×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Блокують рахунки за фейковими скаргами не розбираючись по суті
Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.
Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.
Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
При обміні валюти затримали гроші на 2 дні
Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти
Банкомат видав помилку
І гроші не видав
Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів
Кошти надішли але аж через дві доби, дуже неприємно
Комментарии (4)
Позитивний досвід обслуговування у Марганецькому відділенні
Написать комментарий
Найжахливіший банк
— 3-чі поспіль вимагало верифікацію транзакцій, які зайняли більше години сумарно, з повторенням цитат, відеоколами і т.д.
— плюнув, вивів частину коштів, на 50к транзакцію по ібан зняло 250грн комісію… дуже дякую
колись я був студентом і вибісив їх сервіс. тоді відмовився від привата років на 7, зараз знову спробував, а не варто було, допрацюю з поточним капіталом і ніколи більше!!!
Написать комментарий
Безпідставне блокування карток у громадян
Забув написати в онлай допомога нічого не допомогли, я хотів зняти з віртуальної картки залишок грошей, але і ті не віддали
Комментарии (5)
Дякую «Допомога Онлайн» Приват24
Написать комментарий
ПриватБанк блокує роботу мого ФОП
останні роки якість настільки погіршилася, що я вирішив закрити свій акаунт у ньому та перейти до іншого банку на обслуговування.
Я намагався допомагати з помилками в їх сервісах, але по перше вони завжди вимагають з тебе купу скріншотів на підтвердження помилок і не бажають навіть виправляти їх після отриманої вичерпної інформації.
Зараз проблема така:
банк видалив мій акаунт, я не маю можливості авторизуватися до банку, що є логично.
Але Приват Банк не видалив мої сертифікати з АЦСК разом з видаленням акаунту, і зараз я не можу здавати податкову звітність, бо управління сертифікатами зв’язано з авторизацією до Приват Банку, а податкова використовує останній активний сертифікат.
Що ще гірше, для не клієнтів Приват Банку всі канали допомоги закриті і фактично ти нічого не можеш з цією проблемою зробити, бо вони скрізь наставили AI роботів (можливо вважали що це буде економія).
Зі сторони виглядає це як хронічне недбальство або халатність…
Комментарии (3)
Розрив ділових відносин за ініціативою ПриватБанку.
Написать комментарий
воруют деньги с карт
Комментарии (1)
Зламали онлайн сервіс і заблокували користування коштами
Краще б так вирішували створені клієнту проблеми, як намагалися домогтися відкриття у них рахунку ФОПа
Написать комментарий
Вимагання внесення коштів на картку задля її перевипуску
Це коли такі правила з’явилися?
Без згоди на такі дії співробітницею банку було ВІДМОВЛЕНО у банальному перевипуску звичайної банківської картки!
Це на козацькому валу у Сумах таке дуже розумне керівництво відділення завелося, чи це політика вашого банку в цілому?
Вимагаю оперативного розслідування данного випадку, вибачень та відповідних дій з вашого боку.
Комментарии (3)
Скільки часу я звертаюся до операторів Приват 24,усі оператори молодці,все дуже розумно роз’ясняють,не довго Молодці., НО ,ваші роботи дратують до матерних слів.Вони не розуміють наших питань,зовсім інше починають писати,а не дати оператора.
Написать комментарий
Повернення коштів
Комментарии (5)
Відмова видачі коштів за загиблого.
Комментарии (4)
Шахрай карта — 5363542320657845
Бере по 400 гривень.
Його сайт — fifaua.org
Нік в інтернеті — vitalkov
Пошта — vitalkov@ukr.net
Продає у фейсбуці, інстаграмі та на сайті
Інстаграм — https://www.instagram.com/fifaua_official
Фейсбук — https://www.facebook.com/fifa.ua.5
Його фото — https://i.ibb.co/SLgvSHw/az-MOY7k-Oa-ZA.jpg
Ще фото — https://i.ibb.co/cKct0f06/NLk-Tt-U2-cbw.jpg
Займається шахрайством багато років, податки він також не плате, прошу провести разслідування за даною особою.
Комментарии (9)
Вихідний день, тривоги по Україні, фахівці на зв’язку
Дякую за оперативне реагування через чат-бот.
Вихідний день, фахівець під'єдналась, пояснила. Все професійно.
Захисту, успіхів.
Написать комментарий
Неадекватна зневажливе відношення до клієнтів.
Номер 3700 зателефонував двічі!!! на 2й раз я тел взяла і якась дівчина почала тріаду про те, що вона хоче поговорити про моє обслуговування! пішли ви до біса зі своїм банком і обслуговуванням.
Неадекватна політика телефонувати людям по вихідним!
Комментарии (1)
Банк блокує покупку в інтернет-магазині Comfy
Комментарии (1)
ПриватБанк (вкрав?) не зарахував 100 доларів на картку
Після великої кількості звернень, і в чат і 3700, і чекання інкасації 3−5 днів, почались відмови.
Спочатку що немає надлишку, давайте перестворимо повторно, потім ще повторно і так безкінечно. Детальне опрацювання ще більш делаттне, технічний відділ. 5−6 відмов прийшло пишуть, операція успішна, збоїв автомату не виявлено, немає підстав для поновлення кошиів. Кажуть що якщо не згодні звертайтесь в поліцію. Відео з камер не надають, відео надалуть типу після звернення від правоохоронних органів. На мої запитання якщо операція успішна чому з’явилось це вікно з недозвоахованими коштами відповіді не надають. Коли я звертався в службу безпеки банку, сказали зателефонувати 3700 і попросити провести розслідування по не зарахуванні коштів. Коли я телефонував 3700 і просив провести розслідування, мені відмовляли і говорили що тільки звертатись до правоохоронних органів. П.С. В мене дитина інвалід і в мене є куди тратити кошти, і
зовсів жахливо коли ПриватБанк краде гроші клієнтів, має бути справедливість.
Підкажіть як вирішити цю ганебну ситуацію?
Нацбанк скарга чи правоохоронні органи, суд? Можливо хтось з таким зіштовхувався?
Дякую велике за дрпомогу
Комментарии (3)
Додаток Термінал (Приват Банк) відгук
Додаток дуже сирий- не рекомендую!
Раз у місяць постійно проблеми, на які витрачається 1 мінімум день для вирішення.
Додаток жахливий, постійно якісь проблеми.
Працює- жахливо.
На гарячій лінії дають постійно різну інформацію для вирішення проблеми. Оператори не розуміють самі що робити.
Навіть коли телефонуєш на гарячу лінію, все настільки довго… Доброго дня і чекаєш 20 секунд, і так при любому виборі. Очікування, день пройшов, питання не вирішене.
Додаток — жах, не рекомендую!!!
Комментарии (2)