×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Приватбанк опоскудился окончательно !
Не могу внутри ПриватБанка дочке на обеды в школу деньги скинуть!
Для финмониторинга ПриватБанка сбросил документы по происхождению денег, продал квартиру, машину, офис, подал выписку с налоговой о происхождении денег. Оказывается этого недостаточно для того чтоб с карточки ПриватБанка оплатить ребёнку обеды в школе! Оформил уже четыре жалобы, вторую неделю требую чтоб со мной связался менеджер по работе с клиентами и тишина, никакой реакции, в этом банке никому ничего не надо!
Комментарии (4)
Цифровая подпись
Комментарии (1)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (5)
Питання по ліміту власних коштів кредитної картки універсальна
Написать комментарий
Приватбанк не відповідає на запит нотаріуса
Написать комментарий
ПриватБанк відмовляється захищати клієнтів у спірних ситуаціях!
Я звернувся до ПриватБанку з проханням відкрити диспут, оскільки це класичний випадок ненадання послуги, що є підставою для оскарження транзакції згідно з правилами VISA, навіть якщо операція була підтверджена через 3D-Secure. Моя заявка № 3328394 була миттєво відхилена без детальних пояснень та без передачі запиту до платіжної системи.
Лист на chargeback@privatbank.ua залишився без відповіді. Підтримка в чаті лише посилається на 3D-Secure, ігноруючи реальні умови правил VISA.
Для порівняння звернувся до Монобанку — там хоча б готові прийняти звернення, оцінити ситуацію й діяти в інтересах клієнта.
ПриватБанк демонструє повну відсутність бажання допомагати клієнтам у випадках, коли послуга не була надана. Якщо потрапите в подібну ситуацію — розраховувати на підтримку не варто.
Номер заявки: 3328394
Результат: Відмова без обґрунтування, відсутність реакції на подальші звернення.
Не рекомендую ПриватБанк тим, хто цінує свою безпеку та хоче отримати реальну підтримку у спірних питаннях.
Комментарии (4)
Гроші списали за послугу , а послугу не надали
23.04.2025 через Приват24 в 12:04 оплатив страховку, срок дії договору повинен початися з 24.04.2025 (суммі 4963 грн)СК ТАС
Гроші списали, послуги не надали, вже 3 й день якісь нерозумні відповіді що вони вибачаються за незручності і все. шаблонно відкидаются. Повертати гроші не хочуть, говорят що оформлення договора може заняти до 30днів, але!!! вони перед оплатою не повідомили про такі умови оформлення договору. На прохання повернути гроші — теж відмовляють, кажуть заблокіровані для розглядання заявки на страховку. На якій підставі вони тримають гроші вже третій день?, вони кроме вибачення нічого не відповідають.
Саме цікаве що я не можу і новий договір оформити бо вони не дають чіткої відповіді все кормлять обіцянками, і грошей немає, страховки не має, відповіді чіткої теж.Офрмити новий договор теж не можу бо вдруг вони мені його оформлят
А як списати абонплату за користування золотої карти то вони дуже швидкі.
Написать комментарий
Когда даже вип-сервис ужасный
С одной стороны, безопасность, да. С другой:
1. Я замечательно успел провести все операции. И будь я мошенником, я б и не пытался ничего разблокировать.
2. А почему я должен помнить имя персонального банкира?
3. Почему если я и не знаю, то счёт блокируется? Спросить другую информацию — нет, никак.
Обязательно оставлю ещё отзыв, если мне потребуются другие телодвижения.
Комментарии (2)
Підтримка клієнтів.
Після отримання мною відповідей на мої питання, я попросив оператора відіслати наш діалог на електронну скриню, щоб я міг у подальшому спиратися на отриману консультацію, але оператор мені повідомив, що такої можливості немає. Як так немає? А як мені тоді посилатися на відповіді по моїх питаннях?
Після цього, я попросив оператора оформити скаргу з цього приводу. Оператор погодився, а я почав чекати на відповідь і попросив оператора надати мені посилання на оформлену скаргу аби я міг відстежувати її рух. На що оператор мені повідомив, що така можливість теж не передбачена! Це якесь знущання над людьми! При Коломойському такого не було! Перетворили нормальний банк на якусь «шарашкіну контору», у якій ніхто ні за що не відповідає!
У минулому році банк без моєї згоди списав з пенсійного рахунку кошти за вимогою виконавчої служби, що також не мав права робити. Він міг тільки блокувати рахунок і то, тільки у певному обсязі, який передбачено постановою Кабміну!
Це не банк, а якійсь жах став. Я був клієнтом цього банку із самого початку його відкриття й користувачем системи клієнт-банк і інтернет банкінгу. Тому маю враження від того, як він працював раніше і як він працює зараз.
Комментарии (4)
Блокують рахунки за фейковими скаргами не розбираючись по суті
Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.
Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.
Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
При обміні валюти затримали гроші на 2 дні
Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти
Банкомат видав помилку
І гроші не видав
Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів
Кошти надішли але аж через дві доби, дуже неприємно
Комментарии (4)
Позитивний досвід обслуговування у Марганецькому відділенні
Написать комментарий
Найжахливіший банк
— 3-чі поспіль вимагало верифікацію транзакцій, які зайняли більше години сумарно, з повторенням цитат, відеоколами і т.д.
— плюнув, вивів частину коштів, на 50к транзакцію по ібан зняло 250грн комісію… дуже дякую
колись я був студентом і вибісив їх сервіс. тоді відмовився від привата років на 7, зараз знову спробував, а не варто було, допрацюю з поточним капіталом і ніколи більше!!!
Написать комментарий
Безпідставне блокування карток у громадян
Забув написати в онлай допомога нічого не допомогли, я хотів зняти з віртуальної картки залишок грошей, але і ті не віддали
Комментарии (5)
Дякую «Допомога Онлайн» Приват24
Написать комментарий
ПриватБанк блокує роботу мого ФОП
останні роки якість настільки погіршилася, що я вирішив закрити свій акаунт у ньому та перейти до іншого банку на обслуговування.
Я намагався допомагати з помилками в їх сервісах, але по перше вони завжди вимагають з тебе купу скріншотів на підтвердження помилок і не бажають навіть виправляти їх після отриманої вичерпної інформації.
Зараз проблема така:
банк видалив мій акаунт, я не маю можливості авторизуватися до банку, що є логично.
Але Приват Банк не видалив мої сертифікати з АЦСК разом з видаленням акаунту, і зараз я не можу здавати податкову звітність, бо управління сертифікатами зв’язано з авторизацією до Приват Банку, а податкова використовує останній активний сертифікат.
Що ще гірше, для не клієнтів Приват Банку всі канали допомоги закриті і фактично ти нічого не можеш з цією проблемою зробити, бо вони скрізь наставили AI роботів (можливо вважали що це буде економія).
Зі сторони виглядає це як хронічне недбальство або халатність…
Комментарии (3)
Розрив ділових відносин за ініціативою ПриватБанку.
Написать комментарий
воруют деньги с карт
Комментарии (1)
Зламали онлайн сервіс і заблокували користування коштами
Краще б так вирішували створені клієнту проблеми, як намагалися домогтися відкриття у них рахунку ФОПа
Написать комментарий
Вимагання внесення коштів на картку задля її перевипуску
Це коли такі правила з’явилися?
Без згоди на такі дії співробітницею банку було ВІДМОВЛЕНО у банальному перевипуску звичайної банківської картки!
Це на козацькому валу у Сумах таке дуже розумне керівництво відділення завелося, чи це політика вашого банку в цілому?
Вимагаю оперативного розслідування данного випадку, вибачень та відповідних дій з вашого боку.
Комментарии (3)