Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
alexandrkorak 16 июня 2022, 10:21
Я багаторічний клієнт приватбанку буду прощатися з цим банком.
Вони застосували політику унеможливлювання знаття коштів за кордоном.
Другий день поспіль намагаюся зняти гроші зі свого рахунку (100 евро). Вчора просто заблокували гроші, які я не отримав (сказали, що помилка зі сторони банкомату).
Сьогодні намагався зняти з іншого банкомату (те ж саме). Заблокувало гроші, нічого не видало. Кажуть що помилка банкомату. Хоча інший банкомат.

Чекати 10 днів, поки гроші розблокуються. А якщо не розблокуються до 120 днів для вирішення проблеми. Звучить чудово?

Раніше такого не було. Раніше вони ввели інші санкції. Вибірково на деяких картках зробили неможливим зняття будь-якої суми готівки. Я зі своєї картки ще міг зняти 100-ню євро. А дружина, як би не намагалася не могла. Просто приват писав, що це місцеві ліміти, спробуйте за деякий час. Скільки б не пробували — не допомагало.

Висновок: безпідставно блокують гроші, щоб люди не могли зняти, під різними приводами. До побачення
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 12:56
Добрий день!
Картки ПриватБанку працюють закордоном за замовчуванням, в тому числі це стосується зняття готівки.
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. Якщо кошти на картці були зарезервовані чи списані це означає, що в свою чергу ми отримали запит на проведення успішної операції від банку, який обслуговує даний банкомат і тому були вимушені провести операцію.
Зарезервована сума на 11й день автоматично повертається на доступний баланс картки, якщо протягом 10-ти днів з моменту проведення операції до нас не надійде запит на списання від банку, який обслуговує банкомат.
Регламент до 120 днів не є примхою банку, він встановлений міжнародною платіжною системою і актуальний, якщо гроші не в резерві, а вже були списані. В цей строк банк здійснює оскарження операції і за результатом заявки інформує клієнта. Якщо ви ще не подали заявку на повернення коштів по даним операціям це можна зробити звернувшись в підтримку на нашому сайті pb.ua
Проблема решена
Vikua 16 июня 2022, 9:36
Валютний переказ через Вестерн Юніон не можу отримати на свою валютну картку. Отримав наступне повідомлення: «Превышен лимит на сумму операций. Обратитесь в чат „Помощь Онлайн“ для уточнения деталей». Не вдалося звернутися в банк. Чат не працює, телефон не відповідає. Прошу допомогти вирішити проблему отримання коштів. Переказ був проведен 13.06.2022.
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 13:03
Добрий день!
В даному випадку спрацював один з лімітів на отримання переказів встановлений системою термінового переказу. Так як даний ліміт був вичерпаний ви можете спробувати виплатити переказ пізніше. Нагадаємо, що переказ відправлений за системою Western Union доступний для виплати протягом 45 календарних днів, починаючи з дати відправки. Також за вашим зверненням в підтримку через авторизовані канали, ми можемо направити запит системі переказів з проханням підвищити ліміт для вас. Так як даний ліміт встановлено системою переказів, то самостійно і в односторонньому порядку банк не має змоги його змінити.
Проблема решена
Анатолій Л 16 июня 2022, 9:27
Київські працівники приватбанку не зважаючи на те що херсонські клієнти находяться в окупаці і не мають коштів на їду та ліки з 1.06. відмінили кредитні канікули і посписували з картки клієнта в ноль кошти. А також забрали благодійний переказ з німетчини, який отримувався на картку привата з вестернюніон. Мобільного звязку не має, лиш в деяких місцях ловить. Чудом вдалося підключитись, а мародери зняли кошти в рахунок просрочених платежів таяк ніби я в Херсоні на курорті а не під окупацією. На словах підтримка, а на ділі мародерство. На прохання допомогти в онлайн чаті — відповіли відпискою що все згідно правил і їм пофіг на лист про форсмажорні обставини з ТППУ і на окупацію теж. Залишили клієнта без копійки на голодну смерть, вважаю такі дії мародерством з сторони банку.
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 12:00
Добрий день!
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Так, з 1 березня до 1 червня в банку діяли кредитні канікули, а станом на зараз діють особливі умови погашення кредитних карток, зі зменшеною % ставкою та без подвійного нарахування відсотків у разі прострочення.
Якщо наразі немає можливості сплатити хоча б частково, після 1 липня 2022 року клієнту можуть бути запропоновані програми реструктуризації заборгованості. У разі реструктуризації клієнт не може отримати в банку нові кредити, а також підвищити кредитні ліміти за чинними договорами, доки не виконає зобов’язання за цим договором.
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про умови кредитування під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rymanski 16 июня 2022, 8:16
Власник карти Шахрай!!! обережно!
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 10:50
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alexrt 16 июня 2022, 0:13
Перш за все хотів би застерегти необвчних клієнтів, які думають, що ваші кошти в безпеці в цьому банку. Насправді, зберігати кошти в уьому банку — найбільш небезпечно та найшірще рішення, яке може бути вами прийняте.
Я мав необережність відкрити сейфову скиньку. Вчасно сплачува за неї та зберігав там деякі цінні речі та невелику суму грошей на всяк випадок. Гроші скажу вам немаленькі — близько 20−30 доларів в місяць. Виїхав закордон та був впевнений, що мої цінності будуть в беспеці.
У 2020 році повідомили, що відділення переїжджає та я маю зявитися та забрати свої речі зі скриньки. Я сказав, що я закордоном та не маю змоги зявитись у відділення. Працівники банку самовільно вскрили мою скриньку. Речі описали. Я почав вимагати, щоб грошові кошти мені повернули на мій рахунок. Адже нічого складного в цьому немає. Ви вилучили гроші клієнта з його скриньки, що вам заважає ці гроші покласти на рахунок клієнта у вашому ж банку? Не тут то було!
Зараз зназоджусь за кордоном, та не маю змоги звернутись у відділення. В договорі у них вказано, що через 3 роки вони мають право знищити майно, крім валютних цінностей, яке знаходиться в моїй скринці. Тобто, вони мені зараз кажуть, що просто заберуть мої гроші, тому що я не можу зявитись у відділення. Знайомих там немає, довіреність також не маю змоги комусь видати. Гроші свої затребував в них. В договорі вказано, що якщо клієнт не затребує свої цінності, то банк має право їх знищити через 3 роки. Зрозуміло, що гроші ніхто знищувати не буде, а значить вони просто заберуть їх собі. Але я затребував свої цінності, просто не маю можливості зявитись у їх відділення.
Не знаю як повернути свої кошти тепер, які я мав необережність та наївність довірити цьому банку.
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 10:46
Добрий день!
Надання послуги оренди сейфової скриньки здійснюється на підставі та керуючись Умовами та Правилами розміщеними на сайті банку. Необхідно розуміти, що у разі розміщення клієнтом в сейфовій комірці грошей вони вважаються в першу чергу майном, яке залишив клієнт на зберігання. Правила та регламент поводження з майном клієнта, яке знаходиться в сейфовій комірці у разі закриття чи переїзду відділення визначені Умовами та Правилами надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Згідно пунктів УіП:
2.8.1.8.1. Сторони узгодили, що Банк має право здійснити розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта в разі закриття Депозитарію з урахуванням обставин, передбачених п.2.8.1.3.11. цього Договору.
2.8.1.3.11. При закритті Депозитарію, якщо до вказаної в повідомленні Банку дати Клієнт не забирає вміст Сейфової скриньки, Банк здійснює її розкриття в порядку та на умовах, визначених підрозділом 2.8.1.8. цього Договору.
2.8.1.8.2. Для розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта Банком створюється комісія з працівників Банку. Комісія розкриває Сейфову скриньку Клієнта, про що складає відповідний Акт про розкриття та опис її вмісту з наступним його вилученням і передачею на збереження в будь-яке інше приміщення Банку, яке дозволяє забезпечити збереження майна Клієнта. Один екземпляр Акту та опису долучається до вмісту Сейфової скриньки та зберігається разом з ним.
Зазначимо, що клієнт може затребувати і отримати речі, які залишив на зберігання звернувшись самостійно до депозитарію де розміщена його сейфова комірка. Також договором (п. 2.8.1.6.2.) передбачено, що клієнт має право довірити користування сейфовою скринькою іншим особам шляхом оформлення довіреності, посвідченої нотаріусом.
Проблема решена
mak5 15 июня 2022, 21:22
Я не клиент банка, пополнял карту в г. Ровно приват банка по номеру товарища который заказывает мячи на команду, тупо не вернули сдачу, даже на телефон не предложили пополнить. Начал звонить, меня шлют *** типа не клиент банка, одним словом мошенники мародеры гнобят простых людей военного времени!
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 10:00
Добрий день!
При проведенні операції в ТСО необхідно авторизуватись своїм телефоном або карткою. Адже таким чином ми ідентифікуємо того, хто проводить операцію. Якщо з якихось причин після проведення операції не було обрано спосіб зарахування решти то з цим можуть допомогти наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку або за номером 3700. Необхідно, щоб звертався власник номеру, яким проводилась авторизація при проведенні операції. Адже ми піклуємось про безпеку довірених нам коштів і не можемо розпоряджатись коштами за зверненням третіх осіб.
Проблема решена
mivgolga 15 июня 2022, 20:19
Провела платіж з картки на картку Приват банку через Приват24, списалися 800 грн з моєї картки + комісія, але вони зникли безлідно, квитанція, виписка, смс відсутні, з оператором зв’язатися неможливо
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2022, 9:50
Доброго ранку!
Платіж проведено успішно про що відображається інформація в архіві платежів вашого Приват24. В архіві можна завантажити квитанцію за платежем. Радимо отримувачу ретельніше переглянути виписку по картці.
Якщо у вас залишились питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Проблема решена
Vero02 15 июня 2022, 18:51
менеджеры обещают помочь, помощи нет! обращения игнорируются! заявки не создаются! вместо помощи, менеджер заблокировал чат! ссылку на смену номера, чтобы со мной можно было связаться, не отправили специально! чтобы номер не менять и чтобы не связываться для решения вопроса! я нахожусь в другой стране как беженец и законно могу не платить кредитов! я буду собирать документы, скрины всех игноров, чтобы подать в суд за каждую копейку и штрафы, зачисленные за неуплату! во время выдачи ипотеки мне обещали отсрочку платежей на год если я не смогу платить. я записывала все на диктофон и снимала камерой второго телефона самого менеджера во время этого вопроса. все будет передано в суд. также подам заявление в киберполицию за мошенническое начисление штрафов, так как операторы сознательно игнорируют! не могу связаться вторую неделю! сказали писать после 1го числа. мне платить на днях! а связи нет и не предвидится! чтобы начислить штрафы и пени! вы мошенники! вы обкрадываете людей во время войны! не стыдно?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 20:35
Добрий вечір.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. З оператором буде проведена роз'яснювальна робота, а також додаткове навчання щодо підвищення навиків клієнтоорієнтованості при обслуговуванні клієнтів.
Бачимо, що смс успішно були відправлені на ваш номер, та через причини, що від нас не залежать, ви їх не отримували.
Наразі фото не пройшло перевірку. Фотографія повинна бути чітка, обличчя чітко помітно, паспорт повинен знаходитися збоку від вашого обличчя і в кадрі видно вашу руку, яка тримає документ. Спробуйте, будь ласка, повторити операцію, дотримуючись цих рекомендацій.
30.05.2022р мене обікрали шахраї, взломав мій аккаунт ПриватБанк, мені прийшла смс про списання коштів, чого я не робила, і я відразу почала дзвонити в службу підтримки банку за номером 3700, блокувати картки у своєму додатку приват24 та писати в он-лайн чат підтримки ПриватБанку у додатку приват24 про те, що працюють шахраї і з проханням заблокувати картки, але в чаті постійно просили зачекати ще кілька хвилин, з оператором теж не вдавалося з'єднатися (Відповідь оператора в ПриватБанку складає близько 15 хвилин!). В цей самий час шахраї продовжували переводити кошти з карток, при тому що я їх заблокувала в додатку, але для Служби безпеки банку блокування карток виявилось не привід зупиняти операції по ним. Протягом всього часу я не отримала жодного дзвінка на свій телефон для підтвердження операцій по списанню коштів, розблокуванню карток та збільшення лімітів на операціі в інтернеті, всі ці операціі відбулися без мого підтвердження, кожну хвилину списували по 24245 грн, і Жодного підтвердження мені не находило, жодного дзвінка!!! Як так??? Такі суми кожну хвилину дозволили списувати??? Я самостійно блокувала картки, але за секунди іх шахраї розблоковували і далі були списання!!! Де служба безпеки Приватбанку??? Чому такі сумнівні транзакції були дозволені? Картки блокуються, а ПриватБанк надалі дозволяє списувати кошти??? Чому немає швидкого зв’язку з операторами? Розберіться цій ситуації і поверніть мені незаконно перераховані кошти в розмірі 107620.45грн. В таких ситуаціях підозра падає на працівників ПриватБанку, можливо саме вони беруть участь у шахрайських схемах крадучі кошти у своїх Клієнтів?
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 18:55
Добрий вечір.
Для проведення зазначених операцій необхідно було знати пароль від особистого кабінету, мати доступ до фінансового номера. На жаль, ці операції не підлягають оскарженню в міжнародній платіжній системі.
Ваше питання було детально перевірено нашими профільними фахівцями і за результатом з вами було проведено зворотний зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації щодо подальшого врегулювання питання.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Leonardo70000 15 июня 2022, 12:08
Предупредил Приват банк что моим номером завладели мошенники.
Через 1,5 ч мошенники сняли с карты 70 тыс.

Это как понимать??? Я же позвонил в приват банк и предупредил что моим номером овладели мошенники!!!

Как это понимать???
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 13:39
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Владимир Насыров 15 июня 2022, 11:59
В качестве подарка к свадьбе я отправил своей дочери денежный SWIFT-перевод на сумму 565$.
Перевод был отправлен на счет ее мужа в Приватбанке.
Когда деньги поступили в Приватбанк, банк отказался выдать их получателю под надуманным предлогом.
Несколько часов общения с техподдержкой банка результата не дали.
Персонал абсолютно не компетентен и хамовит. Ссылаются на постановление НБУ, но сами видимо его и в глаза не видели.
Я проштудировал это постановление вдоль и поперек. В нем нет тех формулировок которые сообщала мне тех поддержка.
Ни по смыслу, ни по содержанию.
Кроме того, меня постоянно называли «третьим лицом». А третьим лицам мы мол информацию не даем.
Ну, извините… Если уж я, отправитель перевода и владелец денег 3-е лицо, то кто же тогда все остальные?
Когда мне надоело общаться с некомпетентными специалистами техподдержки,
я попросил их дать мне контакты их руководства. Никаких контактов мне конечно же не дали.
В итоге отправленный в Приватбанк перевод был как я полагаю украден, т.к. получателю деньги не выдали и мне их обратно не вернули.
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 13:59
Вітаємо.
Інформація щодо фінансових операцій може бути надана лише власнику рахунку, в даному випадку — отримувачу, оскільки вас ми не можемо ідентифікувати, як відправника в іншому банку.
Дійсно, наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Повністю закрито для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
У разі виникнення додаткових питань, отримувач завжди може звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Проблема решена
uliaverbenko 15 июня 2022, 9:09
30 мая в 15:13 хотела снять наличку (7900 гривен) в банкомате ПриватБанка по адресу Филатова 47/1 с карты monobank. Наличные не получила, но средства с карты снялись (хотя было написано, что деньги сняты не будут). Я подождала некоторое время в надежде, что средства вернутся, но этого не случилось. Сразу начала писать в тех поддержку двух банков, от привата ответа не получила, в mono мне написали ожидать до 11 июня, если банк не вернёт средства, они будут подавати «заявку на оскарження транзакції» и это все может занять до 60 дней. В тот момент это были мои последние деньги на оплату аренды квартиры. Пришлось влезать в долги, чтобы не остаться без крыши над головой. Свои средства до сих пор не получила. От mono пришёл ответ, что «заявка на оскарження транзакції» была подана. Очень разочарована этой ситуацией. Хотелось бы вернуть свои средства, тк сумма не маленькая, особенно если учитывать нынешнюю ситуацию. Не хотелось бы доводить ситуацию до судебных разбирательств.
Хотелось бы отметить работу горячей линии. Голосовой помощник (или виртуальный) до истерики может довести, тк в таких ситуациях он не понимает, чего хотят. С оператором связаться в тот момент так и не получилось.
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 10:06
Вітаємо.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LyudmilaMer 14 июня 2022, 20:52
Отделение по адресу: Киев, майдан Независимости, 2
Чому виплата 6500грн до сих пір, станом на 14.06 не поступила на карту приват? Реєстрація пройшла успішно.
Приватбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 9:25
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням (статус 'Ви не можете отримати виплату' в додатку Дія). Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема решена
MrDjekson 14 июня 2022, 18:43
Совершил оплату товара на Розетке 11.06. А уже 14.06 произошла повторная оплата данного товара без моего участия. Техподдержка молчит, до неё не достучаться. В первые сталкиваюсь с данной ситуацией. Просьба банку решить эту проблему.
P.S Есть скриншот данных транзакций, но не нашёл возможность добавить его.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 20:17
Добрий вечір!
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб надати пояснення щодо вашого випадку.
Проблема решена
zlayakskotuna 14 июня 2022, 15:51
Вирішила через термінал поповнити кредитний рахунок (не є клієнтом цього банку). Ввела все, підтвердила. Здавалося все ок. АЛЕ… На протязі 3 робочих днів кошти так і не дійшли. На гарячій лінії вишу вже 4 раз по пів години — але мій дзвінок ніхто не бере. Я просто в «восторгі». В банкі мені сказали, що це питання можна вирішити тільки коли я стану клієнтом. Я навіть про це і чути не хочу… Як можна з провідного банку зробити таке ***!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 17:23
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення вашого питання радимо вам оформити картку банку, щоб ми змогли зарахувати кошти ідентифікованій особі.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
skjfneirtgrtn 14 июня 2022, 14:09
кто вам дал право выводить мои личные средства с карты ночью с 12 на 13 июня и при этом мошенническим путем указывать — оплата коворкинга?
я не пользуюсь коворкингом. мошенники! закрываю карту навсегда!!!
отказываюсь от этого банка!
Поддержка — такая же, два дня дозваниваюсь
реакции ноль, дозвониться максимально сложно!
Ну вы поняли, чтоб человек специально не смог дозвониться!
Все операторы заняты, ну естественно, денег украли у миллионов украинцев и сразу стали заняты.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 15:23
Добрий день!
Якщо оплата була на сторонньому сайті — то для її здійснення потрібно ввести дані картки, що мають відомі лише її власнику. Реквізити картки могли бути отримані шахраями, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була передана в руки третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви не підтверджуєте операцію по картці, за вашим зверненням в підтримку наші фахівці можуть сформувати запит на її опротестування, якщо вона підлягає оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Для підключення оператора телефонної лінії, якщо вашого питання немає в запропонованому меню, достатньо натиснути на відповідні цифри та символ (зазвичай це решітка), де потім наш віртуальний помічник з’єднає вас з профільним фахівцем. Також, у нас працює цілодобова підтримка чата, де вам завжди будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
16 июня 2022, 9:25
Отзыв не засчитан (на 16.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
feo2020 13 июня 2022, 23:11
Списалась незрозуміла сума з картки для виплат.
В підтримці повний ігнор, робот посилає звернутись пізніше другу добу підряд. От вам і обслуговування через приват. Не так як у крутій рекламі.
Нікому не рекомендую як банк для отримання виплат від держави. Комісії за переказ навіть зі своєї картки на свою, підтримка ігнор.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 12:51
Вітаємо!
Вибачте, що при зверненні в чат вам довелося зіткнутися з незручностями. Ми перевірили інформацію щодо вашого питання.  Відбулось некоректне списання внеску за участь у GOLD-клубі. Просимо вас очікувати повернення помилково списаної суми. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
АВС123 . 13 июня 2022, 21:31
Не понимаю, как такое может быть… Пришёл мошеннический е-мейл типа «Вам положена выплата, нажмите на ссылку», но пришло с настоящего адреса Приватбанка: info@pb.ua. Как такое может быть? Написал в поддержку ПБ -- в ответ тишина.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 9:30
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
Renegate2012 13 июня 2022, 20:42
Отделение по адресу: Одесса, ул. Балковская, 30
Сегодня пополнял в терминале свою карточку на 3000грн. Пополнение не пришло. После обращения в службу поддержки (это отдельная проблема о которой тут писали не раз) — сказали что деньги должны быть в течении часа. Через час конечно никаких денег на карточке не появилось. Зная репутацию этого гнилого заведения — заранее еще у банкомата вызвал полциию и зафиксировал свое обращение. Также сохранил все записи разговоров и переписок в поддержкой. Походу будем бодаться через суд. Если можете обходите Приват банк стороной.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 11:48
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності та приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишилися негативні враження. Наш фахівець чата вам надав коректну консультацію. Дійсно, якщо поповнення коштів через термінал самообслуговування здійснюється на картку, у якої минув термін дії — регламент зарахування до 3х днів. Просимо вас перевірити виписку по картці. У разі, якщо у вас виникнуть додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Marina1811 13 июня 2022, 20:17
Так 18.05.2021, невстановлені особи з моєї кредитної карти Приватбанку перевели на рахунок Farfetch.com, INTERNET о 10:47 платіж у розмірі 34 489,42 грн. (або 4736 PLN)
Повідомляю, що вказаний платіж я не здійснювала.
Більш того ні у додаток приват24, ні у звичайних повідомленнях на мій номер телефону Приватбанком не було направлено мені смс щодо підтвердження списання вищевказаної суми коштів. Аналогічно, мені жодна особа з Приватбанку не телефонувала для уточнення, чи дійсно цю операцію я замовляла.Я звернулася у відділення на заморозку транзакції, через 10 хвилин, але цього не відбулося.Наразі відкрито кримінальне провадження.
Приватбанк
Ответ банка
14 июня 2022, 11:09
Вітаємо!
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вона була розглянута на користь клієнта.
Ваше питання було раніше розглянуто та вам телефонував наш співробітник, щоб надати інформацію.
Додатково, на вашу пошту банк відправив офіційну відповідь щодо зазначеної ситуації.
Очікуємо на результат розгляду заявки разом з вами.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝