Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
BABAHbI4
BABAHbI4
3 декабря 2019, 13:23
Владимир, Киев
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/132912/

Ссылка на пост, к которому вопрос: Вот вы мне скажите, история продолжается?? После размещения поста, отреагировали, практически, сразу — и перезвонили, и узнали в чем загвоздка проверки документов, так сказать, почти решили проблему, но нет, история продолжилась, и теперь опять меня кормят завтраками и обещают решить все в ближайшее время, но при этом говорят «ждите», чего ждать, правда, не никто сказать не может. Проблема ждет решения с 08.11, неужели Вашему банку настолько плевать на постоянных клиентов, которые Вам доверяют?
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2019, 16:31
Добрий день!
Ми ретельно перевірили інформацію щодо Вашого випадку і надали Вам рекомендації для подальшого врегулювання ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Nastya11111
Nastya11111
1 декабря 2019, 12:37
Здраствуйте, подскажите пожалуйста.Хочу сделать у вас карту с фото, прописка Луганск.Что для этого нужно?
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2019, 13:13
Добрий день!
Для відкриття картки рекомендуємо Вам звернутись до відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН. Також, рекомендуємо мати при собі довідку тимчасово переміщеної особи.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua

alersandra
alersandra
30 ноября 2019, 20:20
Здравствуйте. Была произведена оплата покупки на американском сайте. сайт деньги с карты списал, а потом отклонил покупку. Деньги на карту обратно не вернулись, что делать в таком случае? Американский интернет магазин, написал что деньги возвращены и если они не попали на мой счет, обратитесь в банк.Куда мне обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2019, 8:41
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
61809658
Виктория Прокопенко
30 ноября 2019, 16:32
Виктория
Добрый вечер! Три дня назад через терминал Приват банка отправляла деньги на карту другого банка.Деньги так и не пришли!!!
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2019, 18:29
Добрий вечір.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу.
AnastasiaMaz
AnastasiaMaz
30 ноября 2019, 9:36
Анастасія, Киев
Доброго ранку. Ситуація важка. Два роки тому я стала жертвою шахрайських дій зі своєю карткою. 2-го січня 2017 року мені зателефонував оператор Приват Банку і сказав, що вимушений видалити мене із системи банку назавжди. На той момент, я не знала, що це видалення стосується всіх банків України. На той момент картка була мені не дуже потрібна, тому я не звернулася вчасно з цим питанням. За декілька місяців після тої ситуації я залишила країну на 2 роки. І повернулася місяць тому. Спробувала відкрити нову картку у моно банку. Не вийшло. Так я дізналась про те, зо видалена із всього реєстру України. Підкажіть будь ласка що робити в такій ситуації? В яку державну установу я маю звертатися для того щоб вирішити це питання?
Приватбанк
Ответ банка
30 ноября 2019, 10:51
Добрий день.
Вам необхідно звернутись в поліцію і написати заяву щодо проведення розслідування факту шахрайських дій, що проводилися по Вашій карті і вплинули на Ваше обмеження в обслуговуванні в банку. За результатами розслідування, за фактом доведення Вашої непричетності, буде складено відповідний нормативний документ і направлено до банку. На підставі даного документа обмеження обслуговування буде знято.
slavikzaleckii
slavikzaleckii
29 ноября 2019, 4:53
Хочу подивитись свою кредитну історію
Приватбанк
Ответ банка
29 ноября 2019, 8:43
Добрий ранок!
Замовити дану послугу Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»- «Кредитний рейтинг».
В даний момент знайти свою кредитну історію замовлену в Приват24 можна в особистому кабінеті на сайті УБКІ.
З повагою, ПриватБанк.
Galinadiana
Galinadiana
28 ноября 2019, 17:06
Доброго вечора… Хочу поставити питання.Можете мені допомогти… я 23 листопада скинула одній пані гроші, а вона виявилась шахрайкою і мене заблокувала… я не отримала ні грошей ні товару… Тяжко на душі-слів нехватає… Можете провірити і по мірі можливості якщо є докази за кордоном, то автоматично людині заблоковують карточку і повертають гроші… можу надіслати фото квитанції… можу скріншоти…
Приватбанк
Ответ банка
28 ноября 2019, 17:27
Добрий день!
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться поза межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
З повагою, ПриватБанк.
pashok31
pashok31
28 ноября 2019, 0:13
Павел , Харьков
Добрый день.пишу уже сотий раз.делал перевод с карты приват банка на карту польского банка.09.11 и 10.11.Деньги с привата ушли, но не дошли.Куда я только уже не обращался, толку никакого.Приват говорит деньги успешно доставлены в банк обращайтесь туда с квитанциями, пусть банк ищет платежи в своей системе.Что за бред? Ладно пошол.Сказали что никаких переводов не было.Дали выписку с карты.Получаеться так, в привате квитанции что деньги доставлены, в другом выписка по карте.Класс.08.11 делал перевод тем же макаром.Деньги пришли сразу.Только прислал их какой-то moneysend.Что это за Манисенд? Верните деньги.Сума не маленькая.Сегодня уже 27.11а мне продолжают говорить что платежи успешные.Что вы мне скажите?
Приватбанк
Ответ банка
28 ноября 2019, 9:10
Доброго ранку!
За Вашим зверненням нами була детально перевірена інформація по даному питанню. Платежі успішно відправлені з ПриватБанку на рахунок банка одержувача. Підтвердженням цього є квитація, яку Ви можете отримати в Приват24. В даній ситуації, рекомендуємо з квитанцією звернутись в банк на який було відправлено кошти. Щоб даний банк знайшов дані платежі в себе в системі.
З повагою, ПриватБанк.
75828959
Николай Моршна
26 ноября 2019, 22:59
Николай
чому не можу зайти в приват 24.просто грузиться......і все...24 в кружочку…
Приватбанк
Ответ банка
27 ноября 2019, 9:12
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
KoptevS1972
KoptevS1972
26 ноября 2019, 15:59
мариуполь, просп.Нахимова, 99А, TS204474
Здравствуйте! Неудовлетворительное качество печати чеков на вышеуказанном терминале — можно ли поправить?
Приватбанк
Ответ банка
26 ноября 2019, 16:06
Дякуємо за сигнал! Інформація вже передана нашим співробітникам для перевірки обладнання. Найближчим часом питання буде вирішене.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Mila10
Mila10
26 ноября 2019, 13:38
Mila, Харьков
Моя мама получает пенсию на карту для выплат и так как она инвалид и недееспособная её картой пользуюсь я. Подходит срок переоформления карты и банк требует от меня доверенность, оформленную нотариально. Но, извините, вызывать надом натариуса к недееспособному пенсионеру, это не по карману. И как же теперь переоформить карту? Остаётся один вариант, пока карта действительна рассторгнуть договор и снять все накопления, так? И впредь получать пенсию на почте…
Приватбанк
Ответ банка
26 ноября 2019, 14:15
Замовити собі доставку карти можна по зверненню на гарячу лінію.
Якщо людина не дієздатна і, відповідно, не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.  
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Sustanin
Sustanin
26 ноября 2019, 12:17
Денис, Киев
Добрый день. Покупал несколько сотен $ в кассе ПриватБанка и потребовали карту клиента, хотя позавчера ещё не требовали. Сказал не брал с собой… зачем? Сказали без карты или паспорта уже нельзя купить валюту. Новостей нету нигде, анонсов тоже. В чем причина?
Приватбанк
Ответ банка
26 ноября 2019, 12:45
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
12218925
Alter Nator
26 ноября 2019, 10:45
Alter, Київ
Добрий день!
Сьогодгі вранці зробив платіж, пройшло більше 4 годин, отримувач нічого не отримав, у мене сума списана але в якомусь дивному вигляді і смс на тф не приходило…
Це тимчасова технічна затримка?
Приватбанк
Ответ банка
26 ноября 2019, 11:52
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
inch1515
inch1515
25 ноября 2019, 23:26
Ирина
Здравствуйте. Я нахожусь за рубежом, в России. Общение с банком подтверждается через СМС на мою украинскую сим-карту. Но с некоторого времени сим-карта стала сбоить (уже довольно старая). Просто поменять сим-карту (обновить, чтобы номер остался прежний) не представляется возможным — я сама здесь еще долго буду находиться, да и дорога не дешевая. Поменять финансовый номер на российского оператора не получается — СМС с номера PrivatBank (10060) до телефона не доходят (пробовали на номер Мегафона, потом Билайна, ставили их сим-ки в разные телефоны, общения в чатах банка и операторов тоже не помогло, что, к сожалению, ожидаемо). СМС теряются где-то по дороге, но при этом банку приходят подтверждения о их доставке — виноватых нет, концов не найти. А другой технологии — отправить подобное сообщение, например, на Viber с новым номером, банк почему-то не придумал — не было бы проблем с моб. операторами. Решили через родственника купить в Украине новую сим с другим номером, чтобы он активировал ее в сети, защитил ее ПИН-кодом и переслал почтой мне. А переназначить украинскую СИМ как новый финансовый номер я уже могла бы по месту пребывания, воспользовавшись чатом Приватбанка. Но по поступившей информации от другого клиента банка (он общался в чате с оператором) так, якобы, сделать не получится. И лишь только потому, что, если клиент обращается из-за рубежа за подачей заявки (а если его старая симка в нерабочем состоянии, то без помощи оператора смену номера не сделать), то в меню, на экране оператора, невозможно набрать номер с кодом +38 (это со слов оператора банка). То есть, якобы, почему-то предлагаются только зарубежные коды (видимо по IP система определяет).
Действительно ли нельзя, находясь за рубежом, зарегистрировать в качестве финансового новый номер телефона украинского оператора связи? Если так, то почему? И, если так, то это, очень мягко говоря, недоработка.
Приватбанк
Ответ банка
26 ноября 2019, 10:12
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
Illa2707
Illa2707
25 ноября 2019, 19:31
Доброго дня, сьогодні перевели гроші з Россії на мою картку приват банку, як довго чекати і коли прийдуть мої гроші, коли я скидав людині гроші прийшли через пару хвилин мені йдуть вже декілька годин?) дякую вам
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2019, 19:41
Добрий вечір!
Дозвольте відмітити, що деякі перекази можуть здійснюватися 1-3 операційних (банківських днів), згідно регламенту. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для того, щоб перевірити Ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.
marinamark
marinamark
25 ноября 2019, 18:08
Токмак
Добрый день, скажите, пожалуйста, можно ли в вашем банке обменять доллары с маленьким портретом 1990 года и 1993 года, номиналом 50 и 100. Если можно, то в каком из отделений и при каких условиях.
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2019, 18:52
Добрий вечір!
Касир може приймати справжні банкноти іноземної валюти в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам і описам, якщо вони зберегли ознаки платіжності, а саме: найменування банку-емітента, номер і серію, номінал цифрами та словами, основні зображення лицьового та зворотного боків, елементи захисту — водяний знак, магнітні мітки, захисні стрічку і волокна, мікро- та макротексти, голограму, у тому числі банкноти із незначними ознаками зношення:
• локальні потертості (часткова втрата фарби на зображеннях) та/або втрата папером жорсткості;
• відбитки штампів/печаток, написи, включаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких не перевищує 200 мм2;
• плями, загальна кількість яких не перевищує трьох, діаметром до 5 мм кожна;
• надриви або надрізи, загальна кількість яких не перевищує трьох, довжиною до 3 мм кожний;
• отвори та проколи, загальна кількість яких не перевищує чотирьох, діаметром не більше 1 мм кожний.
Для обміну валюти Ви можете звернутися в найближче відділення нашого банку.
З повагою, ПриватБанк.
Volodya27
Volodya27
25 ноября 2019, 17:50
На скільки років ви видаєте карту для виплат дитині 14 років?
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2019, 18:28
Добрий вечір!
Термін дії картки — 4 роки. Детально ознайомитись з інформацією Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
З повагою, ПриватБанк.
NTF53NAI
NTF53NAI
24 ноября 2019, 23:59
Татьяна, Одесса
Почему не переводятся деньги на карту Приват Банка из интернет магазина? До сегодняшнего дня переводы по возврату товара падали на карту
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2019, 8:40
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Janetta11
Janetta11
24 ноября 2019, 12:10
Добрый день! Скажите пожалуйста, можно ли написать заявление (с представлением соответствующих документов), в соответствии с пунктом 15 статьи 14 Закона Украины «О социальной и правовой защите военнослужащих и членов их семей», военнослужащим с начала и до окончания особого периода, а резервистам и военнообязанным — с момента призыва в мобилизации и до окончания особого периода штрафные санкции, пеня за невыполнение обязательств перед предприятиями, учреждениями и организациями всех форм собственности, в том числе банками и физическими лицами, а также проценты за пользование кредитом не начисляются".
Банк остановит начисление процентов по кредиту и просрочкам?
И вернут ли те проценты которые были насчитали с 19.03.2014?
Спасибо большое за ответ!
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2019, 13:42
Добрий день!
Щоб банк міг зупинити нарахування відсотків та провести перерахунок раніше списаних, достатньо надати у відділення банку документ, що підтверджує факт проходження військової служби. В документі обов'язково повинна бути вказана дата початку проходження військової служби. Це може бути один з документів:
— Військовий квиток;
— Довідка про призов на військову службу;
— Витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів.
Документ може надати сам клієнт або його родичі.
З повагою, ПриватБанк.
12860343
Александр Блиндер
23 ноября 2019, 16:25
Александр, Одесса
Я делая срочный перевод оплачиваю комиссию, все необходимые сборы!
Каким законом вы руководствуйтесь когда заявляете что денег в доларх нет?
Ставите перед фактом что надо ждать три четыре дня, заказывать валюту? если вы работаете с платежными система то обязаны выполнять условия, причинили деньги, выдали деньги.
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2019, 17:20
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що банком надається можливість зарахування переказу на картку, з якої Ви зможете скористатись коштами.
Для гарантування наявності необхідної суми валюти в касі банку, рекомендуємо Вам замовити готівку за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка