Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Leha1986
Leha1986
16 декабря 2024, 21:16
Олексій
Прошу роз'яснити повідомлення: Просимо надати згоду на використання вашого цифрового власноручного підпису (ЦВП) з останньої Анкети належної перевірки клієнта як зразка вашого підпису…
І що буде якщо я не хочу давати свій ЦВП?
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2024, 8:54
Вітаємо.Згода клієнта на використання цифрового власноручного підпису потрібна для виконання норм Положення про використання електронного підпису та електронної печатки, затвердженого постановою НБУ № 172 від 20.12.2023, тому є обов'язкова.
rjnktjy15
rjnktjy15
13 декабря 2024, 2:17
Я потерял симку от финансового телефона. Нахожусь за границей. Есть другая симка с украинским номером. Как мне войти в Приват 24?
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2024, 8:35
Вітаємо. Підтвердити новий номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери. Для вирішення цього питання рекомендуємо вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/. Наші колеги вже чекають на вас!
ivantegin
ivantegin
12 декабря 2024, 13:53
Иван Тегин, Лозовая
Добрый день! Хотел бы повысить кредитный лимит до 20 тысяч гривен
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2024, 15:30
Вітаємо. Змінити кредитний ліміт можна в Приват24, меню: Всі картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт.
Rostik2004
Rostik2004
10 декабря 2024, 23:27
Добрий вечір.Чому у Приват24 вже кілька днів написано жовтим, що документи отримано на перевірку? Які документи? Що за перевірка?
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2024, 9:04
Вітаємо. Для перевірки стану акаунту, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
KVP1970
KVP1970
9 декабря 2024, 21:07
Донька здійснила переказ коштів із-за кордону на мою валютну картку Приватбанку через Міжнародну систему грошових переказів IntelExpress.
Але мені прийшло повідомлення:
«Помилка від сервісу лімітів: „LIM004 Ліміт сумми на місяць перевищено.“
Хоча на сайті Приватбанку розміщено наступну інформація:
Чи є обмеження на отримання міжнародних переказів?
»Ні. Наразі банк зняв усі обмеження зі свого боку щодо суми та кількості переказів. Зарахування міжнародних переказів на картки Приватбанку здійснюється в стандартному режимі"
Чому тоді мені не надійшов переказ?
Де перебувають кошти які з рахунку доньки переказалися але до мене не надійшли?
Приватбанк
Ответ банка
10 декабря 2024, 8:32
Вітаємо. Для перевірки спроби зарахування та поточного стану переказу, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
Leonsha
Leonsha
9 декабря 2024, 12:01
Не можу ввійти до приват24. На вході запис «послуга недоступна...». А після набору № телефону та коду немає зворотнього дзвінка чи смс банку. Як мені діяти?
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2024, 12:22
Вітаємо. Для перевірки стану акаунту та допомоги вам зі входом у Приват24, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
251q
251q
8 декабря 2024, 22:56
My_name
" просимо надати згоду на використання вашого цифрового власноручного підпису (ЦВП) з останньої Анкети належної перевірки клієнта як зразка вашого підпису.
Це необхідно для виконання вимог постанови НБУ № 172 від 20.12.2023.
А також це додатковий захист від шахраїв. Ми зможемо порівнювати наступні підписані вами документи, щоб упевнитися, що підпис точно ваш.
Натисніть «Погоджуюся», якщо згодні, або актуалізуйте Анкету належної перевірки у відділенні банку."
Можете пояснити для чого це?
На що і як буде впливати, якщо я не дам згоду?
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2024, 9:12
Вітаємо. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
svksvk
svksvk
6 декабря 2024, 15:26
Сергей, Киев
Чи працює зараз відправка карток до Німеччини? На сайті після введення адреси та натискання «продовжити» нічого не відбувається. Лише синім кольором виділена країна. Звичайно, я уважно читав інструкції, всі дані введено латиницею
Приватбанк
Ответ банка
6 декабря 2024, 18:17
Вітаємо. Так, замовлення та доставка карток до Німеччини проводиться Банком в стандартному режимі. Для перевірки стану замовлення або ж для допомоги з його проведенням, будь ласка, перейдіть в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/. Наші колеги вже чекають на вас!
Natalia1958
Natalia1958
2 декабря 2024, 13:10
Natalia, Germany
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, відновити доступ до банківського рахунку. Я живу у Німеччині і не можу приїхати до України за станом здоров'я. Всі документи для доступу до банку, а також банківська картка згоріли після бомбардування. Паспорт я відновила у посольстві. Зараз мені необхідно відновити банківський рахунок у приват банку. Як мені зв'язатися з вами та отримати доступ до банківського рахунку онлайн?
Дякую за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
2 декабря 2024, 16:11
Доброго дня. Для перевірки стану акаунту та допомоги вам зі входом у Приват24, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
TemaW12
TemaW12
1 декабря 2024, 16:15
Artem, Kyiv
Доброго дня. Мені на мій рахунок IBAN в Ощадбанку перерахували кошти з Приват24. Переказ був в середу 27.11. 24 о 10 ранку. Досі гроши не прийшли. Людина, яка перерахувала кошти поважна і я не можу її постійно турбувати. Окрім того, вона зараз за кордоном і не може спілкуватись з банком (різниця в 9 годин у часі) і т п. Я можу попросити квитанцію або іншу інформацію. Що мені надати, або зробити, щоб до мене дійшли гроші, які до речі списались з рахунку відправника?
Приватбанк
Ответ банка
1 декабря 2024, 16:56
Вітаємо. Інформація про переказ коштів надається власнику рахунку, який проводив операцію надсилання. Рекомендуємо клієнту ПриватБанку звертатись до нас, для перевірки переказу зі свого боку.
Oleks2025
Олександра Тінелла
22 ноября 2024, 19:04
Добрий вечір,
Я зараз знаходжусь закордоном в
не можу увійти в додаток приват 24, бо мій номер телефон до якого привʼязаний мій рахунок тепер на обслуговується (я не поповниювала українську картку більше року і мене заблокували і тепер приват банк не може мені додзвонитися або прислати смс з кодом для входу), що мені робити? Чи можна привʼязати мій рахунок і мою особу на новий італійський номер? Як мені підтвердити мою особу? Потім друге запитання: мої дві карти (master card і звичайна) закінчили свою дію в 2021 року і тому тепер не є дійсними? Як мені їх оновити? Особисто приіти в приват банк я не можу, бо поки що не збираюся їхати в Україну.
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2024, 19:22
Вітаємо. Підтвердити новий номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери. Для вирішення цього питання рекомендуємо вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/. Наші колеги вже чекають на вас!
okosahle
okosahle
22 ноября 2024, 15:19
Здравия желаю! Вы кредитуете сейчас военнослужащих?
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2024, 15:45
Вітаємо. Кредитування зараз працює в стандартному режимі для всіх клієнтів банку.
Andrea0519
Andrea0519
21 ноября 2024, 19:04
Доброго вечора
Доставили карту в Італію
Не правильно зареєстрували в Приват24
Не маю тепер кода від карточки
Що робити в даному випадку
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2024, 19:12
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
myrosh2010
myrosh2010
8 ноября 2024, 13:42
Володимир
Маю рахунок у Вашому банку і не можу авторизуватись в додатку. Потрібно підтвердити номер телефону, але на гарячій лінії не можу дозвонитись, бо каже що номер не є клієтом банку, хоча цей номер якраз і є. Чи можна підтвердити номер телефону в онлайн режимі?
Приватбанк
Ответ банка
8 ноября 2024, 13:58
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
andriylyhoglyad
Андрей Лихогляд
7 ноября 2024, 10:10
Андрей, Вінниця
По системі еквайрінгу термінал у смартфоні були зроблені оплати на суму 113000 грн банк
Не прислав кошти і сказав писати на почту фраут і подавати документи я подав документи і на почті фраут не вітповідаюті уже 7 днів кошти находятіся у банка компенсацій за це банк не хоче давати кошти він не відав і сказав що заява росматрюєтіся 180 днів тепер питання як вижити бізнесу за цей період часу звонив ходив у відділення всі силаютіся на фраут привад банк я йду (с*Ка у суд)( бо ви п*дараси вибачаюся за лексекон ахуєлі).
Приватбанк
Ответ банка
7 ноября 2024, 10:26
Вітаємо. Надали відповідь під відгуком.
scorpu
scorpu
4 ноября 2024, 19:20
Вітаю! Підкажіть будь ласка якщо ВПО тримає на депозиті Приватвклад 100 тисяч грн та більше йому припинять виплату для ВПО чи припинять якщо тримати тільки на строкових депозитах?
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2024, 19:34
Вітаємо. Рекомендуємо уточнити інформацію про умови та вимоги для виплати державної допомоги у відповідальних органів.
Natalizaa
Natalia Oliinyk
4 ноября 2024, 15:23
Natalia
Доброго дня! У ночі 12.10.24 з моїх рахунків Приват банку були шахраями вкрадені кошти 100 000 грн. Свої данні не передавала шахраям, та не здійснювала покупки в інтернеті. На звернення до банку отримала стандартну відповідь. Про реструктуризацію кредитного рахунку навіть не хочуть слухати. Хотілось би розуміти про яку безпеку банку іде мова, якщо рахунки були заблоковані коли шахраї зняли вже всі кошти? І чому банк не несе ні яку відповідальність за кошти своїх клієнтів?
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2024, 15:27
Вітаємо. ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики. Дякуємо за розуміння!
Liubovr8
Liubovr8
2 ноября 2024, 21:16
Як можна замовити нестандартну довідку?
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2024, 8:48
Вітаємо. Нестандартна довідка замовляється виключно через відділення. Вартість отримання довідки через відділення становить 100 грн.
00769726
00769726
2 ноября 2024, 13:00
Вітаю! Вже звертався нещодавно за комісії після повернення коштів з ОВДП то сказали що комісії немає, бо це цільові кошти. Підкажіть будь ласка чи є договір чи правила, тарифи, де можна подивитися що саме входить до цільових коштів, скиньте будь ласка силку щоб почитати та впевнитись.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2024, 13:09
Вітаємо. Для отримання консультації з вашого питання ви можете звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
irynabogdanova
irynabogdanova
2 ноября 2024, 7:55
добрий день
як авторизуватися в Приват банку, якщо при запитанні прописки неможливо ввести назву вулиці, тому що перечень пропонуємих системою вулиць не містить моєї вулиці
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2024, 8:58
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка