я знаю, може бути перерозгляд, в Приваті він платний, коштує 500$, але навіть в ньому мені відмовили. Наступне що я зробив, це звернувся до мерчанту (магазину), в якому і відбулося саме списання, за рекомендацію Приватбанку, бо він всім рекомендує звертатися до магазину або поліції. При спілкуванні з службою підтримки магазину, в якому пройшло списання, надав їм ідентифікатор списання, який ледь випросив у підтримці Приватбанку, бо вони дуже важко дають ці данні.
І тут, УВАГА, магазин мені повідомляє, що за даною транзакцію на момент звернення ПРОВОДИТЬСЯ ЧАРЖБЕК, уточню ще раз, звернувся я до магазину вже ПІСЛЯ того, як по заявкам надійшла відмова. Тут я знову звертаюся на пошту, надаю дані про те, що мені повідомив магазин, прошу надати мені хочаб будь-який доказ, про те що заявку дійсно закрито, на це отримую відповідь, цитую: «В оскарженні відмовлено. Документи відсутні. Заявка закрита.», «Ми не надаємо жодних довідок.
Вам надходить сповіщення про статус заявок.»
Після цього я знову звернувся в чат допомоги, почав їх розпитувати з приводу даної ситуації та отримував отримав відповідь, яка мене дуже здивувала, отже, ПриватБанк мотивував відмову у заявці тим, що у банка є підозра на те, що заявки які я подав — є шахрайські по відндошенню до магазину, бо в мене було багато списань від цього магазину (всі шахрайські) і я поповнював карту перед списанням. Я так розумію ПриватБанк не розглядає можливості взлому додатка Приват 24 шахраями і на стороні шахраїв, а не свого клієнта. Також хочу уточнити, що ні одне сповіщення про списання по карті мені не приходило, якби вони приходили, то можливо і не було-б даної ситуації. Я помітив що сповіщення в додатку Приват 24 живуть своїм життям, по одній карті вони приходять, по другій — ні, хоча сповіщення в мене включені для всіх карт.
Я дуже сильно розчарувався в Приватбанку, уточню, що я є клієнтом Приватбанку вже ± 9 років і така ситуація вперше. Навіть були подібні кейси, з шахрайськими списанням по карті, але вони закінчились в мою сторону.
Нажаль, якщо ПриватБанк не розгляне можливості перерозгляду та переподачі моїх заявок, то мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації, бо щось вона дуже не зрозуміла та дивна, але я надіюсь що дана ситуація вирішиться і до суду не дійде, я думаю даний коментар помітить людина, яка має хочаб трішки розуміння і повпливає на людей які сидять в претензійному відділі. Дякую, за увагу.
Ми проаналізували надану вами інформацію та виявили операції підозрілими, наразі, відмовляємо в оскарженні, рекомендуємо вирішувати питання з сайтом або звернутися в правоохоронні органи.
Комментарии (9)
Повна некомпетентність спеціаліста з повернення коштів
Особливу увагу зверніть на відповіді та питання спеціаліста.
З яких часів співробітники замість вирішення питання висказують свою думку?
З яких часів співробітники замість того щоб прочитати норми закону та їх роз’яснення офіційною палатою, та пізнати щось нове у своєму житті, вважають свою недосвідченість та фантазію Нормами вище Європейських законів?
Ви просто прочитайте мою кореспонденцію з вашим «спеціалістом» і зрозумієте в чому річ. Я також попросив цього спеціаліста надати мені контакт головного. Та й вас прошу. Я хочу зрозуміти як так трапилось, що я розписав кейс від, А до Я як для дитини, додавши скріншоти до кожного кроку як роз’яснення, а мені у відповідь якусь безглузду маячню пишуть.
Повна зневага мене як клієнта та повна некомпетентність персони яка почала вести мій кейс. Прошу передати мою справу до відповідального співробітника, котрий правильно ініціює арбітраж за інформацію ВЖЕ наданою мною. Це теж саме що замість слідчого всю роботу здійснити та надати йому папку з ділом щоб закрити когось)
В вас купа клієнтів котрі вже довгий час знаходяться в Європі та користуються сервісом та здійснюють покупки в Європі. Вашим робітникам потрібно зробити підвищення кваліфікації та провести семінари з роз’яснення стосовно законів Європи, законів що до продавців та права споживачів.
Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні, а не розказувати мені як жити та наводити свої фантазії та закони нашої Батьківщини, котрі, готовий посперечатись, й ті не знають.
Оскарження проводиться згідно правил міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжної системи товар має бути повернутий продавцеві. На даний момент немає підтвердження успішного повернення товару, тому оскарження неможливе.
Комментарии (4)
Требуют документы о происхождении средств у доверенного лица
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (9)
Потребую вирішення проблеми !!!
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Комментарии (4)
Вкрали пенсію
На порталі ПФУ також вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку.
Але…
На моїй картці Приватбанку грошей нема, велика проблема з комунікацією з Приватбанком, практично неможливо дозвонитися до «живої людини».
У моєму відділені Приватбанку у м. Києві змогли тільки дзвонити у колцентр, що і я дзвонила, та оформити заявку, через мій же приват24?! Щось більше вони сказали, що зробити не можуть — тобто нічого, що я могла б зробити і сама — додаткових допомоги та сприяння ніяких.
На мою офіційну заявку Приватбанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічіть офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку, також сумма пенсії за Лютий вже врахована ПФУ у мій дохід за 2024 рік.
Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів.
Дивним чином вони підтвержують, що гроші нараховані (не зрозуміло якім чином вони це бачать, якщо грошей нема???), але не сплачені (пераховані) ПФУ ігноруя те, що за інформацією ПФУ — гроші ВИПЛАЧЕНІ і мають бути на картці.
В ПФУ — розводять руками і радять звертатися до суду, що я і маю намір зробити як юрист з 25-річним стажем,
Якщо найближчим часом моє питання не буде вирішено я також буду вимагати відшкодування від Приватбанку за прострочення виплати пенсії на тепершній час вже на 8 днів плюс моральна шкода; окрім цього, я маю намір поширити інформацію про цей ГАНЕБНИЙ випадок на всіх можливих інформаційних ресурсах, включая телебачення.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
незаконная пролонгация
каким законом Украины руководствуются и предоставить договор где я подписывал пожизненный кредит или одобрил автопролонгацию без моего присутсвия отказались
Договір вважається продовженим на кожні наступні 12 місяців в разі, якщо за 30 днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання.
Умови надання банківських послуг наведені на сайті банку pb.ua/terms
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Проблемні кредити, щодо яких Банку економічно недоцільно вести роботу щодо врегулювання заборгованості, підлягають продажу.
https://privatbank.ua/accredited-companies
Комментарии (3)
Відмова здійснити платіж
З 28.04.2020 Набрав чинності Закон України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача.
Комментарии (1)
Навыть не знаю, що написати в заголовку…
Банк доповів на minfin, що «проблема вирішена», але по факту збрехав. Проблема не вирішена від слова «зовсім».
Проблема стосується оплат по договору «оплата частинами», а саме автоматизації списання.
Останній раз, а саме 13 лютого, спеціаліст знову відмовився налаштувати списання, бо в мене на той момент на рахунку не було суми платежу. Але запевнив, що це зможуть це зробити, коли я закину суму платежу. (планова дата 22 лютого)
Я після авансу закинув необхідну суму
І банк у відповідь зменшив кредитний ліміт, причому не лише «забрав» суму, передбачену для погашення кредиту, а і кинув у овердрафт. Тобто я тепер ще й пеню маю платити на рівному місці.
Оператор, з яким я наразі висю у чаті, чи то робить вигляд дурачка, чи то і є таким…
«Відповідь» після години переписки:
«Даний догові був відкритий 22 числа, і 22 числа місяця має бути списання на погашення за договором. Автоматичний платіж на погашення за договором автоматично підключається при оформленні договору.»
Це після того як я неодноразово озвучив, що автоматичне списання в мене не працює, а мене взагалі кинули в овердрафт напередодны погашення, хоча обіцяли налаштувати списання, коли я закину суму платежу. Тобто вже повний довбень би міг перевірити рух по рахункам і пересвідчитись… Якщо це адекватна відповідь професіонала, тади ой…
ПиСи. Зараз «спеціаліст» взагалі заявив, що в мене в січні не було грошей, хоча вони там були :-) Це вже перебор навіть для рівня студента-практиканта…
Таке от «вирішення проблем» від Приватбанку
В зазначеній ситуації можемо порекомендувати створити регулярний платіж з іншої картки за реквізитами договору.
Банк збільшує або зменшує ліміти, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, що були вам надані.
Написать комментарий
З 27.08.2023 не можу отримати квитанцію від банку.
Зверталась у відділення на О. тихого 40 письмово, неодноразово зверталась у підтримку по телефону 3700 — рещультат нульвий. То не можуть мене ідентифікувати, то висилають з банку квитанцію не на ту суму. Сьогодні взагалі сказали що допомогти не можуть і порадили звертатись до підтримки LiqPay.
Наразі приватбанк просто в сотий раз запитує одну й ту ж саму інформацію, і ніби не бачить проблем з квитанцією! Повна байдужість до клієнт.
Соромно! Куди дивиться керівництво.
Квитанції за проведеними платежами вже надані вам в приватному повідомленні.
Комментарии (2)
Все гірше і гірше
Клієнт банка з 2001 року. Зараз маю платинову картку.
Продавав квартиру нещодавно. Ціна питання декілька мільйонів гривень. Все офіційно та законно. Банк розглядав абсолютно білий договір від нотаріусу так довго, що встигли відкрити рахунок в Монобанку, надати той самий договір купівлі та отримати по ньому погодження. Як результат угода пройшла через Монобанк, пара мільйонів гривень зараз на депозиті в Моно.
Сьогодні 2.5 години (!!!) намагався дистанційно змінити номер телефону, бо старий номер недоступний. Заповнив надцать разів одну ту саму форму з вказанням ПІБ та дати народження. Потім отримав вимогу зробити фото, в якій має бути обличчя, ВСЯ РУКА, яка тримає паспорт, та паспорт. На прикладі людина по пояс з паспортом в руках. Скільки я не старався, але мій iPhone 14pro не зміг чітко сфотографувати паспорт та мене по пояс! В мене 4 картки різних банків, в кожному банку я робив схоже фото, але тільки в Приваті якась далека від реальності людина написала вимоги до фото
Ось, ввівши надцать раз свої ПІБ та дату народження, зробивши надцать спроб фото, яке відповідає вимогам, обравши серед цих спроб найкращій варіант, як результат я отримав відповідь. Не змогли підтвердити вашу особу — спробуйте через 24 години.
Служба підтримки — «нам дуже шкода». Пишу їм, що як так, раз на добу спроба увійти в додаток??? Присилають у відповідь що? Правильно форму з ПІБ та датою народження — заповнюю вже швидко та заплющеними очима, чекаю 15 хвилин. Отримую, відповідь «спробуйте через 24 години»!!!
Тобто банку плювати, що я не можу виконати свої зобовʼязання та сплатити рахунок, але йому шкода. Таке собі «стурбоване ООН 2.0».
Тільки уявіть собі — ОДНА спроба на добу, щоб отримати доступ до свого рахунку!!! 21 рік на дворі, є відеозвʼязок, є персональний банкір, якого я особисто бачив надцать разів, але, якась *** видумала ці дебільні вимоги до фото та умову по кількості спроб на добу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)