×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Банке Пивденный
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.35 | 44.05 |
Все курсы банка |
Пивденный Ужасный банк
Обещанного, предупреждающего смс не получил. В приложении my bank счёт стал неактивен, любые операции невозможны.
В отделении банка 3-4 дня перевыпуск карты.
В этот период я немогу пользоваться счётом.
При наличии денег на счету банк не перевыпускает карту заранее, только после заявления клиента. За месяц до истечения срока действия, обращался в отделение, сказали у вас ещё целый месяц остался.
Дякуємо за звернення!
Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.
Стосовно відправки СМС щодо закінчення строку дії платіжних карток повідомляємо, що Банком на щомісячній основі здійснюється інформаційна розсилка повідомлень.
Для визначення причин неотримання Вами повідомлення та врегулювання питання, ми будемо вдячні якщо Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua
Написать комментарий
Заблокували картковий рахунок
Дякуємо за звернення та оцінку якості обслуговування!
Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.
Ми будемо вдячні, якщо для врегулювання питання та надання інформації щодо Вашої ситуації, Ви залишите Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua
Наш фахівець обов'язково зателефонує Вам
Написать комментарий
Оформление кредита.
Написать комментарий
Шахрайство
Деталі: 20.10.2020 на платформі OLX я знайшла оголошення про продаж тканини. В оголошенні був вказаний номер телефону +380634364561 та підписаний як Поліна.
Деталі щодо уточнення покупки ми з даною особою проводили через Вайбер, по номеру вказаному вище. Після уточнення деталей, ми з нею домовилися, що гроші за тканину в сумі 1232 грн. я переведу їй на карту, а вона в свою чергу відправить замовлення мені Новою Поштою. Товар я так і не отримала. На зв'язок дана особа на сьогоднішній день зі мною не виходить.
Розумію, що з моєї сторони було не вірним пересилання коштів до отримання товару, але ж це не означає, що шахрай не повинен відповідати за скоєне. Прошу допомогти Вам у вирішенні даної ситуації.
23.10.2020. мною була написана заява до правоохоронних органів про вчинення шахрайства відносно мене.
Комментарии (1)
Мошеннические действия клиентом вашего банка!
Написать комментарий
Отличное обслуживание в отделении банка
Написать комментарий
Банк не віддає депозит
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?
Комментарии (7)
Кешбек
Комментарии (2)
Банк, который поддерживает мошенников
Но теперь ни когда в жизни ни я ни мои родственики и друзья не будут клиентами данного банка, супругу заставил закрыть карту и уйти на другой банк на зарплату, благо на предприятии выбор из трёх банков. И теперь не оплачу не единый счёт партнёра, который открыт в данном банке, а также не единого перевода на карту физ. лица на этот банк не будет, лично для меня теперь клиент данного банка априори мошенник, что и всем советую, проверяте Бин карты это 6 первых цифр, просто забейте в интернете проверить Бин если видите, что карта пивденного, я бы очень аккуратно отнесутся к перечислению средств, если вы этого человека не знаете. Понятно, что мошенники являются клиентами и других банков, но там хоть как то пытаются это предотвратить и реагируют на обращения, тут на мое обращение, я так просто забили и послали. Вот такое первое впечатление о банке, хот сам и не клиент и очень рад, что уже и жена не является клиентом данного банка
Написать комментарий
Мошенник
под фейковым именим Valeriya Borovikova
Банк Південний Visa/Master Card Уже очень давно схема махинаций, не первый год.Заявки на мошенничество Банк отклоняет, на уступки не идет, даже с полицией не работает.Ужасное обслуживание, зачем вы покрываете мошенников и не закрываете их счета, и не возвращаете деньги потерпевшим.У вас же есть Все данные вашего клиента-мошенника, который как уже 2 года получает краденные деньги Ужасный Банк Не рекомендую с ним связываться
Комментарии (3)
Самый лучший банк!!!
Комментарии (1)
Створили борг по депозитній карті 505грн!
Сьогодні прийшло повідомлення, що у мене на карті, що була відкрита до депозиту, борг 505 грн! Нонсенс!
Саме головне, коли я робив платіжки, жодних комісій мені не показувало в системі. А через декілька днів мені створили борг по картці!
Дякуємо за звернення!
При здійсненні клієнтами платежів у системі дистанційного обслуговування «Південний My Bank», Банк попереджає і звертає увагу клієнта на те,
що стягуватиметься комісія. Попередження, про можливе списання комісії, надається клієнтові в інтернет-банкінгу,
до підтвердження ним платежу, та у СМС-повідомленні з кодом.
Однак, ми розуміємо незручність, яка виникла, та працюємо над тим, щоб найближчим часом додати інформацію про розраховану комісію на всіх етапах створення платежу.
Для більш детальної консультаціі стосовно тарифів, просимо зателефонувати до Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні.
Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.
Написать комментарий
Мошенничество клиентов.
Я так понимаю, что банку выгодно получать деньги за обслуживание счетов, даже не смотря на то, что это счета мошенников.
Комментарии (3)
Оформление кредитки
Ну в принципе — почему бы и нет. Оформили.
Но при этом, «из-за сбоя системы» было включено СМС-информирование на ЗП-карте…
Пообещали выключить, конечно…
Но 10 грн (или 11, по разному говорили) — будут списаны.
Хочу работать в банке программистом, чтобы за каждый сбой системы мне платили…
За необхідності, Ви маєте можливість відключити послугу звернувшись до відділення Банку, Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні, за допомогою системи дистанційного обслуговування клієнтів «Південний My Bank
Комментарии (1)
кредитную карту поставили на закрытие и загоняют в минус овердрафтами по карте
Дякуємо за звернення!
Згідно з умовами встановлення ліміту кредитної лінії Банк має право переглядати ліміт.
Про факт перегляду ліміту кредитної лінії та встановлення нового зменшеного ліміту кредитної лінії Банк повідомляє
клієнтів, надіславши SMS-повідомлення від Банку.
Для отримання детальної інформації стосовно Вашого ліміту просимо звернутись до зручного Вам відділення Банку, або зателефонувати до
Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні,
Комментарии (2)
Банкомат банка Південний ворует деньги. Недобросовестное отношение.
Я связался с тех. поддержкой банка и описал ситуацию. Оператор сообщил мне, что мою заявку рассмотрят в течение 30 дней. Номер заявки мне не присвоили, по словам оператора, в этом нет необходимости, и я могу узнавать о статусе повторно тем же способом.
Намедни я снова обратился к оператору банка, прошёл месяц. В этот раз мне сообщили, что рассмотрение таких кейсов требует 55 дней, однако после дальнейших выяснений, всё же взялись посмотреть, и перезвонили мне на следующий день, чтобы сообщить, что проблем никаких нет – банкомат якобы сработал корректно. Выдана вся сумма.
Банк украл у меня 1100 грн. Халатное ли это отношение сотрудников банка, которые не захотели разбираться в вопросе? Или недобросовестные сотрудники, обслуживающие банкомат, которые просто присвоили себе эту сумму?
Для меня это крайне негативный опыт, я не могу передать всю степень разочарования.
При первой же возможности сменю банк для получения зарплаты, а пока вынужден снимать деньги исключительно в кассе.
Комментарии (1)
Кредитная карта банка «Пивденный» во время карантина
Далее по кредитке. В договоре 3,5 %( Кредитна карта «Мрійка»), в call-центре говорят 7%, что не может такого быть. Что бы понять как Вам насчитывают проценты по кредиту, нужно получить высшее финансовое. Ибо есть разные линии начисления процентов( Как сказали на той же горячей линии).
Интернет-банкинг. Нужен только что счет посмотреть, на другое он не способен. Даже номер своей карты в нем можете увидеть только в формать 4029 **** **** **** 0000. Что бы перевести деньги между своими нужно СМС подтверждение. Номер на банкинг менять только в отделении, 3D-Secure номер можно менять через call-центр, меняются они отдельно. Движение по карте можно посмотреть с задержкой в пару дней. Не знаю через кого сейчас, но раньше все исходящие платежи были через UAPay. И когда у меня потерялись при пересылке деньги меня вежливо послали разбираться к ним, мол ты тут не при чем.
Оформление карт до двух недель через Одессу.
Работники банка и call-центра вежливые и внимательные.
Итог.
Дебитная зарплатная карта мне понравилась. Кредитная карта это почти пробитое дно кредитирования: невнятное информирование, непонятные начисление процентов, двойные списание с других счетов, уменьшение кредитных лимитов под прикрытием «Ну такое положение в стране, мы вам потом все вернем как было».
Крайне не советую кредитную карту «Мрийка» банка Пивденний
Стосовно правил погашення простроченої заборгованості по кредитній картці повідомляємо наступне. Погашення простроченої заборгованості здійснюється автоматично при наявності залишку на зарплатному рахунку. В наведеному Вами випадку при здійсненні перерахування коштів з карти на карту у погашення заборгованості зарахування погашення відображається у системах Банку протягом 2-х робочих днів. Тому, для виключення аналогічних ситуацій в майбутньому рекомендуємо здійснювати оплату мінімального платежу по кредитній карті за допомогою додатку My bank на вкладці «Кредити» обрати опцію «Погасити кредит».
Також повідомляємо, що умовами обслуговування кредитних карток у банку «Південний» розмір мінімального обов’язкового платежу завжди дорівнював 7%. У разі наявності розбіжностей в Вашому договорі просимо звернутись до Центру клієнтської підтримки з метою проведення додаткових уточнюючих заходів.
Ми вдячні Вам за високу оцінку роботи операторів Центру клієнтської підтримки та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Написать комментарий
Банк не на стороне клиента
Делайте выводы пожалуйста.
Так же хочу заметить что сотрудники настойчиво навязывают открытие депозитного счёта.
З повагою, банк Південний
Написать комментарий
Клиенты мошенники
Владелица берет предоплату за щенков, объявление размещено на ОЛХ, и пропадает. В банк обращались, реакции ноль
На следующий день появляется новое объявление, номер карты прежний. Полиция тоже мер не предпринимает. Разводы продолжаются
Неужели нельзя блокировать таких аферистов? И я так понимаю единственный банк, который не хочет пресекать такие действия. Будьте внимательны!
Комментарии (1)
Інтернет банкінг
Так, дійсно наразі не має технічної можливості надіслати квитанцію на електронну пошту та сформувати ії з мобільного додатку. Ми обов’язково приймемо до уваги Вашу пропозицію при майбутньому вдосконаленні системи.
На даний момент Ви маєте можливість сформувати та зберегти/роздрукувати квитанцію про оплату через Веб-версію додатку з використанням ПК.
Комментарии (1)