Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заборона операторам дистанційно допомогти клієнту банка.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Юрий Папакин 15 февраля 2021, 23:03
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Я клієнт банку.
Застерігаю громадян (клієнтів, або майбутніх клієнтів), не планувати користуватися послугами банку за кордоном.
Шукати банки з більш надійною підтримкою клієнтів.
Банк Південний заблокував відсилання СМС повідомлень на мій номер телефону.
Мені потрібно відновити пароль до особистого кабінету. У звичайній ситуації відновити пароль можливо за допомогою оператора на гарячій лінії підтримки. Але за-того що банк заборонив надсилання мені СМС повідомлень, оператору заборонено обслуговувати мене та я знаходячись у Індійському океані повинен з паспортом піти у відділення банку у місті Херсон!
На даний час я знаходжусь у рейсі і не маю, та не матиму змоги відвідати відділення банку ще з пів роки. Таке блокування для мене, як клієнта свідчить:
1.) Ненадійність банка у підтримці клієнтів.
2.) Відсутність бажання зі стороні банка допомагати клієнту.
3.) Відсутність інструментів для вирішення питань дистанційними методами. (Які є у банках конкурентів, Укрсиб-банк, приват банк. Де я обслуговувався раніше та завжди знав що такі питанням маю змогу вирішити по телефону).
4.) Банк не піклується про клієнтів під час COVID-19 пандемії, для мінімізації візитів клієнтів у відділення банку під час пандемії. Та мінімізації розповсюдженню Короно вірусної інфекції.
5.) Не надійність банку у випадку відрядження, бо у будь який час банк вимагатиме візит у відділення.
6.) Не надійність Банка для клієнтів які планують довгий час перебувати за межами України.
Пивденный
Ответ банка
26 февраля 2021, 13:26
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Проаналізувавши історію надісланих Вам смс-повідомлень, запевняємо, що Банком «Південний» були надіслані на Ваш номер смс-повідомленя по кожній операції. У випадку, якщо на Ваш мобільний телефон повідомлення не надходять рекомендуємо:
— переконатися, що Ви знаходитесь не у роумінгу;
— перевірити наявність вільної пам’яті в телефоні;
— перевірити обмеження на прийом смс-повідомлень в настройках телефону.
Додаткова зазначимо, що співробітники Центру клієнтської підтримки здійснюють цілодобове консультативне, інформаційне та сервісне обслуговування клієнтів та не клієнтів банку без обмежень та заборон в межах своїх повноважень та намагаючись захистити клієнтів Банку від шахрайських дій

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.6 40
Все курсы банка

Курс валют в Банке Пивденный

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.6 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Пивденный 💰 / Отзывы о Банке Пивденный 📝 / Заборона операторам дистанційно допомогти клієнту банка.