Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
wjshohs2 22 апреля 2025, 22:28
У цьому місяці мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн в якості повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу.

Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.

Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.

Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Минфин
Ответ администратора
23 апреля 2025, 11:17
Відгук зараховано (на 23.04.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
В неділю здійснювала обмін валют у терміналі самообслуговування ПриватБанку
Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти
Банкомат видав помилку
І гроші не видав
Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів
Кошти надішли але аж через дві доби, дуже неприємно
Подяка за професійну та швидку роботу за документами про походження готівкових коштів та вигідний прямий валютообмін з позитивом та посмішкою від співробітників банку у такий нелегкий для країни час та знаходження міста Марганець у червоній адміністративній зоні. Величезне дякую за професіоналізм, підтримку та швидке обслуговування керівникові Романенко Ганні та касиру Кучер Вікторія. Разом до перемоги!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦
павло кокорін 15 апреля 2025, 19:56
— показувало комісію в 50, якої пофакту не було, по ітогу переплатив сторонній службі
— 3-чі поспіль вимагало верифікацію транзакцій, які зайняли більше години сумарно, з повторенням цитат, відеоколами і т.д.
— плюнув, вивів частину коштів, на 50к транзакцію по ібан зняло 250грн комісію… дуже дякую

колись я був студентом і вибісив їх сервіс. тоді відмовився від привата років на 7, зараз знову спробував, а не варто було, допрацюю з поточним капіталом і ніколи більше!!!
vowk 14 апреля 2025, 9:45
08.квітня 2025 року раптом ПРИВАТ БАНК заблокував мою картку, всьо було тихо ні дзвінків ні повідомлень, просто заблокували і всьо. Я сам подзвонив 3700 і дізнався, що якісь десь шахраї хочуть підключитися до моєї віртуальної пустої картки в якої на рахунку 224 гр. але крім неї, ще заблокували єДопомога (нуль на рахунку) і Національний Кешбек також (нуль на рахунку), ну і звичайно основну картку, одним словом всьо що є. Але ж коли з мене знімали кошти по 100 гр. що місяця без моєї згоди дійсно шахраї, які називаються SvitTV, цей банк нічого не робив поки я сам не відмовився від тої картки. Тепер навіть щоб розблокувати треба перевипустити картки, тому йти треба у відділення банку і стояти півтора години у черзі. Я це всьо зробив, бо доступу до грошей немає, а я пенсіонер. Що ви думаєте тільки я доїхав додому і вирішив провірити прават24, як його знову заблокували це було 11 квітня 2025 року. сьогодні 14 квітня і я не маю доступа до своїх коштів, навіть сплатити комуналку немає можливості, хочу відмовитись від цих шахраїв банківських, але ж це знову мені їхати до банку, тому що я зараз живу у селі через постійні обстріли міста.
Забув написати в онлай допомога нічого не допомогли, я хотів зняти з віртуальної картки залишок грошей, але і ті не віддали
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nloz 13 апреля 2025, 14:41
Хочу щиро подякувати співробітниці «Допомога Онлайн» Приватбанку Катерині за допомогу. Всі питання були вирішені швидко професійно та дуже доброзичливо
leffe 12 апреля 2025, 19:45
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 57
Я був ФОП у ПриватБанку десь років 12,
останні роки якість настільки погіршилася, що я вирішив закрити свій акаунт у ньому та перейти до іншого банку на обслуговування.

Я намагався допомагати з помилками в їх сервісах, але по перше вони завжди вимагають з тебе купу скріншотів на підтвердження помилок і не бажають навіть виправляти їх після отриманої вичерпної інформації.

Зараз проблема така:
банк видалив мій акаунт, я не маю можливості авторизуватися до банку, що є логично.

Але Приват Банк не видалив мої сертифікати з АЦСК разом з видаленням акаунту, і зараз я не можу здавати податкову звітність, бо управління сертифікатами зв’язано з авторизацією до Приват Банку, а податкова використовує останній активний сертифікат.

Що ще гірше, для не клієнтів Приват Банку всі канали допомоги закриті і фактично ти нічого не можеш з цією проблемою зробити, бо вони скрізь наставили AI роботів (можливо вважали що це буде економія).

Зі сторони виглядає це як хронічне недбальство або халатність…
Symba 11 апреля 2025, 14:17
Банк повідомив про розрив ділових відносин, заблокувавши рахунок ФОП та особисті карти. Також вони заблокували доступ до додатка, тобто нічого не можна переглянути. У службі підтримки банку порадили звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку. Наступного дня на пошту прийшло листа з повідомленням про розрив ділових відносин, у цьому листі немає ніякої конкретики, лише загальні фрази з посиланням на нормативну базу. Зайшов у відділення, щоб дізнатися причину такого рішення банку, але у відділенні працівник також не бачить нічого по мені, каже, що у них вся інформація також заблокована. Вони написали якісь запити і з’ясували, що банку не сподобалося, що на рахунок надійшло багато грошей, тобто, на їхню думку, ФОП може проводити через рахунок лише копійкові суми, що є абсурдом. До блокування ніхто не зв’язувався і питань не ставив. У відділенні порадили зібрати пакет документів і подати прохання про відновлення відносин; це ж якої високої думки про себе має цей банк, і ніхто не гарантує, що після подання документів відносини відновлять, схоже на вивужування бізнес-моделей. Створилося враження, що працівники, які приймали рішення про розрив ділових відносин, застрягли у минулому столітті і далекі від реальної ситуації у роботі ФОП. Був клієнтом банку не один десяток років, але банк з якоїсь причини почав позбавлятися від клієнтів таким чином. Спочатку вони надсилали повідомлення про те, що по рахунку немає операцій і зменшували ліміт по кредитній картці, а коли вже нічого не залишилося зменшувати — розірвали ділові відносини.
liliz9 11 апреля 2025, 12:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская, 127
никому не рекомендую иметь дело с приватбанком, незаконно списывают со счетов средства куда попало, при попытке выяснить телефоны не берут мейлы возвращаются назад выдает система что они не существуют, в чате бот генератор случайных фраз пишет всякую *** не по делу. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМИ ***!
sansic 10 апреля 2025, 21:02
Внесли зміни в додаток та веб-сервіс. Не дає зробити платіж. Онлайн підтримка просто послала «рафік нє вінават, читай пункт 1.1.6.2 умов і правил. Якщо щось не подобається — звертайся з офіційним листом і ми офіційно пошлемо». Зламали функціонал онлайн сервісу, але банк не причому. Це ж не вони поламали…

Краще б так вирішували створені клієнту проблеми, як намагалися домогтися відкриття у них рахунку ФОПа
dkh 9 апреля 2025, 22:10
Отделение по адресу: Сумы, ул. Казацкий Вал, 1
З яких пір в приваті, щоб перевипустити картку, з людини задля активації нової картки вимагають внести на неї 350 грн, щоб, начебто, активувати її?
Це коли такі правила з’явилися?
Без згоди на такі дії співробітницею банку було ВІДМОВЛЕНО у банальному перевипуску звичайної банківської картки!
Це на козацькому валу у Сумах таке дуже розумне керівництво відділення завелося, чи це політика вашого банку в цілому?
Вимагаю оперативного розслідування данного випадку, вибачень та відповідних дій з вашого боку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vova060286 9 апреля 2025, 18:23
Приберить своїх роботів.🙏🙏Що Яну, коли дзвониш на 3700, що тих, які на місті операторів.Дуже багато часу займають, не одразу підключають оператора і пишуть що попало.
Станіслав Музюкін 9 апреля 2025, 10:59
Поклав кошти в термінал самообслуговування 13500грн 20.03.25, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова, подав повторну заяву сказали проведуть інкасацію і повідомлять, ні хто не повідомив зайшов в додаток і побачив знову відмову. Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів.
mprusi 7 апреля 2025, 11:20
Отделение по адресу: Чернигов, ул. Борисоглебская,6
ПриватБанк блокує видачу коштів, які видано державою за загибель військового. Аргументують тим, що треба принести документ, який підтверджує джерело цих коштів. Це вже перебір.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VasylTkach 6 апреля 2025, 14:14
Отделение по адресу: Винница, пр-т Космонавтов, 36-А
Власник картки Віталій Ковальчук, продає дітям патч УПЛ для ФІФА, потім блокує.
Бере по 400 гривень.
Його сайт — fifaua.org
Нік в інтернеті — vitalkov
Пошта — vitalkov@ukr.net
Продає у фейсбуці, інстаграмі та на сайті
Інстаграм — https://www.instagram.com/fifaua_official
Фейсбук — https://www.facebook.com/fifa.ua.5

Його фото — https://i.ibb.co/SLgvSHw/az-MOY7k-Oa-ZA.jpg
Ще фото — https://i.ibb.co/cKct0f06/NLk-Tt-U2-cbw.jpg

Займається шахрайством багато років, податки він також не плате, прошу провести разслідування за даною особою.
Olena1601 6 апреля 2025, 13:31
Вітаю.
Дякую за оперативне реагування через чат-бот.
Вихідний день, фахівець під'єдналась, пояснила. Все професійно.
Захисту, успіхів.
OlegMin 6 апреля 2025, 12:32
Сьогодні НЕДІЛЯ — день, коли більшість людей люди відкладають справи, намагаються не думати про роботу і ВІДПОЧИТИ!!! Навіть керівники підлеглим зазря не телефонують! І тільки ми — жертви і раби Приватбанку змушені слухати «доброго дня, хочу поговорити про Ваше обслуговування — зручно» — та пішли ви… Сиджу блін чекаю Вас у свої вихідні!
Номер 3700 зателефонував двічі!!! на 2й раз я тел взяла і якась дівчина почала тріаду про те, що вона хоче поговорити про моє обслуговування! пішли ви до біса зі своїм банком і обслуговуванням.
Неадекватна політика телефонувати людям по вихідним!
CRI 4 апреля 2025, 20:52
Чотири рази пробували провести оплату в інтернет-магазині Comfy на суму 12453 грн. Останні два рази допомогали співробітники відділення Приватбанку. Перший раз картку було заблоковано, після дзвінка на 3700 РОБОТом Яною, яка не змогла розпізнати мову ЖИВОЇ людини. Так само повторювалося ще тричі, два з котрих в присутності співробітників відділення Приватбанку. Витрачено багато часу і все дарма. Звертаюсь до Приватбанку — це наші, чесно зароблені кошти і ми маємо права їх використовувати згідно законодавства. А Ви зобов’язані проводити всі платежі. Ви не маєте права прикриватися захистом від шахраїв у такий спосіб. Ми не зобов’язані спілкуватися з Роботом Яною. Звільніть РОБОТа Яну і то, хто стоїть за її впровадженням. Як це так, що не можна використовувати свої гроші, підкреслюю СВОЇ, а не ваші.
Ruslan771 2 апреля 2025, 20:00
Вітаю. Поповнювалась валютна картка у відділенні Приватбанку на суму 3600 дол., після внесення 36 тої купюри по 100 доларів, з’явилось вікно, для зарахування 4070 гривень, надайдете документи про походження коштів, натиснувши головна, зразу відбулось зарахування суми 3500 доларів, а 100 долларів пропали.
Після великої кількості звернень, і в чат і 3700, і чекання інкасації 3−5 днів, почались відмови.
Спочатку що немає надлишку, давайте перестворимо повторно, потім ще повторно і так безкінечно. Детальне опрацювання ще більш делаттне, технічний відділ. 5−6 відмов прийшло пишуть, операція успішна, збоїв автомату не виявлено, немає підстав для поновлення кошиів. Кажуть що якщо не згодні звертайтесь в поліцію. Відео з камер не надають, відео надалуть типу після звернення від правоохоронних органів. На мої запитання якщо операція успішна чому з’явилось це вікно з недозвоахованими коштами відповіді не надають. Коли я звертався в службу безпеки банку, сказали зателефонувати 3700 і попросити провести розслідування по не зарахуванні коштів. Коли я телефонував 3700 і просив провести розслідування, мені відмовляли і говорили що тільки звертатись до правоохоронних органів. П.С. В мене дитина інвалід і в мене є куди тратити кошти, і
зовсів жахливо коли ПриватБанк краде гроші клієнтів, має бути справедливість.
Підкажіть як вирішити цю ганебну ситуацію?
Нацбанк скарга чи правоохоронні органи, суд? Можливо хтось з таким зіштовхувався?
Дякую велике за дрпомогу
Денис Фокин 1 апреля 2025, 16:28
Хочу залишити зворотній звʼязок по додатку.

Додаток дуже сирий- не рекомендую!
Раз у місяць постійно проблеми, на які витрачається 1 мінімум день для вирішення.
Додаток жахливий, постійно якісь проблеми.

Працює- жахливо.
На гарячій лінії дають постійно різну інформацію для вирішення проблеми. Оператори не розуміють самі що робити.

Навіть коли телефонуєш на гарячу лінію, все настільки довго… Доброго дня і чекаєш 20 секунд, і так при любому виборі. Очікування, день пройшов, питання не вирішене.

Додаток — жах, не рекомендую!!!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝