Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Natalka5765 17 мая 2022, 10:49
Хотим выразить благодарность оператору Татьяне. За её неимоверное, просто ангельское терпение. Помощь которую она нам оказала, общаясь в телефонном режиме, была чёткая, спокойное объяснение каждого этапа, технически грамотно, возвращение в начало пройденых шагов и новое прохождение всех этапов. В переносном смысле, буквально водила нас за руку. После прервавшейся связи не бросила нас, сама перезвонила и все вопросы решили. Она наш Агел-спаситель.
Связи с Татьяной длилась 8:50RM — 9:25RM
+380(5673)69129
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2022, 11:18
Вітаємо!
Вдячні вам за такі теплі слова. Тетяна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Проблема решена
Serg444yu 17 мая 2022, 10:30
При переказі коштів з карти приватбанку на карту іншого банку було зроблено помилку при введенні реквезитів. Система спрацювала кошти були зняті. Згодом з’ясувалось що такого рахунку в банку отримувача не існує. При звернені на гарячу лінію співробітнки приватбанку кажуть що нічого не можна зробити. Тому що кошти зараховоно успішно. Але як мені відомо що можна написати заяву про поверненя коштів. Операція проводилася14.05.22р. Невже нічого неможна зробити чи працівники колцентру не компетентні в таких питаннях
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2022, 11:15
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tanya39 16 мая 2022, 19:15
По номеру 0502643284 звонит якобы служба безопасности Приватбанка из Днепра и спрашивают не делала ли операции с карточкой за последние 10 минут. Спрашивают не украдены ли карточки. Я спросила и что? а он недовольным голосом «мы будем проводить тогда операцию по сохранению вашей карточки». Короче лохотрон. Люди, не ведитесь на этот номер!!!
Уже раз повелась полгода назад на такую же службу безопасности Приватбанка, украли 37 000 грн.
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2022, 19:50
Вітаємо!
Дякуємо, що попереджаєте інших та не даєте шансу шахраям.
В свою чергу, ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості: https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!
kbndby2007 16 мая 2022, 13:25
Не встигла погасити суму кредиту до 25.02.2022р., так як в Україні почалася війна. Суму кредиту погасила як тільки змогла, але банк встих нарахувати відсотки. Після неоднократного звернення в банк, відповіді не отримала. Була подана чергова скарга 06.04.22р. Згідно законодавства скарга повинна бути розглянута на протязі 30 днів. Але банк дуже «турбується» про своїх клієнтів і не вважає за потрібне повідомити про результати розгляду скарги. Але він турбується про нараховування відсотків, на те що людина не встигла погасити суму кредиту до 25.02. Тобто 24 та 25 лютого, коли почали бомбили міста України, людині потрібно було думати про те як погасити кредит, щоб банк не нарахував відсотків, а не про те як врятувати своє життя та блазьких. Тобто коли на міста падали 500 кг.бомби людині потрібно було вийти з бомбосховища і бігти платити кредит. Оце так підтримка!!! З боку банку. Після ще одного звернення до банку, надійшла відповідь…Загальні фрази і пункти договору і як нараховують відсотки. В відповіді не має жодного посилання на скаргу яку відповідає банк. Тобто я вважаю, що відповідь надана для загального ознайомлення.Також є п. 1.1.6.10.Умов і правил надання банківських послуг (надалі — Умови), що розміщуються в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms//. Я вмію читати пункти договору, статті Цивільного кодексу і т.д. і знаю до якого числа я повинна була погасити кредит, щоб не платити відсотків. Якщо ви берете зобов«язання нараховувати відсотки згідно договорів, то чому не були виконані зобов»зання по забезпеченню клієнтів готівкою та можливістю погасити кредити? Чому були закриті відділення та не працювали банкомати, термінали? Можливо тому, що в містах, де велися активні бойові дії, не було світла, мобільного зв«язку, по місту ходили військові-орки??? Можливо тому людина не змогла сплатити кредит? Позор банку, який наживається на горі людей, люди і так залишилися без коштів, без роботи, і просто веде отписку на листи. Позор банку, за те що скарги, а їх було декілька банк навіть не брав їх до уваги, бо скарги людей розглядаються як ВІДГУКИ (як дізналася пізніше). Вважаю, чо таким банкам не місце в нашій країні!!!
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2022, 16:35
Добрий день!
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані. А вже з 1 березня до 1 червня всіх клієнтів ми перевели на пільгові умови без необхідності вносити щомісячні платежі. Ставка на березень складала формальні 0,0001%, а вже з квітня травня діє ставка вдвічі менша від звичайної — всього 1.7%, так як часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас. З 1 червня обслуговування картки повертаємо на звичайні умови.
Ваше питання було раніше розглянуто та за результатом вам телефонував наш співробітник. Додатково, на вашу пошту банком було відправлено офіційний лист з поясненнями щодо вашої ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Виктория Сметанникова 16 мая 2022, 8:44
на протяжении очень долгого времени я являлась клиентом приват банка, все было нормально, но в один не прекрасный день, зашла в личный кабинет, и увидела что все мои карты заблокированы… обратившись в банк через онлайн — чат, я узнала о тот что банк, неожиданно принял решение разорвать со мной договор. и чтоб забрать деньги — мне в банк надо явится лично. Но вся проблема в том, что это просто физически не возможно.сейчас идут боевые действия, я живу на оккупированной территории. Проехать к работающему банку нет абсолютно никакой возможности, и зная об этом, банк решил присвоить себе мои деньги. Там лежат мои личные личные средства, не кредитные, не выплаты какие то, а личные деньги. НЕужели в такое сложное время нет никакой возможности для банка провести онлайн индификацию и вернуть украденные банком мои деньги??? Будьте осторожны, это может произойти теперь с любым клиентом… доверив банку деньги — вы их больше не увидите…
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2022, 9:44
Добрий ранок!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання. Вам необхідно звернутись до найближчого відділення банку із зазначеним у листі переліком документів та заявою про перерахування коштів на рахунок, що відкритий у іншому банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Irarediko666 15 мая 2022, 16:34
Сегодня было списание суммы с моей банковской карты :Steam Purchase Приват зачем вы воруете деньги со счета клиента или это Ваши сотрудники обворовывают счета? Написала сразу же в онлайн поддержку, целый день они были в укрытии, на все вопросы как вернуть списанные деньги, заблокировали карту, попросили прийти в отделение, нахожусь в Англии они зовут ехать туда где война на отделение что бы решить вопрос со списанием денег на карте. Я подозреваю что они же и списали
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2022, 18:01
Добрий вечір!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені на сторонньому сайті. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження платежу.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку.
Минфин
Ответ администратора
18 мая 2022, 9:27
Отзыв не засчитан (на 18.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
ostroverkh 15 мая 2022, 15:53
11 мая 2022 года я зашла по ссылке на страницу приват банка. Как потом оказалось это была ссылка мошенников. Когда я поняла, что мои данные, через созданный ими сайт, попали в руки мошенников не отключаясь от них я начала звонить на якобы горячую линию 3700. В то время, когда я пыталась донести оператору колл-центра, что в моем приват24 мошенники снимают деньги. Эта курица своим слащавым голосом якобы пыталась мне помочь. Сначало мне надо было посмотреть с номера телефона какого они звонят. я сказала. Потом еще куча вопросов как я попала на этот сайт в конечном итоге… мошенники сняли с моей кредитной карты 41 000 грн в момент разговора с так называемой горячей линией. Далее мне сказали, что деньги заблокированы и находятся на счету банка. Рекомендовали мне на следующий день с утра обратиться в отделение приватбанка вззять выписку о снятии денег и обратиться в полицию. Все сделали как сказали. Далее я подала претензии на возврат денег. а потом самое интересное началось… Я все сделала как сказал приватбанк, но претензии мои закрыты, деньги ушли мошенникам. Банк на меня повесил 41000 кредитных денег плюс 1,7 процента ежемесячно. Добиться какой банк снимал деньги с моего привата 24 нет возможности, номер карты мошенника я не вижу…и сижу в полном ужасе. Банк отвечает, что я подтверждала все переводы мошенникоа. А их было 4 с интервалом в несколько минут. Вопрос как я могла подтверждать если я была в эти минуты на связи с колл-центром. Поэтому огромное спасибо в военное время, что я осталась с погашением 41000 кредита. Не верьте банку и их горячей линии. пока вы будете им говорить о своей беде, вас разденут и повесят все долги на вас. Вот так работает классно приватбанк. Еслибы я могла уйти с него ушла бы. Но моя зарплатная карта привязана к нему и выхода нет
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2022, 17:27
Добрий день!
Платежі з картки були проведені з підтвердженням одноразовим кодом (3-D Secure). Згідно правил міжнародної платіжної системи такі платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські, адже окрім введення даних картки, що відомі лише власнику картки, також операції були підтверджені введенням коду із смс, яке відправлялось на фінансовий номер клієнта, доступ до якого має бути лише у самого клієнта.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Фахівці перевірять інформацію щодо вашого звернення в підтримку та зв'яжуться за результатом перевірки.
WaterFlooD 15 мая 2022, 15:45
Доброго времени суток родные мои. Расскажу вам опыт общение с онлайн тех поддержкой. Было время когда я обращался в приватбанк с каким либо вопросом я не выдерживал и уже посылал их не добрым словом, я знал что разговор пишут и надеялся что кто его прослушает и даст оценку это помощи. Опыт общение в Украине с онлайн помощью есть, вопросы были разные Укрпочта, Киевстар, ПриватБанк Новая Почта и многие другие. Скажу честно смотря на все эти компании я вижу что только ПриватБанк меняется скорость во время войны желает оставлять лучше, но это такая ситуация. Наконец-то удалось по бороть глупое переспрашивание по не сколько рас одного и тоже вопроса, а скажите это, а что при этом и так далее. Когда вас спрашиваю одно, должен быть четкий я ясный ответ. Когда-то я писал с вопросом сколько валюты будет на такую суму, я не спрашивал сылку на каркулятор или курс валют, мне надо было четкая цифра увы тогда простой вопрос затянулся на 30 минут. Сейчас подобную болезнь удалось победить, Вопрос= ответ= решение проблемы, проблема решена. Видно что страна и отношение меняется хотя бы тут. Остальные подтягивайтесь не сидите на месте Киевстар, OLX, Новая Почта, Укр почта, Meest Expres все ваши операторы и уровень качества помощи остались на том же уровне за все 3 года, на уровне не дай Бог с вами связаться. ПриватБанк сейчас работает просто как та РАКЕТА НЕПТУН, точно, сильно, без всяких нюансов и 100% Ликвидация проблемы, а не создавая новых. Операторы ПриватБанк не уроните планку, вы сейчас нужны как не когда!!!
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2022, 17:56
Добрий день!
Дякуємо за те, що з нами :)
Ми і надалі будемо розвиватись і радувати клієнтів зручним сервісом і якісними послугами.
Проблема решена
vlasta2063 14 мая 2022, 22:31
Майже 2000 грн. моєї пенсії Приватбанк перерахував мою переказами по 50,215,505, 755,55,215,55,55,55 грн невідомо кому. Усі перекази від 13 травня 2022 р.списані з моєї картки для виплат 13 травня 2022 р. Без дозволу клієнта и без будь-яких законних підстав. Оператор 3700 повідомив, що це списання без будь яких попереджень кліента зробили з невідомого мені сайту якесь МФО. І це під час дії воєнного стану! До війни ніякої простроченої заборгованості перед МФО у мене не було. Іншй оператор банка повідомив, що «Платежі були проведений на сайтах iPay.ua Services та WFP_PAYMENT. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на данних сервісах». Чому банк довіряє якимось сервісам і не повідомляє клієнта про подібні платежі, звідкіля у банка впевненість, що клієнт зареестрованй на цих ресурсах? Я ніколи не реєструвалася на цих сервісах. І що мені тепер робити, інщого доходу крім пенсії у мене нема, а комунальні, зв'язок, ліки сплачувати треба…Не можна бути настільки безвідповідальними перед своїм клієнтами, навіть, якщо вони бідні і великого доходу банку не приносять
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2022, 9:22
Доброго ранку!
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки на сайті необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження платежів, яке проводиться за правилами міжнародної платіжної системи.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
sonor 14 мая 2022, 13:52
Вже місяць продовжується моє спілкування з так званою службою підримки Привату. Результат нульовий. Дві різні картки Універсальні, а не можливо зняти навіть 500 злотих Польщі. Ту фігню, що вони парять через чат «попробуйте в інших банкоматах» хай засунуть собі в одне місце — це нічого не змінює, пробували.
Вихід один — швидше знімати усі гроші з рахунку і відкривати рахунок в іншому адекватнішому банку.
Ще у лютому все було ок. А тепер Приват заборонив зняття готівки.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 16:27
Вітаємо.
З боку ПриватБанку немає обмежень щодо мінімальної суми зняття коштів за кордоном.
Наразі є обмеження щодо максимальної суми:
— зняття готівки з гривневої картки ПриватБанку за кордоном – 100 000 грн/місяць.
— зняття готівки з валютної картки ПриватБанку за кордоном – еквівалент 100 000 грн/день.
У разі, якщо при спробі зняти кошти нам не надходить запит на зняття від банку, через банкомат якого здійснювали операцію, на жаль, ми не можемо вплинути на цю ситуацію.
Katty777555 14 мая 2022, 12:55
Тікали з сімєю з Чернігова в жахліву війну у іншу країну, усі кошти були на карті ПриватБанку, за кородоном де нам домоголи з у сім отримали нову сім карту з новим номером телефону, старий номер десь загубився.Я звернулась до онлайн чату (так як знахлджусь за кордоном) до консультанта щоб змініті старий номер на новий і коростуватися додатком і коштами. Заповнила якусь форму на зміну номеру, але консультан написав, що я десь помилилася при заповнюванні і мені потрібно підійти до відделення банку у Київі. Я декілька разів написала що Я ЗА КОРОДОНОМ і не маю можливості прийти і не знаєм коли ми повернемся, що то є наші останні кошті нашої родини на карті! Я написала консультанту усю інформацію що була у моєму паспорті зробила фото з паспортом у руках! Але мені прйшло повідомлення, що Форма -застаріла вже, прошу прійти до відділення у Київі. Моя карта на разі заблокована, додаток не працює — моя родина без коштив у іншій країні! Це жахіття своі ж банки -нищять Украінців! Що я поганого кому зробила -що у війну не можу користуватися заробленими коштами ?! Коли інші країни допомогають Українським біженцям, грошима, продкутами — ці гади, блокують те що є у Украінців без ніякої причини — тому що людина хотіла змінити свій номер!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 14:06
Вітаємо.
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому просимо віднестись з розумінням до такої перевірки. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше перевірити інформацію.
Проблема решена
Володимир Татарінцев 14 мая 2022, 11:18
Оплачував запчастини через термінал приватбанку і він завис. Прийшло повідомлення, що кошти зараховані на рахунок. І це все! Баланс на рахунку не збільшився! Кошти не повернули!
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 13:24
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vitalij2022 14 мая 2022, 8:34
Сегодня уже 14 мая 2022 года, а с 24марта (момент подачи заявления на помощь в Дие) прошло более чем 10 рабочих дней, когда будут зачисления?
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 10:45
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
velbob1 13 мая 2022, 22:13
Опять начал Приват банк снимать процент за членский взнос с выплатой карточки голд, которая оформлялась для выплат детского пособия. Мало того, что с кредитной карты голд снимают за пользование картой, так ещё и с другой начали тоже снимать процент. Последний раз снимали 13.07.2021 года, вроде решили этот вопрос, перестали снимать. И вот во время войны приват банка решил опять снять процент с карточки для выплат. Когда эта карточка оформлялась сотрудник банка не уведомил меня про то что с двух карточек будет сниматься процент за пользование, а это по 20 гривен с каждой. Теперь осталось только начать снимать процент с карточки Джуниор.При том что я клиент банка больше 15 лет.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 10:44
Вітаємо.
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн.
Списання проводиться з однієї картки, незалежно від кількості оформлених карток класу Gold (з 9 по 12 число).
Ви можете перевипустити ваші картки Gold на безкоштовні миттєві картки. Перевипуск доступний навіть при наявності заборгованості на картці. Після цього списання за участь в Gold-клубі проводитися не буде.
Що стосується кредитної картки, для підтримки наших клієнтів у непростий час ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули не означають відсутність процентів за користування кредитними коштами. Додатково до канікул, у березні ПриватБанк встановив кредитну ставку 0,001%, практично зробивши користування кредитними коштами безкоштовним. Ми зробили це, щоб підтримати всіх наших клієнтів і усвідомлюючи більш нагальні проблеми, з якими зіткнулась країна.
Банківська система повинна працювати, аби забезпечувати і передову, і тил. Економічний фронт також дуже важливий для перемоги. І тому з 1 квітня ми частково повернули деякі тарифи, при цьому знизивши їх порівняно з довоєнним рівнем. Так, зараз встановлено пільговий розмір кредитної ставки на рівні 1,7%, що є вдвічі меншим, ніж до війни. Проценти нараховуватимуться і у травні, але до 1 червня за кредитними канікулами погашення платежу не буде обов'язковим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Корчи Ильф 13 мая 2022, 19:56
Нікому не секрет, що порядності і даний банку — різни речі. Банк сам вірішує чі потрібні тобі кошті, чі ні. Сам прідумовую якісь наказі НБУ, але коли їх дебільних операторив, тікнуті носом в закон, то ті зразу відписуються на те що ви маєте напісаті листа та відправити, звичайною поштою, добре хоч не голубами. Гидко колі в країні війна, а такі гниди й надалі грабують найменш захищенних українів, зливаючи данні карт, блокуючи без підставно рахунки, вігадуючі не існуючі постанови. а головне що воно насрало на постанови НБУ:)))))) і на українів. Ну яке керівнитво держави — такі у нього і прихвостні
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2022, 8:42
Вітаємо.
Безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку, та блокування рахунків не проводиться без причини. Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
Проблема решена
NadiiaM 13 мая 2022, 13:20
Ночью поэтапно сняли деньги с карты пенсионной на какой-то
Predavtoryzatsiia: STEAM PURCHASE
Kurs 32.0500 UAH/USD я нахожусь за границей ничего не могу купить я в очень плохом состоянии, это вся моя пенсия за полгода!
Обратилась в шоке в поддержку, так они заблокировали мою пустую уже карту и я не могу понизить лимит на кредитной — тоже заблокировали. Вся помощь и сказали ждать до полгода! Карточку нигде не использовала с начала войны, данные никому не передавала, она при мне.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 16:14
Добрий день!
Блокування картки проводиться, щоб не було подальших операцій, якщо картка скомпрометована, а також при формуванні заявки на оскарження операції з ознакою шахрайства, коли клієнт не підтверджує операції.
Дані операції могли пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта.
Подати заявку на зменшення кредитного ліміту ви можете за кілька кліків в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Galunash 13 мая 2022, 11:36
Доброго дня
Дуже неприємна ситуація.
Поповнювала особисту карту через банкомат,і гроші не за рахувались на рахунок.
В банку не можуть знайти операцію, кажучи що недостатньо інформації.
У мене є чек, який видав банкомат, з точним часом транзакціі(02.05.2022р.;19.34)номер банкомата,(CAIF0201)по вул.Хоткевича,63, сума.(1000грн)
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 13:04
Вітаємо!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
maria1dma 13 мая 2022, 10:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Шота Руставелли, 24
При пополнении карты на кругленькую сумму (80тыс грн) в пачкомате деньги просто «зависли» или же «исчезли»: на счет сумма не поступила, никакой выписки об ошибке транзакции на экране не было, банкомат просто долго считал денежку и затем замолчал…
сотрудники отделения банка не знают ничего о банкомате, который стоит у них, развели ручками и посоветовали звонить 3700
по номеру 3700 зарегистрировали заявку (не с первого раза, хорошо, что перезвонила уточнить, а то так бы и не было активной заявки), ничего внятного, никакой помощи не могут оказать, банкоматы и инкассация не по их части, ориентируют на 14! дней.
отказываются связать с отделом «банкоматов», чтобы как-то ускорить процесс инкассации и даже нет возможности говорить со старшим над этими «хомячками».
в общем, говорят зазубренный текст в рамках регламента.

очень сожалею, что послушала ранее сотрудников, которые не знают сумм фин мониторинга, не знают комиссию кассы и предложили воспользоваться пачкоматом.

пожалуй, это худший сервис банка…
и отдельная радость — прослушивание кучи не нужной информации при звонке на 3700.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 12:52
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. По вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Додатково, ми проаналізуємо надану вам консультацію нашими співробітниками та по результату зателефонуємо.
Проблема решена
akosh 12 мая 2022, 23:50
У приватбанка появился новый сомнительный сервис — при попытке оплаты в интернете деньги с карты списываются независимо от того прошел ли платеж акцептацию. Объясню ситуацию № 1 — 1 мая был сделан заказ в «розетке» — платеж не прошел, хотя реквизиты были введены верно. Хорошо, думаю, ошибся в цифре где-то — попробую второй раз — тоже самое. Изменил метод оплаты на Privatpay — получил от сервиса уведомление об успешной транзакции, но в магазине заказ остался как не оплаченный. Нажал отмену заказа. Захожу в приват 24 — сумма заказа списана 3! раза, с двумя вообщениями об отказе по транзакции, по последней транзакции через несколько минут прошла отмена предавторизации, остальные 2 списания так и остались. Оставил заявку на «горячей линии» о множественном списании — обещали уведомить смс когда вопрос будет решен (на всякий случай спросил специалиста о сроках автоматической отмены предавторизации — 11 дней). Никакого смс или другой связи от банка я не дождался, но 12 числа все 3 списания исчезли из истории транзакций в «приват 24» — без уведомления об отмене пердавторизации — в выписке этих операций теперь просто нет! По факут деньги вернулись. Хорошо, впечатления самые плохие, но ситуация улажена. В тот же день получил ситуацию номер 2 — при попытке купить парфюмерию в зарубежном интернет магазине я ошибся при вводе cvv2 кода. Конечно же, деньги по предавторизации были списаны с карты! В онлайн чате приват24 специалист мне сообщила что «да была ошибка, а второй раз все было верно и деньги переведены, ошибки банка нет». Я объяснил что попытка была ровно одна и ошибка в уведомлениях «приват24» и операция по списанию средств висят с одним и тем же временем, на что получил предложение, внимание цитирую «свяжитесь с получателем чтобы он не подтверждал предавторизацию, тогда деньги может быть вернутся на карточку». Это вообще что такое! Это банковское обслуживание или игра в наперстки? Спросил ФИО сотрудницы, получил только имя и табельный номер (только после настойчивого требования) — ФИО сообщить отказалась. Сказала что оформит заявку на возврат средств. Интересно сколько в этот раз понадобится Приватбанку времени чтобы со мной связаться (в прошлый раз 11 дней оказалось для этого мало). Узнать телефон персонального менеджера (заявлено для «gold-клуба») не представляется возможным — в разделе «инфо» приват24 информация отсутствует, смс на номер 10060 остается без ответа
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 12:51
Вітаємо!
Нам сумно, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми перевірили надану вам консультацію в чаті, вона є коректною, наш спеціаліст подав заявку щодо вашої ситуації з введенням реквізитів картки, за результатами розгляду якої ви будете сповіщені.
Дозвольте вам пояснити, що таке резерв та чому операції можуть зникати у виписці.
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання.
Ви можете звірити всі операції зарахування і списання, тим самим переконатися, що баланс збігається з дійсністю. На жаль, по виписці відображені лише списання та зарахування. Резерв коштів по виписці не відображений. Якщо сума резервується, а потім резерв знімається (відбувається розблокування коштів), то операція просто зникає з виписки (ніби її не було), а сума повертається на доступний баланс картки.
Згідно Конституції України (ч.1.,2 ст. 32), ЗУ “Про інформацію (ст. 21), ЗУ Про захист персональних даних (ст.2, ч.1,2 ст.14) надання такої персональної інформації як ПІБ — не є обов´язковою умовою. Якщо ви бажаєте отримати будь-які дані, що допоможуть ідентифікувати оператора, як співробітника ПриватБанку, то достатньо уточнити табельний номер.
Бачимо, що на поточний момент ситуація врегульована. У випадку, якщо у вас залишилися невирішені або додаткові запитання до банку — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Dexaltat 12 мая 2022, 23:22
Можно долго обсуждать Приват, ругать его или жаловаться на что-то. Но я хочу просто поблагодарить лидера за надёжную «спину» для многих украинцев. Вы, и остальные сознательные банки действительно держите финансовую оборону нашей страны. Спасибо за то, что пока разрешаете скидывать кредитные средства, вы выручаете многих людей. Я верю, что многие при первой возможности вернут долг. Не важно, защитают отзыв или нет, но от меня и от моей семьи вам огромное спасибо за поддержку. Так держать!
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2022, 9:56
Вітаємо!
Робимо все і навіть більше, щоб наші клієнти отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і робимо!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝