Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Знаходячись за кордоном, Ваша подружка може змінити номер телефону для входу, або якщо має інші активні картки, за якими пам`ятає ПІН-код, наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ваша подружка може звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
Такожт можна обрати зручний спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що не підходить, натиснути «Інший спосіб».
У разі зміни номеру, також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написать комментарий
Необхідно видалити карту з гаманця Apple Pay, або Ви можете заблокувати картку в особистому кабінеті Приват24, та замінити в будь-якому зручному відділенні банку.
Комментарии (1)
При оформленні довіреності вкладнику достатньо назвати співробітникові один з можливих параметрів пошуку клієнта-довіреної особи:
— номер карти довіреної особи, відкритої в ПриватБанку;
— номер телефону довіреної особи, який клієнт вказав як основний;
— ідентифікаційний код;
— дані паспорта довіреної особи;
— П.І.Б та дата народження.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Мне делают перевод из другой страны на долларовый счет Приватбанка. Банк отправителя требует такие реквизиты:
+ IBAN (нашла)
+ Account name (нашла)
— ? SWIFT CODE/BIC (в реквизитах этот код указан и Банка получателя, и Банка-корреспондента) — какой нужно использовать для получения на мой счет?
Єдиний SWIFT-код для всіх карток і рахунків ПриватБанку це PBANUA2X.
Так само в деяких банках запитується 11 значний код, в такому випадку Ви можете вказати PBANUA2XXXX.
SWIFT-код банку кореспондента заповнюєте тільки в тому випадку, якщо для нього є окреме поле.
Написать комментарий
Можливо, Ваше звернення прийшлися на пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., або написати нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дізнатися код IBAN Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — ПриватБанк.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Замовити картку з індивідуальним дизайном можна на нашому сайті https://carddesign.privatbank.ua/. Якщо у Вас залишились питання або виникнуть труднощі при замовленні картки, будь ласка, напишіть нам про це в особистому повідомленні описавши деталі.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Перевірити баланс картки можна в банкоматі. Також в банкоматі або терміналі самообслуговування можна встановити новий фінансовий номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
В банку працює канал подачі заявки юр.особою або власником приміщення для встановлення терміналу самообслуговування:
— Сайт ПриватБанку — pb.ua/tsoforme;
— Приват24 для бізнесу — розділ Послуги.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий
Заказали билеты на автобус через приват 24Через полтора часа позвонил перевозчик.Попросил прощение и сообщил о том, что все рейсы отменены в связи закрытие границы.Мы позвонили на горячую линию, объяснили операторунашу проблему и она перевела нас в отдел билетов.Мы объяснили оператору отдела билетов, чтомы сделали возврат денег спустя три часа от того, как позвонить на горячую линию, но почему-то пришлане вся сумма а верней 10% от сумы не хватало.Оператор увереным голос сказал, что звоните и предъявляете притензии перевозчику.Мы дозвонились перевозчику, перевозчик нам сказал, что деньги снял банк, это его комисия.Мы дозвонились в банк, оператор опять уверенно ответил деньги у перевозчика, мы сразу ответили, что звонили к перевозчику и он нам сообщил, что это банк, на что оператор запнулся и сказалСейчас проверю.Проверив ответил, что да действительнэтокомисия ПриватБанка, мы спросили почему так, почему негде указанно что комисия составит 10%.В правиле о возврате билетасказано, что за два часа до отъезда автобуса если мы решим вернутьстоимость билета- то только тогда будет снята комиссия в размере10%. Вопрос почему спустя три часа после заказа билетов у нассняли 10%. Билеты приобрели на 16 число а сегодня 14.
Дозвольте пояснити, що додаткова комісія за повернення квитка відсутня.
При цьому, хочемо звернути Вашу увагу на те, що незалежно від часу повернення квитка не повертається комісія за оформлення квитка і сервісний збір встановлений постачальником/перевізником.
Написать комментарий
Хотів придбати б. у автівку в кредит у приватбанку під перший внесок 10% Сума авто 262000. Працівник банку, а саме «Гук Олександр Іванович» сказав що потрібно внести кошти через касу проватбанку у розмірі 44600гр що аж не як не 10%.
Ці кошти взяли ще до оцінки авто, Далі банком автомобіль недооцінили і від нього я відмовився але кошти тепер повернути не можу, кожен оператор говоре що операція опрацьовується. Крім того цей працівник надає фото авто для оцінки які невідповідають дійсності. Наприклад якщо авто має Г.Б.О та не внесено у тех паспорт, то його просто не відображають.
На жаль, у відгуку не достатньо даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням, але не отримали відповіді.
У разі, якщо Ваше питання ще актуально, просимо надати відповідь у приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Для уточнення інформації та вирішення питання власник картки може особисто звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Написать комментарий
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Поясніть, будь-ласка, що означає, коли ввожу свій номер телефону, щоб подати заявку на кредитування нерухомості, мені видає «ви перевищили граничний рівень запросів»?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написать комментарий