Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
YanaDem
YanaDem
10 июня 2024, 22:48
Підскажіть будь ласка чи обміняють в банку монети від 2 грн до 10 грн на бумажні купюри.? А саме в місті Дубном)
Приватбанк
Ответ банка
11 июня 2024, 9:32
Вітаємо. У всіх касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти без обмежень, але з урахуванням фізичних можливостей сховища каси — не більше 5 кг. Монети, що в обігу, приймаються тільки для зарахування на рахунки. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24.
kaiser50
Валентина Риндіна
4 июня 2024, 15:47
Валентина, Харьков
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка як можна відкрити пенсіонеру карту для зарахування пенсії, якщо вона відкриває її вперше у вашому банку і не має Приват 24 і її номер телефону не зареєстрований у вас як фінансовий.Чи можна це зробити через оператора онлайн і яка послідовність дій.Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
4 июня 2024, 15:50
Вітаємо. Для нових клієнтів ПриватБанку є можливість відкрити віртуальну digital картку у Приват24 після процедури відеоверифікації, без візиту у відділення. Достатньо завантажити додаток Приват24, пройти реєстрацію та наступні кроки з ідентифікації, що будуть вказані у додатку. Знадобляться:- довідка РНОКПП (ІПН) або відмова від нього;- один з ідентифікаційних документів (біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення чи пенсійне посвідчення або ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання). Спеціально для вас ми підготували інструкцію — https://pb.ua/short?5YT3Y Або можна підтягнути документи на етапі надання документів, вибравши «Документи із застосунку Дія». Для цього необхідно мати додаток Дія та бути там авторизованим/зареєстрованим.
Joined28
Joined28
27 мая 2024, 11:43
Доброго дня
Хочу відправити кошти у валюті EUR з рахунку ФОП у приватбанку на свій же рахунок ФОП (той самий ІНН) в іншому УКРАЇНСЬКОМУ банку.
— як це зробити — в П24 для бізнесу ніби такої опції немає
— скільки це коштує?
— чи потрібні якісь документи для переказу по Україні в межах власного ФОПу?
Дякую
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2024, 14:32
Вітаємо. Переказ можливо зробити за допомогою Свіфт платежу. Платіж Свіфт Ви можете створити в Приват 24 для бізнесу через меню: ЗЕД — Валютні операції — Створити платіж — Свіфт — без договору. Валюта платежу та валюта рахунку для зарахування має співпадати. В призначенні платежу (п. 70) на англійській мові потрібно зазначити «переказ між власними рахунками». В найменуванні обов'язково вказати ФОП, ім'я та прізвище. Комісія береться згідно Вашого тарифного плану. Перевірити її можливо у Приват 24 для бізнесу: Налаштування — тарифний план. Документи для переказу між власними рахунками надавати не потрібно.
Mikkos1966
Mikkos1966
25 мая 2024, 15:52
ВІТАЮ. Живу уже три роки в США. Приват24 запросив актуалізацію даних, але в списку країн адреси проживання США відсутні. Як ввести правильну адресу?
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2024, 16:58
Вітаємо. Якщо необхідно внести адресу реєстрації та/або проживання в США, то рекомендуємо звернутись для актуалізації даних у відділення банку. Якщо відсутня змога звернутись у відділення особисто для проходження актуалізації, то це може зробити ваша довірена особа по дорученню.
Rusty69
Андрій Кунилин
24 мая 2024, 3:22
Андрій, Хмельницький
З якою кінцевою метою ви розриваєте договір з клієнтом, блокуєте кошти, паралізуєте бізнес без надання жодних підстав і пояснень?
Приватбанк
Ответ банка
24 мая 2024, 9:28
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.Для перерахування коштів на рахунках, власнику рахунків або його представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку;● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;● документи, що посвідчують особу;● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;● заяву про перерахування залишків коштів.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
21 мая 2024, 21:35
При попытке (многократно) авторизоваться в личном кабинете программа меня не распознает. Подскажите пожайлуста в чем причина и как ее можно устранить. Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
22 мая 2024, 8:46
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
NatalyPilkevych
Наталія Коростень
17 мая 2024, 1:33
Наталія, Коростень
Зауваження вже не перший раз та від багатьох людей! Чому, коли клієнт приходить до каси, щоби отримати замовлені гроші, то касир голосно при всій черзі перепитує суму, яку замовлено, голосно оголошує, яка сума на рахунку є!? Невже не можна це робити без розголосу?! Мало хто стоїть в черзі і як людині йти з отриманою сумою, яку чула вся черга? Невже не можна це робити в інший спосіб, тим паче, коли знімаєш суму в доларах?
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2024, 9:53
Добрий день. Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативне враження при зверненні до каси відділення. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітника. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
laoma
laoma
14 мая 2024, 19:47
Муня звать Наталия
Наталия Хочу пройти актуализацию
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2024, 9:43
Вітаємо. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
laoma
laoma
14 мая 2024, 19:44
Муня звать Наталия
Я хочу пройти актуализацию
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2024, 9:44
Вітаємо. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
PavlenkoP
PavlenkoP
13 мая 2024, 19:44
Павленко Павло, Київ
Доброго дня, підкажіть коли буде офіційна відповідь на адресу яку я вказав у листі, ви отримали мій лист 15 квітня поштою, сьогодні вже 13 травня, коли мені очікувати від вас відповіді. Стосовно розірвання вами угоди в односторонньому порядку, без пояснення причини (ст 15 терорист і омана банку, але не можете пояснити, тому я надіслав до вас запит(звернення чекаю відповідь), вже 2 місяця не можу отримувати зарплату на картку так як держ установа працює лише з вашим банком, а також допомога як дитині інваліду, а на разі інвалід 3-ої групи прийшла не відразу на картку яка була вказана, а через місяць на пошту, також через ваш інтернет банкінг дуже комфортно замовляти ліки для серця (після операції), тому дуже чекаю відповіді, щоб розібратися у ситуації, я не можу отримувати постійно свою офіційно законну заробітну плату через інших осіб
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2024, 20:32
Добрий день! Строк розгляду звернень від громадян регулюється Законом«Про звернення громадян» і становить не більше ніж один місяцьвід дня надходження до банку. Якщо в місячний строк вирішитипорушені у зверненні питання неможливо, встановлюєтьсянеобхідний строк для його розгляду, про що повідомляють особу,яка подала звернення. Лист з детальним роз'ясненням щодо розірвання ділових відносин, банк надсилає на юридичну адресу, зазначену в базі даних банку.
TatianaKyr
Татьяна Куриченко
13 мая 2024, 6:39
Татьяна
Здравствуйте, скажите, пожалуйста, может ли мой сын из Ощадбанка перебросить валюту на мой валютный счет в приват 24?
Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2024, 8:46
Вітаємо. З питань щодо процедури проведення платежів Ощадбанку, радимо звернутись до служби підтримки даного банку. Ми також відповіли вам в особисті повідомлення.
Vika0392
Вікторія Фещук
9 мая 2024, 12:18
Доброго дня, мій батько військовий, загинув, на його карті приват банку є кошти, я пішла до нотаріуса, відкрила спадкову справу. Нотаріус подала запит в банк, електрона відповідь прийшла, а ще треба документи з мокрою печаткою, і вони не надходять вже 3 місяці. Скажіть будь ласка можна якось перевірити чи вам той запит надійшов, бо на минулому тижні нотаріус відправила повторний запит, і чи можна якось пришвидшити цю справу?
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2024, 13:09
Добрий день. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
7015874mvf
7015874mvf
8 мая 2024, 9:07
Владимир, Одеса
Добридень! Не можу увійти до особистого кабінету Приват24. При вході з'являється така інформація: ''З метою безпеки послуга недоступна. Для завершення операції зверніться до чату-онлайн або зателефонуйте за номером 3700''.
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2024, 9:26
Вітаємо. В такому разі наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту. Для вас фахівці працюють 24/7.
tuchnoe
tuchnoe
30 апреля 2024, 15:30
Олег
Доброго дня! Чому раніше при переказі з універсальної на універсальну комісії ніякої не було, а зараз помітив, що знімає 0,5% з отримувача?
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2024, 15:45
Вітаємо. Комісія при здійсненні переказу особистих коштів з картки «Універсальна» на картку «Універсальна» не змінилась і становить 0. При переказі з картки «Універсальна» На Картку для виплат комісія складає — 0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат.
Archibald2023
Archibald2023
30 апреля 2024, 13:40
Артур, Київ
Добрий день, допоможіть вирішити ситуацію. Оплата послуг за утримання будинків ( протягом 4-х місяців) на поточний рахунок в Приватбанку (Отримувач ЖБК Оболонь-4) НЕ надійшла. Це чотири платежі за чотири місяці (грудень 2023-березень 2024). Три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ. Квитанції про сплату є. Проходження оплати банки підтверджують і повернень не було. Реквізити отримувача вірні перевірені сотню разів. Бухгалтер каже що її у виписці нічого немає. Я звертався у відділення ПриватБанку — надати якісь пояснення не змогли оскільки я не є клієнтом ПриватБанку. Бухгалтер ЖБК ніби робила двічі запит менеджеру їй теж не надійшло ніякої відповіді ( вже минув майже місяць).
З мене вимагають оплати заборгованості якої нема, тому що все сплачено за реквізитами і є підтвердження… Допоможіть. Готов надати додаткову інформацію, квитанції та таке інше.
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2024, 14:49
Вітаємо. В даному випадку радимо надати до ЖБК Оболонь-4 квитанції про здійснення платежів, з якими бухгалтер має звернутись до чату підтримки банку для перевірки інформації.
Likhachova
Likhachova
29 апреля 2024, 19:16
Ліхачова Людмила , Боркен Німеччина
Я, Ліхачова Людмила, бажаю і надалі співпрацювати з Приватбанком. Але, на жаль, немаю телефона з яким працювала в Україні і номера телефону. Загубилася, коли тікали від війни в лютому 2022 році із Ірпиня Київська область.
Прошу допомогти змінити номер телефону. Зараз я живу в Німеччині, місто Боркен, вулиця
Сіменсштрасе, 13, 46325 ( Liudmyla Likhachova Siemensstraße 13 Borken 46325 Deutschland )
Телефон +491711886958.
Email:milaveselovskaa@gmail.com
Я маю бажання отримувати пенсію на пластикову картку у Німеччині і вертати кредит, який я маю у Приватбанку. На жаль ні кредитної карточки ні паролю і номеру телефону до неї немає.
Прошу вислати поштою на вказану адресу пластикову пенсійну картку в Німеччину.
Пароль можна відправити на мій Телефон або мій Email: milaveselovskaa@gmail.com
Вдячна Вам за співпрацю і надеюсь і надалі працювати з Вами.
З найкращими побажаннями
Людмила Антонівна Ліхачова.
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2024, 20:01
Вітаємо. Змінити фінансовий номер, можливо через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання зі зміною номера телефону та відновленням доступу до акаунту Приват24.Після входу до особистого кабінету, ви можете здійснити замовлення міжнародної доставки картки в Приват24 (мобільна та веб версія) через меню — «Усі картки та рахунки» моб. версія, «Гаманець» вебверсія – вибір картки – «Налаштування» – «Замовити картку» – «Міжнародна» — вказання адреси доставки, номер телефону (обов’язково тієї країни куди буде доставка картки), email.
Fib7pin13
Fib7pin13
29 апреля 2024, 15:49
Добрий день, чи актуальна ще в компанії програма розвитку працівників «ПриватАкадемія»?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2024, 16:23
Вітаємо. Ні, наразі діє програма Онлайн-практика в ПриватБанку та програми для саморозвитку і навчання працівників Банку в Системі дистанційного навчання.
Serg8228
Serg8228
26 апреля 2024, 23:29
Sergii
Чи можливо зробити карту для виплат при наявності паспорту та ксерокопії коду?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2024, 9:06
Добрий день. Так, можливо.Також співробітник відділення може провести ідентифікацію і видачу карткових продуктів з отриманням документів через застосунок «Дія».
Svitlanahmedat
Svitlanahmedat
26 апреля 2024, 9:39
Добрий день, чи можна у відділенні ПриватБанк у Машівці отримати переказ вестерн Юніон.який контактний номер ПриватБанк у Машівці? дякую
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2024, 10:15
Вітаємо. Отримати переказ можливо у будь-якому відділенні банку. Контактних номерів відділення немає, у разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Assassin
Assassin
23 апреля 2024, 21:08
Stella, Дніпро
Звернулася в ТСЦ МВС №1249 з питання перереєстрації транспортного засобу на підставі договору фінансового лізингу Було відмовлено з причини-власник транспортного засобу АТ КБ Приватбанк знаходиться в Єдиному реєстрі боржників.Який вихід з сітуації?
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2024, 9:14
Вітаємо. Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим /набутими за договором/договорами фінансового лізингу транспортним засобом / транспортними засобами. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка