Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
За заявкою номер 2242594 посилання — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table є запис від 13.02.2023 із записом – «За заявкою на повернення коштів отримано відповідь від торгової точки з відмовою про відшкодування коштів. З документами можна ознайомитися, надіславши лист на chargeback@privatbank.ua. У темі листа зазначте номер заявки.»
Мною вже тричі було подано запит на документи (15, 16 і 17 лютого), але відповіді від Приватбанку так і немає. Чому досі немає відповіді?
Комментарии (2)
по моїй справі необхідно 30 днів. На моє запитання чи можу я вже оформити зарплатну картку мене повідомили, що так, через кілька днів можна. Оформила зарплатну карту і мені у відділені сказали, що є борг і як тільки поступлять кошти то буде списання 50 % від суми. Прошу пояснень. Чи після утримання коштів звертатися до суду?
Написать комментарий
Комментарии (1)
Якщо я не користувався кредитною картою більше року чи двох років і вона заблокувалась. Чи можу я, через приват 24, перевести кредитні кошти на іншу карту, 30000−40000грн.? І що для цього потрібно зробити?
Написать комментарий
Банк як завжди на наднизькому рівні.
Подробиці.
Так як моя дружина і я не фахівці в плані apple pay, вирішили зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Дзвонив я, дружина була поряд.
Оператор почала в неї випитувати дані, де приписана, де проживає та паспортні дані!!!
Питання стояло про механізм додачі карток (повторюю, тільки МЕХАНІЗМ).
Уявляєте, виявляється, якщо подзвонив чоловік із номера дружини, то дружина має пройти версифікацію, так як цей банк вирішив, що інформація щодо МЕХАНІЗМУ додачі є особливо секретною функцією і її можна розповідати тільки клієнту з якого номера ви дзвоните.
ПОВТОРЮЮ, я не називав ні карток ні вимагав якісь дані, а хтів взнати механізм.
Чому цей механізм потрапив до секретніших даних, які вимагають верифікації, знає тільки департамент).
Шановний банк, ця інформація являється все доступною і ніяким чином не підпадає під ваші внутрішні розпорядження і з нею може ознайомитися будь яка особа, навіть не клієнт банку!
Виявляється, банку начхати на закон про захист прав споживачів, де чітко вказано, що будь яка людина, може ознайомитися із будь якою інформацією щодо послуг!
Прославимо спеціаліста Вікторію 21494, яка не знає, що вона вимагає та захищає інтереси своєї колеги.
Бридко, що в такий тяжкий час, така поведінка банку!
Комментарии (1)
Написать комментарий
1. Можем ли мы все вопросы относительно новой Картки для выплат решить в Приватбанке в Ужгороде (раньше мы всё оформляли в г. Каменец-Подольский)
2. Мог ли пенсионный фонд Украины заблокировать мамину пенсию в связи с длительным (более года) несниманием пенсии в банкомате. Имеете ли вы компетенции отправить запрос в Пенсионный фонд, если мы к вам приедем, вы можете маму сфотографировать…
Наши родственники были в Киеве в Приватбанке, там сказали, что вышеописанным в вопросах образом вы можете нам помочь. Для гарантии я всё же вам пишу. Мама уже старенькая, чтобы она лишний раз не ездила. В Каменец-Подольский для неё далеко.
Благодарю зараннее.
С уважением Галина Коутна
Написать комментарий
Ще 06 Лютого 2023, а потім і повторно 07 і 08 лютого 2023 мною переданий пакет документів за заявкою 2236692. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236692#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»
Але такого запису немає. Хоча документи передані. Виникає питання — чому за тиждень з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Написать комментарий
У меня есть одна диджитал карта виза, будьте добры уточните пожалуйста можно ли открыть ещё одну такую же но мастеркад?
Написать комментарий
Прошу надати відповідь на ел.адресу mvn2017@ukr.net
Комментарии (1)
Ще 04 лютого 2023, а потім і повторно 08 лютого 2023 мною передано пакет документів за заявкою 2236674. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236674#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»
Але такого запису немає. Хоча документи передані ще 04 лютого 2023. Виникає питання — чому за 5 днів з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Комментарии (1)
Могу ли я актуализировать свои данные с украинского национального паспорта на украинский загранпаспорт?
Я несколько раз обращалась уже к операторам в чат боте, несколько раз делала актуализация на загранпаспорт, но в своей выписке вижу данные национального паспорта.
Накануне мне ответили, что я резидент Украины поэтому данные на украинский национальный паспорт, в связи с этим следующий вопрос, для чего такой выбор документов на которые я могу актуализировать свои данные?
Написать комментарий
Заздалегідь сподіваюся на Вашу професійну відповідь. Мої батьки похилого віку є клієнтами вашого банку. Справа в тому, що мій батько досить хворий і не такому стані, щоб самостійно приходити у відділення банку і виконувати баківські операції, наприклад зняття пенсії з рахунку. Моя мама має нотаріально посвідчену довіреність від імені мого батька, яка офіційно посвідчена нотаріусом — офіційним представником Держави України, щоб виконувати банківські операції без проблем. Але на великий жаль робітники банківського відділення Приватбанку відхиляють можливість користування довіренніст'ю, тобто в касі банку отримати пенсію моя мама не може. Користуватися банківським автоматом моя мама теж на великий жаль не вміє, і останнім часом через перепади електроенергії багато банківських автоматів не є в робочому нормальному стані. Мене дуже цікавить наступне питання — чому не признає Приватбанк нотаріально посвідчену довіренність? Що робити похилим і хворим людям в такому стані? Яке було б рішення цього питання? Яка була б можлива альтернатива для майбутнього?
Дякую Вам заздалегідь за розуміння і відповідь!
Комментарии (1)
Написать комментарий
Срок годности моей карты в Приватбанке закончился в ноябре 2021 года.
Несколько последних лет я живу в Бельгии, поэтому сначала я не имела возможности вернуться в свой город в Украину из-за ковида, а сейчас — из-за войны.
Мне необходима эта карта, потому что на неё зачислялась моя пенсия.
Сейчас мою пенсию отправляют на почту, но поскольку забирать её некому, я могу вообще её лишиться.
Что мне делать в сложившейся ситуации?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий