Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natali777nata 13 сентября 2022, 13:59
Я вже раніше писала, що не можу зняти кошти з валютного рахунку, які переведені з закордону і з яких цими ХАПАЧАМИ знято комісію в кругленькій сумі.
Що ви думаєте, після свого звернення я отримала кошти в сумі 2500$, хоча заявки на схвалення коштів я так і не отримала, мабуть маю ловити зв’язок з космосом, тому що співробітники банку так і не додумались, що потрібно повідомити про схвалення заявки, аби я отримала кошти. Хоча, про що я, вони в цьому не зацікавлені.
Після отримання коштів, я взалась оформлювати заявки на наступні дні, аби забрати нарешті свої кошти і назавжди розпрощатися з цими БРЕХУНАМИ! Але при оформленні заявки було написано: «ЧЕРЕЗ ТИМАСОВІ ТРУДНОЩІ З ДОСТАВКОЮ ВАЛЮТИ І ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ МАКСИМАЛЬНА СУМА ЗАКАЗУ СТАНОВИТЬ 1000$. ВИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄТЕ!!! Якого дідька ви тоді приймаєте перекази і списуєте з них комісію в 0,5%, якщо ви не можете їх видати!!!
Ок, телефоную на гарячу лінію 3700, запитую чим передбачено зниження ліміту на видачу готівки в валюті, на що недолугий співробітник банку не може дати мені відповідь. Мовить, що «це питання потребує більше часу.» ЩООООО??? Ви там зовсім з глузду з'їхали?! Чи вам запит по АРМА вислати?! Мої дорогенькі, ваше САМОвправство переходить всі межі!!!
Ви хочете хайпу на тому, як в такі тяжкі часи знущаєтесь над українцями і заробляєте на самовільно привласнених коштах!!! Так я принципово доведу цю справу до кінця! Ваша халатність просто немає меж!
Чекаю на реквізити нормативного документу, яким зумовлено зменшення ліміту на видачу валюти.
ГАНЬБА вам, вашому цинічному відношенню і відсутності компетентності ваших співробітників!
Приватбанк
Ответ банка
13 сентября 2022, 15:57
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Сповіщення про успішність минулого замовлення готівки не надійшло з технічних причин. По новим заявкам сповіщення має надходити.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Finrich 13 сентября 2022, 13:35
Для того, чтобы не выдавать личные средства с валютного счета, т.к. у банка проблемы с наличной валютой уже давно, Приватбанк придумал интересный способ. При входе в мобильное приложение появилась надпись, что нужно обновить пин-код на карте. После восстановления пин-кода, предлагается обновить пароль входа в мобильное приложение, а после смены пароля в приложении появилась надпись «для того, чтоб дальше использовать мобильное приложение, нужно рассчитаться валютной картой в торгово-сервисной сети»)) Т. е. надо пойти в магазин и рассчитаться валютной картой, чтоб дальше можно было использовать моб.приложение. Креативно. Это видимо рассчитано на то, что клиент психанет и бросит эту затею и количество клиентов, желающих снять валюту станет меньше. Вместо того, чтобы решать проблему и как-то информировать клиентов о том, что есть сложности и сроках устранения этих сложностей, придумывают всякую х*рню!
Приватбанк
Ответ банка
13 сентября 2022, 15:49
Добрий день!
Описані вами дії не пов'язані з наявністю чи відсутністю валюти на відділеннях. Замовлення готівки доступне не лише через Приват24, а й за зверненням в підтримку. Банк піклується про безпеку коштів клієнтів і тому могла виникнути необхідність після дистанційної зміни ПІН-коду скористатись карткою з її фізичною присутністю і введенням ПІН-коду. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що картка знаходиться на руках у клієнта і користується нею саме її власник, а не треті особи.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Минфин
Ответ администратора
15 сентября 2022, 15:39
Отзыв не засчитан (на 15.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Татьяна жолоб 12 сентября 2022, 21:33
На наше підприємство відправлені кошти з Казахстану, Литви, Латвії тощо весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Менеджери ведуть себе не порядно! Якась магія-на наш ТОВ кошти заходять, на ФОП ні (раніше був зареєстрований в Донецькій обл.М.Добропілля-не зона ДНР), з початку війни зовсім виїхали з області, ФОП переєстрували (рекомендація банку), налоги і тп сплачуємо, а кошти не отримуємо за свою діяльність! Проблема так і не вирішена…
Приватбанк
Ответ банка
13 сентября 2022, 10:45
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
sogrezo 12 сентября 2022, 19:44
Таке собі, послуга «оплата частинами» не доступна… Хоча я з 2008 клієнт привату, і є працюючий фоп у вас же. Дякую, що підтримуєте своїх клієнтів у важкий час!
Добре що ви не одні, і можна взяти аналогічно в іншому банку, але це не дуже зручно. Ну й нехай буде:)
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 19:56
Добрий вечір!
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту за сервісом «Оплата частинами». Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RichiShiz 12 сентября 2022, 18:44
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Соборности, 4
Мати пішла у відділення, для того щоб відкрити рахунок. На що успішно отримала відмову аргументуючи це тим, що РНОКПП нечіткий і що вони нічим допомогти не можуть. Хоча наприклад той самий monobank все абсолютно влаштовувало.
Зайвий раз переконуюсь, що Приватбанк найгірший банк зі сторони ставлення до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 19:52
Добрий вечір!
Щоб мати можливість оформити картку клієнту банк має його ідентифікувати, як того вимагає чинне законодавство. У разі, якщо ідентифікуючий документ нечитабельний банк не може належним чином ідентифікувати людину. Якщо ж з документом все в порядку, можна спробувати повторно пройти процедуру ідентифікації і заново сфотографувати документ.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Leblen 12 сентября 2022, 15:28
Махинації зі SWIFT платежами
На наше підприємство два місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк вже два місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку. Проблема так і не вирішена…
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:31
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. За отриманою від вас інформацією банк здійснював пошук платежу, однак такий платіж не було знайдено зарахованим на наші рахунки. Ймовірно, що кошти можуть знаходитись на рахунках банка через який проходив платіж.
Якщо ваше рішення зміниться і ви будете готові надати нам swift-протокол, який допоможе нам розшукати платіж за встановленою процедурою, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Maki03 12 сентября 2022, 14:41
Ми написали офіційного листа у головний офіс
І замість адекватної відповіді та на надання пояснень, проігнорувавши поставлені запитання просто відповів що треба створити нову заяву!
Найгірший банк в УКРАЇНІ ПО КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ!
Максимальна неповага!!!

Додаю сам лист
23.08.2022 р. бухгалтер нашого підприємства зателефонувала валютному менеджеру, щоб уточнити що необхідно зробити для передачі валютної виручки до іншого банку, післячого менеджер повідомила про те що не обхідно скористатися шаблоном в ПРИВАТ 24 для бізнесу та додати цей документ у розділ довідки, якщо щось не зрозуміло то зателефонувати на 3700.
Бухгалтер скористалася чітким шаблоном та створивши документ зателефонувала на 3700 щоб уточнити куди саме додати докумен. В кінці дня менеджер зателефонувала і сказала шо документ не туди доданий і взагалі не правильно складений і потрібно переробити змінити слово «просимо» на слово «надаємо дозвіл» та слово «перевести», а не «передати». Наше підприємство співпрацює з іншими банками України де також використовується схожий шаблон у якому також вказується інформація про те що ми простимо один банк перевести валютну виручку до іншого банку на валютний нагляд. Озвучити підставу та надати пояснення по який причині є необхідність коригування даного листа валютний менеджер не зміг.
Директор нашого підприємства з наступного дня був увідпустці. Тому відкликати деректора з відпустки чере якісь не зрозумілі та без підставні вимоги працівника Приват Банку, можливості не має.
Просимо розглянути наш лист про певедення валютної виручки до іншого банку який додаємо до цього листа. Або надати обґрунтування якими нормативними документами так конкретними пунктами цих документів регулюється написання даних заяв, та на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону.
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:23
Добрий день!
Профільними фахівцями було детально розглянуто вашу скаргу та надано зворотній зв'язок. При контакті з вами валютний менеджер озвучив інформацію про варіанти вирішення вашого питання і так, як ви відмовились від одного з них була запропонована альтернатива і одразу надана інформація про необхідність змінити певні поля в завантаженому шаблоні.
Проблема решена
Сергій Бугайчук 12 сентября 2022, 14:36
Оплачивал в гривне $42 .98 по курсу приватбанка на дату 22 04 22 — платил сумму 1290 грн фирме www.tianshops.com. Мошенники не поставили товар. Обратился в приватбанк в чат приват24 — сказали что это вообще не к ним и порекомендовали обратиться в киберполицию. Обратился в киберполицию и там зарегистрировал этот кейс. Позвонил на 3700 приватбанка, спросил таб номер — таб номер Алина 292188 принял в работу. В сентябре вернули 1290 грн. Замечание! Банк эквайр возвращает всю сумму приватбанку именно в долларах $42, которая на момент возврата — в гривне должна быть значительно больше чем 1290 грн (курс сильно изменился с апреля по сентябрь — гривна упала за 4 мес). Далее я уже писал на chargeback@privatbank.ua Алине (таб номер Аліна 292188). Нет ответов. Недоплата более 20% (если пересчитывать на доллары). Тут сумма то маленькая, но представьте себе операцию по возврату суммы напр. в 10 раз больше! Какими будут потери в долларах!
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:21
Добрий день!
Повернення коштів за заявкою відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. При поверненні за заявкою зарахування коштів відбувається з конвертацією по курсу на день оплати. Якщо б повернення було ініційовано і проведено сайтом/магазином то конвертація йде по курсу на день зарахування коштів на картку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Євген Ковалевський 12 сентября 2022, 14:15
Більше ніж півтора місяця я не можу відправити кошти га карту зарубіжного банку!!! Тільки після того як я почав писать на Мінфін отзиви почали дзвонити, а-ля спеціалісти які навіть не розуміють що самі кажуть!!! Обіцяли вирішити проблему і знов те саме! Проблема не вирішена!!! Усі можуть робити перекази, а я ні, з ним на лінії був не зміг к друга все пройшло як по маслу ну як так! Жахливий банк, ганьба, жахливе ставлення до клієнтів, а також вводять в оману що ми працюємо все вирішуємо, а по факту нічого не роблять, я так розумію краще закрити рахунки собі менше нервів буде, банк НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ВЗАГАЛІ!!!
ПРИВАТ БАНК ЛЮБИТЬ ВІШАТИ ВАМ НА ВУХО ЛАПШУ
Вони тільки вигляд роблять що працюють!
Жах
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 16:21
Добрий день!
Як бачимо, під час останнього контакту від профільних фахівців зазначено, що ви повідомили, що питання втратило актуальність.
Ми успішно відправляємо платежі та банк отримувач відхиляє їх на своїй стороні. Всі необхідні дії для відправки платежу виконуються, однак, успішність операції також залежить від банка отримувача, який має зарахувати кошти на картку отримувача, чого у вашому випадку не відбувається.
На жаль, ми не можемо вплинути на рішення банка отримувача не зараховувати кошти за платежами, тому вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shutak2022 12 сентября 2022, 13:25
Данний банк — це не банк, це шарага!
Так, колись був сервіс, а зараз…
Оформив карту рівня vip.
Віртуальна (Digital)
Два тижні поки виготовили і доставили пластик — користувався.
Коли на відділенні отримав пластик — на наступний день «банк відмовив Вам у vip обслуговуванні»
Звичайні шахраї!
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 15:07
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема решена
Сергей Нестеренко 11 сентября 2022, 21:44
Мне 60+. Проживаю в Синельниковском районе Днепропетровской области, в 15 км от пгт. Чаплино, где орки обстреляли поселок (погибло более 25 человек, более 20 ранены). Синельниковский район обстреливают почти ежедневно. Хотим выехать с семьей в более безопасное место. Нужны деньги.
На валютной картке Приватбанка находятся валютные средства, которые не могу снять в валюте. 2 сентября 2022 заказывал деньги на 5, 6, 7 сентября в отделении Приватбанка Синельниковского района в пгт Васильковка. Получал СМС о том что заявка отменена, (Вашу заявку на замовлення готівки в сумі ______ USD було скасовано. Ви можете створити нове замовлення на іншу дату або на інше відділення у Приват24). Подал заявку на 8,9, 12 сентября в отделениях г. Днепр. Заявка отменена. Подал заявку на 14, 15, 16 и так до бесконечности. Спасите мою семью.
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 10:10
Добрий день!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Разом з тим просимо клієнтів не дублювати заявки на замовлення валюти та слідкувати щоб сума заявки відповідала наявній сумі валюти на рахунку клієнта доступній до зняття. У іншому випадку заявка може бути відхилена банком як така, що не може бути задоволена.
Окремо зазначимо, що з валютних карток доступне зняття в гривні в касі і банкоматах ПриватБанку та інших банків.
Проблема решена
Lavliza24 11 сентября 2022, 13:40
Прийшла до банку за адресою зазначеною нижче, щоб отримати переказ коштів у валюті, одразу сказали, що можуть в гривнях мені дати, але мені тільки у валюті треба, сказали, що валюти немає і її можливо отримати лише по заказу, і лише, якщо у вас є валютна картка приватбанку, тому я пішла до спеціаліста і зробила цю картку, замовила валюту, і МЕНІ СКАЗАЛИ ПРИЙТИ В БАНК НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ, я приходю наступного дня, і мені кажуть, що заявки немає на замовлення валюти, звоню на горячу лінію приватбанку і мені кажуть, що моє замовлення на 12 вересня, а не на той день, що мені сказали прийти, взагалі не зручно те, що для того, щоб отримати переказ треба мати валютну картку, вона мені не потрібна, і погано те, що в банку немає валюти, щоб отримати відразу і доводиться чекати коли вона з’явиться. Робота спеціаліста не сподобалась тим, що сказали прийти на наступний день і не повідомили мені, що вона замовлена на конкретну дату.
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2022, 15:27
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за спричинені незручності. По даній ситуації ми проведемо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lessy 10 сентября 2022, 22:35
5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна

Получила деньги, товар не выслала Будьте осторожны 5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна, телефон после оплаты не отвечает, с другого номера — отвечает. Продает газовую печь Бош, из Сумской области. В гетконтакте указана как Юля Козлова, архитектор. Дрянь.
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2022, 10:57
Добрий день!
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів. Радимо звернутися до них.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rus7an 10 сентября 2022, 13:00
собиралась пенсия в течении 6 месяцев. не дают снаять. не дают вывести. отношение скотское. намеренно держат деньги у себя. не приходит смс. не дают установть пин код вместо смс.
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2022, 13:48
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Ff4th 10 сентября 2022, 0:49
В среду заказал небольшую сумму в валюте, в пятницу после обеда приходит сообщение, что операция «скасована», при том, что специально ехал в банк за деньгами. При этом передо мной мужчина без проблем снял. Цензурных слов нету. Придется менять банк наверно
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2022, 9:39
Вітаємо!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. В такому випадку, радимо подати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
TonyG 9 сентября 2022, 20:08
Хотел положить на мою карту для выплат 3000 грн, нашел ближайший терминал. Приготовил наличку. Т. к. карта для выплат «виртуальная» (не было пластика «по всей Украине), вставляю в терминал универсальную. Жму пополнить другую карту и выбираю свою карту для выплат. Пишет «введите сумму». Ввожу 3000 грн. Собираюсь вставлять купюры и… вижу, что я на асфальте в лыжи обутый… терминал, вместо того, чтобы принимать купюры, тупо перевел с кредитки на карту для выплат 3000 грн с соответствующей комиссией в 100 с чем-то грн. Звоню на 3700, добираюсь до оператора, прошу отменить транзакцию — в ответ «это невозможно, можете сами перевести деньги обратно». Ага, только 100 грн комиссии никто обратно не переведёт. Интерфейс терминала отвратный, думаю даже снять видео как тупо он разводит. До этого делал подобное в терминале с другим интерфейсом — по сути делал всё то же самое, но тот, как порядочный терминал, просил купюры, а не тырил деньги с кредитки. Но даже не это самое прикольное. А то, что перевод кредитных средств с универсальной на карту для выплат в пределах одного аккаунта как бы бессмысленнен сам по себе и такая возможность вообще должна быть заблокирована в принципе, т. к. проще сразу снять или перевести деньги напрямую с универсальной, но нет — приват позволяет «выстрелить себе в ногу»
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2022, 9:42
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
Dimidrolz 9 сентября 2022, 15:52
Ділюсь своїми «враженнями», ну це просто сюр. Влітку повернули невеликий ліміт в сервісі «Оплата частинами». В кінці серпня, а саме 23-го оформив покупку за допомогою сервіса «Оплата частинами» на 10-ть місяців, проблем не виникло. 1-го вересня, приходить сповіщення, що ліміт збільшено. Вчора (08/09/2022) вирішив здійснити ще одну покупку, дійшовши до оплати отримав повідомлення, що перевищено ліміт відкритих угод. Це мене поставило в ступор, бо до цього у мене могло бути по 5−6 угод, а тут дві (нова за 23 серпня і стара). Заборгованостей немає, як і протермінування не було, взагалі. Зайшов в особистий кабінет я прозрів — доступний ліміт на оплату частинами: НУЛЬ! Тобто, 1-го вересня підняли, а до 8-го вересня вже забрали, це ТОП! Написав в саппорт, чекав хвилин 5−7 і отримав дві шаблонні відписки: «Так, дійсно, комусь вже повернули ліміти, а комусь ще ні. Банк повертає ліміти поступово та кожного дня переглядає їх.
Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.» (08/09/2022 17:07). І друга: «Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників."(08/09/2022 17:13). Зрозумівши, що толку нуль — закрив чат. На пряме питання: як так, що за цирк — отримав два шаблони. Так тримати! Беремо і робимо ©
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 18:32
Добрий вечір!
У вас використана вся сума ліміту за сервісом «Оплата частинами», яку для вас розрахував банк на даний момент. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. У разі дострокового погашення однієї з угод доступність послуги буде переглянута протягом 3х днів.
Інформацію про зменшення доступного ліміту за сервісом «Оплата частинами» було одразу відправлено вам сповіщенням в Приват24. Відповідно до умов договору банк може змінювати суму ліміту, який може надати клієнту в користування. Розрахунок ліміту відбувається автоматично з урахуванням великої кількості факторів.
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб в подальшому не виникало непорозумінь та якість консультації була на вищому рівні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Viktorija1991 9 сентября 2022, 11:23
Шахраї невідомим способом з крединої картки викрали значну суму грошових коштів, звернувся до представників банку чекав результату небуло, написав про проблему тут на сайті — допомогли.
Дуже дякую.
Відверто був розчарований спочатку, але зараз вдячний.
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 12:42
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема решена
Євген Ковалевський 9 сентября 2022, 7:37
вже бильше місяця не може зробити переказ на карту зарубіжного банку, в рамках ліміту банку як потрібно, ні один аля кваліфікований спеціаліст не допоміг навіть не передзвонили, у всіх працює проходить без проблем, на вопрос можливо щось з карткою _відповідь отримав НЕ ЗНАЮ МОЖЕ, ну як так панове, тупо забити на клієнтів і я впевнений що я не один такий, у такий час рідні виїхалі за кордон, треба відправіти кошти їм, а як ??? Приват не працює
За півтора місяці не вирішити питання по переказу з карти на карту, про що розмовляти !?
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 12:07
Добрий день!
Зі своєї сторони ми успішно відправляємо кошти на рахунки банка отримувача за створеними вами платежами, однак банк отримувача відхиляє платіж і тому гроші повертаються назад на вашу картку. Така операція проходить в кілька етапів.
Списання коштів з картки (відправка платежу), якщо на цьому етапі є обмеження або ліміти від нас, то платіж відразу буде забраковано без списання. Якщо ж операція (списання) проходить, то на нас чекає наступний етап — запит на зарахування до банку отримувача.
Якщо отримувач підтверджує це і проводить зарахування на свою картку — то кошти отримано на кратку адресату.
В іншому ж разі, коли банк не приймає оплату, то кошти повертаються на картку відправнику.
Я даній же ситуації, банк отримувач по своїм причинам не приймає оплату та повертає її до банку відправника.
На жаль, ми не можемо вплинути на це рішення і вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Також цю інформацію ви можете бачити в своєму Приват24 зайшовши в архів платежів.
Щодо ситуації, яка склалась при ваших зверненнях до підтримки, ми обов'язково розглянемо та приймемо необхідні заходи.
Юлія Силіна 8 сентября 2022, 22:40
Моему ребенку 15 лет, она поступила в учебное заведение, в котором сказали, что для получения стипендии необходимо оформить карту в ПБ. Дочь не является клиентом банка. Банк ОТКАЗЫВАЕТ в оформлении ей виртуальной карты аргументируя это тем, что у них такие правила. Задав вопрос согласно какого пункта правил они отказывают, операторы не предоставляют ответ, а просто говорят по внутренним правилам и все.
Мы с дочерью переселенцы, сейчас находимся далеко от города, в небольшом селе. Сейчас в цифровое время, когда ты можешь стать клиентом банка и получить виртуальную карту не выходя из дома это упрощает жизнь, но данный банк считает иначе, он не настроен на упрощение жизни клиента, бюрократия и наплевательское отношение банка к своим клиентам у них в приоритете.
При всем этом у банка есть возможность проводить эту процедуру без посещения отделения, но лучше чтобы клиент отстоял в огромной очереди, не дай Бог попасть под Сирену и чтобы РЕБЕНОК в незнакомом ему городе бежал в поисках укрытия. Наверное, так клиенты более покорные получаются.
Мы с дочерью эвакуировались из города, который находится по сегодня под обстрелами, недалеко от нас прилетали грады, ребенок сейчас на нервах, а банк заставляет её лишний раз подвергаться нервным напряжениям. Ужасный банк, который не думает за безопасность своих клиентов.
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2022, 10:41
Добрий день!
Наразі можливість віддалено стати клієнтом ПриватБанку зареєструвавшись в Приват24 і пройшовши відеоверифікацію існує для осіб, яким вже виповнилося 18 років. Можливість оформлення картки у відділенні для неповнолітніх доступна, як і раніше. На сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти найближче до себе відділення, переглянути його графік роботи та найменш завантажені години, щоб спланувати свій візит.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝