Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Полтава, ул. Небесной сотни, 61
Адрес:
Полтава, ул. Небесной сотни, 61
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Аа Аа
8 декабря 2023, 3:15
7.12.2023 прокинувшись вранці не змогла зайти в Приват24, заблокували рахунки та розірвали всі угоди не пояснивши причини, телефонувала на гарячу лінію бот одразу повідомив що Приват банк розірвав зі мною всі угоди в що я маю зʼявитись, а відділення і подати заяву на виведення коштів на рахунок іншого банку, в цей же день зʼявилась і подала заяву очікування 3 робочі дні, також додам що на відділенні мені теж не пояснили в чому проблема і не дали жодного підтвердження скільки коштів і куди переводиться, лише сказали що якщо немає заборгованості і реквізити вірні то проблем з виведенням не буде, тож буду очікувати зарахування і сподіваюсь що все буде добре бо начитавшись всіх відгуків трошки всиляється страх що залишусь без коштів.
Комментарии (19)
Ответ банка
8 декабря 2023, 10:59
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде відправлено лист від банку з даного питання.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків, за заявою від власника рахунків або від його представника, до іншого банку.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде відправлено лист від банку з даного питання.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків, за заявою від власника рахунків або від його представника, до іншого банку.
20.03 о в період з 14:00 до 14:15 я звернувся у відділення Приватбанку що знаходиться за адресою м. Полтава, вул. Небесної Сотні 61 для поповнення своєї валютної карти в терміналі самообслуговування. Після того як я вніс 100$ термінал видав повідомлення що «термінал тимчасово не приймає готівку». Я відразу подав заявку через кол центр, і сфотографував цей термінал. Працівник приватну, запевнила, що гроші зарахують на рахунок. Через 2 дні мені прийшла відмова в зарахуванні, так як в кейсі не виявлено зайвої купюри, як мені пояснили на підтримці. 22.03.2023 я звернувся знову у службу підтримки і подав нову заявку, так як поповнення відбувалося в терміналі, камери відеоспостереження все це повинні були зафіксувати, і виходячи з законів логіки якщо купюра застряла в приймальнику і не дойшла до лотка значить її при інкасації повинні були ізять, а так як мені її не повернули значить інкасація її, а саме 100$ привласнила, тобто украла. При зверненні на підтримку, а саме спілкувався зі мною Дмитро, скаргу на інкасаторів він не зафіксував, наче він і сам з ними в зговорі, або їх покриває своїх колег, він зафіксував лише повторну заявку на повернення 100$. Сьогодні 28.03.2023 знову подав заявку, і просив зафіксувати 2 скарги, і на Дмитра, і на інкасацію. І взагалі така ситуація зі мною невперше, роки 2 назад була аналогічна, але я тоді не міг припустити що таке може бути, приват просто не повернув 100$ і це на тому закінчилось. В поліцію я не звертався. Але 2 раз крадіям дарувати 100$ я не буду. Хочу справедливого покарання, невже в державному банкі так підбирають персонал!
Комментарии (4)
Ответ банка
29 марта 2023, 16:46
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
У меня заблокировалась кредитка (универсальная карточка), так как я ею не пользовалась и сразу же банкомат забрал мою социальную карточку с надписью на экране «У нас отсутствуют некоторые данные о вас, зайдите в отделение». Там просидела час в очереди и оказалось, что никакие данные обо мне не уточняли, а сразу же экономист пыталась мне втюхать новую кредитку, а иначе мне не выдадут новую соц. карточку, потом не захотела меня обслуживать и отправила к менеджеру по обслуж. корпорат. клиентов, который отвлекался на тел. разговоры не мог меня долго сфотографировать, обслуживание длилось полчаса.Вы понимаете сколько это сил, слез и нервов мне стоило? Мне надо было просить родственников приехать за 15км., чтобы посидеть с моим грудным ребенком, потратить на проезд им и себе, я живу на 800 грн., помощи на ребенка.
Комментарии (17)