×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Списання коштів шахраями під час розмови з оператором
Чому банк не повідомив про не вірний код у додатку чи вайбер?
При перевипуску картки на моє запитання до оператора, чи повернуть мені мої кошти? Оператор повідомила вряд чи. Безпека банка взагалі не відреагувала чинним образом та чому за їх бездійство маю страждати я та втрачати Свої гроші. Дані по картки крім мене нікому не були відомі та сама картка на той момент знаходилась зі мною.
Вимагаю повернути мої кошти яки списані шахрайським методом
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Комментарии (6)
ПриватБанк не выполняет с решением суда !!!
Какой смысл подавать в суд ???
Я готова оплатить всё по решению суда.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Некомпетентность
Я совершила п2п перевод на карту Револют, но ошиблась в нескольких цифрах. Обратилась в поддержку (об этом хочу отдельно указать, связаться с поддержкой тот ещё круг ада), последовала рекомендации обратиться в поддержку револют. Револют попросил сделать запрос от банка-отправителя (то есть, приват банка) к ним. После чего, обратившись в отделение, мне дали квитанцию и сказали что никакие запросы, письма не отправляют. Я потратила много времени впустую. Мой убыток более 30 000 грн, что существенно для меня. Банку просто все равно на своих клиентов, такой вывод я сделала. Иначе не могу объяснить причину почему отказ в отправке письма
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Какая разница — какой курс, если денег нет
Купити готівкову валюту у відділенні банку можна за умови її наявності. В зазначеній ситуації ви можете уточнити її наявність в касі пізніше, або завітати до іншого відділення.
Написать комментарий
Заблокували рахунки без попередження на 6 місяців (((
Сказали чекати до 180 днів, а це пів року. Вони там взагалі з глузду зʼїхали???
У відділенні нічим не можуть допомогти, кажуть дзвоніть на гарячу лінію. А там трубку ніхто не бере, автовідповідач говорить, що протягом 5 діб з вами звʼяжеться спеціаліст головного управління. А у приваті були всі заощадження та привʼязані виплати на картку. Тепер залишили без коштів на існування і ніхто нічим не може допомогти… Нікому не раджу зберігати гроші в приватбанку.
На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує ваше обслуговування. Виконати ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні не має можливості.
Комментарии (6)
Банк явно не для людей
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому, просимо віднестись з розумінням такої перевірки.
В зазначеній ситуації ви можете повторно звернутись в чат та пройти верифікацію.
Комментарии (4)
Обмеження транзакцій
Через війну банк був змушений змінити правила користування кредитним лімітом на вашій картці.
Нові правила:
— обмежено зняття готівки з кредитних коштів у касах і банкоматах;
— обмежено перекази між картками з кредитних коштів.
Розраховуватися в магазинах і Приват24 (поповнення телефону, оплата рахунків, комуналки тощо) можна, як і раніше, у межах встановленого ліміту.
Розпоряджатися власними коштами на картці ви можете, як і раніше, без обмежень.
Переглянути інформацію щодо обмежень можна в додатку Приват24. Для цього в меню «Гаманець» потрібно вибрати картку й натиснути на неї.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Комментарии (8)
Шахрайське списання готівки с картки
Прошу допомогти вирішити це питання, и повернути мені мої кошти будь ласка.
Також передала звернення до поліція, про шахрайське списання особистих коштів
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)
*** банк
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (1)
Акции, акции)
На жаль, інформації у вашому відгуці недостатньо, щоб розібратися в ситуації. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, по яку акцію йде мова.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Скарга на роботу банку
Як ми бачимо, ви вже розібралися в даній ситуації. Зверніть увагу, що більшість питань можна вирішити без відвідування відділення. У нас працює цілодобова підтримка чата на сайті: https://privatbank.ua/, або можете зателефонувати по номеру 3700, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
возврат средств
Общаются вежливо, но проблема не решается, поэтому ставлю две звезды, главное-решить проблему.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
5375414133689306 Юрченко Олександр
Заказ товар с группы BMw, теперь морозиться (
Вказана вами картка не належить ПриватБанку. Радимо вам звернутися до правоохоронних органів.
Написать комментарий
Блокування пенсійної картки
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Отримати офіційну відповідь від банку щодо даної ситуації ви можете, подавши запит на адресу вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Комментарии (10)
Самовольное снятие средств с карты клиента
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає індивідуально для кожного клієнта, аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою «Універсальною».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (19)
Отзыв о сотрудниках горячей линии Приват банка.
Для корректировки документа, подписалась на приложение, которое мало того, что предоставило некачественную услугу, так еще и списал 25 долларов спустя 14 дней, а Приват банк позволил списать эти средства без подтверждения и при установленном лимите интернет-оплаты в 220 грн.
После звонка в Приват банк, консультант Максим предложил заблокировать карту, но это единственная карта, которой могу пользоваться за границей. Доводы о неподтвержденной операции и лимита на него не имели никакого действия. Поняла, что дальнейшее общение не даст результат.
Но, при втором обращении, общалась с консультантом Дианой, которая подсказала несколько вариантов решения проблемы, оформила заявку на возврат средств, предупредив, что ожидание решения 120 дней.
После разговора в течении 5 минут деньги были возвращены.
Это говорит о том, что в Приват банка есть опытные сотрудники, которые могут помочь. И хотелось бы, чтобы таких было больше. Огромная благодарность Диане.
Дякуємо вам за відгук.
Оплата в інтернеті може бути проведена, якщо дані картки були коректно введені на сайті. Операції без додаткового підтвердження можливі в тому разі, якщо після введення реквізитів картки на сайті ви зберегли їх та дозволили подібні списання, наприклад, для оплати підписки. Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Платіж може бути проведений у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Раді, що ваше питання було успішно вирішено.
До речі, ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Надоедливость звонков
Неоднократно просил и письменно и устно не звонить и не предлагать услуги. Мало того, просил удалить мои данные из их базы данных. Ибо надоедливость и упоротость сотрудников недобанка Приват доводила до того, что приходилось матом ругаться. Хотя я их сразу предупреждал, что одно упоминание об этом банке вызывает яркие отрицательные эмоции и если они будут упорствовать в донесении до меня какой-то афигенски классной «пропозиции» я, не взирая на личности буду посылать подальше.
Вроде успокоились. Но раз в полгода-год приходит СМС о том, что они разблокировали мой счёт ФОП и я могу им пользоваться. Попытки дозвониться по номеру 3700 и выяснить что это за фигня к успеху не приводят — видимо внесли в черный список.
И тут сегодня звонит девушка и начинает мне опять что-то впаривать. Я её спокойно и честно предупредил, что у меня Приват вызывает крайне отрицательные эмоции вплоть до словесных оскорблений. Она выслушала и стала настаивать на своём монологе. Я начал закипать и ещё раз предупредил. Но эта упоротая продолжала мне втирать ДАЖЕ НЕ СЛУШАЯ ЧТО ЕЙ ГОВОРЯТ! То есть тупо проговаривала текст. Попытка дозвониться по номеру 3700 опять не принесла успеха — они тупо не перезванивают.
Неуважаемые сотрудники недобанка, вы что там, решили меня пранковать? Или подставлять своих новых сотрудников?
@НБУ, если есть тут сотрудники, прошу считать это официальным заявлением.
Нам дуже шкода, що для вирішення питання вам довелося вже публічно звертатися до банку.
Ми відключили для вас рекламні пропозиції, але, на жаль, технічно це можливо зробити тільки на пів року.
Якщо ви захочете продовжити блокування, ви зможете зробити це за зверненням до підтримки за будь-яким доступним каналом.
Комментарии (25)
Страхування в Приват, Оцінка -1
В липні настала страхова подія по страховці Страхування здоров*я. Знов теж саме — заявку створити не можу в приват 24, по чату створили заявки — в історіі іх не бачу. 10 дзвінків на 3700, безліч звереннь в чат — успіху 0. Потім потрібно прикрипити документи до заявки котрих я не бачу у своій історіі, звернувся знов до чату — надіслав, прикрипити в чаті теж не змогли та розповідають мені, що я це можу робити сам через приват 24, де функція не працює. Залишив заявку 5739243 від 29.07 щоб нарешті виписку передали до страховоі, бо страхова чекає тільки документи через приват, термін розгляду заявки не призначен, сьогодні 3.08 — норм ще в роботі, коли буде вирішене питання відповіді — 0, конатакти керівника напрямку в чаті не надають. 2 скани передати в страхову — це дуже важка робота, напевно місяць часу потрібен, я вже мовчу про вирішення питання з самостійним створенням заявок в приват 24 — з травня вирішення питання 0.
Загальний відгук — підтримка он-лайн «футбол», у операторів не має мотиваціі вирішити питання, а є тільки «відфутболити».
Страховкою користуюся всією сім*єю, після виряшення поточного питання — розірву договора, іх в мене 4, та більш нікому не рекомендую вестися. Добре продати функцію, якою потім у тебе не буде можливості скористатися! Оцінка обслуговування — ставлю 1 бо немає -1 чи -2!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (3)
Обслуговування клієнтів
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Швидко вирішили питання
Написать комментарий