×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Скільки часу я звертаюся до операторів Приват 24,усі оператори молодці,все дуже розумно роз’ясняють,не довго Молодці., НО ,ваші роботи дратують до матерних слів.Вони не розуміють наших питань,зовсім інше починають писати,а не дати оператора.
Написать комментарий
Повернення коштів
Комментарии (5)
Відмова видачі коштів за загиблого.
Комментарии (4)
Шахрай карта — 5363542320657845
Бере по 400 гривень.
Його сайт — fifaua.org
Нік в інтернеті — vitalkov
Пошта — vitalkov@ukr.net
Продає у фейсбуці, інстаграмі та на сайті
Інстаграм — https://www.instagram.com/fifaua_official
Фейсбук — https://www.facebook.com/fifa.ua.5
Його фото — https://i.ibb.co/SLgvSHw/az-MOY7k-Oa-ZA.jpg
Ще фото — https://i.ibb.co/cKct0f06/NLk-Tt-U2-cbw.jpg
Займається шахрайством багато років, податки він також не плате, прошу провести разслідування за даною особою.
Комментарии (9)
Вихідний день, тривоги по Україні, фахівці на зв’язку
Дякую за оперативне реагування через чат-бот.
Вихідний день, фахівець під'єдналась, пояснила. Все професійно.
Захисту, успіхів.
Написать комментарий
Неадекватна зневажливе відношення до клієнтів.
Номер 3700 зателефонував двічі!!! на 2й раз я тел взяла і якась дівчина почала тріаду про те, що вона хоче поговорити про моє обслуговування! пішли ви до біса зі своїм банком і обслуговуванням.
Неадекватна політика телефонувати людям по вихідним!
Комментарии (1)
Банк блокує покупку в інтернет-магазині Comfy
Комментарии (1)
ПриватБанк (вкрав?) не зарахував 100 доларів на картку
Після великої кількості звернень, і в чат і 3700, і чекання інкасації 3−5 днів, почались відмови.
Спочатку що немає надлишку, давайте перестворимо повторно, потім ще повторно і так безкінечно. Детальне опрацювання ще більш делаттне, технічний відділ. 5−6 відмов прийшло пишуть, операція успішна, збоїв автомату не виявлено, немає підстав для поновлення кошиів. Кажуть що якщо не згодні звертайтесь в поліцію. Відео з камер не надають, відео надалуть типу після звернення від правоохоронних органів. На мої запитання якщо операція успішна чому з’явилось це вікно з недозвоахованими коштами відповіді не надають. Коли я звертався в службу безпеки банку, сказали зателефонувати 3700 і попросити провести розслідування по не зарахуванні коштів. Коли я телефонував 3700 і просив провести розслідування, мені відмовляли і говорили що тільки звертатись до правоохоронних органів. П.С. В мене дитина інвалід і в мене є куди тратити кошти, і
зовсів жахливо коли ПриватБанк краде гроші клієнтів, має бути справедливість.
Підкажіть як вирішити цю ганебну ситуацію?
Нацбанк скарга чи правоохоронні органи, суд? Можливо хтось з таким зіштовхувався?
Дякую велике за дрпомогу
Комментарии (3)
Додаток Термінал (Приват Банк) відгук
Додаток дуже сирий- не рекомендую!
Раз у місяць постійно проблеми, на які витрачається 1 мінімум день для вирішення.
Додаток жахливий, постійно якісь проблеми.
Працює- жахливо.
На гарячій лінії дають постійно різну інформацію для вирішення проблеми. Оператори не розуміють самі що робити.
Навіть коли телефонуєш на гарячу лінію, все настільки довго… Доброго дня і чекаєш 20 секунд, і так при любому виборі. Очікування, день пройшов, питання не вирішене.
Додаток — жах, не рекомендую!!!
Комментарии (2)
Пополнение карты
Написать комментарий
Блокування платежів
Комментарии (4)
Клієнт з оборотом 300 000+ грн — ліміту нуль
Звертався в підтримку — отримав типові шаблонні відповіді. Попросив пояснити, за якими критеріями клієнт із таким профілем не отримує ліміту — відповіді по суті не надано.
Подав скаргу до НБУ з усією документацією, включно зі скріншотами та перепискою з банком.
ПриватБанк перетворюється на автомат з відписок. Якщо НБУ не втрутиться — перейду до банку, який цінує своїх активних клієнтів.
Комментарии (3)
Позитивний досвід чарджбеку. Погана комунікація
Комментарии (1)
ПриватБанк по вул. Карпатської Січі, 38
Написать комментарий
Приват банк очень хорошо обслуживают
Комментарии (1)
Меню банкоматів
Коле ви зробите нормальне меню в банкоматах.
У всіх після грошів видається картка автоматично, у вас треба ще додаткову кнопку натмскати.
Як результат я без двух карток, які в Ощаді виготовити це танець з бубном!
Зробіть нормальне меню!
Комментарии (4)
Невдале поповнення через термінал самообслуговування
20.03 виконував поповнення свої картки через Термінал Приватбанку за вул. Борщагівська 154а. Термінал такий, що і приймає готівку, і видає.
Після внесення коштів, термінал провів перерахунок коштів в сумі 12300 грн.
Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі металеві предмети, тому мушу їх прибрати.
Ще раз натиснув продовжити і отримав помилку на екрані, а сам термінал видав чек про неуспішну операцію.
Оператори К Ц дуже ввічливі, але допомогти не змогли і я досі в очікуванні коштів.
Доречі, термінал вже другий день стоїть без можливості внесення та зняття готівки, хоча це ТЦ і там багацько людей щоденно проходить.
ПриватБанк вкотре доводить, що навіть не намагається вирішувати оперативно проблемні питання клієнтів. І найцікавіше, що я ще чекаю не повернення, а РІШЕННЯ щодо ситуації — тобто воно може бути і негативним. Сюр.
Комментарии (9)
Жахливий сервіс підтримки.
Комментарии (2)
Працівник служби безпеки банку ***** безпідставно дозволяє собі погрожувати мені як клієнту банку та безпідставно заблокував мені рахунки Фіз особи.
Комментарии (8)
Гарне обслуговування
Написать комментарий