Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Олег Лисак 28 апреля 2025, 9:08
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Гоголя, 221
Очень разочарован работой сервиса и сотрудников ПриватБанка. После того как банк перешёл в собственность государства там творится невообразимый бардак!
Не могу внутри ПриватБанка дочке на обеды в школу деньги скинуть!
Для финмониторинга ПриватБанка сбросил документы по происхождению денег, продал квартиру, машину, офис, подал выписку с налоговой о происхождении денег. Оказывается этого недостаточно для того чтоб с карточки ПриватБанка оплатить ребёнку обеды в школе! Оформил уже четыре жалобы, вторую неделю требую чтоб со мной связался менеджер по работе с клиентами и тишина, никакой реакции, в этом банке никому ничего не надо!
RomanPinchuk 26 апреля 2025, 16:54
В приложении приват24 начали требовать предоставить им согласие на использование моей цифровой подписи С какой радости я должен это делать? Совсем с катушек слетели? Про безопасность песни петь начали
ArtDp 26 апреля 2025, 15:46
Знімав готівку з картки моно банку 21.04.2025 о 21.47 у розмірі 20 000 грн. Банкомат завис (є відео), гроші з картки були списані але не видані готівкою. Хвилин 15 взагалі ні на що пристрій не реагував, після чого видав помилку і виплюнув картку (Привіт підтримці приват банку, яка стверджувала, що я можу йти, картка буде в банкоматі і нікуди він її не виплюне після перезавантаження, добре що чекав до останнього). Підтримка приват банку стверджувала, що банкомат поверне кошти на картку моно впродовж 30 хвилин, але вже 5 днів коштів немає (при тому що сам банкомат видав в кінці помилку після перезавантаження, тобто програмні комплекси приват банку володіють інформацією щодо однозначної НЕ успішності операції, але мабуть про авто повернення (автореверси) не чули. Звернення до монобанку оформив, кошти чекати від двох тижнів до двох місяців. Тотальний сюр, дякую привату за «оперативність» у вирішенні питань та «якість» послуг, що надаються вашими апаратними засобами.
Roman2002 26 апреля 2025, 14:10
Оператор банку в онлайн режимі фахово і оперативно вирішив питання по підняттю місячного ліміту картки універсальна.Підказав необхідні кроки, які необхідно зробити.Проявив терпіння при роз’ясненні інформації.Наразі задоволений.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hanna2 25 апреля 2025, 13:04
Мій нотаріус двічі надіслав запит до ПриватБанку щодо залишків на рахунках мого померлого родича (перша заявка у жовтні 2024, друга у грудні 2024), і досі, на кінець квітня 2025, немає відповіді від банку. Жахливо!
mp123456789081 25 апреля 2025, 11:05
Я потрапив на сайт, де мені повідомили про виграш путівки на двох. Для підтвердження потрібно було ввести дані картки та пройти 3D-Secure. Після підтвердження з рахунку списали кошти, але жодної послуги я так і не отримав.

Я звернувся до ПриватБанку з проханням відкрити диспут, оскільки це класичний випадок ненадання послуги, що є підставою для оскарження транзакції згідно з правилами VISA, навіть якщо операція була підтверджена через 3D-Secure. Моя заявка № 3328394 була миттєво відхилена без детальних пояснень та без передачі запиту до платіжної системи.

Лист на chargeback@privatbank.ua залишився без відповіді. Підтримка в чаті лише посилається на 3D-Secure, ігноруючи реальні умови правил VISA.

Для порівняння звернувся до Монобанку — там хоча б готові прийняти звернення, оцінити ситуацію й діяти в інтересах клієнта.

ПриватБанк демонструє повну відсутність бажання допомагати клієнтам у випадках, коли послуга не була надана. Якщо потрапите в подібну ситуацію — розраховувати на підтримку не варто.

Номер заявки: 3328394
Результат: Відмова без обґрунтування, відсутність реакції на подальші звернення.

Не рекомендую ПриватБанк тим, хто цінує свою безпеку та хоче отримати реальну підтримку у спірних питаннях.
Володимир РВС 24 апреля 2025, 20:50
Добрий вечір!
23.04.2025 через Приват24 в 12:04 оплатив страховку, срок дії договору повинен початися з 24.04.2025 (суммі 4963 грн)СК ТАС
Гроші списали, послуги не надали, вже 3 й день якісь нерозумні відповіді що вони вибачаються за незручності і все. шаблонно відкидаются. Повертати гроші не хочуть, говорят що оформлення договора може заняти до 30днів, але!!! вони перед оплатою не повідомили про такі умови оформлення договору. На прохання повернути гроші — теж відмовляють, кажуть заблокіровані для розглядання заявки на страховку. На якій підставі вони тримають гроші вже третій день?, вони кроме вибачення нічого не відповідають.
Саме цікаве що я не можу і новий договір оформити бо вони не дають чіткої відповіді все кормлять обіцянками, і грошей немає, страховки не має, відповіді чіткої теж.Офрмити новий договор теж не можу бо вдруг вони мені його оформлят

А як списати абонплату за користування золотої карти то вони дуже швидкі.
root7372 24 апреля 2025, 20:49
Отделение по адресу: Киев, пр-т Оболонский, 26
Пользуюсь давно вип-картой. Виза инфинит. Плачу сколько-то не 400−500 грн в месяц за эту радость. И есть у меня аж целый «персональный банкир». Сегодня потребовалось раз в год оплатить один сервис в интернете. Закинул деньги на карту, повысил интернет лимит, успешно провёл операцию, остаток перекинул на свою же другую приватовскую карту. Тут звонит телефон, меня спрашивают дату рождения, я отвечаю. Спрашивают имя банкира, которое я не помню. Иии… Мне блокируют карты. Обращение в чат — мне задают в форме вопросы о личных данных и просят видеозвонок, который они обязательно запишут, спросят миллион вопросов.
С одной стороны, безопасность, да. С другой:
1. Я замечательно успел провести все операции. И будь я мошенником, я б и не пытался ничего разблокировать.
2. А почему я должен помнить имя персонального банкира?
3. Почему если я и не знаю, то счёт блокируется? Спросить другую информацию — нет, никак.

Обязательно оставлю ещё отзыв, если мне потребуются другие телодвижения.
Mike Oblomoff 22 апреля 2025, 23:07
22.04.2025 звертався через сайт приват24 до підтримки з питанням щодо заблокованих рахунків. Тривалий час відповідав автовідповідач, котрий налаштований таким чином аби не турбувати оператора, але необхідні відповіді не надає. Коли, в решті решт, таки вдалося з'єднатися з оператором, то оператор надавав плутані відповіді, з яких виходило, що він не в темі, яку я намагався обговорити. Мені доводилося багато разів цитувати попередні відповіді оператора щоб він зрозумів, про що йде мова.
Після отримання мною відповідей на мої питання, я попросив оператора відіслати наш діалог на електронну скриню, щоб я міг у подальшому спиратися на отриману консультацію, але оператор мені повідомив, що такої можливості немає. Як так немає? А як мені тоді посилатися на відповіді по моїх питаннях?
Після цього, я попросив оператора оформити скаргу з цього приводу. Оператор погодився, а я почав чекати на відповідь і попросив оператора надати мені посилання на оформлену скаргу аби я міг відстежувати її рух. На що оператор мені повідомив, що така можливість теж не передбачена! Це якесь знущання над людьми! При Коломойському такого не було! Перетворили нормальний банк на якусь «шарашкіну контору», у якій ніхто ні за що не відповідає!
У минулому році банк без моєї згоди списав з пенсійного рахунку кошти за вимогою виконавчої служби, що також не мав права робити. Він міг тільки блокувати рахунок і то, тільки у певному обсязі, який передбачено постановою Кабміну!
Це не банк, а якійсь жах став. Я був клієнтом цього банку із самого початку його відкриття й користувачем системи клієнт-банк і інтернет банкінгу. Тому маю враження від того, як він працював раніше і як він працює зараз.
wjshohs2 22 апреля 2025, 22:28
У цьому місяці мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн в якості повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу.

Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.

Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.

Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Минфин
Ответ администратора
23 апреля 2025, 11:17
Відгук зараховано (на 23.04.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
В неділю здійснювала обмін валют у терміналі самообслуговування ПриватБанку
Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти
Банкомат видав помилку
І гроші не видав
Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів
Кошти надішли але аж через дві доби, дуже неприємно
Подяка за професійну та швидку роботу за документами про походження готівкових коштів та вигідний прямий валютообмін з позитивом та посмішкою від співробітників банку у такий нелегкий для країни час та знаходження міста Марганець у червоній адміністративній зоні. Величезне дякую за професіоналізм, підтримку та швидке обслуговування керівникові Романенко Ганні та касиру Кучер Вікторія. Разом до перемоги!!!🇺🇦🇺🇦🇺🇦
павло кокорін 15 апреля 2025, 19:56
— показувало комісію в 50, якої пофакту не було, по ітогу переплатив сторонній службі
— 3-чі поспіль вимагало верифікацію транзакцій, які зайняли більше години сумарно, з повторенням цитат, відеоколами і т.д.
— плюнув, вивів частину коштів, на 50к транзакцію по ібан зняло 250грн комісію… дуже дякую

колись я був студентом і вибісив їх сервіс. тоді відмовився від привата років на 7, зараз знову спробував, а не варто було, допрацюю з поточним капіталом і ніколи більше!!!
vowk 14 апреля 2025, 9:45
08.квітня 2025 року раптом ПРИВАТ БАНК заблокував мою картку, всьо було тихо ні дзвінків ні повідомлень, просто заблокували і всьо. Я сам подзвонив 3700 і дізнався, що якісь десь шахраї хочуть підключитися до моєї віртуальної пустої картки в якої на рахунку 224 гр. але крім неї, ще заблокували єДопомога (нуль на рахунку) і Національний Кешбек також (нуль на рахунку), ну і звичайно основну картку, одним словом всьо що є. Але ж коли з мене знімали кошти по 100 гр. що місяця без моєї згоди дійсно шахраї, які називаються SvitTV, цей банк нічого не робив поки я сам не відмовився від тої картки. Тепер навіть щоб розблокувати треба перевипустити картки, тому йти треба у відділення банку і стояти півтора години у черзі. Я це всьо зробив, бо доступу до грошей немає, а я пенсіонер. Що ви думаєте тільки я доїхав додому і вирішив провірити прават24, як його знову заблокували це було 11 квітня 2025 року. сьогодні 14 квітня і я не маю доступа до своїх коштів, навіть сплатити комуналку немає можливості, хочу відмовитись від цих шахраїв банківських, але ж це знову мені їхати до банку, тому що я зараз живу у селі через постійні обстріли міста.
Забув написати в онлай допомога нічого не допомогли, я хотів зняти з віртуальної картки залишок грошей, але і ті не віддали
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nloz 13 апреля 2025, 14:41
Хочу щиро подякувати співробітниці «Допомога Онлайн» Приватбанку Катерині за допомогу. Всі питання були вирішені швидко професійно та дуже доброзичливо
leffe 12 апреля 2025, 19:45
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 57
Я був ФОП у ПриватБанку десь років 12,
останні роки якість настільки погіршилася, що я вирішив закрити свій акаунт у ньому та перейти до іншого банку на обслуговування.

Я намагався допомагати з помилками в їх сервісах, але по перше вони завжди вимагають з тебе купу скріншотів на підтвердження помилок і не бажають навіть виправляти їх після отриманої вичерпної інформації.

Зараз проблема така:
банк видалив мій акаунт, я не маю можливості авторизуватися до банку, що є логично.

Але Приват Банк не видалив мої сертифікати з АЦСК разом з видаленням акаунту, і зараз я не можу здавати податкову звітність, бо управління сертифікатами зв’язано з авторизацією до Приват Банку, а податкова використовує останній активний сертифікат.

Що ще гірше, для не клієнтів Приват Банку всі канали допомоги закриті і фактично ти нічого не можеш з цією проблемою зробити, бо вони скрізь наставили AI роботів (можливо вважали що це буде економія).

Зі сторони виглядає це як хронічне недбальство або халатність…
Symba 11 апреля 2025, 14:17
Банк повідомив про розрив ділових відносин, заблокувавши рахунок ФОП та особисті карти. Також вони заблокували доступ до додатка, тобто нічого не можна переглянути. У службі підтримки банку порадили звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку. Наступного дня на пошту прийшло листа з повідомленням про розрив ділових відносин, у цьому листі немає ніякої конкретики, лише загальні фрази з посиланням на нормативну базу. Зайшов у відділення, щоб дізнатися причину такого рішення банку, але у відділенні працівник також не бачить нічого по мені, каже, що у них вся інформація також заблокована. Вони написали якісь запити і з’ясували, що банку не сподобалося, що на рахунок надійшло багато грошей, тобто, на їхню думку, ФОП може проводити через рахунок лише копійкові суми, що є абсурдом. До блокування ніхто не зв’язувався і питань не ставив. У відділенні порадили зібрати пакет документів і подати прохання про відновлення відносин; це ж якої високої думки про себе має цей банк, і ніхто не гарантує, що після подання документів відносини відновлять, схоже на вивужування бізнес-моделей. Створилося враження, що працівники, які приймали рішення про розрив ділових відносин, застрягли у минулому столітті і далекі від реальної ситуації у роботі ФОП. Був клієнтом банку не один десяток років, але банк з якоїсь причини почав позбавлятися від клієнтів таким чином. Спочатку вони надсилали повідомлення про те, що по рахунку немає операцій і зменшували ліміт по кредитній картці, а коли вже нічого не залишилося зменшувати — розірвали ділові відносини.
liliz9 11 апреля 2025, 12:29
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская, 127
никому не рекомендую иметь дело с приватбанком, незаконно списывают со счетов средства куда попало, при попытке выяснить телефоны не берут мейлы возвращаются назад выдает система что они не существуют, в чате бот генератор случайных фраз пишет всякую *** не по делу. НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМИ ***!
sansic 10 апреля 2025, 21:02
Внесли зміни в додаток та веб-сервіс. Не дає зробити платіж. Онлайн підтримка просто послала «рафік нє вінават, читай пункт 1.1.6.2 умов і правил. Якщо щось не подобається — звертайся з офіційним листом і ми офіційно пошлемо». Зламали функціонал онлайн сервісу, але банк не причому. Це ж не вони поламали…

Краще б так вирішували створені клієнту проблеми, як намагалися домогтися відкриття у них рахунку ФОПа
dkh 9 апреля 2025, 22:10
Отделение по адресу: Сумы, ул. Казацкий Вал, 1
З яких пір в приваті, щоб перевипустити картку, з людини задля активації нової картки вимагають внести на неї 350 грн, щоб, начебто, активувати її?
Це коли такі правила з’явилися?
Без згоди на такі дії співробітницею банку було ВІДМОВЛЕНО у банальному перевипуску звичайної банківської картки!
Це на козацькому валу у Сумах таке дуже розумне керівництво відділення завелося, чи це політика вашого банку в цілому?
Вимагаю оперативного розслідування данного випадку, вибачень та відповідних дій з вашого боку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝