Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Я є клієнтом вашого банку. Маю електронну картку та наразі перебуваю на території ЄС.
Учора я намагався увійти в мобільний застосунок з нового пристрою. Після цього отримав дзвінок, під час якого мене попросили підтвердити, що мій акаунт заблоковано та його потрібно розблокувати. Я натиснув «1».
Далі система запропонувала змінити пароль для входу в застосунок. Під час підтвердження нового пароля з’явився запит підтвердити цю операцію через банкомат або термінал. Після цього фінансовий номер телефону був відв’язаний від мого акаунту.
Наразі:
* при спробі звернутися до оператора в чаті система повідомляє, що не може знайти мене як клієнта;
* при спробі змінити номер телефону також неможливо з’єднатися з оператором;
* система пропонує підтвердження виключно через банкомат або термінал, до яких я не маю доступу, перебуваючи за кордоном.
У зв’язку з цим я повністю втратив доступ до свого рахунку та не можу скористатися власними коштами.
Прошу підказати:
1. Яким чином я можу зв’язатися з вашим банком дистанційно;
2. Як відновити доступ до акаунту та фінансового номера телефону;
3. Як я можу скористатися коштами на рахунку, перебуваючи за межами України.
Буду вдячний за термінову допомогу.
З повагою,
Борис
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Після 45 днів і незважаючи на регулярні нагадування (десять!), скарга не розглянута.
Заявник постійно проживає за кордоном.
Вказівка відділення банку умовно.
Повний правовий свавілля.
Питання: коли буде відповідь на скаргу?
Коментар до скарги
1.Сьогодні Приватбанк дозволяє віддалено (ОНЛАЙН) відкрити рахунок, шляхом проведення відео/фото ідентифікація клієнта.
2.Сьогодні клієнт ПриватБанку може відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24, повідомивши особисті дані і пройшовши відео/фото ідентифікацію.
Однак, якщо в минулому, при відкритті рахунку Клієнту у відділенні банку, не проводилася його відео/фото ідентифікація, то відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24 програма банку не дозволяє (ні з чим порівнювати фото).
Клієнту, який постійно проживає за кордоном, люб'язно пропонується таке вирішення питання: з'явитися у відділення банку… Всього лише…
Тобто новий клієнт може онлайн відкрити рахунок у банку, а існуючий клієнт банку, якщо він за кордоном-ПРАКТИЧЕКИ не може. Такі «правила банку» (щоб клієнти переходили в інші банки).
Ось про це подана скарга, на яку 45 днів банк просто не відповідає.
Треба звертатися до суду?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Як я можу прив'язати нову сім карту?
Дякую
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Як мені відкрити карту онлайн??
Написать комментарий